صداوسیما: نباید فعلا مذاکره کرد
در برنامهای از صدا و سیما بیان شد: باید آنقدر با آمریکا جنگید تا صلح برقرار شود.
غلامرضا قاسمیان، کارشناس صدا و سیما گفت: «نباید فعلا مذاکره کرد؛ باید اینقدر با آمریکا بجنگیم تا صلح پایدار برقرار شود.»
در ساعتهای گذشته، بخشی از صحبتهای غلامرضا قاسمیان در برنامه سوره شبکه ۴ تلویزیون در شبکههای اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.