bato-adv
کد خبر: ۱۵۱۶۷۷
کارشناسان اقتصادی در گفتگو با فرارو پاسخ دادند

کدام کاندیدا در مناظره دیروز موفق ظاهر شد؟

«انتظار ما این است که در مناظرات مطالب به خوبی باز شود و گرنه اینکه کاندیداها درباره اهمیت مسکن صحبت کنند که مسکن برای مردم و جوانان مهم است که امر بدیهی است و همه مردم هم می دانند؛ لذا باید راهکارهای عملیاتی خود را برای حل مشکل مسکن بیان کنند.»
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
فرارو- یک نماینده مجلس گفت: «انتظار ما این است که در مناظرات مطالب به خوبی باز شود و گرنه اینکه کاندیداها درباره اهمیت مسکن صحبت کنند که مسکن برای مردم و جوانان مهم است که امر بدیهی است و همه مردم هم  می دانند؛ لذا باید راهکارهای عملیاتی خود را برای حل مشکل مسکن بیان کنند.»

قالیباف و رضایی خوب ظاهر شدند
سیدعماد حسینی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس هشتم در گفتگو با فرارو گفت: «مناظره دیروز کاندیداها شکل مناظره نداشت؛ چراکه مناظره بیشتر حاوی نقد برنامه های یکدیگر است و در برنامه دیروز به جز یکی دو مورد نقد برنامه ندیدیم و بیشتر ارائه برنامه از سوی کاندیداها بود.»

وی ادامه داد: «لذا از این منظر که کدام کاندیدا توانست بهتر برنامه خود را در حوزه های مختلف اقتصادی ارائه کند به نظر من آقای دکتر قالیباف روش بهتری را در پیش گرفتند و توانستند به خوبی برنامه های خود را تبیین کنند و بعد از ایشان آقای دکتر رضایی خوب ظاهر شدند.»

وی افزود: «در بخش دوم مناظره که شامل سوالات تستی و نمایش تصویر بود شاید انتقاداتی وارد باشد و در نگاه اول گفته شود این بخش شایسته کاندیدای ریاست جمهوری نبود، اما از یک منظر می توان کفت بخش خوبی بود و آن اینکه کسی که می خواهد رئیس جمهور کشور شود باید قدرت تجزیه و تحلیل و آنالیز مسائل را در لحظه داشته باشد؛ چرا که زمان تصیم گیری برای رئیس جمهور کوتاه است.»

وی خاطرنشان کرد: «لذا فکر می کنم بخش نمایش تصاویر، دیدگاه افراد را به خوبی نشان داد و اینکه از چه ذهنیتی در تصمیم گیری و درباره مسائل مختلف برخوردار است.»

مناظره دیروز خیلی چنگی به دل نمی زد
اما دکتر جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با فرارو گفت: «به نظر من اگر مناظرات به صورتی برگزار شود که فرصت بیشتری به کاندیداها داده شود بهتر است. البته به نظر من 4 ساعت زمان زیادی برای برنامه است و نه کاندیداها و نه مردم کشش این زمان را ندارند و 2 ساعت کفایت می کند.»

وی ادامه داد: «همچنین بهتر بود به جای سوالات تستی فرصت بیشتری برای طرح موضوعات داده می شد.»

این نماینده مجلس گفت: «برخی کاندیداها یادداشت هایی همراه داشتند که از این یادداشت ها برای پاسخ به سوالات استفاده می کردند که به نظر می رسد نباید اینطور باشد؛ چرا که مردم می خواهند بدانند کاندیداها خود تا چه حد بر موضوعات اشراف و تسلط دارند وگرنه اینکه کارشناسان مطالب را بنویسند و آنها از روی برگه بخوانند خیلی جذابیتی ندارد.»

وی خاطرنشان کرد: «لذا به نظر من مناظره دیروز خیلی چنگی به دل نمی زد.»

قادری گفت: «بعضی کاندیداها که ادعا می کردند در برخی حوزه ها مسلط هستند و تخصص دارند در آن حوزه ها هم نتوانستند نظراتی درستی ارائه کنند.»

وی ادامه داد: «انتظار ما این است که در مناظرات مطالب به خوبی باز شود و گرنه اینکه کاندیداها درباره اهمیت مسکن صحبت کنند که مسکن برای مردم و جوانان مهم است که امر بدیهی است و همه مردم هم  می دانند؛ لذا باید راهکارهای عملیاتی خود را برای حل مشکل مسکن بیان کنند.»

تست سلامت روانی برای انتخاب رئیس جمهور لازم است
همچنین عزت الله یوسفیان ملا دیگر عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با فرارو گفت: «در مجموع برنامه ریزی مناظره خوب نبود و می توان گفت تقریبا همچون مصاحبه گزینشی کارکنان دولت بود و بیش از آنکه مناظره باشد تست هوش بود.»

وی ادامه داد: «البته شاید اینطور فکر کردند که رئیس جمهور باید از نظر روانی بررسی شود، اما اینکار را که نباید آقای حیدری انجام دهد.»

این نماینده مجلس اظهار کرد: «به اعتقاد من تست سلامت روانی برای انتخاب رئیس جمهور لازم است تا رئیس جمهور، بیماری پنهانی نداشته باشد اما اینکار را باید مخفیانه و توسط کارشناسان و آن هم در مرحله احراز صلاحیت انجام داد.»

وی خاطرنشان کرد: «لذا آنچه مسلم است با بله، خیر و کدام گزینه صحیح است نمی توان برنامه های اقتصادی را استخراج کرد. اما در هرحال صحبت های آقای قالیباف تقریبا معقول تر بود و برای برنامه های خود زمانبندی درستی داشتند و مثلا اینکه گفتند شش ماهه ارز را کنترل می کنند حرف درستی است چراکه این کار را نمی توان یکی دو ماهه انجام داد.»

وی افزود: «آقای قالیباف نشان داد که از تجربه خوبی برخوردار است و البته پاسخ خوبی هم به آقای عارف در موضوع محیط زیست و مسئله آلودگی هوا دادند. اما برخی آقایان اصلا پاسخ سوال را نمی دادند و مثلا وقتی بحث هدفمندی بود درباره تشکیلات ادرای صحبت کردند.»

یوسفیان درباره نحوه برگزاری مناظره گفت: «به نظر من آقایان نگران این بودند که مناظره دیروز مانند مناظرات سال 88 پیش برود و به مسائل خانوادگی کشیده شود و لذا به این صورت برگزار کردند که ابتکار عمل دست مجری باشد و با اختصاص زمان کوتاه به کاندیداها از طرح مسائل حاشیه ای جلوگیری شود.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «البته بنده صدا و سیما را مقصر نمی دانم؛ بلکه مقصر برنامه ریزانی هستند که در ستاد انتخابات کشور این برنامه ریزی را انجام دادند.»
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خیلی ترسویی که نظر منو منتشر نکردی ! فرارو منتظر انتقام بچه های کامپیوتر دانشگاه شریف باش !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
رای من جلیلی:
سلامت اقتصادي و ساده زيستي وی حقیقتا در خور تحسین است ،خودم ایشان رو با پرایدشون دیدم بدون محافظ و این در حالی است که ایشان فکر کنم قانونا می توانند حدود 20 محافظ داشته باشند؛تجربه هاي قوي در مديريت بحران در شورا امنيت در حوزهاي سياسي؛اقتصادي و امنیتي؛و...تجربه مديريت ستادي در شوراي عالي امنيت ملي؛
از ويژگي هاي دبير خانه شورا:تمرکر بر مسائل مشترك دستگاه هاي نظام و انجام كارهاي از قبيل راه حل هاي راهبردي و استراتژیک و سپس مديريت شبکه ي ميان دستگاه ها ست ؛كاري كه يك رئيس جمهور نیز بايد در سطحي كلان تر انجام دهد،و این مهم در این چند سال با عث تجربه آموزی قوی ایشان شده است؛تجربه جدي در مبارزه با مفاسد دولتي در وزارت خارجه و اخراج ١٧ سفير از جمله آن است؛وی حقیقتا فردی سالم و با سواد است ،تیپ ظاهری او که این شاخصه خیلی هم مهم نیست ولی خوش تیپ و با صفاست و ادب وی در خور تحسین است ، احساس می کنم که تفکراتی زیبا و مردمی دارد ،اهل استبداد و خود رای بودن نیست و این شاخصه بسیار مهمی است؛و 'براي آشنايي بيشتر با نظريات علمي و عملي ايشان به سايت مسیر یا . . . مراجعه نماييد .


