bato-adv
کد خبر: ۱۶۵۳۲۵

انتقاد محمد رضا باهنر به تغییر استانداران

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یخ های میان ایران و آمریکا آب شدنی نیست، افزود: «ما امروز به دوران مدیریت دشمنی رسیده ایم یعنی می توانیم دشمن باشیم اما آن را طوری مدیریت کنیم که حداقل زیان را از این دشمنی ببینیم؛ بنابراین امروز دوران آب شدن یخ ها نیست و داستان ما با آمریکا با این نوع مذاکرات و دیدارها حل نخواهد شد.»

به گزارش مهر، محمدرضا باهنر در اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری که در مجتمع فرهنگی حزب موتلفه در حال برگزاری است با بیان اینکه جبهه پیروان باید در برخی از رفتارها و سرمایه های اجتماعی اش تجدیدنظر کند و قدم محکم و قوی تری بردارد، گفت: ما اعضای جبهه پیروان می خواهیم با هماهنگی و همنوایی نسبت به دولت یک موضع یکسان داشته باشیم بنابراین جلسات متعددی برگزار کردیم و به جمع بندی مناسبی در این موضوع رسیدیم.

گزیده سخنان نایب رییس مجلس به این شرح است:
  • ما به شرط اعتدال، خردگرایی، تنش زدایی و حرکت به سمت وحدت بیشتر از سوی دولت از آن حمایت و دفاع خواهیم کرد.
  • رئیس جمهور محترم گفته است بعد از 100 روز می گویم که چه کشوری تحویل گرفته ام اما ما این را کار خوبی نمی دانیم چرا که خود شاخص ها می گوید که ما امروز در چه وضعیتی قرار داریم.
  • امروز شاخص رشد اقتصادی منهای 5.4 درصد است که در طول انقلاب حتی در اوج جنگ هم ما با چنین شاخصی روبرو نبوده ایم و یا اینکه امروز 15 الی 16 درصد نرخ بیکاری رسمی کشور داریم که این شاخص تکان دهنده ای است و دیگر اینکه در مورد سطح عمومی قیمت ها توسط خود بانک مرکزی دولت گذشته تورم نقطه به نقطه 44 درصدی اعلام شده است. از طرفی نیز با فشارها و تحریم های خارجی روبرو هستیم بنابراین کار این دولت سخت است و باید دریادل باشد تا مشکلات را حل کند.
  • حل مشکلات، تصمیمات شجاعانه می خواهد اما نه با بی باکی و بی خردی.
  • در قبال مسکن مهر خانواده هایی خانه دار شدند که نسل در نسل زیر سقف نخوابیده بودند و این مثبت بود چرا که یک میلیون خانواده خانه دار شدند اما در کنار آن به خانواده های دیگر 10 واحد درصد تورم تحمیل شد. آیا نمی شد کاری کنیم که این خانوارها خانه دار شوند اما تورم 13 درصدی نیز در سر اجرای پروژه مسکن مهر به وجود نیاید؟ این کار با خردمندی دولت عملی می شد.
  • مثلا گشایش ال سی که در گذشته 10 درصد بوده است و در اواخر دولت احمدی نژاد به 130 درصد رسید دولت این رقم را به 30 درصد رسانده است که این اقدامی موثر بوده است.
  • دولت هر ماه 500 تا 600 میلیارد تومان برای پرداخت یارانه های نقدی خانوارها کمبود منابع دارد که از بانک مرکزی هم نمی تواند استقراض کند بنابراین آخر هر ماه کلاه بر می دارد و از این بنگاه و آن بنگاه پول می گیرد که این نیز موجب ضعف بنگاهها و در نهایت ضربه زدن به تولید اقتصادی کشور خواهد شد.
  • سخنگوی دولت گفته است ما تا آخر سال فرآورده های نفتی را گران می کنیم که این حرف پخته ای نیست.
  • ما الان به 73 میلیون نفر یارانه می دهیم و حداقل یک تا دو دهک به این یارانه نقدی احتیاج ندارند، حداقل دولت می تواند از میان کارمندان خود کسانی که مثلا حقوق بالای 2 میلیون تومان می گیرند و یا کسانی که سالانه 50 میلیون مالیات می دهند را شناسایی و از آنان بخواهد که دیگر یارانه نقدی دریافت نکنند و دولت می تواند تا پایان سال حداقل دو دهک را شناسایی و حذف کند.
  • دولت می تواند بگوید که مثلا بنزین کوپنی نداریم و قیمت بنزین همان 700 تومان شود.
  • دولت اگر اقدامات شجاعانه اقتصادی انجام دهد می تواند این 44 درصد را به 35 درصد برساند که ما باید به آن دست مریزاد بگوییم.
