bato-adv

عوامل گرایش دختران مجرد به مردان متاهل

تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
روزنامه خراسان با مطرح کردن مشکل یکی از مخاطبان به بررسی آثار زیانبار آن پرداخته است:
 
دختری ۲۷ ساله‌ام. با مردی ۳۱ ساله که همسر و فرزند دارد، آشنا شده‌ام. ۵ سال است که با هم دوست هستیم و به یکدیگر خیلی علاقه داریم. نمی‌توانم به جدا شدن از او فکر بکنم. خیلی عذاب می‌کشم و گریه می‌کنم. مانده‌ام چه کار کنم؟
 
سوال شما بسیار کلی است و در آن مشخص نکردید که به دنبال چه هستید؟ آیا از این ارتباط رنج می‌برید و به دنبال قطع آن هستید یا به دنبال راه حلی برای کنترل احساسات و درمان وابستگی شدیدتان به آن آقا هستید یا اصلاً می‌خواهید راهی برای ارتباط مشروع و ازدواج با وی پیدا کنید؟
 
در هر صورت برای ارائه پاسخ مفید، جامع و کاربردی که تصمیم منطقی و درست شما را در پی داشته باشد، در ادامه توصیه‌هایی به شما خواهیم داشت.
 
قرار گرفتن در نقش همسر دوم
متاسفانه موضوع دوستی با مردان متاهل به عنوان یک پدیده اجتماعی گریبانگیر بعضی از خانم‌های مجرد و مطلقه شده و در حقیقت یک آسیب اجتماعی است. درخور ذکر است که ارتباط دختر با مرد متأهل، خلاف شرع و حرام است. با این حال گرفتار شدن در دام زیاده خواهی بعضی مردان، قرار گرفتن در جایگاه همسر دومی و چندمی و سوء استفاده بعضی مردان از زنان برای نیازهای غیرطبیعی در قالب ارتباط‌های مخفی که به هیچ وجه مشروع و منطقی نیست، واقعیتی است که در جامعه مشاهده می‌شود و به شدت نیازمند هشدار به خانواده هاست.
 
عوامل گرایش دختران مجرد به مردان متاهل
در میان مراجعان من نیز، مواردی گرفتار این نوع رابطه‌ها شده بودند و زمانی که به دنبال راه حلی برای مشکلشان بوده‌ام، پس از بررسی عوامل زمینه ساز آن، به این نتیجه رسیدم که عامل اصلی این پدیده تنهایی و کمبود محبت دختران در محیط خانه و رعایت نکردن بعضی اصول اخلاقی توسط زنان در ارتباط‌های اجتماعیشان، بالا رفتن سن ازدواج، سختگیری‌های افراطی و غیر اخلاقی بعضی والدین با قرار دادن شرایط غیر ارزشی برای خواستگاران، از جمله عوامل برجسته و تاثیرگذار در این باره است.
 
از سوی دیگر، نیاز شدید برخی دختران مجرد و زنان مطلقه به تکیه‌گاه و حامی از میان مردان باعث می‌شود که در مقابل جنس مخالف، قاطعیت خود را برای مخالفت با برقراری ارتباط از دست بدهند و به این نوع ارتباطات تن دهند که در نتیجه ضعف اراده و ضعف شخصیتی بانوان یکی از عوامل اصلی شکل گیری چنین ارتباط‌هایی است.
 
شکست خود به همراه فروپاشی خانواده طرف مقابل
جالب است که بدانید در بیشتر موارد، چنین ارتباط‌ها و دوستی‌هایی به محض آگاهی همسر اول شکست می‌خورد و باعث فروپاشی خانواده او یا قطع ارتباط با فرد دوم می‌شود و در موارد کمی که به ازدواج منجر می‌شود با سختی‌ها و مشکلات زیادی مواجه می‌شود؛ بنابراین بهترین و عاقلانه‌ترین کار برای زنان، قطع ارتباط با مردان متاهل و راه‌های کنترل احساسات و عواطف خودشان است.
 
شایسته است که فورا با قاطعیت، بدون هیچ گونه بهانه و ردپایی برای ارتباط مجدد و حتی بدون عذرخواهی، کسب حلالیت و حتی صحبت و بیان دلیلشان برای این جدایی، به چنین ارتباط‌هایی خاتمه دهند. همچنین تمامی عواملی که احتمال می‌دهند آن‌ها را وادار به فکر کردن درباره مرد مورد علاقه‌شان یا برقراری ارتباط مجدد می‌کند، از زندگیشان حذف و پاک کنند.
 
توهم عاشقی به جای علاقه
درباره ایجاد علاقه به این مردان، باید بدانید که نه تنها این گونه علاقه‌ها حقیقی نیست بلکه در بیشتر موارد شکل گیری چنین علاقه‌هایی در زنان به دلیل نیاز به همدل، وابستگی شدید و توهم است که به خاطر عواملی از جمله کمبود محبت، عاطفه و تنهایی ایجاد می‌شود و به طور طبیعی باعث وارد شدن خسارت‌های فراوانی هم به خود شخص و هم به خانواده مردان متاهل خواهد شد؛ بنابراین لازم است که توجه بیشتری داشته باشید که این نوع احساسات، هیجانات و علاقه‌ها حقیقی نیست و نخواهد بود.
 
آیا ارزشش را دارد!؟
از دختران یا زنان مطلقه‌ای که با مردان متاهل ارتباط دوستی برقرار کرده‌اند، خواسته می‌شود که با واقع بینی به مسائل ذکر شده، فکر کنند که آیا مردی متاهل و خانواده دار که معلوم نیست، واکنش اطرافیان و همسرش بعد از اطلاع از این ارتباط با شما چه باشد، صلاحیت یا ارزش این را دارد که شما به او دل ببندید، علاقه پیدا کنید، خودتان را برای او هزینه کنید، سرمایه گرانمایه جوانیتان را برای او تلف کنید و به خاطر او بهترین دوران زندگیتان را نابود کنید و فرصت و شانس ازدواج را از دست بدهید.
 
تلقین نابود شدن
اینکه بعضی زنان نمی‌توانند به پایان دادن به چنین رابطه‌هایی فکر کنند، عذاب می‌کشند و گریه می‌کنند، به خاطر این است که خودشان را کم می‌بینند و به خودشان تلقین کرده‌اند که بدون طرف مقابل زندگیشان نابود می‌شود در حالی که نمی‌دانند سخت در اشتباه هستند و اتفاقا با وجود چنین مردانی است که زندگیشان تباه می‌شود. فقط کافی است کمی به این مسئله واقع بینانه دقت کنند و توجه داشته باشند که در چنین رابطه‌ای، ممکن است خانم‌ها دچار مشکلات بیشتر و غیر قابل حلی شوند.
 
ازدواجی سخت‌تر از دیگر ازدواج‌ها
چنین ارتباط‌هایی بدون شک، محکوم به شکست است مگر اینکه رسمی و شرعی شود که پس از آن سختی‌ها و مشکلاتش، بیشتر و چند برابر دیگر ازدواج هاست. بنابراین و به ویژه به دخترهای مجرد توصیه می‌شود که هر چه سریع‌تر با بیان شرایط و ویژگی‌های خواستگار و همسر ایده آلشان به اطرافیان و دوستان در لابه لای حرف‌ها و صحبت‌‌هایشان به صورت غیرمستقیم، شرایط را برای ورود و پذیرش خواستگار فراهم کنند و خلاءهای فکری و عاطفیشان را به صورت صحیح و منطقی پاسخ دهند. در پایان درخور ذکر است که یکی از شاخص‌ترین راه حل‌ها برای خارج شدن از دام چنین دوستی‌ها و ارتباط‌های خطرناکی، واقع بینی است
bato-adv
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
جواب این سوال رو باید از سینه سوخته های قبل از انقلاب پرسید، حیف که حرفاشون سانسور می شه وگرنه اصل مطلب رو اونا بیان می کنن
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
خيانت هيچ توجيهي نداره مي خواد چه از طرف مرد باشه چه از طرف زن، خواهش مي كنم كار زشت و قبيح خودتون رو سعي نكنيد با دلايل پوچ توجيح كنيد حداقل كاري كه مي تونيد بكنيد اينه كه مسئوليت عملتون را بپذيريد مگر نه اينكه با چشمان باز تن به اين رابطه داديد پس از چي مي ترسيد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
اتفاقا از كمبودي ناشي ميشود كه بايد درمان بشود. از نظر ان شخص كه به اين رابطه تن مي دهد توجيهي دارد كه بايد نظر ان شخص را به مشاوره برد. نه اينكه با ائ جنگ و دعوا كرد كه اينطور و انطوري.
زمزم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
فقط اعتقاد به خدا
چرا ادم ها فقط به جسم و به غریزه توجه دارند پس روح و روان چی میشه با این کار شاید اولی درست بشه اما روح و روان خراب تر میشه
ناشناس
United States
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
چه جالب، همه متاهلین دارن مینالن که... داشتم یواش یواش به ازدواج فکر میکردم. انگار باید دست نگه دارم
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
سلام دوستان یادتون باشه ۲۰سال دیگه یکدفعه متوجه میشین یک از اعضای خانواده تون مشکل داره مجبوری زندگیت را مرور کنی کجا لقمه حرام ویا فعل حرام انجام دادی کجا به زن مردم ویا دختر مردم تعرض کردی دنیا دار مکافاته به هر دست بدی به همان دست میگیری یادمان نرود من که دنبال زن وناموس مردم میوفتم حتما کسی هم تلافی خواهد کرد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۸۹۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
متاسفانه کاملا درسته و بعنوان کسی که بین دوستان .و خودم تجربه کردم مینویسم . خوشتان بیاید یا نه دلایلش 4 چیز بوده و هست .

کمبود های مالی که پسرای مجرد اکثرا نمیتوانند برای دوست خودشان تامین کنند

به زبان دختره میگم : بیکارم مگه ؟؟ 2 روز دیگه هم شاخ میشه . اقلا متاهل خرجم هم میکنه و چون خودش گیره دردسر درست نمیکنه...

کشش مردان متاهل به دلیل گیر کردن خانم ها بین واقعیت و رویاها پس از ازدواج ... خانمها یادشون میره که شوهر شوهره نه مامور تامین آذوقه منزل که وقتی میرسه خانه انگار دیو 2 شاخ اومده ... باور کنیم که مردها به رو نمیارن اما اونها هم محبت نیاز دارند ... خانمها وقتی شوهره از سر کار میرسه گوشی به دست میرن توی دنیای مجازی وایبر و ماهواره و فیس بوک ...

من خودم این راه را رفتم فقط به دلیل اینکه خانم بنده منو به چشم فقط یه نون بیار میبینه ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
دمت گرم عمده دلایل همین هاست
تا الان به همین دلایلی که گفتی من هزار بار تا لبه پرتگاه همچین ارتباطی رفتم ولی هر بار در آخرین لحظه فقط به خاطر بچه ام برنامه رو بهم زدم ....امیدوارم که همیشه قدرتش رو داشته باشم ...
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
دقیقا دلیلش همینه
منی که عاشق همسرم هستم هم به این دلیل بعضی وقتا به این سمت میرم
خاموش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
عجب اوضاعیه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من خودم مرد متاهل هستم ولی توی رابطه با کسی دیگه قرار گرفتم
بابا میری خونه انگار که شمر توی خونه هست انقدر که بد اخلاق و قرقر هستن بعضی از این خانمها
حداقل 1 ساعت با یکی دیگه میری بیرون احساس میکینی آدمی حال به خاطر پولت شده یا هر چیزه دیگه
اصلا" به خاطر مسائل جنسی نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من از زنم به این دلیل بدم میاد فکر میکند نوکر در خانه پدرشم فقط بخاطر دو تا بچه ام که البته بالای بیست سال دارند تحمل میکنم در اولین فرصت خودم را خلاص می کنم هم زیباست هم خوش هیکل ولی ازش متنفرم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
شما که این راهو رفتی چون خنمت به چشم نون بیار می بیندت..

می دونی همسرت چقدر از وقت و انرژی شو باید برای کارهای خونه و سرو کله زدن با بچه و فک و فامیل صرف کنه؟؟
می دونی اگه با همسرت بری یه لباس مد روز مثل همونی که دوست دخترت تنش می کنه براش بخری دیگه دلت هوس یکی دیگه رو نمی کنه..

می دونی اگه اونقدر که در شبانه روز به دوست دختر اس ام اس عاشقانه می زنی برای زنت هم بفرستی.. هر روز بیشتر از روز قبل عاشقت میشه؟

می دونی اگه فقط گل و بلبل ها ی محل کارت رو بهش منتقل کنی و بی پولی و قسط و قرض و فشار های کاری تو نبری خونه اونم فکر و خیالش کمتر میشه و با محبت تر میشه..

