bato-adv
کد خبر: ۱۸۵۱۷۰

فرم ثبت‌نام دوباره دریافت یارانه نقدی منتشر شد

فرم ثبت نام دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها برای نخستین بار منتشر شد.

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
فرم ثبت نام دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها برای نخستین بار منتشر شد.

به گزارش مهر، ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی در سال 93 به طور همزمان از 20 فروردین ماه جاری در سراسر کشور و از طریق سایت رفاهی آغاز می‌شود.

در فرم خوداظهاری دریافت یارانه نقدی دولت آمده است: منظور از سطح درآمد خانوار، میانگین مجموع درآمد ماهانه همه اعضای خانوار در سال 92 شامل درآمد حاصل از شغل اصلی و شغل دوم، دریافت اجاره بها، سود سهام، سود سپرده بانکی، عایدی از مستغلات، حقوق ماهانه مستمری یا وظیفه بگیران و مواد مشابه قبل از پرداخت اقساط وام است، ضمن اینکه باید سطح درآمد خانوار با دارایی‌های آن خانوار همخوانی داشته باشد.

متقاضیان در ابتدا صفحه ای www.refahi.ir مشاهده می كنند كه شش بند توضیح دارد و مربوط به قوانین و مقرارت دریافت یارانه نقدی است.

در بند یك تأكید شده مطابق قانون فقط افراد نیازمند می توانند برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام كنند. مورد بعدی از متقاضی تعهد می خواهد تا صرفا مشخضات افرادی را كه هم اكنون  تحت تكفل دارد، درج كند.

در بند سه متقاضی متعهد می شود در صورت درخواست سازمان هدفمندی یارانه ها مدارك لازم را برای اثبات درستی اطلاعات اعلام شده در فرم ارائه كند، مورد بعد كه انتظار می رود مورد توجه متقاضی قرارگیرد، این است كه اگر مشخص شود اطلاعات نادرستی در فرم‌ها اظهار شده، به موجب قانون ضمن استرداد وجود دریافتی تا سه برابر یارانه نقدی دریافت شده متقاضی مشمول جریمه قرار می گیرد.

در بند پنجم متقاضی یارانه نقدی تأیید می كند اطلاعاتی كه در فرم‌های تقاضای یارانه نقدی درج می كند می تواند مبنای ارزیابی مالی و رتبه سنجی اقتصادی اش برای اعطای وام یا سایر تسهیلات از سوی بانك‌ها و موسسه های مالی قرار گیرد و دست آخر در بند ششم معنا و مفهوم سطح درآمد ماهانه توضیح داده شده است.

بر این اساس میانگین مجموع درآمد ماهانه همه اعضای خانوار در سال 92 شامل درآمد حاصل از شغل اصلی و شغل دوم، دریافت اجاره بها، سود سهام، سود سپرده بانكی، عایدی از مستغلات، حقوق ماهانه مستمری و مواد مشابه دقت شود قبل از پرداخت اقساط مورد نظر می باشد.

در انتهای صفحه اول متقاضی یارانه نقدی باید تمام شش بند دكر شده را تأیید كند كه این به منزله فهم دقیق ازمقررات دریافت یارانه نقدی تلقی می شود. صفحه دو شامل پرسش های متداول است، در ابتدا سرپرست خانوار متقاضی یارانه نقدی باید شماره ملی خود را در محل تعبیه شده در سمت چپ صفحه بدون خط تیره و فاصله وارد كند.

سپس آخرین شماره حسابی كه جهت دریافت یارانه اعلام كرده اید را در مستطیل مربوطه وارد كنید دقت شود شماره كارت بانكی را وارد نكنید در ادامه متقاضی یارانه نقدی باید تعداد اعضای خانواده خود را شامل خود و افراد تحت تكفل در سمت چپ و محل مربوطه درج كند؛ پس از تكمیل این سه بخش متقاضی باید كد امنیتی 5 رقمی را واردكند و اطلاعات درج شده را تأیید كند.

در صفحه سوم ابتدا متقاضی یارانه نقدی باید اسم خود و افراد تحت تكفلش را به همراه شماره ملی هر یك نوشته و وضعیت مالك بودن یا نبودن واحد مسكونی را برای هر یك جداگانه مشخص كند.

در ادامه متقاضی براساس تعریفی كه از سطح درآمد در بند شش صفحه اول مشخص شده كه البته یك بار دیگر هم در مستطیلی كه مشاهده می كنید برایش یادآوری می شود خود را در یكی از پنج گروه درآمدی قرار دهد گروه های درآمدی به این ترتیب است: كمتر از 600 هزار تومان، از 600 هزار تومان تا یك میلیون تومان، از یك تا 2 میلیون تومان، از 2 تا 2.5 میلیون تومان و بیشتر از 2.5 میلیون تومان در ماه.

مرحله آخر اطلاعات محل سكونت خانوار است. متقاضی مشخص می كند ساكن شهر، روستا و یا در زمره عشایر كشور است. آنگاه استان و شهرستان محل سكونت را انتخاب می كند درج كد پستی نیز در مرحله بعد قرار دارد و در نهایت بسیار مهم است كه متقاضی شماره تلفن همراه و ثابت خود را در محل تعبیه شده درج كند.

به تمام متقاضیان دریافت یارانه نقدی به جد توصیه می شود پس از خواندن مندرجات مستطیل انتهای صفحه سوم و آگاهی از جنبه حقوقی اطلاعاتی كه اعلام كرده اند نسبت به تأیید آن اقدام كنند چنانچه تمام مراحل و اطلاعات درج شده باشد به متقاضی دریافت یارانه نقدی كد شناسایی یاز طریق پیامك به شماره تلفن همراه اعلام شده ارسال می شود.

بنابر اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «صفر» است از صبح روز 20 فروردین ماه جاری، به طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www.refahi.ir و یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری ها و فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «یک» است نیز باید در روز دوم ثبت نام یعنی 21 فروردین ماه جاری اقدام به نام نویسی در سایت رفاهی کنند.

سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی «دو» در روز 22 فروردین، عدد «سه» در روز 23 فروردین، عدد «چهار» در روز 24 فروردین، عدد «پنج» در روز 25 فروردین، عدد «شش» در روز 26 فروردین، عدد «هفت» در روز 27 فروردین، عدد «هشت» در روز 28 فروردین و در نهایت عدد «9» در روز 29 فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.

همچنین روزهای 30 و 31 فروردین ماه جاری به ثبت نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی تعلق دارد که در طی 10 روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده‌اند.

ثبت نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www.refahi.ir امکانپذیر خواهد بود و افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت ندارند نیز می توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی و فرمانداریها، بخشداریها و استانداریها و مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند.




برچسب ها: یارانه مرحله دوم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
اصلا..هیچ.در.امدی..ندارم..یارانه.ام.
را
.قعط..کردن..نمیدونم

برای..چی..لطفا..رسیدگی.کنید
سیدشاعرعلوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
لطفا بفرمائید بنده درحال حاضر بیکارم سهام عدالت حق جانبازی وسوبسید های مختلف که داده میشه راتا اکنون نگرفته ام حداقل یارانه بنده روبدید واینکه الان به کجا باید مراجعه کنم
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
سلام از روزی که زمان احمدی نژاد اولین ثبت نام شد بنده موفق نشدم ثبت نام کنم تا الان هم هر بار به سایت میروم بسته است من علیل باید چگونه یارانه های گذشته و یارانه معیشتی و وام یک میلیونی و کمک هزینه خرید که در مجلس تصویب شده را بگیرم ممنون میشوم راهنمایی کنید
s
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
سلام وقت بخیر
دوست عزیز الان سایت باز شده بزن رو این لینک و ثبت نام کنrefahi. ir
s
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
سلام وقت بخیر
سایت از ۳ نیمه شب باز شده وارد این لینک بشید و ثبت نام کنید
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
سلام من کارگرم روزمزدکه نه خونه ای دارم نه ماشینی تاحالانه یارانه گرفتم نه معشتی بقران واسه خرج زندگی اجاره خونه موندم
فریبرزدریریکبند
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
تاالان.من.یارانه.دریایف.نکردم.بایدچکارکنم
s
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
سلام وقت بخیر
سایت از ساعت ۳ نیمه شب باز شده ,وارد این سایت ک فرستادم بشبپید و ثبت نام کنید refahi. ir
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۶۴۱
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
کاش یه جایی داشت که مبلغ اقساطمونم وارد میکردیم.من 1500 حقوقمه ماهی 1 تومن قسط میدم
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1500ﺣﻘﻮﻗﺘﻪ ﺟﻘﺪ ﻭﺍﻡ ﻛﺮﻓﺘﻰ ﻛﻪ ﺍﻳﻨﻘﺪ ﻗﺴﻄ ﻣﻴﺪﻯ ﺑﻮﻟﺸﻮ ﺟﻴﻜﺎﺭ كردى
ناشناس
Hong Kong
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
سایت که باز نمی شود
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
ﺟﻘﺪ ﻭﺍﻡ ﻛﺮﻓﺘﻰ ﻛﻪ ﻣﺎﻫﻰ 1ﺗﻮﻣﺎﻥ ﻗﺴﻄ ﻣﻴﺪﻯ ﺑﻮﻟﺎﺭﻭ ﻣﻴﺰﺩﻯ ﺗﻮﻯ ﻛﺎﺭ ﻧﻜﻪ ﺣﺮﺍﻣﺶ ﻛﻨﻰ ﺧﻮﺭﺩﻳﺶ ﺑﺎﻯ ﻟﺮﺯﺵ بشن
ناشناس
Panama
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
این فرم واقعا ناقص است و اگر اطلاعات در این سطح مبنای تصمیم گیری است واقعا فاجعه بار است. و همانند سبد کالا یک کار پیش پا افتاده از اب در خواهد آمد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
کاش جایی داشت که مبلغ مورد نیاز برای هزینه های سلامت ماهیانه وارد میشد تا خانواد هایی که اکثر درامد خود رو به دلیل بیماری یکی از اعضا تقدیم ایشان میکنند مشخص شود .تا جه رسد به فسط که عنوان کلی است و معلوم نیست قسط ماشین سوم خانواده است یا قسط تنها سر پناه خانواده...
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
شما وام گرفتی به یه زخمت زدی، ما وام هم نگرفتیم. آیا باید با هم برابر باشیم؟؟؟؟
bb v
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
http://www.aparat.com/v/jOHCa
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
خوش به حالت باز یه چیزی تهش واست میمونه من 750 حقوق میگیرم 950 قسط میدم خودمم موندم چطور میگذرونم
رستم ملازهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
ما طرفداران دولت امید به خاطر حمایت از اقای روحانی یارانه نمی گیریم و فرم را پر نخواهیم کرد.
دوستان موافق لایک کنند.
ناشناس
Azerbaijan
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
تو این فرم ثبت نام یارانه جایی برای قسط و مالیات و بدهی کارمندا نیست ؟؟ مسخره است
سیروس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
احمد رضا ...همچین میگی چکار کردی کانهوا تو ایران زندگی نمیکنی(شاید هم آلمان باشی)...به هرحال نفست از جای گرمه-من هم با همین قدر حقوق دارم 900 تومن قسط میدم . پول پیش خونه جور کردم ...
وامدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
کارمندا اگه وام نگیرن زندگیشون نمیچرخه.ما هم خودرو.فرش .یخچال راقسطی خربدبم.ضمنا درهمه دنیا مردم با وام صاحب خانه و...میشوند.گرفتن وام جرم نیست وبلکه وامهای آنچنانی که پس داده نمیشه جرمه(اقااحمدزضا حتما اوضاعت روبراه ونیازی به وام نداری)
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقای روحانی تو را به بازی گرفتند و خوب تو دامشون افتادید ملت به شما اعتماد کرد اما شما چرا به ملت اعتماد ندارید آیا اگر کسی گفت من نیاز دارم و شما هم معیار را اعلام کردید دیگر این تهدید ها وسؤالها چه معنی دارد میخواهید دست ملت را از چیاول کوتاه کنید که بیت المال را غارت نکنند مگر چقدر پرداخت میکنید آنهم از مال خود ملت به خود ملت این همه تهدید دارد که مال خود را اخذ کند من محتاج بودم طبق ملاکی که اعلام کردید و میخواستم انصراف دهم ولی با این برنامه ها مصر هستم در گرفتن آن و یک ریال هم کوتاه نمی آیم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دولت باید یه فکری برای نشتی های بزرگ بودجه مملکت بکنه حالا همین مبلغ کم که انهم برای چند برابر کردن پول گاز و برق و غیره قبلا کرده باعث عقب موندگی مملکت شده؟؟
ان همه میلیارد دلاری که مجانی به این طرف و ان میدند چی؟
بی بی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
با پول وام نکنه مسافرت اروپا رفتی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
زنده باد ملا زهی-زنده باد ملا زهی
زنده باد ملا زهی-زنده باد ملا زهی
زنده باد ملا زهی-زنده باد ملا زهی
زنده باد ملا زهی-زنده باد ملا زهی
رستم ملازهی حال کن ، ما اصلاح طلبا یارانه نمی خواهیم
عشق فقط هاشمی و روحانی منادیان مبارزه با گداپروری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اقای ملازهی محترم من به روحانی رای دادم که این بی عدالتی ها نباشد نه حق و حقوق من رو از بین ببره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
با شما مخالفم و مخالفم اقای ملازهی
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اقایانی که به اقای روحانی رای دادند باید به خاطر حمایت از دولت تدبیر و امید فرم یارانه را پر نکنند.
نظر ملا زهی کاملا منطقی است
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اقیان اقتصاد دان!!
شما می گویید می خواهید با حذف یارانه ها به بخش سلامت یعنی درمان توجه کنید؟
سوال اینجا است که پس بحث پیشگیری چه جایگاهی در تئوری شما دارد؟؟؟
از الان تشویش و استرس در جامعه راه انداختید و سلامت روح وروان مردم را داغون می کنید تا بعد یارانهدرمانش را بپردازید؟؟
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من از طرفداران آقای روحانی هستم.ولی به یارانه احتیاج دارم و نمی تونم انصراف بدم
امیر انتظام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اقای ملازهی به نظرم شما عدالت عامه را با قران و فدایت شوم اشتباه گرفتید.
از نظر من تا زمانی دولت تدبیر پشتوانه دارد که به عدالت رفتار کند و سلامتی روحی و مادی جامعه را به بهانه حمایت از تولید وجه المصالحه سرمایه داران و جیب بی انتهای ویژه خواران قرار ندهد.
مهرنوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقای احمدرضا اکثریت مردم مثل شما هستن .ما الان 1 ساله تزدواج کردیم ماهی 2 ملیون هم درآمد داریم اما بابت قسط وام ازدواج و غیره و غیره هیچی برای خودمون نمیمونه و همش لنگیم حالا اگه بگیم ماهی2 ملیون در امد داریم همین ماهی 90 تومن هم ازمون میگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
رسواگر فتنه! کسی اگه ثبت نام نکنه، برای دولت نمیکنه این کار رو، برای مردم میکنه

