bato-adv
کد خبر: ۱۶۰۲۷۲

تکمیل تفکیک جنسیتی در دانشگاه علامه

رئیس دانشگاه علامه گفت: از سال تحصیلی جدید کلاس های درسی دانشجویان پسر و دختر مقطع کارشناسی دانشگاه علامه به صورت کامل جداسازی می شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
رئیس دانشگاه علامه گفت: از سال تحصیلی جدید کلاس های درسی دانشجویان پسر و دختر مقطع کارشناسی دانشگاه علامه به صورت کامل جداسازی می شود.

 دکتر حجت الاسلام شریعتی در گفتگو با مهر، گفت: جداسازی کلاس‌های دختران و پسران دانشگاه علامه در مقطع کارشناسی 98 درصد انجام شده است.

وی ادامه داد: با ورودی های امسال و فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی سال 89 از سال تحصیلی جاری کلاس درس دانشجویان دختر و پسر مقطع کارشناسی به طور کامل جدا می شوند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: کلاس های درسی دوره کارشناسی ارشد هم به طور کامل جدا برگزار می شود.

حجت الاسلام شریعتی در دیدار اساتید این دانشگاه و حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید که هفته گذشته برگزار شد با ارایه گزارشی از عملکرد هشت ساله دانشگاه علامه در  رابطه با جدا سازی کلاس های درسی دانشجویان گفت: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درسال 66 و در زمان دولت دهم از طریق وزیر علوم سابق با همت اساتید و دانشگاهیان موفق شدیم از سال 89 تا کنون با یک شیب ملایمی تمام کلاس های درسی را به دو بخش تقسیم کنیم.

رئیس دانشگاه علامه گفت: امروز با قاطعیت می توانیم اعلام کنیم 2 درصد کلاس های درسی علامه به علت کمبود دانشجو مختلط برگزار شده ولی کلاس های کارشناسی ارشد به طور کامل جدا شده و در مقطع کارشناسی 98 درصد این طرح اجرا شده است.

رئیس دانشگاه علامه از اثرات اجرای این طرح به کاهش چشمگیر پرونده های انضباطی، افزایش قبولی های ارشد و دکتری – کاهش 50 درصدی مشروطی ها و ابراز رضایت دانشجویان دختر اشاره کرد.

وی افزود: دانشجویان دختر فوق العاده از این طرح استقبال کرده و رضایت دارند با اجرای طرح به راحتی می توانیم سئوال های خود را در کلاس مطرح کنیم و پرسش و پاسخ داشته باشیم، اساتید نیز از این طرح اظهار رضایت کرده و اعلام کردند در کلاس های مختلط برای مثال زدن دچار مشکل می شدیم نمی دانستیم زنانه مثال بیاوریم یا مردانه، درحال حاضر سرکلاس دانشجویان برای هریک مثال مخصوص خود می زنیم. خانواده ها نیز از این طرح ابراز رضایت کردند.

رئیس دانشگاه علامه از دیگر اثرات اجرای این طرح به افزایش معدل دانشجویان، تبدیل فضای عمومی دانشگاه به یک فضای معنوی انسانی اشاره کرد و افزود: ما هرساله در دفترچه اعلام می کنیم که دانشگاه علامه دو کلاس دارد که کلاس ها به طور مساوی دختر و پسر ظرفیت بندی شده است.
bato-adv
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
آقاي شريعتي ايكاش هنر اين را داشتي به جاي تفكيك جنسيتي كه هر كودك دو ساله هم قادر به انجامش هست استادهاي دانشكده هاي علامه را تفكيك علمي ميكردي و بيسوادها و بدون بليط سوارشده هايي مانند خودت را دور ميريختي!
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
همه مشکلات ما از اینه که کسی که افراطی تر باشه مدیر تر شناخته میشه،فضای دانشگاه علامه طوری هست که فشار رو احساس میکنی یکی از مصادیق اون دوربین هاست.
امیدوارم که رای به روحانی انتخاب نسبتا درستی باشه.
دانشجوی دکتری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
این ادم هنوز تو توهمه که تا مهر قراره رئیس دانشگاه علامه باشه؟!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خدا وکیلی به یاد دوران عرب جاهلیت افتادم .
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
درودبرشريعتي...
كاش ايشون وزير علوم ميشدن
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۷۱
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
به به به به
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بنام خدا
یه خواهش از بازدیدکننده های عزیز دارم، به کامنتهای این صفحه توجه کنید! وقتی که دانشجوهای یک مملکتی دارای اینگونه "ادبیات" هستند، وای بحال عوام! وای بحال این مملکت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
با بعضیا نمیشه لفظ قلم حرف زد.
ضمنا دانشجوهای اینجا هم دلشون پر خونه که اینطور حرف می زنند. کسی که انسان نمی بیندشون و در حد حیوون تو قفس های جدا می بینه انسان چه جور باید باهاش حرف زد؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بنظر من ریاستش هم باید تفکیک بشه برا خواهران ریس خانم و برای برادران ریس اقا!!! تازه شم کارمندان رو هم از هم تفکیک کنید...
حالا که بحث تفکیکه شما هم از هم تفکیک بشید خوب..
از همه جا مهمتر واحد انتشارات دانشکده های علامه است که جزء اماکنیه که امکان بروز رفتارهای پر خطر از دانشجویان وجود داره مثل تبادل جزوات درسی و ...
پاسخ به امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
هنوز که کامنتی داده نشده. کامنت تو دومیه. نکنه تو هم از اون علم غیبیایی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
در پاسخ به امیر
تو از کجا کامنت ها را پیشگویی کردی؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مخالفان دانشگاه را با جای دیگه اشتباه گرفته اند
دلیل موافقان این طرح کاملا متین و مشخه مخالفان دلیل بیارند..
دلیل نه کامنتهایی که اینجا مطرح شده و حرف از توهین به شعور دانشجو و ... کرده اند دلیل دلیل دلیل دلیل .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
شما آقا امیر برو دانشگاه ا-ن درس بخون این راهنمایی رو کردم تا با این شعارها نخوایی جلوی انتقاد رو بگیری از این ادبیات درس بگیر
هومن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
فرارو جان این بار چندم دارم میگم، سایت شما مثلاً بی طرفه!!؟؟ چرا وقتی روی بعضی از نظرات مثبت رو کلیک میکنیم یک دفعه 4 تا 10 تا اضافه میشه اما روی منفی فقط یکی اظافه میشه!!؟؟؟ اگه مردی این نظر رو منتشر کن تا همه متوجه بشن داری چیکار میکنی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
پروفسر هومن! شما تنها نیستی که داری رای میدی ..! وقتی رای میدی صفحه رفرش میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
هومن جان، عزیزم دقت کن... این حرفا چیه!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خب همه مشکلات حل شده بود و فقط همین مونده بود که اینم حل شد به سلامتی
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
حالا چرا شماها اینقدر از این موضوع عصبانی هستین؟!! مگه کدا مشکل شما با مختلط بودن حل میشه؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آقا محمد مشکل ما با مختلط بودن حل نمیشه اما وقتی به چشم کسی که نمیتونه غرایزشو کنترل کنه نگاه میشه احساس می‌کنیم بهمون توهین میشه
اگه کسی به جای درس خوندن و علم اموزی سر کلاس درس دانشگاه با دیدن جنس مخالف تحریک میشه لیاقت نشستن پشت نیمکت دانشگاهو نداره هر چیزی شان خودشو داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
شما اگه بری توی دانشگاه می فهمی که غرایز کنترل میشه یانه
اگر خواهر شما هم قربانی چنین موضوعاتی بشه کامنتهای شما دیدنیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ببخشید ولی مگه سرویس بهداشتی بود که تفکیک کردند. دانشگاه بوده.
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
فکر نمیکنم عمر ریاست انقدرها کفاف بده که بتونی از این کارها بکنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
شما اگر دقت کنی از الان داره پیش مراجع میره که نتونن برش دارن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آگه برش ندارن باید فهمید که این دولت هم در جاهای دیگه کاری نخواهدکرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دانشجویان دختر که این همه استقبال کردن حالا کجا شوهر پیدا می کنن؟؟....
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اومدی ابروشو درست کنی چشمشو کور کردی!
این چه کامنتیه!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
نکنه دوست داری بدون منطق نظر جنابعالی رو بگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دانشجویان دختر استقبال نکردند. مسلما گزارش اشتباه رد شده. ضمنا دانشگاه نه بنگاه شوهر یابیه و نه مکان دفع شهوت و تحریک غرایز که نیاز به تفکیک جنسیتی داشته باشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
اتفاقا دانشگاه میتونه جایی باشه که افرادی با تشابهات فرهنگی و علمی و مذهبی و ... با هم اشنا شن و خانواده هایی پایدارتر در اینده تشکیل بشن.
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
ناشناس 10:25 جان مگه دانشگاه جای شوهریابیه جانم . بعدش شما تشریف می برید سرکلاس که کیس موردنظرتون رو پیدا کنید یا درس یاد بگیرید؟؟؟
شما جای دیگه دنبال شوهر پیدا کنی بهتره
ساناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
فقط میگم متاسفم برای دانشجویان منفعل و راضی علامه
دانشجوي علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
كسي از اين وضعيت راضي نيست شما هم به جاي تاسف خوردن براي دانشجويان علامه بهتره براي اين آدما با اين افكار قرون وسطايي و كسايي كه باعث شدن پاي اينا به دانشگاه باز بشه تاسف بخوريد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بابا دانشجوهای علامه آلان که دیگه می تونید تحصنی چیزی.. واقعا که
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این مقاله را بخونید:
دانشگاه باید خودش منشاء تحول بشه.
نا سلامتی شماها علوم انسانی میخونید. واقعا که .. خب یه کاری کنید . هی مثل میخ دارین فرو میرید و این آدم میزنه تو سرتون بیشتر فرو برید.
http://anthropology.ir/node/17015
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
يه جو شجاعت هم خوب چيزيه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بعضی از مراکز اروپایی هم به این سمت رفته اند و نتایج بسیار خوبی گرفته اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
ناشناس 16:27 منبع خبریت چیه؟؟؟
اخبار 20:30 ؟؟؟
کیشو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
حاجی کلاس درس اتوبوس ومترو نیست که ملت به هم تنه بزنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
فرض کنید تو کلاسهای ارشد با 3یا4 نفر پسر و7یا 8 نفر دختر با حضور استاد قرار چه اتفاقی بیفته. این توهین به استاد و دانشجوست.
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
واقعا" مسخرست ، مثلا" اونجا دانشگاه علوم انسانیه ولی شما انسانیت می برین زیر سوال . ما قبل از زن و مرد بودن هممون انسانیم !
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بنام خدا
بالاتر از مسجد که نداریم.مغلطه نکنید. انسانها به حکم انسانیت، باید به قوانین شرعی و اخلاقی احترام بگذارند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مسجد با دانشگاه فرق داره عمو. بزرگترین واقعه دین اسلام فتح مکه بود که تفکیک جنسیتی نشد و همچنی حج نیز تفکیک جنسیتی نشده است.
اساسا این تفکی جنسیتی منشا یهودی و افراطی داره عمو نه اسلام رحمانی
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بنام خدا
جناب ناشناس( اسلامشناس)11:53
لطفا در قرآن داستان دختران شعیب را ملاحظه فرمایید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این قوانین شرعی از کجا اومده که تو دانشگاه حتی مقطع ارشد، دخترا و پسرا باید کلاسهاشون جدا برگزار بشه؟ اگه جزء قوانین شرع هست چرا در زمان امام، ایشون با این قضیه مخالفت کردند.
ایوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
در پاسخ به کامنت 11:47 امیر
درسته، باید به قوانین شرعی و اخلاقی احترام گذاشت اما کجای این قانون شرعی ست؟!!! اگر اینچنین باشد پس چرا امام خمینی با تفکیک دانشجویان دختر و پسر مخالفت کرد؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
کجای نشستن سر یه کلاس غیر شرعیه ادمی که بخواد کاری بکنه حتی اگه دستاشو هم ببندن اون کارو میکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
نوع روابط زن و مرد بستگی به ذهنیت آدم داره با بستن دست و پای آدمها و کشیدن دیوار به دور اونها نمیشه برای ذهنیت اونها تعیین تکلیف کرد.
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
داستان دختران شعیب به تفکیک چه ربطی داره آخه؟!
زمان موسی (ع) وضع حجاب چطوری بود؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بابا يكي زودتر اين بندازه بيرون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
روحانی این رییس دانشگاه رو به علت توهین به دانشجوها، عزل کن ... جدی میگم با این کار رویه این طرح عصر حجری رو در نطفه خفه کن . . . خواهش میکنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خوب دیگه .. مشکلات مملکت حل ..
ناشناس
AUSTRALIA
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بابا یکی متحجر ضد که ضد فرمایشات امام خمینی (ره) عمل میکنه از دانشگاه بندازه بیرون
تیرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خدا نسازه واسه این افراطی های خود شیرین...
یک سوال از ایشان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
جناب شریعتی اگر صلاح می دانند پاسخ بدهند 1- چه اتفاقی افتاده که جنا بعالی بر خلاف عملکرد گذشته خویش در انتخاب منشی زن دردوره ریاست دانشکده روانشناسی به فکر تفکیک کلاسهای دانشجو یان افتاده اید؟2- چرا اسلام مترقی ارائه شده توسط حضرت امام (ره)واسلامی شدن دانشگاهها در ظر فیت ذهن شما فقط محصور در جدا شدن کلاس دانشجوها ست ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
رفتار اجتماعي عصر حجر.
توصيه ميكنم دانش آموزان به خاطر احترام به شخصيت خودشون هم كه شده اين دانشگاه رو براي ادامه تحصيل انتخاب نكنن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
از آدمهای عصر حجری که بشن ریس دانشگاه چه توقعی داری
تیرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دکتر توفیقی عزیز همه ی ما دانشجویان از شما استدعا داریم رییس دانشگاه علامه طباطبایی رو عوض کنید باور کنید با عوض شدن آقای شریعنی از این سمت هم حماسه ی سیاسی رخ میده هم اقتصادی ، تازه همه نفس راحتی میکشن و دعاگوتون هم میشن ...در ضمن آقا به کی باید بگیم دانشگاه هنر تهران رو نابود کردن آخه رشته های نمایشی رو چجور میشه تفکیک جنسیتی کرد مگه ما تو همین صداسیما فیلم زنونه مردونه داریم ...والله نمیشه ...بالله نمیشه...بخدا داریم دیوونه میشیم...دکتر توفیقی ، دکتر روحانی به دادمون برسید...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آقاي روحاني به جاي خود.
خودتون براي خودتون چكار كرديد.بابا ما هم دانشجو بوديم.تحريم كنيد اين كلاسهارو.الان فضا مناسبتر شده كه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خودتون اعتصاب کنیدو تحصن کنید. یه کاری کنید. از گلرویه عزیر یاد بگیرد که جلو این نا مرد ایستاد ...
تیرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
همه این راه ها رو رفتیم وقتی پناهیان راس کار باشه چیکا میشه کرد براحتی اخراجت میکنن
تیرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
همه این راه ها رو رفتیم وقتی پناهیان راس کار باشه چیکا میشه کرد براحتی اخراجت میکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
وقتی بره دار و دسته اش هم با خودش می بره
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
آقاي تيرداد كه به شمااجازه داده كه ازطرف همه ي دانشجوها نظربديد؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
دانشجوی 00:00 :
فکر کنم فقط نظر شما رو نپرسیده چون کامنت ها نشون میده که اکثر بچه ها راضیند. مثلا می خوای خیلی متفاوت باشی!!؟؟؟
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
ناشناس13:20
چطوري نظرسنجي كردن كه ميگي فقط نظرمن رونپرسيده؟؟؟
تعدادكامنت هاهم به تعداداكثر دانشجوهانيستااا
يكم دقت كردن خيلي خوبه...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
زنانه مثال بیاوریم یا مردانه?
پریسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
" اساتید نیز از این طرح اظهار رضایت کرده و اعلام کردند در کلاس های مختلط برای مثال زدن دچار مشکل می شدیم نمی دانستیم زنانه مثال بیاوریم یا مردانه، درحال حاضر سرکلاس دانشجویان برای هریک مثال مخصوص خود می زنیم. خانواده ها نیز از این طرح ابراز رضایت کردند"
آره دیگه استادایی که شریعتی استخدام کرده باید هم اینقدر کوتاه فکر باشند که همچین حرفیی بزنن. شریعتی انشاالله خبر برکناریتو از همین فرارو بشنوم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
من موندم شما دانشجویان روچی فرض کردی؟بهتره آداب معاشرت باجنس مخاف به افراد یاد داده بشه تا اینکه اونها رودرجامعه ازهم جداکنین اون هم بازور.بعدش بهتره بیایید کلاسهای مختلط رومشخص کنید وکلاسهای تفکیک شده روهم مشخص کنید بعد دانشجویان رو آزاد بگذارید تاخودشون انتخاب کنندنه اینکه مجبور شن اون درس رو انتخاب کنن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دکتر توفیقی باید تو اولین فرصت این تکفیری وطنی رو بزاره کنار. به خدا دانشجویای اونجا مظلوم واقع شدن. این آدم چه فرقی با سردار نقدی داره آخه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این لجبازی شریعتی بعد اون همه رسوایی خیلی جالبه.
رانت خوارهایی که مدعی دینداری هستند بزرگترین ضربه به دین می زنند و جوونا را بیزار میکنند.
البته همه این بساط به زودی جمع خواهد شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آیت الله مکارم درباره دروغ و رانت و رشوه و بی عدالتی و ریاکاری توصیه ای نکردند به جنابعالی؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خدایا ملت ایران چه گناه کبیره ای کرده که اینها باید بر ما حکومت کنن خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ما سر تا پا گناه کبیره هستیم
وقتی قدر و منزلت خود را نشناسیم همین می شود که می بینی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
هر ملتي لايق حكومتيه كه داره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
جانا سخن از دل ما میگویی++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
گناه کبیرت این بود که قدر عافیت ندونستی خوشی زده بود زیر دلت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خدارو شکر که مشکل مثال مردانه و زنانه زدن در کلاس دانشگاه هم حل شد...

مثال از اتم هیدروژن مردانه یا زنانه یا معماری میدان آزادی مردانه یا زنانه یا خازن الکتریکی مردانه یا زنانه یا مکانیک سیالات مردانه یا زنانه یا شبکه های کامپیوتری مردانه یا زنانه و ...

