bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۶۱۹۳۹

(تصاویر) تصادف خونین اتوبان قم - تهران

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
فرارو- برخورد شدید دو دستگاه اتوبوس در کیلومتر 28 محور قم به تهران منجر به مرگ 44 تن و زخمی‌شدن 39 تن دیگر شد.

سردار اسکندر مومنی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی که شب گذشته و ساعاتی پس از رخداد حادثه در صحنه حاضر بود در حاشیه آن و در گفت و گو با ایسنا در این باره افزود: حوالی ساعت 23 شامگاه دوشنبه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از اصفهان به تهران در حال حرکت بود،‌ در حوالی کیلومتر 28 اتوبان قم – تهران بعد از مجتمع مهتاب به علت ترکیدگی لاستیک جلو از بغل با یک دستگاه سواری هوندا برخورد و پس از آن با شکستن گاردریل وسط وارد مسیر مقابل می‌شود.

وی افزود: در همین حال یک دستگاه اتوبوس اسکانیای دیگر که از تهران به اردکان یزد در حال تردد بود با مشاهده اتوبوسی که از لاین مخالف وارد مسیر شد سعی به فرار کرد و به سمت راست منحرف شد، اما متاسفانه هر دو اتوبوس به صورت رخ به رخ در لاین سمت راست با هم برخورد کردند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه هر دو اتوبوس اسکانیا پس از حادثه دچار حریق شدند، گفت: به علت ضعف بدنه اتوبوس‌ها و نقص در سیستم برق رسانی هر دو اتوبوس اسکانیا پس از حادثه دچار آتش سوزی شدند که تعدادی از مسافران عقب موفق شدند با شکستن شیشه اتوبوس از آتش سوزی فرار کرده و خود را به بیرون پرتاب کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس آخرین آمارها در این حادثه 44 تن کشته و 39 تن مجروح شدند که حال اکثر مجروحان مساعد گزارش شده و تنها سه تا چهار تن از مجروحان حال مساعدی ندارند.

 عکس های محسن قائمی عکاس ایسنا، محسن سعیدی عکاس فارس از این حادثه را در زیر می بینید.























برچسب ها: تصادف قم تهران
bato-adv
مهسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
ببینید کل همکاران ایران خودر و سایپا شاید جمعشان به بیست هزار نفر هم نرسند اگر سر انگشتی هم حساب کنیم واین کارخانه ها رو تعطیل کنیم شاید پنجاه هزار نفر از نون خوردن بیفتن در عوض سی هزار نفر در جادهها به وضع دلخراشی از بین نمیروند وهزاران معلول تحمیل جامعه نمیشوند وهزاران خانواده کانونشان از هم نمی پاشند اگر عرضه درست تولید کردن وایمن کردن خودروها را ندارید ول کنید بزارید بهترین خودروها با کمترین قیمت وارد شوند وانرژیتان را جهت تولید توپ وتانک وموشک وغیره جهت ارسال مجانی صرف کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
با سلام
من به خانواده کشته شدگان تسلیت میگم
فقط اینکه ما ایرانیا چقدر کارشناس داریم و چقدر قاضی!
لطفا انصاف را رعایت کنید شرکت سازنده را هنوز بررسی نکرده متهم نکنید.
بینا
UNITED STATES
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
ضمن تسلیت به تمامی بازماندگان ودرخواست شفا برای مصدومین یکی از مقصرین اصلی همین معاینه فنی ها هستند که تعدادی باز نشسته نیروهای انتظامی در ان کار میکنند وفقط منتظر دریافت پول هستند نه رفع یا اعلام معایب خودرو
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
واقعا ميگم اشكم دراومد از ديدن اين مصيبت وارد شده به هموطنام
تا كي بايد به يك تسليت گفتن اكتفا كرد و تاكي بايد مسئولان خودشون رو پشت يك سري توجيهات كلي كه آخرشم معلوم نميشه دليل حادثه چيه و مقصر كيه قايم كنن.
هر كدوم از عزيزاني كه تو اين حادثه دلخراش اسيب ديدن ميتونستن يكي از اعضاي خانواده ما باشن اونوقت ميتونستيم غربت و مظلوميتشون بيشتر درك كنيم و اينكه زندگيشون تا اخر عمر تحت تاثير اين بي لياقتي مسئولين مربوطه بايد خدشه دار بشه
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اقایون مسئول حدود 2ماه پیش این اتفاق برای اتوبوس اسکانیا درمحور باغملک اهواز رخ داد واتوبوس اسکانیا به همراه 18 نفر مسافر دراین اتش سوزی سوختند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۹۴
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
وای خدای من!!
فقط میتونم بگم تسلیت!
به تمام مردم ایران تسلیت میگم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اصلا ناراحت منفی ها نباشیدددد
مسئولان ذیربط منفی میدن
متفاوت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
حضرت عباسي يكي از اون چند نفر كه منفي زدند دليل كارشون را پاسخ بدند تا بفهميم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
واقعا شما هایی که منفی میدید از جنس سنگ های جهنمی هستید شرم به شما باد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
پیامارو دیدم واقعا معنی منفی ها رو متوجه نمی شم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
منفی یعنی چی یعنی خوشحالید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
امیدوارم خداوند همشون رو بیامرزه به شکل دلخراشی فوت کردند خدایا تا کی باید شاهد از دست رفتنهم وطنهامون به خاطر سهل انگاری وبی کفایتی یه عده به اصطلاح مسئول باشیم
ناشناس
GERMANY
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
الان اونایی که منفی دادن منظورشون چیه دقیقا ؟؟؟ باید تبریک گفت به خاطر این فاجعه ؟؟؟؟ من نمیفهمم
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
فقط همینو میگی؟
دوست داری بقیه هم فقط همین و بگن یا اعتراض هم بکنن؟
تا وقتی که فقط تسلیت بگیم همینه وضعیت.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اینهایی که منفی دادن همانهایی هستن که در انتقاد از رئیس جمهور پیشین هم منفی میدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آخه بي انصاف! تسليت هم منفي دادن داره!!!!!!!
بيات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
باعث تعجبه بعضيا نظر منفي دادن واقعا از انسانيت بدور هست كه فردي متاثر از اين وقايع نشه مگر اينكه مشكل داشته باشه
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
انسانی که منفی دادی؟
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
کسایی که منفی دادن آدم نیستن!!!!!!!!!!
خلیلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آخه منفی برای چی میدی؟اگه عزیزازدست دادی ماهم منفی میدیم!!!!
fariborz
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
فرارو ضمن عرض خدا قوت به عنوان یک ایرانی عاجزانه خواهش میکنم در اینچنین مواقع که آبرو و انسانیت ایرانی مسلمان زیر سوال میره این( منفی -) ها را سانسور فرمایید .خوشبختانه یا بدبختاه شما یک سایت پر بیننده هستید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
منفیت برای چی بود!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
رانندگان اتوبوس جاده اصفهان تهران واقعا خطرناك و وحشيانه رانندگي مي كنند. من خودم دو هفته پيش با راننده به خاطر رانندگي خطرناكش دعوايم شد. وقتي هم رفتم دفتر همسفر توجهي به اظهارات من نكردند.پليس راه اصفهان تهران عملا هيچ نظارتي بر اتوبوس ها نمي كند. اتوبوس ها در محور ها ي اصفهان كاشان و قم تهران رسما لايي مي كشند. در اين حادثه هم به احتمال زياد موقع لايي كشيدن راننده احتمالا لاستيك به جايي گرفته و تركيده و گرنه بي خود تقصير را گردن لاستيك چيني و اتوبوس نگذاريد.
عليرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
الان اون الاغهايي ( با عرض پوزش از ساحت مبارك الاغ عزيز) كه منفي دادن چه چيزي رو ثابت كردن؟؟؟؟؟
رواني ها !!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ما همینجوریش هم تلفات مون اندازه جنگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
واقعا چرا منفی؟
بخدا برام عجیبه!!
خدایا............