جلیلی چشم به انتظار تو می مانیم...
نرگس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
به نظر من بهتره با دیدن یه مناظره انقدر از شخص خاصی طرفداری نشه اینکه عارف اعتراض کرد نه ربطی به شجاع بودنش داره نه بی اعصاب بودنش اون فقط نظرشو گفت ما اگه بخوایم فقط از روی یه عکس العمل احساسی رای بدیم که کارمون پسه .... باید صبر کنیم ببینیم تا آخرش این آقایو چطور باقی میمونن...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
انصافا"کدام حرکت آقای قالیباف تو تهران در جهت کاهش قیمت مسکن بوده؟که هیچ با قیمت های نجومی تراکم و عوارض بر قیمت افزایش مسکن نیز تاثیر به سزائی داشته ضمن اینکه وقتی نون و مسکن نداریم گل و بوته امان به چه کار می آید،خداوکیلی در دوران آقای خاتمی امیدوار بودم که تا چند سال دیگه میتونم یک مسکن حداقلی داشته باشم ولی با حضور آقای احمدی نژاد و اقدامات ایشان تا آخر عمرم هم اگه هیچی نخورم و نپوشم همه پولم را جمع کنم نمیتوانم خانه بخرم ،من با نظر اکثر دوستان موافقم و در بین این 8 نفر فقط عارف میتواند چهره مقبولی برای ایران باشد و متعادل تر و مدیر تر و منطقی تر از همه بود
نرگس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
به نظر من بهتره با دیدن یه مناظره انقدر از شخص خاصی طرفداری نشه اینکه عارف اعتراض کرد نه ربطی به شجاع بودنش داره نه بی اعصاب بودنش اون فقط نظرشو گفت ما اگه بخوایم فقط از روی یه عکس العمل احساسی رای بدیم که کارمون پسه .... باید صبر کنیم ببینیم تا آخرش این آقایو چطور باقی میمونن...
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۱۰
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من توی روستا هستم همه اینجا فهمیدن بهترینشون دکتر عارف هست،زنده باد دکتر عارف
شاهین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف با عصبانیتش ثابت کرد توان مذاکره و انتقاد پذیری ندارد.
یاسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف توانایی بحث ندارد از کوره در میره باید تحمل رضایی رو داشته باشه.
ناشناس
-
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
نادرست /نه تو توي روستايي/نه روستايي هاي عزيز شبيه تو ان/از كي تو به جاي همه اظهار نظر مي كني؟
313
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
منم توی یک روستای دیگه هستم فهمیدم بهترینشون دکتر سعید جلیلی است
زنده باد دکتر جلیلی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من هم موافقم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
این متن نشاندهنده ی شیطنت فراروست.
فرزین
UNITED STATES
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دم خودتو مردم روستاتون گرم
سعید ر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
معدن ها را دره کنیم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
وقتی مردم روستاها اینقدر فهیم هستند توقع داریم کمی مردم شهرها هم منطقی و فهیم باشند
زنده باد عارف
یه ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بنده خدمت همه روستاییان عزیز ارادت دارم ولی شما یه لطف کن بیا تهران ببین فرق حرف تا عمل چقدره؟! با احترام به هه کاندیداها و طرفداران و نظرات همه بنده دکتر قالیباف را مردی از جنس عمل می دانم نه شعار و حرف و ادعا. امیدوارم انتخاب مردم این بار هوشمندانه تر و به نفع کشور باشد. انشاالله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف به شدت از خود ضعف نشان داد زیرا اگر واقعا به دنبال اعتراض بود باید در زمان عکس ها که به مراتب توهین آمیز تر بود نیز خود را کنار می کشید. اما از آنجاییکه هیچیک از کاندیدا ها با او همراهی نکردند، موضعش را تغییر داد و هیچ بعید نیست اگر حیدری سوالات را ادامه می داد او هم زودتر از این خود را به بحث باز می گرداند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بعضي از مناصب جلیلی در وزارت خارجه و . . :
وابسته سياسي؛رئيس اداره بازرسي؛دبير سوم؛دبيردوم؛دبير اول؛رايزن سوم؛معاونت اداره آمريكاي وزارت خارجه؛و مهمترين معاونت وزارت خارجه كه معاونت آمريكا و اروپاست؛ ارتباط علمي او بادانشگاه ؛صاحب كرسي در درس سيره سياسي پيامبر اكرم(ص)؛تدریس تفسير آيات سياسي قرآن؛مدتي به عنوان استاد دانشكده اقتصاد و مديريت دانشگاه شريف بود؛و استاد دانشكده سياسي دانشگاه امام صادق(ع)؛نويسنده کتاب درباره سياست خارجي پيامبر(ص)؛انتصاب به سمت دبير شوراي عالي امنيت ملي از مهر ٨٦؛و اداره هوشمندانه و مقتدرانه پرونده هسته ي؛
از مزاياي ايشان:تحصیل و تخصص در علوم انساني به عنوان يكي از چالش انگيزترين حوزهاي تمدني است.
سلامت اقتصادي و ساده زيستي وی حقیقتا در خور تحسین است ،من با چشم خودم ایشان رو داخل پرایدشون در حال رانندگی دیدم بدون محافظ و این در حالی است که ایشان فکر کنم قانونا می توانند حدود 20 محافظ داشته باشند؛تجربه هاي قوي در مديريت بحران در شورا امنيت در حوزهاي سياسي؛اقتصادي و امنیتي؛و...تجربه مديريت ستادي در شوراي عالي امنيت ملي؛از ويژگي هاي دبير خانه شورا:تمرکر بر مسائل مشترك دستگاه هاي نظام و انجام كارهاي از قبيل راه حل هاي راهبردي و استراتژیک و سپس مديريت شبکه ي ميان دستگاه ها ست ؛كاري كه يك رئيس جمهور نیز بايد در سطحي كلان تر انجام دهد،و این مهم در این چند سال با عث تجربه آموزی قوی ایشان شده است؛تجربه جدي در مبارزه با مفاسد دولتي در وزارت خارجه و اخراج ١٧ سفير از جمله آن است؛وی حقیقتا فردی سالم و با سواد است ،تیپ ظاهری او که این شاخصه خیلی هم مهم نیست ولی خوش تیپ و با صفاست و ادب وی در خور تحسین است ، احساس می کنم که تفکراتی زیبا و مردمی دارد ،اهل استبداد و خود رای بودن نیست و این شاخصه بسیار مهمی است؛و 'براي آشنايي بيشتر با نظريات علمي و عملي ايشان به سايت مسیر یا . . . مراجعه نماييد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
محبوب دلها سعید جلیلی .....اهل شعار نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
love for jalily
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
جلیلی آدم قانونمندی است و متانت خاصی دارد....امیدوارم موفق باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
رای به جلیلی برای عزت ایران.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
گزارش هفته نامه ویک آمریکا از انتخابات ایران
هفته نامه ویک: انتخاب جلیلی برای آمریکا فاجعه بار خواهد بود....
فاجعه ی بزرگ برای آمریکا رقم می زنیم....
به سوی عزت و پیشرفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
حرف الکی نزن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تو کدام روستا؟؟؟

