گفت و گوی تلفنی عباس عراقچی و وزیر خارجه انگلیس
عباس عراقچی و وزیر خارجه انگلیس در یک تماس تلفنی، بر تداوم رایزنیهای دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقهای، پیشبرد روند مذاکرات ایران و آمریکا و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.
عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، و ایوِت کوپر، وزیر امور خارجه انگلیس، عصر امروز جمعه به صورت تلفنی گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشور در این گفتوگوی تلفنی، همتای انگلیسی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفتهای حاصلشده در اجرای تفاهمات و رایزنیهای انجامشده قرار داد.
طرفین همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه و منطقهای، بر تداوم رایزنیهای دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقهای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.