نباید از تلاش ایران برای توافق بدفهمی شود
معاون دفتر رئیسجمهور نوشت: نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد.
سیدمهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور در شبکه ایکس نوشت:
«حسن همجواری یک ترم مشترک و یک فهم دوجانبه است. نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد. این اقدامی صلح طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده نه عجز و اجبار و سازش.
آنکه در این میانه سادهلوحی کند، بازنده خواهد بود. گول بوی کباب را نخورند که داغ خواهند شد.»
![]()