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
دوستان علامت منفی و مثبت نزدیک همند بعضی وقتا اشتباه میشه برای بنده هم اتفاق افتاده والا هیچکس منفی نمیده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ممکنه به دلیل نزدیک بودن دکمه منفی و مثبت بعضی ها اشتباهی منفی زده باشن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اتوبوس می سازند یا تانکر ؟
اینهمه درامد نفتی را می دادید خط اهن سراسری را درست و کامل با قطارهای درست و حسابی درست می کردید تا سالیانه اینهمه ادم نمیرند
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
روزانه صدها و هزاران نفر این خبرها رو میخاناند و مثبت و منفی میدهند، واقعا اوقات اشتباهی مثبت و منفی داده میشود و خیلی نباید جدی گرفت.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
به علت ضعف بدنه اتوبوس‌ها و نقص در سیستم برق رسانی هر دو اتوبوس اسکانیا پس از حادثه دچار آتش سوزی شدند . واقعا اگر این مشکلات رو دارند چرا باید در جاده ها حرکت کنند و دچار چنین حادثه دلخراشی شوند و خانواده های زیادی را داغدار نمایند .
مشتاق خان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اینهایی که منفی دادند احتمالا بسیار مشتاقند جای مسافرین بودند. مشتاق باشید...
ناشناس
UNITED STATES
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
منفی می دهند تا جیلیز ولیلیز شما در بیاید و بهتان بخندند. چرا واکنش نشان می دهید؟
شیدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
به تمام مردم ایران تسلیت میگم
سوگند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
وای خدای بزرگ به بازماندگان صبری عظیم عنایت کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
1- نمی دونم تا حالا به حاشیه جاده ها دقت کردید یا نه؟ تعداد زیادی لاستیک ترکیده همیشه کنار جاده ها وجود داره ( این دفعه که از شهر خارج شدید به این مطلب دقت کنید) این نشون میده که اولین دفعه نبوده که لاستیکی ترکیده پس چنین تصادف وحشتناکی دلایل دیگه ای غیر از ترکیدن لاستیک هم داشته مثلا من همین چند وقت پیش با دوستان به سمت قم می رفتیم راننده یکی از همین اتوبوسها چنان به ماشین من که با سرعت 90 تا آن هم در شب در لاین 2 رانندگی می کردم نزدیک شد و روی من گرفت که اگر به راست نگرفته بودم قطعا با اتوبوس برخورد می کردم (البته اینکه به راست گرفتم هم تصمیم درستی نبوده ) به قول دوستان می خواسته بهت درس بده اگه ما این فرهنگ درس ندادن به دیگرون رو داشته باشیم خیلی چیزها حل می شد ما مردم بی نهایت حسودی هستیم رانندگان محترم چه پایه 1 چه پایه 2 اینقدر اعتماد به نفس خوب نیست قطع یقین بدونید اتوبوس سرعت بالایی داشته معاینه فنی نداشته یا دقیق معاینه نشده گارد ریلها استاندارد نبوده سرعت بالایی داشته و خوب مطلبی که پلیس اشاره کرده که نزدیکی باک بنزین به باطری من خودم کسایی رو دیدم که با دادن رشوه معاینه فنی گرفتن و در انتها فرهنگ سازی که اگر از طریق رسانه انجام بشه خیلی خوب جواب می ده شاید اگر به عنوان یکی از درسهای مدرسه آموزش داده بشه دیگه در نسل آینده این امر نهادینه بشه و دیگه شاهد این قضایا نباشیم
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خدا به اونا صبر بده. به جاده های ما پهنا بده!به مسئولین ما دلسوزی بده.به ماشینامون لاستیک و بدنه سوئدی بده!به راننده هامون حوصله بده!به هممون سلامتی بده.و ماهم که ...
آرمین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اینایی که منفی دادن اگر خونوادشون یکی از کشته ها بود بازم منفی میدادن؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
من تواتوبان تهران قم درحرکت بودم که اتوبوس بانوربالا منومجبورکرد تابه لاین 1برم وقتی به پلیس گزارش دادم جلو شو گرفت.
بعضی مواقع ما هم مقصریم که وقتی همچین اتفاقی هم که میافته بی اعتنا ازش رد میشیم.
بعضی مواقع راننده مقصره یه روز تواتوبان کاشات قم به راننده چراغ میدم و بوق میزنم که لاستیک عقب ترکیده وقتی خودمو بهش میرسونم نمیذاره که بهش اطلاع بدم که لاستیکش ترکیده و سرعتش و بیشترمیکنه فکرمیکنه میخوام باش کورس بذارم
یه وقتایی هم پلیس مقصره.
نمیشه تقصیر را رو گردن یه گروه خاصی انداخت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
یه عده دوست دارند با همه چیز مخالفت کنن خودشونم نمیدونن چشونه
رضا
UNITED KINGDOM
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
آخه تا کی بی لیاقتی رو مردم تاوان میدن بعدشم به یک تسلیت تموم میشه!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
هر کی منفی داده یه روزی تصادف می کنه میمیره فرارو خبرشو میزنه ما منفی میدیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اینا سوختن جزغاله شدن. این یه فاجعه است. خدا کنه نردیکانشون این عکسارو نبینن.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چند روز پیش در اتوبان اصفهان به تهران و نرسیده به دلیجان داشتم میرفتم که یک اتوبوس اسکانیا زرد رنگ در حین سبقت ناگهان به سمت چپ منحرف شد و مجبور شدم برم توی شونه خاکی جاده.فقط خدا رحم کرد که چپ نکردیم. این راننده های اتوبوس بین شهری رو بر اساس چه معیاری انتخاب میکنند و آموزش میدند؟ اصلا آموزش می بینن؟ مورد بازرسی قرار می گیرن؟ اکثرشون بد و افتضاح رانندگی می کنن.
مهرشاد
UNITED KINGDOM
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
سلام یکی اینکه لاستیک چینی دوما اینکه گارد ریل توی همچین اتوبان خطرناکی معنی ندارههههه باید مثل بعضی اتوبانها بتون باشه اونم دو لایه به هر حال تسلیت میگم
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بعضیا سادیسم منفی دادن دارن تحویلشون نگیر بیمارن
طوفان یزد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
ناراحت نشو این تیپ افراد فرق بین مثبت و منفی رو نمیدونند بی تقصیرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
دوستان!
به منفی یا مثبت اهمیت ندین. ایراد داره هر کسی میتونه به بینهایت مثبت یا منفی بده. اشکال از سایته که درستش نمیکنه.
هیچکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اولا از سمیم قلب به همه تسلیت میگم. چون یکی از بهترین دوستام در بین جان باخته ها بود که به خاطر شدت سوختگی هنوز نتونستن هویتش را تشخیس بدن.
ثانیا وقتی اتوبوسی نتیجه شاهکارهای مهندسی کشورمون باشه که موتورس سوئدی باشه و اتاقش چینی و بی کیفیت که کشش اون موتور را نداشته باشه، مطمئن باشید هیچوقت بهتر از این نمیشه. مثل اون وقتی که موتور پژو را روی پیکان گذاشتن و تازه کلی افتخار کردن که نوآوری کردیم، که همین کار کلی حادثه آفرید.
ای ی ی ی با با...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
من به اونایی که منفی دادن کاری ندارم چون میدونستن دارن چکار میکنن ولی با اونایی کار دارم که اصل قضیه رو ول کردن و دارن به این افراد فحش میدن. قربونت برم بچسب به اصل قضیه و اینکه چرا این اتفاق افتاده حالا یک میلیون نفر هم بیان به این خبر منفی بدن. چه ضرری به تو میزنن که داری نفرینشون میکنی. هنوز به راحتی میشه این مردم رو گول زد و بازی داد
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
فقط ازته دل میتونم بگم که تسلیت میگم!!!!!!!!!