شما همه چیز رو دولتی میبینی!
کافر همه را به کیش خود پندارد
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
نه مبلغ قسط نبايد باشد
صابر
United Arab Emirates
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
شمایی که میگید وام گرفتی به زخمت زدیو این حرفا زخم یعنی چی؟؟؟ شاید زخمایی که این فرد داشته شما تو خوابم نداشته باشی شاید وقتی مجرد بودی پشت داشتیو این طرف نداشته پس قضاوت بیجا نکنید
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به نظر من حقوق زیر 5 میلیون نباید انصراف بده .
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
دوستانی که میگید ایشون وام رو چی کار کردن که اینقدر قسط دارن؟؟ من و همسرم هر دو کار می کنیم. شاغلیم. یک ساله عقدیم خردادم جشن عروسیمونه. در ساده ترین حالت جشن میشه 13 ملیون. همش با خودمونه.از مهر وام گرفتیم 8 تومن 18 ماهه قسطمش ماهی 495 برای جشنمون.
مستاجریم. 10 تومن پول پیشه که قبلا جمع کرده بود همسرم. ماهی 800 تومن اجاره. وسایل خونه مثه جهیزیه با خودمونه. تا الان شده 12 تومن. وام گذفتیم 350 قسط میدیم. یه پرایدم همسرم داره که قبلا با وام خریده ماههی 350 قسط میده. قسط وام ازدواجم دوتامون 200 هست که همش رفت واسه حلقه و سرویس..
شد 1850000 تومن. با شارژ ساختمون و پول برق و... 2 ملیون تومن. ما در آمدمون روی هم 2 ملیون و نیمه.
البته ما تا الانم که یه ساله عقدیم و خانواده ها شهرستانن یارانمون رو نمی گیریم ازشون. الانم نمی خواهیمش. اونا بیشتر نیاز دارن خودشون میگیرن. ولی الان اگر پدر من بخواد در آمد منم بزنه تو فرم ثبت نامش.... بنده خدا حقوقش میره بین 1 تا 2 ملیون.نزنه هم یارانه بهش نمیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
یک سوال برام پیش آمده...اگه از 5 نفر اعضای خانواده 2 نفر حقوقی در مجموع 3 میلیون تومان بگیرند،برای محاسبه درآمد ماهیانه این عدد 3 میلیون بر 2 تقسیم باید بشه یا 5 تا به میانگین درآمد خانوار برسیم؟!
اگه 2 باشه،میشه 1.5 میلیون و اگه 5 باشه میشه 600 هزارتومن..
یه فرقی باید بین خانواده 5 نفره و 2 نفره باشه دیگه...؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
این که شما میگید میشه میانگین درآمد ماهانه کل خانوار به ازای هر نفر از افراد خانواده اما فکر کنم چیزی که اینا میخوان ما اعلام کنیم میانگین ماهانه درآمد کل خانواده هستش نه میانگین درآمد ماهانه یک نفر از اعضای خانواده یعنی ما باید مجموع درآمدهمه افراد خانواده رو با هم در کل 12 ماه سال جمع کنیم بر 12 تقسیم کنیم اونوقت میانگین درآمد ماهانه کل خانواده بدست میاد
یحیی
United Arab Emirates
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
والا خودش که گفته"میانگین مجموع درآمد ماهانه همه اعضای خانوار" یعنی چه اونایی که شاغلن و چه اونایی که شاغل نیستن.بنظرم طبق اطلاعات شما باید تقسیم بر پنج بشه.
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
میانگین یعنی به تعدا اعضای خانواده تقسیم می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
هموطن عزیز اصلا اینطوری که شما برداشت کردید نیست.
منظور اینست که کل درامد دریافتی توسط همه اعضا در هر ماه را حساب کرده و میانگین آنرا در طول یک سال گذشته بیان کنید.
جواب آن برای شما میشود 3 میلیون اگر دو نفر نام برده در تمام ماه های سال سه میلیون دریافتی داشته باشند.
چیزی که شما حساب کردید اسمش سهم متوسط هر عضو خانواده از درآمد ماهیانه است نه میانگین مجموع درآمد ماهانه همه اعضای خانوار در سال .
جبار
Finland
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
منظور کل درآمد اعضای خانوار در یک ماه است و تقسیمی در کار نیست. تقسیم برای زمانی است که شما درامد کل سال را دارید حال برای درآمد ماهانه باید آن را تقسیم بر 12 کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
زیاد ذهن خودنو درگیر نکن. از این شفاف تر اصلا نمیشد دیگه.
اميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اي واي،بابا گفته ميانگين مجموع درآمد كل اعضا در سال 92،از اين واضحتر؟يعني شما دريافتي كل سال رو تقسيم بر12 مي كني.تعداد اعضا رو توي قسمت خودش مشخص مي كني.تصميم گيري با اوناست.نگران نباش.
تینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
چرا خوب دقت نمیکنید؟اصلا ربطی به سال نداره گفته میانگین مجموع در امد ماهانه همه اعضای خانوار که یعنی در امد همه اعضای خونواده رو جمع میکنید (حتی اگه در امدشون صفر باشه)به تعداد اعضا تقسیم میکنید عدد مربوطه هر چی باشه بر همون اساس یکی از 5گزینه رو تیک میزنید.
ناشناس
Canada
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
يارانه حق تمام مردم ايران است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مالیات چطور چرا مثل کشورهای دیگه که نه یک دهم آنها هم مالیات نمی دهیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اقایان مردم گدا نیستند.همه مردم ایران از یارانه سهم دارند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
کی گفته یارانه حق تمام مردم ایران هست؟ پس چه فرقی با قبل داره که یارانه رو به همه کالا ها میدادن!؟

یارانه کمک دولت هست به اقشار مستضعف که پول برای غذا خوردن هم ندارن......
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اونایی که به روحانی رای دادن باید چوبشو بخورن و ببینن که توی چند ماه آینده این مملکت عزیزمون چقدر نابسامان میشه ، یارانه حق همه ی ملت هستش اینا اومدن یه قانونی گذاشتن و سوبسید ها رو قطع کردن و در عوضش دارن پولشو میدادن به ملت حالا به کی چه مربوطه من میخوام یارانه بگیرم یا نه چه سرمایه دار و چه فقیر همه از این ملت هستن و باید یارانه بگیرن حالا میان واسه ی ما عیدی رو قطع میکن و به جاش مرغ گندیده و تخم مرغ فاسد و برنج بی کیفیت میدن به خورد ملت ...... خجالت هم نمیکشن
اکرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
مگر ما از دولت کنکاش می کنیم که چقدر از معادن ما را که میراٍث اجداد ما در ایران است چکار می کنید که برای چهل و پنج هزار تومان هست و نیست ما را میخواهد بداند
آقای روحانی آفرین روی احمدی نژاد رو خوب سفید کردی
ناشناس
Finland
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
چرا سایت refahi.ir چند روزه باز نمیشه . اگه روز ثبت نام هم همینطور باشه که کلهم اجمعین جزء انصرافیون هستیم ، جز نورچشمی ها .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
عالی بود
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
اقايان خوب دقت كنيد حقوق ماهيانه 2500000تومان ميشود ماهي 800دلار در كدام كشور بدبخت مثل اتيوپي يا اوگاندا حقوق ماهيانه كمتر از 3000دلار است؟؟؟عزيز من بيا حقوق ها را بر اساس ميانگين حوزه خليج فارس هماهنگ كن بعد بيا بگو اقا شما كه مديري هستي با 25 سال سابقه كار با ماهي 100ساعت اضافه كار كه عملا از ساعت 7صبح سركاريم تا 9 شب دريافتيمون است 1000دلار در ماه حالا بيا ببين يك مدير در حوزه خليج فارس ماهانه چند دلار ميگيره اون مبلغ را به ما بده ما يارانه نميخواهيم همه چي مال خودتون يك مدير حوزه خليج فارس با 25 سال سابقه كار ماهي 30000دلار دريافتيشه 30000در مقابل 1000دلار خداوكيلي خجالت نميكشين صحبت از حذف يارانه ها ميكنين؟؟؟
fahimeh booromand
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
علی اقاعالی بود. اخه یه خانم که بایه بچه بی سرپرست هستندباید ازکجاخرجی بیارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
عزیز جان مگه یارانه ای که می گیری چقدره؟ خیلی زشته که به قول خودت واسه 14 دلار اینقدر زمین و زمان رو به هم بدوزی آقای مدیر!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
وقتی هدفمندی شروع شد این بحثها نبود و میگفتن همه یارانه میگیرن تورم نمیشه و... حالا چی شد که تورم 300 درصدی شد و آسمون ریسمون میکنن تا مردم همین شندرغاز رو هم نگیرن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
فکر می کنم که ناشناس های موافق این طرح ، همگی اجیر شدگان دولت هستند تا در این پست ها کامنتهای موافق طرح و یا اعتراضی به مخالفان بفرستند. این جوری دیگه نداشتیما!!!
محمد
United Arab Emirates
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دروغ گفتن که کنتور نداره
اتيوپي يا اوگاندا حقوق ماهيانه كمتر از 3000دلار است!!!! دیگه از اون حرفا است
یه نگاه به این بنداز
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_minimum_wages_by_country
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به قول دوستمون یارانه میشه 14 دلار
یعنی ما اینقد حقیریم واسه 14 دلار فرم پر کنیم؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
مرسی خیلی مفید بود
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یه سوال از دولت محترم

چرا یک خانم کارمند اگر بعداز سالها خدمت دولتی وکسر حق بازنشستگی در صورت فوت آن خانم دولت همه حق بازنشستگی وپاداشهای پایان خدمت اورا به بهانه (نبودن سرپرست خانواده ) به نفع خود مصادره می کند و حتی 1 ریال هم به خانواده (فرزندان آن خانم کارمند ) نمی دهد؟؟؟؟

اما حالا برای پرداخت یارانه حقوق زنان را هم جزئ درامد خانواده در نظر گرفته است؟؟؟؟

این بی عدالتی از نوع بد تدبیری است!

لطفا" فقط مجموع درامد سرپرست های قانونی (که خود دولت قبول دارد) ملاک محاسبه برای پرداخت یارانه قرار بگیرد. و دولت از حقوق بانوان که قانونا" سرپرستی خانواده را به عهده ندارند را محاسبه نکند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقا ما ميانگينمون شده يك ميليون و پنجاه 120 تومن هم بيمه و ماليات برميدارن بعد بايد تو گروه يك تا دو ميليون بزنيم آخه يك ميليون چه صنمي با دو ميليون داره اينه عدالته علي اصلا عدالت علي رو ولش كن كدوم كارشناس بي سوادي اين طبقه بندي رو كرده خدا ازش نگزره
اميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اصلا به نظر من زنها نبايد كار بيرون كنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بقول امید.... همین زنها باعث بیکاری مردها شدند. جز برخی مشاغل که حضور زن ارزشمنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مگه ضعیفه باید پولهاش و جمع کنه تا فقط بتونه جلو مردش وایسه؟
ليدو
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
ديشب در خبر 20شبكه باران گوينده با افتخار اين خبر را ميخواند(فرماندار استان گيلان با رضايت و به صورت خودجوش از دريافت يارانه انصراف داد)!!!!!! خداااااااااااااااااااا
شهرام
Finland
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
دانشجويان ازدواج كرده چي؟شاغل نيستن
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
شهرام جان شما100درصدشاغليدباازدواجتان.نگران نباشيد.برايتان آرزوي سعادت وخوشبختي ميكنم.همين كه يكروزمهمان خانواده همسروروزديگرمهمان خانواده خودهستيدازاين كاركجابهتر.
م م
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
گل گفتی کارمند
چطوره که الان زنها شدن ملاک محاسبه
رضا
Australia
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
اگر در بند 6 تعهد نامه، حقوق زن نيز مد نظر دولتي ها باشد خلاف قانون خواهد بود زن حق دارد حقوق دريافتي خود را براي خودش نگه دارد و شوهر نمي تواند او را اجبار به هزينه كردن براي خانواده نمايد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقا ما ميانگينمون شده يك ميليون و پنجاه 120 تومن هم بيمه و ماليات برميدارن بعد بايد تو گروه يك تا دو ميليون بزنيم آخه يك ميليون چه صنمي با دو ميليون داره اينه عدالته علي اصلا عدالت علي رو ولش كن كدوم كارشناس بي سوادي اين طبقه بندي رو كرده خدا ازش نگزره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مرسی ازاین دقت.
کارمند زن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
گل گفتی اما اون در قران است نه در کشور اسلامی ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اینجوری اگر خانمها در منزل بمانند خیلی بهتر است. پول مهدکودک و هزینه سرویس مدرسه بچه ها صرفه جویی می شود. رستوران و فست فود هم حذف می شود. تازه به درس بچه ها و بهدشتشون و ادبشون هم به صورت منظم رسیدگی میشود.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
اصلا روش عادلانه ای نیست .به این دلیل که ممکن است یک سرپرست خانوار به اندازه پول رهن یک واحدمسکونی وام دریافت کرده باشد ودرسال 92 درخانه سازمانی ویاخانه پدرش باشد ودرسال 93 مهلت استفاده ازخانه سازمانی یاخانه پدرتمام شود ودرسال92 مجبوربوده وام بگیرد وخودرابرای رهن خانه آماده کند ولی عجالتا پول رادرحسابی ریخته وازمحل سود این وامها بخشی از اقساط آنرا تهیه نماید .آن وقت باید باچه انمصاف وعدالتی تصورشودکه پول زیادی داشته وآنرا دربانک ریخته وسودش را گرفته است.حقیقتا نیازبه تجدیدنظردارد.به این معنی که درصورت حدوث موارد اینچنینی درسال 93 بایستی فرصت اصلاح وایجادتغییرات درفرمها اعمال شود تا سطح درآمدواقعی درسال 93 ملاک عمل قرارگیرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
عادلانه نیست ولی عاقلانه است. باید از نگاه شخصی پرهیز کرد و نگاه ملی داشت. برای کسی که بالای 2 میلیون درآمد دارد حذف مثلا 130 هزار تومان (در یک خانواده 3 نفره) خیلی مشکل زا نیست.
iraj
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
آیا منظور از در آمد ؛حکم کارگزینی ته حکم می باشد یا خالص دریاغتی؟
چون بیش از 60درصد رقم مندرج دراحکام مربوط به اقساط وکسور دیگر می باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
با کمال احترام، شما وام رو پیش خور کرده اید...
عدالت نیست با کسی که وام نگرفته برابر باشید.
کم حافظه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آخه ناشناس 2/41 چرا متوجه نیستی این یارانه است چه ربطی به سهمیه وام و تسهیلات بانکی که طرف سودشو میده داره؟ میتونی بفهمی "هدفمندی یارانه" اصلامعنیش چیه؟پول نفت رو که به همه تعلق داره نباید با ارثیه شخصی ، وام و.... قیاس گرفت
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اگه قراره پول یارانه رو بدن به همه مردم پس هدفمئنیش کجا بود دیگه؟
امید به تدبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
روحانی دمت گرم این یعنی تدبیر
برنامه ریزی شده و رو اصول
آفرین
کاش 8 سال پیش رئیس جمهور شده بودی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
روحانی کاش در روزهای قبل از انتخابات همین حرفها را می زدی
ما همیشه کلاه سرمان می رود
دوست رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
فعلا بشین منفی ها رو بشمار. سرت خلوت شد بیا با هم حرف بزنیم.
دوره فلانی مچکریم گذشت. هنوز اینو نفهمیدی شما؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اون وقت اصلا مجبور نبود همین یارانه را هم بدهد کوپن که بود! بنده خدا این هم از چار سال اول دولت احمدی نژاده.
امید به تدبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
چون یارانه شما ثروتمندان حذف میشه بده؟؟؟
خوب معلومه که ناراحت هستید و منو به پاکدست نسبت می دهید روحانی طرفداران حزب باد نیاز نداره اگر دنبال پولین برید جای دیگه.وطن نیار به مرد داره
پاسخ به امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بهت قول میدم که نا امید میشی اونوقت تو آینه خودتونگاه کن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
شما چرا به اونایی که تو دوره انتخابات از این حرفا نمیزدن رای ندادی؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
این بنده خدا که تعریف از آقای روحانی نمی کند کنایه است بابا
ناشناس
Hong Kong
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
خود را نیازمند می دانم یارانه می دانم یعنی چی ؟ قیمت کالاها رو پنج برابر کردید حالا می گید حق ملت نیست . خیلی ها نیاز ندارن اما حق شونه . کجا به مردم رحم کردید که مردم به شما رحم کنند ؟
یارانه بگیر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
این کار دقیقا سک کشیدن تو زندگی مردمه و اگه قانونه که همه باید در برابر قانون حق داشته باشند. و همه ی مردم در برابر قانون مساوی اند این دیگه چه صیغه ایه که باید تعهد بدن و تمام درامدهای اعضای خانواده را اعلام کنند و ... دولتمردان محترم یک نکته رو فراموش نکنن که من کارمند که طبق آخرین حکم صادر شده ار کارگزینی اداره م جمع حقوق و مزایام شده 2000000 تومن بدون کسور قانونی و اقساط بانکی که باید پرداخت کنم حالا شما تصور کنین که با این نرخ چشم نواز تورم باید چیکار بکنم خدا میداند. آقای روحانی لطفا ترمز دستی رو بکش . از طلا گشتن پشیمان گشته ایم / مرحمت فرموده ما را مس کنید
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سرک کشیدن چیه؟
تو کشورهای دیگه مردم از حساب بانکیشون هم مالیات میدن حالا اینجا برای چک کردن حساب ها هم باید جواب بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
اين كارها ملت را تحقير مي كند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پس چطوری آمار بگیرند که شما ناراحت نشی
مجتبی
Finland
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به علت به سرقت رفتن دسته کلید دکتر روحانی تا اطلاع ثانوی از باز کردن گره مشکلات مردم معذوریم. (ستاد تحقق وعده های انتخاباتی دکتر روحانی)
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
تحقیر اینه که واسه 40 تومن خودمون رو به اب و آتیش بزنیم
40 تومن یعنی 40 لیتر بنزین
علیرضا
Finland
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
سایت رفاهی از هم اکنون باز نمیشه !!!!
Server not found

