bato-adv

بیچاره دراگان اسکوچیچ!

بیچاره دراگان اسکوچیچ!
تیم ملی ایران با دراگان اسکوچیچ می‌برد، ولی همچنان اصرار جالبی در میان است که این برد‌ها به پای او نوشته نشود.
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

فرارو: تیم ملی ایران فردا، در ششمین بازی اش از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی به مصاف سوریه می‌رود تا احتمالا مسیرش برای رسیدن به قطر را هموارتر از قبل کند. تیم ملی با هدایت دراگان اسکوچیچ در بازی قبلی برابر لبنان، در ثانیه‌های پایانی به برتری رسید و موفق شد صدر جدول را از کره جنوبی در گروه اول انتخابی منطقه آسیا پس بگیرد.

به گزارش فرارو، با وجود آنکه دراگان از ابتدای حضورش در تیم ملی ایران هنوز شکستی نداشته و فعلا بیشترین بخت را در بین تیم‌های آسیایی برای رسیدن به جام جهانی دارد، ولی در ایران، کارشناسان زیادی همچون رسانه ها، علیه او هستند و اعتقاد دارند نتایج تیم ملی چندان ارتباطی با دراگان اسکوچیچ ندارد. این دیدگاه البته بعد از دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی، افزایش چشمگیری داشته و حالا راحت‌تر درباره اینکه تیم ملی نه به واسطه اسکوچیچ بلکه به واسطه ستاره‌های تیم ملی، نتیجه می‌گیرد، صحبت می‌شود.

همین روز گذشته، محمد پنجعلی مدافع پیشین تیم ملی در صحبت با تسنیم به این مورد اشاره کرده و گفت: «من قبلا هم گفته‌ام چه نتیجه بگیریم و چه نگیریم، خیلی ربطی به اسکوچیچ ندارد چرا که اصلا تدارکات خوب نداریم. مهمترین مسئله این است که استخوان بندی اصلی تیم ملی در اروپا بازی می‌کنند، اما متاسفانه اسکوچیچ می‌گوید بازیکنان ایرانی تاکتیک‌پذیر نیستند، پس آن‌هایی که در اروپا بازی می‌کنند اشتباهی آنجا رفته‌اند. متاسفم یکی در مورد فوتبال ما اینطور صحبت کرده که رزومه‌اش را می‌دانیم. همه می‌دانیم اسکوچیچ براساس روابط آمده است. ما فوتبال بازی کرده‌ایم و کاملا مشخص است که این همه بازیکن خوبِ شاغل در فوتبال اروپا در یک مقطع خاص در تیم ملی بازی می‌کنند و این نعمت بزرگی برای یک تیم است. بچه‌ها همه تجربه بازی در اروپا را دارند و طبیعی است که در آسیا حریفان را راحت ببریم.»

این صحبت‌ها را باید کنار حرف‌های علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، پیش از بازی با لبنان گذاشت که حسابی به دراگان اسکوچیچ تاخت و او را در حد تیم ملی ایران ندانست. دایی از این گفت که اسکوچیچ اگر نگاهی به رزومه اش کند و بداند در کجا‌ها مربیگری کرده به خودش نباید اجازه دهد درباره بازیکنان تیم ملی ایران صحبت کند. دایی هم اسکوچیچ را در حد تیم ملی ایران نمی‌داند.

با حال، به تازگی جو جدیدی به راه افتاده که اگر قرار است اسکوچیچ در جام جهانی هم سرمربی ایران باشد، این مورد بهتر است به یک مربی ایرانی سپرده شود تا آن‌ها هم تجربه حضور در جام جهانی به عنوان سرمربی را به دست بیاورند. این ایده‌ای است که فرشاد فلاحت زاده در گفتگو با ایسنا مطرح می‌کند و درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ایران می‌گوید: «نمی‌توانیم بگوییم عملکردش بد بوده است. تیم ملی توانمند است و به همین دلیل اگر تیم را دست هر مربی ایرانی هم می‌دادند مطمئن باشید موفق می‌شد. وحید هاشمیان هم همین نتایج را می‌گرفت. نمی‌توانیم بگوییم اسکوچیچ تحولی به وجود آورد. او تیم را مدیریت کرده است، اما مگر می‌توانید غیر از طارمی و آزمون را دعوت کنید و بازی دهید؟ هر کس دیگری هم جای اسکوچیچ بود همین ترکیب را نهایتا با دو تغییر به بازی می‌گرفت. به نظر من، اگر در جام جهانی از مربیان ایرانی استفاده کنیم، بهتر است. پول و تجربه‌ای را که به مربی خارجی می‌دهیم، به ایرانی‌ها بدهیم. قلعه نویی، دایی و گل محمدی واقعا توانمند هستند. یک از مربیان بزرگ فوتبال ایران برای سرمربی‌گری این تیم انتخاب کنید. چرا این امتیاز را به مربی خارجی بدهیم؟»