  • رئیس جمهور بعد از روی کارآمدنش گفته بود ما نمی خواهیم همه را بیرون کنیم اما کسانی که بدون بلیت سوار اتوبوس شده بودند را بیرون خواهیم کرد اما رئیس جمهور بگوید که چند درصد از این کسانی که شما تغییر داده اید بدون بلیت بوده اند، آیا همه این افرادی که تغییر کرده اند بدون بلیت سوار اتوبوس شده بودند؟ و اگر این دولت اصلش بر تغییر باشد این جای نگرانی است.
  • آیا هیچ کدام از 30 نفر استانداران دولت احمدی نژاد به درد نمی خوردند؟ حداقل 5 یا 6 نفر از آن استاندارها را می شد نگه داشت. این همه تغییر یک سال وقت دولت چهارساله را می گیرد.
  • ما حتی اعتقاد داریم که می شد چند نفر از وزرای احمدی نژاد را نگه داشت و از آنان استفاده کرد.
  • سیاست خارجی دولت یازدهم نسبت به دولت های قبلی تغییر رویکرد داشته است اما سیاست های راهبردی و اصولی مان در کشور هیچ گاه تغییر نخواهد کرد. سیاست های اصلی ما در زمینه سیاست خارجی در شورای عالی امنیت ملی تصویب می شود و پس از آنکه به تایید مقام معظم رهبری رسید، لازم الاجرا است و هیچ نهادی نمی تواند در آن تغییر به وجود آورد.
  • من هیچ گاه با دیپلماسی لبخند دولت اصلاحات و نه دیپلماسی اخم احمدی نژاد موافق نبوده ام چرا که از این ابزارها را باید به موقع در دیپلماسی استفاده کرد.
  • نتیجه دیپلماسی و تغییر سیاست راهبردی دولت یازدهم در سیاست خارجی هفته آینده در ژنو معلوم خواهد شد، هفته آینده معلوم می شود که آیا 1+5 نیز به دنبال بازی برد- برد هست یا خیر.
  • به رسمیت شناختن حق غنی سازی 20 درصدی اولین قدم از سوی 1+5 و آمریکا برای آغاز یک بازی برد- برد است. ما هم می توانیم در مقابل این به رسمیت شناختن با آنان همکاری کنیم؛ چرا که ما کاملا راهمان روشن است و ولی فقیه مان استفاده از سلاح های کشتار جمعی را حرام دانسته است.
  • یخ های میان ایران و آمریکا آب شدنی نیست، ما امروز به دوران مدیریت دشمنی رسیده ایم یعنی می توانیم دشمن باشیم اما آن را طوری مدیریت کنیم که حداقل زیان را از این دشمنی ببینیم؛ بنابراین امروز دوران آب شدن یخ ها نیست و داستان ما با آمریکا با این نوع مذاکرات و دیدارها حل نخواهد شد.

bato-adv
ناشناس
Japan
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
اقی باهنر چرا سال 83 این دلسوزی رو به خرج ندادید؟ اون موقع هزاران نفر رو از کار بیکار کردن و هزاران نفر رو برکنار کردن شما اون موقع چرا دلت به حال کشور نسوخت و احساس مسولیت نکردی....نه خیر اقا شما هنوز تو فاز این 8 ساله موندی
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
(در قبال مسکن مهر خانواده هایی خانه دار شدند که نسل در نسل زیر سقف نخوابیده بودند و این مثبت بود)؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!پس كجا ميخوابيدند نكه زير كارتن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
اقای باهنر چند وقت دیگه بعد از انتخابات مجلس با دو دوستان سوار اتوبوس می بینمت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
چه جالب که همه در همه زمینه ها اظهار نظر میکنن در زمینه هایی که اصلا به ایشان مربوط نیست ازجمله رابطه ایران و آمریکا !!!!!!!
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
این نظر شماست آقای باهنر اما اجازه بدید کسی که بیشترین طرفدار را در کشورمان دارد ایده های خود را پیاده کند و سنگ اندازی نکنید.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۰۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
شما اعتقادات زيادي داري آقاي باهنر ولي رييس دولت کس ديگري است!.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
خیلی از این نظر خوشم اومد
ناشناس
-
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
شما ها عقاید بسیار عاقلانه ای دارید ولی آنموقع که عده کثیری کلنگ بدست داشتند اقتصاد و اخلاق و فرهنگ کشور و ملت و اعتقادات مردم را فرو می ریختند هیچ حرفی نداشتید فقط رفتید و پشت اصطلاحات زیبایی مثل با بصیرت و .... قائم شدید و نتیجه اش اینه که جمع کثیری الان دارند گشنگی می کشند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
حرف درستی زده که گفته:
برخی از آمارهایی که دولت اعلام می‌کند اغراق آمیز است. دولتی‌ها می‌گویند زمانی که ما دولت را تحویل گرفتیم برخی کالاهای اساسی کم بود اما در این 50 روز تا پایان سال آنها را تامین کردیم؛ مشخص است که خرید این کالاهای اساسی توسط دولت قبلی صورت گرفته چرا که به طور مثال گندمی که از آرژانتین بخواهد با کشتی به ایران بیاید سه ماه زمان می‌برد و این ظرف 45 روز تامین نخواهد شد.