ضمنا با این شرایطی که اعلام کردند بهتر بود اعلام کنند که ملت یارانه تعطیله تا این مسخره بازیها
معلوم نیست میخوان آمار مردم رو دربیارند یا هدفمندی رو سر و سامون بدن !!!!!!!!!!!!!!!
قبل از پرداخت اقساط وام چقدر در می آورید !!!!! مهم نیست که چقدر قسط میدی چقدر اجاره میدی چقدر شهریه مدرسه میدی !!!!!!!!!!!!!!!
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه خصوصا این مسئولین محترم کرو که وظیفه اصلی خودشون یعنی خدمت به ملت رو فراموش کردند و فقط به فکر ..... هستند
والسلام
فرارو لطفا منتشر کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
خیلی مسخره اس نوشته میزان درآمد قبل از پرداخت اقساط وام....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بله.
درسته.
کسی که وام گرفته خونه یا ماشین خریده، نباید با کسی برابر باشه که نه خونه خریده و نه ماشین...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
کسی که ماهی یک میلیون دارو مصرف میکنه وبرای دارو وام گرفته اون چیکار کنه؟؟!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
کسی که دارو میخره باید بیمه باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
كساني كه تازه ازدواج كردن و ميخوان خانواده مستقل تشكيل بدن چه شماره حسابي را اعلام كنند ؟
دوست رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
شما که کلا بهت تعلق نمیگیره.
چون دولت تدبیر به عقلت شک کرده که چطور امسال با اینهمه تورم و اینهمه که بنزین و گاز و برق و آب گرون شد رفتی زن گرفتی.
احتمال داره بهت شک کنن که تو اختلاسی چیزی دست داری.
زودتر متواری شو.
فرارو جون من منتشر کن بخندیم.
دوست عزیز بابت مزاح بود.ناراحت نشی یه وقت
مهدی
Finland
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
به نقل از الف جالبه:
ـ هم‌وطن، آیا می‌دانید مردم کشورهای پیشرفته یارانه نمی‌گیرند؟ برای کمک به پیشرفت کشور از دریافت یارانه خودداری کنید.
ـ جوایزه بزرگ برای انصراف‌دهندگان از دریافت یارانه: به هزار نفر از کسانی که از دریافت یارانه انصراف دهند، به قید قرعه ماهانه دوبرابر مبلغ یارانه جایزه تعلق خواهد گرفت. بشتابید.
ـ جمشید مشایخی فرزندان میهن آریایی را به رعایت اخلاق عمومی و انصراف از دریافت یارانه فرا خواند.
ـ با توجه به این‌که انصراف از دریافت یارانه نشانگر شخصیت شماست، آیا می‌دانید عدم انصراف از دریافت یارانه نشانه چیِ شماست؟
ـ آیا می‌دانید نگرفتن یارانه موجب افزایش قد، کاهش وزن، کنترل قند و چربی خون و افزایش طول عمر می‌شود؟
ـ جمعی از هنرمندان محبوب شما از دریافت یارانه انصراف داده‌اند. به هنرمندان محبوب‌تان بپیوندید.
ـ الا ایرانیا، فصل امید است/ بیا بگذر از این چرک کف دست/ بیفروزان چراغ خانه‌ات را/ رها کن مبلغ یارانه‌ات را.
ـ آیا می‌دانید بر اساس آخرین تحقیقات پزشکی، احتمال ابتلا به سرطان معده در کسانی که یارانه می‌گیرند بیست و هشت درصد بیشتر از کسانی است که دست‌شان توی جیب دولت نیست؟
ـ یارانه هر ایرانی، تیشه‌ای است بر ریشه درخت تدبیر و امید.
ـ انصراف از دریافت یارانه هشتاد نوع بلا را دفع می‌کند یا لااقل به تعویق می‌اندازد.
ـ ملت غیور و بلندنظر ایران، آیا بهتر نیست خودتان از دریافت یارانه انصراف دهید تا این‌که ما خودمان برای‌تان انصراف بدهیم؟
ـ ثروتمند، حیا کن، یارانه رو رها کن.
ـ مرگ بر یارانه.
ـ گدا! یعنی تو محتاج چهل تومن یارانه‌ای؟ واقعاً خجالت نمی‌کشی؟ بیا برو انصراف بده خب.
تلنگر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
من آخرش ندونستم انصراف اجباریه یا اختیاری؟
ولی این را میدونم با تهدید 3 برابر جریمه راهش نیست که مردم را منصرف کنند
ناشناس
United States of America
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اگه دروغ بنویسن اطلاعاتشونو جریمه میشن نه این که نیاز مند نباشن و فکر کنن که هستن!
56ساله
Finland
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
تهدید3برابرجریمهمساویست
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دروغ نباید جریمه داشته باشه؟!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اون کشوری که مردمانش یارانه نمی گیرند مسئولانش برای حیف و میل بیت المال بارها محاکمه میشوند و استعفا میدهند
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
شکر خدا سایت از الان بالا نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقا ما ميانگينمون شده يك ميليون و پنجاه 120 تومن هم بيمه و ماليات برميدارن بعد بايد تو گروه يك تا دو ميليون بزنيم آخه يك ميليون چه صنمي با دو ميليون داره اينه عدالته علي اصلا عدالت علي رو ولش كن كدوم كارشناس بي سوادي اين طبقه بندي رو كرده خدا ازش نگزره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
اين بازي ها چيه سر مردم در مياريد ؟؟؟؟؟
چطور وقتي ميلياردي به نور چشمي ها وام ( كمك بلا عوض ) ميديد ، اين همه سين جين نميكنيد ؟؟؟؟؟
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
من ثبت نام میکنم
مرتضی
United Arab Emirates
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
خوشحالی ، باید گریه کنی می دونی ثبت نام نکنی به منزله انصراف اطلاق می شه
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
بحمدا...دولت تدبير واميد چهره واقعي خودشو نشون داد
ناشناس
United States of America
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
"به استناد قانون مصوب مجلس شورای اسلامی"
اون بالا نوشته! سواد که داری انشالله؟
آغشام از تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
خیلی وقت پیش این کارو کرده بود. از زمانی که فکر کرد همه چیز از اقتصاد و فرهنگ و ... به سیاست خاجی بستگی داره.
حالا مونده. این اولشه. اینم وقت کردی ببین.

http://www.aparat.com/v/jOHCa
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مشکل دولت افرادی مثل شماست که چشم بسته واز روی شکم سیری اظهار نظر میکنیدو هر اتفاقی بیفته به پای دولت مینویسید باز کن چشات روو ببین نوشته مصوب مجلس شورای اسلامی
صابر
United Arab Emirates
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
تدبیر دولت تو اینه از مردمی که تو اوج سختی اند در خواست انصراف داره که به پیشرفتش کمک کنه ؟؟؟ این کار باعث پیشرفت نیست بلکه باعث ناهنجاریه بیشتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یعنی تمام مثبتی ها بیسوادند؟
ناشناس
Finland
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
لطفا این فرم ها به ایمیل من ارسال کنید
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
چه حسن چه محمود فرقی به حال مردم و تورم نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پس کاهش تورم را چی می گی فرق را متوجه نشدی واختلاسهای دههها هزار میلیاردی به نام پاکی
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
بنده خانه ام را پارسال 100 میلیون فروختم وبا گرانی مسکن دیگر نتوانستم با اون پول خانه بخرم.پول من الان در بانک هست و سود بانکی می گیرم در حالیکه مستاجرم.آیا انصاف هست که یارانه من حذف شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
100 میلیون پول دار.خوب وضعت خیلی خوبه..خودت حساب کن چند نفر اجاره نشین هستند که حتی 2 میلیون هم پول نقد ندارند و تو ازشون بالاتری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مرفح بی درد.
شما سال بعد باید یارانه یک خانوارو هم بدی.
ناشناس
Germany
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من هم مثل تو جهار سال پیش اپارتمانم را ۱۰۰ میلیون فروختم و پول انرا در بانک گذاشتم اکنون ارزش پولم یک سوم شده ۷۰ میلیون سود سپرده گرفته ام که همه را بابت اجاره داده ام اگردرست حساب کنید ارزش پول من نصف شده بنابراین سود سپرده بانکی نباید درامد حساب شود
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مگه دولت مجبورت کرده خونت رو بفروشی؟ میخواستی سود کنی اشتباه کردی و ضرر شد
اگه 50 ملیون سود میکردی 1000 تومنشو میریختی واسه دولت که حالا طلبکاری؟
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
شما اولین نفر نیستی آخرین نفرهم نخواهی بود
انسانها با تصمیمات خود آینده خودشون رامی سازند
ناشناس
Hong Kong
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
سایت باز نمی شود
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
20 ام باز میشه
irani
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1-یارانه حق مسلم تمام احاد ایران است.2-پرداخت نقدی یارانه یعنی تورم و گرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مشخص كن اين طرفي هستي يا اون طرفي
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یارانه حق همه مردم نیست
یعنی یه کشور خارجی نرفتی یا کسی تعریف نکرده واست!؟
یارانه برای افراد نیازمند هست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
سوالات مندرج در فرم ثبت نام دریافت یارانه واقعاً مسخره است !!!
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
واقعا مسخره است. من نزدیک یه سال درسمو تموم کردم ودو میلیون به دانشگاه بدهی دارم.وبا مادرم زندگی میکنم ونه کار دارم نه حقوقی داریم فقط یه خونه داریم که باپول یارانه زندگی میکنیم ونه تحت پوشش بهزیستی ونه کمیته ی امداد هستیم. حالا من باید درآمدمو بزنم ششصد؟؟؟؟؟؟؟؟ماکه هیچ درامدی نداریم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پس چرا درس خوندی و به دانشگاه بدهکار شدی!؟
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
چون اون موقع نمیدونستم این مملکت رو پارتی میچرخه نه استعداد.با معدل هیفده ونیم خواستم کمک خرج مادرم باشم.اما سربارش شدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
دم از عدل علی ع میزنند. حضرت علی از بیت المال به طور مساوی بین همه تقسیم میکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مگه همه ماشین دارند که بنزین استفاده کنند یا ....
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دوره علی پل و اتوبان و بیمارستان بود؟ اینا باید با چی ساخته شه/.1
یوسف
United States of America
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پس مالیات برای چی گرفته می شه؟ سرمایه های ملی ودرامدهای ملی کجاهزینه می شه؟
بردیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
درسته که همه ماشین ندارند تا بنزین مصرف کنند، اما هزینه رفت وآمد را که باید در نظر گرفت.
133
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
واقعامتاسفم .بیت المال حق تمام ملت هست. به صورت کاملانرم این حق رومی خواهین ازشون بگیرید تاشایدمقداری ازضعفی که ازجانب شماست روبپوشونید
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یارانه از بیت المال تامین نمیشه دوست من
یارانه درامد دولت هست و انگار الان دولت داره به همه مردم حقوق میده
133
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
واقعامتاسفم .بیت المال حق تمام ملت هست. به صورت کاملانرم این حق رومی خواهین ازشون بگیرید تاشایدمقداری ازضعفی که ازجانب شماست روبپوشونید
تلنگر
United States of America
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
من آخرش ندونستم انصراف اجباریه یا اختیاری؟
ولی این را میدونم با تهدید 3 برابر جریمه راهش نیست که مردم را منصرف کنند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
کسی که دروغ میگکه باید تاوانش رو بده
مریم گذشتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
لطفایک بند تحت عنوان سایر اضافه کنید برای خیلی موارد از جمله پیشنهادات و بوئن بیمار خاص در خانواده و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
بابا این ک بالا نمیاره...
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
كسي كه كار نمي كند يا كم كار مي كند ودر سازندگي كشورش سهم كمي دارد حق گرفتن يارانه داردولي كسي كه خود وخانمش كار وتلاش مي كنندوفرزندانشان را با هزار مصيبت در شهرهاي ديگر به تحصيل فرستاده اند تا به جامعه خدمت كنند مستحق يارانه نيستند؟ كساني كه حقوق بگير دولتند زير ذره بين هستند از گرفتن يارانه بهراسندولي مشاغل آزاد كه اطلاعاتي در مورد درآمد خود نمي دهند يارانه خواهند گرفت ؟ احسنت جناب دولت مدبر !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پس ان تحصیل کرده هایی که از قضا استعداد خوبی دارند و دانشگاه دولتی بوده اند و اکنون شغلی برایشان وجود ندارد چه بگویند شما که خودت و خانمت شاغل هستی واقعا نیازمند یارانه ای ؟ یعنی همه چیز برای تو شغل همسر شاغل یارانه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
برو بابا. اونی که بیکاره کار گیرش نمیاد چجوری خدمت کنه به شما. نوکریت و کنه؟
ناشناس
Germany
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
با سلام من از طرفداران دولت هستم ولی ظاهر دارند دوباره مردم را با وعده و عید و شعار هایی که عمل در آن نیست سر گرم می کنند دولت در کلیه شعارها ی تبلیغاتی احیای سازمان برنامه را مطرح کردند ولی به وعده خود عمل نکردند و حالا چگونه اعتماد کنیم که با انصراف ما پول به جیب مفسدان اقتصاد (اعم از دولتی خصوصی و نامعلوم)نرود
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
ار همین الان که شروع نشده سایت رفاهی ترکیده و بالا نمیاد.
محمد
Finland
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
یارانه و سبد کالا حق تمام مردم ایران است. هر کس خودش میدونه با پول خودش چیکار کنه و خودش میتونه به مستضعفان بده. (فقط عدالت علی وار و برابری همه از بیت المال). افراد یتیم تحت تکفل دیگران جریانشون چی میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
اين واقعا بي انصافيه يكي دونيم سه تومن حقوق بگيره هشتصدتومن كرايه بدهد ودرخانه اش دوتامجرد داشته باشد وازچهل وپنج تومنمعاف باشد بايدجوابي براي خداداشته باشند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
مگر یارانه از پول نفت ودیگر منابع مالی کشور نیست؟پس یا باید به همه تعلق بگیرد یا هیچکس.افراد کم درآمد نیز باید با کمک کمیته امداد یا بهزیستی یاری شوند.این روش دولت باعث نا عدالتی وناراحتی مردم از یکدیگر ودولت خواهد شد وظلم به کسانی خواهد شد که حقوق مشخصی دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
لطف کنید بندی همراه با شماره وام وبانک مربوطه جهت راست آزمایی بدهی اقساط متقاضی یارانه تعبیه کنید بعد درامد ماهیانه را بخواهید . فکر نکنم کسی بدو ن اقساط وام باشد
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
با سلام در کشوری که قوانین اسلام جاری است حقوق و درآمد زن از نظر شرعی از آن خود اوست و اجازه دارد تا از این در آمد در خانه هزینه ای نکند. و تمام مسولیت هزینه ها به عهده مرد است. بنابراین محاسبه درآمد زن شاغل ؛در درآمد خانواده ها خلاف و بی معنی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
حالا که می خواین یارانه بگیرین حقوق زن مال خودشه.وقتای دیگه که نظر می دین باید خانوما خودشون خرجشون رو دربیارند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
یارانه حق تمام ملت است همانطوریکه همه باید مالیات بدهند اگر یارانه نگیرم جنسی و یا خدمتی را ارزانتر متوانم تهیه کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مگه همه مالیات می دهند تازه آنهایی که مالیات هم می دهند یک دهم واقعی مالیات را نمی دهند
ملیکا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
ای کاش این فرم جایی برای مخارج خانواده داشت.چون مردم با مشکلات متفاوتی که دارن مخارجشون هم متفاوته
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
نیاز های ضروری همه برابر هست وگرنه هزینه لاک و ریمل . اینا تو هزینه ها وارد نمیشه که
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
من که قبلا یارانم روی حساب پدرم بود پدرم شاید درامد خوبی داره
ولی من مهنسی برق بی کار هستم .
حالا من خودم جدا ثبت نام کنم؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یارانه برای سرپرست خانواده ها هست
احمدی نژآدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
کلیه عزیزان و دوستان بنفشی که

خرداد سال 92 به جناب آقای روحانی رای دادند

و به خیابانها ریختند و شادی کردند و رقصیدند و ...