بچه های روستای ما که به جلیلی رای میدهند..
سمانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مناظره خوبي بود و دستشون را بدون اينكه بفهمند رو كرد. حالا سوال اينجاست کسی که در پاسخ به یک سوال غیر منتظره خود را می‏ بازد چگونه می‏تواند مدیریت بحران کند؟ نامزدی که روحیه ‏ای نا امید داشت بی اختیار خود را افشا می‏کرد، آنکه همه چیز را منفی می‏دید حتی یک بازار شلوغ و یک کشتزار سرسبز را معکوس می‏دید و انرژی منفی می‏داد، آنکه دم از فراجناحی می‏زد در هر عکسی سعی بر خورده گیری به وضع موجود داشت و اعلام می‏کرد که جناحی می‏اندیشد و جناحی می‏بیند و قطعاً جناحی هم عمل خواهد کرد. آنکه مدعی بود توپ را به زمین سایرین نخواهند انداخت در شرح عکس ترافیک خود را نشان داد.
سهيلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من هم با نظر ناشناس موافقم . من به عارف ميدم.
روح اله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من توي روستا نيستم! من در روستا زندگي ميكنم.
من يك روستاييم كه از صبح تا شب با مزرعه و حيوانات سر و كله ميزنم. از قضا ديروز تلويزيون را تماشا كردم. به نظر من روحاني و قاليباف خوب بودند. ولي جليلي با حساب تر حرف ميزد. اما بايد ديد مرد عمل كيه. با حرف مزرعه شخم زده نميشه. دانه ها آبياري نميشند. شير گاو‌ها دوشيده نميشه.... حالا هي حرف بزنيد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
منم روستا هستم، و بهترینش کدخدای روستاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
درود بر تو ای روستایی با شعور و با سواد، شما خودتون مبلغ این استاد فرهیخته باشید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف عالی صحبت کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تصویر مورد نظر معدنی در آمریکاست که پس از متروک شدن تبدیل به جاذبه توریستی شده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
پاسخ عارف درباره معدنی در آمریکا که جنبه گردشگری دارد دور از واقعیت نبود. در حالی که قالیباف با اعتماد به نفس از تخریب غیر کارشناسی!!! محیط زیست حرف می زد. باید به ایشان گفت که این طرح کاملا کارشناس شده بود. زیاد نباید در برابر دوربین پز کارشناسی داد.
231
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
یه بار سال 84 اومدیم تهران برامون بس بود
کامیاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
البته که برای طرفداران گفتمان به اصطلاح مقاومت (شما بخونید هوچی گرایان بی برنامه ی همیشه طلبکار) سخته که بفهمن در روستا ها هم دستشون رو شده من هم یک روستایی زاده ام برید از خدا طلب بخشش کنید بابت بلا هایی که بسر کشور و مردم اوردید و در اوج بی صلاحییتی بازم میخواید تکرارش کنید اکثر روستا نشینانه بی شیله پیله و البته باهوش ما خیلی بهتر از شماها شرایطو درک می کنن چون سختیه زندگیو چشیدن و مثل شما زندگیشون از جای دیگه تامین نمیشه
خدایار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من هم توی روستا هستم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
]چند تا روستای کشور اینترنت داره ؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
یه جوری میگی روستایی انگار حالا شهری را همه انتیشتین بدنیا میان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف نشون داد اجازه توهین به شعور افراد را نمیده , اون بنده خدائی که نوشت عارف توانائی بحث نداره باید عرض نمود کاری که دیروز صداسیما کرد حتی نشستن بر روی صندلی هم جایز نبود.
محمدهادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
احیانا،شما همون روستایی نیستی که با سیب زمینی و افشاگری های احمدی نژاد(!!!!!!!!) تو مناظره های 88 به ایشون رای دادی؟
متاسفانه هنوز مردم احساساتی و هیجانی اند و بیشتر از شلوغ کاری خوششون میاد.
همه ی این نامزدها به جز آقای قالیباف،روحانی و رضایی سیاست زده بودن و تنها این افراد اساسا نگاه فراجناحی داشتند.
و این نشون میده که واقعا افراد دغدغه مردم دارن یا مطرح کردن جناح خودشون.
تنها با عملکرد افرادی چون قالیباف،ایران سربلند خواهیم داشت.
جهاد ادامه دارد...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
واقعا عارف قاطعانه نشون داد در برابر شیوه های نادرست می ایسته .
آفرین دکتر عارف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
1.قالیباف
2.رضایی
3.عارف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط رضایی... ناجی کاندیداها از دره به معدن !
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
براي شركت در نظر سنجي به www.ccnet.blogfa.com مراجعه نماييد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
من هم به عارف رای میدم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
این که گفتم توی روستام نه اینکه شما شهری ها بیشتر حالیتون نه، ما اینجا ارتباطات کمتری داریم ماهواره و اینترنت هر کسی نداره، در ضمن روستای ما توسک، شهر ملایره در خدمت هم هستیم...زنده باد دانشمند عارف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آقای ناشناس ۱۹:۳۱۱۳۹۲/۰۳/۱۱ آقای عارف اگه مدیر توانمندی بود و می خواست در برابر شیوه های نادرست بایسته با دو تا نظر مخالف از کوره در نمیرفت.یه مملکته با هزاران هزار نظر مخالف و موافق. کارنامه مدیریتشون تو وزارت ارتباطات هم که معلومه که زیاد نتونتست دوام بیاره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اقاي روحاني
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
روحانی؟؟؟؟؟؟

زنگ بزنم اورژانس.........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
درود بر عارف که علیرغم صحنه گردانی صدا و سیما برای جلوگیری از شنیدن سخن حق ، توانست نشان بدهد که تنها کاندیایی است که واقعاً برای اشتغال ، مسکن ، رابطه با سایر نهادها و.... برنامه دارد. ضمن اینکه نشان داد اصلاح طلب است و این را شجاعانه بیان کرد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به این خیال باش.....
مهناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
كسي كه زود تر از همه خودش را باخت و از سوالات غير منتظره يكه خورد.
برخي به جاي حل مسئله، صورت مسئله را پاك ميكنند.
االهه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فرارو ،قلم مقدس تر از اونه که بخوای فدای تبلیغاتش کنی.قالیباف خوب ظاهر شد؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
قالی باف خوب ظاهر نشد. عالی ظاهر شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف عالی بود.
یکی به نعل یکی به میخ قالیباف هم کاربرد کوتاه مدت خواهد داشت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بله ، اگه فرق معدن و دره رو متوجه بشه
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط عارف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خدمت آن نماینده ای که خواستار تست سلامت روان هستند عارضم که عملا هیچکس به اندازه هاشمی در امتحان هوش و روح و روان موفق نبوده
شورای نگهبان،کیهان،اصولگرایان،آیت الله جنتی،آیت الله یزدی و... همه جوره روی اعصابش رفتند ولی بنده خدا جیکش درنیامد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
چه کسی باید از اقایان نماینده تست بگیره؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خداییش با این شیوه مناظره هیچکدام/ مگر می شود در عرض 3 دقیقه با استرس ضیق وقت جان کلام را بیان کرد؟؟؟
شاهين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اتفاقا اينجوري ميشه مچ آدم را گرفت.
عارف خوب فهميد چطوري از زيرش در بره. دمش گرم. به نظر من مملكت چنين آدمي را لازم داره. خيلي زرنگه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تازه ۳ دقیقه حداکثرش بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برنده مناظره قطعا اقای عارف بودند و جوابشان به اقای قالیباف واقعا ایشان را میخکوب کرد با اینکه طرفدار قالیباف بودم ولی عارف را کاراتر میدانم و به ایشان رای میدهم مگر در مناظره های بعدی اتفاق خاصی بیفتد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تا کی احساساتی برخورد میکنید! جواب قالیباف منطقی بود و اگه کسی قرار بود میخکوب بشه عارف بود نه قالیباف
مژگان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من هم به عارف ميدم. به نظرم ايشون خيلي خوبند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اتفاقا" صحبت قالیباف عارف را قفل کرد ! آنجایی که گفت: " من 18 ماه پشت درهای دولت اصلاحات هرچه کردم پاسخی نشنیدم "
( دولت پاسخگوی اصلاححححاتتت !!!!!!)
لطفا" درست وبدون تعصب اظهار نظرکن نه سفسطه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قالیباف رای نمیاره...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اتفاقا برنامه های قالیباف کپی برداری از برنامه های رضایی بود. اما عارف از همون اول برنامه های خودش رو داشت. رئیس جمهوری که نتونه جلوی بی منطقی صدا و سیما بایسته چطور میتونه جلوی اختلاس ها و تورم رو بگیره؟؟؟ اصولا قرار نیست همه جا همرنگ جماعت شیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به قالیباف با ای پد از طریق اینترنت کمک میرسوندند
زینب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خدایی داری چشمتو به حقیقت می بندی.اینقد تعصبی نباش تابلو عارف جوابش قالیبافو ضایع کرد
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
میخکوب؟!چه میخکوبی؟این که دولت،صراحتا وظیفه تعیین نقش ها رو داره و باید بهش بپردازه؛روشنه و قالیباف هم نشون داده،تو اجرای قوانین،کم نمیذاره.
عارف اول بره دردِ رنجِ اقتصادی رو بفهمه،تا این همه اصلاحطلب و اصولگرا نکنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من عارف با همون یه جمله قالیباف رو ناک اوت کرد .
بهتره قالیباف انصراف بده . ضمن اینکه جناب قالیباف از معدن امریکا هم بازدید فرمودن !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
متاسفانه نظرات جناحی شده . آقای عارف کارنامه ای که بخوایم ازش طرفداری کنیم. فقط به خاطر جناح بندیشه که سنگشو به سینه میزنن. متاسفانه تو دوره اصلاحات که تو وزارت ارتباطات بودن موفق نبودنو مدت کوتاه بیشتر دوام نیاوردن. اگه به جای آقای عارف
ترنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اتفاقا کاملا بازنده بود من می خواستم به عارف رای بدم پشیمون شدم قالیباف خیلی بهتر و منطقی تر بود.
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من فقط آقای غرضی خوب بود چون واقعیتها را بیان میکرد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آقای غرضی انصافا صریح و قابل احترام هستند. اما برای ریاست جمهور شدن باید دید جامعتری داشته باشند. من طرفدار آقای عارف هستم. دوست دارم اگه آقای عارف رئیس جمهور شدند از تجربیات اقای مهندس غرضی استفاده کنند.
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
درسته انصافا قالیباف و دکتر رضایی بهتر از سایر کاندیدها بودند اما این رو هم باید در نظر گرفت که قالیباف یکسری از برنامه هاش تقلید از رضایی بود نباید از طریق تقلید از برنامه های دیگر کاندیدها برای خود رای جمع کند دکتر رضایی مدتها برای طرح هاش زحمت کشیده.
یوسف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
سارا خانم با نظر شما موافقم برنامه های رضایی رو کسی نداره به امید پیروزی و موفقیت ایشون پیش میریم.
88
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قالیباف که اصلا در مقابل این شو واکنشی نشون نداد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ببخشید اشتباه منفی دادم !
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آقای ضایی 4 و 8 و 12 و 16 سال دیگه هم میتونه رو برنامه هاش کار کنه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
معلومه که داری حمایت کورکورانه می کنی، وگرنه عارف و رضایی بهتر از بقیه بودند، قالیباف که 2 3 بار ضربه شد !
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خواهش می کنم و لی من درست منفی دادم.
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ولي بقيه درست منفي دادن!!
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من هم 3دقیقه و دو دقیقه برای اعلام برنامه ها ی اقتصاد ییک کشور واقعا کمه به همین دلیل بسیاری از صحبت ها هم پوشانی داشتند ویا طرح گزینه برای مملکت داری یک ضعف بزرگ است اما همین اشتباه اتفاقی باعث شد تا صدا وسیما نتیجه ای را که دنبالش بود (اینکه در مواقع بحرانی چه تصمیمی میگیرند) با احساساتی برخورد کردن بعضی ها ٰبدست بیاورد. و این از تحلیل های متفاوت و دیدگاه ها یمختلفی که ایجاد شده مشخص است . پس صدا و سیما با ناشی گری توانست به نیمی از اهداف خود دست پیدا کند. رضایی و قالیباف خوب عمل کردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
محبوبه ، خجالت بکش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
راي ما دكتر محسن رضايي
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
درسته انصافا قالیباف و دکتر رضایی بهتر از سایر کاندیدها بودند اما این رو هم باید در نظر گرفت که قالیباف یکسری از برنامه هاش تقلید از رضایی بود نباید از طریق تقلید از برنامه های دیگر کاندیدها برای خود رای جمع کند دکتر رضایی مدتها برای طرح هاش زحمت کشیده.
تورج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
موافقم قالیباف از برنامه های رضایی کپی کرد و از اونجایی که عقل مردم به چشمشون هست سعی میکرد با لفظ قلم صحبت کردن توجه مردم رو به خودش جلب کنه به نظر من اگر دکتر رضایی سرکار بیاد علاوه بر طرح های خودش این توانایی رو داره که طرح های نادرست بقیه کاندیدها رو هم تصحیح کنه و به کار بگیره اما بقیه بخاطر نداشتن علم اقتصاد ممکنه به بیراه بروند.
آندرومدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
غرضی واقعن خوب بود.. اما به درد کشورداری نمیخوره.
بنظر من رضایی باید انتخاب بشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
کمی قبل تر از الان