رضا
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
البته به نظر من اعتقاد هم بايستي بر مبناي اصولي استوار باشه كه مشمول مرور زمان نشه. ايشون چندين ساله كه در چنين مصدري حضور داره و فعاليت ميكنه چطور شد آلان به چنين اعتقاد و اعلام نظري رسيد؟ خوبه و بجاست كه انسان منصف باشه. كاشكي يه نفر از استاندارهاي خوب! قبل رو نام ميبردند و از هم استانيهاشون نظر سنجي ميكردند!
ايراني
-
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
كاش اقاي روحاني يه وكالت تام مي داد به باهنر تا مشكلات حل كنه دوباره احمدبي ن‍اد بياد تورم 40درصد بكن 80يا 100درصد بيكاري هم تا 70درصد جا دارد بعد صبح تا غروب هم به هركشوري خواستن فحش بدن از ديوار سفارت اين كشور و ان كشور بالا بروند .آخه يه سوال از اقاي باهنر دارم مگر اين همه تغييردر دولت احمدي ن‍ژاد شد حرفي زدي بجز تمجيد و تمجيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
فقط در همین صفحه بیش از 10000 نفر با عقاید شما مخالفند و موافقان عقاید شما به 300نفر هم نمیرسه .
پس این " اعتقادات" را برای خود نگهدارید
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
آقای باهنر که در دولت نهم و اوایل دولت دهم تنها مداح آقای احمدی نژاد بودند چرا هیچ کدام از این انتقادات را آن روزها نمیکردند چرا به تغییرات چهار یا پنج استاندار در یک استان در دولتهای نهم و دهم انتقاد نمیکردند؟آقای باهنر حنای شما برای ملت رنگ ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
ایشون همین الان هم حق ندارند دولت قبلی رو تخریب کنند چون خودشون روی کار آوردنش. حرف های آقای یونسی خیلی چیزا رو روشن کرد.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
چرا زمان تغییرات توسط احمدی نژاد این حرفها را نمی زدید؟
ضمنا در مورد آمریکا اظهار نظر نفرمایید
ناشناس
United States of America
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
بیشتر اشتباهات و گناهان احمدی نژاد را باید بپای امثال باهنر نوشت. چرا که در واقع اینها به او خط میدادند و حمایتش میکردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
آقای باهنر بفرمایند ، چند استاندار دولت خاتمی در دولت احمدی نژاد
استاندار باقی ماندند .؟؟؟؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
تازه چنداستاندار دولت نهم در دهم ماندند؟ هههههههههههههههههههههههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
اقای باهنر شما از قانون اساسی هم ایراد می گیرید ظبق قانون اساسی انصاب استانداربرعهده دولت است نه فردی از مجلس
كشكول
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
جناب آقاي با هنر :1-چرا آنروزي كه رييس جمهور قبلي استانداران را عوض ميكرد هيچ اعتراضي نكرديد.2-موقعي كه نهضت بگم بگم راه افتاد بود ودر تلوزيون آبروي افراد را اون بنده خدا بالا و پايين ميكرد هيچي نگفتيد .و......بازم بگم
ناشناس
United States of America
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
احمدی نژاد تکلیفش معلومه
لیکن روحانی شعار دولت فراجناحی داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
اقاي باهنر ما به دولت راي داديم تا به اختيار خود اگر لازم باشد تمام استانداران را عوض كند ضمنا تغييرات يكدهم دولت احمدي نزاد نبوده فرافكني ممنوع
یوسف
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
آفرین
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
اگر قرار بود اعتقادات و افکار شما حاکم باشد اصلا چرا انتخابات ریاست جمهوری برگزار کردیم ؟؟؟
جناب باهنر به مردم و رأی شان و معنای رأی شان احترام بگذارید !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
میشه چند تا از وزرای دولت قبل رو که بدرد بخور بودند نام ببری تا بیشتر ازشون استفاده کنیم؟
ناشناس
Canada
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
مثلا متکی! :D
یا وزیر اقتصادش!
یا رئیس بانک مرکزی.