خب هم اکنون دولت منتخبتون نیازمند یاری سبز و بنفش شماست

شما 18 میلیون نفرید کمک شایانی به دولت کلید می کنید.

از دریافت یـــــــــــــــــــارانه انـــــــــــــصــــــــــــــــــراف بدید

ما که بهش رای ندادیم عمرا هم انصراف بدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
خیلی باحالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
شما اگه خوب فکر میکردید که امروزمان این نبود . مشکل شما اینه که با خودتان و مملکتتان سر جنگ دارید . آنهم از روی لجاجت و کج فهمی نه از روی عقل و تدبیر . 8 سال گذشته نمونه بارز این نوع طرز تفکر بود . برایتان دعا می کنیم . همین .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
خيلي باحال بود.
نگو دولت تدبير و اميد بگو دولت نيرنگ و فريب با چه وعده وعيدهايي اومد و حالا هم كه ما اميدي نمي‌بينيم وضع بهتر نشده كه بدتر هم شده.
آقاي روحاني 100 روز خيلي وقته تموم شده‌ها. مردم شماها بهبود و اميدي ديديد اگه ديديد به ما هم بگيد تو كدوم حوزه؟ تحريم‌ها هم به قول خودشون برداشته شد ولي اوضاع تغييري كه نكرد كه بدتر هم شد.
احمدی نژآدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
ناشناس 0856
بازیهای بعد از انتخابات 88 را محاله از یاد ببریم.
اون موقع شماها سر جنگ نداشتین. شماها لجلجت نداشتین. شماها کج فهم نبودین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
با دقت بخون احمدی نژادی:
ما به روحانی رای دادیم چون نمیخواستیم یکی مثل احمدی نژاد دوباره رئیس جمهور شه.
طرفدار دکتر جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دوست عزیز هر چند طرفداران این دولت باید از انصراف استقبال بیشتری کنند اما در مجموع طرز تلقی شما اشتباه است زیرا چنین استنباط می شود که گویا طرفداران دولت سابق حتی اگر وضع مالی خوبی هم داشته باشند باید با این دولت لجبازی کنند و انصراف ندهند. من در انتخابات اخیر به دکتر جلیلی رأی دادم و به خانمم که دقیقا نظر شما را داشت گفتم این مسئله مربوط به کلّ نظام است و یک مسئله صرفا سیاسی و جناحی نیست. بنده و شما که انشاءالله طرفدار نظام جمهوری اسلامی هستیم لازم است حداقل بعضی مواقع دیدگاه جناحی را کنار بگذاریم و از افق بالاتری به مسائل نگاه کنیم. من هم با معیارهای تعیین شده درباره نحوه تعلق یارانه صد در صد موافق نیستم و آن را کاملا عادلانه نمی دانم اما در هر صورت به قانون جمهوری اسلامی احترام می گذارم.
علاوه بر این، آیا فکر نمی کنید تعلق یا عدم تعلق یارانه جنبه شرعی هم دارد؟ مثلا کسی که طبق قانون حکومت اسلامی مستحق دریافت یارانه شناخته نشده اگر آن را بگیرد (حتی با فرض اهدای آن به نیازمندان) گرفتن آن اشکال شرعی ندارد و حلال است؟
احمدی نژآدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
ناشناس خوب بخون
96 یکی مثل احمدی نژاد یا خود احمدی نژاد رییس جمهوره
افتاد؟؟؟؟/
احمدی نژآدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
طرفدار دکتر جلیلی
دولتی که تمام امیدش به غرب است و منتقدانش را دشمن فرض می کند و شهروند درجه یک دو میسازد ارزش کمک کردن ندارد.
در ضمن با هزینه های زیادی که بر اثر افزایش قیمت آب و برق و گاز و بنزین به ما تحمیل شده
هرگز انصراف نمیدهیم.
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
تورم زمان احمدی نژاد بخاطر این بود که بعضیا همه چیو تو انبارهاشون پنهون کردن تا احمدی نژاد رو شکست بدن. وحالا همون کالا هارو بعنوان سبد کالا دادن به خودتون.وجدانن تاریخ تولیدمرغها مال کی بود،؟؟؟؟؟؟؟
رسول
Finland
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اگه یه کم مغزتو بکار مینداختی میفهمیدی که تمام این گرانیها و بدبختیها مربوط به 8 سال خدمت شما وامثال شما بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
آقای روحانی مردم که دسترسی به جنابعالی ندارن لااقل بیا این ها را بخوان تا وضعیت مردم را ببینی
در واقع رای گیری اساسی در این جاست
آنوقت متوجه می شوید که چه بلای سر کشورمان ایران عزیز و مردم آورده اید
على
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
سلام من الان تو سايتم هرچقد روى گزينه هاى روى فرم کيليک ميکنم بازنميشن که بنويسم مثل يک عکس هستناگر ميشه بهم بگين مشکل از کجاس تاحلش کنم خيلى ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مشکل از کجاست!
باحال بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بابا خو هنوز ثبت نام شروع نشده
شیخزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دوباره تلاش کن در دولت امید نا امیدی نیست
دوباره کلیک کن فشار بده باز میشه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
با کی شدیم 70 ملیون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
سایت کی باز میشه الان که بستست؟
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
سلام دوست عزیز اگر کامپیوتر شما تاریخ و ساعتش تنظیم نباشه سایت باز نمیشود
سرعت اینترنت باید بالا باشد چون ترافیک زیادی در سایت refahi.ir می باشد
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
فرزند خانواده حقوق بگیر است پدر بیکار
فرزند شش ماه دیگر میرود از خانه
درامد فرزند به پدر چه کار دارد
یاسمن
Germany
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
ایرانیان مقیم خارج از کشور میتونن ثبت نام کنن ؟؟؟؟؟؟؟
هورام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
عدالت با خدمات تفاوت خیلی زیادی دارد .دولت وظیفه اش خدمات رسانی یکسان به تک تک افراد ملت است حالا پول بیشتری بابت مالیات از پولدارها بگیره.ما که علی(ع) نیستیم بین جمعیت چند هزار نفری کوفه عدالت برقرار کنیم . اولین قدم برای اینکار ...
حسن دورمشلو
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سلام من 47سال سن دارم از سن 13 سالگی کار کردم الان دچار دیسک گردن وکمر شدم دست وپای سمت راست بدنم بیحس ومشکل خودم هیچ پدر من 77سال سن داره نه حقوق بازنشستگی داره نه املاک ومستغلات تو سبد خانوار هم اسمی نداشت حالا تکلیف یارانه نقدی او هم اگر تعلق نگیره باید چه کار کنه ای مشکل خیلی از مردم است لطفادقیق برسی کنید نه سر سری ؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
عاقا مردم را چ فرض کردید ؟؟؟
پول خودمون رو ب خودمون برمیگردونید البته با کسری و کلی هم منت و تهدید میکنید ؟!؟!؟!؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مشکل همینه
این پول شما نیست پول فروش نفت هست
سنه نه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
حقوق 20/درصد اضافه میشه
تورم 100/ بیا جان مان را بگیرید کشتید مارا این همه اختلاس جلوش ونمی گیریدکجا دنبال عدالتید
چه کردید برای ملت ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
افرین به دولت تدبیر و امید خوشمان امد تدبیر اقتصادی که نداشت حداقل با این تدبیر کلی نشاط میره و یه یک ماه یا شاید هم دو ماهی بسی بخندیم به این قوم مظلوم محروم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یرای خانوادهای که دودانشجو دارد و در امدش بالای دو ونیم میلیون تومان چی آیا یارانه تعلق می گیرد کاش جایی را مشخص می کردند تا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
واقعا جای تاسف داره.مردم ما هیچ چی کم نذاشتن تو تمام صحنه ها.این سزاوار مردم ما نیست...
معلم
Finland
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
نمیدونم چی بگم که لیاقتشون باشه و توهین نباشه !!!؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
کاش جایی را مشخص می کردند تا افراد تحت تکفل دانشجو وبیکار را بنویسند
ابرو
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
تهدیدمحبت امیز اخه چرابازم اونایی که نبایدمیگیرن وقشرزحمت کش پله ترقین واسه همه احترام حق همه است اما...
رضوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
متاسفم بخدا فقط بلدن مردم بدبخت بیچاره رو همینجوری بچرخونن آخه بیکاری کار دیگه ای نداری این کارا یعنی بچه بازی خب میگفتی کسانی که میخوان انصراف بدن شحصا انصراف بدن دیگه ثبت و نام دوباره چرا؟
ازقم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
واقعا شرم اوره کل پولی که میدن 200دلارمیشه برای یک سال اون وقت بیاد زندگی نامه ات رو تحویل دولت بدهی!!!؟؟؟؟
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
خيلي مسخره است
اقساط وام را كجابايد بنويسيم
اين چه فرم مسخره اي هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مردم بي بخار را بايد سواري ازشون بگيرن .حقشونه
ناشناس
Singapore
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
کسی که تازه ازدواح کرده از خانواده جدا نشده تکلیفش چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
این چه وزشه خدا بیامرزه پدر قبلی رو
موسی
-
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اگه اون بود که متهم به تقسیم بندی و تبعیض و ... میشد بیچاره . حالا حالاها مونده که حسرتشو بخوریم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
از چه وزشه معلومه چه وضعشه.
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
کسانی که تازه ازدواج کردن باید چطوری ثبت نام کنن وچه شماره حسابی بدن
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سلام.اونایی که بیکارند ومستاجر و اگر نتونستند حتی تا سی ویکم ثبت نام کنند تکلیفشون چی میشه؟نکنه این یارانه دادن مثل سبد کالا که به اونایی که حتی به نان شبشون محتاج بودن نرسید ولی به کسانی که روزی حداقل صدمیلیون درآمد با یه تلفن کردن داشتن رسید بشه؟!!!!!!!!... به این فکر کردید که کسایی که مستاجر هستند و در آمد کم دارند و یارانه هم که حق مسلمشونه که دریافت بکنند و اگر به صاحبخونشون تعلق نگیره چه اتفاقی میافته؟! صاحبخونه هم از لجش کرایه خونه ی اون بدبخت رو چندین برابر میکنه.و اون مستاجر بدبخت هم تازه یه چیزی باید بزاره روی پول یارانه ایش بده به صاحبخونش.پس باز هم به نفع اونایی میشه که دارا هستند.وفقیر فقیرتر میشه و بیش از پیش شرمنده زن و فرزند میشه.جناب آقای روحانی درسته که شما در طول زندگیتون زحمات زیادی کشیدید تا به یک چنین سمتی رسیدید واین سمت رو تمامی مردم چه دارا وچه فقیر با عشق و امید به زندگی بهتر و میهنی آبادتر و آرامتر و آینده ای روشنتر برای فرزندان این میهن و انتظار پیشرفت مضاعف کشور با جان و دل به شما هدیه کردند چون مردم ما همیشه کسی رو انتخاب کردند که از خود مردم بوده و کاملا" با مشکلاتشون آشنایی کامل داشته.ضمنا" از نظر سنجیتون هم کمال تشکر رو دارم.به امید روزهای بهتر برای ایران زیبایمان و ایرانی با وقارمان........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
فايده نداره .بدبختت مي كنه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بخدا خیلی زشته چرا واسه 45000 اخه این همه تحقیر
چرا وقتی مبالغ آب و برق و گازو ...دو برابر و سه برابر زیاد میشه فرم نظر سنجی نمیذارید بابا بخدا ملت گرفتارند من یکی که بریدم شما هم دیگه این تحقیر و تهدید ها رو .... آی آی آی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
ميخان كاري كنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
روحانی اگه مبالغ آب و برق و گازو ... را زیاد کنی باید سه برابر آن جریمه بدی........
محقق
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
با سلام. نحوه تعلق یارانه به سبک زیر منطقی تر است.
1- ایتام 2- سرپرست های خانوار (بویژه بانوان) 3- بی کارها 4- دانشجویان 5- فقرا و مستضعفین 6- بیماران و ...
از طرفی
1- قطع حقوق دو و یا چند شغله ها (بویژه آنهایی که در چندین هیات مدیره حقوق های کلان دریافت می کنند) 2- کاهش حقوق مامورین خارج از کشور 3- کاهش حق ماموریت های خارج از کشور و شهرستان ها و در کلان قطع کلیه هزینه های سربار کشور
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقایان، بزرگان وئ سروران نظام

این یارانه سوخت بوده که رو همه چی تاثیر گذاشته . قیمت ها را برگردونید به قبل از دادن یارانه اگه میتونید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
چه تدبیری برای گرسنه نماندن مردم کردید!؟!؟!؟!؟