فقط مونده ازدواج دانشجویی که واسه من سواله تکلیف اون چی میشه با تاکیدی که به ازدواج دانشجویی می کنند؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خب درست نفهمیدی. اتفاقا ازدواج دانشجویی رو تسهیل می کنه. فکر کن پسره از اون کلاس میاد بیرون و دختره از این کلاس. بعد یکدفعه چشم در چشم می شنو ...وای عاشق و بعد هم در مراسم ازدواج دانشجویی ازدواج می کنن و بعد در سال چهارم هم تازه می فهمن که ای بابا تفاهم ندارن و باید جدا شن. معلومه که در این شرایط جوونا بیشتر تن به ازدواج سریع و احساسی می دن. چون هیچ شناختی از جنس مخالف ندارند. اینجاست که می گوییم صد رحمت به ازدواجهای سنتی. لااقل خانواده ها با هم تفاهم دارن! این وضعیت دیگه میشه ازواج خیابانی نه دانشجویی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این یارو داره با مطرح کردن اینا دست و پا میزنه که علما ازش حمایت کنند.
آیت الله مکارم دروغ و رانت و رشوه هم جزء گناهان کبیره میدونند احتمالا و سند رسوایی تو دیدند تو سایتها.
این دینی که امثال شریعتی مروجش هستند ارزشی نداره و بی دینی هزار بار ارشمندتر است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
سال هاست تمام فکر و ذکر مسئولین تفکیک دختر و پسر پس چرا فساد در کشور بیداد میکنه یه اماری از تجاوز به عنف بگیرید مقایسه کنید با سایر کشورها چرا نمی خواهیم با مسائل عقلی و علمی برخورد کنیم خوب تو کلاس اونها رو جدا کردین تو خونه دانشجویی چه کار می کنید تو کلاس با هم باشن که بهتره تا برن یه جای دیگه
مصطفي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
چون شرع نبي از اين خطر جست رفتند و به خانه آرميدند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
+++++++++++++++++++++++++!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بابا دانشجوهای علامه چیکار میکنن پس ؟ بزنین لت و پارش کنین اینو ناسلامتی شما قراره سیاستمتدار ، جامعه شناس و فلان و فلان این مملکت بشید
تماشاگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ناشناس ! مودب باش.مگه داری به اهالی باغ وحش دستور میدی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خب درست میگه.
ایستادن در برابر ظلم توحش نیست.
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ثبت این نظر توسط فرارو مصداق بارز تروجیج خشونت و واداشتن به اعمال خلاف قانون و تحریک احساسات علیه مسولین و..است..
پس کی فیلتر نصیبتان میشود ؟؟؟
خدا داند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
سجاد: موقعیتت به خطر افتاده ؟؟ نکنه از رانت ایشون استفاده کردی و می ترسی عمو
سپیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
سجاد
ما همه فرارو رو دوست داریم و پشتشیم
تو اگه دوستش نداری و می خوای که فیلتر بشه واسه چی میای اینجا اصلا؟ می خوای سکته کنی؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
به جای خشونت بهتره دانشجو ها یه پروژه عملی برای برخورد اصلاحی با چنین روندی را اجرا کنند تا به آرامی چنین افرادی را کنار بگذارند.
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
تو رو خدا کام این مردم رو که تا حدودی در انتخابات و بعد از اون شیرین شده بود با این تصمیمات عجولانه و خودمحور دوباره تلخ نکنید.آقای روحانی شما که میخواهید فرهنگ ناب این مردم رو به جهانیان معرفی کنید این افراد مانند آقای شریعتی ها رو یه جوری جلوی آنها رو بگیرید. اخه یعنی چه این کارها اینقدر این جوانها رو محدود نکنید که همه فکر و ذهن آنها به جای تحقیق و مطالعه و اختراع به چیزی که همه جامعه دارند آنها رو از اون محروم و دور و دورتر میکنند فکر کنند. همیک کارها رو میکنید که چندین سال هست که ما ایرانی ها رو انسانهایی وحشی میشناسند و نتیجه اینگونه کارها منجر به اون قضایای خجالت آور کارمندان سفارت و اتباع ایرانی در استخرها و مکان های عمومی خارج از کشور بشه. آخه خدا تا کی اینها از این کارهای سطحی دست بر می دارند و مردم باید تاوان اینگونه آدم ها رو بدهند.آقای روحانی شما با بودن این چنین آدم هایی از موقعی که در جبهه های جنگ بودید کار و جهاد تون با ید خیلی بیشتر بشه و ما هم از شما حمایت میکنیم همچنانکه در انتخابات این کار را کردیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
يادآوري كارمند سفارت ايران نكته خوبي بود
اميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اگر مسلمانيم بايد تابع اسلام باشيم و اسلام رو از طريق علما و كارشناسان دين مي شناسيم و هيچ عالم و مرجعي اختلاط دختر و پسر را درست نميداند ايكاش مديران دانشگاه ها شجاعت اجراي حكم اسلام را داشته باشن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
شما فقط و فقط یک آیه بیار درباره تفکیک جنسیتی!!
امام که پایه گذار انقلاب بودند تفکیک جنسیتی را رد کردند بعد شماها کاسه داغتر آش و انقلابی تر از ایشون هستید؟؟
تکفیر یعنی این
عصبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ما برای درس خواندن به دانشگاه می رویم
فکر ما و ذهن ما درگیر مسائل جنسی نیست
وجود جنس مخالف ایمان ما را به خطر نمی اندازد
ما اراده و شعور داریم
امیر خان امثال تو اینو نمی فهمند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
برادر گرامی اشکال در تفکر جنسیتی است. علم جنیست نمی شناسد. اگر دانشجو برای کسب علم آمده که به مسائل دیگر فکر نمی کند.
ضمنا اگر نسل جوان در دانشگاه همدیگر را نبینند و نشاند چه طوری ازدواج کنند؟ حتما مادرانشون برند دختر انتخاب کنند؟!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
شما از خودت عقل و خویشتنداری نداری؟ حتماً "کارشناسان" دین باید بگویند فلان کار را بکن و نکن؟ شما نه می دانید اسلام چیست و نه احکام اسلام!
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
لابد تو به خاطر جنس مخالف میری دانشگاه امید جون!!! کافر همه را به کیش خود پندارد! بعدش اصلا تو دوازده امام رو پشت هم بگو ببینم بلدی؟؟؟؟اصلا اسلام میدونی یعنی چی؟شهر که شلوغ شه قورباغه هفتیر میکشه دیگه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این علمایی که شما میفرمایید وقتی مکه تشریف می برند چگونه طواف میکنند، مختلط یا جدا
لاله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
دختر و پسر که قرار نیس همدیگه رو بخورن! تو یه محیط فرهنگی و آموزشی دارن درس می خونن همین! اگه هم گاهی مشکلاتی پیش میاد که از نظر شما قابل قبول نیست علتش نبود فرهنگ سازیه وگرنه با محدودسازی چیزی حل نمیشه
دانشجوی کارشناسی دختر حقوق علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خالی بند. کدوم دخترا راضی بودن؟ یا کجا مشروطی کم شده. این آمارو از محمود یاد گرفتی؟ آره؟
یک دختر علامه ای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
چندین سال است از دست این رئیس دانشگاه که خود پایین تنه ای فکر می کند و به گمانش عالم و آدم هم جهان بینی شان مثل اوست، می کشیم. من دانشجوی دختر علامه ام که ایشان به خود اجازه می دهد از طرف من و بسیاری از هم دانشگاهیانم که فقط از ترس اخراج شدن لب به اعتراض بر سر تفکیک جنسیتی نزدند صحبت کند و نظر بدهد. ما از تفکیک جنسیتی نه تنها رضایت نداریم و خرسند نیستیم، بلکه فکر می کنیم تبدیل به موجودات فضایی و دست نیافتنی شده ایم برای پسرها، و ایضاً پسرها هم برای ما. در خیابان گشت ارشاد، در دانشگاه و مدرسه تفکیک جنسیتی، و در خانه هم صدا و سیمای دروغگو و مستبدتان. آخر داستان مگر قرار نیست ما با همین پسرها که حالا برایمان لولو محسوب می شوند ازدواج کنیم؟ مگر خیلی از شما مسئولین با زنانتان در دانشگاه و در جنبش های مختلف آشنا نشده اید؟ من از شما می پرسم جناب شریعتی: با دیدن منی که خانم حجاب در ورودی ات به سر تا پایم گیر می دهد و حالا دیگر تقریباً ساندویچ پیچ شده ام در مانتو و فنعه ی بلند، کجایت می لرزد که گمان می کنی پسرهای هم دانشگاهی ام هم با دیدنم دل و ایمان از دست می دهند؟ کاش کمی عقلانیت در وجودت بود که اینطور ما را به قهقهرا نمی کشاندی. ما ایرانمان را دوست داریم اما تو و امثال تو ما را ناچار به آوارگی در کشورهایی می کنید که در آنجا بهترین هم که باشیم، باز یک مهاجریم. بگذار بمانیم؛ بگذار پسرفت نداشته باشیم؛ بگذار اینقدر احساس حیوان بودن و جنسیتی فکر کردن درونمان زنده نشود اگر درون تو همواره زنده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
عالي گفتي.
نیوشا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
واقعا حرف دل خیلی از دخترای علامه رو زدی. ادم وقتی میرسه جلوی در ورودی و با این خانم حجابا روبرو میشه حتی اگه خیلی ساده باشی و بی رنگ ورو بازم میترسی و به خودت شک میکنی نکنه بمن گیر بدن. انگار میخوای بری بازجویی و اون خانم حجابا هم جوری رفتار میکنن انگار میخوان بیان مجرم بگیرن. خند ه دارتر (و در عین حال گریه دار) اینه انقد بیکارن میان همه دستشویی ها رو میگردن که مبادا مبادا دختری اونجا مشغول آرایش باشه که وا مصیبتا شما میخواید با آرایش سروصورت و کمربندو و کرم ضدافتاب و عطر خوشبو ...پسر مردمو منحرف کنید. خدایا ما رو از شر این مقدس نماها که اسلام رو با دید محدود خودشون انقد خشک و خشن نشون میدن، خلاص کن.
یک علامه ای دیگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
هزاران افرین به تو خواهر خوبم عالی ترین کامنتی بود که اینجا خوندم
خاطره ی زنان حراستی بددهن موسوم به خانم حجاب دم در ورودی دانشگاه علامه هرگز از یاد ما نخواهد رفت
پسر علامه ای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خدا شاهده این عین واقعیت:
تو دانشکده مدیریت و حسابداری،حراست بانوان یک دختر رو میگیره دم در که یه خرده آرایشش غلیظ بوده(در مقابل دانشگاه آژاد اصلا هیچه واقعا)دقیقا یه دستمال میگیره دستش بهش میگه:پاک میکنی یا خودم پاکش کنم؟
گشت ارشاد هم یه همچین برخوردی نداره که اینها دارن
حراست بانوان حتی برای پسرها هم شبیهه یه کابوسه چه برسه به دخترها،دقیقا یان آدم میاد تک تک کلاس ها رو میگرده و قتی راه میره چه پسر چه دختر مو به تنوشون سیخ میشه
مخصوصا زورش به این ترم یکی ها خیلی میچربه و با گرفتن کارت دانشجویی هاشون میترسوندتشون
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آفرین آجی... درود بر تو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
احسنت بر تو دختر.
یک علامه ای دیگر دیگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
به هم دانشکده ای من که خانمی محجب بود و چادر به سر می کرد می گفت: چرا روسری آبی روشن سر کرده ای؟ این رنگ تحریک آمیزه!!!
ناشناس
UNITED STATES
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
عقل این جور آدما تا این حد رشد کرده که فکر میکنن کلاس طویله و دانشجو چارپاس!!! واسه همین باید جداشون کنن تا جفتگیری صورت نگیره....چقدر ماخوشبختیم که رییس قطب علوم انسانی ما اینقدر روشنفکره...
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بنام خدا
بسیار کار خوب و خداپسندانه ای است. در اروپا هم سابقه دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
می دونی اروپا کجاست؟
یک دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بله!
اروپا، یک جزیره کوچیک در غرب آفریقا است!
یعنی شما نمیدونی؟
فرناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
چرا چیزهای دیگر را از اروپا یاد نمی گیرد؟ بالاخره الگوی شما اسلام است یا اروپا؟ یا جهت وزش باد در هر بلاد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
با عرض سلام
اروپا به مجموع کشورهایی اطلاق میشود که محمود جون تو این هشت سال کشفشون کرده.
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بیدار شو صبح شد!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اروپا رو برای شما مثال زده که آمال زندگیت اونجاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
چه سالی اروپا بودی؟ 1400
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
يكي از بچه هاي عكس هاي سفر كره كه همراه با سيد صدرالدين رفته بودن اونجا رو منتشر كنه احتمالا جالب خواهد بود و به خصوص مو ضوع سفير و محموله هاي انتقالي ايشون از كره با مساعدت سفير !!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
قابل توجه آیت الله مکارم !! میشه ازشون در این باره تفحص بشه ؟
آ
نجفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
جناب آقای توفیقی تا کی این آقا باید به ترکتازی های خود ادامه دهد؟نکنه زور شما هم به ایشان نمی رسد.نتیجه جلسه هفته گذشته شما چی شد؟ آقای توفیقی خودتو خسته نکن زورت نمی رسد.همانطور که زور سایت تابناک هم بیش از چند ساعت تاب مقاومت نداشت و مطلب خودش را علیه رییس علامه برداشت
پیشوا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
شریعتی دست به دامان مراجع شده!!!!
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
با پارچه یا دسمال...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مودبانه انتقاد کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ادب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه اینها ادب هم دارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
البته نمایتده مجلس هم همین ادبیات رو داشت.. ولی خوب احتمالا شما دانشجو هستی و دانشجو باید رفتار و ادبش با نماینده مجلس فرق کنه!!!!
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
هیچ دقت کردی ایشان فرمودند ما در کلاسهای مختلط نمی توانستیم مثال بزنیم یکی نیست بپرسه خب در کلاسهای تفکیکی که مثال می زنید خود آقای استاد می روند بیرون کلاس و از پشت در صحبت می کنند؟ مثلا آقای بذرپاش در کلاسه دختران حاضر بشه مشکلی نداره!!! این چه استدلال مزخرفیه . بجای اینکه بیایند فرهنگ ملت را غنی کنند می روند چیزه دیگر را غنی می کنند .
دراثر غفلت و بی برنامه گی دانشجویای پسر و دختر بی جنبه می شوند بعدش هم می آیند صورت مسئله را پاک می کنند بعدش هم برای تطهیر خودشان می روند محضر علماء!!!
اینم مد جدیده
جالبه که یک ذره هم به علماء ارزش قائل نمی شند فقط برای عوام فریبی!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
شریعنی تکفیری. جنایت میکنه به نام اسلام و دین !!!
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ما رو جیگر فرض کردی عمو؟؟؟
یعنی این همه هزینه کردی که استادها راحت مثال بزنن؟؟؟
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
نه علمی
نه دینی
شریعتی همینی!
homayon
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مردک روانی مثال زنانه؟ مگه حجره است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این رو بندازین بیرون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این جانب به عنوان یک جوان از محضر آیت الله مکارم استدعا دارم با این نوع حمایت ها زمینه تنفر جوانان از دین فراهم نکنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اینا همشون مثل همند .
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
تفکیک جنسیتی به شدت بودجه مصرف میکنه در دانشگاه علامه و باعث میشه انتخاب واحد به یه معضل تبدیل بشه چون یه نفر از روی اجبار باید 16 واحد برداره و کل هفته رو بیاد کلاس و از کار کردن در بیرون عاجز بشه
اگر فکر میکنین این طرح یک درصد در جداسازی دختر و پسر از هم موثره،کاملا در اشتباهید.فقط باعث بیشتر حریص شدن دانشجویان میشه و باعث پرورش جوانانی با خوی دبیرستانی سرکلاس میشه
امام راحل (ره) تفکیک جنسیتی را دیوار جاهلیت میدانستند
شما برین از ترم هایی که تفکیک شدن بپرسید ببینید کی راضیه؟
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
تفکیک جنسیتی یعنی دانشجو تو احتیار نداری،ما بهت اعتماد نداریم!
من کسی رو میشناسم که معدلش الف شد ولی به خاطر همین تفکیک مجبور شد 17 واحد برداره و کل هفته رو بیاد کلاس
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
تفکیک جنسیتی یعنی دانشجو تو احتیار نداری،ما بهت اعتماد نداریم!
من کسی رو میشناسم که معدلش الف شد ولی به خاطر همین تفکیک مجبور شد 17 واحد برداره و کل هفته رو بیاد کلاس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آقای حجت الاسلام شریعتی!
دین و اخلاق اسلامی فقط محدود کردن روابط دختر و پسر در آستانه ازدواج نیست، صداقت، اعتماد، عدالت، انسانیت، امانتداری و مهربانی از اصول این دین هست! وجدانا شما چند مورد از این اصول را در خود سراغ دارید؟!
آزاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
همین طور رعایت حق الناس و پرهیز از دروغ
نیوشا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آقای شریعتی ایشالله هر چه زودتر برکنارت میکنن بری که برنگردی. وقتی این جور خبرارو میخونم و این آقا با افتخار از دانشگاه علامه ای حرف میزنه که به خاک سیاه نشونده میخوام سرمو بکوبم به دیوار...خجالت نکش آقای شریعتی بیا برای کامل کردن پروژه ی اسلامیت(!!!) کلاس دختر پسرا رو زوج و فرد کن که اصلا چشم پسر -دخترا بهم نیفته. انقد جنابعالی نابغه ای که بعید نیس بتونی با اون فکر دگم و متحجرانه ت همچی کاری هم بکنی. یادم نمیره یکی از بچه های کلاسمونو فقط به خاطر این که همش دوواحدش مونده بود و به خاطر تفکیک جنسیتی نمیتونس با پسرا برداره و حتی حاضر شده بود تو کلاس پسرا نره و فقط بیاد امتحان بده،بعد یه ماه اجازه ملاقات دادی، سه ماه تو ساختمون مرکزی ایشونو سردوووندی و بعدم تازه اخر ترم دو هفته مونده امتحانا شروع شه مجوز دادی امتحان بده... شما بهتره نگران آخرتت باشی و اون همه ظلمی که به ما کردی نه نگران این که پسرا با دیدن چن تار موی دخترا از راه راست منحرف بشن!!! خدا ازت نگذره به خاطر اذیت کردن دانشجوها و پایمال کردن حق این همه استاد و دانشجو... فراروجان دستت بایت خبراتم درد نکنه
دل ما خونه به خدا. من فقط میخواستم یه مصداق از بلاهایی که تفکیک جنسیتی سر ما آورده رو بگم هرچند این شاید یه مصداق خیلی کوچیک باشه. خواهش میکنم نظر منو منتشر کنید...
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ما سر کلاس تفکیک شده رفتیم.جو کلاس دقیقا مثل دبیرستان میمونه،به شدت اساتید شاکی هستن از این جو و شما فکرش رو بکنین استاد جلسه اول یه نفر رو حذف کرده
بگذریم چقدر بودجه مصرف میکنه و حتی مجلس هم چندسال پیش صداش دراومد
بالاخره کی باید دانشجو بزرگ بشه؟با این روش دانشجویان دبیرستانی تربیت میشن و فقط بلدن با هم جنس خودشون رابطه برقرار کنن،فردا اینها رفتن تو جامعه چی کار کنن؟
از نظر روانشناسی هم این طرح رد شده و اعتبار نداره چون باعث تربیت نادرست دانشجو میشه و باعث حریص شدن دانشجو میشه
اینقدر دروغ بسه دیگه،یه طرح غلطی رو میخواین اجرا کنید بگید میخوایم اجرا کنیم چرا الکی میگین که عمومیه؟
از همون سال 89 به اینور بپرسین ببینید کی راضیه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
رئیس دانشگاه علامه از اثرات اجرای این طرح به کاهش چشمگیر پرونده های انضباطی، افزایش قبولی های ارشد و دکتری – کاهش 50 درصدی مشروطی ها و ابراز رضایت دانشجویان دختر اشاره کرد. دروغ كه حناق نيست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
امام راحل (ره) تفکیک جنسیتی رو دیوار جاهلیت میدونستن
شریعت ننگ برتو باد که دروغ میگی که پیرو خط امامی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
پیامبر (ص) 1400 سال پیش نگفت که موقع طواف تفکیک باشین،بعد الان آقایون اسلام اسلام میکنن؟
خواااااااااهشا ظلمی که در حق دانشجویان میکنید رو عمومی و به اسلام ربط ندید دقیقا مثل مستکبران تاریخ
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اگر جایی قراره تفکیک بشه اون دانشگاه آزاد و پیام نور و هنره نه دانشجویان علامه که بهترین رتبه ها هستن و وضع پوششون از همه دانشگاه ها بهتره
اقا واحد نمیرسه،به کی قسم بخوریم واااااااااااااحد نمیرسه!!!
هیچکس هم راضی نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
هیچ کجا و در هیچ دانشگاهی نباد به انسان بودن توهین بشه
یه دانشجوی دیگه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بهت منفی دادم تا بدونی که این طرح تفکیک واسه هیچ دانشگاه و هیچ رشته ای درست نیست .نکنه فکر میکنی مرگ خوبه ولی واسه همسایه؟
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دوست عزیز من نگفتم این طرح برای دیگر دانشگاه ها خوبه بلکه یه ظلم واقعیه
من منظورم این بود که دانشگاه علامه که از دیگر دانشگاه ها سالم تره چرا باید بهش ظلم بشه،اگر میخواین این طرح رو اجرا بشه
چرا در دانشگاه هایی انجام نمیشه که به قول متحجر خودشون نیاز مبرمی به تفکیک دارن
وگرنه دوست عزیز این طرح برای هر دانشگاهی یه ظلم واقعیه و منظور من این نبود که مرگ برای همسایه خوبه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دوست عزیز در دانشگاه پیام نور هم دروس عمومی تفکیک جنسیتی شده در صورتی که در دوره ما این کونه نبود!چرا اینقدر بی ادبی دانشجوی علامه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
تا دانشجوهایی مثل شما هست خدا به داد برسه!!!!
ناشناس محترم یعنی تفکیک یه جاهای درسته و یه جاهای اشتباه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
به عنوان یه دانشجوی سابق علامه و کارمند حال حاضر دانشگاه پیام نور براتون متاسفم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
واقعیت اینکه دانشگاه هایی مثل آزاد و پیام نور و هنر وضعشون خیلی خراب تر از دانشگاه هایی مثل علامه است
هرچی رتبه پایین تر باشه دانشجو ها هم از نظر اخلاقی ضعیف ترن
واقعیته،دیگه همه میدونن چه خبره!!!
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آقا مگه شما نمیگی همه رضایت دارند پس چرا فرم نظر سنجی نمیدی دانشجوهات ازشون بپرسین واقعا چند نفر رضایت دارن؟
این آمار ها هم مثل آمار های تورم احمدی نژاده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مگه قراره دخترا سر کلاسا چی بپرسن که از نبود پسرا اظهار رضایت کردن؟!
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بهشون بفرمایید مستندات خود را نشان بدهند؟
1- کدوم سند نشان میده دانشجو ها راضی اند بویژه دانشجو های دختر؟
2- کدوم سند نشون میده خانواده ها راضی اند؟
3- کدوم سند نشون میده اساتید راض اند؟
4- کدوم تحقیق( سند) نشان داده میزان کسب موفقیت دانشجو ها در مراحل بعدی بیشتر شده؟
5- نکته آخر اینکه میزان تحمیل هزینه های اضافی که بر پیکر دانشگاه و جامعه تحمیل میشه را هم برآورد نمایید. حساب کنید یک کلاس ارشد، یا کارشناسی اگر ده اساد داشته باشند میشه بیست استاد اینو ضربدر کل کلاس ها و اساتید بکنید ببینید چی میشه! اینو ضربدر میزان حقوقی که به هر استاد پرداخت میشه بکنید ببینید چه رقم نجومی میشه.
خواهش ما اینه اگر استاد، دکتر، حجت الاسلام شریعتی موارد قبلی را می گند که البته باید با سند و مدرک بگند باید به موارد اخیر هم اشاره کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
راستي اگه قراره استاد زن استخدام كنن برم درخواست بدم! فكر كنم بدون هيچ پيش نيازي بهم يه كرسي استادي بدن !!!
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آقای دکتر توفیقی ما ملتماسانه ازت استدعا داریم تا آخر این هفته یه کاری بکن برای علامه هفته دیگه انتخاب واحدهاست،بیچاره میشیم موقع انتخاب واحد ها باید کل هفته رو بیایم دانشگاه
فرارو تو رو خدا اینها رو به دکتر توفیقی بگو،حداقل یخ مصاحبه اختصاصی با دکتر توفیقی درباره ی علامه بذار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
فراروی عزیز پیگیر باش لطفا
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اصلا اساتید راضی نیستند،دقیقا کلاس جو دبیرستانی داره و همیشه استاد این رو توهین به خودش میدونه و چند نفر رو هم حذف میکنه.دقیقا سر کلا ما استاد سر این مسائل شروع به فحاشی به دانشجو میکرد هیچوقت یادم نمیره
دقیقا این حرفیه که استاد ما آخرین جلسه به ما گفت:من پشت دستم رو داغ کردم دیگه ترم یک بردارم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مگه چی کار می کنید تو کلاس شماها
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
ناشناس عزیز
چون فقط پسرها سر کلاسن و تفکیکه مراعات نمیکنن،دیگه جو دبیرستانی و اساتید به شدت ناراضین
دیگه تیکه پرونی سر کلاس و شیطونی و خنده های بلند و...
میدونی چرا جو اینجوریه چون وقتی میبینن کلاس دانشگاهشون با دبیرستان هیچ فرقی نداره این کار رو میکنن ولی اگر تفکیک نبود صد در صد رعایت میکردن و لام تا کام کسی صحبت نمیکرد و خیلی مودبانه میشستن،دست خودشون نیست عمری دبیرستان خوندن عادت کردن وقتی هم که میبینن دانشگاه با دبیریستان فرقی نداره پس به کارشون ادامه میدن از نظر روانشناسی هم منطقیه
کلاس های تفکیک شده دخترها هم همینطوره
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بابا كدومن دانشجو از اين كار رضايت داره ..چرا دروغ ميگن و بعد الكي ميگن هم دانشجو رضايت داره و هم مراجع رضايت داره ...اينها دين رو به لجن كشيدن....
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دقیقا حرفی که روز اول حراست به ما زد:
ما مشکلی نداریم شماها باهم بیرون با هم باشید یا باهم حرف بزنید ولی باید کلاس ها تفکیک باشه
یعنی چی؟یعنی اینکه ما خودمون هم میدونیم تفکیک اثر نداره و با مخالفت زیادی همراهه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خدا را شکر دیگه تمام مشکلات مملکت ما برطرف شد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دانشجویان دختر: به راحتی می توانیم سئوال های خود را در کلاس مطرح کنیم... :)) یادش بخیر چقدر سر سوال کردن دخترا میخندیدیم...

