رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس نوشت: تنگه هرمز تا ابد ایرانی است، ما این تنگه را با مذاکره فتح نکردهایم که اکنون با مذاکره واگذار کنیم، والسلام.
![]()
ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در شبکه ایکس (توئیتر) نوشت:
برای دوستان منطقهای خود احترام قائلیم و این را هم میدانیم که از آمریکا حساب میبرند اما جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل است و تحت تاثیر دیگران قرار نمیگیرد. تنگه هرمز تا ابد ایرانی است، ما این تنگه را با مذاکره فتح نکردهایم که اکنون با مذاکره واگذار کنیم، والسلام.