سفارت آمریکا در کویت بازگشایی شد
سفارت آمریکا در کویت که از اوایل ماه مارس به دلیل حملات ایران فعالیت سفارت خود را متوقف کرده بود، مجددا بازگشایی شد.
فرارو- ایالات متحده آمریکا همزمان با سفر مارکو روبیو به کویت اعلام کرد که فعالیت سفارت خود در این کشور را که بیش از سه ماه پیش و در جریان تهاجم آمریکا و اسرائیل علیه ایران متوقف شده بود، از سر گرفته است.
به گزارش فرارو، یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی (چهارم تیرماه/۲۴ ژوئن) اعلام کرد این سفارت از بامداد امروز بار دیگر بازگشایی شده است.
این مقام آمریکایی به سی ان ان گفت: ارائه خدمات اضطراری به شهروندان آمریکایی بلافاصله از سر گرفته شده است و سایر خدمات کنسولی نیز بهتدریج آغاز خواهد شد.