از همه بهتر هم که استاد مشائی بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
خیلی خوب اومدی! انصافا کدوم یکی از آدم هایی که اطراف احمدی نژاد بودن بدرد بخور بودن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
آقای باهنر مردم بایستی وضعیت ابتدای دوره را بدانند تا با وضعیت موجود امروز مقایسه کنند . یادتان رفته احمدی نژاد برای هر کار وضعیت قبل را مطرح و عملکرد خود را مقایسه میکرد
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
من مشی ثابتی در حرف ها و عملکرد ایشون ندیدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
از اقاي روحاني ميخواهم تغيرات را بيشتر و سريعتر انجام دهد همينها بودند كه مملكت را به ويرانه و همطراز زيمبابوه و زنگبار قرار دادند
یوسف
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
بهتر است آقای باهنر به امور محوله در مجلس برسد نه اینکه جایگاه خود را آنچنان رفیع بداند که در کار دولت یازدهم دخالت کند مردم یک نفر را انتخاب کرده و به وی اعتماد دارند پس بگذاریم هر که در کار خود تصمیمات لازم را بگیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
جناب باهنر هشت سال با همه بدبختی که احمدب نژاد برایمان به ارمغان آورد چرا زبان نگشودی اگرقرار است استان دارها ووزرا را هم شما انتخاب کنید پس رییس جمهور چه کاره اند تاکی میخواهید ادامه دهید فکرنمی کنیددیگه بس است شماراخدادست ازسراین ملت بردارید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
انتظار نابجایی است جناب باهنر استاندار رییس جمهور در مقیاس کوچک تری است برای یک استان وقتی رییس جمهور عوض میشود استاندار هم تغییر میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
وقتی با اتوبوس و ون و وانت میان همونجور هم باید برن آقای باهنر!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
این آقایان درک شدنی نیستند
اول هم پیام دادن که حتی چند تا از وزرای احمدی نژاد هم باقی بمونن
این کاملا طبیعیه که با تغییر دولت،مدیران هم عوض بشن،وگرنه اگه قرار بود همون مدیران باقی بمونن چه نیازی به عوض شدن رئیس جمهور و برگزاری انتخابات بود؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
استانداران ، نماینده دولت هستند، یعنی هم فکر و هو قدم دولت، پس حق آقای روحانی است تا استاندارانی که در دولت قبلی بوده و با آن دولت هم فکر بوده اند را تعویض کند( اگر هم فکردولت قبلی نبودند به پست استانداری نمی رسیدند)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
آقا جان این باهنرو ول کنید اینا 8 سال به احمدی نژاد خط میدادن راهبرد تعریف میکردند وقتی دیدند استراتژی شون غلط از آب در اومد همه چیزو انداختند گردن احمدی نژاد !ا!1احمدی نژاد 7 سال هرچی اینا گفتن انجام داد جز سال آخر!!!!!!!!!!!
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
شما خجالت نمی کشید هشت سال کشور را ویرانه کردید که دودش تا سالهای متمادی به چشم مردم خواهد رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
انشا الله در انتخابات مجلس ملت نشان خواهند داد. ميگم چطوره آقا محمود را كه همين آقايان نمايندگان آن همه تقدير و تمجيد مي كردند را معاون اجرايي رييس جمهور بزارند!!!!آقاي با هنر از شما مردم انتظارات درست دارند .قدر خودتان را بدانيد.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
من مطمئنم اقای باهنر نیز در انتخابات بعدی مجلس از اتوبوس پیاده خواهند شد به امید آنروز که از اینروها خلاص شویم تا کشور ایران اسلامی به پیشرفت و سر بلندی برسد
ناشناس
United States of America
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
مردم حوزه انتخابیه اش باییییییید این آقا را هم از اتوبوس پیاده کنند. زیرا در همه امور مملکتی خود را دینفع میداند و اظهار فضل میکند.
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
جالب است اين آقا و همفکرانشان، وقتي بزرگترين سازمان مديريتي کشور يعني سازمان برنامه و بودجه را منحل و متلاشي کردندف دم بر نياورد حتي در حد يک تذکر!
