bato-adv
کد خبر: ۴۶۷۵۲۰

ماجرای ویدئو نوجوان ۱۴ساله و واکنش آذری جهرمی

ماجرای ویدئو نوجوان ۱۴ساله و واکنش آذری جهرمی

وزیر ارتباطات به ویدئوی منتشر شده از گفت و گوی یک نوجوان 14 ساله به یک انفلوئنسر در اینستاگرام واکنش نشان داد. آذری جهرمی گفت که ویدئویی تلخ و آزار دهنده بوده است. اما او از کسانی که این ویدئو را دلیلی برای لزوم فیلتر اینستاگرام می دانند انتقاد کرد.

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹

فرارو- وزیر ارتباطات به ویدئوی منتشر شده از گفت و گوی یک نوجوان ۱۴ ساله به یک اینفلوئنسر در اینستاگرام واکنش نشان داد. آذری جهرمی گفت که ویدئویی تلخ و آزار دهنده بوده است. اما او از کسانی که این ویدئو را دلیلی برای لزوم فیلتر اینستاگرام می‌دانند انتقاد کرد.

به گزارش فرارو، در روز‌های اخیر ویدئویی از گفت‌وگویی یک نوجوان که می‌گوید ۱۴ سال دارد با یک اینفلوئنسر در اینستاگرام بازتاب وسیعی داشته است. در این گفتگو نوجوان ۱۴ ساله می‌گوید با دیدن لایو‌های اینفلوئنسر به لحاظ جنسی تحریک می‌شود.

او سخنان تلخ و تکان دهنده‌ای در این رابطه مطرح می‌کند که موجب تعجب اینفلوئنسر هم می‌شود.

این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت و موجی به راه افتاد عده‌ای می‌گویند این سخنان نوجوان ۱۴ ساله لزوم فیلترینگ اینستاگرام را تقویت می‌کند.

مثلا کاربری نوشته است: "اگه از همون سال ۱۳۸۴ پیگیر شبکه ملی اطلاعات بودید، نوجوان متولد ۱۳۸۵ به این اوضاع نمی‌افتاد. "

خبرگزاری فارس هم در مطلبی در این باره نوشته است: «چند روزی است فیلم گفتگوی نوجوانی با یک زن معلوم الحال درحال توزیع است که انسان را یاد داستان قورباغه پخته می اندازد فضای مجازی آنقدر آهسته جامعه ما را بی غیرت نمود که بخشی از جامعه هیچ احساس خطری نکرد.»

این خبرگزاری لزوم کنترل فضای مجازی را مطرح  کرد و نوشت: "رها شدگی فضای مجازی شتاب دهنده نابودی فرهنگی شده، البته برخی از کشور ها با تدارک قوانین سخت گیرانه ای متناسب با ارزشها و مبانی خود سعی در تاخیر این فروپاشی دارند."

در این مطلب آمده است: «جریانی مرموز مدیریت فضای مجازی را مساوی واژه فیلترینگ کرده و با تابوی فیلترینگ همه را ترسانده و هر نوع مدیریت این فضا را دیکتاتوری در ذهن مخاطبان جا انداخته است.» 

از طرف دیگر منتقدان می‌گویند این ویدئو ربطی به اینستاگرام ندارد و به آموزش و تربیت ارتباط دارد.

 ویدئو نوجوان ۱۴ساله

واکنش وزیر ارتباطات

حالا امروز محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز موضع‌گیری کرده است.

او گفت: "فردی این ویدیو را برای من فرستاد و گفت که اتاق فکری برنامه ریزی کرده تا این فیلم را به صورت گسترده پخش کنند و به شما برای فیلتر اینستاگرام حمله کنند. به ایشان پاسخ دادم و هر چند ایشان گفت تدبیر کنید، ولی گفتم که طبیعتاً مسئولیت حوزه پالایش و فیلتر با مجموعه‌های دیگری هست که طبیعتاً آن‌ها در مورد این مکانیزم‌ها خودشان نظر می‌دهند. "

آذری جهرمی تأکید کرد: «فیلم تلخ و آزار دهنده بود به نظر می‌رسد نهاد‌هایی که مسئولیت امدادرسانی به کودکان و نوجوانان در این شرایط را دارند باید وارد عمل شوند و باید به جای پخش این فیلم به این وضعیت خانواده رسیدگی کرد. من هم از همان سه یا چهار شب پیش خواستم که آدرس پیدا کنند و همکارانمان بروند و اگر می‌توانیم کمک به این خانواده و این بچه کنیم و باید این بچه معصوم را از این شرایط نجات داد.»

وزیر ارتباطات با بیان اینکه به جای دعوا کردن باید به اصل مطلب که نجات دادن آن بچه هست بپردازیم، اظهار کرد: «اگر نهاد‌هایی مسئولیت تربیت و مسائل فرهنگ را مد نظر داشته باشند این مسائل به وجود نمی‌آید.»