به نظر من خیلی از آقایون تن پرور و راحت طلب..
وقتی یه مشت هلو اماده پریدن توی گلو تون هستن.. چرا به خودتون سختی بدین..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
این بحث رکورد میزنه میگی نه ببین
یه خانوم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اولا برای همه این مردایی که میگن من تو رابطه هستم متاسفم که انقد ضعیف هستند.
فکر کنم یه چیزی یادتون رفته فکر نکنید فقط شما زرنگ هستین و شما تو رابطه هستین قطعا بازتاب کاراتون نشون میده که خانومای شما هم با کس دیگه ای تو رابطه اند که به شما توجه نمی کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من به توصیه دوستمون همین الان یک اس ام اس عاشقانه زدم به همسرم ،ببینم چی میشه
خاموش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آفرین ناشناس 11:58 به نظر من این آقا و تایید کنندگانش یک مقدار راحت طلب و هوس باز هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
همه چیز رو گفتید جز عامل اصلی یعنی فقر و بیکاری
بابا دختره میبینه جوانان هم سن خودش کار و پول ندارن میره سمت کسی که خونه و ماشین و پول داره از دخترا چه انتظاری دارید میخواهید با یک پسر که نمی تواند دماغ خودش را هم بالا بکشد ازدواج کنند؟مشکل فقر و بیکاری است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من بدبخت که تا با یک زنی حرف بزنم همکار یا اشتباهی یا هر چیز دیگه میاد بالا سرم کی بود چش بود چی میخاست چرا بهت زنگ زد چرا اونطور باهاش حرف زدی اگه هم بگی به تو چه زود قهر میکنه یکی 2 روز اعصابا منو بچه هام خرده . فکر نکنین دوست دختری چیزی دارم نه بابا من هیچ وقت اهل این کارار نبودم . ولی کلا دیفالت اینا اینه که باید مشکوک باشی به شوهر . دیفالتشون میگه هر دو سه روز یکبار یه جنگ درست کنیم میزان وابستگیشو به خونه زندگی بسنجیم . خدایا شکرت چی آفریدی چی گیر من اومده .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بابا من اومدم تمرین کنم از سر کار یه اس ام اس عاشقانه به خانومم زدم تا شب گیر می داد که به کی میخواستی بدی اشتباهی به من دادی !..گفتم غلط کردم دیگه نمی دم..اون ناشناس عزیزی که گفته داده هم خدا بهش رحم کنه.
عاقل
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آقا یا خانم 11:58 این را توجه کنید مردان بدلیل مشغله بالا توان این را ندارند که آغازگر چنین مواردی که ذکر کردید باشند بلکه باید پاسخ دهنده باشند یعنی اول همسر باید چنین رفتاری داشته باشد بعد مرد در پاسخ چنین رفتاری نشان دهد و دستور دین نیز همین است ضمنا در رابطه با آن دوست دختر هم اوضاع همین است اول آن دختر چنین برخودی می کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ای بابا!!!!!!!!! من فکر کردم فقط زن خودم اینطوریه نگو همه همین مشکلو دارن. یکم امیدوار شدم. باور کنید اگه من رابطه دوم رو نداشتم تا حالا صد مرتبه جدا می شدم یا شایدم اتفاق بدتری می افتاد.
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
وای به حال خانواده های ایرانی..
خب آقای محترم به خانومت بگو احتیاج به محبت داری.. محبت دوطرفه ست..شما یه قدم رداری اون بنده خدا ده قدم برمیداره..
یه درصد فکر کن با این دلایل و برهانها! خانومت بهت خیانت می کرد.. اونوقت بازم همینجوری ریلکس میگفتی کمبود مالی و کمبود محبت و ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
سارا خانم . به خدا قسم میخورم زن من نیمه شب داشت با تلفن با یکی صحبت میکرد . صبح گفتم برو منزل مادرت و دیگه بر نگرد . همان شب وقتی بچه هام رو میخواباندم بغضم گرفت . گفتم ما حق نداریم آینده اینها رو خراب کنیم . ماندم . از زنم 8 ساله تمامه که متنفرم اما بچه هام نفهمیدند . پیش همه به زنم احترام میگذارم اما مرد ها میفهمند توی دلم چی میگذره .... فقط مانده ام تا بچه هام بروند دانشگاه . میدانم عمرم تلف شد با حسرت و کینه اما به خاطر بچه ها حداقل طلاق نگرفتم .. شما بودی چه میکردی ؟؟ در هزاران هزار موارد مشابه ؟؟؟ خدا یا اگر بی غیرتی کردم مرا ببخش بخاطر آینده بچه هام بوده و بس .
خاموش
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
واقعا این مردایی که به خاطر رفع نیاز جنسی ازدواج می کنند و بعدش یه بچه پس می ندازن و بعدش هم یک سر چشمشون به دنبال جوارح مادینه هاست، آدمایه فرو مایه ای هستند. دختر اگر لباس تنگ می پوشد و کش و قوس بدنش به معرض دید می گذارد تا بلکه مرد فرومایه مایه داری تور کند چندان جای سرزنش ندارد . ترکیب وصفی رو داشته باش "مرد فرومایه مایه دار" خودم حال کردم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
با دلایلت کاملا موافقم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آفرین همینو من میخاستم بگم زحمتو کم کردی
ناشناس
Netherlands
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بارها شده به خانومم گفتم عزیزم بیا بریم بیرون بیا بریم پارک یا کوه ... در حالی که سرش با تبلتش گرم بوده گفته حال ندارم پام درد میاد خستم حتا به چشمام هم نگاه نمیکنه! بعضی وقتام شده که اعتراض کردم از این اخلاقش میگه شوهرای مردم زناشونو میبرن اروپا انتالیا و... شده یه بار منو ببری؟ و کاملا دعوامون شده. من چطوری از این احساس تنهایی نجات پیدا کنم؟ یک بار با من دونفری بیرون نمیاد! بچه هامو چی کنم؟! مهریه رو چی کنم؟
خاموش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ناشناس 14:13 تبلت بگیر بکوب به دیوار .
ناشناس
Netherlands
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ناشناس 14:44 اگر تو ایران نبودم اگر آبرو و مهریه واسم مهم نبود بچه نداشتم تا الان 1000 بار ازش جدا شده بودم تبلتشم خورد کرده بودم و الان با یکی دیگه داشتم زندگی میکردم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خوب مثل اینکه من تنها نیستم.....
الان یه اسم ام اس عاشقانه زدم . خدا به خیر بگزرونه :D
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ناشناس 13:00
امیدوارم همه مشکلاتتون فقط یه سوءتفاهم ساده بوده باشه و این شک و تردیدها برای همیشه از زندگیتون بیرون بره. خیلی سخته آدم به خانمش شک کنه..
واقعا سخته.. ولی به ولله برای یه زن هم همینقدر سخته که به همسرش شک کنه..
ناشناس
Malaysia
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من موقع ازدواج چشمهامو باز کردم و از روی چشم و هم چشمی زن نگرفتم. حالا هم یک موی گندیده زنم رو با صد تا از این دخترای مجرد عوض نمی کنم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آخی ! چه آقایون طفلکی ای ! اگه زنی هم از طرف شوهرش محبت نبینه همین نظر رو دارید یا اون وقت زن باید بسوزه و بسازه ؟! کی این فرهنگ مردسالاری و مردمحوری و مردبینی! از این مملکت جمع میشه ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
برخی مردهای این دوره زمونه که دیگه مرد نیستند . هم خصوصیات خوب مردهای قدیم رو از دست دادند هم خصوصیات مردهای مدرن رو ندارند . و همه خصوصیات مزخرف مردان سنتی و مدرن رو با هم دارند . یه مشت هوسران ضعیف مفت خور بی فرهنگ زن ستیز . آدم دلش از مردجماعت بهم می خوره کلا .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آقایی که میگی هشت ساله زنت رو تحمل می کنی ! مثل این که همجنسات رو نمی بینی که اینجا صف کشیدند و با خونسردی اعتراف به خیانت می کنند و این رو حق خودشون می دانند . ما زن هاییم که از دست شما مردها می کشیم . مظلوم نمایی موقوف !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
یک مرد متاهل به هر دلیلی میتواند با زن دیگری ارتباط داشته باشد بجز دلیل جنسی. چون هیچ نیاز جنسی نداره مرد متاهل و فقط بخاطر مسائل روحی و غیره میره سمت مورد دوم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
به نظر من هیچ مردی حق نداره بخاطر مهریه یا آبرو زنی رو تحمل کنه تا مجبور شه بره با دختر دیگه ای دوست بشه
همینطور هیچ زنی حق نداره واسه این که حق طلاق در اختیار مرد هست مردی رو تحمل کنه و زور بشنوه باید حق طلاق به زن داده بشه و مهریه ای هم درکار نباشه. زندگی که اجباری نمیشه...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
حیف دیر اومدم. باید اول بحث بیای که داغه.. عارضم حضور مقدستان. ما که یک بار ... شدیم برای هفت پشتمون بسمونه. بابا زندگی کنید برا خودتون.کاری به غرغراش نداشته باشین انگاری نوکر گیر آورده. خودش هر چی میخواد میکنه و خوب و درسته. ما نکرده نادرست و بدیم.باهاش بحث نکنید عشق خودتون کنید والا. بخدا بجای که ما طلب کار باشیم اون طلب کار میشه. دلمون درده
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خاموش، ادبیاتت خیلی شبیه منه جدا من نیستی !!؟ مرد فرومایه مایه دار ! ترکیب وصفی! راضیم ازت پسر !
یه بابا
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
سالها دل طلب جام جم از ما می کرد
آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

توصیه می کنم 100 با از روش بنویسید شفا میده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
ناشناس 18:51 زندگي اجباري نميشه،ولي اين حق طلاق و مهريه دلايلي فراتر از اين ها داره،اگه حق طلاق بازن باشه چون زنها احساسي اند و احساسي تصميم ميگيرن احتمالا سر چيزاي الكي طلاق ميگرفتن و زندگيا رو هوا بود اين يه دليل كوچك براي كسب اطلاعات بيشتر به كتاب نظام حقوق زن در اسلام شهيد مطهري مراجعه كنيد عااااالييييييه
سیندرلا
Kuwait
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
وای خدا چه خبره اینجا. حالا که بحثش باز شده، انگار 90 درصد آقایون تو خط دومی و چندمی هستن:(((
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
ناشناس 12:38- خیلی خوب بود. واقعن همینه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
وای چقدر شلوغه اینجا ای نامرد ها پس بگو چرا وام ازدواج چرا نمیدن همه دوگانه سوز شدن....:)))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
چقدر شلوغه الان جون میده کاسبی کنی ... ساندویچ ، آب پرتغال ، بستنی ، نوشابه.... :))))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
华语/華語华语/華語华语/華語华语/華語华语/華語 ما مردان چینی هم مشکل داریم ..... لطفا رسیدگی فرمایید....华语/華語
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
اونها که شرع رو میارن وسط . نمازهاشون رو خوندن؟ بابا دوست شدن و کرم کرفتن با زن نامحرم حرامه. حالا شما بگو صیغه دایم یا موقت!؟ کارت از ابتدا با حرام شروع شده مسلمون! چرا اسلام رو خراب میکنی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
فقر ریشه همه مشکلات در کشور هستش ( فقر فرهنگی و مالی که فقر مالی فقر فرهنگی هم به دنبال داره )
دختر ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
همه کسانی که میگن به دلیل رفتار سرد خانمها به سمت میروند دروغ محضه. بگو ضعیف هستم خدا را گم کردیم وان دخترها هم همچنین. من یک دختر 35ساله هستم ودوستان دیگر هم دارم ولی هیچ وقت تن به چنین کاری نمیدهیم کار میکینم خرج زندگیمان در میاریم باعث از هم پاشیدگی هیچ خانواده ای نخواهیم شد.خوشبختی ما در این است که خدا را گم نکردیم الهی به امید تو
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
ایجاد فاصله بین زن و مرد باعث رشد و توسعه افکار جنسی بین هر دو طرف می شود.بهتر است با فرهنگ سازی مناسب این فاصله ها را برطرف نمود و بجای آن این ذهنیت را توسعه داد که دو جنس مخالف می توانند مانند دو دوست ، دو همکار با هم ارتباط اجتماعی سالم داشته باشند نه جنسی.
طبیعتاً در جوامعی که فاصله بین زن و مرد بیشتر شده ، میزان جرائم جنسی و تجاوز و معضلات نظیر این مقاله افزایش می یابد.
در خاتمه ، تا زمانیکه زن و مرد فقط به عنوان ابزارهای جنسی به یکدیگر بیاندیشند ، این قبیل معضلات افزایش یافته و به نسل آتی نیز منتقل می گردد و سرانجام کار ، خانواده های متزلزل ، فرزندان مناسبی به جامعه ارائه نخواهند داد.
بهار
India
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
بهتر نیست با خانومتون صحبت کنید و بهش بگید که از چه مشکلاتی رنج می برید؟
یا اگه صحبت تغییری ایجاد نکرد به یه مرکز مشاوره برید و سعی کنید مشکل رو حل کنید؟
تاحالا به این فکر کردید که محبت دو طرفه ست؟
به نظر من ارتباط با دختر دیگه ای فقط نقش یه داروی مسکن رو داره که بعد از قطعش باعث تشدید درد میشه.عاقبت رابطه چی میشه؟یا جدایی یا ازدواج.به این فکر کردید که اگه ازدواج کنید نظر خانواده ی خودتون چی خواهد بود؟یا اگه رابطه قطع بشه خودتون و اون دختر چه اسیبی میبینید؟
لطفا بیشتر به ابعاد همه چیز فکر کنید.
اگه صحبت و مراکز مشاوره زندگی مشترکتون رو بهتر نکرد،اون وقت میتونید به جدایی فکر کنید و با هر کسی که دوس دارید رابطه داشته باشید.
تربیزلی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
یکی از دوستان گفت پیش مشاور بروید. به نظر من اتفاقا بعضی از این مراکز مشاوره از مشاورانی بهره میبرن که سواد و مدرک درست و حسابی در ارتباط با مشاوره ندارن.
نمونش برادر زن خودم. مشاور است ولی یک بار نزدیک بود عامل طلاق من و همسرم شود. در حالی که من دانشجوی تخصص هستم و همسرم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد.
ناشناس
United States
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
آلیس کجایی؟
بیا...اینجاعجیبترین سرزمین دنیاس...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
در کل آقای فرارو نباید این بحثو مطرح میکردی
با تشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
حرفی براگفتن ندارم!!!!!!!!!!!!!!!
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
لطفا عوامل گرایش مردان متاهل به دختران را هم بررسی کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
روم نمیشه بگم
ولی حقیقته.
امير مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
محدوديت هاي اعمال شده وعدم فضاي معاشرت با جنس مخالف در فضا هاي ديگر مثل مدرسه دانشگاه و جامعه در سنين كودكي ، نوجواني و جواني در جامعه باعث مي شود كه كنجكاوي ها و عقده هاي آن دوران در سنين بالا تر و دوران متاهلي بيدار شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
دسته بندی ها زیاده