انشالله خداوندبه بازمندگان صبربده!!!!!!!!1
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
با نظر دوستمون که گفت راننده های این مسیر خیلی بد و بدون کنترل پلیس میرن موافقم،اکثر قریب به اتفاقشون مثل گاو رانندگی میکنند،اینقدر بد میرن که اگه یه لحظه بری تو لاین 2 میخوان بیان از پشت سر لهت کنن
غریبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خدا به باز مانده ها صبر بده
الاغ ديوانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
منفي ميديم چون ديوانه خانه و باغ وحش به اينترنت متصل است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آخ آخ آخ.....خیلی ناراحت شدم هرکدام چه آرزوهایی که داشتند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
الان منظورتون از منفی چی بوده ؟ عادت شده برای یک عده
tadbir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آخه منفي ديگه براي چي ميدين؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
این ها که منفی میدن فکر میکنم نرمال نیستن . باید به روانپزشک مراجعه کنن
شهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
عزیزانی که منفی دادند مثل کسانی هستند که میگند مرگ حقه منتها برای همسایه عزیزان برید دعا کنید عزرائیل یک روز به همین شکل خفت شما نزدیکانتون رو نگیره اون وقت شاید حال این ادم ها رو درک کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بيماري ساديسم(دگرآزاري) در بين كاربران فرارو شايع است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
فراروي عزيز اين رو كه ميگم امتحان كن و يك جوري حلش كن. با مبايل و يا تبلت اندرويدي ميشه بي نهايت منفي يا مثبت ثبت كرد من امتحان كردم محدوديتي نداره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
معنی منفیا چیه؟شما انسانید؟واقعا تاسف نمی خورید؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
چه کسی جوابگو است؟
کدام نهاد؟
تا کی شاهد اینجور حوادث باشیم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
تصادف و اشتباه یا خواب آلودگی راننده و .... چه ربطی به نهاد یا ارگان داره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
تا وقتی همه ما مردم به قوانین احترام بگذاریم....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
عزیزم بی فرهنگی راننده های ماست.
ستاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
برو بابا شمام که تا تقی به توقی میخوره دنبال نهاد پاسخ گو هستید که بهش گیر بدین حالا اومدن و عذر خواهی کردن و پاسخ دادن 47 نفر زنده میشن؟؟
راننده اتوبوسام که انگار نه انگار جون مسافرا دستشونه از پشت میچسبونن به ماشین جلوییی که الا و بلا سواری نباید تو لاین دو باشه؟ ینی چی آخه ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
همیشه هم نمیشه نهادها رو مصر دونست کاکی راننده ها بیشتر احتیاط میکردند ... کاشکی مدونستند که غیر از خودشون جان وامال سرنشین های اون ماشین هم تو دستشونه ... کاشکی بعضی مسایل رو جدی تر میگرفتیم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
عزیزجان به نهادربطی نداره لاستیک اتوبوس ترکیده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اصولا در اینجور حوادث وزیر راه ونیروی انتظامی پاسخگو هستن
از اونا بپرس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ميشه لطفا يه نفر از اونهايي كه منفي زدن بگن چرا منفي زدن ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اينهايي كه مني دادن منظورشون چيه
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
محمد آقا میشه بگی تقصیر مسئولین در این مورد چیه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
دوستان مخالف با چه چیزی مخالفت کرده اند؟ نکنه از این حوداث و بی مسئولیتی ها لذت می برند؟
ناشناس
UNITED KINGDOM
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
برید نقص فنی که این اتوبوس داره و پلیس هم بهش اعتراف کرده رو بخونید بعد بگید مسئولین چه تقصیری دارند. این نوع اتوبوس سابقه آتش گرفته داشته. ضعف در سیستم ستونهای سقفو قرار گرفتن باتری نزدیک باک گازوئیل ضعف سیم کشی. چنین چیزی چگونه شماره گذاری میشود؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
سالهاست قراره ترن سریع السیر توی این خط راه بیفته هزاربار قولش را همین مسئولین بی مسئولیت دادن
جاسم
GERMANY
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
وای بر ما با این کشوری که داریم، من چند ماهه که اومدم آلمان یه پلیس تو خیابون ها ندیدم اونوقت تو ایرا با این همه پلیس هر روز کلی نفر آدم کشته میشه.!!!!!!!!!!!!!! دلیلش بی فرهنگیه و نداشتن فرهنگ رانندگی. ای آقایان مسول فرهنگ سازی کنیددددددددددددددددددددددد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
یه مشکل ما اینه که فکر می‌نیم همه مشکلات رو دیگران باید برای ما حل کنند، در این که مسئولین هم در این مورد وظیفه‌دارند شکی نیست، ولی دوست عزیز رانندگی ما مردم رو تو خیابونا ندیدی، باید برای هر نفر یه پلیس بزارن تا درست رانندگی کنه، یعنی ما خودمون مقصر نیستیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
نخیر دلیلش اینه که اون پلیسه هم فقط اسم پلیس رو یدک می کشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اصل تقصیر ما مردم نیست همش تقصیر پولیس هاست.
تا موقعی که تفکرمون این باشه وضعیت همینه.
هر فرد باید پلیس خود باشد برادر
ستاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
حالا دیگه آلملن رو به رخ ما میکشید !!!! پلیس دیگه باید چکار کنه ؟ واسه همهی ماشینا از مبدا تا مقصد اسکورت بذاره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
نه برادر
علتش اینه که هدف پلیس راهنمایی و رانندگی حفظ جان مردم نیست و فقط دنبال درآمدزایی می باشند
پلیسهای محترم فقط یا با یه دوربین در حاشیه جاده مشغول جریمه هستند یا در شهر دسته برگ جریمه را بابت پارک ممنوع خرج می کنند.
همین دیروز در بزرگراه همت یه راننده چنان ویراژ میداد که تو پیست هم اینطوری نمیرند و معلوم نیست در این مواقع پلیس کجاست؟
یا بطور مثال تا حالا دیدید که یه تابلو 100 متر پیش از تقاطع نسب شده باشه!
90% تابلوها دقیقا سر تقاطع نسب شده و این مسئله باعث چه مسیبتهایی که نشده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
متاسفم بگویم که پلیس های ما پلیس نیستند من تصادفی کردم که صد درصد طرف مقابل مقصر بود اما بدلیل اینکه افسر کروکی کش از آشنایان او بود صد درصد مرا مقصر کردند و حدود یک ونیم میلیون خرج ماشین را روی دستم گذاشتند.
جومونگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بی فرهنگی را امثال تو به بار می اورند که تا به 1کشور میرین این همه تمدن رو فراموش میکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
داداش میگه لاستیک ترکیده این وسط قضیه پلیس چیه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
که مقصر اصلی شرکت اسکانیا ست . چرا باید اتوبوس بعد از تصادف آتش بگیره؟ نه راننده ها مقصر بودن نه پلیس بدبخت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
دلیلش ایمنی جاده هاشونه
ایمنی وسیله نقلیه شونه
کیفیت بالای لاستیکاشونه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
جومونگ: تمدن رو کی دیدی؟؟ بگو ما هم ببینیم.. تو شهر ها که تنها چیزی که نمیشه دید تمدنه.. اون روز کم مونده بود به خاطر یه قضیه کوچیک تو رانندگی کتک بخورم.. تازه مقصرم اون یارو بود.. دست از این توهمات که ما خیلی باتمدنیم بردارید..برین دبی که تا 50 سال پیش چادر نشین بودن رو ببینین.. رانندگی درست رو اونجا میکنن..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اول تسلیت می‌گم.
دوم، چند تا کامنت بالاتر، با اسم «جومونگ» کامنت گذاشته و راجع به فرهنگ کهن ایرانی نظر داده!
پویا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
فهمیدیم رفتی آلمان
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
طرف اسمش رو گذاشته جومونگ اونوقت در مورد فرهنگ فتوا ميده.
همت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خاستی بگی رفتی آلمان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی من رفتم سوییس و فرانسه و ایتالیا دلت آب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
مشکل : فرهنگ، تکنولوژی و کیفیت پایین ماشینها، جاده . حال بایستی عوامل آنها را جستجو کرد و اراده حل آنها را داشت.
شهرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اسم خودش رو گذاشته "جومونگ" بعد از تمدن ایرانی حرف می زنه!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
همت جان
سوییس و ایتالیا و فرانسه که خیلی نزدیک همن
هنر کردی رفتی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
لاستیکهای چینی بلای جان مردم.خدا از سر کسانی که باعث شدند تحریمها بیشتر و بیشتر بشه از بزرگ تا کوچیک نگذره.خون این بیچاره ها گردنته(با تو هستم آقای ...)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
کدوم آقا !!! همون آقا!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
تاید میکنم خدا سر بچه تون بیاره انشاالاه تا ببین پدر مادر ها چی میکشن اون پولی که از این مردم بیچاره میگیرین خدا به خاک سیاه بشونتون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
از کجا متوجه شدید لاستیکها چینی بوده؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
حتما اینم تقصیر احمدی نژاده ؟خجالت نکش بگو
ستاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ولشون کن بابا هر فرصتی رو واسه توهین به مسئولین مغتنم شمردن همینه دیگه.
ايراني چيني بخر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
با سلام
وقتي لاستيكهاي ايراني (مخصوص خودروهاي سنگين)كه كيفيت خوبي داشتند؛از پارسال در پي گراني به گفته آپاراتي ها، از وزنشان چند كيلو كم شده ؛؛؛؛ واي به حال لاستيكهاي بي كيفيت چيني؛؛؛راننده اگه ماشين مال خودش باشه كه سعي ميكنه كمتر هزينه كنه ،اگه ماشين مال خودش نباشه كه مالك هر چي واسه ماشين بخره اون راننده بنده خدا كه مجبوره حرفي نزنه .
اجناس با كيفيت كه مال اروپا و امريكاست و بقيه مال كشور ما....
زنده باد كشور برادر چين
حبیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
برای اینکه الان لاستیک غیر چینی یا نیست یا اینقدر گرونه که راننده ها نمی خرن
حمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
لازم نیست که لاستیک حتما چینی باشه،وقتی گرون باشه یامواد اولیه ارزون درش بکاربره یاتهیه لاستیک باکیفیت برای اتوبوس دارمقرون به صرفه نباشه وصدهاعامل دیگه که به علت بی عقلی وبی کفایتی مسولین بروزکرده،می تواندمنجربه این فجایع شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
لاستیک اتوبوسهای مسافر بری بدلیل گران بودن لاستیکهای دیگر اکثرا چینی هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
لاستیک هم که چینی نباشه راننده تو این گرونی رغبت نمیکنه لاستیک بخره لاستیک صاف و کهنه هم باعث ترکیدگی میشه همه چی چهار برابر شده قیمتش درآمدها همون که بود مونده
ناشناس
-
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
پاسخ به ( از کجا متوجه شدید لاستیکها چینی بوده؟ ) : خود رییس پلیس اعلام کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
چون با تنها کشوری که رابطه داریم چینه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
معلومه كه تقصير احمدي نژاد و كساني هست كه باعث تحريمهاي شديدتر ضد ايران شدند.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
گاردریل اگراستاندارد بودحداقل تلفات کمتر میشد.....عکس اولوببینید
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
به نظر بنده اگه به جای گارد ریل از بلوکه های سیمانی نیوجرسی استفاده شود ایمن تر است حداقل جلوی انحراف به چپ رو میگیره مثل اتوبان مشهد قوچان
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
دوباره ترکیدن لاستیک کهنه، مثل اینکه دوباره برگشتیم به دوران جنگ و کمبود،واقعا این ننگ است که در کشور هنوز وسائل نقلیه عمومی‌ مورد بازدید فنی‌ قرار نمیگیرند، هیچ کجای دنیا یک اتوبوس به خاطر تکیدن لاستیک این چنین فاجعه ساز نمی‌شود،
سپهبد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
عزیزم مشکل فقط با بازدید حل نمیشه . تحریم و گرانی قطعات مشکل اصلی است ، فقط برای نمونه اتوبوس میانگین هر سه ماه یکبار به یک جفت لاستیک نو نیاز داره ، قبل از تحریم لاستیک میشلن جفتی یک میلیون سیصد هزار تومان بود ولی الان 5میلیون و سیصد هزار
دیگر توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
پویا
UNITED STATES
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
وقتی با 25 هزار تومن دیروز واسه ماشینم معاینه فنی خریدم توقع بیشتری ندارم
ستاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
راست میگی مثلا تو دنیا راننده مسته یا خوابه .من خودم تو جاده لاستیکم تو همین اتوبان قم و تهران ترکید و لی سرعتم کم بود و فلاشر زدم و به آرامی ماشینها از کنارم گذشتن و من کنار جاده پنچر گیری کردم.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
و البته بار اضافه، توجه داشته باشید که به جای 29 مسافر 48 مسافر می زنند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
با سلام تا کی باید منتظر اینگونه خبرها باشیم چرا فکری اساسی نمیشود بارها خودم در اتوبان درلاین وسط بودم واتوبوسها پشت سرم چراغ میزندند وباسرعت بالای 120عبور میکنندوهیچکس هم جواب گو نیست خیانت بزرگی بود که اجازه دادند کامیونها وماشین های سنگین وارد اتوبانها شوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
واقعا این سرعت بالای اتوبوس ها در اتوبان ها مشکل ساز است.وقتی در ترافیک اتوبان ها همه با سرعت 70 الی 80 در حال حرکت هستند این سرعت بالا و چراغ و بوق زدن های فراوان چه معنی میدهد.
سردار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
جناب تو جاده ای که سرعت 120 (برابر 110 اتوبوس) قانونیه سرعت 70 ،80 خودش عامل اصلیه خطره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
باور کنید دیروز یه اتوبوس توی بزرگراه کرج تهران با چنان سرعتی می رفت و چنان لایی می کشید من با 120 سرعت بهش نمی رسیدم. البته با 110 تماس گرفتم و گزارش دادم ولی تا جایی که من دیدم برخوردی با این اتوبوس نشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
دوست عزیز گفتم در ترافیک که همه ماشین ها با این سرعت حرکت میکنند....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
لاستیکهای چینی بلای جان مردم.خدا از سر کسانی که باعث شدند تحریمها بیشتر و بیشتر بشه از بزرگ تا کوچیک نگذره.خون این بیچاره ها گردنته(با تو هستم آقای ...)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
لعنت خدا به خائنين اين مرز و بوم كه ما رو به اين روز انداختند...
ناشناخته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آقای کی؟...استاندارد؟راهنمایی رانندگی؟گمرک؟ وارد کننده؟ استفاده کننده؟ مسافر؟نماینده هایی که به فکر یه آقای مسلمون نما تو بورکینافاسو هستند؟...کی ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
از کجا متوجه شدید لاستیکها چینی بوده؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
گردن اصل کاریه
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بعضي از اين راننده اتوبوس ها واقعا رعابت نمي كنند نمونه اش هفته پيش تو گردنه حيران ما كه با سواري بودبم دقت بالايي مي كرديم ولي اتوبوس ها با هم مسابقه ميدادند
من كه شخصا ديگه به اطرافيانم اجازه تردد با اتوبوس رو نميدم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
پس با چی تردد کنن؟؟
حتماً با هواپیما با اون قیمت ها و با اون کیفیت از این اتوبوس ها بدتر؟
amin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ای داد بیداد....مو به تن آدم سیخ میشه.دلم کباب شد خدایی
مامور سابق راهنمایی رانندگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
میخام اعتراف کنم:
به ما میگن فقط جریمه کنین اگه حقوق میخاین پاداش میخاین و....
منم بخاطر عدم اتمام قبض های جریمه ام اخراج شدم
این ظلم نیست؟
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بعضي از اين راننده اتوبوس ها واقعا رعابت نمي كنند نمونه اش هفته پيش تو گردنه حيران ما كه با سواري بودبم دقت بالايي مي كرديم ولي اتوبوس ها با هم مسابقه ميدادند
من كه شخصا ديگه به اطرافيانم اجازه تردد با اتوبوس رو نميدم.