به گزارش فرارو، انتقاد‌ها از دراگان اسکوچیچ در شرایطی مطرح می‌شود که تیم ملی ایران با وجود آنکه در یکی دو بازی چندان با صلابت کار نکرده، ولی نتیجه گرفته است. این مربی چه خوب یا بد، بهترین شروع ممکن در تاریخ فوتبال ایران به عنوان سرمربی را داشته است. تیم ملی در بازی‌های تحت هدایت اسکوچیچ ۱۲ بار به میدان رفته که صاحب ۱۱ برد و یک مساوی شده است.

درست است که نحوه سرکار آمدن دراگان اسکوچیچ و شایعه ارتباطش با دلالان پررنگ شده و البته تیم ملی هم در یکی دو بازی با چاشنی شانس به برتری رسیده، ولی واقعیت این است که سطح فنی و کیفی بازیکنان تیم ملی در مقایسه با زمان مارک ویلموتس بلژیکی تغییر چندانی نکرده است؛ حال چطور همین بازیکنان در زمان آن مرد بلژیکی از بردن عاجز بودند، موضوعی است که شاید بخش زیادی از این ابهام را برطرف کند.

bato-adv
سمیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
اصلن با نظر فلاحت زاده موافق نیستم با اسکوچیچ هم شدیدن مخالفم با این مربی نمیشه تو آسیا قهرمان شد از لحاظ فنی مشکلاتی داره اگه ویلموتس از عراق باخت این بابا تو ۹۰دقیقه از لبنان باخت با مربی ایرانی کاملن مخالفم دانشی نداره که بخواد به فوتبال ملی اضافه کنه قلعه نویی بنظرم وقت بازنشستگیش فرا رسیده نکنه میخواد تو کنفرانس خبری جام جهانی مثال فرگوسن برا دنیا بزنه یا بگه بازیکنای ما خوشتیپترن علی دایی کاریزمای تیم ملی رو نداره همش دنبال حواشیه گلمحمدی آرام و کم حاشیه ولی از فوتبال علمی نداره حتی حمید مطهری از سطح فنی بالاتری برخورداره ما میگیم حداقل بتونیم ۴بازی تو جام جهانی داشته باشیم پس مربی ایرانی نمیتونه باور کنید یه مربی از اسپانیا یا فرانسه یا حتی پرتغال از این همه ستاره ولژیونر یه تیم خوبو سازمان یافته درست میکنه حالا اونایی که میگن مورینیو و کلوپ شوخی میکنند ولی ای کاش میشد دوباره با لوپتگی مذاکره کرد یا برن سراغ گالتیه سرمربی اسبق بوردو فرانسه مثل هروه رنارد از سطح فنی بالایی برخورداره هردو باکاریزما
زنجانلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
حتما فکر می کنند اسکوچیچ جای اونارو اشغال کرده. بابا داشتیم مرحله اول با همین بازیکنان اروپا دیده حذف می شدیم پنجعلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
همین که مثل کی روش و ویلتموس پول بهش بدن و تحقیرمون کنه
و پوزخند بهمون بزنه کفابت میکنه
حبیب اله
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
این دوستان با مربی برجسته ای همچون پرویز دهداری مرد بزرگ به لحاظ حرفه ای و اخلاق هم رفتار کردند.
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
از نظر من باید کوته فکری رو گذاشت کنار دراگان اسکوچیچ مربی خوبی هست و خوب تونست جمع کنه و از اینکه طارمی رو دعوت نکرد میخاد بازیکن سالاری رو قطع کنه ولی اگر قرار باشد او را عوض کنند و مربی ایرانی بزارن این اشتباه هستش نباید انجام دهند و اگر هم میخواهند انجام دهند بهترین گزینه یحیی گل محمدی هستش
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۵۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
بخل، کینه، تنگ نظری و حسد نسبت به آدم موفق در ایران ریشه تاریخی داره وهمین عامل اکثر بدبختیامونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
دکون دستگاه دایی و قلعه نوعی تخته شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خدا پدرتو بيامرزه حرف حق زدي
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
نمیدونم چرا همینکه تیم ملی نتیجه میگیره به پای بازیکنانه ووقتی نمیگیره به پای مربی اسکوچیچ بسیارعملکرد خوبی داشته وداره لطفا خرابش نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
اگه دارو دسته دایی بگذارند