برخی مردها ذاتا هوس بازن و این نشد یکی دیگه شاید همزمان چند نفر

ولی بعضی مواقع هم مقصر زن اون مرد هست که فضای خونه را طوری میکنه که خونه برای مرد جهنم میشه و از این طریق به دنبال آرامش

برای دخترها هم شرایط متفاوت
بیشتر دخترها احساساتی و واقعا دل میبندن و حتی ممکنه قبل از ازدواج مرد عاشق بشن و یا اینکه اول ندونن که مرد متاهل هست

ولی خوب عده کمی از دخترها هم دنبال سواستفاده هستن و منافع مالی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بسیار عالی گفتی امیرمسعود....از جنس مخالف برامون یه موچود ناشناخته و فضایی ساختن متاسفانه...
عاقل
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
جناب امیر مسعود خان اگر استدلال شما درست باشد پس چرا آن مرد متأهل گرفتار می شود؟ او که با جنس مخالف همه کاری می کند و محدودیت ندارد به جای این بحث ها باید پایبند به شرع بود و لا غیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
++++++++ امیر مسعود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آفرین امیر مسعود...............................
ناشناس
United States
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
عوامل زیادی داره از عدم تجربه رابطه با جنس مخاف بگیر تا هوس رانی و شهوت گرایی ولی به خدا خیلی از اوقات به گاهی از ارتباطهای کاری که دارم بر لبه این پرتگاه قرار می گیرم . خیلی از اوقات فکر میکنم به دلیل نداشتن عشق در زندگی مشترک است ولی خوب که فکر میکنم میبینم تهش هوس بازی است البته منکر عاشق شدن دو آدم حتی اگر قبلاً متاهل باشند بهم نیستم . کلاً اعتقاد دارم در اینجور مواقع آدم باید سنگهایش را با خودش وا بکنه و ببینه ارزشش را دارد یا نه ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
امیر مسعود خان! پس چرا توی اروپا و آمریکا هم این مشکل هست؟! نه برادر من حقیقت اینه که بعضی از ما مردا تنوع طلب و هوس بازیم!
پسر مسمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
من یه پسر مجرد م با سی سال سن . دخترای زیادی تو محیط دانشگاه و کارم بودن .اما تا حالا با هیچ دختری حتی به صورت کلامی ارتباط دوستانه برقرار نکردم .
حتی درخواست کلاس خصوصی اگه از طرف دختر باشه رو رد میکنم .
چون میخوام اگه یه زمانی ازدواج کردم وجدانم راحت باشه .
آقایون و خانم ها وقتی صحبت از لزوم حجاب ، کنترل روابط تو محیط کار ، مضرات سریالهای ماهواره و ... میشه میان کامنت میازن که به ما توهین نکنید .
ولی حالا یکی یکی میان اعتراف میکنن که من به همسرم خیانت کردم ، با همکارم دوست شدم و ....
زمینشو فراهم میکنید بعد توقع دارید معصوم بمونید ؟؟؟؟
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
آقای امیر مسعود در نظر داشته باشه این چیزایی که میگید شامل خانم ها هم میشه. یعنی این موجود برای خانمها هم ناشناختست. پس یعنی خانمها هم به همین راحتی این حق رو دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
چرا بعضی از آقایون وقتی با خانومشون حرف می زنند صداشون عین خرسه ولی وقتی با خانمهای همکار صحبت میکنند صداشون مثل خسرو شکیباییه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
افراط و سخت گیری های بی مورد و مسخره
فساد را به زیر زمین و با عمق بیشتر برده است
دلمون خوش است که زورکی سر زنها روسری کردیم
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
لطفا عوامل گرایش مردان متاهل به دختران را هم بررسی کنید.
ناشناس
United States
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
كمبود محبت
مهناز
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
ستاره جان، فقط براي مردان مملكتم متاسفم. از عنوان تيتر زدنشون، اعترافاتشون ... تو خود بخون حديث مفصل از اين مجمل ..........!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
سوء استفاده بعضی مردان از زنان برای نیازهای غیرطبیعی
یکی میشه توضیح بده نیاز غیر طبیعی شامل چی میشه؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
منظور ایشان روش های غیر طبیعی بوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آقا یعنی اینکه طرف زن داره، باز چشمش دنبال دختر مردمه. غیر طبیعی هست دیگه، نیست؟ نیست؟ نیست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ناشناس 14:56
هست آقا هست.. به خدا غیر طبیعی رو رد کرده مریخیه..
ببین ما چه بدبختیم که برامون عادی شده!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اگه غیر طبیعی بود که شرع 4 تا دائمی رو بیان نمی کرد( تازه به موقتش ورود نمی کنم). می شه گفت غیر شرعی ، اما غریزه رو نمی شه غیرطبیعی دانست.
در ضمن از نظر بنده در وطن عزیزمان ایران ، اغلب خانم ها بعد از آنکه بچه دار می شوند ، تمام عشق و توجه خود رو صرف کودکان می کنند ، انگار نه انگار که مرد زندگی ایشان نیز نیاز به عشق و محبت داره.
از سوی دیگر مردان به مادر فرزندانشان ، با احترامی فراوان نگاه می کنند ، احترامی که در میان مدت باعث می شه که نگاه ایشان به همسر از نوع جنسی آن نبوده و ماندگاری حضور همسر در کنار خود را ابدی احساس می کنند و برای تنوع به دنبال جنس مخالف می روند.
به هر حال با توجه به محدودیت های موجود در جامعه ی ما که همواره جنس مخالف را خط قرمز شرعی معرفی می نماید ، عطش افراد وگرایش ایشان به دنیای ناشناخته ی جنس مخالف (و البته منع شده ) افزایش پیدا می کنه. گاهی حتی اگر چندین بار این عطش مرتفع بشه ، شخص باز هم به دنبال آن می ره و این بیماری است که از نظر من متاستفانه بسیاری از هموطنان عزیزم به آن مبتلا هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
انسان یک تکه گوشت اطراف الت تناسلی نیست! این غیر طبیعیه!
عباس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
اگه به یه مرد بگیم این ده تا دختر مال تو بشکن میزنه ولی اگه به یه زن بگیم این ده تامرد باید باتو باشن اگه خودکشی نکنه افسرده میشه مردوزن مساوی نیستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
نمکیه نون خشکیه...... :))))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
عباس آقا درسته حرفتون اما این دلیل نمیشه که این طور کارها از مردها سر بزنه. مردها طبیعت چشم چرون و تنوع طلب دارند و زنها طبیعت خودنمایی و عشوه گری. خودتون حساب کنید اگر هر کس به طبیعتش عمل کنه چه لجنی میشه جامعه. این که طبیعت مردا با داشتن ده تا زن بشکن میزنه دلیل نمیشه که ده تا زن رو همزمان داشته باشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من خودم همین شرایط این خانم رو دارم..چند تا نکته رو باید بگم امیدوارم قابل نشر باشه:
1-خواستگار نیس نمیشه که بزور جوون مردم بگی شوهر من شو
2- ارتباط با جوتن مجرد یه جور ریسکه چون اون هرکاری بخاد میکنه و شما هیچ اهرمی دستت نیس ..ولی مرد متاهل زن داره هر کاری و هر وقتی بخاد نمیتونه درخواست کنه..
3- مرد متاهل نشون داده اهل چرخانون رندگیه ..چه اشکال داره دو زن با یه مرد با جربزه زیر یه سقف باشن..
واسه خود من داره این شرایط پیش میاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
مرد متاهل نشون داده اهل چرخوندن رندگیه..اگه اون اهل اینکار بود که نمیومد با تو دوست بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
حالت خوبه؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اولا که شما اینطور فکر میکنی..دوما مرد متاهل راحت تر مسایلی که شما گفتید رو بکار میبره و اینکه نسل شماها دیگه قانع به یه مرد نیستید...آهن پرست و پول پرست شدید شدیدا...
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اینکارو نکن، آه و نفرین خانواده اون زن همیشه گریبانگیرت خواهند شد. رابطه با مرد متاهل عشق نیست . عشق یکه خواهی است. از خدا بترسید و پاتون را از زندگی مردهای متاهل بیرون بکشید، برای خودتان ارزش قایل شوید.
يك مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خيلي بيچاره‌اي كه اين تصورات واهي رو داري من زن و بچه دارم و براشون هر كاري توي اين دنيا لازم باشه ميكنم، چند وقت پيش هم با يكي از همكارهاي خانم مجردم كه 14 سال ازم كوچكتر بود ناخواسته (شيطون گولم زد. احساس كردم هنوز اون هيجانات قبل از ازدواج و كنجكاويهاش رو دارم كه اشتباه فكر ميكردم.) وارد يك ماجراي احساسي شدم. دروغ نميگم من هم اون رو دوست داشتم اما نميخواستم به خاطر اون زن خوبم رو كه سالها در سختيها و نداريهاي زندگي با من اومده بود حالا گاهي وقتها هم يه غري زده بود و يه دختر زيبا و باهوش رو براي من و خودش به دنيا آورده بود حتي به اندازه كمي ناراحتش كنم كه آسيب ببينه. شايد اصلا نميبايست وارد اين ماجرا بشم كه اون دختر كه واقعا هم خوب بود صدمه ببينه ولي نميدونم چي شد. به هر حال باهاش صحبت كردم كه اگر ازدواجي صورت بگيره قطعا خوشبختي در بر نخواهد داشت. و يه مشكلي كه الان دارم نگران روزي هستم كه مبادا زنم از اين مساله بويي ببره. يا علي بگو بات رو بكش بيرون.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خودتو قانع نکن کارت درست نیست. زندگی کس دیگه رو بهم بزنی برای منافع خودت.
البته زمان هم بعدا یه چیزایی را به شما هم نشون میده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اون مردی که به زن قانونی و شرعیش خیانت کرده، انتظار زیادی ازش نداشته باش دختر ایرانی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بدبخت بیچاره داری میشه آخرش طلاقت میده میگه من زندگیمو و زنمو و بچه هامو با تو عوض نمیکنم ایشیطان (باتوهه)فریبکار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اگه زن اولش بودی دوست داشتی یه نفر دیگه مثل خودت آوار بشه روی زندگیت؟
متاسفم برات که این طرز فکرته
milad
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من هم با شما موافقم . من هم شرايط شما رو دارم ولي در طرف مقابل هستم. به نظرم هيچ اشكالي نداره كه يك مرد با 2 يا 3 زن زير يك سقف زندگي كنه
مهدی
United States
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
مطمئن باش این اوضاعی که میگی تا زمانیه که گندش در نیومده.مطمئن باش اگه اوضاع به هم بریزه اون مردم متاهل از 100 تا مجرد دیونه تر و خطرناک تره!!
ماریا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من بعنوان یک دختر فقط می تونم بتون بگم براتون متاسفم!!! لیاقت شما همین مردان! چرا باید یه پسر مجرد بیاد سراغ دختری با دنیای شما!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
این خانم صادقانه نظر خود را بیان کرده. اما پاسخ به ایشان کلیشه ای و از روی تنفر و تعصب کور بیان شده است. بدون هیچ استدلالی و تنها از این باب که دیگران نتوانند نظر واقعی خود را بیان کنند. کاش دوستانی که این چنین گستاخانه این خانم را از این کار منع می کنند کمی بیشتر مطالعه و تعمق نمایند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
موافقم ! اصلا چرا یک مرد با دو زن ؟ با سه زن ، چهار زن ، پنج زن ... اصلا هر زنی 35 سال رو رد کرد طلاقش بده و زن نو بگیره .
ناشناس
United States
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
فرض كنيد شما شدين زن دوم اين مرد آيا حاضرين اين مرد زن سومي اختيار كند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
باید با نگاه واقع بینانه به نظر این خانم نگاه کرد. در جامعه ای که مرد مجرد که معمولا مشکلات مالی داره و طبیعتا نیاز جنسی خودش رو حتی با روش هایی که نمیشه در موردش صحبت کرد، رفع می کنه. نمیشه به دختری که تنها فکرش این هست که یک مرد حتی متاهل تو زندگیش پیداش بشه و بتونه اونو از این زنگی بی هدف و بدون آینده نجات بده، ایراد گرفت.مرد مجرد، اگر یک کار کم درآمد هم پیدا کنه، یک جوری لاقل نیاز جنسی خودش رو رفع می کنه ولی دختری که نه کار داره و نه آینده و دوست نداره که خودش رو در اختیار مردان متعدد قرار بده، ناچارا سراغ زن های متاهل میره
ناشناس
United States
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
شمایی که این خانم را از کارش منع میکنید، چرا راه حل بهش نمیدید؟ زن هم مثل مرد نیاز به عاطفه داره نیاز به یک غیر همجنس داره که در کنارش باشه. الان راحت ترین رابطه با مرد های متأهل هست آقایون مجرد که دنبال دختران مجرّد باکره هستند و این خانمها را اصلا نمیبینند که خواستگاری اونها برند. بجای پاک کردن صورت مسأله راه حل بدین؟ به نظر من، بهترین کار اینه که اگه اون مرد توانایی مالی داره و آدم خوبی هست که به زن اولش ظلم نکنه، همسر اولش رو در جریان قرار بده و باهاش صحبت کنه و از همون اول، توضیح بده که شرایط خودش و اون خانم دوم چه جوری هست و سه تایی به توافق برسند برای یک ازدواج دوم. اینجوری هم این دست خانمها به یک سر و سامانی میرسند و هم اون آقا که احتمالا با خانمش مشکلهایی داره که قابل حل نیست، مشکلش حل میشه و هم رابطه شرعی و قانونی هست و هیچ خیانتی در کار نخواهد بود. یکی از کاربرها هم گفته بود عشق فقط بین یک زن و یک مرد ممکنه. به نظرم این یک ادعای پوچ و بی دلیله. از اون طرف البته چون محدودیت شرعی داریم که یک زن نمیتونه بیشتر از یک شوهر داشته باشه، منع میکنیم غیر از اینکه با فطرت و روحیات زن هم سازگار نیست که دو شوهر داشته باشه
فرارو خواهش میکنم منتشر کن مرسی
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
من دخترم، دوس پسر هم دارم ولی دوس پسرم برعکس من نه کار و پول درست حسابی داره، نه رفتارشو با یه خانوم بلده! با این وجودم انتظاراتش از من تمومی نداره. قبول کنید پسرای الان نه تنها هیچی ندارن بلکه به مفت خور پرتوقع اند. در حالیکه یه مرد متاهل بی تجربگی هاشو گذرونده و چون متاهله و تو جایگاه ضعف قرار داره احترام و توجهی که باید به دختر نشون میده. ترسی هم از خرج کردن بر دختره نداره و چشش دنیال پول بابای دختره نیس و با توجه به تامین بخشی از نیازهاش تو خونه، همه رابطه رو به نیازهای جنسی اختصاص نمیده
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
خانوم سحر خب شما هم فردا با دوست بهم بزن برو تو کار متاهل. پدر خود شما الان معلوم نیست چنتا دوست دختر داره. بله برای شما که شرع و دین مهم نیست هر کاری می کنید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
من در این مورد کتاب خوندم.
خیلی کم پیش میاد که مرد متاهلی فرد دوم رو برای زندگی انتخاب کنه مرد ها اگرچه رابطه برقرار می کنن ولی زن اولشونو ترجیح میدن ولی زن ها بر عکس. خشت اول گر نهد معمار رج تا ثریا می رود دیوار کج. میتونی برای خودت زندگی بساز خراب کردن که سخت نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
این خانم درست می گوید و اگر تمام شرایط شرعی لحاظ شود هیچ اشکالی ندارد. باتاسف بعضی ها چون برای خودشون مقدور نیست ساز مخالف می زنند.
سحر
United States
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
آقای فرشاد اولا رفتارایی که از پسرای الان گفتم و نیازهایی که شمردم که از طرف پسرا تامین نمیشه چه ربطی به پدر من داره؟ جواب منطقی دارین بدین لطفا!
دوما چرا وقتی به نفعتونه میفرمایید که شرع و دین چندهمسری و صیغه و اینارو براتون آزاد کرده؟ الان شرع مخالف این موضوع شده؟
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اساسا شکل روابط و دوستی ها چندین سال است که در مسیر طبیعی نیست.این همه همسر کشی وبخشی از امار طلاق به این مطلب مربوط می شود .به نظر می رسد نبود امکانات برای ازدواج به موقع می تواند باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
100%
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اساسا از نظر کارشناسی شما ممنونم دکتر نیما افشار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
از شرع حرف نمي زنم
اخلاق در کشور ما مرده
در همه شئونات
به خودمون بيايم چند روز ديگه ميبينيم جايي زندگي ميکنيم که حتي خودمون به دستو پاي خودمون هم اعتماد نداريم.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
واقعیت جامعه ما اینه. بیاد با من مجرد دوست بشه که چی بشه متاهله هم براش پول خرج میکنه هم دردسر درست نمیکنه .....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
مقصر خانم های متاهل هستن که با ایجاد کمبود عاطفی تاکید میکنم از همه مهم تر عاطفی باعث ایجاد شرایط برای ورود دخترهای دیگر رو به زندگی و فکر شوهرشان میشوند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ناشناس 11:54 - بخدا قسم حرف دل منو زدی ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ما مجردها مفت خوریم
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
واقعا اینطوریه..ما چند تا دوست خانوادگی داریم شوهراشون از دست غرغرهای زنه به خونه ما پناه میبرن ... ولی من به عنوان زن یک چیزی میگن و اون اینکه مدیریت خونه و زندگی کار سختیه و انتظار دارم همسرم که میاد با روی خوش و خنده بیاد نه با عصبانیت از همکار و فحش به رئیس
ناشناس
United States
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
یک بیما جنسی چنین میکند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
همیشه یک پدیده اجتماعی، بیماری نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بیمار جنسی یعنی چی؟
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
درود بر شما دوست ناشناس . اینجور افراد با خراب کردن زندگی دیگران می خواهند به مقاصد خودشون که معلوم نیست جنبه مادی، و یا جسمانی دارد برسند ولی به چه قیمتی، اینها همیشه خدا آه و نفرین زن و بچه دنبالشونه و این ادما هیچوقت خوشحال زندگی نخواهند کرد و با کوله بار عذاب وجدان زندگی را می گذرونند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اگر نیمی از جمعیت ایران را مرد فرض کنیم
آنگاه حدودای 35 میلیون بیمار جنسی داریم با نگاه شما...
فراز
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
چنین زنانی بیمار و دزد هستند، اینها از خلاهای عاطفی خانواده استفاده می کنند و به حریم خانواده ها تجاوز می کنند، خیانت در هر فرهنگی نکوهیده است، و در کشورهایی که از نظر ما کافر و لاییک هستند ، جرم محسوب میشه ، لطفا اگر مخالف از هم پاشیدن خانواده ها نیستید این مطالبو سانسور نکنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
یعنی به نظر شما همه ی 35 میلیون مرد ایرانی به سمت دختران مجرد گرایش دارند؟
شادمهر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
فک میکنم یکی از مهمترین دلایل مشکلات مالی اقایون مجرد باشه ...