سپهبد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
واقعا تحیم ها و عدم توجه مسولین این صنعت رو به زانو نشانده برای مثال همه که زمانی فقط از لاستیکهای میشلن و بریجستون استفاده میکردند لاجرم رو آوردند به لاستیکهای نا مرغوب چین و کره
سپهبد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
واقعا تحیم ها و عدم توجه مسولین این صنعت رو به زانو نشانده برای مثال همه که زمانی فقط از لاستیکهای میشلن و بریجستون استفاده میکردند لاجرم رو آوردند به لاستیکهای نا مرغوب چین و کره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
حضور بعد از حادثه فقط نمک پاشیدن به زخم دله و وانمود کردن ظاهری انجام وظیفه .اگه بجای الویت اینکه دهها نفر تو هرخیابان مشغول جریمه کردن شخصیها جهت کسب درامد باشن به چک کردن و معاینه سرزده این وسایل نقلیه عمومی ونیز کنترل دقیق تر سرعت توسط پلیس راه بها میدادن مردم به این راحتی داغدار نمیشدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
وقتی که لاستیک یک میلیونی شده سه میلیون راننده ها هم مجبورن دیر به دیر عوض کنند و با لاستیکی که عمرش تموم شده اینطور جون مردم را به بازی میگرند قابل توجه کسانی که میگند تحریم ها را دور زدیم و تحریم ها اثر ندارند
اتحاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
تسليت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خدا شما رو نگه داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
منفی این همه منفی چیه؟واقعا.......
ملت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
گارد ریل بررسی شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
جواب مسیولان:گارد ریل مقصره!!!!!!!!!!!!!!!!!1
میلاد
UNITED STATES
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
دادن مجوزهای بدون کارشناسی جهت احداث مرکز معاینه فنی به افراد خاص جهت کسب درامد و عدم مسئولیت پذیری کارشناسان مربوطه و عدم سختگیری به رانندگان اتوبوس جهت اخذ معاینه فنی معتبر متاسفانه باعث بروز این حوادث نیز میگردد
لیدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
واقعا متاسفم خیلی ناراحت کننده بود بیچاره خونواده هاشون-فقط تو ایرانه که همچین حوادثی پیش میاد ....بعدشم میگن تحریما چیکارمون میکنه هیچی ..
عبید
-
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
من امشب همین مسیر رو می خوام برم ...
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
من خودم داشتم از تهران برمیگشتم صحنه رو دیدم واقعا متاسف شدم بیش از44 نفر کشته شدند اخبار دروغ میگه پلیس راه میگفت بالای 80نفر کشته شدند
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
به همه چیز اشاره کنید غیر از وحشی گری ملت در رانندگی. این همه وحشی گری و بی فرهنگی ریشه در آموزش و پرورش بی کفایت و سایر دستگاه های آموزشی، فرهنگی و نظارتی داره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
کاملا باهات موافقم. از ماست که بر ماست....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
من دیشب اونجا بودم واقعا تصادف شدید بود، ترافیک شدیدی شده بود.
خدا به خونواده هاشون صبر بده( گریه)
نازنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
روحانی مچکریم...!!!
سام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
نازنین دوست دارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بی ادب این همه ادم داغ دارن تو حالا شوخیت گرفته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چه ربطي داشت؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بسيا بسيار متاسف شدم ..واقعا زندگي ما انسانها به هيچ نمي ارزه...مرگ در يك قدمي ماست ولي ما براي ده سال اينده ميشينيم برنامه ريزي ميكنيم...به بازماندگان اين عزيزان صميمانه تسليت عرض ميكنم....
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
برنامه ریزی کردن منافاتی با مرگ ندارد انسان باید برای تمامی کارها برنامه داشته باشد تااگر مردیم کارناتمام نداشته باشیم یکی از دلایل فجایع اینچنینی درکشور ما بی برنامگی متولیان راه وترابری پلیس وفرهنگ سازان جامعه است
farhad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
مقصر کیست ؟ پلیس راه ، ۱۰۰% باید دادگاهی و اخراج شوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
پليس راه شركت سازنده خودرو را به دليل بدنه ضعيف و نقص فني برقي به ميزان پنجاه درصد مقصر اعلام كرده است.ولي ما پليس راه را بدليل عدم كنترل خودروها و ضعف گاردريل به ميزان بالاي نود درصد مقصر ميدانيم. در بعضي تصاوير گاردريل تا سقف اتوموبيل مقابل بالا امده است. مگر گاردريل براي محافظت در مقابل خروج اظطراري نيست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خدا فقط میدونه که این رانندگان بعضیهاشان تا چه حد خطرناک رانندگی میکنند.
غزاله
-
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
هرکسی باید از خودش شروع کنه تا یه چیز فرهنگ بشه
بهراد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
واقعا برای این وضعیت که صد البته خود ما مردم مقصرین اصلی ان هستیم!! متاسفم!
میدونستد امار کشته های جاده های ایران از امار جنگ تحمیلی 8 ساله بالاتر زده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
قابل توجه کارشناسان و بخصوص سیاستمدران !!!!!
اینچنین است که تلفات جاده ای ایران از جنگ سوریه بیشتر است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اقای مومنی رییس پلیس راهور بایداستعفادهداین حداقل کاری است که می تواندبکند.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خداوکیلی چه ربطی داشت...نه خداوکیلی میگم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
من نظرم اینه که آخوندی هم استعفا بده
چرا هر کی از شما نیس استعفا بده؟؟؟؟
ناشناس
MALAYSIA
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خود ژاپنی بینی بس است. فکر کنیم واقعا چرا این حادثه اتفاق افتاده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ببخشیدفک کنم سوء تفاهمی شده عزیزم.اینجاایرانه.اروپاچندتادربالاتره...:)
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بی احتیاطی راننده احمق چه ربطی به پلیس راهور داره .ندیدید رانندگان خودروهای سنگین چطور تو گردنه ها رانندگی می کنند هر جا هم پلیس ایستاده همه راننده ها به چراغ می دهندای پلیس ای پلیس ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
جک می گیا !!! این قرتی بازیا مال اروپا و ژاپن و اونطرفاست نه مال ما !!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
جو گیر نشو! تند هم نرو!
قراره رئیس پلیس دنبال راننده ها راه بیفته چطور برن چطور نرن؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
دستمان به جایی نمی رسد الا اینکه سر پل صراط یقه خاینین را بگیریم که استقلال اقتصادی و سیاسی مارا در گرو روسیه وچین نهاده اند.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
نه از ماشینه نه از راهه، موارد زیر باید حل شوند 1-فرهنگ رانندگی2- مصرف مواد مخدر (شیشه)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
چه کسی مسئول معاینه فنی خودروها (خصوصا اتوبوسهای مسافری) و معاینه روانی (با توجه به سوابق) رانندگان آنهاست!!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
مسئولین ارشد باید پاسخگوی مردم باشند.
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
در کشور ما از اول نخبگان و اندیشمندان برای عقلانی کردن و انتقاد علمی جایگاهی نداشتند.همه کارها باید علمی مهندسی بلند مدت باشد
كيومرث
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
به نظر من بايد ريشه يابي كرد كه دليل اين همه انحراف به چپ و راست و واژگوني خودرو ها چيست! به نظر من تنها و تنها ناشي از خستگي مفرط راننده باشد و دليل آن فروش خودرو هاي عمومي با اقساط با مبالغ بالا و همچنين هزينه سر سام آور تعمير و نگهداري است ،بايد از يك سو شرايط واگذاري خودر ها تسهيل گردد و از سوي ديگر سازمان هاي نظارتي دقت عمل بيشتر و بيشتر داشته باشند. عرض تسليت به بازماندگان و همه هموطنان عزيز
كيومرث
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
به نظر من بايد ريشه يابي كرد كه دليل اين همه انحراف به چپ و راست و واژگوني خودرو ها چيست! به نظر من تنها و تنها ناشي از خستگي مفرط راننده باشد و دليل آن فروش خودرو هاي عمومي با اقساط با مبالغ بالا و همچنين هزينه سر سام آور تعمير و نگهداري است ،بايد از يك سو شرايط واگذاري خودر ها تسهيل گردد و از سوي ديگر سازمان هاي نظارتي دقت عمل بيشتر و بيشتر داشته باشند. عرض تسليت به بازماندگان و همه هموطنان عزيز
ح ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
کلا چه تسلیت بگی چه تبریک همیشه یه عده هستن که منفی میدن!!!!