ناشناس
Germany
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
این تو ذات ماست.... تو درس هم نمره خوب می رفتیم می‌گفتیم 20 گرفتم.... نمره بد می‌گرفتیم می‌گفتیم.... معلم نمره بد داد
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
فقط کافیست منتقدان به این سوال پاسخ بدهند:
"مگر این تیم، همون تیمی که دست ویلموتس بود، نیست؟ چطوری اونموقع داشتیم از جام جهانی حذف میشدیم ولی الان مدعی هستیم؟ مگه همین بازیکن ها همون موقع هم نبودن؟ "
خیلی بی انصافیه که همه ی پیروزی ها را به گردن بازیکنا بندازیم و شکست ها مال مربی باشه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
این مربی به دلال ها باج نمیده مورد حمله قرار گرفته تا اینجای کار اگه بگذارند درخشانترین کارنامه رو داشته کی روش رو همین روزنامه ها بزرگ کردند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
همین مطلب را خواستم یاد آوری کنم شما زحمت کشیده بودین . در آن مقطع امید به صعود خیلی کم بود. مگر همون زمان این بازیکنان در ترکیب تیم نبودند چرا آن نتایج بدست آمد ؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
تا اینجای کار واقعا پیروزی های ایران ارتباط با مربی نداشته است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
بله البته احتمالا اتحاد مایلی کهن و دایی و پنجعلی و قلعه نویی باعث نتیجه گرفتن تیم ملی شده؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
بیچاره فوتبال ایران! که در آن شکست خورده ها زبانشان دراز است برای کسی که پیروز می شود.
در زمان پیروزی های مایلی کهن هم همین طور بود و تا اورا زمین نزدند ول نکردند.
یک کیروش دیگر بیاورید و 8سال دیگربا گربه رقصانی هایش خوش باشید. ما فوتبال لازم نداریم، یک خیمه شب بازی فوتبالی کفایت می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
کیروش تاج سر فوتبال ایران بود. تیمی که در طول تاریخ دفاع کردن بلد نبود را به مستحکم ترین دفاع آسیا مجهز کرد. بهترین نتیجه تاریخ ایران در جام جهانی با 4 امتیاز کسب شده به کیروش تعلق دارد. بابا مسعود به خاطر یک تیم خاص با او تمدید نکرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
همین مربی های داخلی که انتقاد می کنند خودشان چه کارنامه درخشانی دارند ؟ آقای علی دایی و سایرین فقط ادعا هستند. نهایت افتخار این آقایان قهرمانی در لیگ برتر است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
استخوان را از لای زخم برداشته و زخم فوتبال ایران رو به بهبودی است. جنجال ها برای اینست که دکترهای خود خوانده فوتبال ایران نانشان آجر می شود و بخور بخور تمام است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
واقعا حسادت بین ما خیلی زیاد شده
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
بنده خدا دراگان رو غریب گیر آوردن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
اگر کی روش با ان منش لات بازی وپول کلان اگر بود بهترین مربی محسوب می شد .اما این بیچاره با ادعای کم وبدون حاشیه با این نتیجه گیری حالا بد شده است .بابا بس کنید .بگذارید تیم با این مربی کارش را انجام دهد.
مجید از اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
من یک مدیر اجرایی در یکی از ادارات دولتی هستم . بارها و بارها شاهد کار یک کارشناس یا مدیر بوده ام که بخوبی کار میکرد و هدایت میکرد اما مدیران فکر میکردند این نتایج از وجود کارشناسان است. اما همان کارشناسان با حضور یک مدیر ضعیف عملکرد ضعیفی داشتند. پس مربیان عزیز داخلی کارشکنی و سمپاشی نکنید . بگذارید اسکوچیچ کارش را بکند . شما هم اگر مربی بلدید بفرمایید یک تیم باشگاهی را رهبری کنید. به قول کارگردان های سینمایی منتقدین سینما یک پلان فیلم هم نمی توانند بسازند.