مناظره 8 نفره ؟ ! مگر می شود ؟!

کمی بعد تر از الان

ما گذاشتیم ..... شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برنده بلا منازع دکتر عارف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دکتر عارف با شخصیت با ادب و جنتلمن
امید پناهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف دوست داریم . . .
دانیال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ابن نظر نشون می ده که اکثر خواننده های فرارو افراد متعصب و افراطی هستندکه خیلی غیر منطقی فقط از کاندیدای مورد نظرشون حمایت می کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من مهندس غرضی
چون فهمید که مناظره مسخره بازیه و از اول جدی نگرفته بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
غرضي فهميده اصلا انتخابات مسخره است!!!!
111111
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خوبه که با دیگران هم مصاحبه بشه به نظرم نباید کسی که در مقابل توهین ایستاد رو متهم به عدم صبوری کنیم اتفاقا باید به کسانی که سکوت کردند نقد وارد کرد که یکیشم همین جناب قالیباف بوده به عمل کار بر آید ونه با حرف .دفاع از حق مردم که نشان از تیزهوشی در درک این توهین و به دلیل ارزش قائل شدن برای وقت مردم بود امتیاز یزرگی برای عارف رضایی وروحانی بود. اگرچه رضایی همچنان در آرمانشهر خودشه
فرید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قالیباف چنان با شور و حرارت به تمام سوالا جواب میداد و هیچ اعتراضی نمیکرد انگار مسابقه هفته بود و اومده بود جایزه رو ببره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
قالیباف مثل این بچه درس خونها فقط می خواد بگه : آقا ما بگیم؟ آقا ما بلدیم ، ما بگیم؟ آقا ما آقا ما تو رو خدا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
قالیباف دنبال رای به هرقیمتی است . توهین موهین سرش نمیشه ؛فرصت رابیاب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قصد توهين ندارم ولي جمع بندي كلي من عارف شعور و شخصيت بالايي دارد و درست مثل.م....م.... و البته خيلي ويژگي هاي برتر ديگه شجاعت صداقت .جليلي تجربه و سواد و اعتماد به نفس براي رييس جمهوري را ندارد...قاليباف درون خوبي ندارد .ولايتي و حداد هم كه ميشناسيمشان و همچنين رضايي. روحاني هم با اينكه به نظر ميرسد طرفداراني دارد ولي حس خوبي منتقل نمي كند و به نظر ميرسد از همين حالا افسون قدرت شده ..يك سخنراني هم دانشگاه داشت كه به هيچ وجه مورد تاييد و قوي نبود.عارف ميتواند با كمك اين همه خوبي كه هنوز هم هستند تغيير ايجاد كند و مرض قدرت بسياري را شايد بتواند كم كند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فراروی عزیز آقای قالیباف با موضع گیری شدید مقابل آمدن هاشمی حداقل 50 درصد از رای هایش را دست داد. من این سایت را به عنوان یه سایت طرفدار مردم می شناختم و حداقل روزی یک بار به آن مراجعه می کنم. جانبداری از قالیباف توسط این سایت شاید خیلی سنجیده نباشد. این مسئله از کامنت های مطالب مشخص است. ببینید مراجه کنندگان سایت چه کسانی هستند. واقعا حیفه که مردم رو از دست بدید. این سایت فقط متعلق به شما نیست. متعلق به ما هم هست چندین ساله پا به پاش اومدیم. ما را نامید نکن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فرارومن هم درمیان صدهاسایت فقط سایت شمارادنبال می کنم اماحیف است اعتمادمردم به خودتان رابه جانبداری ازقالیباف که نشان دادعلیرغم تلاش قابل ستایش درکارهای اجرایی مسئول مناسبی برای احرازریاست جمهوری نیست خدشه دارکنید
لطفاًدرج کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
شاید آقای قالیباف باید تو زمان مناسب تری این موضع گیری رو میکردن ولی به نظر شما،واقعا این انتقادات مطرح نیست؟
آقای هاشمی خوب،و واقعا شاید با اومدن ایشون تنها یکسری از تغییرات اساسی سیاسی ایجاد میشد ولی واقعا مساله اقتصاد و معیشت مردم چی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
کاشکی این تست سلامت روانی رو هشت سال پیش هم میگرفتین!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اره واقعا....
حق گو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اي کاشششش
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
رضایی و عارف حداقل تز مزخرف صدا و سیما فهمیدن اعتراض کردن.برنده مرنده ام نداشت.
کیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دکترعارف محکمتراز دیگران ظاهرشد وپاسخ مناسبی هم به اقای قالیباف داد.درضمن اولین کسی که جرات اعتراض داشت ایشان بود.وبعدروحانی ورضایی.دیگران هم که...!
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خودتو گول نزن قالیباف گفت دولت اگه صاحب داشت مشخص میکردمسئول الودگی کیه؟
کاوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قهر کردن که جرات نمیخواد.
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط روحانی
معین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اگر انصاف رو رعایت کنیم باید بگیم دکتر عارف بهترین جواب ها رو داد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مخصوصا اون پارک معدن! رو
فرید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ناشناس خان. یه کم خبرارو دنبال کن. اونجا معدنی بود در امریکا که به دلیل بازنشستگی و اتمام برداشت و قرار گرفتن در دره های (گراند کانیون) به جاذبه توریستی تبدیل شده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
در جهت گرم کردن انتخابات و حضور پرشور مردم نبود
محمودی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
سارا اسم دختر آقا محسنه؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بهترین صدا وسیما بود که مسابقه به این خوبی برگزار کرد اما نگفت جایزهش چیه؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظرم دکتر عارف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مطمئنا دکتر عارف
شیوا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آقای عارف و روحانی از همه واقع بینانه تر برخورد کردندو. واقعا ازادی بیان نداریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
نظرت اصلاح طلبانه هست
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف برنده این مناظره بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برای همه سوال های رضایی و قالیباف برنامه داشتند، بقیه شعار میدادند، رضایی چون برنامه هاش آماده بود حتی وقت اضافه هم می آورد
شهلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من هم به دکتر عارف رای میدم.
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تست اعتیاد هم لازمه ها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
موافقم ، یکی دو نفر کم آورده بودند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
تازه اگر باهنر کاندید می شد که جزء الزامات بود
پژمرده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مسلما آقای عارف بهترین بود.دوستان و خانواده ی من همه از طرز صحبت کردن او و به خصوص اعتراضی که به روند برنامه مناظره کرد تعریف کردند. مردم دیگر به دنبال شعارهای تکراری افراد بله قربان گو نمی روند بلکه با همه وجود کسی را می خواهند که شجاع باشد و از حق دفاع کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
متاسفانه آقای قالیباف بصورت زیرکانه دربرابراهانت های صداوسیماسکوت کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
قالیباف از این به بعد هم سکوت می کنه
ایرانیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اگه از انصاف نگذریم باید حق رو به حرف های دکتر عارف بدیم
پراید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
چون به شیوه ی مناظرات اعتراض کرد؟؟؟؟؟/
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط دكتر عارف
یک دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط عـــــارف
تکرار می کنم
فقط عـــــارف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ايشون به جاي 80 ميليون حرف نزنند
سحر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
زنده باد قالیباف که بی هیچ حاشیه ای در کمال آرامش و بدون جو سازی الکی برنامه هاشو ارائه کرد نه کسی رو تخریب کرد نه گفت قبلییا ال کردن بل کردن و قشنگ برنامشو گفت من میخوام این کارو بکنم تو این مدت
زنده با دکتر قالیباف
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اتفاقا ثابت شد قالیباف چقدربلی قربان گوست که حاضر نشد به کمدی وتمسخر اعتراض کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دقیقا،مردم ما هنوز به دنبال هیجاناتشونن و قدرت تشخیص،بر اساس منطق رو پیدا نکردن...
اغلب این کاندیداها تو سیاست زدگی خودشون موندن؛فقط قالیباف بود که واقعا درد و دغدغه خدمت داشت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قالیباف =پرهیز از سیاست زدگی که درد این مملکته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
باز هم دکتر عارف صداش دراومد و به حق ،اعتراض به جایی درباره نحوه برگزاری کرد. بقیه که مثل .... نشستند و مثل بچه مدرسه ای که مواظبند اسمشون را جزو بدها ننویسند هیچی نگفتند!
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دكتر ولايتي از همه منطقي تر ظاهر شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من اصلا صدای ولایتو نشنیدم... ظاهر هم نشد...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ایشون فقط تصویر داشتن. صدا نداشتن. برای همین واقعا ظاهر شدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
زنده باد دکتر ولایتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مثل اینکه کل مجلس طرفدار آقای قالیباف هستن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
نظرمجلسی هازیادمهم نیست جدی نگیرید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
البته خیلی خوبه که عملکرد بسیار ضعیف مجلس رو هم در نظر بگیرید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مجلسی ها هر چی جلوشون گذاشته بشه ، امضا می کنن. ما به مجلس بی کفایت عادت داریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر عارف بهتر بود من هم بهش رای می دم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
انصافا روحانی از همه بهتر بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
جوک نگو ..........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
یقینا جلیلی و حداد که نبودند دیروز خیلی خوب خودشونو و جایگاهشان را نشان دادند

