ترنج موبایل
کد خبر: ۹۸۲۳۹۷

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد؛

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد

بهنام سعیدی گفت: امروز کنترل این منطقه حیاتی با اقتدار کامل در دست نیروهای نظامی ایران است.

بهنام سعیدی، دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به موقعیت استراتژیک تنگه هرمز اظهار کرد: وضعیت امنیت در تنگه هرمز به طور کامل تغییر کرده و این آبراه راهبردی هرگز به شرایط قبل بازنخواهد گشت. 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: امروز کنترل این منطقه حیاتی با اقتدار کامل در دست نیروهای نظامی ایران است و هرگونه محاسبه اشتباه در این پهنه آبی با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد. 

سعیدی ضمن انتقاد از سیاست‌های دوگانه غرب در مذاکرات افزود: آمریکا باید بداند که دوران وعده‌های بی‌پشتوانه به پایان رسیده و پایبندی به تعهدات در تفاهمنامه از جمله آزادسازی اموال بلوکه شده ملت ایران و رفع محاصره دریایی، بدیهی‌ترین انتظار ماست و این اقدامات باید در میدان عمل ثابت شود. 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حقوق هسته‌ای ایران در هیچ توافقی قابل معامله نیست، اظهار کرد: غنی‌سازی اورانیوم حق مسلم و قانونی ملت ایران و یکی از خطوط قرمز تغییرناپذیر نظام است. 

وی گفت: در جریان مذاکرات تیم دیپلماسی کشور هیچ‌گاه از این حق مسلم عقب‌نشینی نخواهد کرد و مسیر پیشرفت علمی و هسته‌ای ایران با صلابت ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات
خط داغ