نتانیاهو باز هم لبنان را تهدید کرد
علی رغم آتش بس در لبنان و مذاکرات در واشنگتن، نخست وزیر اسرائیل باز دیگر لبنان را تهدید کرد و گفت ما باید کارهایی را در غزه، لبنان و ایران انجام دهیم.
نخستوزیر رژیم صهیونیستی با وجود اعلام آتشبس، بار دیگر لبنان را تهدید کرد.
به گزارش شبکه الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» نخستوزیر رژیم صهیونیستی در ادامه کارشکنی در توافق آتشبس، گفت که هنوز کارهایی هست که باید در لبنان انجام دهیم.
وی در ادامه نقض آتشبس در لبنان، با اعلام ایجاد یک منطقه حائل امنیتی در جنوب لبنان مدعی شد هدف از ایجاد آن جلوگیری از حملات حزبالله است.
اوادامه داد: ما باید کارهایی را در غزه، لبنان و ایران انجام دهیم.
نتانیاهو با وجود اذعان مقامات صهیونیست به شکست در همه جبهههای جنگ، مدعی شد: ما چهره خاورمیانه را تغییر دادیم و دیوار ترس را شکستیم، اگر وارد رفح نمیشدیم، نمیتوانستیم مانع تسلیح حماس شویم.
وی بار دیگر علیه ایران گفت: دستیابی ایران به سلاح هستهای تهدیدی وجودی برای ماست و ما از آن جلوگیری خواهیم کرد، ما عملیاتهایی را در ایران انجام دادیم و برای جلوگیری از دستیابی این کشور به سلاح هستهای تلاش میکنیم و تا وقتی من نخستوزیر هستم ایران به سلاح هستهای دست نخواهد یافت.
تهدیدات نتانیاهو در حالی است که «اسرائیل کاتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز امروز گفت: اسرائیل هرگز از جنوب لبنان عقبنشینی نخواهد کرد حتی اگر واشنگتن این را درخواست کند.