اساتید: در مثال زدن دچار مشکل می شدیم نمی دانستیم زنانه مثال بیاوریم یا مردانه.... :)) واقعا بعضی سوتی ها رو اساتید میدادند کرکر خنده بود...

اثرات اجرای این طرح:
افزایش معدل دانشجویان !!!
تبدیل فضای عمومی دانشگاه به یک فضای معنوی انسانی!!!
مگه فضای معنوی حیوانی هم داریم ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ذهن هاي منجمد، مغزهاي خمود و خاموش و خُرد، متاسفم فقط...
ما اینیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مرد میخواد نفس بکشه! صداتون دراد وزیر علومتون تو مجلس رای نمیاره!
خخخخخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دو سال دیگه مردی نشون نماینده های مجلس هم میدیم . جراتشون تو رویارویی با احمدی نژآد دیدیم. کم مونده بود...... خخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اخیش! برگشتیم به راس امور
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این آدم ها میخوان ظلم خودشون رو با اسلام توجیه کنن
دوستان گول اینکه رفته پیش حضرت مکارم رو نخورید همش تقشه است
وگرنه چرا الان که اوضاع علامه حاده رفته قبلا ها نرفته؟
دانشجوی علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
از مسئولین وزارت علوم تقاضا دارم بازرسی از مدرک هایی قلابی که به بعضی ها از طرف رئیس انقلابی نما علامه داده است صورت گیرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مقصر این وضع غیر انسانی احمدی نژاد است. تفکیک جنسیتی در دوران او و وزیر متحجرش انجام شد.
نوبت دوم دکتری علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این آقا با این فضاحتی که تو این چند روز به بار آورد و اسم دانشگاه علامه رو با رانت و عملکردغیرقانونی در راس تمام خبرها قرار داد باز هم روش می شه بیاد از این حرف ها بزنه؟ نکنه فکر می کنی موندنیه؟
آقای توفیقی به دادمون برس.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آقای شریعتی اگر واقعا پیرو خط امام بودی میدونستی که امام راحل (ره) تفیکیک جنسیتی رو دیوار جاهلیت میدونست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
انشاء الله رئیس دانشگاه زودتر عوض بشه
یک دختر علامه ای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
چندین سال است از دست این رئیس دانشگاه که خود پایین تنه ای فکر می کند و به گمانش عالم و آدم هم جهان بینی شان مثل اوست، می کشیم. من دانشجوی دختر علامه ام که ایشان به خود اجازه می دهد از طرف من و بسیاری از هم دانشگاهیانم که فقط از ترس اخراج شدن لب به اعتراض بر سر تفکیک جنسیتی نزدند صحبت کند و نظر بدهد. ما از تفکیک جنسیتی نه تنها رضایت نداریم و خرسند نیستیم، بلکه فکر می کنیم تبدیل به موجودات فضایی و دست نیافتنی شده ایم برای پسرها، و ایضاً پسرها هم برای ما. در خیابان گشت ارشاد، در دانشگاه و مدرسه تفکیک جنسیتی، و در خانه هم صدا و سیمای دروغگو و مستبدتان. آخر داستان مگر قرار نیست ما با همین پسرها که حالا برایمان لولو محسوب می شوند ازدواج کنیم؟ مگر خیلی از شما مسئولین با زنانتان در دانشگاه و در جنبش های مختلف آشنا نشده اید؟ من از شما می پرسم جناب شریعتی: با دیدن منی که خانم حجاب در ورودی ات به سر تا پایم گیر می دهد و حالا دیگر تقریباً ساندویچ پیچ شده ام در مانتو و فنعه ی بلند، کجایت می لرزد که گمان می کنی پسرهای هم دانشگاهی ام هم با دیدنم دل و ایمان از دست می دهند؟ کاش کمی عقلانیت در وجودت بود که اینطور ما را به قهقهرا نمی کشاندی. ما ایرانمان را دوست داریم اما تو و امثال تو ما را ناچار به آوارگی در کشورهایی می کنید که در آنجا بهترین هم که باشیم، باز یک مهاجریم. بگذار بمانیم؛ بگذار پسرفت نداشته باشیم؛ بگذار اینقدر احساس حیوان بودن و جنسیتی فکر کردن درونمان زنده نشود اگر درون تو همواره زنده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بی ادب پایین تنه چیه؟ دختر به این بی ادبی ندیدم. برا همین چیزاست تفکیکتون کردن دیگه
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دقیقا ما سر کلاس که با استاد متحجر روانشناسیمون بحث میکردیم درباره ی تفکیک میگفت:
چون بیشتر ازدواج ها دانشجوییه طرح خوبیه چون باعث میشه طلاق پایین بیاد!!!
بعد که بیشتر باهاش بحث میکردیم،مثل همین کامنت ها،استاد بحث رو منحرف میکرد بعدا هم که میخواستیم درباره ی تفکیک ازش بپرسیم قبول نمیکرد
بیشتر اساتید هم نارضی بودن از این طرح ولی هر وقت بحثش میشد دقیقا وحشت در صورتشون موج میزد ادامه نمیدادن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
چرا شر این آقا رو کم نمیکنن!!؟
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
پس آقای توفیقی کی میخاد
این حاجاقا رو بذاره کنار
مجتبی
UNITED KINGDOM
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
فقط یک کلمه با شریعتی حرف دارم : خدا حافظ
دکترعباس حاتمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
وزارت علوم این برنامه های تبعیض برانگیزرالغوکند.
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
صد در صد اگر حضرت مکارم از همه ی جنبه ی کارهای شریعتی مطلع میشدن هیچوقت از ایشون حمایت نمیکردن
شریعتی فقط رفته قم گفته ما اینقدر دانشکده ساختیم دانشجو راضین و.....
پس شریعتی چرا نمیگی چرا اینقدر ظلم کردی؟چرا نمیگی چقدر استاد و دانشجو تعلیق کردی؟چرا نمیگی این تفکیک چقدر بودجه خرج میکنه؟چرا نمیگی خون دانشجوهات رو تو شیشه کردی؟چرا نمیگی داری با تفکیک بچه دبیرستانی تربیت میکنی؟هان؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
پس چرا کارمندان - اساتید - مهمتر از همه رئیس زنانه مردانه نمیشه ! چطوری حاج آقا پست ریاست رو دو نصف نمیکنه ! شرع اینجا حکمش چیه ؟
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خدا شاهده شریعتی با این ظلم هایی که کردی فردا دانشجو هات زیر تابوتت رو نمیگیرن
بترس از خدا که اینقدر خلاف واقع میگی
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این حاجاقایی که ما میبینیم تا دانشگاهو با خاک یکسان نکنه دل از صندلی ریاست نمیکنه
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
فرارو دستمون به دامنت...یه کاری بکن!
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بابا دیگه به کی بگیم به اینجامون رسیده؟!
دکتر توفیقی عوضش کن مطمئن باش علاوه بر دانشجویان علامه همه دانشجویان کشور هم پشتتن
این شریعتی رو بردار اگر فردا کسی گفت چرا؟برعکس آمار های دروغین شریعتی،همه راضین که ایشون عوض بشه
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
تحصصصصصصصصصصصصصن
جلو وزارت علوم
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
شما فکر میکنید تا حالا دانشجویان علامه تحصن نکردن یا اعتراض نکردن؟هرسال انجام میدن ولی به علت فضای دولت قبلی اصلا به حرف های ما گوش نمیکردن،البته کلا دانشگاه برای دانشجویانش ارزش قائل نیست
صد بار بهشون گفتیم آقا،عزیز تفکیک کردین واحد درست نمیرسه مگه به خرجشون میرفت؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دانشجویان علامه اگه بی عرضه نیستند همگی از وزیر علوم تقاضای یک ترم مرخصی می کنند. دانشگاه که تعطیل باشه این آقا هم دنبال کار خودش میره
یک دختر علامه ای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
چندین سال است از دست این رئیس دانشگاه که فکر می کند و به گمانش عالم و آدم هم جهان بینی شان مثل اوست، می کشیم. من دانشجوی دختر علامه ام که ایشان به خود اجازه می دهد از طرف من و بسیاری از هم دانشگاهیانم که فقط از ترس اخراج شدن لب به اعتراض بر سر تفکیک جنسیتی نزدند صحبت کند و نظر بدهد. ما از تفکیک جنسیتی نه تنها رضایت نداریم و خرسند نیستیم، بلکه فکر می کنیم تبدیل به موجودات فضایی و دست نیافتنی شده ایم برای پسرها، و ایضاً پسرها هم برای ما. در خیابان گشت ارشاد، در دانشگاه و مدرسه تفکیک جنسیتی، و در خانه هم صدا و سیما... آخر داستان مگر قرار نیست ما با همین پسرها که حالا برایمان لولو محسوب می شوند ازدواج کنیم؟ مگر خیلی از شما مسئولین با زنانتان در دانشگاه و در جنبش های مختلف آشنا نشده اید؟ من از شما می پرسم جناب شریعتی: با دیدن منی که خانم حجاب در ورودی ات به سر تا پایم گیر می دهد و حالا دیگر تقریباً ساندویچ پیچ شده ام در مانتو و فنعه ی بلند، کجایت می لرزد که گمان می کنی پسرهای هم دانشگاهی ام هم با دیدنم دل و ایمان از دست می دهند؟ کاش کمی عقلانیت در وجودت بود که اینطور ما را به قهقهرا نمی کشاندی. ما ایرانمان را دوست داریم اما تو و امثال تو ما را ناچار به آوارگی در کشورهایی می کنید که در آنجا بهترین هم که باشیم، باز یک مهاجریم. بگذار بمانیم؛ بگذار پسرفت نداشته باشیم؛ بگذار اینقدر احساس حیوان بودن و جنسیتی فکر کردن درونمان زنده نشود اگر درون تو همواره زنده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
همگی با هم جیغ و دست و هورااااااا!!!!!
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
میگفتی دست جیغ هورا درست تر بود!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمردی
دانشجوی علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
من دانشجوی علامه ام.
با این وضعیت دیگه فرقی بین دبیرستان و دانشگاه و من احساس نمی کنم.
والله ما تا دوران راهنمایی تو روستامون مختلط بودیم،وضعیت خیلی هم خوب بود.(البته به دلیل نداشتن کلاس اضافه).
اما الان به خاطر تفکیک جنسیت ما کل روز رو تو دانشکده می مونیم.
با این شرایط تعداد روزهایی که کلاس داری زیاد شده و عملا دانشگاه شده مدرسه.
مثلا تو یه روز پسرها از ساعت 8 تا 10 میرن سر کلاس،دخترها از ساعت 10 تا 12، و کلاس بعدی پسرها می مونه ساعت 13 تا 15 و کلاس بعدی دخترها از ساعت 15 تا 17.
یعنی دانشجوها این وسط چیزی حدود سه ساعت بین کلاس هاشون بیکارند.
لازم به ذکره که بگم از شنبه تا چهارشنبه کلاس داریم.(عین مدرسه)
اگه مختلط بود میشد کلاسها رو یا صبح یا بعد ازظهر برگزار کرد.که ما هم می تونستیم از اون نصف روزمون استفاده بیشتری ببریم.
الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دوستان عزیز یه مطلب مهم این که این چند وقت اخیر بحث اصلی انتقاد از دکتر شریعتی اصلا تفکیک جنسیتی نبوده، استخدام ظالمانه 102 عضو هیأت علمی، اخراج چند استاد دیگر، تعطیلی گروه توسعه اقتصادی دانشگاه، تغییر نوع دوره دانشجویان از شبانه به پردیس پولی و ظلمهای بارز از این قبیل بوده است. حال ایشون رفته پیش آیت الله مکارم و از چی دفاع کرده؟ چیزی که احتمال دارد در چشم علما قابل دفاع باشد و محبوبیت اورا بالا ببرد. وزیر علوم هم به اینها یاد داده کار کمّی بکنند. برای نمونه قبلا گرفتن مجوز مجله علمی پژوهشی چطور بود حالا به اینها گروگر مجوز دادند و رتبه مجله هاشون رو بالا بردند و ... (گزارش عملکرد دانشگاه از 84 تا 91 رو در سایت دانشگاه بخونید متوجه میشید چی میگم) طبیعیه میره یکی از این کتابها میده به علما و بعد هم ندای وااسلاماه و وامحمداه سر میده تا آبروی رفته خود را به جوی بازگرداند.