ولي حالا در کار دولت دخالت مي‌کند! مگر تعيين استانداران از اختيارات دولت نيست، چرا شما دخالت مي‌کنيد؟ پر حرفي که هنر نيست
سیاوش
Germany
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
تغییرات گسترده بعدی در انتخابات مجلس بعدی توسط مردم با انتخاب نمایندگان واقعی رقم خواهد خورد. جنابعالی هم تو لیست تشریف دارید قربان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
آقای باهنر اگر قراربود اعتقاد شما اجرا شود به کس دیگری رای میدادیم پس شرط انصاف احترام به رای مردم است
ناشناس
United States of America
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
چیزی که اینها بلد نیستند را خواسته اید. احترام به مردم ورای شان....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
آقاي باهنر نه با ديپلماسي لبخند دولت اصلاحات و نه با ديپلماسي اخم احمدي نژاد موافق نيستند و آنطور كه از بيانات گوهر بارشان بر مي آيد با ديپلماسي تدبير و اعتدال هم موافق نيستند . البته ما كه مي دانيم ولي دوست داريم از ربان خودتان بشنويم با چه مدل ديپلماسي موافق هستيد كه آن را تقديم كنيم !!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
آقای باهنر شما نماینده چند نفر از مردم هستید ؟ که از طرف مردم صحبت می کنید
روحانی 18000000میلیون نفر وشما 120000 هزار نفر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
کمتر ا20000نفر
فرهنگی بازنشسته
Germany
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
اقای باهنر این تحلیل ها وانتقادات محبوبیت دولت اقای روحانی رابیشتر می کنید مگر ممکنه شما وطیف فکریتان از ازصلاحات واعتدال حمایت کنید اگر شما ازدولت اقای روحانی حمایت کردید باید تعجب کرد راز موفقیت دولت روحانی داشتن افراد باتجربه ومخلص به مردم است
ناشناس
United States of America
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
شما چرا قبلا سکوت کرده بودید.این وضعیت دستپخت وزرای قبلی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
مثلا کدام وزیر آقای احمدی نژاد را نگه می داشت؟در کدام حوزه عملکرد بالای نمره 10داشتند؟
ناشناس
Germany
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
آقای باهنر ! اگه استاندارهای قبلی سر وسامانی به استانها می دادند ، ما امت مظلوم که به روحانی رای نمی دادیم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
واقعا منطقی گفتی ولی بدون هر کی ام بیاد استان ها رو سر وسامون نمیده همش تهرانو درست میکنن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
ولی شاخص ها هیچگاه از سوء استفاده ها و اقداماتی که در طول 8سال گذشته و مخصوصاً پس از انتخابات تا تغییر رسمی دولت انجام شده است و اکنون کم کم برملا می شود چیزی نمی گوید
علی نژاد
United Arab Emirates
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
جناب باهنر این همه بدبختی که ما ملت ایران میکشیم ناشی از ساست اشتباه دکتر احمدی نژاد در گماشتن افراد کم صلاحیت در پست های مدیریتی کلان از جمله استانداری هاست هر چی سریعتر تغییر کنند به نفع کشوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
اصولا مردم در این انتخابات به نظرات این آقا نه محکم گفتند حالا چه طور شده دوباره این حرف ها را می زند ؟
مجنون
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
میشه لیست وزرا واستانداران لایق دولت دهم رو بگین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
جناب باهنر کمی صبور باشید تا زمان باقی مانده از نمایندگیتان به پایان برسد و آنگاه خود را در معرض انتخاب مجدد مردم قراردهید و ببینید آیا مردم شما رو بعنوان نماینده خود انتحاب می کنند؟!!!!!!
ناشناس
-
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
استاندار که هیچ, وزیر را تو هوا برداشتند کسی حرف نزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
معلوم نیست این مملکت چند کدخدا دارد؟ رای هم می دهیم و یکی را انتخاب می کنیم بازهم رئیس فلان ارگان، فلان نماینده و ... تعیین تکلیف می کنند یکی می گه این در اختیار رئیس جمهور نیست و ... یعنی رئیس جمهور از حدود اختیارات خودش خبر نداره؟ ما 50 درصد رای دهندگان به روحانی خواهشمندیم دیگران بگذارند ایشان کارشون رو یکنند.
ناشناس
Finland
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
جناب باهنر! دولت عوض شده برادر. وانگهی چرا در دوره احمدی نژاد ساکت بودید؟! حتماً چون می بینید از گروه خودتان کسی استاندار نشده، به غیرتتان برخورده و ایراد می گیرید!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
چقدر خوب بودآقاى باهنر بجاى كلى گويي، به طرح واقعيت ها بپردازد. وافراد لايق دولت قبل را براى آگا هى مردم معرفى كند. متاسفانه توجيه گرى امروزه نقابى بر روى آشفتگى هايي كشيده است كه در جامعه كاملا مشهود ميباشد.لذا از يك نماينده كه ميبايست حافظ منافع مردم وكشور باشد اين نوع توجيه گرى بعيد است.
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
جناب باهنر به مصمبات راهبردی در مجلس بیاندیش که اندیشمند در مجلس کم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
مابه اقاي روحاني راي داده ايم تا اين تغييرات را انجام دهند شما وقتي رئيس جمهورشدي استانداران را عوض نكن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
دولت منتخب مردم هر چه صلاح بداند می کند. شما به وظایف محوله خودتان رسیدگی کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
جناب باهنر اگه آقای روحانی هم هم نظر شما بود جایی تو دل ملت نداشت ....دولت قبلی روزی یه وزیر جابجا میکرد ه
scalper
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
((حداقل دولت می تواند از میان کارمندان خود کسانی که مثلا حقوق بالای 2 میلیون تومان می گیرند و یا ...)
بازم کارمند بد بخت !!
یارانه همه نمایندگان مجلس رو قطع کنید چون حداقل 4 میلیون حقوق می گیرند البته به غیر از رانتهای فراوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
اگر فردی منتخب مردم باشد یعنی مثلا اگر استانداران توسط مردم انتخاب شده بودند دولت حق نداشت آنها را تغییر بدهد. اما مدیری که منصوب یک دولت است باید با تغییر دولت تغییر کند. این مسئله بخصوص در مورد روسای دانشگاهها هم باید مد نظر باشد و دولت باید هرچه زودتر روسای جدید دانشگاهها را معرفی کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
اقای باهنر
خواهشمند است اجازه بدهید مسئولین اجرائی کشور با خطوط و حدود ارائه شده رهبری کار خود را انجام دهند .دخالت قوا در امور یکدیگر را نه مردم پذیرا هستند و نه به نفع مملکت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
نکنه منظورت اینه که از وزیر اقتصاد یا رئیس بانک مرکزیش یا معاون اولش استفاده بشه !!!!
علی عبادی
-
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
آقای باهنر عذر میخواهیم که در انتخابات مجلس قبلی مشارکت بالایی نبود و وقت شما این چند ساله گرفته شد، لطفاً این دو سالو هم تحمل کنید تا ملت تکلیف را یکسره کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
یکی از پیامهای حماسه 24 خرداد ,
تغییرات مدیران بوده هست.
ذاکری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
اقای باهنر این حرف ها نتیجه جز زیر سوال رفتن شما نزد افکار عمومی ندارد.به درستی که هیچ یک از استانداران فرمانداران .بخشداران و حتی مدیران مدارس ووووومنصوب شده در دولت قبل بدرد مسولیت در این دولت نمی خورند. هرکدام دست انداز و مانعی بر سر راه خدمت در این دولت ارزیابی می شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
دولت احمدی نژاد فرد احمدی نژاد نبود و تغییر کسانی که این بلا را بر سر مملکت آورده اند حداقل انتظار مردم هست .
ناشناس
Japan
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
شما ها عقاید بسیار عاقلانه ای دارید ولی آنموقع که عده کثیری کلنگ بدست داشتند اقتصاد و اخلاق و فرهنگ کشور و ملت و اعتقادات مردم را فرو می ریختند هیچ حرفی نداشتید فقط رفتید و پشت اصطلاحات زیبایی مثل با بصیرت و .... قائم شدید و نتیجه اش اینه که جمع کثیری الان دارند گشنگی می کشند! حرفهای شما در دولت گذشته فراموش نشده لطفا توقع خودتان را پایین اورید!!!!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
دولت لبخند اصلاحات کاری کرد که حداقل ما کارمندان از نظر معیشت مشکلی نداشته باشیم کل همکارای من هم صاحب خانه شدند و هم ماشین ،خیلی ها هم یک ماشین لوکس خریدند
ايمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
اقاى باهنر به اميد خدا با حضور سبز مردم در انتخابات أتى مجلس بايد منظر خداحافظى شما و هم فكراتتان از مجلس باشيم،انشاءا...
حمید
Germany
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
باهنر آماده باش!!!! نوبت انتخابات که شد نوبت تو هم می رسد!
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
نمی دونم اب شدن یخ روابط با آمریکا چه ضربه ایی به منافع بعضیها میزنه؟ خداشاهده اگه دلیل قانع کننده ایی به من می گفتن من هم باهاشون هم عقیده می شدم.
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
ای آقای باهنر ، مردم نمیخواهند دشمنی را مدیریت کنند ، بلکه میخواهند دشمنی را تبدیل به رابطه عادی و دوستی کنند . شما لابد مایل به تداوم دشمنی هستی. چرا ؟ خودتان توضیح دهید.
ناشناس
Finland
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
یکی از عوامل بدبختی مردم در این هشت سال همین آقای باهنر است که درباره همه چیز نظر می ده.
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
تغییر سیاست خارجی از دشمن پروری به کاهش تنش ها ، بهبود روابط و تعامل با همه کشورهای دنیا نیز از موضوعاتی بوده است که مردم در انتخابات اخیر با انتخاب فردی که آنها را مطرح کرده است به آنها رای داده اند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
1- اگر شما و همفکران شما بگذارند یخها به زودی آب می شود 2-با توجه به بیانات خودتان این دشمنی برای مملکت ضرر داره 3-از چه چیزی می ترسید که آقای روحانی پس از 100 روز گزارش بدهد 4-آقای باهنر اگر آن استانداران یا وزرائی که نام می برید اگر هنر داشتن این حال و احوالمان نبود5-در سیاست خارجی نه دیپلماسی خنده می خوای نه اخم...لابد می خوای نیم صورت اخم باشه نیم صورت خنده6-غنی سازی 5درصد راقبول دارن می توانیم پس از اعتماد سازی هر دو طرف 20 در صد را هم داشته باشیم 7- آقای باهنر یک مقدار هم به رای ونظرات مردم احترام بگذارید به خدا مردم مشکل دارن اگر......!!!!!!!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
شما در دولت احمدی نژاد سهم داشتید ما از اینکه تغییر کم است ناراحتیم
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
آقای باهنر!ملت ایران هیچگاه کارشکنی های شما رادذمقابل آقای خاتمی فراموش نخواهدکرد.
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
سلام اقای باهنر اگه قرار باشه هی باند بازی باشه و فقط یک گروه خاص با یک طرز تفکر مخصوص خود همه انور را به عهده بگیرند پیشرفتی صورت نخواهد گرفت . فکر میکنم دکتر روحانی فردی مومن تحصیل کرده و واقع گراست متاسفانه بعضی از دولتمردان چنان خود را در کار دولتی غرق کردند که مشکلات مردم را نمی بینند . لطفا تشریف بیاورید کرمان ببینید مردم اطراف حاشیه شهر حتی بعضی ها نان شب برای خوردن ندارند. تغییرات لازمه سازندکی است . شخص مهم نیست عملکرد افراد مهم است . شما میدانید چند تا دختر بعلت نداشتن جهازیه خانه بخت نرفتند می دانید جوان لیسانس شیمی تو همین کرمان شما راننده اژانس است . همه اینها نیاز به تحول و برنامه ریزی جدید دارد و البته با توجه به ظوابط و اهداف انقلاب . ما در شرایطی نیستیم که مردم را فدای گروه کنیم . امید است با وحدت دست در دست همدیکر مانند اول انقلاب بدون هیچ فردگرایی به سازندگی کشور کمک کنیم . من تحمل دیدن بی بضاعتان را ندارم کشور ما غنی از منابع است . نخبگان باید با اعتماد به میدان بایند و کمک کنند . در ضمن بپذیرید ما دکتر روحانی را انتخاب کردیم .نظر او را در تغییرات قبول داریم .
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
البته من به قالیباف علاقمندم ولی به مدیریت آقای روحانی اعتماد کامل دارم
و با همه حرف "خانم فرشته "کاملا موافقم.حرف من هم همینه.

درد اجتماع را باید دید
سینوس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
استاندارلرستان را آقای باهنر به آقای احمدینژاد پیشنهاد دادند و این استان از آنچه که بود محروم تر شد. حالا فکر کنم جناب باهنر چندان طرفی بر نبسته اند که اینجور اعتراض دارن
میمواو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
" ما امروز به دوران مدیریت دشمنی رسیده ایم.."
1- آیا قبلا مدیریت دشمنی لازم نبوده است؟
2-آیا چه تغییری ایجاد شده است جز مشخص شدن رای و نظر اکثریت مردم در مخالفت با بیانات و سیاست های تند روانه؟
3- آیا درقسمت آخر ماده 57 قانون اساسی راجع به تفکیک قوا تغییری صورت گرفته است؟
4- آیا بهتر نیست شماهم در باره باید نباید های امور مربوط به دولت همانگونه صحبت کنید که ریاست جمهوری در مورد مجلس سخن می گوید؟
سیذ
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
استاندار که عوض نشود فرماندار عوض نمیشه وهمینطور مسولین بی مسولیت وضد روحانی : نمیگذارند که کود وسم وماشین آلات کشاورزی و آمار صحیح وجدید جوانان بیکار وکارخانه های تعطیل وهزاران مورد دیگر اتفق جدید وتحول جدید را انجام نمیدهند؟؟؟ آمار دروغین 8 سال پیش هنوز دست نخورده ؟ پس باید سریع اقدام شود تا زودتر آمار واقعی بدست دولت مردان برسد وایشان هم 50 روز وقت دارد اصل وگلوگاه را به مردم گزارش بدهد؟؟؟
امرائی
Finland
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
استانداران و...دولت قبلی در صورت ابقاء مانعی بر سر راه دولت خدمتگزار خواهند بود وابقاء آنان دهن کجی به رای وخواسته مردم است.خواسته ما تغییر همه استانداران و استفاده از نیروهای توانمند و هماهنگ با دولت تدبیر و امید است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
8 سال احمدی نژاد نذاشت شما حرف بزنیا!!!!!!!!!