امیر
Canada
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
علت مخالفت با اسکوچیچ دو چیز است. یکی حسادت و دومی کوتاه شدن دست یک سری آدمها از بخور بخورهای اطراف تیم ملی، منتظرند با یک مربی به ظاهر بزرگ قرارداد سنگین نوشته شود و از انتقال پولهای سنگین عده ای هم نصیبی ببرند.
ویولن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
واقعا از فوتبال ایران چه توقعی میشه داشت
ورزشگاه آزادی ۵۰ سال پیش ساخته شده و هنوز بازیهای بین المللی داره توی اون برگزار میشه
هنوز توان پرداخت حقوق یک مربی خارجی رو نداریم
فوتبال ما درگیر سیاست بازی و باندبازی هست
این نتایج شگفت انگیز تیم ملی ظلم به کشورهایی هست که هزینه فراوان میکنند اما نتیجه کمتر از ما میگیرند مانند کره و ژاپن و قطر و امارات و چین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
مشكل ما اينكه مشخصات و شرايط سر مربي شدن تيم ملي را مشخص نمي كنيم اگر كسي به مشخصات مي خورد انتخاب مي شود اصولش اين است حالا چه نتيجه بگيريد چه نگيريد وقتي يك شبه كسي را بدون رزومه انتخاب مي شود اين ديواز تا ثريا هم كج خواهد رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
این بنده خدا اگه چندتا بازی رو میباخت چیکارش میکردن !!؟؟ با این کارنامه تیم ملی تازه دهن خیلی رو بسته ببین اگه جور دیگه ای بود دیگه چه ها نمیگفتن ،همینهایی که بیشترشون که نسخه میپیچن یه تیم باشگاهی لیگ سه ایران رو هم مربیگری نکردن !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
همین پنجعلی زمان مرحوم دهداری بیشتر از نصف بازیکنان صاحب نام تیم ملی را با خودهمراه وعلیه مربی بسیج کرد، مربی هم همه را اخراج و یک عده بازیکن جوان را به تیم ملی آورد که بعدها فیکس تیم ملی شدند! آقای دایی هم که با حمایت مایلی کهن فیکس و ‌ستاره تیم ملی و لژیونر شده بود چون در یک بازی تعویض شد سردسته یاغیانی شد که شیرازه تیم را به هم ریختند. هم دهداری وهم مایلی کهن در آن مقطع با زیراب زنی وجنجال این جماعت خانه نشین و منزوی شدند. این مشکلات روی روان مایلی کهن که عصبی تر بود اثر بلند مدت گذاشت واو تا مدت ها واین اواخر نتوانست تعادل کاری خود را حفظ کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
احسنت به شما تحلیل بسیار ارزنده و زیبایی بود. امیدوارم همه ما بتونیم به این زیبایی تحلیل و از فحش و ناسزا گفتن به دیگران پرهیز کنیم. ممنون از شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
دقیقا! امثال مایلی کهن و پنجعلی و در مقاطعی حتی دایی کارشان کمرنگ کردن موقعیت دیگران و به هم ریختن فضا است . همه شان هم فرصت به حد کافی در اختیار داشته اند و سوزانده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
مربیان توانمند داخلی یادشون رفته بعد شاعکار ویلموتس هیچکدوم جرات نمیکردن تیمو دست بکیرن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
درست است که نحوه سرکار آمدن دراگان اسکوچیچ و شایعه ارتباطش با دلالان پررنگ شده و البته تیم ملی هم در یکی دو بازی با چاشنی شانس به برتری رسیده، ولی واقعیت این است که سطح فنی و کیفی بازیکنان تیم ملی در مقایسه با زمان مارک ویلموتس بلژیکی تغییر چندانی نکرده است؛ حال چطور همین بازیکنان در زمان آن مرد بلژیکی از بردن عاجز بودند، موضوعی است که شاید بخش زیادی از این ابهام را برطرف کند.
منوچهر فدوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