نوبت دوم دکتری علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این آقا با این فضاحتی که تو این چند روز به بار آورد و اسم دانشگاه علامه رو با رانت و عملکردغیرقانونی در راس تمام خبرها قرار داد باز هم روش می شه بیاد از این حرف ها بزنه؟ نکنه فکر می کنی موندنیه؟
آقای توفیقی به دادمون برس.
گیج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
هرچی خوندم خنده دار بود تا رسیدم به مثال زنانه مردانه این دیگه خیلی مصخره است
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
به امید خدا و کمک افرادی چون دکتر توفیقی تا آنزمان آقای شریعتی از سمتشان عزل گردیده اند.من به این دولت تدبیر و امید بسیار امیدوارم که فضای غیرعقلانی و مایوسی را که امثال آقای شریعتی به وجود آورده اند تغییر دهد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
باید تفکیک به صورت کامل انجام بگیره و طرح خوبیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ما از اين اعمال افتخار آميز شما با شرم پيش دوستان خارجي خود صحبت مي كنيم و سعي مي كنيم بهشون ثابت كنيم مردان ايران حيوانات وحشي و بي شعوري نيستند كه اينطور باهاشون رفتار مي شه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
تفكيك خيلي طرح خوبيه خدا خیرتون بده....
نوبت دوم دکتری علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این آقا با این فضاحتی که تو این چند روز به بار آورد و اسم دانشگاه علامه رو با رانت و عملکردغیرقانونی در راس تمام خبرها قرار داد باز هم روش می شه بیاد از این حرف ها بزنه؟ نکنه فکر می کنی موندنیه؟
آقای توفیقی به دادمون برس.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
حاج آقا شریعتی آیت الله هستن نه حجت الاسلام (:
الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مرسی خندیدیم جالب بود. طعنه قشنگی هم داشت.
شبانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
می شه لطفا از آقای مکارم در مورد حکم شرعی کسانی که در کنکور دکتری سال 91، نوبت دوم (شبانه) علامه قبول شدن ولی شما به زور نوع دوره شون رو تغییر دادید و در دوره پردیس ثبت نامشون کردید هم سوال بپرسید؟ این یکی بیشتر جا داره. سوال اولتون رو باید از یک جامعه شناس می پرسیدید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
در مورد استخدام و جذب های غیرقانونی و بدون فرایند
در مورد پذیرش بعضی از دانشجویان دکترا
هم استفتایی داشته باشن
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
شبانه عزیز دستت درنکنه بهترین فکر رو کردی. میگم بیایید ما بریم بپرسیم و استفتا کنیم و جواب رو برای شریعتی بفرستیم بلکه خجالت بکشه.
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اجازه بدید این طرح اجرا بشه تا میزان موفقیتش سنجیده بشه .شما که مشکلی ندارید و روشنفکر هستید و چه مختلط باشه و یا نباشه نباید روی نیت شما گه همون کسب علمه تآثیری بگذاره. پس زود قضاوت نکنیم همدیگر با الفاظ ناروا خطاب نکنیم لطفا.احترام به عاقید هم دیگر گذاشتن از همین راه بدست میاد.لطفا اجازه بدید این طرح اجرا بشه و انشاالله نتایج مبارکی داشته باشه
اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خیلی وقته اجرایی شده. خبر نداری. مسیرت از دانشگاه نمی گذره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
حاجی اکبر اجرا میشه اولاً و میفهمه توهین به انسان و شعورش یعنی چه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
الفاظ کاملا رواست.
دانشجوی علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
من به عنوان دانشجوی دانشگاه علامه حمایت صددرصد و قاتعانه خود را از استاد معزم شریعتی کبیر را اعلام می داریم و از خدا توقیفات بیشتر معضم له را خاستارم.
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
غلط های عمدی شما در کامنتی که قید کردید، جواب تلخی بود!
دانشجوی ستاره دار علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خدا را شکر که از این دو خط بیشتر ننوشتی و گرنه نمره ی املاء تان خیلی کم می شد!
قاطعانه نه قاتعانه
معظم نه معزم
معظم له نه معضم له
خواستارم نه خاستارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خب اگه منم مثل شما از وجود چنین ادمی به یه نون و نوایی میرسیدم و تکیه بر جای بزرگان میزدم دفاع میکردم
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
استغفرالله هرچی میخوایم هیچی نگیم ومودب باشیم مگه تو کلاسا چه اتفاقی میفته که باید تفکیک جنسیتی بشن
این بحث از دو منظر قابل بحثه
معضل ازدواج چه جور حل میشه اگه قرار باشه پسر دخترا همو نبینن
ودکی وقتی دخترا وپسرای ما نتونن همو ببین بعد از 23 سالگی در محیط کار همدیگرو ببینن چی میشه
بهتره محیط های کاری هم جدا بشه
خدایا یامارو بکش ازدست این مغزهای خراب راحت بشیم یا اونارو
سحر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
کاملا باهات موافقم . این است فرهنگ سازی که از ان میگویند .ما یکدیگر را انسان میبینیم نه نر و ماده. رئیس دانشگا ما رو نر و ماده میبینه.
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
به نظر من در مرحله بعد بايد ورودي هاي جديد پسر رو هم از قديمي ها كه سنشون بالاتره جداسازي كنند چون خطرناكه .
ما كه سوژه دنيا هستيم اينم روش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
و متأهل ها و مجردها هم باید جدا کنن
الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خیلی حاضر جوابی احمد دمت گرم خوب بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
متاهل مجرد و خوب اومدی!!!
دقیقا مثل دبیرستان! سطح این دانشگاه که با استادای جدید داره از یه دبیرستان هم کمتر میشه اینم روش
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
به نظر من در مرحله بعد بايد ورودي هاي جديد پسر رو هم از قديمي ها كه سنشون بالاتره جداسازي كنند چون خطرناكه .
ما كه سوژه دنيا هستيم اينم روش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
+++++++++++++++++++
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
کاش میتونستم هزار تا مثبت میدادم
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دانشجویان با شروع سال تحصیلی باید با تظاهرات خواستار برکناری شریعتی شوند
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
به نظرم تفکیک واقعا کار مناسبی است. از لحاظ علمی و درسی و اخلاقی اثر بیشتری دارد. حالا شاید سی سال پیش چندان ضرورت نداشت اما با سر و وضع ظاهری فعلی دانشجویان ، انجام تفکیک لازم به نظر میرسد.
پری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
شما رو نمی دونم ولی ما برای رفع نیازهای جنسیمون به دانشگاه نمیریم
والا سرووضع دانشجوها هم که به لطف خانم های حراستی دم در ورود علامه دیگه کاملا ایده آل آقایان هست دیگه
مگر اینکه امیدخان شما اونقدر ضعف داشته باشی که با همون پوشش هم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
امید با شریعتی نسبتی داری؟
ابوذر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دانشجویان دختر فوق العاده از این طرح استقبال کرده و رضایت دارند با اجرای طرح به راحتی می توانیم سئوال های خود را در کلاس مطرح کنیم و پرسش و پاسخ داشته باشیم، اساتید نیز از این طرح اظهار رضایت کرده و اعلام کردند در کلاس های مختلط برای مثال زدن دچار مشکل می شدیم نمی دانستیم زنانه مثال بیاوریم یا مردانه!!!!!!!
آقای شریعتی تو را خدا ما رو رنگ نکن.ماخودمون رنگ فروشی داریم!پشت گوشهامونم به خدا مخملی نیست!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
حاجاقا شریعتی می تونید نتایج تحقیقاتی که نشون داده تفکیک جنسیتی باعث کاهش مشروطی در علامه شده را به تفضیل نشون بدی در ثانی در زمان ریاست شما بر این دانشگاه کادر اداری شما بدترین رفتار ممکن را با دانشجویان دارند ساختمان مرکزی هم اکنون از ورود دانشجویان که پس از تحمل هزاران کیلومتر راه برای انجام امور اداری به دانشگاه می آیند جلوگیری می کنند خانم ح مسئول تحصیلات تکمیلی دانشکده روانشناسی باعث بدبختی صدها دانشجوشد و و وقتی به شما می گفتیم هیچ برخوردی نمی کردید اینها ضد اسلام نیست .
memol
UNITED STATES
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
از سایت فرارو خواهش دارم کامنتهای دخترن و پسران را تفکیک نمایند تا شاهد باشند چگونه کارایی سایتشان افزایش پیدا می کند.دانشگاههای خارجی که مختلط هستند را ببینید که چگونه همه ی دانشجویانشان مشروطی و معتاد جنسی هستند.!!!!!!!!!!و در غرب هیچ کس از دانشگاه نخبه بیرون نمیاد.از جناب شریعتی خواستاریم این طرح را در کشورهای اروپایی و امریکایی انجام دهند مگر رشد علمی آنها افزایش یابد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آره. دلارشونم داره گرون میشه هیچ کار نمیتونن بکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خوبه که این آقا شهردار تهران نیست وگرنه شهر را هم تفکیک جنسیتی میکرد لابد یک دیوار میکشید میگفت خانمها این طرف، آقایان ان طرف .ادمی از حماقت اینها متعجب می شود
سحر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
عزیزم اگه اینا همین جوری پیش برن و ما هم مخالفتی نکنیم به این مرحله هم میرسیم.
ناشناس
GERMANY
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
به اميد تفكيك يا حتي تجزيه همه از همه چيز
فری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
جنایات بی نظیر آقای شریعتی در حوزه علم و فرهنگ بخشودنی نیست و باید مورد رسیدگی جدی قوه قضائیه قرار بگیره
جنایاتی از قبیل : تغییر دوره دکتری از شبانه به پردیس، اخراج اساتید برجسته، جذب اساتید غیرقانونی، اختلاف میان حوزه و دانشگاه و .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
توهین به شعور انسان و انسانیت
یکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
چاکر آق فری!
دقیقا کلمه جنایت زیبنده اعمال این آقا است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
زنده باد انسانیت.....!
فریده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این آقا از اسلام فقط تفکیک جنسیتی رو یاد گرفته؟ به خدا اسلام چیزهای دیگه هم داره. شما خودت یه کم به رفتار خودت تو این 8 سال فکر کن.
یکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این تفکیک جنسیتی کی به دانشگاههای دیگه میرسه؟ ولی حیف که به ما نمیرسه!

جنابان مخالف این طرح دلیل لطفا؟(نه مسخره کردن و مغلطه و ...)
الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ببین شما دنبال دلیلی میگردی که با مبانی و منطق خودت جور باشه که خوب طبیعتا بحث به جایی نمیرسه. ولی یه نکته رو فراموش نکن. شما لطفا برو به رساله حضرت امام و یا دیگران مراجعه کن ببین که ایشون توی کتابی که همه چیز را سعی میکنن در یک جمله یا حتی در یک کلمه برسونن یچند صفحه درباره شیوه امر به معروف و خصوصا نهی از منکر نوشته اند. به فرض که تفکیک جنسیتی خوب که ظاهرا امام به دلایلی میفرمودند که تفکیک جنسیتی دیوار جاهلیت است. حال شیوه اجرا با ضرب و زور رو شما براش یه دلیل بیار. نه برای ما برای وجدان خودت. این آقا به شیوه ای بسیار مذبوحانه حتی اقدامات درست رو به شیوه ای بسیار خراب انجام میدهد. چند سطر قبل یکی از جنایات ایشون رو یکی از دوستان نوشت جدایی حوزه از دانشگاه واقعا به طرز تفکر این دوستمون احسنت گفتم که نتیجه اعمال این آقا چیزی جز این نیست و مطمئنا خدای یگانه از سر تقصیرات ایشون نمیگذره. دیگه نخواستم به ظلمهای ایشون بپردازم که شما اگه امر به معروف و نهی از منکر رو هم درست انجام بدی ولی درکنارش به مردم ظلم کنی همان اثراتی که گفته شد رو داره. امیدوارم دادگاه ویژه روحانیت به نتیجه اعمال ایشون رسیدگی کنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
شریعتی شما برای خودتون برنامه بدین .برای اول مهر اونای که باید برنامه بدن خودشون بلدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
این اخبار آدم را یاد آقای خلخالی می اندازد. آیا واقعا تصویری که از این فرد می سازید در عمل هم اینقدر تندرو و متحجر است؟اگر هست که هیچ ولی اگر نیست بردن آبروی مردم هم گناه است و هم پس از اندی گریبانگیر خیلی افراد دیگر هم خواهد شد.....
ناشناس
UNITED STATES
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
راستی چرا اینا نمیرن حج رو تفکیک جنسیتی کنند!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
صحبت از تفکیک که می شه آدم یاد حیوون و طویله و . . . می افته .
البته با عرض پوزش از همه . . .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
میخوای پارک و کوچه و خیابون و بقالی و ..... تفکیک جنسیتی کن
مشکل از جای دیگس داداش
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
واقعا کسی که به خاطر شهوتش بیاد دانشگاه و نتونه یه جنس مخالف رو تحمل کنه و حواسش پرت بشه، این آدم نیاز به دانشگاه برای خوسازی نداره باید بره روانپزشک
تفکیک جنسیتی توووووووووهین به دانشجو هست،یعنی دانشجو تو اختیار نداری،ذهنیتت همش شهوته
خروس رو از مرغ جدا میکنن نه آدم رو از آدم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
دوست عزيز يعني الان توي دانشگاهها افرادي كه نميتونن جنس مخالف روتحمل كنن وجودنداره؟
ازفضاي دانشگاهها كاملامشهوده كه تعدادشون چقدره...
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
خدا شاهده اگر من خودم نتونم یه جنس مخالف رو تحمل کنم و حواسم پرت بشه میرم پیش روانپزشک چون مشکل از منه نه از دانشگاه
الحمدالله وضع پوششی علامه هم اونطوری نیست که بگین حواس آدم پرت میشه و از این حرف ها
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
دانشگاه ما مختلطه .درگيربودن ذهن دانشجوها به مسايل جنسي و...روهرروزباچشم خودم ميبينم چرابعضي هااينقدر اصراردارن مفسده هاي مختلط بودن رو كتمان كنند؟
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
این چه طرز فکر احمقانه ایه. خودت اینجوری هستی به بقیه نسبت میدی
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
کسی که رویکرد جنسی داره نیاز به دانشگاه نداره اول نیاز به روانشناس و مشاور داره
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خانوم سارا
1. ادب چيزخيلي خوبيه...
2.ظاهرا شما اينطوري هستي كه اينقدر تندي...
چون من دوره كارداني روتودانشگاه پسرونه گذروندم ازوضع اونجا هم نه ناراحت بودم نه عصباني
ولي شما الان داريد منفجرميشيد
sahar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
واقعا که فاجعه است این یه توهین به دانشجو هاست. یعنی شما دانشجوها شعور و فهم ندارید که با جنس مخالف خودتون چه جوری برخورد کنید ما شما رو جدا میکنیم. اگه مخالفت نکنیم پس فردا تو خیابون رستوران پارک و مراکز عمومی هم زن و مرد و جدا میکنن.
شیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
ازخوندن کامنتا متوجه میشیم همه دوست دارن مختلط باشه.چرا؟چون بیشتر خوش میگذره.تعداد کسایی که تو دانشگاه صددرصد فکر علم و دانشن کمه.الکی نگین ما بدنبال علمیم.پس چرا اینقدر جوش می زنین؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
مغلطه نکن. از دانشگاه علامه تفکیک جنسیتی شده چند تا عالم و دانشمند اومده بیرون؟!
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
اون کسی که به خاطر این میاد دانشگاه دوست عزیز باید بره خودش رو به روانپزشک نشون بده
تفکیک بعنی توهین به دانشجو این بعد معنویش
بعد مادیش هم اینکه که واحد نمیرسه و بودجه زیادی الکی مصرف میشه
حق گو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
به شیما. دقت کردی خودت هم داری جوش می زنی. بعضی ها از امثال شماها خسته شده ان. فقط همین.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
شيما حقيقت رو گفتي ...
شیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
من نگفتم موافق تفکیکم ولی الکیم ژست علمی بخودم نمیگیرم که من سر کلاس جز فکر علم و دانش لحظه ای به چیز دیگه فکر نمیکنم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
انشالله اکثردانشگاه ها که لازمه تفکیک بشه. که بچه های دبیرستان تمام ذکرفکرشون ازدانشگاه رفتن به راحتی ارتباط برقرارکردن باجنس مخالف نباشه بلکه درس خواندن واقعی وخدمت به ملت باشه
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
نمیردیم خدمت واقعی جناب شریعتی رو هم دیدیم!!!!
فقط ظلللللللللللللللللللللللللللم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
من در دانشگاه تدریس دارم برخی دخترها راختترند که تفکیک باشد و از آن استقبال می کنند اما اینک کار بهتر بود که مانند مترو اختیاری باشد .
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
خب فردا این دانشجوی دختر بخواد جلوی 500 نفر صحیت کنه باید چی کارکنه!؟
دانشجو علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
خدا شاهده کلاس دوست من از ساعت 8 تا 9:40 بود کلاس بعدی 1:30 شروع میشد بعدش دوباره استاد نبود تا ساعت 4:30
یعنی حدود 6 ساعت دانشجویان الاف بودن و وقتشون تلف میشد
فقط فقط به خاطر همین تفکیک
ali
AUSTRIA
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
جناب دانشجوی علامه...علاف یا الاف؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
نمیفهمم اگر دانشگاه قراره تفکیک بشه پس این مردان و زنان آینده این سرزمین رسم زندگی کردن و برقرای ارتباط درست رو کجا بایند بیاموزند؟؟؟

با این رفتارها فقط به فحشاگری در جامعه دست زده میشه

به شئونات دانشجوها داره توهین میشه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
استاد عزیز اگه برنامه مترو رو پیاده کنن آیا باعث بدنامی ویا مارک خوردن دانشجو ا نمیشه !!مثلا فلان آقا دوست داره با خانوما باشه یا بلعکس فلان دانشجوی خانم رفت با آقایون واحد گرفت پس قبول کنیم که مترو فرق میکنه!! مؤید باشید.
فارغ التحصیل علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
جای تاسف است. امیدوارم کسی بیاید و دانشگاه ویران علامه را احیا کند.