هشدار ایران درباره تبعات تردد بدون مجوز از تنگه هرمز
نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس (PGSA) درمورد تبعات تردد بدون مجوز از تنگه هرمز هشدار داد.
نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس در پاسخ به استعلامهای مکرر در شبکه ایکس اعلام کرد:
«هرگونه تردد از مسیرهای خارج از چارچوب تعیینشده PGSA، مشمول تضمین عبور ایمن نبوده و از پوشش بیمه و مسئولیتهای مرتبط برخوردار نخواهد بود.
تبعات ناشی از تردد از مسیرهای غیرمجاز، برعهده مالک، بهرهبردار و فرمانده شناور خواهدبود.»
![]()