تاکید پزشکیان و فرمانده ارتش پاکستان بر توسعه همکاریها و تقویت امنیت منطقه
مسعود پزشکیان در جریان سفر امروز خود به پاکستان با عاصم منیر درباره تحولات منطقه دیدار و گفتگو کرد.
سایت ریاست جمهوری آورده است: مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، که در رأس هیاتی عالیرتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقهای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاریهای راهبردی میان تهران و اسلامآباد به گفتوگو و تبادل نظر پرداخت.
در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاریهای سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگیهای دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.