ترنج موبایل
کد خبر: ۹۸۲۶۵۵

متخصصان روسی به نیروگاه بوشهر بازمی گردند

متخصصان روسی به نیروگاه بوشهر بازمی گردند

مدیرعامل شرکت دولتی هسته‌ای روسیه اعلام کرد که در صورت پایداری وضعیت در نیروگاه هسته‌ای بوشهر، کارکنان این شرکت به نیروگاه، باز می گردند.

فرارو- الکسی لیخاچف، مدیرعامل شرکت دولتی هسته‌ای روسیه، می‌گوید که اگر وضعیت در نیروگاه هسته‌ای بوشهر ایران پایدار بماند، این شرکت قصد دارد در هفته‌های آینده کارکنان خود را به این نیروگاه بازگرداند.

به گزارش فرارو به نقل از اسرائیل تایمز، شرکت روس‌اتم که در حال ساخت دو واحد جدید در بوشهر است، پس از آغاز جنگ ایالات متحده و اسرائیل علیه ایران در 28 فوریه، صدها نفر از کارکنان خود را از این نیروگاه خارج کرد.

ارسال نظرات
خط داغ