در ساعتهای گذشته، واکنشهای تندی در شبکههای اجتماعی نسبت به موضوع حمله آمریکا به سیریک و قشم نشان داده شد. واکنشهایی که بیشتر متوجه ایران و تیم مذاکرهکننده جمهوری اسلامی بود تا طرف آمریکایی.
۳۱۰ مطلب
در ساعتهای گذشته، واکنشهای تندی در شبکههای اجتماعی نسبت به موضوع حمله آمریکا به سیریک و قشم نشان داده شد. واکنشهایی که بیشتر متوجه ایران و تیم مذاکرهکننده جمهوری اسلامی بود تا طرف آمریکایی.
در قسمت دیگری از برنامه «زوم» فرارو، در گفتگویی با نماینده پیشین مجلس، به تحلیل شرایط پیش روی ایران و برخی ابعاد جنگ ۴۰ روزه پرداختیم.
رهبر انقلاب با وجود برخورداری از اختیارات قانونی گسترده، ملاحظات خود را بیان کرده و در عین حال به خرد جمعی و تشخیص مسئولان کشور در حفظ منافع ملی اعتماد کرده است.
اداره یک کشور 90 میلیونی با شیوه حسینقلیخانی امکانپذیر نیست. حتی یک دکان نانوائی را نمیتوان بدون برنامه و نظم و انضباط اداره کرد.
نمایندگانی همچون محمود نبویان، امیرحسین ثابتی، حمید رسایی، کامران غضنفری، علی خضریان، ابوالفضل ابوترابی و مالک شریعتی در هفتههای اخیر بیشترین حجم انتقادات را مطرح کردهاند.
بیگمان نتانیاهو و قصابان تلآویو در لبنان دارند کارشکنی میکنند زیرا شکست خورده و تفاهم و صلح هم زیانهای سخت به آنها وارد میکند. آیا کسانی میخواهند در داخل کشور با آن جنایتکار همسو باشند؟
تصاویری از دستنوشتههای مردم در تجمعات امشب که حمید رسائی، نماینده مجلس در کانال تلگرامش منتشر کرد را در ادامه مشاهده می کنید.
ساعاتی قبل از این که نهایی شدن تفاهم اولیه ایران و آمریکا برای پایان جنگ اعلام شود، تجمعی شبانه مقابل یکی از ورودیهای وزارت خارجه برگزار شد. تعداد افرادی که با کفن آمده بودند، از بقیه تجمعها چشمگیرتر بود
احمد زیدآبادی نوشت: افراد و جریان هایی وقتی پای علایق و منافع خودشان در جریان باشد، ناگهان خواستار شفافیت آن هم در تمام مراحل و روندهای مذاکرات حساس و پیچیده و شکنندهٔ دیپلماتیک میشوند؛ یعنی امری که شفافیتش، برای طی فرآیند آن، هیچ الزام اخلاقی و قانونی ندارد.
محمد مهاجری گفت: نظام اگر بخواهد تندروها را جمع کند، مثل آب خوردن 10 دقیقه ای آنها را جمع می کند اما علت فعالیت تندروها آن است که آنها به جاهایی از درون حاکمیت وصل هستند. این مجموعه های تندرو زمانی به وجود آمدند تا جلوی جریان اصلاحات بایستند اما الان دارند به سمت دیگری می روند.