با بنزین ... تومانی که تمام اجناس 3 برابر خواهد شد.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
چرا اصلا صحبتی یاسئوالی از هزینه های خانوار مثل شهریه دانشکاه ومدرسه فرزندان حمل ونقل عمومی آب -برق -گاز-تلفن -اقساط -داروودرمان -مالیات و......نیست ؟مگه اینها تو زندگی مردم نیست ؟نکنه فکرمی کنندمدم هرچی درآمددارند پس اندازمی کنند؟یا شاید فقط درآمد مردم مهمه وهزینه ها ارتباطی به آقایون نداره ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به قول شاعر :شرافتمونو بردن جاش دوزار یارانه به حسابمون میریزن
که الانم دیگه نمیدن :D
ناشناس
Kazakhstan
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
این فرم برای اطلاعات کارمندان که در دسترس دولت است قابل ردیابی است ولی برای آن طلافروش و بازاری و شغل آزاد که چند برابر کارمندان درآمد دارد چطور دولت می تواند آن را اثبات کند. تجربه ثابت کرده همیشه مالیات کارمند دقیق پرداخت می شود ولی هیچ وقت دولت نتوانسته مالیات سایر مشاغل را به درستی دریافت کند در این مورد هم همین طور است
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من یه سوال دارم درآمد پسر مجرد چه ربطی به سرپرست خانواده داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یعنی چی من و امثال من که با دریافت چند وام تونستیم خونه ای بخریم و اون هم با شرایطی که در اجاره می باشد و تا پایان اقساط وام هی سنگین دریافتی نمی توانیم کمر راست کنیم و از آن استفاده بکنیم آن هم با این حقوق ها الان اعلام کنم مالک ولی کسی نمی پرسه چطوری .ام گرفتی خونه خریدی و چقدر قسط می دی ؟ حالا من که دریافتیم میانگین1200 هست ماهیانه همین قدر اقساط پرداخت می کنم تکلیفم چیه با یه بچه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پرداخت یارانه نقدی مساوی است با افزایش تورم و اتلاف منابع ملی . دولت به جای حیف ومیل چندین هزار میلیلرد ریال در ماه باید این پول را برای ایجاد زیرساختهای اصلی کشور هزینه کند
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دولت با این تدبیر وحشتناک قشر متوسط و کم درآمد جامعه را از دست خواهد داد ؛ شاید مجبور به این کار است اما باید به فکر بدنه ی نیروهای طرفدار خودش هم بود تقریبا دانش جویان متآهل و کارمندان ادارات مشمول حذف خواهند شد و تکلیف مجلس بعدی هم رقم خواهد خورد.
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
ما فارسیها یه ضرب المثل داریم:

>>>سیر خبر از گرسنه نداره سوار خبر از پیاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
از نماینده ای که آلودگی هوای تهرانو وزیر بهداشت توی عکس بهش فهمونده اینو از کجا می دونه ؟
ع.... م
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
موافق... حقيقت جامعه ايراني همين و اگه تو بطن جامعه بريم اين ضرب المثل صدق مي كنه