پوریا
UNITED STATES
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
هیچ کجای دنیا مردم به چنین دلایل مسخره ای جانشون رو از دست نمیدن!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آقای مومنی هنوزم مشکل تصادفات رانندگی در ایران ناایمن بودن پراید
نقش پلیس چیه
نقش خود آقای مومنی چیه
مصاحبه ؟عکس؟ شهرت ؟
یا استعفا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
با هواپیما نمیریم چون سالم رسیدن و تکون تکون نخوردن هواپیما، 50، 50 است. قطار هم که قربونش برم نه که خیلی عالیه بی خیالش باید شد. ماشین شخصی هم که خب آدم راه طولانی خسته میشه، دور از جون تصادف کنی می اندازن گردن خواب آلودگیت! یه اتوبوس بود که اونم....
ناشناس
-
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
روحانی مچکریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
مسخره الان اینجا جای شوخی کردنه ؟ خانواده خودتم قاطی اینا بودن بازم اینجوری نمک می ریختی ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بی ربط ترین نظر بعد از این نظر که «رئیس پلیس باید استعفا بده»!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
متاسفم برات
غزل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
علت مرگ : جاده های غیر استاندارد .. لاستیک های بی کیفیت چینی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
در استاندارد خودرو باید موادی انتخاب شود که کند سوز باشد و سرعت اشتعال کمی داشته باشد.ولی متاسفانه این موضوع مورد توجه موسسه استاندارد نیست.لاستیک غیر استاندارد هم وظیفه موسسه استاندارد بوده که ممانعت کند.لذا مقصر اصلی سازمان استاندارد است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بازم رد پای چینی ها
اگه نبودن چی می گفتین؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
با تاسف بسیار از شنیدن این خبر به چند نکته مهم باید دقت شود:
1- در ایران از تصادف دو اتوبوس 43 نفر کشته می شوند ولی در کشورهای غربی که همیشه مورد لعن و نفرین ما هستند همین چند روز پیش با برخورد گروهی از خودروها به هم خیلی کمتر از این تعداد کشته و زخمی شده بودند. چرا؟ چون وضعیت جاده و خودروهای آنها استاندارد است ولی برای ما نه
2- متاسف هستم که بگویم از شکل تصادف بر می آید که علت تصادف خواب الودگی راننده بوده است. این یعنی اینکه اگر راننده بدلیل مشکلات اقتصادی اش مجبور به رانندگی چند شیفته نمی بوده است این اتفاق نمی افتاده است. خروج از جاده و ورود به لاین روبرو در ساعت 11 شب چه معنی جز عدم هشیاری راننده خواب آلوده است.
3-معنی این کشتار میدانید چیست؟ معنی اش این است که در کشور ما هنوز عدم رعایت اصول بدیهی جان مردم را می گیرد. هنوز گرسنگی ملت را می کشد. نیازی به رعایت اصول پیشرفته اقتصادی و سیاسی نیست. راننده ها را تامین کنید که مجبور به کار طاقت فرسا نباشند امار تصادفات شرافتا یک دهم می شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اخه استاندارد اونا استاندارده ولی موسسه استاندارد ما غیر استاندارده
سارا
FRANCE
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اینا رو از کجاتون در میارید میگید...تو تشخیص دادی علتش خواب آلودگی بوده؟؟؟؟عزیزم 100 بار اعلام کردن نقص فنی و ترکیدگی لاستیک...چرا انقدر دری وری میگید از خودتون
سينا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
يكي از مشكلاتي كه در اينگونه موارد پيش مي ايد نبود كيسه پلاستيكي براي جمع اوري اجساد است كه نه اداره راه و نه پليس و نه هيچ كس ديگر ان را در اختيار ندارد و خانواده مقتولين بايد ان را تهيه كنند.خوشبختانه ظاهرا در اين تصاوير از اين مشكل خبري نيست
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
شماها که توی قضیه آتش سوزی مدرسه با حدود 8 کشته وزیر آموزش و پرورش را مقصر دانستید به نظر شما الان وزیر راه با 40 کشته مقصر نیست؟! هر چند می دانم انصاف ندارید...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بابا بی انصاف بزار این بنده خدا پایش به دفترش برسه بعد انتقاد کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
"تحریم ها کاغذپاره ای بیش نیست اینقدرقطعنامه صادرکنیدکه قطعنامه دانتان پاره شود."
به قول معروف هنوزکجاشو دیدین.
ناشناس
-
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بايد در ايران عزاي عمومي اعلام كرد. چقدر جان انسان ها بي ارزش شده است. به كجا مي رويم.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اخی اجساد داخل کاور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
فقط میتونم بگم خدا به خانواده هاشون صبر بده
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بنده با دلي اندوهناك اين مصيبت ملي را به خانواده درگذشتگان و مردم عزيز ايران تسليت مي گويم.
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
واقعیت تلخ اینه که افزایش چندبرابری قیمت لاستیک باعث بوجودآمدن چنین حادثه ای شد.حال به جای عذرخواهی یا استفای وزیر مربوطه فقط راننده مقصر شناخته شده وپرونده مختومه می شود.
نبي الله محمد صالحي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
با سلام و دعاي خير

اي كاش رانندگي رو از زمان مدرسه ابتدائي به مردم آموزش دهند نه يك روزه گواهينامه بدن البته تقصيرو انداختن به لاستيك جلو خودرو كه من ميگم اگه سرعت اتوبوس كمتر بود اين اتفاق نميافتاد بيائي رانندگي رو جدي بگيريم بخصوص راننده هاي اتوبوس و كاميون و تريلي ووووووو
به خانواده همه اين دوستان تسليت عرض ميكنم التماس دعاي خير
عرفان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ترکیدگی لاستیک معمولا به دلیل فرسوگی و تمام شدن عمر مفید آن است! باید لاستیک نو تهیه میشد ولی به خاطر (گرونی) این کارو نکردند.در ضمن اون گارد ریلهای ضعیف چطوری میتونن جلوی اتوبوس 20 تنی را بگیرن؟ اگر اتوبوس مقابل هم نقص فنی نمیداشت شاید آتش نمیگرفت و 44 نفر کباب نمی شدند! آخ سهل انگاری تا کی؟ تا کی باید شاهد این اتفاقات دردناک باشیم؟
omid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
فرارو جان این منفی ها واقعی هستن ؟!!!!!
یعنی اینا که منفی میدن از کشته شدن هم وطناشون خوشحالن ...
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
وحشتناکه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بلد نیستن جاده بسازن نسازن من خودم هم کسی عزیزتو این حادثه ها ازدست دادم اگه همش بخاطر جاده هاوای بر شما با جاده هاتون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ماشین های سوئدی تو دنیا حرف اول رو در ایمنی می زنند. اینکه 50% مقصر سازننده اتوبوس باشه و این وسط سازنده گارد ریل هیچ تقصیری نداشته باشه خنده داره. اصلا فلسفه وجود گارد ریل چیه؟
کامران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
در اخبار دیگه نوشتن که ساخت بدنه و سپس مونتاژ قطعات کاملاً داخل ایرانه . در واقع اسکانیا با بدنه ایرانی !!!!
سردار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
ساخت بدنه و مونتاژ اصلی توسط شرکت عقاب افشان نماینده اسکانیا انجام میشود.
دقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
دوستان دقت کنند به تعداد منفی ها که بی هدف زده شده!! فرارو مشکوک میزنی این منفی ها دلیلی نداره زده شده باشه...از کجا اومده؟؟؟
حسيني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اگر داخل اتوبوس dvr وداراي چند دوربين داشته باشد علت تصادف مشخص ميشود وجهت جلوگيري تصادفهاي بعدي پيشگيري ميشود مثل جعبه سياه قابل توجه راهنماي ورانندگي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آقايون انقلابي ميگن تحريم ها فرصته ! معلوم شد فرصتی است برای زنده زنده سوختن.