آذری جهرمی ادامه داد: "توصیه من این است که نباید طوری وانمود کنیم که احساس ضد انقلاب این باشد که وضع کل مملکت همین است. اگر این مملکت کودکانی مثل ایشان دارد که باید به وضعیتش رسیدگی شود، که قطعا همین وضعیت هم آثار مشکلات دیگری در کشور است؛ شهید حججی و نوجوان‌های دین دار و معتقد به اسلام هم دارند. طوری وانمود نکنیم که انگار وضعیت تمامی نوجوان‌های ما این است. "

وزیر ارتباطات در پاسخ به پرسش پیرامون دلیل عدم پیگیری اینترنت ویژه کودکان اظهار کرد: "ما به جد این مسئله را از روز اول پیگیری کردیم و شما بروید ببینید چه کسی از من در دادگاه شکایت کرد تا طرح اینترنت کودکان متوقف شود. "

bato-adv
نام به کسی مربوط نیست
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
لطف کنید مسئولین امر خودتون بزنید به برق ولتاژبالا یا حداقل سه فاز این کمترین لطفیه که در حق مردمتون میتوانید انجام دهید دریغ نکنید.
کوردم
Finland
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
کسانی که میگفتن فیلتر کردن تلگرام باعث شده فیلتر شکن بیاد رو گوشی نوجوان ها بیان تحویل بگیرن.اینستاگرام که فیلتر نیست و این همه کثافت کاری داره توش انجام میگیره.اتفاقا تلگرام فیلترش موثر بوده و خیلی خلوت شده . باید همین بلا سر اینستا هم بیاد .
نام
United States of America
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
مشکل اینکه یه فساد خاصی حاکم بر فضای فجازی اونم اینکه مثل جلاد ها با فضای مجازی برخورد میکنند بعد از سال 88 هنوز یوتوب فیلتره توئیتر فیسبوک فیلتره ولی خودشون درش جولان میدن فیلتره یعنی یه فیلتر معقولانه نیست یه فیلتر که کلا دوست داره ریشه اینترنت بخشکاند چون با همه دنیا دشمنی دارند و به جای اینستگرام که واقعا فرهنگسازی های غلطی باب میکنند و بسیاری جنبه اش را ندارند فیلتر کنند و در مقابل باید تلگرام رفع فیلتر بشه فضای تلگرام خیلی بهتر از اینستگرام الان تلگرام چون اکثریت سر نمیزنند فضای بد حاکم شده ما انتقاد میکنیم قرار نیست همه چی نفی کنیم در مواقع امنیتی تلگرام ببندید نه برای همیشه الان بستن یوتوب همیشگی شده خب اینم یه غلط دیگه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
تلگرام را رفع فیلتر و اینستاگرام را فیلتر کنید .
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
جناب آقای وزیر. اینستاگرام باز و تلگرام و یوتیوب و توئیتر فیلتر! به ما حق بدهید به کارتان شک کنیم.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۶۵
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
از کجا معلوم این کودک رو همون افرادی که طرفدار فیلتر و سانسور هستن نفرستاده باشن؟ جالبه که در خبر گفته کودک چیزهایی گفت که حتی موجب تعجب اینفلوئنسر هم می‌شود!
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
یه جوری حرف می زنی که انگار از تاریخ وجود اینستاگرام فقط همین یه بچه اومده حرف زده.
عزیزم روزانه هزاران بچه از این غلطا میکنن. حالا فرض کن این یه از هدایت شده بوده پس بقیه چی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
این یعنی میخواد از اصلاح طلب ها و سیاستشون در عدم کنترل فضای مجازی دفاع کنه
ولی نمی دونه چی بگه به تتپته افتاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
مملکت رو فساد برداشته بعد شما اینطور میگی؟ الان بچه سالمی هم میتونی پیدا کنی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
این توهم توطئه هم دهن مارو سرویس کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
بازم توهم توطئه
بسه دیگه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
تا قبل اینستاگرام کسی عکس های شخصی خودش در استخر یا پارتی یا عروسی را منتشر نمیکرد اما اینستاگرام این قضیه را عادی کرد!
باید از روز اول فیلتر میشد ، اما الان فیلتر کردنش چه سود؟
روحانی با رواج تلگرام و فیلتر کردن دیر ان ، فیلترشکن را به خانه همه برد و الان فیلتر کردن سودی ندارد!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خفه شو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
یادت رفته سی دی فیلم خصوصی فلان هنرپیشه ی بیچاره رو دست به دست میکردیم
اون کار نتیجه ی قید و بند زیادی بود
حالا فکر میکنم این برای جامعه ی ما بد نیست که نوجوونامون ظرفیتشون بالا بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
ناشناسIran, Islamic Republic of۱۸:۴۴
تو خفه شو اشغال
مملکت و نابود کردید فاسد های کثیف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
هوووووووووووووووو
به این ادمایی که منفی دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
احسنت ولی خب مردم ما لجبازترین هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
ناشناس 21:44 شما دیاثت داشتی و به این چیزا اهمیت نمیدادی به ما چه مربوط
نام
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
هر پیشرفتی در علم تکنولوژی یکسری مشکلات فرهنگی مذهبی رو پیشرو دارد که راهنمایی ان بر عهده خانواده ونهاد های اموزشی می باشد والبته با سکوت بستن فیلتر وزور کار بجایدرست شدن خرابتر هم میشود علتش هم ماها هیچوقت جلو پیشرفت علم که نمتونیم بگیریم پس درست استفاده کردنش یاد بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
چاقوی توی اشپزخونه کیریت توی اشپزخونه تلفن وموبایل دست شما اگر ازش استفاده نا مناسب بشه خطرناکه پس باید فرهنگ سازی واطلاع رسانی درست بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
بله دیگه فقط منتظر باشیم قساد روز به روز گسترده تر بشه و فقط نگاه می کنیم و نگاه می کنیم
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
اینستاگرام پیشرفت علمی نیست.
برو کمی‌ مطالعه کن ببین پیشرفت علمی رو کجاها میشه دید. اونقدر در فضای زرد درگیر شدید که اصلا نمیدونید تو دنیا چه خبره
