کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمیکند
سخنگوی کاخ سفید مدعی شد: ترامپ همواره اصل «اول آمریکا» را در نظر دارد و منافع آمریکا را در اولویت قرار میدهد.
کارولین لویت، سخنگوی کاخ سفید با دفاع از تفاهم اولیه ایران و آمریکا گفت که رئیسجمهور آمریکا توافقی که در راستای منافع ایالات متحده نباشد را امضا نخواهد کرد.
کارولین لویت در مصاحبه با شبکه «فاکسنیوز» گفت «آنها به مذاکرات ادامه خواهند داد و اطمینان حاصل خواهند کرد که در نهایت به توافقی دست پیدا کنیم که نیازها و منافع مردم آمریکا و کشور ما را تأمین کند. ترامپ همواره اصل «اول آمریکا» را در نظر دارد و منافع آمریکا را در اولویت قرار میدهد.»