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
من فقط می خوام بدونم کسانی که منفی دادند واقعا منظورشون چی بوده؟؟؟!!! آیا از ابراز همدردی با بازماندگان حادثه رای منفی داره؟؟؟ وای که ما چه ملتی هستیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اینهایی که منفی می دهند مشکلشان چیست؟ علت مفی دادن هایشان را بگویند؟
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
با اون دوستی که میگه باید فرهنگ سازی کنید کاملا موافقم...تویکی از عکسها یکی از مامورین آتیش نشانی خودش داره سیگار میکشه-میدونم صحنه های بدی رو دیدی برادر من-ولی اگه شما اونجا با اون همه مواد قابل اشتعال سیگار بکشی!!پس بقیه چی؟!اول فرهنگ سازی بعد امکانات.قبول کنید
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بخدا این لاستیکهای نامرغوب وارداتی چینی باعث مرگ هموطنانمان شد.

یک راننده تریلی هم میگفت: لاستیک چینی برای ماشینش انداخته که پس از 48 ساعت ترکیده ...........


تسلیت میگویم .......
محمد115
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
سلام
لعنت به رانندگانی که با بی دقتی و سرعت بالا جان مردم را در کف دست میگیرن و اینطور جامعه ای را در غم فرو میبرند
برای شادی روح همه صلوات
سید علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
همه رفتی هستیم
دیر و زود داره ولی سخت و سوز نداره
خدا به خانوادهاشون صبر بده
چه خوبه برای شادی روح هم وطن های تازه درگذشتمون نفری یه فاتحه بخونیم هیچ وقتی از ما نمی گیره
اللهم صل علی محمد و آل محمد
بي نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ايران تسليت
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
لاستیکهای چینی بلای جان مردم.خدا از سر کسانی که باعث شدند تحریمها بیشتر و بیشتر بشه از بزرگ تا کوچیک نگذره.خون این بیچاره ها گردنته(با تو هستم آقای ...)
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اولا تسلیت میگم ، دوم همانطور که مامور راهنمایی رانندگی تو تلویزیون گفت : تصادف اولیه خیلی صدمه نداشته وفقط صندلی راننده و اولین صندلی برخورد داشته ولی متاسفانه بخاطر غیراستاندارد بودن اتوبوسهای اسکانیا ونزدیکی باتری ماشین با باک بنزین آتش سوزی رخ میده و متاسفانه تعداد زیادی از مسافرین در آتش سوزی جان میسپارند ،پس حالا که مسولین به فکر نیستند بیاییم ما مردم سوار اتوبوسهای اسکانیا نشویم .باتشکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
موسسه استاندارد گوشش بدهکار نیست.
هوو هم اینجوری بود.پروندش مفقود شد!!!!
فردا پرونده اسکانیا هم مثل هوو مفقود میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اولا اتوبوس باک بنزین نداره باک گازوئیله آقای کارشناس.
دوما اگه با اتوبوس نریم با زانتیای جنابعالی بریم مسافرت!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
فرزند دلبندم. اتوبوس با گازوئیل کار می کنه. در ثانی گارد ریل عامل این همه مرگ و میر در کشوره. اگر وسط راه بلوک بتونی می ذاشتن اتوبوس می خورد بهشون و بعد از طی مسفتی متوقف می شد، خون هم از دماق کسی نمیومد. راه داری: فرشته ی مرگ
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
عزيز دل اتوبوس بنزيني نيست كه باتري نزديك باك بنزينش باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
تسلیت به همه مردم
خدا به بازمانده ها صبر بده
مجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
دوستان گرامي خودتون رو واسه منفي ها ناراحت نكنيد اين كار يك نفره نه 53 نفر به كامنتهاي بالا مراجعه كنيد و ببينيد كه تعداد همه اونها 53 يا 54 هستش اين رواني فقط اين وسط داره با اعصاب شما بازي ميكنه بايد برنامه نويس فرارو اين امكان رو از يك شخص بگيره كه نتونه چندين منفي يا مثبت رو از يك كامپيوتر ثبت كنه
محمد شمس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
انا الله وانا الیه راجعون .....ما از خدایم و به سوی او باز می گردیم.این مصیبت را به تمامی خانوادهای درگذشتگان تسلیت عرض میکنیم و برای آنها طلب صبر از خداوند سبحان داریم روحشان شاد و یادشان گرامی باد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
جون مردمه که بی ارزشه؟!
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
من از پلیس راهنمایی و رانندگی میخوام بجای اینکه کمین کنند تا برای 10 کیلومتر اضافه سرعت ما رو جریمه کنند ، به ماشینهایی که لاستیک مناسب ندارند اجازه تردد ندهند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بعد از هواپيما اتوبوس هم ديگه امنيت ندارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
فقط مي تونم بگم با اين فرهنگ رانندگي بهتر از اين در انتظار ما نيست تو خيابونا انقدر مردم هول و عصبيند كه تا ميان پشت ماشينت شروع به چراغ و بوق زدن مي كنن اين جز عصبيت و روان پريشي چه چيز ديگه اي مي تونه باشه !!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
از کجا تشخیص دادید لاستیکی که ترکیده وسوخته چینی بوده یک مقدار به مغز تان فشار بیاورید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
لاستيك چيني چيني چيني چيني ...لعنت به اين چين و روسيه
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
مرگ بر آمریکای جنایتکار
خودم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اون بی لیاقتا ببین وایستاده با خیال راحت سیگار می کشه
حمید رامه گرمسار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
یا زهرا(س)
akbar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
لاستیک میشلن جفتی 1/200بود شده 5میلیون خدا باعث وبانی کسی که ارزش پول رو ازبین برد به سزای عملش برسونه.
سها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
واقعا متأسف شدم
akbar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
لاستیک میشلن جفتی 1/200بود شده 5میلیون خدا باعث وبانی کسی که ارزش پول رو ازبین برد به سزای عملش برسونه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
باید گفت بسیاری از راننده اتوبوس ها یا در خواب نازند یا کورس با همکارهای خود و دیگر ماشین ها می گذارند باید از پلیس های جاده(راهنمایی و رانندگی) خواهش کرد جلوی سرعت آنها را بگیرند و اجازه ندهند اینطور با جان هموطنان بازی کنند و خانواده ها را به خاطر سهل انگارهای راننده گان داغدار کنند
akbar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
لاستیک میشلن جفتی 1/200بود شده 5میلیون خدا باعث وبانی کسی که ارزش پول رو ازبین برد به سزای عملش برسونه.
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
نقص در سیستم برق! صاحب و متولی ندارد صنعت و واردات؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
نقص برق مال آتیش سوزی در سینماست. وقتی دو تا اتوبوس با هم شاخ به شاخ می شوند، علتش میشه نقص سیستم برق (اونهم برق 24 ولت اتوبوس!!)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
طبق معمول موسسه استاندارد متولیشه
مگه سر تریلی هوو کاری کرد؟
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
وضعيت گارد ريل هاي اتوبان ها فاجعه بار است اگر آنها استاتدارد باشند بسياري از اين تلفات كاسته مي شود.
هفته قبل توي اتوبان قم كاشان گارد ريل به اندازه 20 متر داخل شيشه اتومبيل سواري شده و دو نفر نيز كشته شده بودند.
مسئول نظارت بر پيمانكاران اين گارد ريل ها كيست؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
1- طول ماشین چقدر بوده که 20 متر گارد ریل واردش شده. 2- ما هر جای دنیا گارد ریل دیدیم همین ریختی بوده. میشه یک نمونه گارد ریلی که موقع تصادف به ماشین آسیب نمی زند را معرفی کنید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
ناشناس 19.55
بیاد بگم توی همون اتوبان در کناره ها، گارد ریل های سیمی هست که اگر با 200 تا سرعت هم بهش بزنی بدونه اینکه بره توی حلقت نگهت می داره. و بلوک های سیمانی هم که برای وسط جاده همه جا هست ندیدی؟ مثل اتوبانه ساوه. اگه بهش بزنی اینقدر کشیده می شی تا وایسی و دچار پارگی مغز نمی شی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
با سلام خدمت آقای مومنی
باعث تاسف است که ما شاهد این چنین سوانح دلخراش باشیم و سکوت کنیم که این چنین شهروندان عزیز ما نابود شوند . با رخداد این سانحه دلخراش لطفا فکری به حال بزرگراه ها بکنید ، که چرا ؟ چون این بزرگراه ها حریم وسط ندارند پس لطفا سعی کنید عرض بزرگراه ها را گسترش داده و حریم خاکی مابین دو جاده گذاشته و یا گسترش دهید چون گارد ریل از رخداد این حوادث جلوگیری نمی کند.