متاسفانه این گونه صحبتها هیچ کمکی به روحیه تیم ملی نمیکند و آتو دست یک سری بازیکنان میدهد که به سر مربی بی احترامی کنند و هم بازیکن و هم تیم ملی ضرر میکند. انسان واقعا تعجب میکند از کسانیکه سالیان دراز در ورزش بوده اند و میدانند ورزش بازی روحیه است و اگر روحیه خراب شود چه بازیکن و چه مربی کل کار خراب میشود. فرصت دارید بعد از صعمد نکات حکیمانه خود را بیان کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
من تنگ نظری افرادی را که دائم دارن اظهارنظر می‌کنن خیلی پررنگ می بینیم
یادتون باشه تیم ملی با همین بازیکن‌ها زمان مربی قبلی حتی نتونست عراق و بحرین را ببره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
حق ما با این همه روشنفکر نما و حسود و چشم تنگ، همون ویلموس 10 میلیون دلاری است که با همین بازیکنان در مقابل هنک کنگ و کامبوج تیم را در استانه حذف قرارداده بود!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
کیروش همین کارو بارحمتی کرد و نتیجه مثبت شو تو تیم ملی و نظمش دیدیم . امیدوارم برای طارمی هم همین اتفاق بیفته . بساط بازیکن سالاری باید جمع سه.
نام امین حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
بدبختی مردم ایران همینه هرکسی هم کار مثبتی درهرزمینه ای انجام میدهد به هزاران ریق میکوبیمش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
علت مخالفت با اسکوچیچ فقط حسادت و تنگ نظری است. لیاقت برخی از ماها همان ویلموتس کلاهبرداره نه یک مربی بی ادعا و کم هزینه و موفق مثل اسکوچیچ.
پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
موفق ؟؟؟؟؟ اسکوچیچ
با کیا شدیم 85 م
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
اگر ۱۱ برد و ۱ مساوی از ۱۲ بازی اسمش موفقیت نیست پس چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
واقعا علی دایی قبل از بازی این صحبت‌ها و کرده ؟ عجیبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
یادتون رفته وقتی بازیکن ها می خواستند بازی را زودتر شروع کنند تا گل دوم را به لبنان بزنند همین اسکوچیچ شلوغ بازی در آورد و وقت تلف می کرد. حالا بردها را به نام اسکوچیچ بنویسید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
حالا اگه کارلوس کیروش این کار رو کرده بود مینوشتند که جنگ روانی روی نیمکتها تمرکز حریف را برهم زد و باعث پیروزی تیم ملی شد. چقدر حرفه ای هست این کیروش. البته من خودم کیروش رو دوست دارم .اما از دایره انصاف خارج نباید شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
وجدان هم چیز خوبی است که خیلی ها ندارند. همه باید تابع سرمربی باشند حتی اگر یک چوب خشک باشد. بعید می دانم که شهریار قلب مردم ایران دایی عزیز این حرف ها را زده باشد که اگر زده برای خودم متاسفم که علی دایی را یک قهرمان ملی می دانم . امیدوارم که شهریار گفته خودش را اصلاح کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
فقط این نظر خخخخخخخخخخ
به نظر من، اگر در جام جهانی از مربیان ایرانی استفاده کنیم، بهتر است. پول و تجربه‌ای را که به مربی خارجی می‌دهیم، به ایرانی‌ها بدهیم.
انگار جام جهانی بازیهای محلی بدیم مربی ایرانی تجربه کسب کنه همون دایی تو آزادی به عربستان باخت آبروی ما رو برد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
دانش مربیگریش خوبه و البته که شخصیت کاریزماتیک ضعیف تری نسبت به کیروش داره و بهتره فضا رو براش مناسب تر کنن و اینقدر اذیت نکنن. خوزه مورینیو و یورگن کلوپ رو هم بیاری تا یه حدی میتونن تاثیرگذار باشن که به پول گزافی که میگیرن نمی ارزه چون پتانسیل بازیکنان ما اینقدر نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
از سرمونم زیادیه این مربی
دوستان یادشون رفته با مربی قبلی داشتیم تو دور اول حذف میشدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
تو جام جهاني ببينش بعد مقايسه كن
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین