ادارات این استان فردا زودتر تعطیل میشوند
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان از کاهش فعالیت ادارههای این استان دو ساعت زودتر در روز سه شنبه خبر داد.
کاوه حقیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان، از کاهش ساعت فعالیت ادارههای این استان دو ساعت زودتر در روز سه شنبه، دوم تیر همزمان با برگزاری اجتماع عظیم حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: این تصمیم با هدف فراهم کردن زمینه حضور کارکنان دستگاههای اجرایی و عموم مردم در آیین باشکوه عزاداری دسته حسینیه اعظم زنجان اتخاذ شده است.
اجتماع یوم العباس فردا سه شنبه از ساعت ۱۴ ظهر از مقابل مسجد حسینیه اعظم زنجان به سمت امامزاده سید ابراهیم(ع) این شهر برگزار می شود.