به نظر من عارف با جسارتی که خرج داد بسیار موفق بود و قالیباف هم خوب پلن ارائه کرد خوشمان آمد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بابا بدترین ها همین دو نفر بودند چطور خوب ظاهر شدند نماینده مجلس اینقدر نادان نوبراست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نادان رو خیلی خوب اومدی، ولی تو ایران نوبر نیست.
ایلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بنا نداشتم در انتخابات به هیچ عنوان شرکت کنم با دیدن مناظره به شایستگی اقای عارف پی بردم .دادگرانه داوری کنیم یه تن وپیکر از همه بالاتره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
باسوادتر و با شخصیت تره.... عارف دوست داریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط رضایی
بقیه دستخالی هستندو هیچ برنامه ای ندارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اشتباهی مثبت دادم

هزاران منفی
روزبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خیلی از مردم عزیز ما از برنامه سردرنمیارن.فقط به کسی رای میدن که دعوا ره بندازه.مثل رعیس جمهور فعلی و حاج عارف.دکتر رضایی کجاوحاج عارف کجا
عسل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
کاندیداهایی که سابقه سطوح بالای مدیریتی ندارند، برنامه هایشان رویاپردازی و غیرعملیه مثل قالیباف، جلیلی، غرضی و حتی رضایی. حداد هم که اصولا برنامه ای نداره. اما بین روحانی، ولایتی و عارف: قطعا عارف. از هموطنانم میخوام دست از آزمون و خطا بردارند. عارف امتحانشو پس داده.
محسن
GERMANY
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تلویزیون و آقای ضرغامی !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
این سئوال را باید از کسانی که بازار ارز را در اختیار دارند پرسید واقعیت این است که به زعم این اقایان دولت بعدی تفاوت چندانی با دولت قبلی نخواهد داشت و چه بسا سیاست های تهاجمی تری را در پیش خواهد گرفت در نتیجه با خیال راحت هر روز به قیمت ارز اضافه می کنند و بنابراین می شود نتیجه گرفت فارغ از خوب بودن ویا بد بودن در مناظره برداشت این اقایان پیروزی جناب جلیلی خواهد بود
و نکته جالب هم در این است که خود اقای جلیلی با وجود اطلاع از این فضا ( قاعدتا باید بداند ) هیچگونه صحبتی که این فضا را بشکند تاکنون اعلام نداشته اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اشتباهی منفی دادم ببخشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظرم جلیلی خوب ظاهر شد ،اهل شعار نیست و آدم با متانتی است،و فکر کنم قانونمند عمل کنه و اهل استیداد رای نباشه ......
من که به جلیلی رای میدم....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آیا ملاک های درستی رو برای انتخاب ، برگزیدید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط قالیباف بعد هم حاج محسن رضایی،عارف رییس جمهور بشه قول میدم برای احمدی نژاد باید خیرات بفرستیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ما در یکی از مناطق تهران جمع ما به 123 نفر به عارف رای میدیم . زنده باد دکتر عارف.
منصوره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قبل از مناظرات می خواستم به ولایتی رای بدم الان بین رضایی و قالیباف گیر کردم.کمک کنین!
پارسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
قالیباف ذهن خلاق برای طرح برنامه نداره مجبوره که طرح های بقیه رو ارائه بده و شاید کمی بتونه جمله بندیش رو تغییر بده. ضمن اینکه شهردار تهران بوده و بعید نیست تمرکزش رو فقط برای تهران بزاره در صورتی که اکثر کاندیدها مخصوصا دکتر رضایی معتقد هست که روستایی ها هم مانند بقیه مردم حق رفاه و آسایش دارند ضمن اینکه با توجه بیشتر به روستاها ایران از لحاظ اقتصادی به طور چشم گیری پیشرفت خواهد کرد و خب به طبع تهران هم خلوت تر خواهد شد و خیلی چیزهای دیگه برنامه هاش رو دنبال کن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
هیچ کدام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دوستان جو گیر نشیم همه بلدند زیبا و خوب برنامه بریزند و حرف بزنند اما عمل کردن سخت است مهندس غرضی واقعیت ها را گفت و هیچ قولی هم نداد پس نمره بیست صداقت مال ایشان است. اصل خدمت است وقتی آقای قالیباف به خوبی در شهرداری می تواند خدمت کند چرا دوست دارد رییس جمهور شود؟؟؟ بهتر نیست همان حوزه را بدرست هدایت کند
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
همه چی آرومه. غرضی اش را بیشتر کنید.بابا پنجعلی خطاب به غرضی: ناهار نخردیمه. الکیه.
روستایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
توی روستای ما همه به جلیلی رای میدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
جلیلی کاری براتون نمیکنه روستایان محترم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ده مرو ده مرد را احمق کند
عقل را بی نور و بی رونق کند
مولوی
سید مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
زنده بادعارف
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
متاسفانه خیلی از ایرانیان از شعور سیاسی لازم برخوردار نیستند و قدرت تشخیص خوب و بد را از هم نمی دانند
از اینها تنها کسایی که از حداقل های لازم برای ادراره مملکت برخوردار می باشند عارف ،روحانی و رضایی می باشند
وگر نه بقیه اگر از آقای احمدی نژاد بدتر نباشند بهتر هم نیستند
عاقل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اونی که فرق بین دره و معدن نمذاره همون بهتر که سکوت کنه