حالا اون سير و سواره چه ي فرد پولدار عادي باشه و چه يه فرد پولدارصاحب مقام باشه درد ما بدبختا رو نمي فهمه
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به خدا اگر تمام منابع دنيا تمام پولهاي دنيا هم به شما داده بشه بازم كم مياريد چون بلد نيستيد
تركيه بدون نفت و گاز چقدر پيشرفت كرده ولي كشور ما هنوز هم از تركيه عقبتره
فرارو مردونه چاپ كن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
تبریک به دولت به خاطر بی تدبیری در دولت تدبیر و نا امید کردن مردم از امید به دولت حقوقی که بابت اقساط پرداخت میشود کجایش درآمد حساب میشود
چرخشت
Finland
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من سرباز بيچاره ماهي 42 هزارتومن حقوق ميگيرم و پدرم پول ديگري به من نميدهد.اگر بخواهم مرخصي بروم 63000 تومان كرايه من ميشود. بنظر شما من از يارانه انصراف دهم؟
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یارانه صدقه نیست که به نیازمندان بدهید!!! یارانه حق همه هست، هر کسی که شهروند این مملکت است.
سيد غدير
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
حقوق زن نبايد جزء درآمد سرپرست خانوار محسوب شود
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
حقوق دریافتی زنان را جزء در آمد خانوار حساب نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
همونطور که گاز و بنزین و برق و آب و خلاصه همه چیزو واسه همه گرون کردین به بهونه یارانه حالا هم یارانه نقدی حق همه مردمه
مینا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من و همسرم تازه ازدواج کرده ایم بنا به دلایلی نمی خواهیم یارانه ما یکی باشد چه کنیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
هرماه یاره خودت ازحساب همسرت بردار یا برعکس
براتعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
با سلام
کسانی که مسکن مهر ثبت نام کرده اند و هنوز سندی از آن دریافت نکرده اند آیا مالک خانه اند ؟
مهدي
-
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سلام خدمت مسئولين محترم
من خودم دريافت ماهيانه زير 600 تومانه ولي اين مسير درستي نيست
يا كلا ندن يا بايد به همه بدن اگر ما مسلونيم و تابع شرايط احكام اسلامي در زمان پيامبر(ص) يا امام علي (ص) همه چه ثروتمند چه فقير به يه ميزان از بيتالمال دريافت ميكردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقا ما که 8 ماهه حقوق نگرفتیم چه جوری بنویسیم یعنی اون 4 ماهی که گرفتیم تقسیم بر 12 کنیم چون بخش خصوصیه دیگه شاید نداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
این سوالیه که خیلیا دارن ای کاش مستر پرزیدنت جواب میدادن.
مگه ما ثبات کاری داریم؟ ممکنه فردا اخراج شیم حداکثر قراردادایی که میبندن 6 ماهه هستش دیگه.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
با این تدبیر آقای روحانی ، امید مردم ایران از بین رفت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
با سلام
کسانی هستند که در حال حاضر خارج از کشور (فراری و مال مردم را خورده اند)ولی متأسفانه در سال 92 و 91 یارانه کامل گرفته اند.از طریق فامیل درجه یک. تکلیف این افراد سود جو که حال به این طریق سوءاستفاده میکنند. چیمیشه ؟؟ ممنون میشم جواب بدهید. ما داریم رنج می بریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
يارانه بگيري يك نوع گدائي است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
انهايي كه هزينه هاي سرسام اوردارويي دارند چي ميشه
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
خیلی جالبه موقع گرفتن رای مردم هزاران وعده میدن که ما اینکار مکنیم حالا واقعا خنده داره که کلی هزینه زندگی بالا میرود ودولت هیچ بفکر مردم نیست ودایم تهدید هم میکنه یارانه حق همه مردم ایرانه
یارانه بگیر
Azerbaijan
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من ماهی 1700000 تومان قسط میدم این رو کجای فرم ثبت کنم تا حقم ضایع نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقا جان وام گرفتی. یعنی یک روز پول گرفتی. چه ربطی داره. حتما روحانی بیاد قرض های من رو هم بده. نظرت چیه؟قاطی نکن مسائل و
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به اين ميگن تدبير ؟؟؟؟ طوري طراحي شده كه خودت اجبارا از روي اختيار بگي نمي خوام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اجبارا از روی اختیار عالی بوود
:)
يه شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
وقتي اقساط مارو دولت نميدونه و نميخادم بدونه و فقط حسابامونو ميخاد كنترل كنه چه فايده مگه اين يارانه حق مردم نيست كه الان دارن به عنوان صدقه حسابش ميكنن درست نيست به خدا چرا مردم مارو دارين با كشورهاي اروپايي مقايسه ميكنين مگه ما چيمون با اروپاييها يكسانه درست نيست به خدا
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اولا قطع يارانه كاملا غير قانونيه و دولت حق نداره پولي كه از بابت ثروت ها و منابع ملي در اختيار مردم قرار گرفته و در ازاي اون همه چيز گران شده را از مردم پس بگيره. اين پول به مردم داده شد تا جبران گراني ها و افزايش قيمت منابع انرژي باشه. مگه مردم بچه هستند كه دولت با فريبكاري اول مياد يه پولي ميده و بعد كه همه چير را گران كرده حالا ميگه پول را نميدم. احمدي نژاد اشتباه كرد بقيه سازمان ها و نهادهاي نظارتي چكار ميكردند؟ خواب بودند؟ اين پول حق مردمه و سهم اونها از دارايي هاي كشوره. از خدمات رفاهي كه الحمدلله برخوردار نيستيم و تازه كلي هم ماليات ميديم ديگه چرا بايد يارانه نگيري؟ مردم با هزار بدبختي زندگي ميكنند. در كمال پررويي در سال 93 هم همه منابع انرژي را گرانتر كردند و در ازاي اون يارانه هم نميخان بدهند. خب تكليف مردم چيه؟ حتما بايد مثل كشورهاي ديگه تظاهرات و اعتراض و شورش بشه كه دولتيان سر عقل بيان و اينقدر به مردم فشار نيارند؟ يا شايد مطمئن هستند كه اين ملت تحت هيچ شرايطي صدايش درنمياد و تابع ظلم و زروه خيالشون راحته؟مردم بر اساس خالص دريافتي ها زندگي ميكنند، چرا دولت مبناي محاسبه خودش را درآمد قبل از كسورات قرار داده؟كسورات هم بخشي از زندگي مردم هستند. كسي كه مثلا دو ميليون حقوق داره و بخشي از اون ماليات ميدهو بخش بزرگي از اون حقوق هم به اقساط پرداخت ميشه ديگه چيزي براش نميمونه كه زندگي كنه. اونقوت دولت ميگه فلاني دوميليون حقوق داره پس يارانه نبايد بگيره؟ مسخره تر از اين هم ميشه؟ نميدونم چرا بعد از انتخابات با خوش خيالي فكر ميكردم اوضاع بهتر شده و ميشه ولي ظاهرا اشتباه ميكردم و ظاهرا خانه از بنيان ويران است. اين همه فشار به مردم وارد ميشه و بعد يه نفر پيدا ميشه كه به اندازه هزينه ها و درامدهاي 50 ميليون نفر از منابع كشور را اختلاص ميكنه و ميره و كسي هم باهاش كاري نداره... اون عدالتي كه ميگفتند اين بود؟ تازه مردم بخش بسيار كوچكي از اخبار دزدي ها را متوجه ميشوند كه اون هم در اثر سهل انگاري بعضي ها به بيرون درز پيدا ميكنه وگرنه اوضاع خيلي بدتر هم هست...
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اگه اینو باید پر کنیم با این نوع فرم و درخواست اطلاعات دوباره همه یارانه می گیرند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
خدا پدر احمدی نژاد رو بیامرزه که به شما یارانه داد تا بتونین همه مشکلاتتون رو باهاش حل کنین.بعدم بگین مموتی بده!!این مطلبو از نظراتی که گذاشتین فهمیدم
ازیاسوج
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یارانه حق مسلم ماست همانطور که درشعارمان می گویم انرژی هسته ای حق مسلم ماست
ناشناس
Finland
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به هر کسی که ثبت نام کنه یارانه می دن این فرم فرمالیته هستش در واقع با این کار به دولت اجازه داده می شه بعدا اموال و درآمد های شما رو بررسی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
یعنی واقعا فکر میکنی دولت نیاز بع اجازه من و شما داره؟!
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بیاییدفکرکنیم یارانه هارا4سال میدن قبلش که نمیدادند ایا شما بگید ایران اباد شده که می خواهند حقوق بعضی هارا بخورند اباد بشه؟خودتان قضاوت کنید کجای ایران مثل یه کشور اروپای پیشرفته است؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اجاره خونه چی من ماهی 1100 میگیرم 600 اجاره خونه میگرم تکلیف من چیه با یک بچه 1 ساله
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
كاش دولت قبلي اينكاررو شروع نميكرداما حالا كه چاره اي جز قطع يارانه نيست خواهشابحث استخدام بچه هاي مردم كه سالهاست بيكارهستندووبال گردن پدرهاومادرهاهستندرا جدي بگيرند حالاچه نيازبه استخدام باشدچه نيازنباشدبه هرحال جاي دوري نميره بچه هاي خودماني هستند ان شاء الله باقيات وصالحات خوبي براي دولت محترم تدبيرواميد خواهدشد.
ALI
Germany
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مردم بیچاره باید کفاره عمل کرد دولت ها را بدهند. شهریه های سرسام آور ، اعتیاد فرزندان ، مطلقه ها ، بیکاری جوانان در خانواده های حقوق بگیر، پرداخت اقساط خانه : گرانی وتورم آقایان برنامه ریز شما این مشکلات که بوجود آوردید در نظر نمیگیرید(کلان غارتها ی بیت المال)فقط چشمتان به این دوشاهی دوخته اید .احسنت
آزاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
هم حسن هم محمود فقط یه خیالی بود
hasan
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
وای بر ما با این تدبیر!!!!!!!!!
طیما
United Arab Emirates
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
تو شرایطی که هزینه عصب کشی یک دندان حداقل 500هزارتومان است این حرفها واین تهدید ها چه معنی دارد .
به نظر بنده برای داشتن یک زندگی متوسط عادی یعنی بدون قسط وبرج و.... فقط وفقط برآورده سازی نیازهای اولیه فیزیولوژیک به ازای هرنفر حداقل ماهیانه یک میلیون تومان نیاز است آن وقت شما سر 45هزارتومان می جنگید .
يك معلم
-
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
براي اين دولت متاسفم
فرزند ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
فردی که بعلت خرید یک آپارتمان کوچک، اقساط زیادی دارد و پول دوا و درمان گزاف پرداخت می کندو ... چگونه شناسایی خواهد شد اصلاً جایی دارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
کلید هرز میچرخه وتوانا ئی باز کردن قفلها راندارد
نازنین مح
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دقت کردین میگن یارانه نداریم که بدیم دولت استقراض میکنه ازبانک مرکزی بعدمیگن هرکی انصراف بده یارانشو صرف کارای عمرانی و تولیداتی میکنیم میشه بگین بالاخره پول دارین یا ندارین؟
شوهرعمه من توی تعزیراته رییس اجرای اتحادیه اس ماشین بنزداره سبدکالا بهش تعلق گرفت به بابای بیچاره کشاورزم تعلق نگرفت
کدوم تدبیر مگه دلمون خوشه
هرکی اومد جیب آقازاده اشوپرکرد ورفت آخرشم عین آقایxمیگن بیاجواب پس بده نمیاد چون قبلا مال مردمو اساسی چپو کرده حالا گردن کلفته
تادوسال دیگه تمام یارانه برای همه قشرها قطع میشه بیکارید که دعوای الکی میکنید؟کیه که بشنوه
فراموش شده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سلام به مردان مدبر دولت راستگویان. نمردیم و معنی واقعی راستی و صداقت را فهمیدیم. ای کاش دولت راستگویان در زمان انتخابات این طرح های امیدافزایش را ارایه میداد. اینبار که گذشت اما پیشنهاد می کنم همه کاندیداهای ریاست جمهوری در انتخابات طرح های اصلی و مهم اجرایی خود را به عموم ارایه کنند و مجلس هم اجازه تغییر این طرحها را بعد از انتخابات از دولت بگیرد تا این نشود که بگویند مسکن مهر و یارانه و سفراستانی با قدرت ادامه می یابد بعد که خرشان از پل گذشت هر سه را نابود کنند و به سادگی زیر حرفشان بزنند. البته حق ماست که رایمان را ارزان و مفت تقدیم افراد ناشایست میکنیم.
حيدر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
در كجاي دنيا از جيب مردم ودر واقع ملكيت شخصي دولتها پول بيرون ميكشند ومملكت داري ميكنند يارانه از ثروت عمومي پرداخت ميشود وحق همه مردم است دولت مشكل خودرا با بابك زنجانيها نميتوتند حل كنند بجان مردم افتادهان ايا گران كردن ها تاكي بايد مردم را ازار دهد روي ارامش نداريم شهريه دانشگاه ها اجاره ها وصدها هزينه را در كحاي اين جدول بنويسيم
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اینا که حساب پولای تو کیف مارم کردن ایشالا حساب بیمارای صعب العلاج-کرایه خونه-اقساط- دانشگاه- جهاز- عروسی- حمل و نقل- و .. رو هم دارن؟؟؟؟؟؟
اشتی با صندوقای رای 1 بار بیشتر اتفاق نمیفته دلم به کی خوش بود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
فکر بسیار خوبی است که افراد دارای توان مالی یارانه نگیرند. اساسا حذف یارانه ها و کم به توسعه صنایع ایده صحیحی است. ولی ایا این عمل نباید متقابل باشد. یعنی چرا بنده نباید یارانه بگیرم ولی در عین حال باید به دیگران یارنه بدهم. بعنوان مثال باید بالاجبار یک خودرو بی کیفیت با مصرف سوخت بالا را به قیمت معادل یک خودروی با کیفیت خارجی و با مصرف سوخت پایین و با ایمنی بهتر بخرم. سهم من از زندگی بهتر کجاست؟
اگر به علت سو مدیریت و فرسودگی نرخ برق آب و گاز بالاتر از نرخ جهانی است و به علت انحصاری بودن منابع عرضه کننده آن اساسا حق انتخاب دیگری وجود ندارد چرا باید هزینه غیر منطقی بپردازم؟ در سایر ممالک پیشرفته رقابت بر سر کاهش قیت و ارائه خدمات بهتر است و مشتری همواره حق انتخاب دارد ولی آِیا این شرایط اینجا برقرار است ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
کاشکی مبلغ ماهیانه حداقل زندگی یک خانوار 4 نفری را نیز مشخص می کردند ( مسکن . درمان . خوراک.پوشاک )بقیه موارد پیش کش
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اینا میخوان یارانه رو بدن بعد از مثلا 3 سال میگن شما واجد شرایط نیستین هرچی گرفتین 3 برابرشو برگردونین حالا شما میخوای برینبه کی شکایت کنین به خودشون .یه کاری کردن توش موندن یارانه حق همه مردمه وقتی اب و برق و گاز ...گرون شده این یارانه برای پرداخت اونه واگه چیزی بمدنه به زخم دیگه بزنیم.
دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
تو این چند سال اخیر درامد مردم تغیری نکرده لطفا یارانه همه رو قطع کنید وقیمتهارو برگردونید به قیمتهای قبل از یارانه
محمد
United Arab Emirates
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
ماهي يك ميليون حقوق ميگريم تعداد 5نفر اعضاء خانواده ام هستند ماهيانه 700تومان اجاره خانه ميدم دو فرزندم دانشگاهي هستند يكي دبيرستاني لطفا بفرمائيد من چكاره حسنم مرا راهنمايي كنيد آيا يارانه بگيرم يا نه ؟ بخدا از بس اين دولت التماس وزاري ميكننه بخودم شك كردم كه من يارانه بگير هستم يا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ثبت نام کن بهت تعلق میگیره
سخت گذرون
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
حقوقم750-جمع اقساطم600- مستاجرم-فکر کنم با یارانه بتونم مرغ کیلویی7000هزار گوشت کیلویی30000 وکل قبضامو پرداخت کنم تازه شایدم تهش یه چیزیم بمونه که احساس رفاه کنم
مقصودي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
لطفاً قبل از شروع ثبت نام مشخص شود منظور از ميانگين درآمد خانوار چيست؟ آيا مثلاً دو خانوار با سطح درآمد مساوي (مثلاً يك و نيم ميليون تومان) و تعداد افراد متفاوت (يكي دو نفر-زن و شوهر و يكي 5 نفر يعني زن و شوهر و سه بچه) در يك رتبه درآمدي قرار مي گيرند يا خير.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یه دفعه ای بگویید، "به هیچ کسی نمی دهیم برویم پی کارمون"
سید رحمت الله انصاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
از وظایف اصلی دولت تامین رفاء عمومی و ایجاد بستری مناسب در کشور برای تولید ثروت برای کلیه اقشار جامعه است ولی متاسفانه این مهم را دولت ها نتوانسته اند تامین کنند بنابراین یارانه و سایر کمک های این چنین حق ملت است و دولت فعلی هم وظیفه دارد ضروریات زندگی را برای کلیه افراد جامعه تهیه کند
حسین
Finland
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
در فرم جدید کسی که درامدش یک میلیون و ده هزار تومان است با کسی که درامدش یک میلیون نهصد و نود هزار تومان است برابر است این است عدالت به امید عدالت واقعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
نترس دلبندم
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سلام.شما ک یارانه رو به همه نمیدین و هی میگین قشر خاص ،ببینم پول آب وبرق وگاز چی میشه این وسط مگه موقعه بالا بردن اینها نگفتین عوضش به مردم یارانه تعلق میگیره الان که قرار به بعضیها یارانه بدین تکلیف بقیه چی میشه این انصافه ،خواهش میکنم ج بدین؟
ناشناس
Finland
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
این که میگه مالک ملک هستید یا خیر. یعنی اگه یکی مستعجره باید بزنه مالک؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
؟؟؟فقط میدونم بعضیا تو شهر خودشون خونشون و دادن اجاره و رفتن شهرک نشینی خونه رایگان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یارانه حق همه مردمه چه کارخونه دار و چه آدم فقیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
كاشكي يه گزينه بود كه مشخص مي كرد كي از توالت معمولي استفاده مي كنه و كي از توالت فرنگي تا فرق بين فقير و غني مشخص مي شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من وکیل هستم با درآمد تقریبا هفت هشت میلیون تومان در ماه و ماهی حدود پنج میلیون تومان قسط. هر روز هم از هفت و نیم صبح تا نه و ده شب سر کار هستم. شاید باور نکنید کل دارایی خانواده چهار نفره ما 85 متر آپارتمان در منطقه کاملا متوسط تهران بعلاوه یک ماشین پراید مدل 90 و یک گوشی موبایل ساده و لوازم معمولی زندگی است. هیچگونه خرج اضافی و بریز و بپاش و مسافرت خارج و ... هم نداریم.
البته با این شرایطی که من دارم مبلغ یارانه هیچ مشکلی را از من حل نمی کند و به همین خاطر به دنبال آن نیستم اما اینکه در آمد (به جای دارایی) مبنای تعلق یارانه باشد عادلانه نیست. کسانی را می شناسم که مثلا بازنشسته هستند با درآمد فعلی کمتر دو میلیون تومان اما وضعیت خانه و زندگی شان به مراتب بهتر از ما هست.
کامبیز
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به نظر من همه ما مستحقیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بخند نخند گريه كن يا نكن وقتي مردي با پول يارانه ات چيكارا كه نميكنن (منظورم دولت و اطرافياشه) و ....
مهدیار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یعنی آخر نامردیه
منه شخص کرایه مغازه میدم کرایه خونه هم می دم یه ماه درآمدم 300 هست یه ماه هم می رسه که یک میلیون هم میشه اون وخ قسطام چی پس
چرا واسه اقساط چیزی نمی گن
ای بابا
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بنده بعد از چهارده سال کار صبح تا عصر ! تازه حقوقم به یک میلیون و دویست رسیده ! خجالت آور نیست! توی یک شرکت خصوصی کار می کنم که دولت این همه سال خصوصی خصوصی کرد اوضاشون اینقدر بده که سه ماه یکبار حقوقامونو می دن! تمام امکانات و اضافه کار و پاداش و ..قطع شده صرف حقوق هم هر موقع داشته باشن پرداخت می کنن! اونوقت توی این آشفته بازار با این گرونی و مصیبت دولت خدمتگزار هر روز دم از حذف یارانه چهل هزار تومنی می زنه! واقعاً خجالت نمی کشید! احمدی نژآد قول شرف داد که با دادن یارانه هیچی گرون نمی شه! می فرمودند اصلاً ربطی نداره ! حالا که این فضاحت به باراومده و همه چیز ده برابر شده عرضه دادن چهل هزار تومن رو هم به مردم ندارن! عمر ما توی این کشور حروم شد کی جواب عمر رفته ما دهه پنجاه رو می ده که هیچی غیر از بدبختی از زندگیمون نفهمیدیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
چقدر برای این مملکت زحمت کشیدید. چهارده سال صبح تا عصر. ای خدا. پس چرا ما پیشرفت نمیکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اگه بخش خصوصی درست و حسابی رونق داشت شما الان به 45 هزار تومن محتاج نبودی ،یه کم بیشتر از نوک دماغ رو ببینین تو رو خدا
سیدهاشم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
با سلام بابا دریافت یارانه اش دهن سوزی نیست همش پول قبوض اب وبرق وگاز و... تازه ادعای نگرفتن هم دارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مستصعف باید ریشه کن شود خوب این هم یکی از راه های ریشه کن سازی مستضعف هست دیگه. فکر کردین میان جیب شمارو پر کنند؟
نازنین مح
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
نظرامونم درست انتشار نمیدن اینا
این سایتم احتمالا که نه حتما مغرص عمل میکنه
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به نظر من اصلا مبنای خوبی برای احراز گرفتن یا نگرفتن یارانه نیست .افرادی هستند که با قناعت کردن و تلاش مضاعف به جایی رسیده اند ولی افراد ی هم هستند که با عیاشی و خوشگذرانی نتوانسته اند سرمایه ای برای خودشان دست و پا کنند واگر کل یارانه مملکت را هم به اینجور افراد بدهند خرج عیاشی و خوشگذرانی می کنند .افرادی هستند در خانواده مریض صعب العلاج دارن که ماهیانه 3 میلیون تومان هزینه می کنند و.......اصلا معیار خوبی نیست ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اگه یه خونه مال سه نفر از اعضای خانوار به صورت مشترک باشه ، به چه صورت در فرم وارد بشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
عزیز مهم مالکیته. که شما مالکی. حالا 100 متر. یا 1000 متر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
حقوق شوهر منه زیره یه میلیونه یه بچه داریم. ولی خودم شاغلم و به اسم خودم خونه خریدم. بیشتر حقوقم میره به قسط. از حقوقم کمک خرج خونه نمی کنم. شما بگید آیا شوهر من واجده شرایط هست یا نه؟ لطفا منتشر کن ثبت نام ما بیستم میخوام نظر مردمو بدونم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
خونت و به رخ شوهرت نکش
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
سرآخر مال همه روقطع می کنند کمی صبر داشته باش وبی تابی نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقا يه پيشنهاد : ما نفري 45 هزار تومان به دولت مي دهيم . وضعيت قيمتها به جاي اول خود برگردد .
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
واقعا نامردیه که یارانه را حذف کنند. ما که تحصیل کرده(فوق لیسانس) و کارمند هستیم نمی‌توانیم از پس مخارج بربیاییم و کمرمان شکسته است. وای به حال اون بنده خدایی که کارگر و حقوق چندانی هم نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
یعنی یه فوق لیسانس محتاج 45 تومانه؟پس باید اون مدرک رو گذاشت در کوزه آبشو خورد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دوستانی که اطلاع دارند پاسخ بدهند من جدا از خانواده ام زندگی می کنم و مجرد هستم می توانم جداگانه و یک نفری یارانه بگیرم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بله داداش من جدا میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من وکیل هستم با درآمد تقریبا هفت هشت میلیون تومان در ماه و ماهی حدود پنج میلیون تومان قسط. هر روز هم از هفت و نیم صبح تا نه و ده شب سر کار هستم. شاید باور نکنید کل دارایی خانواده چهار نفره ما 85 متر آپارتمان در منطقه کاملا متوسط تهران بعلاوه یک ماشین پراید مدل 90 و یک گوشی موبایل ساده و لوازم معمولی زندگی است. هیچگونه خرج اضافی و بریز و بپاش و مسافرت خارج و ... هم نداریم.
البته با این شرایطی که من دارم مبلغ یارانه هیچ مشکلی را از من حل نمی کند و به همین خاطر به دنبال آن نیستم اما اینکه در آمد (به جای دارایی) مبنای تعلق یارانه باشد عادلانه نیست. کسانی را می شناسم که مثلا بازنشسته هستند با درآمد فعلی کمتر دو میلیون تومان اما وضعیت خانه و زندگی شان به مراتب بهتر از ما هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
حاجی جان. کسی که قسط میده معنیش چیه؟یعنی یک روز پول گرفته. وقتی پول و گرفتی و زدی به کار و شرکت و پول درآوردی چی؟؟؟؟؟جان دلم این مسئلش جداست. چه خبره ماهی 5 میلیون. خدا تومن پول گرفتی طلبکارم هستی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خداروشکرکن بازم یکی دومیلیون برات می مونه من نه قسط می دم نه درامد دارم نه ماشین نه خونه35سالمه یارانه به چه دردمن می خوره باهاش چی می تونم بخرم یا قسط بدم
Rahim
United Arab Emirates
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
فرارو جان لطفا منتشر و پیگیری کنید
دولت تدبیر و امید نتوانسته اقشار واقعا آسیب پذیر برای دریافت سبد کالا بخوبی شناسایی کند. منظور من کارگران فصلی روستایی است که میانگین درآمد آنها در ماهای سال شاید به پانصد هزار تومان هم نرسد و دولیت هیچ راهکاری برای شناسایی آنها نداشته چرا که فقد پوشش بیمه می باشند و بنابرایین از دید دولت مخمی مانده اند. والان هم برای پرداخت یارانه ها نیز همین مشکل همچنان به قوت خود باقیست .... لطفا پیگیری کنید چرا که من خانواده های زیادی را میشناسم که به همین مبلغ ناچیز یارانه ها واقعا نیاز مندند اما بواسطه اینکه در هیچ نهادی تحت پوشش نیستند و سابقه بیمه ندارند سبد کالا به آنها تعلق نگرفته است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اگر دولتهای بعداز سازندگی زحمت درست هزینه نمودن پول نفت رامیکردند وبه مردم میدادن مانندکشورهای همسایه (عربستان عراق پاکستان)که نقدی پرداخت مینمایند حالا بعداز سی سال دولت قبلی این کاررانموده وشما اصراربرانصراف دارید خوب جلوی گرونی روبگیرید وواقعا جهادی فکراقتصاد باشید نه به فکر جیب خودتون
احمدرضا
United Arab Emirates
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سلام
منظور دولت از (سامانه اعلام نیاز) یعنی چه؟
به نظر من این بی احترامی به مردم هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به نظر منم خیلی مسخرس اصن کسی که وام گرفته حتما محتاج بوده و شرایطشو داشته . شمام برین و وام بگیرین اگه میتونید .ربطی نداره من الان همسرم ماهیی 800 درامد داره و ما ماهی 500الی 600و شایدم بیشتر قسط میدیم و واممون رو هم برای پول پیش خونمو گرفتیم . حالا به نظر شما ما یارانه نیاز نداریم ؟؟؟؟
سيدمجيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من كاري با جناح بندي هاي سياسي ندارم و فقط به موضع معيشت خودم ومردم فكر ميكنم. برام سواله كه ما چرا اينقدر فراموشكار هستيم و دولت چرا از فراموشي و سهل انگاري مردم سوء استفاده ميكنه؟ مگه قبل از هدفمندي دولت نگفت كه سوبسيد را از روي كالاها و خدمات برميداره و در عوض به خود مردم يده تا هم توليد رونق پيدا كنه و هم اقتصاد رقابتي بشه و كلا اوضاع بهتر بشه؟ چرا هروقت ميخان چيزي را گرون بكنن و يا از مردم بگيرن همه چيزهاي خوب و استاندارد اروپا و غرب را مثال ميزنند و مثلا ميگن تو فلان كشور غربي اينقدر مصرف ميشه و تو ايران فلان قدر ولي موقع ارائه خدمات حتي با بوركينافاسو هم مقايسه نميكنن؟ اين عوامفريبي نيست؟ اين توهين به ايراني و مردم نيست؟ ما كه يادمون نرفته دولت قول داد يارانه در ازاي جبران گراني ها و جلوگيري از فشار به زندگي مردم پرداخت ميشه و بخشي از سهم ملت از منابع و ثروت هاي كشوره؟ چرا دولت خودش عامل تورم و گراني شده؟ اگه قراره يارانه پرداخت نشه بايد همه قيمتها به روال سابق خودش برگرده و يارانه هم به هيچ كس ندهند. اونقوت همه خودشون گليم خود را از آب بيرون ميكشند و نيازي به منت دولت هم نيست. دولت حق نداره پول بيت المال را صرف هزينه هاي غير ضروري و كمك به كشورهاي عربي بكنه و مردم خودش در تنگنا و بدبختي زندگي كنند. اقشار ثروتمند جزء كوچكي از جمعيت ايران را شامل ميشوند و نبايد مبناي محاسبه دولت قرار بگيرند و كلا بگويد وضع مردم خوبه. مگه چند درصد ايرانيان مثل بابك زنجانيها هستند؟ ما با سختي زندگي كنيم و مسولين با رانت و اختلاص همراهي كنند؟ كدوم برخورد قاطع با دزدان و غارتگران بيت المال را ديديم كه حالا از ما انتظار داريد به يارانه ها نه بگوييم؟ قوه قضاييه كي ميخاد از خواب بيدار بشه؟ چرا اختلاص گران را اعدام نميكنند تا درس عبرت بقيه دله دزدها بشه؟ با پول اختلاص چند ميليون نفر ميتونستند در آرامش زندگي كنند و به انواع بيماري ها مبتلا نشوند؟ ميدونيد چقدر از مردم بخاطر نبود دارو و عدم كفاف مخارج از دنيا رفتند؟ پس اختلاص گران هم جنايتكار محسوب شده و بايد اعدام شوند. ما تا از دولت حسن نيت نبينيم از يارانهانصراف نميديم. مسخره تر از اين نميشه كه من انصراف بدم و زندگيم سخت تر بشه اونقت ده ها نفر بيان و به اندازه همه ايران دزدي كنندو راست راست راه بروند و كسي هم باهاشون كار نداشته بشه. دولت منابعي كه قبلا داشت را پس بگيره نيازي به پول يارانه مردم نداره. محابرات را پس بگيره همه درامدهاش تامين ميشه و جلوي خروج پول بيت المال به سوريه و فلسطين و ونزوئلا هم گرفته ميشه.... والسلام
جهان سومي هميشه عقب مانده
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من پسرم پارسال شاگرد اول كلاسشون شد بعنوان جايزه دو تا كتاب داستان و يك جعبه مداد رنگي جايزه گرفت. اينها را هم بايد جزء درآمد خانوار حساب كنم؟
راستي اين موضوع مربوط به احقاق حق دولت از مردم است يا مردم از دولت يا مردم از مردم؟
شوذب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اینم بازی جدیده وگرنه با45500تومان مشکل حل نمیشه تازه باید اضافه بشه نه بگن انصراف بدین چون بعدازاینکه بنزین گران بشه همه چیز گرون میشه
ارش
United Arab Emirates
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
درشرکتی هستم که از دی ماه حقوق ماهیانه ام را دریافت نکردم من چهطوری درامد ماهیانه رامحاسبه کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
پس چطوری به اینترنت دسترسی داری از کجا پولشو تامین می کنی؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بابا دمتون گرم
خیلی با حاله تمام دنیا به بدبختی ما میخندند
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
کجای دنیا برای پرداخت حق خود مردم به خودشون این همه شرایط وجود دارد که تو کشور ما که یک کشور اسلامیه و ما شیعیان علی این همه از بیت المال حرف میزنیم، شرایط برای پرداخت پول خ.د مردم به خودون گذاشتیم . ظلم یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دست اين دولت تدبير و اميد درد نكنه ميدونيد آخه تقصير خودمان هم است 2 بار كه تو انتخابات و ديگر مناسبتها شركت نكنيم دولت هم حساب كار دستش مياد و ديگه تا اين حد اين مردم بد بخت و بيجاره را تحقير و تهديد نميكنه فقط خدا ميدونه با اين وضع تورم و گراني چه بلايي سر اين مردم بيچاره مياد خدا به داد خانواده هاي پر جمعيت و كساني كه جوان دم بخت در منزل دارند برسد با اين اوضاعي كه اين دولت واسه مردم درست كرده فكر كنم ديگه كمتر كسي بتونه ازدواج كنه و تشكيل خانواده بده اصلا اين دولت نميدونم مردم و چي فرض كرده ديديد چه قدر مردم و تشويق ميكنه به اين كه بجه دار بشن و اين كه اصلا درست نيست خانواده ها تك فرزند باشند هه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
يارانه حق هر ايراني است به كسي كه يارانه تعلق نمي گيرد يعني ايراني نيست يا بايستي به هر ايراني يارانه داد و يا نداد و كلاً آنرا حذف و صرف آباداني كشور و درمان نمود.
مهدی
Japan
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یه دعا میکنم همه بگین آمین :
خدایا هیچکس شرمنده زن و بچش نشه
خدایا هیچکس کرایه خونش عقب نیوفته
خدایا هیچ مردی باسه چندرغاز سرشو با دستاش نگیره
خدایا هیچ جوانیو تو جوونی از زندگی سیر نکن
خدایا کاسه هایه چکنم چکنم را از دست مردم ملتم بگیر
خدایا مگذار بیشتر از این تحقیر بشیم
خدایا من کار میکنم برکت کارم را فزونی ببخش تا دیگر محتاج یارانه نباشم
در توهم زندگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
بابا تو که گفتی یه دعا ، با این طومار وقت خدا رو نگیر . دعا کن زمام مملکت در دست عقلایی از جنس خود مردم باشه، اونوقته که باقی درخواستات به جایی میرسه.
هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقای روحانی این طرح ها را زمان انتخابات می گفتید شماکه در برنام هایتان داشتن برنامه را اعلام کردید خب این نحوه گدایی و جمع آوری یارانه هارا هم میگفتید
مجتبی
Finland
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به علت به سرقت رفتن دسته کلید دکتر روحانی تا اطلاع ثانوی از باز کردن گره مشکلات مردم معذوریم. (ستاد تحقق وعده های انتخاباتی دکتر روحانی)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
با پوزش از تمامی مردم. ابتدای حضور فکر کردیم با یک در مواجه ایم، ولی با وارد شدن دیدیم دولت مموت بعد از در یک کوه پر از خرابی و تورم و دزدی ها ..... بیش از تصور ما قرار داده که متاسفانه به مشکلاتی بر خوردیم. (ستاد تحقق.....
م م
United States of America
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
هورا!کلید چرخید استارت اقتصاد زده شد ولی سوختش خون بدهکاران وفقراست.
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه انصرافی‌های یارانه از اردیبهشت سال جاری یارانه نمی‌گیرند، گفت: وقتی مردم متقاضی باشند یعنی اجازه ورود به اطلاعات اقتصادی توسط دولت داده شده است.
واقعا متاسفم.......
ابن يعني تهديد........
خضر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
با سلام آیا می شود شماره حساب جدیدی را اعلام کرد ؟
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سلام خسته نباشید من تو این فرم محل تعداد اعضای خانوار فقط جای سه نفرو میبینم این یعنی چی شاید تعداد بیشتر از 3 نفر بودن باید چیکار کرد؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
برادرمن این به عنوان مثال بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یعنی واقعا متعجم چطور به اینترنت وصل میشین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
در فرم ثبت نام یارانه ها در آیتم اول که مربوط به اطلاعات مسکن هست سوال شده مسکن دارید - بلی - خیر آیا این عدالته که کسی 40 آپارتمان در مولوی داره اون هم 18 میلیونش وامه 15 میلیونشو داده رهن و با کلی درد سر صاحبش شده !!! و یکی هم 300 متر آپارتمان توی زعفرانیه داره بدون وام و خودش هم داخلش زندگی میکنه ! در صورتی که هر دوی اینها مالک محسوب میشن ولی در فرم فقط درج شده !! بلی --- خیر !!!!
متاسفم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
شما که این همه مانع تراشی برای ثبت نام میکنید هیچ فکر کردید که به خاطر همین چندرغاز مبلغ یارانه بود که تورم با سیر نجومی بوجود آمد. حالا که مردم را به گدائی عادت دادید از پرداخت حق مسلم مردم شانه خالی میکنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
خواهشا هركي ميدونه كمك كنه من تازه ازدواج كردم و پدرم نمي خواد يارانه بگيره و من بايد خودم ثبت نام كنم

حالا بايد چجوري ثبت نام جديد كنم؟

اخه شماره حسابي كه باهاش يارانه ميگيريد رو ميخواد من كه يارانه نگرفتم اصلا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
یه شماره حساب خودت بده.فکرمیکنم منظورشون اینه که شماره کارت قبول نیست
جواد قزل سفلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دوست عزیز منم همین مشکل تو رو دارم من تازه یارانم جدا کردمو اسمم هنوز تو سایت رفاهی ثبت نشده و شماره حساب هم ندادم وفقط کد رهگیری پلیس +10 به من داده وبه من گفت یه ماه دیگه باید بری شماره حساب بدی
عباس سیرجان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سلام اگر عادلانه باشد عالی است باید اقتصاد مقاومتی را سر لوحه قرار داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
تو یکی دیگه سر و کلت از کجا پیدا شد؟؟؟؟؟؟؟!!!
بردبار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اقا جان امام زمان (عج) به داد مردم فقیر ایران برس فقط شما امام عزیز
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به خدا زنم ازم به خاطر بي پولي طلاق گرفت . .....................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اون دلش از جای دیگه پر بوده به پول ربطی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقای روحانی این فرم یارانه نه تدبیری درآن هست نه امیدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
واقعا خيلي جالبه... اولش ميگفتن ما ميخوايم سوبسيت را از حاملهاي انرژي برداريم و به جاش اين پول را به همه مردم بديم تا با استفاده از اين كار خود مردم بتونن مصرفشون را مديريت كنن. ولي بعدش كه قيمت ها رو بردن بالا اين پول يارانه تبديل شد به يك صدقه اي كه انگار دولت داره به همه مردم ميده. الانم كه ميخوان به اسم كمك بيشتر به نيازمندها اونا از بيشتر مردم دريغ كنن... اقا من ماهي 5 ميليون تومان درامد دارم ولي در ازاي اون دارم 30 روز وسط دريا تو دماي 55 درجه و رطوبت 90 درصد كار ميكنم. هر ماه حدود 400 هزار تومان دارم ماليات درامدما ميدم. اگه قرار باشه پول هدفمندي يارانه ها به اين صورت مصرف بشه من اصلا دليلي نميبينم كه بخوام از حقم درخصوص يارانه بگذرم چون به عنوان يك ايراني حقم هست. دولت محترم اگه ميخواد به نيازمندها كمك كنه ميتونه خيلي خدمات ديگه بشون اريه بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقای روحانی کلیدی را که در دست داشتید میخواهید تو سر مردم فقیر بزنید که این همه تهدید برای پولی که حق مردم می باشد؟ پس تکلیف این همه دزدیها و چپاول بیت المال چه شد؟ اگر راست میگوئی مانع از غارت اموال مردم بشوید تا این همه تهدید برای مبلغی که حق ما می باشد
تراکتور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
ازسال 89 دارین یارانه میدین که جبران افزایش هزینه های اب و برق وگاز وتلفن باشه .هر چند که مبلغ اونو طی سالها اضافه نکردید .حالا چطور روتون میشه خط ونشون برای مردم بکشید و توهین بکنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
درآمد من به فرض بالای 2.5میلیون ت است ولی دو فرزند دانشجوی دانشگاه آزاد دارم که ماهیانه بالای یک ونیم میلیون ت هزینه دارند (هزینه تحصیل ،کرایه منزل ،خوراک و غیره) اگر مقرر شود بالای 2 میلیون از یارانه حذف است ، تکلیف چیست راهنمایی کنید آیا بهتر نیست فرزندانم که سن قانونی هم دارند ولی در حال حاضر تحت تکفل پدر هستند ، به عنوان سرپرست خانوار تکی ثبت نام کنند واگرمن حذف شدم حداقل این دانشجویان اندکی کمک دولتی بگیرند چون با این وضعیت اشتغال فکر می کنم در آینده هزینه خانواده فرزندان نیز به دوش پدرومادر خواهد بود ولی بهتر نیست فرزندان با سن قانونی مستقل فرم پر کنند تاحداقل کمک دولتی را دریافت کنند.لطفا مسئولین امر مشکلات و ابهامات را مطالعه کرده و راهکار صحیح را اطلاع رسانی کنند.من برای ثبت نام واقعا بلاتکلیف هستم.
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
جناب روحانی ، مثل اینکه شما هنوز نمی دانید برخی همسران شاغل سرپرست خانوارها درامدشان را به شوهرانشان نمی دهند؟تبریک به خاطر این همه دقت، متاسفم
اميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
واقعا اگه خانمه درآمدشو خرج خونه نمي كنه پس خاك عالم،عجب شوهرهايي پيدا ميشن كه اختيار زندگي رو 100 درصد از دست دادند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بازم امید. این زن ها پول نمیدن و غر میزنن. پول بدن که دیگه خدا رحم کنه
شهرام
Finland
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من درآمدم کلا شده 1120چی باید پرکنم بنویسم 1تا2آخه این انصافه فرمش ناقص واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
نترس عزیزم. بیشتر هدف صداقته
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقای روحانی تو را به بازی گرفتند و خوب تو دامشون افتادید ملت به شما اعتماد کرد اما شما چرا به ملت اعتماد ندارید آیا اگر کسی گفت من نیاز دارم و شما هم معیار را اعلام کردید دیگر این تهدید ها وسؤالها چه معنی دارد میخواهید دست ملت را از چیاول کوتاه کنید که بیت المال را غارت نکنند مگر چقدر پرداخت میکنید آنهم از مال خود ملت به خود ملت این همه تهدید دارد که مال خود را اخذ کند من محتاج بودم طبق ملاکی که اعلام کردید و میخواستم انصراف دهم ولی با این برنامه ها مصر هستم در گرفتن آن و یک ریال هم کوتاه نمی آیم
محمد
-
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من از یارانه به دلایل زیر انصراف می دهم:
1. وضع دریافتی نمایندگان مجلس، مقامات عالی دولتی ... بدتر نشود.
2. پروژه های بیهوده دولتی متوقف نشود.
3. درآمد ریالی دارم و هزینه ها دلاری می گیرند، قدرت خریدم افت نکند!
4. با تزریق یارانه ام به خودرو سازهای ورشکسته از مرسدس بنز عقب نمانیم! .....
ملت خودروی پرمصرف، گران قیمت می سازند و همه ملت بدهکار دولتند الا مسولین!
خودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اگر یک دولت اصول گرا این برنامه یارنه ی شما را اجرا میکرد، اصلاح طلبان فریاد بر می آوردند که : «که ملت کجائید که مردم را بدبخت کردند»
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
واقعا خيلي جالبه... اولش ميگفتن ما ميخوايم سوبسيت را از حاملهاي انرژي برداريم و به جاش اين پول را به همه مردم بديم تا با استفاده از اين كار خود مردم بتونن مصرفشون را مديريت كنن. ولي بعدش كه قيمت ها رو بردن بالا اين پول يارانه تبديل شد به يك صدقه اي كه انگار دولت داره به همه مردم ميده. الانم كه ميخوان به اسم كمك بيشتر به نيازمندها اونا از بيشتر مردم دريغ كنن... اقا من ماهي 5 ميليون تومان درامد دارم ولي در ازاي اون دارم 30 روز وسط دريا تو دماي 55 درجه و رطوبت 90 درصد كار ميكنم. هر ماه حدود 400 هزار تومان دارم ماليات درامدما ميدم. اگه قرار باشه پول هدفمندي يارانه ها به اين صورت مصرف بشه من اصلا دليلي نميبينم كه بخوام از حقم درخصوص يارانه بگذرم چون به عنوان يك ايراني حقم هست. دولت محترم اگه ميخواد به نيازمندها كمك كنه ميتونه خيلي خدمات ديگه بشون اريه بده
تینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
خوش به حالت ماهی 5 میلیون؟؟؟پس ما چی بگیم که بیکار هستیم یارانه هم که معلوم نیست قطع بشه یا نه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
این قسمت تهدیدشون واقعا مسخره و توهین به شعور میرم ایران است آی آقائی که دم از اعتدال میزنی.....
حتما ما گناهکاریم که این چنین افراد نالایق بر ما مسلط شدن.......خدایا توبه.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اقای روحانی وعده های انتخاباتی شما چیز دیگری بود کلید تدبیر گم شده اره به جاش دس گرفتی .چشمهای کورم برای اقا محمود که الان اگه بود دو برابرش میکرد
رضا کوچولو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خداپدرمحمود روبیامرزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دولت اعتدال حمله گاز انبری کرده تا نیم نفس باقی مانده در قشر متوسط را بگیره و در راستای هم سان سازی و عدالت با پایین کشیدن قشر متوسط به قشر فقیر اضافه کند.کجای این عدالت است که همزمان هم قیمت ها بالا برود و هم یارانه ها قطع گردد ؟؟؟
یک بیسواد در حد خواندن و نوشتن می توانست اطلاعات دقیق تری در فرم لحاظ کند .آیا با فرض دو میلیون درامد برای یک خانواده که بچه های کوچک دارد با یک خانواده که بچه های بزرگ و بیکار دارد یکسان هستند ؟؟آیا افرادی که دارای بیماری های خاص هستند در این فرم قابل شناسایی هستند ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من یه سوال دارم. فرض که ما حقوق 2 م میگیریم ولی شرکت ما بدلیل مشکل نقدینگی این حقوق رو بعد از هشت ماه با تاخیر میده . به نظر شما ما باید ثبت نام بکنیم یا نه؟؟ تو این مدت هم با قرض و قوله زندگی کردیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دولتی ها دارند خودشونو مسخره می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
حق قانوني افراد يك كشور با پر كردن يا نكردن فرم از بين نميرود يا به همه بدهيد يا هيچكس
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
وقتی گرونی واسه همه س، چرا یارانه رو میخواین به عده خاصی بدین؟
بعد شما یه دلیل بیارین که با یارانه دادنای قبلی کشور ذخایر پولی ش تموم شده ما دیگه همه مون بیخیال یارانه میشیم! لطفا بازی نکنید با مردم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به نظر اين حركت در دراز مدت در جامعه رحم ومروت را بدليل توهين به شخصيت افراد وتجسس در زندگي مردم از بين ببرد وتاثيرات مخربي در فرهنگ جامعه قراردهد
ياور
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آخ جوون يارانه ... (((((:
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
تكليف منازلي كه به صورت صوري مالك هستند چيست مثل منازلي كه براي گرفتن وام بنام اشخاص ديگر مي باشد.
ارش
Finland
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
ای بابا چه دل خوشی دارید .خودمون با دست خودمون چه گلی گرفتیم که تا کمر توش فرو رفتیم.اخه بگو نونمون نبود ابمون نبود انتخاب کردن روحانیمون چی بود در کل آقا خودمون کردیم که خاک بر سر مون باد با45مگه میشه یه هفته گذروند آخه همون روز اول که خرج میشه ای خدا کاری کردن که از وطنم بیزار شدم خیلی دلم پره خیلی ولی حیففففففففففففف
شهروند مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
کشور ما با عایدات حاصل از صادرات خاک و سنگ و میوه و نفت و گاز و حتی قراضه های فلزی و پوست و چربی حیوانی و غیره از یک طرف و از سوی دیگر مغزهای جوان و متفکر و مبتکر به آن سوی مرزها ، از جمله کشورهای غنی و ثروتمند دنیاست . حال اگر با تدابیر بی کران از مغزهای با تدبیر این مملکت ، هر سال بر سیر قهقرایی ما افزوده می شود ، این از دولت مردان ما نیست . چرا که مغزهای متدبر و متفکرمان را صادر کرده ایم و به قحط الرجال بدی خورده ایم ! مشکل ما از شهرام جزایری ها تا بابک زنجانی ها نیست ، اینها مشتی از خروارند که از بد روزگار عمر مفیدشان تمام شده . اصل داستان گنده تر از آن است که حتی این طفیلی های جیره خوار در مقابلشان عددی باشند . کله گنده هایی که حتی رئیس جمهور بگم بگم هم جرئت نزدیک شدن به نام و ساحت مقدسشان را ندارد . اگر واقعا وضع اقتصاد اینقدر خراب شده که اوضاع با حذف رایانه های ده درصد این مملکت حل می شود پس وای بر ما شهروندانی که پرایدی را که 5 میلیون بیشتر هزینه تولید ندارد را بیست میلیون با سلام و صلوات حلوا حلوا می کنیم . آقایان اگر راست می گویند و اگر زورشان میرسد بروند از آن گردن کلفت هایی که ماشاالله تعدادشان کم هم نیست و حتی اشاره به آنها دودمانی را بر باد می دهد و خرده پولهای ته جیبشان ده ها بابک زنجانی و امثالهم را می خرد و آزاد می کند و می تواند تا ده سال یارانه هفتاد میلیون جمعیت کشور را یکجا بپردازند ، حساب پس بگیرند . نه از کارمند و کارگر بخت برگشته این مملکت که شوربختانه روزیشان به دست دولت هایی از این دست که کارشان نان آجر کردن مردم است ، افتاده است .
جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
مادرم هیچ درآمدی از هیج جا نداره بیمار دیابتیه زیر نظر کمیته امدادکه فقط ماهی 35هزار تومان براش واریز میکنه ماهی صد هزار تومان پول دارو هاشه خودم معلولم و یک فرزند دارم که کل هزینه مادرم را من پرداخت میکنم فرم شما اشکال زیاد داره افراد بدون در آمد جایی براش تعبیه نشده افراد معلول یا کمیته امداد مشخص نیست به هر حال میخواهین بدین میخواهین ندین ما بدبخت بودیم بدبختر هم خواهیم شد بیشتر به فکر مردم باشید قیمتهارا پایین بیارید به قبل از یارانه بر گردیده یارانه همه را قطع کنید کدوم تدبیر کدوم امید
آمدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
ای کاش تو این برنامه دخل و خرج ها متناسب با تورم در نظر گرفته شود خانواده ای که مثلا در مجموع ماهی 2 میلیون درآمد دارند اما 3 یا 4 بچه محصل دانشجو دانشگاه آزاد بیکار دارد هم در نظر گرفته شود، ظمنا مسئولین محترم به این امر هم واقفند عموما بین جوانان دهه 50 و دهه 60 بیکار خیلی زیادتره و متاسفانه الان تمامی این جوانان در کنار اینکه انگیزه های زندگیشان تا حدودی کاهش یافته همچنان جویای کارند. تورو خدا محضر رضایی خدا بیشتر سرپرست های خانوار و جوانانها را دریابید شعارها عملی بشن نه فقط تبل تو خالی باشن می دوننین یه تعداد زحمت می کشن اما کافی نیست ارگانهای نظارتی ما باید در قسمتهای مختلف بیشتر حضور داشته باشند البته این افراد واقعا تائید شده باشند چون اگر جلوی برخی سوء استفاده ها گرفته شود دیگه نیاز به برخی کارها نیست چون کشور ما جز غنی ترین کشورها از لحاظ منابع است . .. تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
توی این فرم کف حقوق رو 600 هزارتومان اعلام کردن . پس تکلیف اونهایی که شغل ثابت ندارند و همین 600 رو هم نمیگیرن چی میشه؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
همین الانش خانواده میشناسم به قدری وضعشون خرابه و کم درآمدن و فشار و هزینه درمان دارن که ماهی 20روزشو گرسنه میخوابن و بلند میشن.ن کمیته امداد کمکشون میکنه نه بهزیستی نه.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سلام من یه پیشنهاد دارم مردمی که یارانه نمیگیرن قبض..... به مثل قبل باشون حساب کنید مثل قبلا که یارانه نمیگرفتن تشکر
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اقا من 18سالمه از خانوادم جدا زندگی میکنم میتونم جداثبت نام کنم؟تورابه حضرت عباس هرکی بلده جواب بده؟؟؟؟
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اگر می خواهید یارانه تون از سرپرست خانواده جدا بشه و به حساب خودتون واریز بشه باید برید فرمانداری شهرستانتون اقدام کنید.
اسمان هشتم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
ما رو گرفتی..فکر کردی هر کس از خانوادش جدا زندگی کنه یارانه می گیره..اینقدر ساده نباش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بله
رضا عشقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
با سلام قرار نیست فشار اقتصادی به ملت تحمیل شود بخاطر ابادی سوریه
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بنظرمن حداقل حقوق 5000تومان شریف امامی سال 57 رابدید به همه که میشه 750 دلار و قیمت خونه را که اون سالا با یک سال کار کردن میشد خرید بیارید پایین و آنوقت یارانه به هیچ کس ندید و یا بیاید همه ایران را که مثل کویر داره میشه با هم آباد کنیم و به هیچ ابرقدرتی و شغالی با التماس و هزینه کردن باج ندیم.
shahram
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بابا چرا یکی نمیگها این هدفمندی و نمیخواهیم
قیمتها رو برگردونن به همان قبل هدفمندی ما حاظریم یه چیزی ام دستی بدیم
اون موقع حقوق کارمند 700 هزار تومان بو با دلار 1000 تومان میشد 700 دلار حالا حقوق شده یک میلون و100 هزار تومان که با دلار 3000 تومان حدود 380 دلار میشه این مابه تفاوت به ما بدن این یارانه همه چیز مال خودشون بعد چرا حرفی از این قسط هایکه گرفتن نمیزنن
از این پول مردم سهمی ندارن؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقای روحانی.پرداخت یارانه بابت گرونی خیلی از چیزها به مردم داده می شد حالا شما می خواهید.....افسوس از تک رای که خراب کردیم
حسن حسنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
هنوز از بی عدالتی در هنگام ارائه سبد کالاها ناراحتیم کسانیکه هیچ درآمدی نداشتند و بیمه هم نبودند شاملشان نشد اما کسانی سبد هارو گرفتند که...
خداکنه یارانه ها دیگه اینجوری نباشه
عاطفه خراشادي كاخكي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
لطف كنيد.فرم رو واسم ايميل كنيد.تشكر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من یارانه خودمو از خانوادم جدا کردم.ما باید چیکار کنیم اسممون تو سایت رفاهی هنوز ثبت نشده
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آیا می دانید یارانه همان پول نان مردم است و قطع کردن پول نان یعنی فلج کردن زندگی مردم در این اوضاع نابسامان اقتصادی - و آیا میدانی تجسس در زندگی و اموال خصوصی مردم مغایر قانونی اساسی جمهوری اسلامی است. پس روش اجرای فاز دوم هدفمندی اشتباه است.
آراز ترک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به نظر من این پول حق تمامی ملت ایرانه و اگه کسی هم وضعش خوبه خوب این که دلیل نمیشه زحمت کشیده و اون یکی رفته خوابیده وضعش بد شده
برزو کریمی منفرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بنام خدا زمان شروع یارانه ریاست جمهور وقت آقای محمود احمدی نژاد گفته شد یارانه به معنای سوبسیت آب-برق-گاز-سوخت-نان می باشد چطور شد آقای روحانی معنای یارانه عوض شد افراد نیازمند یا آسیب پذیر جامعه باید یارانه بگیرن در صورتی یارانه حق مسلم هر ایرانی فرقی نمی کند فقیر یل غنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من یارانه خودمو از خانوادم جدا کردم.ما باید چیکار کنیم اسممون تو سایت رفاهی هنوز ثبت نشده
عیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سلام قبلا گفتید یارانه حق همه است. الان نیازمندان .فردا /؟!؟!؟!؟؟؟
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
هههه با اين اولتيماتومي كه جناب روحاني داد كه هركي يارانه بگيره بعدش سه برابرش رو ازتون ميگيرم جرات نميكنم وارد سايت بشم كه بخام فرم پز كنم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
!!!!!!! روحاني متشكريم!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اینا همه حرف مفته اینا میخوان اقشار ضعیف و تدریجی بکشن تا کشور بونه برا یه مرفه بیدرد خوشگذرون .یعنی چه ؟جریمه میکنیم مگه این همه مدیری که این سی و چند ساله دروغ گفتن بردن و خوردن و هفت پشتشون تامینن جریمه شدن یاقانونی بود که ازشون بگیره زورتون به ضعفا میرسه.
ناشناش مستمری بگیر
United Arab Emirates
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من از بهمن ماه مستمری بگیرشدم و ازبهمن تا پایان اردیبهشت حقوق ندارم آیا درآمد سال گذشته به امروز چه ربطی داره !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دادن یارانه بصورت از اول اشتباه بوده ولی حالا هم که داده میشه باید به همه داده بشه. این همه باج داده به کشورهای روسیه سوریه چین لبنان و ... کاش اینها خرج مردم فقیر کشورمان میشد تا نیاز به این همه دروغ و نبودید.
بهاالدین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سلام .من میخوام ازاینترنت خونه برای ثبت نام استفاده کنم میشه بفرماییددقیق چه کاری رابایدانجام بدم تافرم ثبت نام رادریافت وپرکنم؟ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اگر شهرستانی شما باید اول خونت و انتقال بدی تهران. بعد از یک خط شرکت خصوصی به عنوان اینترنت از نوع دیال آپ استفاده کنی. البته قبل از وصل شدن به اینترنت کامپیوتر و ری استارت کن بعد f8 بزن. از طریق safe mode وارد شو. یا برو قسمت repair، وارد ویندوزت شو. بعد قسمت.....ولمون کن تو رو خدا
ممم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
خانه ازپای و بست ویران است خواجه دربند نقش ایوان است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
واقعا مسخره ایدبا 40تومان یارانه دادنتون
صنوبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سلام به نظر می رسد دولت مصمم است در توزیع نقدی یارانه ها بازنگری کند خوب و بد آن را نمی دانم ولی انگار زمزمه های تخصیص مبالغ آزاد شده به بخش عامه پسند بهداشت درمان جدی است. عرض بنده این است که این مبالغ را می خواهیم به بخشی بدهیم که ناکارآمدی آن به کرار آزموده شده و یکی از حوزه هایی است که بیشترین جفا را در حق این مردم دردمند روا می دارد. البته حساب پزشکان متعهد اندک و بخشی از پرسنل خدوم جداست ولی آمار بالای زیر میزی ، نسبت فاحش سزارین ، صرفا برای درآمد سازی پزشکان ، نابسامانی در بازار دارو و درمان ، بیمارستانهای ناکارآمد و غیر پاسخگو ، سیستم سنگین اداری بهداشت و درمان ، سیستم غیر موثر بیمه و همه وهمه با چه رو و عذری می خواهد تولیت یارانه های مردم را به عهده بگیرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من یارانه خودمو از خانوادم جدا کردم.ما باید چیکار کنیم اسممون تو سایت رفاهی هنوز ثبت نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آيا مردم حق ندارند بدانند درآمد کشور چقدر است و چگونه هزينه مي شود؟، چطور دولت تا فيها خالدون يک کارمند ماليات بده را طلب مي کند يک نفر پيدا نمي شود به اين مردم توضيح دهد درآمد کشور طي سالهاي 84 تا 92 چه شد؟ چرا کسي به فکر حق الناس نيست؟
امیر
Finland
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
الان روز ثبت نام سایت کلاً هنگ میکنه و به کندی کار خواهد کرد و تعدادی از بد بخت فقیرا نمی توانند ثبت نام کنند میره به حساب اینکه انصراف کردند اینا یارانه نمی خوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