با تشکر.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
به فکر موسسه استاندارد هم باید بود
اسحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
واقعا ادم تکون میخوره.
از خداوند برای رفتگان طلب امرزش می کنیم و برای خانواده هاشون صبر می خواهیم.
تسلیت می گوییم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چرا این همه منفی؟پیام تسلیته.نمی فهمین؟؟؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خواهشا یه تجدید نظری درباره اسکادران مسافربری اتوبوس رانی بکنید تا هر کسی سرشو نندازه پایین بیاد بشه راننده اتوبوس.
کاش یه فیلتری رو این قشر راننده و شوفرها بوذ...!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
متاسفانه خانه از پای بست ویران است!
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آقای روحانی حتی یک پیام تسلیت هم ندادند.
داغون شدم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
داده عزیزم
دستور رسیدگی ویژه هم دادن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
مرگ بر اسراییل غاصب و اشغالگر
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
توی اتوبوس های اسکانیا یا هر اتوبس دیگه ای در ایران وقتی مینشینید، دقت کنید روی پنجره ها زده در هنگام خطر شیشه ها را توسط تبری که زیر پنجره قرار دارد بشکنید و از اتوبوس خارج شوید، ولی هیچ تبری یا حتی هیچ کپسولی داخل اتوبوس پیدا نمیکنید. نه رانندگان و نه شرکت های اتوبوس رانی برای جان مردم کمترین اهمیت و ارزشی را قائل نیستند. به خانواده کشته شده ها تسلیت میگم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بی فرهنگی در رانندگی علت بسیار مهمی است ولی نکته بسیار مهمتر اینه که اتوبوس گازوییلی چطور منفجز میشود علت این همه کشته چیزی جز آتش سوزی وسیع نیست
همه ما می دونیم گازوییل به این راحتی مشتعل نمی شود آن هم در یک تصادف پس این اسکانیاها هم مقصرند از کی باید شکایت کرد؟؟؟؟؟
فاطمه کشاورز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
تنها سه تا چهار تن از مجروحان حال مساعدی ندارند.
خجالت آوره ... نویسنده در اتنهای متن ، جمله بالا رو نوشته . ظاهرا داره درباره 3 - 4 تا موجود بی اهمیت حرف می زنه ... واقعا که.
زارع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ضعف بدنه اتوبوسها ونقص در سیتم برق رسانی علت اتش سوزی وعلت تلفات زیاد هم همان اتش سوزی بوده است. به راستی چرا مسوولین رده بالای کشور از ساخت ویا ورود این اتوبوسها در بخش اتوبوسرانی کشور جلوگیری نمیکنند؟ به نظر من خون این عزیزان به گردن مسوولین رده بالای کشور است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
تلاشهایی زیادی برای جلوگیری از این حوادث شده
امااااا
ما به عنوان کسی که کارت سلامت رانندگان رو میدیم خدا نکنه به یکیشون که مشکل داره یا به هرحال نمیتونه رانندگی بکنه گیر بدیم
تمام مرده و زندمون که بالا و پائین میشن هیچ !!!؟؟
نفرین و توهین عالم و آدم رو بمون میکنن
تازه از همه بدتر از هزار جا آقایون مسئولین زنگ میزنن که چرا نون بری میکنید
طرف با دوچرخه تا سر کوچه نمیتونه بره میخواد برام من 40 تا مسافر جابه جا کنه
انصافا در این چند ساله راه و ترابری خیلی برای این امر زحمت کشیده ولی اولا : کمه دوما:بادمجون دور قاب چین نمیزارن (مسئولین استانها ... و دخالت میکنن)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
امریکا تو جنگ عراق و افغانستان به اندازه کشته های جاده های ایران کشته نداده
افشار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
÷ناه میبرم به
ali
UNITED KINGDOM
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
tasliyat...tasliyat ...tasliyat be hame mardome iran. be ghole doostemon bayad dar iran chand rooz azaye omomi elam mishod. aghaye rouhani az shoma entezare bishtari darim.
علی
UNITED STATES
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
من ساعت 5 صبح داشتم به سمت قم میرفتم،با سرعت 120 ک.م.، هنوز نصف جاده بسته بود. اگه پلیس از یک کیلومتر جلوتر علامت نمی داد من هم در لاین سرعت می رفتم تو دل این اتوبوس ها. از اوم مامور پلیس و سایر پلیس های زحمت کش متشکرم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما که تو آمریکایی!؟
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
سلام
بابا جمع کنید این مسخره بازی ها رو .هر کس از سر راه پیدا شده نظر داده اصلا خود شما لیاقت نظر دادن دارید که در مورد این تصادف اظهار نظر میدید.اول یاد بگیرید بفهمید بعد بیائید نظر بگین تازه باید صلاحیت نظر دادن شما تشخیص داده بشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خود ما مردم هم باید رعایت قوانین در جاده ها را بکنیم
همین هفته پیش بود که تو جاده چند تا تکه سنگ افتاده بود و برا ماشین ها مزاحمت ایجاد می کرد
بیایید فرهنگ مان را بکار ببریم اینقدر آشغال همه جا نریزیم
مخصوصا راننده کامیونا برای بارشان مهار بزارند و ایقدر با سرعت در جاده ها نروند.
مشتاق خان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اینطور که از شواهد امر جاده ای بر می آید ایمن ترین وسیله سفر همین هواپیماهای عزیز خودمان است. که این روزها بلیطش پیدا نمی شود.
از اهالی سار کاشان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
تحریمها کاغذ پاره اند
peyman
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
فقط میشه گفت خدا به بازماندگانشون صبر بده . من چندین بار تو جاده غم شاهد ترکیدگی لاستیک خودرو های در حال حرکت بودم یک بار هم برای خودم اتفاق افتاد دوستی نوشته بود ترکیدگی لاستیک به خاطر فرسودگی . در این مورد موافقم نمونه این فرسودگی لاستیک و نبود معاینه فنی لازم رو میتونید البته قابل توجه مسولان . در اتوبوسهای خط حسن آبد فشافویه ببینید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
انشاءالله آقایان وفرزندان آنها درناز ونعمت وآرامش باشند اینها که همه فدای این انقلاب شدند مهم نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خود ما مردم هم باید رعایت قوانین در جاده ها را بکنیم
همین هفته پیش بود که تو جاده چند تا تکه سنگ افتاده بود و برا ماشین ها مزاحمت ایجاد می کرد
بیایید فرهنگ مان را بکار ببریم اینقدر آشغال همه جا نریزیم
مخصوصا راننده کامیونا برای بارشان مهار بزارند و ایقدر با سرعت در جاده ها نروند.
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
الان که این نظر رو می نویسم صدای اذان رو می شنوم.خدایا به حق این لحظات عزیز به حق این ثانیه ها عاملان اصلی این فاجعه رو رسوا کن.به خانواده های داغدیده ها که هیچوقت فکرشم نمیکردن یه روزی بجای شنیدن خبر به سلامت رسیدن به مقصد عزیزاشون رو بشنون باید خبر مرگشون رو بهشون اطلاع بدن به همشون صبر بده
از همتون میخوام جهت شادی روح درگذشتگان صلوات بفرستید و برای مجروحین که میانگین سنیشون منو از زنده بودن خودم شرمنده کرد شفای عاجل از خدا بخوایم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
روحانی مچکریم
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
فقط می شود گفت چقدر لوس و بی نمک .
ایرانی اصیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