واقعا که ... .
پيمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فرارو جان خيلي تابلو از قاليباف طرفداري ميكنياااااا.
نازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط دكتر عارف
منطقی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برای فردا برای ایران...فرد دانشمند تنها دکتر واقعی جمع .. دارای آگاهی ومنطق در کلام وگفتار و.... عارف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خداییش اگه همه چیز رو هم بی خیال شیم مورفولوژی و تیپولوژی رییس جمهور در عارف و روحانی بسیار جذاب تر است تا دیگران. این همه بدبختی داریم و این همه مشکل که خارج کردن قطار کشور از ریل توسط دولت 9 و 10 اتفاق افتاده و تا برگرداندن آن به مسیر اصلی راه درازی است پس چه بهتر که حداقل یه رییس جمهور باکلاس و خوش تیپ داشته باشیم.
یک روستایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف گاف زد معدن را با دره توریستی اشتباه گرفت سوالها را چون بلد نبود جواب نداد و گفت من اصلا جواب نمی دهم ولی به عکسها که رسید جواب داد ان هم غلط
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
روستایی بودن امروز هم شده پرستیژ عده ای . مطمئن باشید تفکر یک روستایی در دورافتاده ترین نقطه کشور با اساتید دانشگاه شهید بهشتی و تهران و مدرس و علامه طباطبایی و شریف تهران درمورد انتخاب تفاوتی باهم نخواهند داشت چون در هشت سال گذشته همه ایران یک درد مشترک داشت . افراطی گری ، قانون گریزی ، تورم ، هیاهو و ...
الهه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بلی قربان گوها و شعارچی ها دیروز مشخض شدند.معلوم شد چطور می خوان از مردم دفاع کنند.
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برنده او عزیزی بود که گفت:

من این سوالات تستی رو 50 سال پیش جواب دادم :)
یه ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بنده خدمت همه روستاییان عزیز ارادت دارم ولی شما یه لطف کن بیا تهران ببین فرق حرف تا عمل چقدره؟! با احترام به هه کاندیداها و طرفداران و نظرات همه بنده دکتر قالیباف را مردی از جنس عمل می دانم نه شعار و حرف و ادعا. امیدوارم انتخاب مردم این بار هوشمندانه تر و به نفع کشور باشد. انشاالله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
الکی می گه . ما تهرانیم. اصن آلودگی و ترافیک ما رو از زندگی سیر کرده. اینجا یکی هستش که فقط بلده پارک و بزرگراه نصفه و نیمه درست کنه. سر مردم رو شیره بماله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
"مردی از جنس عمل!" چقدر آشناست
وجه اشتراک قالیباف با احمدی نژاد کم هم نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
حماسي دوم خرداد را براي عارف تكرار خواهيم كرد. ع ا ر ف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
من ترجیحم هنوز 22 خرداده. سلام بر مظلومان
بهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اين دفعه به رضايي راي بديم؟ خيلي زحمت كش و خوب است و انصافا قوي و تودار و حرف حسابي ميزنه
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
حتما حتما صد البته به امید آینده ای روشن.
فقط دکتر رضایی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف از همه بهتر به سوالات پاسخ داد و اولین کسی بود که به شیوه مناظره انتقاد کرد، مشخص بود که آدم منفعلی و بی اطلاعی نیست. او بهتر از سایرین ظاهر شد.
غلامحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دکتر محسن رضایی برنامه جامع و دقیق دارد سلیم و بردبار و مرد اندیشه و عمل عمل است مستقل است و بنادارد از جوانان متخصص مدیران جوان جهادی امثال شهید همت و شهید باکری و شهید کاظمی تربیت کند
دکترای اقتصاد دارد و برای درد اقتصادی مملکت راه حل های اندیشمندانه دارد
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
موافقم
دکتر رضایی همیشه با اخلاق ترین کاندیدای ریاست جمهوری بوده و هیچوقت سعی نکرده از طریق بازی با افکار عمومی رای بخره هیچوقت سعی نکرده بخاطر جمع کردن رای مردم رو ناراحت کنه که اگر این کاره بود تا به حال رئیس جمهور شده بود. مگر حرف های جنجالی زدند کار مشکلیست؟ او مستقل و فارغ از هرگونه باند بازیست. و مطمئنا مثل جلیلی سفارش شده نیست و خودش به تنهایی تلاش میکنه و حتی این رو هم میدونم که تنها کاندیدیست که برای تبلیغاتش مشکل مادی داره و مثل سایر کاندیدها یه لوله از بیت المال به جیبش وصل نکرده. تمامی طرح های دکتر رضایی قابل اجراست اگر یک نفر باشد که بتونه مشکلات رو حل کنه شک ندارم که دکتر رضاییست، چون هیچوقت خودش رو درگیر جناح بازی نمیکنه چپ و راست براش مهم نیست از نخبگان هر دو طرف استفاده میکنه پس مطمئنا خیلی زودتر از بقیه کاندیدها میتونه رفاه رو برامون فراهم کنه حداقل بخاطر روزگار سختی که گذروندیم دلمون به حال خودمون بسوزه منکه دیگه طاقت ندارم ببینم یه اصولگرا یا یه اصلاح طلب بیاد بالا و مصلحت ما فدای جنگ و جدل اونها بشه کمی خودتون رو مقصر بدونید چرا که فقط تحت تاثیر جوسازی کاندیدای بی اخلاق قرار میگرفتید این بار به بیراه نروید.
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اقای قالیباف مگه ما سربازتیم که اینجوری میری رو مخ ادم ....من دیروز مناظره هارو دیدم فقط اقای عارف لایق ریاست جمهوری هستن نمیخام نظرمو تحمیل کنم ولی سالها اقتصاد خوندم و کارم همینه خام حرفهای درشت نشین تجربه 4سال گذشته رو تکرار نکنید تا ما با اتش شما نسوزیم.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دکتر عارف............................................ با جیغغغغغ......................................... دکتر عارف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مناظره 8 نفره ؟ ! مگر می شود ؟!
بعداز مپلا مناظره مدل tv

ما گذاشتیم ..... شد و خواهیم گذاشت و خواهد شد
آنچه توفیلم است بگو
نگو میگم میگم
تکراری است و سوخته
اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
الحق ول انصاف قالیباف از همه بهتر بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بسم الله...
اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اقای عرف و اقای غرضی بیشتر بدرد می خورند بخش دار باشند ازشون در بخش داری استفاده کنند بهتره
امیر علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
می خواستم به روحای رای بدم ولی وقتی اعتراض عارف ودیدم رایم عارف شد
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من اين نظر رو به عنوان طرفدار هيچ يك از كانديد ها نميگم
ولي ديروز حرف هاي دكتر عارف كاملا منطقي بود و بعد حرف هاي اقاي روحاني با دليل هاي محكمي بود
اقاي قاليباف شعار توي حرف هاشون موج ميزد ولي اقاي ولايتي علمي و مفيد صحبت ميكردن
اينم بگم
ملاقات با كاترين اشتون كسي رو رئيس جمهور نميكنه
همچنين ساختن چند تا پل و بزرگراه و مترو توي تهران كسي رو برگزده نميكنه و اگرنه اقاي احمدي برگزديه ترن چون از اين كارا زياد كردن
لطفا چشاتون رو باز كنين و بفهمين قراره به كي راي بدين
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
شهرداری تهران قبلا یک رئیس جمهور معرفی و تقدیم ملت ایران کرد، برای جد و آبادمون کافی بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است
ننه حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف چه جوری پروفسور شده ؟یک معدن نتونست تشخیص بده .میخواد بیاد مشکات مردم حل کن . تازه اعصابم نداره یهو دیوانه میشه با امریکا بزن بزن راه میندازه . یکی بازی GTA 4 بهش بده نصب کنه تو یک مر حلش این معدن هست .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
تازه بلد نیست کباب خوب درست کنه ، پس رئیس جمهور خوبی نیست. تازه شم خوب ظرف ها رو نمی شوره. کتاب هم بخواد بخونه عینکش رو عوض می کنه. با همون عینک بلد نیست بخونه ، پس اسراف هم می کنه. من تعجب می کنم چرا جنتی قبولش کرد.
آخ این هم شد استدلال؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
رای ها رو یکی کنیم..من فقط به عارف رای میدم که به این مناظره مسخره اعتراض کرد..عارف مرد عمله چقدر حرف...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
در بسياري از كشورها بسياري از تستهاي روانشناسانه و آزمايشات تاييد صلاحيت براي كانديداها الزامي است تا حتي ميزان انتقاد پذيري و آستانه تحمل وي را بسنجند اما ...
امید پناهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ع________________ا رف .
ع________________ا رف .
ع________________ا رف .
ع________________ا رف .
ع________________ا رف .
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ما که نفهمیدیم کیا به مرحله بعد راه پیدا کردند؟
یاسمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من فقط آقایان عارف و قالیباف برنامه داشتند . بعدش هم آقای رضایی
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
(فرارو جان خیلی رو نوشتن این مطلب وقت گذاشتم و خداوکیلی بی طرفانه نوشتم، استدعا دارم منتشر کن تا احساس نکنم وقتمو هدر دادم)

