النصر و رونالدو با حکم AFC نقره داغ شدند
باشگاه النصر با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با ۱۰۸ هزار دلار جریمه مواجه شد.
تیم فوتبال النصر عربستان با وجود صعود به فینال رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا 2، در این مسابقه با نتیجه یک بر صفر مغلوب گامبا اوزاکای ژاپن شد و شاهد تاجگذاری تیم ژاپنی بود.
النصریها در شرایطی نتوانستند فاتح مسابقات فوتبال سطح دوم باشگاهی آسیا شوند که این مسابقه را در ورزشگاه خانگی خود یعنی «اول پارک» میزبانی کردند. این میزبانی اما نفعی برای یاران کریستیانو رونالدو نداشت و در عوض، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به دلیل ناتوانی در میزبانی مناسب از فینال لیگ قهرمانان آسیا 2 نقره داغ شد.
باشگاه النصر مطابق آرای کمیته انضباطی و اخلاق AFC به دلیل مواردی چون پرتاب حداقل 30 شیء دودزا به زمین، عدم اجرای قوانین لازم برای برگزاری مسابقه، غیبت سلطان الغنام و کریستیانو رونالدو در مصاحبه بعد از بازی و نیز عدم ورود اعضای تیم به ورزشگاه در موعد مقرر، مجموعاً 108 هزار و 750 دلار جریمه شد.
همچنین رونالدو به دلیل غیبت در مصاحبه بعد از مسابقه به میزان پنج هزار دلار جریمه شد.
النصر فصل آینده در رقابتهای لیگ نخبگان آسیا شرکت میکند.