به دنبال اختلال بانکی؛ قطع تلفن و موبایل مشترکان متوقف شد
ستار هاشمی در توئیتی از تعلیق قطع تلفن مشترکان تا زمان رفع اختلال در شبکهٔ بانکی کشور، خبر داد.
ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در پی بروز اختلال در شبکهٔ بانکی کشور و به منظور تسهیل امور هموطنان، هماهنگی لازم با اپراتورهای تلفن ثابت و همراه به عمل آمد.»
وی تاکید کرد: «بر این اساس، تا زمان عادی شدن کامل شرایط، خدمات مشترکان به دلیل پرداختنشدن قبوض، قطع نخواهد شد.»
![]()