آقا من میخوام یه تحلیل خیلی منصفانه در این مورد بدم، خداوکیلی شما هم منصفانه قضاوت کنید:

اغلب کاندیداها هم خوب شعار میدن هم خوب حرف میزنن و هم در ظاهر برنامه دارند (لااقل عارف و رضایی و قالیباف برنامه های جامعی منتشر کردن)

ما اگه بخوایم بر مبنای شعار و گفتن حرف دل ملت رای بدیم که نتیجش میشه احمدی نژاد. اگرم بر اساس برنامه بخوایم رای بدیم بازم همه ادعا میکنن برنامه دارن و لااقل برنامه سه تاشون میشه گفت خوبه.

درنتیجه من پیشنهاد میکنم بر اساس میزان تجربه، سوابق و عملکرد گذشته افراد رای بدیم. یعنی ببینیم کی از همه قابل اعتمادتر و شناسنامه دار تره. به نظرم تجربه ا.ن باید به ما یاد داده باشه که به آدم غیر قابل پیش بینی رای ندیم. بد میگم؟ حالا یکی یکی گزینه ها رو بررسی کنیم:

قالیباف: میشه گفت قالیباف شهردار موفقی بوده و این بزرگترین حسن سابقه این شخصه. اما دوستانی که به این دلیل ایشون رو اصلح میدونن توجه کنن که قالیباف هیچ تجربه ای از حضور در کابینه دولت و همچنین حضور در مجلس نداره. و این به نظر من یه پوئن خیلی خیلی منفیه. اعتقاد شخصی من اینه: کسی که میخواد رئیس جمهور بشه باید حتما تجربه مدیریت کلان در خود دولت رو داشته باشه (وزارت یا معاونت رئیس جمهور) و یا لااقل حضور در مجلس و قانونگذاری و ارتباط تنگاتنگ با دولت رو تجربه کرده باشه. وگرنه میشه مثل احمدی نژاد که هیچ درکی از ساز و کارهای اداره یک کشور و نیز نحوه تعامل با مجلس و سایر نهادها نداره. البته قطعا قالیباف از احمدی نژاد خیلی برتره، ولی بهتر نیست یک دفعه از شهرداری نپره به ریاست جمهوری؟ هنوز یکی دوتا پله دیگه رو هم باید طی کنه. منصفانه قضاوت کنید دوستان!

رضایی: آقا محسن هیچ سابقه ای از مدیریت کلان کشور نداره. ایشون دبیر مجمع بوده و در تدوین چشم انداز 20 ساله توسط مجمع نقش داشته. ایشون به نظر من میتونه در حال حاضر یه مشاور اقتصادی خیلی خوب یا نهایتا وزیر اقتصاد باشه تا تجربیات لازم رو کسب کنه و بعد رئیس جمهور بشه. اگه دقت کرده باشین رضایی خیلی رویا پردازی میکنه و بنظرم دلیلش دقیقا همینه که هنوز درگیر پیچ و خم های اداره کشور نشده و لذا واقع بین نیست. اینم بگم که عضویت در مجمع اصلا نمیتونه کفایت کنه چون مجمع فقط یه نهاد مشورتیه. البته به شخصه بدم نمیاد ایشون وزیر اقتصاد دولت بعدی باشه.

ولایتی: سالها وزیر امور خارجه بوده. بنظر من کافی نیست. چون فقط به مسائل بین المللی اشراف داره و در سالهای اخیر هم که بیشتر سرگرم مطالعات تاریخی و طبابت بوده. من که اصلا نمیپسندم. تازه تو حوزه بین الملل هم به روز نیست و یه دیپلمات قدیمی و سنتی محسوب میشه.

روحانی: 5 دوره نماینده مجلس بوده. 16 سال دبیر شورای عالی امنیت ملی و دو سه سال مذاکره کننده ارشد هسته ای. روابط تنگاتنگی هم با دو رئیس جمور سابق و اسبق داره. به نظر میرسه بشه بهش اعتماد کرد. بخصوص که دیپلمات هم هست و بر خلاف ولایتی در این زمینه به روزه و به پرونده هسته ای اشراف داره. البته بعضیا به وادادگی در برابر غرب متهمش میکنن که قضاوتش با دوستان. اما انصافا سوابقش کف قابل قبول رو داره و بعیده مدیریتش غیر عقلانی باشه.

جلیلی: چندین سال مسئولیت در وزارت امور خارجه و چند سال اخیر هم دبیر شورای عالی امنیت ملی و مذاکره کننده ارشد هسته ای. به نظر من سوابقش از هر 7 نفر پائین تره و از همه ناشناخته تر و بی شناسنامه تره. تازه ایشون برخلاف بقیه به برنامه هم اعتقادی نداره!

عرضی: سالها پیش در دولتهای موسوی و هاشمی وزیر بوده. این که وزیر موفقی بوده یا نه نمیدونم چون سنم قد نمیده. اما اونچه که مشخصه اینه که برنامه مدون و بخصوص تیم قوی نداره.

حداد: اگه واقعا کسی پیدا میشه که راجع به ایشون کنجکاو باشه لطفا خودش تحقیق کنه! ریاستش بر ضعیفترین مجلس ایران (هفتم) که اگه امثال توکلی و اعلمی و افروغ توش نبودن هیچ صدایی از توش بیرون نمیومد، مهمترین سابقشه.

عارف: سه سال وزیر پست تلگراف تلفن در دولت خاتمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه در همان دولت و 4 سال معاون اول خاتمی. قبل از دولت خاتمی هم مشاوره و معاونت وزیر و سه سال ریاست دانشگاه تهران رو در پرونده داره. به نظر من 8 سال وزارت و معاونت اولی در دولتی که موفقترین کارنامه اقتصادی و نیز موفقترین روابط بین المللی رو در بین همه دولتها داشته یه تجربه خیلی ارزشمند محسوب میشه. هیچوقت هم درگیر دعواهای سیاسی دوران اصلاحات نشده. تعارف که نداریم، دولت خاتمی هم در مهار تورم (از 18٪ در 76 رسید به 11٪ در 84) هم در رشد اقتصادی (رسیدن به رشد 6 درصدی برای اولین بار) هم در ایجاد شغل (سالانه 700 هزار طبق آمار رسمی) هم در جذب سرمایه های خارجی و رونق اقتصادی (ازجمله در عسلویه) هم تک نرخی کردن ارز و ثابت نگه داشتنش؛ و نیز در تنش زدایی و روابط حسنه با منطقه و اروپا (اون هم در زمان بوش و حوادث 11 سپتامبر و فتح عراق) نمره قبولی رو در قیاس با دولتهای ا.ن و هاشمی به دست آورده. به نظر من عارف کوله باری از تجربه مدیریتی موفقه و شناسنامه و عملکردش کاملا روشنه. تیم کاریش هم قطعا مجموعه ای از متخصص ترین اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل خواهد بود. به نظر شما ایشون قابل اعتمادترین فرد نیست؟

از دوستان تقاضا دارم نظر خودشون رو اعلام کنن.
رعیس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
گفتی که رضایی سابقه مدیریت نداره.متاسفم از اطلاعات ناقصت.دکتر رضایی زمان جنگ سرپرستی 4از استانهای جنوبی کشور بر عهده داشت که خیلی خوبم از پسش برومد .مردم اون چهاراستان همیشه خوب از رضایی حمایت میکنند.
رضا رضا رضا رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
محشر بود. دست مریزاد داری به والله.

