آشنا: رهبری را به نفع جناح خود مصادره نکنیم
مشاور سابق روحانی نوشت: پیامهای رهبری را تفسیر به رای نکنیم. خیانت نکنیم.
حسام الدین آشنا، مشاور سابق روحانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «ایرانیان بر محور رهبری دور هم جمع شدند، جمع مردم را متفرق نکنیم.جایگاه رهبری را در حد فهم ناقص خود پایین نیاوریم. رهبری را به نفع جناح خود مصادره نکنیم. »
وی در ادامه افزود: «پیامهای رهبری را تفسیر به رای نکنیم.خیانت نکنیم و از ایجاد تفرقه میان رهبری، فرماندهان، رئیس جمهور، دولت و مردم دست برداریم.»
![]()