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خیلی جالبه که توییتر که اصلا چنین افسارگسیختگی فرهنگی توش وجود نداره فقط به خاطر فعالیت سیاسی کاربران خیلی زود به کلی فیلتر شد اما اینستا با این حجم از ابتذال حتی فیلتر هوشمند نمیشه! این از نظر من یعنی هر اتفاقی میخواد تو جامعه بیفته مهم نیست، فقط نظام ج ا به هر قیمتی حفظ بشه.
سروش
Italy
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
آفرین جمله آخر رو منم می خواستم بگم که دیدم شما گفتی
A
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
همین که ما با این قضیه هممون ناراحت میشیم ولی در کشور های غربی متاسفانه در سطح جامعه شون هم بدتر از اینها هست و به بی بند باری ناموسشون بی تفاوت هستن ،نشون میده که جمهوری اسلامی و مردم ایران راه درست رو میروند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
نظرتون بنظرک کاملا درسته مخصوصا اون قسمت که فیلتر هوشمندانه بشه. ضمن اینکه فیلتر کردن پای فیلتر شکن رو باز کرد. وگرنه میشه فیلترینگ هوشمندانه بشه. و الیته سن ورود به اینترنت با فضای آزاد داشته باشیم. چه لزومی داره که بچه 14 ساله به محیط اینترنت کامل دسترسی داشته باشه. جالبه که توی ایران بچه ها و افراد بالغ به یک نحو و یک محیط اینترنتی دسترسی دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
تازه تو ایستاگرام کلی آدم سطحی نگر هست که راحت میشه با مهره های صادراتی و اپوزوسیون فیک فریب شان داد. یا با نشان دادن صحنه های غیر تخلاقی حواس ملت پرت کرد.کلا این فضا اینستاگرام مورد علاقه حکومت است
نام
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
جهان در هر حال تغییر است فرهنگ ها گذشته رو به زوال یا باید گوشه گیری انزوا کنی یا باید همسان بشی با ان نشونشم میشه با کارها واعمالی که پدران ومادران ماها انجام میدادن و اعمالی که ماداریم انجام میدم مثال زد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
چه ربطی به ابتذال گرایی داره، در قالب فرهنگ اصیل ایرانی پیشرفت کنید‌. تربیت بچه ها در خانواده و مدرسه هم اهمیت داره.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
یا شما معنای فرهنگ را نمی دانید یا من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
بد نیست به کتاب فرهنگ مراجعه کنید.
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
به نظرات زشت و سخیف نظر مثبت میدن!!! یعنی پیشرفت در برهنگی و لذات جنسی است؟؟؟ یعنی با حفظ ناموس و کنترل و خویشتن داری و فساد نکردن، نمیشه پیشرفت کرد؟؟؟ خدا هدایت کنه هر کسی که با فکر منحرفش بقیه را منحرف میکنه.
میگم چطوری عده ای که ابتذال دوست دارن برن کشور خارج، چرا اینجارو به ابتذال میکشن؟؟ خب برید دیگه!
احمد علی احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
آقای وزیر چرا فرار به جلو انجام میدهید مشکل اصلی اداره نکردن درست فضای مجازی است .تشکیل شبکه ملی اطلاعات و ....
امروز این نوجوان مشکل خود را مطرح کرده و شما به تکاپو افتاده آید هزاران جوان و نوجوان دیگر که گرفتار و غرق در منجلاب وفساد شده اند و هیچگاه سخنی بر زبان نمی‌آورند ، آنها ده سال بعد پنج سال بعد سر بر نیارد و تبدیل میشوند به مجرمین خطرناک وقتی فکرش از جای دیگر تغذیه شد عملکردش هم به همان طرف سوق خواهد یافت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
راه چاره فرهنگ سازی واستفاده درست وگرنه کارخانه دخانیات ماهم باید درش تخته کنیم
ناشناس
Slovenia
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
راست میگی اگه اینستاگرام فیلتر بشه، صد در صد مشکل مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان هم حل میشه و سن ازدواج به 8 سال میرسه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
غریزه جنسی یک واقعیت هست و باید بپذیریم حاصل 42 سال سرکوب و سرکوفت و انکار این غریزه حیاتی و طبیعی همین میشه جامعه ای با عقده های روانی و روحی سرکوب شده بازم می خواین سرکوب و فیلتر کنین ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
یه مقدار فکرکن ...غرب که سرکوب نکرد به کجا رسید...دیگه حیوانات هم تو انجا درامان نیستند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ناشناس ۱۷:۴۸
اگر تو با فکر به همچین چیزی رسیدی که دیگه فکر نکن و سعی کن. همون غریزی عمل کنی. حتی حیواناتی مثل تو هم اونجا بیشتر در امانن عزیزم چه برسه یه حیوانات اهلی.
سروش
Italy
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ناشناس 17:48 یه جوری حرف میزنی انگار 30 سال تو تک تک کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی زندگی کردی و وضعیت اونها را هم مشاهده و هم مطالعه دقیق کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
غریزه ات رو آزاد بزار. از خودت و خانواده‌اش شروع کن.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
آقاجان در غرب همین منجلاب فساد هست. چرا به زور می خواهید کتمان کنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
بابا چکار به غرب وشرق دارید فعلا همجور بدبختی خودمون گرفته باید خودمون از این منجلاب با فرهنگ سازی وتدبیر بیرون بکشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
این شما هستید که با سخت گرفتن ازدواج و ممنوعیت صیغه انرا سرکوب کردید داداش
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام دوستان ببینید این که ما مشکل استفاده کردن از بعضی چیز هارو نداریم کاملا درسته
من منظورم با شخصیت خاصی نست و خودم رو عرض کردم
این مشکل از تربیت خوانوادگی و محیط فرهنگی خوانوادگی نشعت میگیره
خدا همه مارو عاقبت بخیر کند انشاالله
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
یک جای کار می لنگه
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
همه جای کار رو ما ایرانیها لنگوندیم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
متاسفانه همه جای کار می لنگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
عواقب اختراع کرونا توسط چینی های چشم بادومی

