اگر کشور با کمبود مواد اولیه داروهای مخدر مواجه نیست، پس چرا طی دو سال اخیر بارها مسئولان وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو، نمایندگان مجلس و حتی ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره بحران تامین مورفین و تریاک دارویی هشدار دادهاند؟ اگر واقعا با کمبود مواجهیم، ارسال روزانه پیامکهای هشداردهنده به تنهایی میتواند پاسخی برای این وضعیت باشد؟