ادارات این استان فردا با تاخیر بازگشایی میشوند
به دلیل بازی میان ایران و مصر، ادارات خوزسنان فعالیت خود را از ساعت ۹:۳۰ آغاز میکنند.
استانداری خوزستان اعلام کرد: در پی برگزاری مسابقه تیم ملی ایران در چارچوب رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۶ که فردا، شنبه ۶ تیر، ساعت ۶:۳۰ صبح مقابل تیم ملی فوتبال مصر برگزار میشود، با دستور استاندار خوزستان، ادارات استان فردا از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
بیمارستانها، مراکز درمانی، اورژانس، آتشنشانی و سایر مراکز نوبتکاری، امدادی و خدمات ضروری از این تصمیم مستثنی هستند.