مجازی شدن مدارس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
کی از فروش اینترنت سود میبره
ناشناس
Germany
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
به خاطر اینکه بارکل دنیا قطع ارتباط کردیم و فرهنگ کشور به روز نیست وپایین نکه داشتن فرهنگ جامعه با حساب کتاب انجام شده که بر ما حکومت کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
جالبه تا موضوعي پيش مياد بعضي ها ميخواهند صورت مساله را پاك كنند . با فيلتر كردن مشكلي حل نمي شود كما اينكه شما آقايون تلگرامو فيلتر كرديد آيا حل شد . موضوعات فرهنگي و تربيتي نياز به سالها تحقيق و بررسي و آموزش داره كه متاسفانه اصلا بهش پرداخته نمي شه . اين موضوعات نياز به مشاوره با استادان جامعه شناس و روانشناس داره كه اصلا" تو اين كشور به اين موضوعات پرداخته نميشه و تامشكلي پيش مياد يك سري آدم هاي تند رو سريع سراغ محدوديت و فيلترينگ ميرند كه متاسفانه راه به جائي نميبره . موضوعات بايد ريشه اي حل شه توسط انسانهاي كاردان .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
عواقب مجازی شدن مدارس
قبلا کجا بچه ها اینترنت داشتند اینقدر زیاد نبود
عواقب اختراع کرونا توسط چینی های چشم بادومی
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
به نظر من، صحیح فرمودید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
منطقی ترین نظری بود که خوندم. فرهنگ تو ایران رها شده و کل کارای آموزشی ما شده تربیت بچه ها برای کنکور!!!!!
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
بزارین جوونا جوونیشون رو بکنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
دارن میکنن دیگه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
جوونی یا بی بندوباری و هرزگی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
فیلترشکن ها را فیلتر کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
جوونی کردن یعنی بدبخت کردن خود و چند تای دیگه، خانواده این همه سرمایه می ذاره که بچه تربیت کنه و تحویل جامعه بده ، اون وقت اینطوری با جوونی کردن همه امید و سرمایه خانواده هیچ میشه که.
سهیل
United States of America
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
من 38 سال دارم! از 15 سالگی اینترنت در اختیار داشتم. اون زمانها فیلتر هم نبود. ولی این اینستاگرام واقعا سم واقعیه. فیلترش کنید بره. اکثر پدر و مادرها سواد کافی برای کنترل دسترسی بچه ها ندارن. آسیب اینستاگرام بسیار بیشتر از نفعشه. به نظر میرسه فقط برای پرت کردن حواس مردم فیلترش نمیکنن.
محمد
Australia
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
مگر تلگرام و یوتیوب فیلتره فایده ای داره؟؟ همه فیلتر شکن می فروشن و همه مردم فیلتر شکن خریدن و غیر قانونی و دزدکی میرن تلگرام یعنی قا.نا همه 80 میلیون دزد و خلافکار شدن
مهدی احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام دوست عزیز ببینید هممون اگه از اینستاگرام و فضای مجازی درست و بهینه استفاده داشته باشیم این اتفاقات نمیفته میدونی چقدر پیج های کسب و کار و ارائه محصول داریم تو اینستا خب اگه فیلتر شه نابود میشه این پیج ها استفاده بهینه مهمه و گرنه هرجور استفاده ای میشه ازش
سهیل
United States of America
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
آقای مهدی احمدی،
با این استدلال شما، قمارخانه هم مشروعیت پیدا میکنه چون عده ای کارگر توش کار میکنن.
اتفاقا شبکه های مضری مثل اینستاگرام، برای کسب درآمد درست شدن. جاذبه های کاذب این شبکه ها، به نفع اقتصاد استفاده میشه و مضرات زیادی داره. بنده نه مذهبی هستم، نه ارزشی و ... من بر اساس مشاهداتم از دنیای داخل، و دنیای خارج، و بر اساس بیش از ۲۳ سال استفاده روزانه از اینترنت، به این نتیجه رسیدم که شبکه های بی در و پیکری مثل اینستاگرام برای کشورهای جهان سومی و عقب مانده مثل ما، بسیار مضر هستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
احسنت. می‌توانند فیلتر کنند ولی نمی‌خواهند.
میخواهند حواس مردم پرت بشه.
اول این تتلو را اعدام کنید با این ترانه های مبتذل.
بعد فیلتر شکن ها را فیلتر کنید.
میدونم میتوانید ولی انجام نمیدهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
تلگرام هم مبتذل است. خود کانال اخبار تهران. انگار خودشان دلشان می‌خواهد تا یک عده بیایند و با وضعیت ناجور کامنت بگذارند...


همه چی عجیبه
سهیل
United States of America
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
ناشناس 23:23

تند نرو. فیلترشکن رو نمیشه فیلتر کرد. کار با اعدام و فیلتر هم درست نمیشه.
فیلتر یک راهکار موقت، و بدترین راهکار است. فرهنگ باید درست باشه.
بردیا
Germany
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
آقای جهرمی به کار خودت برس و در مسائل غیر مرتبط چنین بچه گانه اظهار فضل نکن
دوران این اقا سیاه ترین دوره حوزه مخابرات در بعد از مخابرات است :
۱- اختلاس و چپاول به اسم تولید داخل
و رانت و فساد پشت آن
۲- توقف توسعه حوزه مخابرات و قطع ارتباط تکنولوژیک با دنیا و دلخوش کردن به نمایش های مسخره

۳- کارخانه تولید مصوبات بیش از هر زمان دیگری و ایجاد کلاف سر درگم قوانین که آخرین نمونه ممنوعیت انتقال خط تلفن توسط مردم می باشد

۴- انتصاب یک سردار نیروی انتظامی به مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
و اضافه کنید فساد معاونین و نیز روابط شبهه امیز انها با تشکلی خصوصی به نام سندیکای مخابرات و اعمال نفوذ در معاملات به نفع باند دانشکده مخابرات
Pejman
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اقای جهرمی یک مقدار از حماسه خرید سیستم قراضه‌cdwm از یک شرکت داخلی که سرهم‌شده یک برند دست چندم چین به اسم تولید داخل بود بگید که چگونه ۶۵ میلیارد تومان بودجه کشور را با رانت و فساد به جیب کلاه برداران و رفقایتان ریختید خیانتی که شما به کشور کردید کسی تا حالا انجام نداده من جای دادستان بودم همین امشب حبس تان می کردم چون فردا دیر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
برره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
واقعا مسئله کوچیکی هستش غریزه نوجوونی و این کارها کاملا عادیه فقط اون زنیکه شیطان یعنی واقعا نمی دونه چرا این همه فالوئر داره
محمد
Australia
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
مگر تلگرام و یوتیوب فیلتره فایده ای داره؟؟ همه فیلتر شکن می فروشن و همه مردم فیلتر شکن خریدن و غیر قانونی و دزدکی میرن تلگرام یعنی قا.نا همه 80 میلیون دزد و خلافکار شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
مرگ بر تلگرام و اینستاگرام
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
یه سؤالِ اینفورمیشن تکنالجیک !! حضرتِ یوسف از فیلتر شکن استفاده می کرده !!!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خاک بر سرت کنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
مگه همه مثل حضرت یوسف علیه السلام خودنگهدارند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
احمق نادان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
امواج ماکروویو همه را چل کرده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
خیر حضرت زلیخا و زنان مصر اینستاگرام داشتند .
نامnaser
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
دمت گرم امین خان وقتی انقدردشمن ابله داری یعنی کارت درسته
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
فورا برای پسره زن بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
چشم
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
برای بچه 15 ساله که هنوز دهنش بو شیر میده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
بچه تا دوسالگی دهنش بوی شیر میده
اون پسره را تأدیب کنید
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
البته سطح دسترسی برای افراد در سنین پایین مثل مدارس ابتدایی و دبیرستان باید تعریف شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
مقصر کرونا است ، مرگ بر چین
مدارس مجازی شد، بچه ها چشم و گوششون باز شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
البته ابتذال برای همه ابتذاله و نامناسب.حتی برلی بزرگسالان خم مناسب نیست و خانواده آسیب می بینه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ساده لوح اینستاگرام بره اونستاگرام میاد تا زمان آزادی مطلق البته بدون آزار دیگران همین بساطه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ساده لوح لختی بودن زنها آزار دیگران نیست؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
این چه استدلالی هست؟ الان این پسر برای کسی آزار داشته؟ در تمام دنیا محتوای جنسی و خشن برای گروه های سنی پایین دارای محدودیت است، البته این به معنای تایید فیلترینگ نیست، بلکه با کار آموزشی و فرهنگی باید به بچه ها آموخت که این محتوا برای سن آنها نیست.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
برای هیچ سن و سالی مناسب نیست. نه فقط سنین پایین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
کاملا صحیح. برای هیچ سن و سالی تصاویر یی و بند وباری دیگران منتسب نیست.
نام
Austria
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
لطفا یکی جلوی اقای وزیر رو بگیره ایشون فرمودن:
. من هم از همان سه یا چهار شب پیش خواستم که آدرس پیدا کنند و همکارانمان بروند و اگر می‌توانیم کمک به این خانواده و این بچه کنیم و باید این بچه معصوم را از این شرایط نجات داد.»!!!!!!!!!
این چه حرفیه اخه این چه راهکاریه ؟میخواید ابروی این بچه و خانواده اش رو ببرید و یا خانواده رو ناچار کنید رفتاری با بچه داشته باشن که اوضاع از این بدتر بشه؟
ثانیا با هزاران هزار نوجوان دیگه که شبیه این نوجوان هستند چه میکنید؟
اقای وزیر اندکی فکر لطفا!!!!
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
من هیچ حرفی ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
مدارس مجازی شد چشم و گوش بچه ها باز شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
خیر، اینستا و... نامناسب است. ابزار اگر بطور درست به کار گرفته شود، مشکلی نیست ولی محتوای نامناسب بد است.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
به نظر من اینستاگرام نباید فیلتر شه چون پیج های کسب و کار حلال زیاد داریم و فیلترشدن اینستا مساوی با نابودی، ولی به نظرم محدودیت سنی باشه خیلی خوبه زیر ۱۵ سال نیان و ممنوع باشه چون این فضا بچه بازی نیستش فضا فضای درآمده فضای اطلاعات کاربردی هست من خودم ۲۰ سالگی اومدم تو اینستا دارم فعالیتمون انجام میدم و همه ازم راضین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
