آتشسوزی در خاییز بهبهان؛ استاندار خوزستان خواستار اعزام بالگرد آبپاش شد
استاندار خوزستان با اشاره به گستردگی آتشسوزی در خاییز و دشواری عملیات اطفای حریق، بر ضرورت اعزام یک فروند بالگرد آبپاش از سوی جمعیت هلال احمر و سایر دستگاههای مسئول تاکید کرد.
استانداری خوزستان اعلام کرد: «محمدرضا موالیزاده، استاندار خوزستان در تماس با رییس سازمان مدیریت بحران کشور، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حریق در منطقه حفاظتشده خاییز بهبهان، خواستار بسیج امکانات ملی برای مهار این آتشسوزی شد.
استاندار خوزستان با اشاره به گستردگی آتشسوزی و دشواری عملیات اطفای حریق، بر ضرورت اعزام یک فروند بالگرد آبپاش از سوی جمعیت هلال احمر و سایر دستگاههای مسئول تاکید کرد.
موالیزاده ادامه داد: روند مهار آتشسوزی با مسئولان محلی، استانی و دستگاههای امدادی به صورت منظم در حال پیگیری است.»