ادعای سنتکام: دو ناو آمریکا خاورمیانه را ترک نمیکنند
سنتکام از تداوم حضور دو ناو هواپیمابر آمریکایی در خاورمیانه خبر داد.
فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) ادعا کرد: دو ناو هواپیمابر آمریکایی به عملیاتهای خود در خاورمیانه ادامه میدهند و نیروهای ما حضور خود را حفظ کرده و هوشیار باقی میمانند.
به گزارش فرارو، ناو هواپیمابر جورج بوش در حال دریانوردی در دریای عرب است.