جنگ سایبری
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خدا لعنتت كنه كه باعث و باني فساد و فحشاء هستي
از مسئولين قضائي خواهشن اينستا و امثال ان را فيلتر كنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
فیلترشکن ها را فیلتر کنید.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
از همون اول بايد فيلتر ميشد طوري كه با فيلتر شكن هم وصل نشه
بايد اينترانت ملي راه اندازي بشه
تنها راه همينه كره شمالي شدن يهتر از فساد فرزندانمونه
ناشناس
United States of America
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
مردن بهتر از زندگی در کنار احمق هایی مثل تو عه. اگه عرضه نداری بچه ات رو مثل آدمیزاد بار بیاری ، مثل کربه 8 تا بچه نمیاوردی که هزینه تربیتش رو ملت بدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
من سه تا بچه دارم يه دوقلو با يه بزرگه كه دوقلوها خيلي بزرگه رو اذيت ميكنن خخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
امیدوارم هر چه زودتر به کره شمالی سفر کنی و جلوی پای رهبر کافرش سجده کنی
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
تو چي گيرت مياد كه همش مخالفت ميكني با فيلتر كردن اينستاي كذايي
نكنه نوچه هاي اسراييلي هستي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
در حد نوچه بودن برای اسراییل نیست
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
فقط اينترانت ملي
و فيلتر كردن اينستا
ناشناس
United States of America
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
جناب ابله خان مغول، یه قسمت خیلی بزرگی از علم و صنعت وابسته به کامپیوتره و کامپیوتر نیازمند متخصص برنامه نویسه و متخصص برنامه نویس وابسته به علوم کامپیوتر به روز جهانیه که فقط با اینترنت میشه بهش دسترسی داشت. دیگه چرا بهانه میارید، بگید ارباب کیم جونگ اون تک و تنهاست، میخوایم ژاپن اسلامی رو به کره شمالی تبدیل کنیم که تنها نباشه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
به نظرم جای تبریک داره چرا که نشون میده ظرفیت جامعه داره بالا میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
ظرفیت حماقت تو هم به سقف خودش رسیده.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
فيلتر كنيد اين منبع فحشا رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
دبل فیلتر کنید
Naser
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خفه بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
اگر یه جو شرافت داشته باشن باید فیلتر کنن
ناشناس
United States of America
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
مثلا از جمع آوری ماهواره ها به نقاط مثبتی رسیدید.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
متاسفانه نتیجه دور شدن از ارزشهای ملی و مذهبی و غرب زدگی است و این نقطه عطفی برای بازگشت به خویش.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
نظرت انقدر کودکانه هست ارزش پاسخ دادن نداره
ناشناس
Slovenia
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
چه خویشتن خوار و پستی داری که با فیلترینگ قراره بهش برگردی. خویشتنت اگه جذابیت داشت، اگه حرفی برای گفتن داشت، نیازی به فیلترینگ نداشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
احتمالا مذهب و ارزش های مذهبی را به درستی نشناخته اید. کمی مطالعه در این باره داشته باشید بد نیست. چشم بسته دنبال غرب افتادن فایده ای ندارد.
ناشناس
Germany
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
اتفاقا خوبم شناختيم، مگه از همون ارزشي نميگي كه بن لادن و ابوبكر البغدادي ازش متولد شدن؟ كاري نداره كه اگه اشتباه ميگم يه شخص رو معرفي كنيد كه مذهب و ارزش هاي مذهبي رو شناخته و در تمام دنيا با احترام ازش حرف ميزنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
اتفاقا برای خود و خویشتن ارزش قایل است که بازگشت به آن را دعوت می کند. کتاب بازگشت به خویشتن دکتر شریعتی را مطالعه کنید.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
دختره حالا کی هست کسی اسمشو میدونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Italy
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
مینا نامی
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
جهرمی باید خجالت بکشه ،چون وظایف خودش را در ست انجام نداده که خارجیها اثرات سوء بر روح روان بچه های ایران میزارن ..ننگ بر وزیر بی مسئولیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
خفه باو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
قربون روح و روانت برم . یه کم رو دانش و شعورت کار کن بلا
بابک
Singapore
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
آقا خواهشا نظر منو بذارید
آقا تورا به خدا تلگرامو آزاد کنید کار مردم راه بیوفته. این خطرات فحشاو این مسخره بازیهای اینستا رو هم نداره.
صدیقه بلالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
باید فضای مجازی کنترل شود و نظارت دقیق توسط کارشناسان متخصص و متعهدانجام شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
خفه شو
نامh
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
به نظرم باید فیلتر تلگرام برداشته بشه، و اینستاگرام را فیلتر کنند
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
فیلتر معنی نداره قانون ورود به اینترنت و فضای مجازی رو محکم کنید اجازه ورود افراد زیر ۲۰سال رو ندید
انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
بله موافقم چون یه نوجوان راحت ضربه میخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
چطوري نابغه
تو هم مثل مجلس دوزاري رو هوا قانون ميذاري؟؟!!!
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
بايد شبكه اينترنت ملي راه بيفته و اينستا و امثال اون فيلتر كامل بشن
انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
کامل موافقم
ناشناس
France
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
دیکتاتوریتون تکمیل بشه آره؟
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
این احتمال که یه عده این صحنه سازی رو مدیریت کرده باشند به اندازه وجود خورشید در آسمانه، شک نکنید

