ترنج موبایل
تبلیغات
کد خبر: ۹۸۲۹۳۵

درگذشت علیرضا ایزدی؛ از اعضای ارکستر «گل‌ها»

درگذشت علیرضا ایزدی؛ از اعضای ارکستر «گل‌ها»

علیرضا ایزدی نوازنده ویولنسل و از اعضای ارکستر «گل‌ها»، درگذشت.

تبلیغات
تبلیغات

علیرضا ایزدی پیش از انقلاب در ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر رادیو تلویزیون ایران فعالیت داشت و در اجراهای ارکستر «گل‌ها» نیز حضور داشت.

به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدی نوازنده ویولنسل و از اعضای ارکستر «گل‌ها» در ۹۲ سالگی دارفانی را وداع گفت و مراسم تشییع پیکر او هشتم تیرماه در قطعه هنرمندان بهشت‌ زهرا (س) برگزار می‌شود.

ایزدی متولد سال ۱۳۱۳، تحصیلات خود را در هنرستان موسیقی ملی به سرپرستی روح‌الله خالقی گذراند و از نخستین فارغ‌التحصیلان این هنرستان به شمار می‌رفت.

او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال‌های جوانی با حضور در ارکستر رادیو آغاز کرد. ایزدی همچنین در ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر رادیو تلویزیون ایران به فعالیت پرداخت و در اجراهای ارکستر «گل‌ها» نیز حضور داشت.

ایزدی پس از انقلاب، در سال ۱۳۵۸ به اتریش مهاجرت کرد و تا اواخر عمر در آن کشور اقامت داشت.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند دوشنبه (هشتم تیرماه) ساعت ۱۰:۳۰ در قطعه هنرمندان بهشت‌ زهرا (س) برگزار می‌شود.

تبلیغات
تبلیغات
ارسال نظرات
تبلیغات
تبلیغات
خط داغ
تبلیغات
تبلیغات