خود من الان دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه ازادم
درامدم زیاد نیست . خرج خودم رو به زور میدم

کدوم دختری میخواد با من باشه ؟ به فرض هم که بخواد من انگیزه ای ندارم با این شرایط مالی

ازدواج یعنی اینکه با یکی دیگه خوشبخت بشی نه اینکه یکی دیگه رو هم با خودت بدبخت کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ایول داری شادمهر
من با داشتن همسر و فرزند و درامد کافی هنوز غبطه دوران تجرد رو میخورم ..نه برا کارهای خلاف که برای رهایی فکر و مغزم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آقا جان اين همه دختر پاک و عفيف که نه ازدواج کردند نه حتي با پسراي مجرد دوست هستند
سرشون به کار خودشونه و دارن مسير پيشرفت خودشونو طي ميکنن
مگه حتمن آدم بايد با يکي باشه. مي دونم کمبود محبت و احساسات و خيلي مسائل ديگه هست ولي به چه قيمتي
آيا بزرگتر از نابودي يک زندگي چيز ديگه اي وجود داره؟ گناه بزرگتري هست؟
هم مردش هم زنش فرقي نيست انقدر مثل بچه ها از جنسيت خودتون دفاع نکنين
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
مشكلاينجاس كه فكر ميكنيم روزيمون دست خودمونه
اگه فقط يه ذره به خدا اعتماد داشتيم همه چي حل بود
همه ميگن با دست خالي كه نميشه ازدواج كرد ولي خدا ميگه بريد جلو من ميدم بهتون
من خودم عقد كرديم شوهرم سرباز بود بدون كار اما الان هم خونه داريم هم ميخوايم ماشين بگيريم و هيچ مشكلي نداريم خداروشكر
يه كم قناعت و كمي توكل بايد...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
لایک خانم یا اقای 16:02
من دقیقا همینجوری فکر می کنم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
واقعیت این است زنان مطلقه یا دختران مجرد تنها برای سرکیسه کردن مردان حاضر به دوستی و رابطه می شوند و تهدیدی جدی علیه خانواده ها هستند . جز شرارت و تهدید هیچ عاطفه ای ندارند تا زمانیکه به خواست های آنها پاسخ داده شود خوبند در صورتیکه نتوانند مردان با آنها باشند اقدام به تهدید و ایجاد مزاحمت می نمایند . در کل این نوع روابط جز سیاه بختی و نکبتی چیزی ندارد و اینگونه زنان هدفی جزنابودی مردان و متلاشی شدن زندگی و کانون خانواده ها را ندارند چون هدف عاطفه و عشق نیست . هدف پول و اخاذی است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
درود بر شما برادر خوبم . زندگی مرا هم یکی از این دختران بی ... خراب کرده و فقط از خدا می خواهم که این زن اگر آبرویی دارد که معمولا هم ندارند رسوا و مکافات شود.
خاموش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
یه سری زنا هستند که شیطان درمحضرشان چهار زانو می نشیند و سرپا گوش می شود. مرد
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اگر قبول دارید که شما مردها انسانید، اینقدر با افتخار و راحت مسئولیت کاراتون رو به عهده ی خانوم ها نندازید! از نشونه های یک انسان داشتن اختیار و مسئولیت کاریست که انجام داده...
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
باورکنید دلیل اصلی این رابطه ها مالی هستش...دختره از این مرد 2 مانتو و از اون یکی کفشش رو تامین میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
نظرات اینجانب به عنوان یکی از مردان این جامعه به شرح ذیل هستش:
1- در منطقه ای از جهان قرار داریم که به لحاظ فرهنگی چندهمسری در برخی کشورهای اطراف وجود داره
2- در حدود 70-80 سال پیش این فرهنگ در مملکت ما نیز رواج داشته ولو اینکه ناخوش آیند بوده اما بنده این موارد را بارها و بارها از زبان بزرگان فامیل و آشنایان خود شنیده ام
3- در جامعه ای زندگی می کنیم که همانند جوامع پیشرفته ، برابری بین زن و مرد وجود نداشته و درآمد خانم ها عموما از آقایان کمتر است (توجه شما را به شهرهای کوچک جلب می کنم و نه شهرهای بزرک و مراکز استانها)
4- در مملکت ما عملا توصیه می شود که زنان در خانه بمانند و کودکان خود را تربیت کنند. به این معنا که خانم ها تشویق می شوند که درآمد نداشته باشند و وابسته به پول مردان باشند. در مقابل در کشورهای پیشرفته زن و مرد صاحب درآمدهای خود هستند.
5- در جامعه ی ما اختلاف و شکاف طبقاتی به صورتی نگران کننده در حال افزایش است
6- افراد کم درآمد (که خانم ها در این گروه قرار می گیرند) امکانات تفریحی کمی دارند ، اما ماهواره و اینترنت و ... باعث شده که ایشان از تفریحات سایر جوامع مطلع باشند. (باز هم به شهرهای کوچک توجه شما را جلب می نمایم)
7- آیا زنانی که به لحاظ مالی ضعیف هستند و نیاز به زندگی ، تفریح، امید به آینده و ... دارند ، حق ندارند که راهی را برای زندگی بهتر بیابند؟
دوستانی که زنان را شیطان فرض می کنند ، آیا مرد جامعهی ما واقعا همگی علیه سلام هستند و هیچ ایرادی ندارند؟
8- چرا نباید حق لذت و شیرینی زندگی مشترک را باید از برخی زنان گرفت وقتی خود انتخاب نموده اند که با مردی متاهل ازدواج کند؟ لابد همسر آن مرد مشکلاتی داشته که فرد به دیگری گرایش پیدا کرده . نمی شود که همه را بیمار روانی فرض کرد؟
9- مردان ما متول تر از زنان هستند ؛ مسئولین ما سیاست هایی را اتخاذ می نمایند که مردان مکنت مالی بیش از زنان داشته باشند ، در آینده اگر این مردان متمول برخی زنان (مطلقه ، بی سرپرست ، فقیر و ...) را تحت سرپرستی قرار ندهند ، آیا نباید انتظار داشت با تایلندی اسلامی مواجه شویم؟ آیا بهتر نیست موضوعات اینچنینی خود را ، خودمان حل کنیم و از مردان خارجی برای اینکار کمک نگیریم؟؟
9- به هر حال همه غرایزی دارند که باید از حق خدادادی آن برخوردار شوند ، همانند غذا ، بهداشت و امنیت و ...

در خاتمه یادآوری می کنم که بنده خود از وضعیت پیش آمده برای دختران و زنان جامعه ام نگران و دلواپس هستم ،
نه ثروتمند هستم و نه به دنبال بی بند و باری ، بنده خانواده داشته و همسرم را دوست دارم. ایشان نیز از نظرات من آگاه هستند.
به نظرم لازم است و همه حق دارند در این مورد اظهار نظر کرده و واقعیت های جامعه را بیان کنند. حکومت وظیفه دارد در مورد این موضوعات برنامه ریزی نماید. با کتمان واقعیت ها و تحلیل درست آنها نمی شود به جنگ آینده رفت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بعد نقش مرد این وسط چی میشه ؟! در حد یک بچه ای که گول می خوره تقلیل پیدا می کنه ؟!!
ناشناس
Malaysia
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
مرضیه واقعا درست گفتی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
انسان نباید نفسش را ول کنه خداوند خودشان بطور واضح فرمودن برایتان از جنس خودتان همسرانی را افریدم تا در کنارشان ارامش بیابید وهمچنین تاکید بر تک همسری دارند وفرموده با زنانتان ب ارامی برخورد کنید هرچند چندان مورد رضایتتان نباشذ والله وعزیز و الحکیم واما در ازدواج های موقت زن بعد از هر ازدواجی باید عده نگهدارد والا جایگاه زن ..... رو پیدا میکنه
یه مرد که مرد!
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
یعنی سه ماه وده روز هیچکسی دیگه رو نبینه؟ خوب بدبخت میشه میره که! از کجا بیاره بخوره؟ الکی میگن عده نگه میداریم ولی شب بعد با کسی دیگه اند وباز میگن...
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
کجا تاکید بر تک همسری شده؟
پس چهار تا زن دایم و بدون محدودیت موقت چیه ؟
البته با حفظ ملاحضات شرعی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
امير آقا بهتره بري آيات قرآن راجع به ازدواج رو با دقت بيشتري مطالعه بفرماييد
اولا هيچ جايي از قرآن اسمي از ازدواج موقت نيست و تقبيح دوستي هاي پنهاني عيناً در قرآن کريم آمده است
ثانيا بعد از مطرح شدن چهار همسر ادامه آيه اشاره به ناتواني مردان در برقراري مساوات بين آنها را داده و اشاره شده که بهتر از اين کار را نکنيد
براي چه آنچه را که نمي دانيد مطرح مي کنيد
قرآن کريم
ناشناس
United States
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
آهای سوگولی ها پس از اینکه سوگلی بودنتون تموم شد این مردک ها رفتن سراغ یکی دیگه ببینم بازم این نظراتو ذارین.....
شیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اتفاقا برعکس تیتر زدی! امان از این مردای مثلا متاهل!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
امان از بي اخلاقي در انسانهاي جامعه ما
مرد و زن نداره
هرکس از دوجنس وارد اين رابطه بشه يک بزدل و پست فطرت هست.
چه زن چه مرد
منکر عوامل ايجاد اين روابط نيستم اما عواملش ايجادش دليلي بر توجيه کار کثيفشون نيست
بس کنيد بحث زن و مرد و اين چيپ بازي هارو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
زنان وسواس چی؟
یک تکه اشغال یا خون کل زندگیت را به هم می زنه
ده بار باید دستت را آب بکشی
اگر شما هم یک زن وسواس داشتبد
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
مقاله و بررسی فوق نه شرعی بود و نه اجتماعی
مشخص است نویسنده نه تخصص به منابع دینی دارد و نه از آسیب شناسی اجتماعی آگاهی دارد.
کاملا یکطرفه به قضیه نگاه کرده.
اگر این رابطه اشتباه است چرا اینقدر در جامعه گسترده و مبتلا به است.
واقعیت این است که جامعه ما در انحطاط به سر میبرد چون نه جامعه سنتی با تفکرات دینی است و نه مدرنیته
این تناقض هم بستر مناسبی است تا چنین علایقی علارغم تمام مشکلات و عواقب آن شکل بگیرد و گسترش پیدا نماید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آقا معلومه که این رابطه اشتباهه و نشان از انحطاط اخلاقی است. و قتی کسانی با هم رابطه مخیفانه برقرار می کنند، حتما جایی کارشان لنگ است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ويران شديم
هيچ قيد و چارچوبي نداريم
فقط و فقط توجيه
چه جوري رومون ميشه راجع به خودمون فکر کنيم.
چه گناهي کرديم که به درد بي درمون بي فرهنگي و بي اخلاقي دچار شديم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
شیوع یک پدیده در جامعه دلیل بر درستی آن نیست. طبق نظر شما اعتیاد هم نباید اشتباه باشه فقط به این دلیل که در جامعه شیوع پیدا کرده!
کاروانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
سلام
متاسفم که این دوران همه به بهانه های خیلی سطحی تمام اصول را فدای فروع می کنند.
عزیزان در کجای شریعت ما چند همسری زشت شمرده شده؟؟ مگر نمی بینید این همه دختر و خانم مطلقه بی همسر هستند؟
تقصیر آن مردی که هم توان مالی و هم کشش جسمی و عاطفی برای بیش از یک همسر داره چیه که به جرم اینکه ما این موضوع را اینقدر پلید و زشت جلوه دادیم که باید مردان مخفیانه به دنبال همسر دوم باشن؟؟
به من بگید اگر یک مرد از زنش محبت نبینه و همه ش بد اخلاقی و بی عاطفگی ببینه و از طرفی چون بچه داره و به خاطر بچه ش نخواد زن اولش را طلاق بده چکار باید بکنه؟؟؟
آن کارشناس محترم که اینقدر موضوع را پیچیده می کنه مگه نمیدونه قدیما خیلی مردها چند زن داشتن و هیچ مشکلی هم پیش نیامده؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اونوقت همسر اونفرد اگه ازش خسته شده باشه و بخاد بخاطر بچه فقط باهاش بمونه باشد چکار کنه بره با یه مرد دیگه دوستی کنه ..انصافم خوب چیزیه بخدا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آقا براتون متاسفم که همچین طرز تفکری در این دوره زمانه دارید، چند همسری در دوران فعلی فقط به خاطر هوی و هوس صورت میگیرد و همینطور تنوع طلبی آقایان. آقا اگر مشکل دابا همسرتون دارید با هم حرف بزنید و به مراکز مشاوره رجوع کنید، اقلا اگر همسرتون رو دوست نداری فکر اون بچه های بیچاره باشید که در شرایط غیر عادی و خالی از مهرو محبت بخواهند بزرگ شوند.آقا اگه راست میگید پاسخ‌هارو سانسور نکنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اقای کاروانی..
شما که دنبال همچین روابطی هستین، منت رو سر بچه ها نذارید..
شما دلتون نمیاد مهریه و نفقه زن اولتون رو بدین..
گیرم بخواهید برید زن دوم بگیرید. باید رضایت همسر اول رو جلب کنید..
دوستی با دختر های بی اصل و نسبی که راه می افتن دنبال مردهای متاهل راحت ترین گزینه است
برادر من .. با خودت رو راست باش..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خواستم برات جواب بنویسم ولی انقدر حرفت بی منطق بود که فهمیدم چه جور شخصیتی داری و پشیمون شدم بیچاره خانومت
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ببین خدا همین کارو پس فردا با بچه ت میکنه .... زن عاطفه میخواد همین .. خسته ای از کار که هستی با زنت برو 2 نفری بیرون براش گل بخر و بزار شام رو اون انتخاب کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
این متن رو خوندم از مرد بودنم خجالت کشیدم عزیز من همسران ما اسباب بازی نیستن که ازشون استفاده کردیم و خسته شدیم بندازیمشون دور بریم سراغ یکی دیگه زنها هم خیلی مشکلات دارن اونها وظیفه سنگین مادری روی دوششون هست بجای اینکه مدام ازشون ایراد بگیرم مردونگی کنیم و وقتی میریم خونه بی چشم داشت محبت بهشون بدیم این رسم مردونگیه. من این کار رو کردم و جوابشم گرفتم 5 ساله ازدواج کردم خدا هم یه دختر خوشگل بهمون داده از لحظه لحظه کنار هم بودن لذت می بریم حتی نمیتونم یک لحظه به یه زن دیگه فکر کنم همسرم قهرمان زندگیه منه از همه مردان متاهل خواهش می کنم مردانه پای زندگیشون بایستن و عشق بی شائبه بدن به همسرشون تا عشق بگیرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ناشناس 14:52 عزیز
کاش همه مردان سرزمینم مثل شما بودند که این اصل اخلاق هست که متاسفانه الان تبدیل به آرزو شده!!!
انشاله همیشه خوشبخت باشید
گلبرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ناشناس 14:52 عزیز
ایشالا خوشبخت وسلامت باشید خدا مردای مثل شمارو حفظ کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
کشش عاطفی ؟! مردی که چشمش دنبال زنهای نوئه هر چی داشته باشه عاطفه نداره . شماها به همون یه دونه زن هم نمی تونید محبت کنید و زنهاتون کمبود عاطفه دارند . آقا می خواهی هوسرانی کنی چرا دنبال بهانه می گردی ؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
تو فقط یه هوس باز بی ارزشی.
م
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
اول از همه فرارو تو رو خدا منتشر کن تو کلا کامنتهای من رو حذف می کنی این یکی رو متشر کن ناکام نمیرم.

حالا جواب شما دوست گرامی فقط یک سوال آیا اگر مرد بد اخلاق باشد و زن را نه به لحاظ عاطفی و نه جنسی تامین نکنه و زن بخواد بچه اش رو نگه داره اجازه داره با مرد دیگه ای ازدواج کنه؟
حالا نکته اینه که خیلی از دختر و پسرها برای ازدواج آموزش نمی بینن خانواده ها سعی دارن بیشترین تاثیر رو داشته باشن رو زندگی بچه هاشون. شما یک آمار بگیری از میان خانمها بیشتر شون با خانواده همسرشون مشکل دارن از طرفی بیشتر به فکر خودشون هستن تا زندگی یا همسرشون. اگر یک زن اونقدری که به فکر اینه که چطور در مهمونی ظاهر بشه به چگونگی ارتباطش با همسرش فکر می کرد بدونه شک زندگی بهتر می شد.
از طرفی مردها هم باید بدونن زن یک انسانه با روحیاتی متفاوت از دوستان اطراف مخصوصا وقتی باهاش زیر یک سقفی پس تفاوتها رو باید قبول کرد نه که باهاش جنگید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
تمام این بهانه ها که شما برای ارتباط با چند زن اورده ای در مورد خانمها هم وجود داره. این همه شوهر معتاد و بداخلاق و بیکار داریم. خانمهاشون باید برند با مردای دیگه؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
انسانی هوس ران تر و بی بند و بار تر از تو باز خود توعه. اگر روزی شوهر خواهرت هم بگه از خواهرت خسته شدم و بره با یه زن دیگه هم مرد عاطقی ایه از نظر تو؟ یه روزی همین بچه ات که مثلا به خاطرش زنت رو طلاق نمی دی از تو متنفر می شه و از داشتن پدر هوس بازی مثل تو جلوی دوستاش خجالت می کشه و حسرت پدرای سالم و خانواده دوست دوستاش رو می کشه. متاسفم برای فکر حقیرت...
farzand iran
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
دخترها همان چیزی را نیازدارند که مردان متأهل به آنها می دهند و مردان متأهل نیز طالب چیزی هستند که دخترها می توانند برایشان مهیا کنند در و تخته با هم جورند برخی از زنها به مردها به عنوان ماشین پول و حنبالی نگاه می کنند در ضمن خودشان نیز با پسر ها دوست می شن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
فقط برخی؟؟؟؟
خاموش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
واقعا این مردایی که به خاطر رفع نیاز جنسی ازدواج می کنند و بعدش یه بچه پس می ندازن و بعدش هم یک سر چشمشون به دنبال جوارح مادینه هاست، آدمایه فرو مایه ای هستند. دختر اگر لباس تنگ می پوشد و کش و قوس بدنش به معرض دید می گذارد تا بلکه مرد فرومایه مایه داری تور کند چندان جای سرزنش ندارد . ترکیب وصفی رو داشته باش "مرد فرومایه مایه دار" خودم حال کردم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
حنبالی =حمالی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
بیشتر این زنها همسر مردانی هستند که به زنها به چشم آدم نگاه نمی کنند و محبت ندارند. از نظر آنها زن وسیله همخوابگی و در نهایت مادر بچه ها و آشپز است. بعد از مدتی زن هم به این نتیجه می رسد که توقع احترام و محبت نداشته باشد و به این مرد به چشم حمال و نان اور نگاه کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اساسیتین مشکل مردان بسیار از مردان متاهل و همچنین همسرانشان نبود ارتباط عاطفی عمیق بین آنهاست. متاسفانه بسیاری از مردان متاهل به دلیل عدم ارضاء جنسی رو به زنان دیگر می آورند. بنابراین نباید تنها مردان متاهل را مقصر قلمداد کرد. بعلاوه ازدواج های سنتی و عدم آشنایی کامل قبل از ازدواج هم در ایجاد چنین مشکلاتی بسیار ماثر است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
در بیشتر ازدواج های دوم که خودم شاهدش بودم همسر اول هم زیباتر و نجیب تر و هم با شخصیتر بوده فقط اغفال اقایان و نیاز مالی خانمها دلیل این امره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
این مشکلات که شما نام بردید دو طرفه است. مسلما برای زنان این افراد هم وجود دارد. به نظر من مقصر اصلی کسی است که خیانت می کند چه زن باشد و چه مرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اعدام .... آقا راه حلش اعدامه ....
فقط ....
D:)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
نمکدون
شادمهر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
البته جدای از شوخی در بعضی موارد کار به اعدام هم کشیده میشه ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
یخ کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
چالش يك سطل آب همراه يخ به كامنت گذار توصيه و تجويز مي‌شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
کدوم یکیشونو اعدام کنن
دختره را یا مرده را
تعیین کن که قضات گیج نشوند
لرستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
به نظر من دلیل این پدیده انحطاط معنوی و اخلاقی است که این نیز معلول بیکاری و شرایط نابسامان اقتصادی است که تشکیل خانواده و زندگی مستقل را برای بسیاری از جوانان علی الخصوص دختران- اگر نگوییم غیر ممکن- بسیار دشوار می سازد نتیجه آن هم رواج بی سابقه روابط خارج از قاعده و عرف نظیر همین پدیده مورد اشاره است.وگر نه من گمان نمی کنم هیچ دختری در حالت عادی و طبیعی و بدون احساس نیاز ، نیاز مالی یا فیزیولوژیک که به نظر من نقش اولی بسیار پررنگ تر است تن به دوستی با مردان متأهل دهد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بله خانم لرستانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
البته که بله آقای ناشناس
لرستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ناشناس محترم 11:57 بنده مرد هستم ولی آن چه گفتم به نظر من حقیقت دارد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
موافقم..
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خدایا پناه بر تو. انشا الله خداوند مشکل ازدواج همه خانمها و آقایان را برطرف کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
و مشکلات اخلاقي و تربيتيمان را
الان مي فهمم پدر و مادر شدن چه وظيفه سختيه
خيليا به وظيفشون درست عمل نکردند که جامعه پر از انسانهاي مريض و بي اخلاق شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
مشکل ازدواج یا مشکل زناشویی؟ میبینی که خیلی ها با وجود ازدواج کردن به این سمت و سو کشیده شدن پس حل مسائل زناشویی مقدم تره به نظر بنده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
این یک بیماری نیست بلکه واقعیت امروز جامعه ایرانی است که نمی داند از زندگی چه می خواهد. بسیار از مردان متاهل و همسرانشان از یک مشکل بسیار بزرگی به نام رابطه جنسی صحیح رنج می بردند. نه مردان و نه زنان ایرانی در بسیار موارد از روابط جنسی صحیح و کارامد اطلاعی ندارند. همین عامل باعث جدایی عاطفی و در نتیجه گرایش مردان متاهل به زنان دیگر می شود تا رابطه جنسی را در آنها بیابند.
برای درمان چنین مشکلی نه تنها کوشش متخصصین علوم اجتمتعی را می طلبد بلکه راه کارهایی که باعث ایجاد این مشکلات را می کند بایستی با منطق و کمکهای اجتماعی حل نمود.
در چندین ده اخیر برای چنین معضلاتی هیچ فکری نشده و فقط توصیه به صبر و دینداری شده است که کار ساز نبوده است. بنابراین توصیه های این مقاله نمی تواند باعث حل این معضل باشد.
سهیل
United States
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
این بیماری است، اینکه امری هم بیماری و هم واقعیت جامعه باشه با هم در تضاد نیستن که شما میگید بیماری نیست، واقیعیته!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
"در دام زیاده خواهی بعضی مردان"
فرارو ایشالا بمیری که فقط مردا رو محکوم می کنی .
من در سن پایین ازدواج کردم و اشتباه کردم
الان دلم سیر نشده از دنیا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
برادر شما دله ای..
دله بودن مشکل بزرگیه..
خانوم دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
پس حقته روزی 5بار قبل از غذا بگی غلط کردم پاشم باید بخورم...
امين
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اين تحليل يك طرفه و واقع بينانه نيست .اولا جايگزين يك ارتباط با يك مرد متاهل مرد مجرد است كه تا ميتواند سو استفاده ميكند و همزمان با زنان و دختران ديگر در ارتباط است وزير بار هيچ تعهدي نميرود.در حاليكه مرد متا هل حتي اگر هم بخواهد امكان ارتباط همزمان با دختران ديگر را ندارد. پس از ديد دختران به مردان متا هل مي توان تكيه كرد و زمان اين رابطه قطعا طولاني تر از ارتباط با يك مجرد خواهد بود.اين واقعيت قابل انكار نيست..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
فکر کنم یک مرد متاهل اینکاره باشی
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
مرز تعهد رو خود دخترا هستند که باید مشخص کنند وقتی بعضی از دخترا انقدر سهل الوصولند که قبل از اینکه هرنوع تعهدی از پسر بگیرند جسم و روحشونو در اختیار پسر میگذارند چرا پسره بهشون تعهد بده؟بین دوستانم دیدم که میگم...دخترا برای خودشون اصلا ارزش قایل نیستند...بعدم هرچقدر این نوع رابطه های احمقانه طولانی تر بشه صدمه اش هم بیشتره
ستوده
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
این ارتباط مخصوصا از طرف مردان متاهل بیشتر جنبه احساسی دارد تا لذت جنسی. شاید به دلیل زیاده خواهی زنان است که گرایش مردان متاهل به زن دیگری ایجاد می شود . چه اشکال دارد فقط فکر فریب طرف مقابل در میان نباشد .بنده موافق این پدیده هستم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خوب معلوم شد شما هم بدت نمیاد
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
زیاد فیلم نگاه می کنی،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
امیدوارم در مورد دخترت یا خواهرت اگه پیش اومددهم همین طور موافق بمونی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
عدم آموزش جنسی مردان و زنان در دوران نوجوانی و جوانی باعث می شود هر دو طرف در بسیار موارد بر اساس ایجاد روابط جنسی با هم ازدواج کنند. پس از ازدواج تازه به فکر می افتند که همسرشان مناسب نیست. این معضل امروز جامعه ایرانیست.
ناشناس
United States
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اگر مشکل این بود در جوامع غربی هم شاهر این مشکل نبودیم .. روابط خارج از چارچوب ازدواج در همه جای دنیا وجود دارد، عدم پایبندی به چارچوب زندگی مشترک نمی تواند تنها معلول عدم شناخت جنسی باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
صد البته این نظرات شما میتونه اشتباه هم باشه...
من متاهل هستم. 3 تا هم دوست دختر دارم...
یک مطلقه هم دارم...
با همشون هم خوبم. اونها هم با من خوبن...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
شما بیمار جنسی هستی برادر من..
حتما به یک روانپزشک مراجعه کن..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بابا دست ما رو هم بگير
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بابا فرمولش را به ما هم بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آفرین و صد آفرین داری تنهاترین مرد روزگار!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خدا شفات بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خروس !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خوش به حالت . خوش باش ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بترکی...................................
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
شما حماسه آفریدی..
و بی شک همسر شما هم ناخواسته حماسه ها..
دختر آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
برای همسرت وبچه هات متاسفم وآرزو میکنم پیش بچه هات وبعدش زنت وخانوده ات واقوامت رسوا بشی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
دمت گرم داداش سرافرازمان کردی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ناشناش29: 13 گل گفتي من هم همين فكر رو ميكنم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خدا قوت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بعد شما کار هم می کنی یا فقط کارت رسیدگی به دوستان و خانواده س؟
انشاءا... که کسب درآمد رو فراموش نکنی
نکته سنج
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
الان پشت این کامنت یه مجرد حسرت به دل نشسته شما جدی نگیرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خدا زیادش کنه اخوی. درود بر تو مرد واقعی
ناشناس
Germany
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خدا قوووووووووووووت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بابا دمت گرم میشه فرمولشم بگی
yuri
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
تو نری نه مرد...
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
گشت ارشاد باعث ميشه!!!!
یک شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1- غالب آقایون به لحاظ فیزیولوژی بدنی و میل جنسی تفاوت فاحشی با غالب خانمها دارند. این یک واقعیته.

2- توی جامعۀ ما آموزش های کافی به طرفین بالاخص خانم ها داده نمیشه و خانم ها اغلب مهارت های لازم برای ایجاد یک جو عاطفی توی خونه رو ندارن. نگین مردها هم همینطورن. قبول. ولی جنس زن و لطافت فطری زن بیشتر این مسئولیت رو روی دوشش میگذاره. در واقع خانمها پس از ازدواج انگار دیگه خرشون از پل رد شده و دیگه میلی به جذب شوهر در خودشون حس نمیکنن (میگن همینه که هست).
3- وضعیت جامعه به لحاظ بیکاری، تجرد، سرخوردگی، لجبازی و ... بگونه ای شده که بسیاری یه ولنگاری رو آوردن و خیابونهای ما شده، نمایشگاه مانکن های متحرک وسوسه برانگیز.

4- هیچ مکانی برای رفع نیازهای مشروع جنسی آدمها توی این جامعه پیش بینی نشده .


حالا شما چهار مورد فوق رو کنار هم قرار بدین ببینین آیا مردهامون باید تا چه حد انسان باشن که به این ناهنجاری هایی که شما میگین دچار نشن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
زدی تو خال.
ناشناس
Germany
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
فرد متاهلی که زن داره هم باز نیاز به مکانی برای رفع نیازهای مشروع جنسی داره؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
دقیقا همین مسائل و همین مانکن ها برای خانوم ها هم وجود داره..
پسرانی به مراتب زیباتر و خوش پوشتر از همسرشان..
چرا فقط خودتون رو می بینید؟!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ناشناس 13:02
بله. شايد اون فرد متاهل زني داشته باشه که فقط هر 10شب يبار اونم که ميشه ماهي 2بار اجازه برقراري رابطه رو بده. مگه موقع ازدواج ميشه درمورد نحوه برقراري رابطه ميشه صحبت کرد؟!!!
999
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
عوامل گرایش دختران به مردان :
1ـ پول وخوش گذرانی
2ـ پول و نیازعاطفی
3ـ پول ونیاز جنسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
عالی بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
حتما یکی ز مهم ترین عامل هاش فقر و بیکاریه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بخدا قسم بارها تصمیم به طلاق و یا رابطه با کسی دیگری به دلیل اینکه زنم منو کم میدید رفتم . همین که شب بچه هام را داخل رختواب چهره معصوم اونها رو دیدم گفتم عیب نداره میسازم تا بچه هام بی پدر بزگ نشن اما نتیجه اون طلاق عاطفی شده .. خانمه ا باور کنید زندگی بدون شوهر خوب و متقابلا زن خوب جهنمه . مردها از درون داغون میشن اما بخاطر بچه ها طلاق نمیگیرند ... یه کم واقع بین باشیم بخدا زندگی اونی نیست که توی سریال های فارسی وان میبینیم واقعیت زندگی درک متقابل هستش .. وگر نه برای بخصوص مردها کاری نداره بگن اضافه کار بودم اما بروند به کسی دیگیری بیرون ..نگذارید ظواهر زندگی فریبمان بده .. نقش صدا و سیما چیه ؟ آوردن یک روحانی توی تلوزیون و نصیحت ؟ این خوبه اما به تنهایی نتونسته و نخواهد توانست جلوی طلاق های بخصوص طلاق های عاطفی که شاید 70 درصد بهش مبتلا شدیم را بگیره ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ناشناس 11:41 من مثل خودت یک مرد هستم که 43 سال سن دارم . پنج ساله که به عنوان یک مرد هیچ گونه نیاز عاطفیم برآورده نمیشه . بخاطر بچم وقتی میرم خونه مثل یک زن کار میکنم . وقتی مطلبت رو خوندم بخدا دلم به حال خودمان سوخت که چقدر دنبال یک زندگی پاک هستیم ولی نمیفهمند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
احسنت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
تا حالا برای حل مشکلت چکار کردی؟ می دونی خانم و بچه هات هم از این سردی خانواده رنج می برند،برات خیلی غصه خوردم برو و مشکلت رو با یه روانشناس مجرب در میون بذار فقط مرگ چاره نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من هم دقیقا مشکل شما رو دارم.تا ساعت 10:30 شب که سر کارم و وقتی میام تازه باید با شام خریداری شده بیام بعدش هم ظرف ها رو هم بشورم تازه از در میام بچه داری هم میکنم. وضع مالیم هم خوبه ولی فقط به عشق دوتا پسرم که نمیخام خم به لبروشون بیاد هیچی نمیگم .چیزی هم بگم باید پاشم شیشه خورده های ظرف های شکسته رو جمع کنم.بعضی وقت ها میگم اخه من هم مرد هستم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
دخترها و زنان خياباني آهن پرستند
یک مرد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
شما یک مرد واقعی و رویایی هستین. درسته که خانومتون قدرتون رو نمیدونه ولی در آینده ثمره ی از خود گذشتگیتون رو در بچه هاتون می بینید. شما با انسانیت زندگی می کنین و این بهترین ویژگی که یک آدم میتونه داشته باشه. کاش راهی بود میتونستم بهتون کمک کنم
ناصر
United States
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
نیجه بیکاری و فقر جوانان است . جوان بیکار امکان ازدواج ندارد ، لذا برخی دختران به دنبال مردانی میروند که از امکانات مالی برخوردار هستند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
زنان هیچ نیازی به مردان ندارند و میتونن خودشون همه چیز رو برای خودشون تامین کنند چون جنس اول هستند.این مردها هستند که باید برای ارتباط با زنان التماس کنند.والسلام.
یک شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
متوهم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
حالت خوش نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خوب میشی
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
توهم در حد لاليگا(البته نه اين لاليگا!)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
دیونه افکار مثل تو جامعه رو به این روز انداخته . زن آراد باشه . کار کنه . هر چی زن بگه . این افکار پر از توهم جامعه ما را به این روز انداخته . پر از طلاق و فساد .
رضا
United States
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
چند سالته کوچولو ؟!......
بعدا" وقتی بزرگتر شدی میفهمی !!!!!....
رضا
United States
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
میخواستم یه فحش درست و حسابی بهت بدم دیدن فرارو جان تایید نمیکنه!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
يك روزي يا يك شبي نظرت عوض ميشه :) نگران نباش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اگر میتونستند تامین کنند که دائم کنارخیابون نبودند.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
همه چیز که پول یا موقعیت اجتماعی نیست همه به خانواده عشق و ارتباط نیاز دارند شاید حتی خانمها بیشتر نیاز به حمایت احساسی به توجه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
اعتماد به پشت بوم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
یا بچه ایی یا عقده ایی از شکست قبلی داری
ناشناس
United States
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
معمولا رابطه دختران مجرد با مردان متاهل دوام زیادی نداره و باعث شکست عاطفی و اخلاقی میشه باید فکر اساسی و فرهنگی کرد .دولت هم نسبت به این هرج مرج فرهنگی واقتصادی نباید بی تفاوت باشه و اولویت ان ایجاد شغل و کم کردن بیکاری برای جوانان و فارغ تحصیلان دانشگاه باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خب پس چي فکر کردي؟ فکر ميکني دختراي اين زمونه بفکر زندگين نه! فقط نيازهاشون برطرف بشه کافيه. هنوز نميدونن که سنشون از 35 که بگذره ديگه تنهاييو... گريبانشونو ميگيره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
به همون دلیل که زنان متاهل با پسرهای جوون دوست میشن. این که دیگه فهمیدنش کار سختی نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
والا من این مساله رو قبول نداشتم ولی به خدا عین واقعیته..زنان متاهلی که با پسرای خیلی جوونتر از خودشون رابطه برقرار می کنن..
شوهره هم میره با یه دختر جوون..
ننگ به این زندگیای پوچ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
متاسفانه پدیده خیانت رایج شده و زن و مرد هم نداره. شاید زنان در پنهان کردن روابط نامشروع حرفه ای تر عمل می کنند یا شاید به عقل بعضی مردان نمی رسد که زن هم می تواند در یک زمان با چند مرد در رابطه باشد که این گونه روابط کمتر لو می رود. اما به گفته مشاوران پدیده خیانت از سوی زنها گسترش یافته است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من مجردم یه دوس دخترم هم ندارم
درآمد کافی ووقت اضافی زیادی هم دارم قیافم هم بد نیست ولی هیچ دختری بامن رفیق نمیشه میشه علت را به من بگید ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
زبان بریز!!!
معلومه خیلی نچسپی!
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بیمار جنسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
چون گرگ نیستی
مرجان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
حتما ایراد از اخلاقته
ehsan
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
برادر من از تن تاک استفاده کن خیلی خوبه...
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
عزیزم بی بخاری
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اعتماد به نفس ندارید به مشاور مراجعه کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خوش به حالت،ناشکری نکن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
احتمالا یاتاقان زدی ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
چه جالب!
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
راهش تظاهروردروغه... باورکن مگر معیار شما مردها برای انتخاب مازنها همین بزک ودوزک ظاهری و قروقمیش احمقانه نیس.. مازنها هم خریم دلمون می خواد به همون دروغ بگن و فریبمون بدن... شخصیت و غرورو توانمندیهامون رو تحقیر وخرد کنن بعد هم برامون گل بخرن والکی قربون و صدقه مون بشن... الکی هرروز پیامک احمقانه و عاشقانه بده ببین چند تا دوست دختر پیدا میکنی حتینیاز نیس یک ارزن جوونمردی خرج کنی ... ما زنها خراب دروغگویی های شما مردهایم... باوکن...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
فرستنده هاتو به کار بنداز
خاموش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
مریم نوشته ات جالب بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
مریم جان
شان زنهارو انقدر پایین نیار.. در مورد دختر دبیرستانی که بحث نمیکنیم.. کل خانمهارو در نظر بگیر..
ناشناس
India
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اول بایستی متاهل شی بعدش دوست دختر بگیری مجید جان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
الان ناراحتي از اين موضوع؟
اميدوارم و برات دعا ميكنم هيچ وقت باهيچ دختري جز همسرت دوس نشي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
اول پول و ماشین و پست مهمه بعد قیافه. بعضیا هم زبان عشقولانه براشون اهمیت بیشتری داره. ولی برای اونها که میخوان دیده بشن گزینه های اولی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اینو به عنوان یک زن شوهردار 35 ساله می گم. من فهمیدم این نسل جدید هیچی حالیش نیست. این دخترای پول پرست مادی دنبال عشقو این حرفها نیستند. دنبال پول مردا هستند که بهترین روش هم تیغ زدن مرد متاهله که به خاطر آبروش هیچی نمی گه. تو این مملکت اگر شوهر داری باید چهاردستی بچسبیش که هر دم ممکنه این لاابالی های پول پرست شوهرتو قاپ بزنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
دیگه مگه مثه دخترای دهه 60 و قبلش گیر میاد.
من خودم متولد هفتادم ولی به شدت از دخترهای دهه هفتادی و بعدش بدم میاد. اصلا انگار هدفی برای زندگی ندارن و همش دنبال خوش گذرونین. برای ازدواج هم اخلاق دهه شصتی ها رو ترجیح میدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
چهاردستی نگو ، بگو چهار چنگولی !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خواهرم کاشکی میشد اینو به خانم بنده می شد بگی ... همش پای وایبره نمیاد این سایت ها 2 تا کلمه هم بلکه یاد بگیره ..
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
واقعا گل گفتی ... باید همه فن حریف باشیو سیاست مدار . طرف به زنش میگه رژ قرمز نزن غیرتی میشم فرداش به همکارش میگه با رژ قرمز جیگر شدی...آخه چراااااااااااااا؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
مرسی خانم.. آموزنده بود..
سحر با حرفت شدید موافقم..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
سحر خانم
احتمالا رنگ رژش جیگری بوده!!!!!!
قصدی نداشتم
خواستم انبساط خاطری بشه حق با شماست...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خواهر هموطنم براي اين نظر واقعن ممنونم. واقعيت را بيان كرديد.
فقط اميدوارم اين چهاردستي و چهارچنگولي با تكنيكهاي عاطفي كه مردها رو بيشتر مشتاق خونه كنه همراه باشه وگرنه از اونور بوم مي‌افتيم. منظورم شك و كنترل‌هاي پليسي و سركشي تو مبايل و اين جور كاراست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
امان از دهه 70
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
والا نسل شما هم چندان فرقی با این نسل جدید نمی کنه فقط جوون تر که بودید جامعه محدودتر بوده نتونستید مثل اینها بتازونید الان خیلی هاتون دارند جبران می کنند!! بخصوص مردان نسل شما . از نسل مادرپدرهای ما که متولد دهه های سی و بیست هستند عاطفه و وفاداری می جوشید و تمام .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
سحر خانوم دو حالت داره
1-مرده از سر بدبینی به زنش میگه رژ نزن. خب صد در صد به رژ دیگران نگاه میکنه
2-مرد از ترس از دست دادن زنش میگه رژ نزن این یعنی کاری به رژ دیگران نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
شوهری که قزار تو بهش بچسبی و سه دستی نزاری بره همون بهتر که بره به درک
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
دلایل این امر رو بنده میدونم مدتهاست خواستم در این زمینه مقاله ای منتشر کنم ولی متاسفانه جوی که در جامعه ما حاکمه باعث بر سو استفاده شدید اقایون از خانوما میشه فقط در لفافه میگم وقتی اکثر پسران مجرد فقط مذکر هستند چنین اتفاقاتی مدام می افته و روز به روز بدتر میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
واضح تر بگو ما که چیزی نفهمیدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آهان، یعنی اگر یه سری از پسران مجرد مونث باشند مساله حله عزیز؟.. جدا اینطور فکر میکنی؟ حتما یه مقاله در موردش بنویس دوزاریه ما هم بیوفته ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
گرفتم چي ميگي . يعني مجردهاي ما غريزه جنسي يا ندارن يا دارن خيلي كم درسته؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
من خودم فهمیدم چی میگی!
l
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
عزیز دل انگیز اینجا تریبون ملی نیست،جمع خودمونیه شما درلفافه نگو واضح بگو همه بفهمن،مقالتم چاپ کن امتیازشو بگیر، نگران نباش کسی نمیخونه
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
مونث هم باشی فایده نداره،
عسل
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من، 5ساله با یه مرد متاهل دوستم، هیچ مشکلی هم با متاهل بودنش ندارم، چون عاشقش نیستم. به پولشم هیچ نیازی ندارم. هروقتم دلم بخواد با یکی از خواستگارهای مجردم می ازدواجم. تمام.
فتانه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اگر منظور شما از دوستی، رابطه صمیمانه و نزدیک است اشتباه بزرگی می کنی چون رابطه، دو سر داره. یکیش شمایی. یکیش هم اون مرد. اکثرا رابطه صمیمانه خانم و آقا به علاقه منجر میشهو به فرض شما خدل نبستی و علاقمند نشدی، آیا اطمینان داری که دوست مرد شما بعد از مدتی به شما علاقه پیدا نکنه و نتیجتا به همسر خودش بی رغبت نشه و از او طلاق عاطفی نگیره؟!! این ارتباط های شیطانی را نباید توجیه کرد و سر خود و دیگران را کلاه گذاشت خواهر من! تا اون مرد و خانواده اش را بدبخت نکرده ای این دوستی غیر اخلاقی را کنار بگذار!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
فرارو، میتونم به مردها و زنهائی با تفکر از نوع این خانم، بگم خیلی پستند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
تورو خدا با این حرفای بی سر و ته آبروی دخترای پاک این سرزمینو نبرید..
يه مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
روزي اين ماجرا به خودت برميگرده. زماني كه شما ازدواج كني و شوهرت با يه زن ديگه باشه. اين روز رو برات ميبينم عسل خانم.
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اه اه چه سبک زندگی مزخرفی. بنده خدا اون خواستگارا.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بعد از اینکه با یکی از خواستگارانتون ازدواجیدید،اگر طرف بهت خیانت کرد بازم مشکلی نداری یا نه خودت هم به روابط خارج از خانواده ادامه میدی!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
فكر مي‌كني خيلي عسلي
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
الهی سرت بیاد
ف
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
تو زهر هلاهلي نه عسل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
حيف زنبور عسل كه اسم تو يه گوشه ش باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
بعد از تحریم خودروی داخلی حالا نوبت تحریم دختر های مثل ایشون هست، اگه همه پسرهای مجرث همین کار رو بکنن مشکل حله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
بعضی عسلها بخاطر گیاهی که زنبور تغذیه میکنن (البته نادر) مسموم و بسیار خطرناکنند و مثل زهر هستش. از روایات معصومین هم رسیده که فلان نوع عسل رو نخورید که ضرر میرسونه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
تا زمانی که دختران کشور ما توقعات خودشونو پایین نیارن و پسرای ما هم بی پول باشن همین آشه و همون کاسه.تمامی این مشکلات از اقتصاد دربوداغون ما ناشی میشه بنابراین باید اول مشکل اقتصادی جامعه ما حل بشه
والسلام...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
دمت گرم
مشکل اینه که دخترای امروزی متاسفانه حاضر نیساتن زندگی با یکی رو از صفر شروع کنند و پا به پاش بالا بیان و رشد کنن همه چیو همون اول میخوان میرن سراغ مردای متاهل در حالی که زندگی اون مرد متاهل هم از اول این نبوده یه زن بدبخت با تمام سختیها و نداریهای این مرد ساخته تا به اینجا رسیده و دخترای جوان راست میرن برا آماده خوری
خدا به زنان این مدای متاهل صبر بده واقعا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
به دوستم میگم تو چرا هم زن داری هم دوست دختر?
میگه : مگه تو وقتی تلویزیون تو خونت داری،سینما نمیری
لامصـــب تو عمرم یکی اینطوری قانعم نکرده بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اتفاقا من يه جور ديگش رو از يه خانم شنيدم كه ميگفت ما تو خونه حموم داريم ولي استخر كه نميشه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
وای به حال شما هر دو!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اینا روزی صدتا جا پرسه میزنن با صد نفر دوستن .حرف مفت زدی خانمی دنبال پولی فقط . عشق کدوم عشق شده افسانه واسه کسی به گو تو زمونه بزرگ نشده باشه. جیگر
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
درمورد بعضی از خانمها:خانمها میگویند که دنبال عشق هستند و میخواهند ازدواج کنند خواهر من عشق حرف نیست بها داره ایثار و صبر و فداکاری میخواد...پاش وامیستی؟ چرا نسل قبل عشق در ازدواجها بیشتر بود چون خانمها خانمی کردن بیشتر بلد بودند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
مردان سرزمین ما به خاطر بزرگ شدن تو محدودیت ها همیشه به دنبال رابطه با افراد جدید هستند و هیچوقت از با یک نفر بودن ارضا نمیشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
حرفت مفته توجیه نکن
تو کشورهای مثلا آزاد مردا به یکی قانعن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
فقط مردا نیستند. زنای این مدلی هم زیاد شدند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من خودم همسر و دو تا بچه دارم . ولی خانمم تا حالا سر اینکه چرا مثلا با دوست سی سالت که باهاتن رفت و آمد خانوادگی داره رفتی بیرون برای نیم ساعت ،بردتم دادگاه و طلاق کشی . یه بار دیگه هم سر یه موضوع الکی ایه دیگه که مثلا بترسم ! شما جای من . اگه خانمی بیاد با سر وو ضع مالی مناسب ، که هیچی از شما نمی خواد جز توجه و احترام ، بهش محل نمی ذارین . چون مثلا زن دارین !؟ والله من بجز چشم به همسرم نگفتم و نمی گم ولی آیا من مرد برای این ازدواج کرده ام که توانایی ام در چرخاندن یک زندگی را به رخ خودم و بقیه بکشم !؟
mm
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آقای محترم وقتی دارین نظر میدین به شعور مخاطبا احترام قائل باشید لطفا..
شما با یه دوست قدیمی نیم ساعت رفتی بیرون، خانومت دادگاهیت کرد؟!! با دوست قدیمی؟!!!
خاموش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
تو که راست می گی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
حالا اگه یه آقایی پیدا بشه که از زنت هیچی نخواد جز توجه و احترام! و اونهم بهش محل بذاره هنوز هم موافقی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من یک مرد مجرد و تنها هستم. وقتی متنو خوندم فکر کردم مگه چند نفر همچین کاری رو میکنند که نویسنده حاضر شده به چنین موضوع ناراحت کننده ای بپردازه. ولی وقتی کامنتها رو خوندم و مثبت و منفی ها رو دیدم، دیدم انگار خیلی از آقایون و خانمها اینکاره اند و یا حداقل بدشون نمیاد و توجیه میکنند. حالم بد شد، خیلی زیاد. شاید میبایست 7-8 سال پیش ازدواج میکردم ولی انگار همین مجردی بهتره. بابا اکثریت اینکاره اند، پیدا کردن موردی که هم بهت بخوره هم قابل اعتماد باشه مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاهه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ناشناس عزیز
با این متن ها و نظرات نباید تر و خشک باهم بسوزند. خیلی از دخترها و زنان هم هستند که این مسائل رو از ریشه قبول ندارند و به همسرشون وفادار هستند.
من متاهل هستم و همسرم را در حد پرستش دوست دارم و بیشتر از خودم بهش اطمینان دارم و مطمئنم اونم نظرش در مورد من همینه. امیدوارم همه جوونامون خوشبخت بشن. خوشبخت واقعی.
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آقای عزیز ازدواج سن پایین و بالاش یک مسئله ست و نوع انتخاب یک مساله...از منه 5 سال متاهل بشنو به هیچی دختر دقت نکن مگر اخلاق و خانواده..به خدا زنت ملکه زیبایی با اخلاق سگ جهنم میکنه زندگیت رو . زن پولدار تو رو پایین میبینه و بی پول عقده ای.
خاموش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خانم سحر تشکر از نصحیت شما من هم به این موضوع کاملا اعتقاد دارم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
عزیزم هنوز دیر نشده . به خدا هنوز دخترای خوبم هستند . یکیش خود من . فقط نمی دونم امثال شما چرا مارو پیدا نمی کنید . یه کم تلاش کنید لطفا ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
حقیقتا منم همین حس رو پیدا کردم
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
میخواستم بگم ازدواج اسون باید بکنن خانواده ها والدین دخترها خیلی از خواستگارها ی دخترشون بدلایل واهی و مادی رد میکنن من خودم یه نمونه اش را داشتم دختره تو مرز 28 سالگی خواستگار براش اومده بدلیل مادیاتی بودن مادرش مانع ازدواج با اقا ی خواستگارش شده درحالیکه تو یه جلسه خصوصی دختره میگفت چرا برای من نجنگید مرا ازچنگال زندانی مادرش نجات نداد دخترها که نمیتونن با خانواده اشون بجنگند باید فرهنگ خانواده ها عوض شه خوشبختی یعنی اینکه دخترت وپسرت به مقوع ازدواج کنن اگه سخت با ید قناعت وصبوری بیشتری داشته باشن بیشتر باید پدرو مادرها راه رو باز کننن ومشوق باشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من یک مرد مجرد و تنها هستم. وقتی متنو خوندم فکر کردم مگه چند نفر همچین کاری رو میکنند که نویسنده حاضر شده به چنین موضوع ناراحت کننده ای بپردازه. ولی وقتی کامنتها رو خوندم و مثبت و منفی ها رو دیدم، دیدم انگار خیلی از آقایون و خانمها اینکاره اند و یا حداقل بدشون نمیاد و توجیه میکنند. حالم بد شد، خیلی زیاد. شاید میبایست 7-8 سال پیش ازدواج میکردم ولی انگار همین مجردی بهتره. بابا اکثریت اینکاره اند، پیدا کردن موردی که هم بهت بخوره هم قابل اعتماد باشه مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاهه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
مشكل جامعه امروز اينه كه دختراي خوب مجرد موندن و تقاضا براي دخترايي از اين دست خيلي زياده.چون عقل مردابه چشمشونه.هر چي بزك دوزك بيشتري كني و خودتو تابلو كني بيشتر بهت نگاه مي كنه ولي اگر ساده و شيك باشي هيچ كس سراغت نمياد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
به طور کلی دلایل گرایش متاهلها به جنس مخالف مجرد ناشی از چند عامل است:
1- نیازهای عاطفی و جنسی ناشی از عدم امنیت در کانون خانواده یا زیاده خواهی جنسی یا خوشگذرانی
2- عدم آزادیهای اجتماعی در دوران مجردی (که بعد از ازدواج متوجه کمبود آن میشوند)
3- نیازهای مالی و اختلاف طبقاتی
4- مواردی نادر هم از بیماریهای روانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
هوس رو جا انداختی دوست عزیز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اگه جنس اول اند پس چرا نمیرند و ما را به حال خویش ... من به خاطر دخترم دارم میسازم ومیسوزم وقتی وارد جهنم ثانی میشم هکارهای خونه را انجام میدم اعتراض که میکنم /همینه که هست / این مشتد از خرواره زندگی منه /خانومها اخلاق مردانه پیدا کردند برام خیلی اسونه یه رابطه دیگه داشته باشم ونابودش کنم اما ازز زندگی زده شدم /حسرت مجردی را میخورم اما افسوس که دخترم خیلی مادرشو دوست داره/در ضمن خانوم نویسنده یه طرفه تحلیل نکنید و حکم هم ندهید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
هم دردیم
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
از محبت خارها گل میشود..به خانمت محبت کن به خدا عوض میشه... میرین رستوران با هم براش گل بخر. شعری که نامزدیتون گوش میکردین بزار ..
مشکلات زیاده و شرایط جامعه بد ولی باورکن دوست من محبت سنگ رو نرم میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
سحر خانم عزیز که پای همه نظرات گل و رستوران تجویز میکنی
مشکل اکثر این زنها اینه که صرفا بخاطر شوهر کردن و از خونه پدر زدن بیرون و غیره ازدواج کردن و اون شوهر هم فقط تامین کننده این آزادی بود و بعدش هم ازش متنفر میشن چون کوچکترین علاقه بهش نداشتن و صرفا بهمین دلایل باهاش ازدواج کردن
حالا این بابا اگر گلستان هم براش بخره و محبت کنه باز این زن علاقه ای نداره
چون اساسا فکر میکنه حروم شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
ناشناس 18:28 جوابت و داد سحر خانوم. بله متاسفانه در رویا هستید. شاید شما تنها به محبت نیاز داشته باشیدو اما برای ما که محبت کذدیم و دروغ و بد عهدی دیدیم و پخشیدیم و طلب کارمون شدن محبت مسخرست. محبلت دروغینم بدرد نمیخوره برای سوء استفاده و کار راه انداختنتون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
مرسی فرارو که از این دست خبر هارو اینجا میزاری هم باعث میشه یه بحث مفیدی شکل بگیره و هم دوستان تجربه هاشونو در اختیار هم قرار بدن .
دوستان چه بخوایم جه نخوایم همه این مسایل به این بر میگرده که هممون از خوبی ها از معرفت ها و خیلی چیزهای خوب دیگه فاصله گرفتیم دوست عزیزی گفتن که من متاهل هستم 3 تا دوست دخترم دارم خوب من به این دوستمون میگم اگر شما فقط فرض رو بر این بزار که همسرتون هم 3 تا دوست پسر داشته باشن شما چه احساسی بهت دست میده اصلا یه چیزه دیگه همون جور که همه ما میایم با یه شخصی دوست میشیم و همه جور رفتار بد و اشتباه با اون فرد انجام بدیم آیا کس دیگری با خواهر.برادر یا خوانواده ما اینکارو بکنه دوباره چه حسی بهمون دست میده ؟ مطمینا حس خوبی نیست حتی در بعضی موارد دچار بیماری های روحی هم میشیم
متاسفانه داریم تمام ارزششهارو زیر پا میزاریم و با این روند تا چند سال آینده چیزی به نام خانواده وجود نخواهد داشت همون جور که همین الانشم خوانواده فقط اینه که سر ناهار و شام دور هم جمع میشیم بعد از صرف غذا هممون میریم دنبال کار خودمون آخر شب هم میایم میگیریم تو اتاقمون میخوابیم واقعیت هم باید قبول کنیم هییییییییچ راه کاری نداره این مسایل جز اینکه بر گردیم به اصلمون برگردیم به اون چیزی که خدا ازمون انتظار داره و به اون جمله معروف پندار نیک و......... یه افکار نیک هم اضافه کنیم دوستان فقط به این فکر کنیم که با کارای اشتباهمون باعث نشیم یه خانواده ای از هم بپاشه
که اگر اینطور بشه دیگه راه برگشتی نیست.
در آخر هم باید بگم که اینجور روابط
که توی خبر اومده بود فقط بر میگرده به رابطه جنسی ایمن تر برای فرد مجرد و به قول دوستان خرج و مخارج فرد مجرد و برای فرد متاهل هم خستگی و تکراری بودن رابطه با همسر و دور شدن از تنش هایی که بین همسرش در خانه بوجود میاد که این باعث میشه با یه فرد مجرد و تنها که نسبت به متاهلین
از زندگی کم تنش تری برخوردار هست رو انتخاب کنه و به قول معروف این جور روابط یه حیاط خلوتی هست برای دو طرف که هیچ فایده ای هم در آخر برای هیچ کدام از طرفین نداره که هیچ...
پیامدهای بدی داره که هممون باخبریم .
:) با تشکر . از فرارو هم خواهش میکنم نظرات اینجور خبر هارو باز بزاره که دوستان بتونن با هم به بحث و گفتگو بپردازن.
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
من یک مرد متاهل هستم هر موقع خونه میرم با چهره غمزده و غضبناک خانم روبرو میشم.
در عوض در جلسات شرکت خانمها و دیگر دختران همکار لبخند میزنند . صبر و تحمل و نفس اماره و کیلویی چند ؟
چه کنم.
شبها به اونها فکر میکنم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
برادر من . انگار این درد مشترک ما هستش . چرا خانمها نمیخوان بفهمند ؟ وقتی میفهمند که دیره و با 4 تا تهمت که شوهر بی وفا بود .... شلوارش 2 تا شد و ..... خطای خودشان را توجیه کنند ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
موافقم++++++++++++++
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ببين داداش من همون خانمها كه شما شبها فكرشون رو ميكنيد همين ديدي كه شما به زنتون داريد رو همسرانسون بهشون دارن. شايد دليل غمزدگي همسر شما خود شما باشيد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
زندگی خانم های همکارتون هم احتمالا مثل شماست،مرغ همسایه همیشه غازه! رابطه یک جاده دو طرفه است به جای اینکه دنبال مقصر بگردیم به فکر راهکار برای حل مشکل باشیم
ناشناس
United Kingdom
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
به جاش با خانومتون حرف بزنین. نیازتونو بگین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
افرین++++
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
رفتی خوبه اول لباساتو مرتب در بیار وصورتت رو بشور وبعد خانمتو حسابی بغل کن و بهش خسته نباشی بگو .... براش گل بخر و آهنگ مورد علاقه اون رو پخش کن ....زن محبت میخواد همییییین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
از اینکه ممکنه آدم هایی که تو شرکت می بینم مثل شما شبها به من یا خانم های همکارام فکر کنن. تنم می لرزه. شما و خانمتون با هم باید برین مشاوره زناشویی.شاید شما متوجه نمی شین که چه رفتاری دارین که موجب غم خانومتون شدین.من اگه ذره ای احساس می کردم شوهرم از لبخند خانم های همکارش تحریک می شه و شب بهشون فکر می کنه!!!...غم و غضب کمترین احساسی بود که داشتم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
خود شما در شرکت چه برخوردی دارید؟ آیا با همین انرزی و روی خوش وارد خانه می شوید یا همسر شما فقط یک مرد خسته و بداخلاق و بی حوصله را می بینه؟ رابطه یک امر دو طرفه است. شاید رفتار همسرتون واکنش به طرز رفتار شماست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
چرا بعضی از آقایون وقتی با خانومشون حرف می زنند صداشون عین خرسه ولی وقتی با خانمهای همکار صحبت میکنند صداشون مثل خسرو شکیباییه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
تو همکارهای خانم رو تو محل کارت میبینی که بهت لبخند می زنند تا ...کنند ! این فقط ظاهره از اوضاع و احوال اون ها تو خونه هاشون هم خبر داری ؟مگه ظاهر و باطن همه یکیه خود تو وقتی بیرون هستی همون کارایی رو میکنی که تو خونه هستی ؟خیلی سطحی هستی متاسفم برات.
نااميد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
به نظر من طرف خائنو بايد صد بار دار زد!!!!!
اگه ي مرد متأهل به ي دختر مجرد پيشنهاد دوستي داد دختره بايد بره بزاره كف دست زن طرف و بلعكس!تا همه چي رو روال بمونه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
انسان(تأكيد ميكنم انسان)با خيانت كردن مجردام داغون ميشه چه برسه به اينكه طرف متأهلم باشه!اي واي من
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بابا انقلابی. بابا رادیکال. بابا چه گوه آرا.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
انقلابی و چه رو خوب اومدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
انقلابي؟بابا من از همين نسل خودتونم جنگ تموم شده من دنيا اومدم يعني سركار با خيانت موافقي؟
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
نبودفضاي ارتباطي بين افرادجامعه باجنس مخالف باعث عقده هاي شخصي بين پسر ودخترها درسنين بالاتر به وقوع ميپيوندد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
نه محمود خان اينا هيچ ربطي به عقده هاي آدما نداره،اينو كه نامحرما نبايد با هم رابطه داشته باشنو كه بشر با عقل ناقصش نگفته،خالقمون گفته،كسي كه از همه بيشتر ميشناسدمون ،براي خودشم نگفته،اين محدوديتو گذاشته كه زندگيامون پاك باشه و اين همه مشكل نداشته باشيم...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خدا یکی زن یکی عشق یکی محبت یکی دوست یکی صمیمیت یکی
رفاقت یکی صفا یکی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خدا یکی ، زن یکی یکی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آقا از این طرف قضیه رو هم ببینین ، من یه پسر 25 ساله هستم که هم وضع مالیم خوبه هم وضعیت تحصیلیم (هنوز وارد بازار کار نشدم فعلا تحصیل) .
در یک سال گذشته من دو بار دوستی با جنس مخالف رو تجربه کردم که هر دو بار خانم ها بسیار از من بزرگتر بودن یکی 34 یکی 40 و هر دو مجرد
بالا رفتن سن ازدواج و سطح توقع بالا کار دست خانم ها داره میده
مش قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
اگه گفتی علتش رو؟
1-انرژی و شور و میل جنسی مردان در این سنین بیشتر
2- تعقل و ...... در سنین پایین تر مردان ،کمتر پس مخ زدن راحت تر!!!
بلانصبت شما اما واقعیته!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ایول مش قاسم. با علت دومت خیلی حال کردم.
رضا
United States
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
مش قاسم یه کلاس بزار بیام پیشت درس یاد بگیریم!!!
مش قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آقا رضا نیازی نیست ! الان تو ترمی هستیم که خودمون واحدش رو انتخاب کردیم .رشتش هم استعمار و جهل هست !!!
ناشناس
Germany
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ضاهرا و بر اساس کامنتهای بالا بیشتر به نظر میرسه مشکل اصلی گرایش مردان متاهل به خانمهای مجرد است (برعکس عنوان مقاله) که تو این رابطه هم زنشون و هم دختره را بدبخت میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
گل گفتی!
ناامید از جامعه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ماهواره و فیلم هایی ترکیه ای وغیره که آون وری ها برای ما زحمت دوبله وپخشش را میکشن دارای نکات کارشناسی شده جهت طبیعی جلوه دادن رابطه های نامشروع است بزرگترین عامل اینگونه روابط است .
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
خوب چرا صداوسیما کاری نمیکنه؟ پخش برنامه های خانواده با چندتا روحانی کافیه؟
وقتی همه کارگردانها و سینماگرها رو خانه نشین کردن باید فکر میکردند که حالا کی میخواد فرهنگ سازی کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
راست میگید . من از وقتی حرم سلطان رو دیدم دلم حرمسرا میخواد .
The only way
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
به دو دلیل میشه مورد بحث و بلعکسش رو توجیه کرد
1: ما رکورد زدیم از همه جهات فقط بگردید و بیابید اون موردی که رکورد نزدیم؟

2: اگر منصفانه بنگرید ما قبل از فقر اقتصادی حتی در چند دهه قبل ما ملت ابتدا گرفتار فقر فرهنگی بودیم بعد اقتصادی به طبع اون بروز کرد! این هندونه زیر بغلی بیش نبود که ما تمدن چند هزار ساله داریم !!!
.
اما نگران نباشید تکیه کلام نام کاربری من همیشه این جمله هست که مخففش میشه Z.

"همه چیز رو به پایان است" Z