اینها زمینه سازی برای خارج کردن شبکه های اجتماعی از دوره تا بتونند در بی اطلاعی مردم انتخابات 1400 را اون جوری که مدنظرشونه کنترل کنند.

برای بعضی ها دسترسی مردم به اطلاعات ازاد مانند سم هست.
نام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
توی آلمان با اینکه فروش سیگار به نوجوانان ممنوع بود، سن اعتیاد به سیگار به زیر 15 سال رسیده بود، اما طی 10 سال بار کار فرهنگی این سن رو به بالای 18 سال رسوندن. باشه استفاده از چاقو رو هم ممنوع کنید چون توی ایران به ابزار قتل تبدیل شده و ضررش از سودش بیشتره.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
از روزی که تلگرام فیلتر شد همه یاد گرفتند چطور با فیلتر شکن میشه کار کرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
بحث تلگرام و فیلتر نیست وقتی اقای جهرمی خطاب به قشر دانشجو که باید مشغول کسب علم باشند پیام میده که "جوانی کنید"!!!!!!! دیگه مشخصه برنامه چیه . بیخود نیست که کشورهای خارجی وزیر ارتباطات به خاطر 2030 جایزه دادن.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
كار تربيتي لازمه ، دستگاه ها و نهادهاي كه وظيفه پيشگيري از اسيب هاي اجتماعي رو دارن و بودجه ميگيرن رو بازخواست كنيد ، وظيفه اسيب مجازي با كجاست قراره چكار كنه و چه كرده
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
به نظرتون به "بایا" میشه ربطش داد ؟
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
ممکن است پسر نه ساله هم تحریک شود و برنامه لایو بگذارد کلا همه را در گاوصندوق نگه دارید
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
ببینید چند پسر در این سالها مادرشان را کشته اند..برای پیشگیری چه چیزی را فیلتر کردید؟ چه قانونی را عوض کردید؟ برای پردانی که با داس و تبر به کوچکترین بهانه دخترشان را میکشند چه برنامه ای داشته اید؟ قوانین یک کشور نمی تواند بر اساس تحریک فلان عضو مردان باشد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
بر عمو خیلی فیلم می بینی
نام بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
من یک پسر نوجوان دارم مشکل منم همینه خواهش میکنم اینستارو فیلتر کنید التماس میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
در حال حاضر تمام سایت های مستهجن در اینترنت بازه حتی توی روبیکا و سروش هر مزخرفی وجود داره ولی بی بی سی فیلتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
مشکل با فیلتر حل نمیشه، وقتی فیلتر بشه فیلتر شکن استفاده میشه. این قضیه یک مشکل چند وجهی هستش. بهبود اقتصاد (برای کمک به ازدواج و اینکه یک پدر و مادر کل وقتشون صرف کارکردن تلف نشه و برای بچه وقت بزارن )، فرهنگ سازی (در جهت استفاده از رسانه)، نظارت اصولی بر فضای مجازی (از سوی مسئولین) و آموزش پدر و مادر در نحوه برخورد با فرزند راه حل مشکله.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
با امدن روحانی فساد چند برابر شده ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
قبلش هم دیدیم
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
خاك بر سرتون مسئولين محترم با اين وضعي كه با افراط و تفريط به وجود آورده ايد و به تروريستهاي فرهنگي كاري نداريد. خاك بر سرتون فقط امام زمان بايد بياد كاري كنه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
تمام این معضلات فرهنگی که یک دهم آن تو کشورهای غربی و با جریان آزاد اطلاعات وجود نداره ، نتیجه عملکرد غلط مسئولین و تنگ نظری ها و انسداد فضای فکری و اجتماعی جامعه است . در یک جامعه بسته است که یک نوجوان با دیدن تصویر یک خانم دچار چنین هیجاناتی میشود و از خود بیخود میگردد . جای تعجب است که با همه تجربیات چهل ساله اخیر ، عده ای هنوز راه حل را در فیلترینگ میبینند !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
تو کشورهای غربی اینطور روابط جنسی نیست؟؟؟!!!
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