ناشناس
Japan
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
اقای باهنر کسانی که با شما هم عقیده هستن به درد این دولت نمیخورند...ما به روحانی رای دادیم تا کسانی که دارای بینش احمدی نژادی باشند را از اتوبوس پیاده کنند... مطمئن باشید که 2 سال دیگر نوبت به مجلس هم خواهد رسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
: «ما امروز به دوران مدیریت دشمنی رسیده ایم یعنی می توانیم دشمن باشیم اما آن را طوری مدیریت کنیم که حداقل زیان را از این دشمنی ببینیم؛ بنابراین امروز دوران آب شدن یخ ها نیست و داستان ما با آمریکا با این نوع مذاکرات و دیدارها حل نخواهد شد.»
در جواب این منطق گوهربار چه می توان گفت؟
آقای باهنر! ایرانیان بر خلاف شما نیازی به دشمن ندارند. چه برسد به این که بخواهند آن را مدیریت کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
مردمی که به روحانی رای دادند دوست ندارند هیچ آثاری از احمدی نژاد که هشت سال مملکت را ویران کرد باقی بماند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
تمام مدیران حتی مدیران مدارس در زمان احمدی نژاد افراد نالایقی بودند و باید عوض شوند.
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
نمی دانم چرا عده ای به صرف نماینده شدن خودراقیم وولی جامعه میدانند!؟ای کاش برادرباهنرکه به برکت خون برادر ارجمندشان شهیدبزرگواردکترباهنربرسرکارآمدندوکم کم معروف شدند کمی به عقب برمی گشتندوحمایت های خویش وحزب متبوعشان ازرئیس دولت قبلی را حداقل برای خود ودوستان یادآوری می کردند.جناب باهنرچه بخواهند وچه نخواهنددر بدبختی های ایجادشده درجامعه ومشکلات مردم مظلوم ایران نقش داشته اند وخداوندمتعال ازایشان نمی گذرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
عزیزان نام خود را بنوسید و دور بعد کاندید نمایندگی مجلس باشید چون نظرات شما خیلی بهتر از این نمیندگان مجلس است. اینها دنبال منفعت خودشان هستند و نه نفع ملت.
ناشناس
United States of America
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
اتفاقا روند تغییرات خیلی کند است. از روحانی میخواهیم طی یک اقدام ضربتی و گازانبری تمام فرماندارن و مدیران ادارات را عوض کند
بینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
استاندار نه شما اقای با هنر بفرمایید چند نفر بخشدار دولت خاتمی در دولت احمدی نژاد باقی باقی ماندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
بخش دار هم نه. بگو چندتا آبدارچی هم عوض شد؟
همه رو عوض کردن .حتی در سطح آبدارچی ها
متعجب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
می توانید بفرمایید چگونه وضوح خرابی اوضاع کشور بگونه ای است که لازم نیست آقای روحانی صد روزه اوضاع را ترسیم کند اما همین اوضاع را کسانی بوجود آورده اند که از برخی از آنها در دولت و استانداری ها کماکان می توان استفاده نمود. بفرمایید این افراد چرا در حالی که چند سال روند تخریب کشور را مشاهده کردند به چیز دل بستند که نه اعتراضی به همکاران خود نمودند و نه از این دولت خارج شدند؟ آقای باهنر داشتن انسجام در فکر و سخن اولین شرط اعتبار آن است.
ناشناس
United States of America
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
از باهنر و همفکراش بیشتر از این انتظار داشتن خطاست.
عبدالله
Iraq
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
"" ما حتي اعتقاد داريم كه مي شد چند نفر از وزراي احمدي نزاد را نگه داشت و از آنها استفاده كرد"" يعني به جز چند نفر، بقيه وزرا بلا استفاده بودند. پس آقاي باهنر چرا به وزراي بلا استفاده راي اعتماد داديد تا مملكت به اين روز بيفتد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
حتما" کسی از گزینه های مورد نظر آقای باهنر انتخاب نشده! برای همین عصبانیه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
مشکل شما جناب باهنر فقط عدم مشورت دولت محترم برای انتخاب وزرا با شما و همفکرانتان هست الان هم زمان را غنیمت شمردید که بلکه بتوانید حداقل برای استانداریها بلکه مشورت از طیف جنابعالی بگیرند تا شاید بتوانید افرادی را در پست و مناسب باقیمانده به این دولت تحمیل کنید متأسفانه در این چند سال اخیر یک نظر ثابت و متین از جنابعالی در امور سیاسی نشنیده ایم و بعید میدانم نظرات جنابعالی در تصمیمات آینده دولت مورد توجه و عمل قرار بگیرد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv