نتانیاهو درباره لبنان: اسرائیل در منطقه امنیتی زرد باقی میماند
از رئیسجمهور ترامپ و وزیر امور خارجه روبیو برای دخالت و کمکهایشان تشکر میکنم.
اسرائیل در منطقه امنیتی زرد باقی میماند که ما را ایمن نگه میدارد. و این یک دستاورد بزرگ است. بزرگ!
چون آنها چه کردند؟ آنها تلاش کردند ما را از آنجا با انواع روشها و فشارها بیرون بکشند. البته این اتفاق نیفتاد.
از رئیسجمهور ترامپ و وزیر امور خارجه روبیو برای دخالت و کمکهایشان تشکر میکنم.