برادان وخواهران هم وطن چرا مامتوجه نمی شویم که دشمنان کشورما جوان ونوجوان ایرانی راسربزیر وآلوده می خواهد.حال یاآلوده به مواد یاآلوده به مسائل جنسی یاهرآلودگی دیگر تاآینده سازان این کشوربازهم مثل گذشته دست گدایی به سوی آنان دراز کنند.آنها می خواهند افکار ومغز ایرانی رامنحرف کنندتاراحت تر منابع ومعادن کشورمان راچپاول کنند.کاری که سالهاست بابرخی کشورهای عربی کرده اندتا راحت ترعروسک دست آنها باشند.نمونه آن رامیتوان درسخنان ترامپ دیوانه دیدکه ملت ودولت عربستان رابه گاو شیرده تعبیر کرد.ولی دولتمردان بی غیرت عربستان آنقدربازیچه دست آنهاهستندکه حتی جرات نکردندبه آنها اعتراض کنند.اما درسخنان اردوغان یک اعتراض همگانی به وجودآمد.پس بدانیم نسخه های غرب تنها برای نابودی جوان ایرانی است تادیگرحججی هاوسلیمانی هاودیگردانشمندان هسته ای ونظامی وصنعتی درایران نباشد.اماکورخوانده اندزیراکوچک وبزرگ این کشورعاشورا ومکتب عاشورا را در رگ وخون خودحفظ کرده اندوفدایی مکتب خود هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
جناب سروش خان شما هم باید تا حالا متوجه شده باشی که دلیل این همه بهره برداری از گاوهای شیرده به زعم شما ساختن لولو سر خرمنی بنام ایران با شعارهای مرگ بر همه است.پس فکر نکن اونها به تنهایی مشغول چپاول هستند!!!
ناشناس
Slovenia
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
اره راست میگی، نیست سایر کرات رو فتح کردیم و پا به سایر کهکشان ها گذاشتیم، منافع شرکت فیسبوک در کهکشان آندروما به خطر افتاده، به همین دلیل اینستاگرام رو تولید کرد که جوان ها و نوجوان های ما رو به انحراف بکشونه، بیست سال پیشم که زودتر از همه کره مریخ رو فتح کردیم، با اختراع دستگاه ویدیو جلو پامون سنگ اندازی کردن. شما هنوز از توهم شعارهای قبل از انقلاب خارج نشدید؟ انگار اینستاگرام فقط برای ایران ساخته شده و فقط ایرانی ها ازش استفاده میکنن.
نام
Turkiye
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
خون باید گریست بر مردم ایران که وزیرش این برادر اطلاعاتی باشد
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
چرا وجود نداريد نظرم را در سايت بگذاريد. علت عدم برخورد با تروريست هاي فرهنگي و آزادي آنهاست. دستگاههاي مربوطه مخابرات، پليس، وزارت اطلاعات و دادگاه بايد با تروريستهاي فرهنگي مقابله كند. وقتي فردي مثل تتلو آزادانه به ترويج فساد مي پردازد و حكومت اسلامي هيچ كاري نمي كند. هرزه فضاي مجازي هم به فعاليتش ادامه مي دهد و مواد مخدر به راحتي عرضه مي گردد كاري از فرهنگ اسلامي بر نمي آيد.
مسئولين محترم اگر مسلمان هستيد كاري بكنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
مشکل اصلی همین کلمه "حکومت" اسلامی هست !
بیا بیرون از توی غار !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
من توي غار نيستم. داخل شهر تهران جردن زندگي مي كنم. ولي احتمالا شما داخل آب جوش پخته شده ايد مثل داستان پخته شدن قورباغه
تفکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
دوستان عزیز، خواهشا کمی بیشتر بیندیشیم. چرا اروپای توسعه نیافته قرن 13 میلادی امروزه به یک تابلوی اعتباری برای بیشتر دنیا تبدیل شده است، چرا سنگاپور ویران و مخروبه دهه 90 میلادی امروزه به یک قطب صنعتی تبدیل شده و فیلیپین و نپال و عراق و ایران هنوز اندر خم یک کوچه اند. ما باید تفکراتمان و رفتارمان را عوض کنیم. با فیلتر چیزی حل نمی شود. باید بتوانیم نوجوانان و جوانان را از نظر فکری و به صورت کاملا آزادانه متفکر سازیم. نگاهی بیندازید به ساختار آموزش و پرورش دو دهه اخیر ایران و وزرای آن. هیچ کدام از آنها، انسانهای با ابهت و صاحب کتاب و نویسنده نبوده اند، چرا امثال الهه قمشه ای نباید وزیر آموزش و پرورش ما باشد، چرا بودجه آموزش و پرورش با نهادهای کوچک بدرد نخور برابری و حتی کمتر است. به دنبال فیلتر کردن نباشید، نگاهی به وزیر ورزش و جوانان ما بیندازید، تنها چیزی را که نمی داند در مورد خواسته های جوانان است. اینها ضعفهای ما هستند نه تلگرام و اینستاگرام و خیلی از این موارد. بیشتر بیندیشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
باید جلوی هرزگی و فساد گرفته شود.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
میلیاردها تومان هر ساله تحت عنوان بودجه فرهنگی به نهادها و موسسه‌های مختلف نزریق می‌شود و آخر سر تنها راهکار فیلترینگ است. کل اینترنت را خاموش کنید خیال راحت تبلیغ فرهنگی کنید ببینید نتیجه می‌دهد یا خبر
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
کثیفترین شبکه اینستاگرامه!
تعجب میکنم چرا فیلتر نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
واقعا همینطوره