پوکیدم . آقا من دیگه به قالیباف رای نمی دم. رایم عوض شد . فقط دکتر عارف . . .
دلم تنگ شده واسه دوران خاتمی .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
شما فرمودید نمره قبولی نسبت به از دولت های هاشمی و ؟؟؟ داشته؟ این عبارت برای من تقریبا ناشناخته است. منظورتون از ا.ن همون دولت مهرورزه؟
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
کاملا با نظر شما موافقم.
خود من قصدم این بود که بدون توجه به مواضع سیاسی و یا جناح بندیهای مرسوم اصلح رو انتخاب کنم. که با تحقیقاتی که داشتم تنها گزینه ای که بعد از حذف نامزدهای دیگه باقی موند همین دکتر عارف هست.

امیدوارم مردم ایران به دور هرگونه تعصب و نگاه مغرضانه و با درنظر گرفتن سابقه اجرایی, مدیریتی و تحصیلی و تخصصی افراد گزینه اصلح رو انتخاب کنند و بهش رای بدن.

من فقط یک رای دارم و اون دکتر عارف هست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
واقعا نظرت عالی بود اگر همه ما بجای اینکه به فکر منافع دیگران باشیم به فکر منافع خودمان بودیم این جوری منطقی فکر می کردیم افسوس که امثال تو در این کشور خیلی کم هستند عالی بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آقای رضایی در مورد اقتصاد خوب عمل میکنن ولی هیچ چیز بجز اقتصاد نمیدانن.فقط موندم چرا از ایده این در این چند سالها استفاده نکردن؟حتما گره ای در کار هست .ریاست جمهوری فقط پایبند اقتصاد نیست که درسته یکی از مهمترین مشکل ما اینه ولی فقط این نیست.
تکاور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
این به اصطلاح مناظره ای که پخش شد فقط در مورد اقتصاد بود وهنوز بحث های دیگر مطرح نشده ضمن اینکه اصلی ترین مشکل اقتصاد هست و رفع این مشکل در اولویت قرار داره. جواب سوالت رو هم رضایی هم در گفتگوی ویژه خبری داد هم در یکی از مصاحبه هایی که تابناک روی سایت گذاشته بود حتما برنامه رو ندیدی و مصاحبه رو نخوندی دولت ها از نخبگان اقتصادی رو دعوت میکردند (البته فقط برای رفع تکلیف) نظرات رو میپرسیدن طبق گفته خود آقای رضایی طرح ها تایید میشد و به عنوان طرح های قابل اجرا و عملیاتی پذیرفته میشدند اما فقط درون همان جلسه بعد از آن به هیچ عنوان حاضر نبودن طرح ها رو عملیاتی کنند خب اگه اجرا میکردند که این همه مشکل نبود.
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قضاوت در باره تصویر دره توریستی و مقایسه استاد دانشگاه شریف(دکتر عارف) و فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق(جلیلی)
1--ایا دره بود یا نه-؟بله هست
2-الان جاذبه توریستی هست یا نه؟بله هست
3-الان معدن هست یا نه؟نه الان جاذبه توریستی است.قبلا معدن بوده
4-نتیجه می گیریم استاد دانشگاه صنعتی شریف خیلی دقیق و درست جواب داده تا آن فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق که خاک امریکا را به عنوان بخشی از یک ظرفیت کشور نامیده است.
شیما
UNITED KINGDOM
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قالیباف و عارف خوب بودند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بنده ضمن احترام به همه دوستان می خواهم بگویم مدرک دکترای اقای عارف واقعی است وکسی که در دانشگاه تهران رشته مخابرات که یکی از سخت ترین رشته های گرایش مهندسی برق می باشد شاگرد اول بشد مسلما از افرادی همچون قالیباف که از سهمیه استفاده کرده ودکترای کیلویی جغرافیا گرفته وکشور را در حد شهرداری یک شهر که اعضای شورای شهر ان یکدست وحامی او میباشد می بیند وهمان حرف های احمدی نژادی مثلا نفت را سر سفره می اورم از این قبیل حرف ها می زند وعوامفریبی می کند در صورتی که همه مردم می دانند تا مسئله تحریم ها حل نشودهیچکدام از این وعده ها عملی نمی شود وبرای حل این مشکل باید کسی بزرگ بعنوان ریس جمهور ملت ایران انتخاب بشود ترا خدا ملت از این هشت سال بدبختی اقای احمدیژاد سر این ملت اوردند عبرت بگیرد وگول این حرف های رضایی وقالیباف وجلیلی را نخورند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من آقايان دكتر عارف و دكتر ولايتي ازهمه بهتر بودند هر چند خودم دكتر عارف را بر دكتر ولايتي ترجبيح مي دهم
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من آقايان دكتر عارف و دكتر ولايتي ازهمه بهتر بودند هر چند خودم دكتر عارف را بر دكتر ولايتي ترجبيح مي دهم
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
منم میگم فقط عارف
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف و روحاني از همه بهتر بودند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آقای قالیباف بهتره بجای پز دادن راجع به عملکردش تو شهرداری، فکر پرداخت مطالبات ما پیمانکارای بدبخت باشه که هنوز پول اجلاس عدم تعهد رو هم بهمون ندادن و به عالم و آدم بدهکاریم آقا هم عین خیالش نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
احسنت
مردم ما کور و کر شدن و انگار مسابقه مده میخوان به خوشتیپ ترین رای بدن. این یک مشکل جامعه شناختی که بعد از احمدی نژاد به این سو گرایش پیدا کرده اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اگه در سال 88 مناظرات به حاشيه رفت بخاطر كانديداي اصولگرايان بود كه بر هيچ اصولي معتقد نبود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خوب این دفعه 5 تا اصول گرا هستن و افتضاحتر می شه. اوندفعه فقط یکی بود اونجوری شد. اینها خودشون می دونن خودشون چی هستن
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف بدون شک
امیر مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
یقینا بهتین ولایتی بود چون اولا سعید جلیلی که اصلا نبود چون حتی انگار حس وحال حر زدن را نداشت اقایان روحانی وعارف بلدند حر ف بزنند ولی برنامه ای برایاداره کشور نداشتند اقای رضایی بابرنامه هستند ولی چون ثابت کردند که هرگز نمیتوانند ادم مستقلی باند ویکی به نعل ویکی به میخ میزنند نمیتونه انتخاب حداکثری مردم باشه اقای قالیباف انصافا ازلحاظ شور وهیجان حرف زدن عالی بودن ولی برنامه هاشون عملیاتی نیستند ایشون میتونه معاون اول خیلی خوبی باشع ولی برای ریاست جمهوری نه اقای غرضی وحداد هم که تکلیفشون معلمومه اقای ولایتی هم بی حاشیه هم بدون جنجال هوچی گری است هم اکثریت اصول گرایان واصلاح طلبان قبولش دارند هم با برنامه مدون وعلمی است وهم دیدگاهش با رهبری در مقیاس با بقیه 7نامزد نزدیکتره به نظرتون ینطور نیست ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عزیزم انگار شما فقط کامنتهای عارف را میذارید وسطاشون یکی دوتاهم برای رد گم کنی میذارید. انصافا عارف درمناظره اصلا حرف اقتصادی نداشت-اشتباه فاحش داشت(عکس)-کم صبربود واین زیبنده مدعی رئیس جمهورنیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بیمه
پروازهای هوایی
جلوگیری از خام فروشی
مسکن
...
اینها چی هستن؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قاليباف پيروز مناظره بود
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خدا نكنه اين نظامي دولت رو بدست بگيره. ديگه بلايي نيست كه سپاه سر مردم نياره...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قصد نداشتم دیگه تو انتخابات شرکت کنم
اما با سخنان و شخصیت و منش آقای عارف اگر شرکت کنم به ایشون رای میدم
نارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اگه احساساتی نشین بیخودی میفهمین رضایی بهترینه
بالابلند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خداییش رضایی برنامه محوره و یه سر و گردن از بقیه بالاتر. دور قبل هم دارای برنامه بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
برنامه های 8 یا 12 سال پیش ایشون دیگه قدیمی شدن و به درد نمی خورن
برنامه فرهنیگ و سیاست خارجی ایشون چیه؟
فقط اقتصاد که نیست
siavash
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
,کجا اقای قالیباف بهتر بود ایشون فقط زرنگ میخواد خودشو مسلط و خونسرد نشون بده و تماما برنامه های افای رضایی کبی کرده ایشون که اینقد ادعاش میشه تو تهران شهرداری درامد زایی کرده تا حالا گفته جه عوارض سنگینی از مردم گرفته گفته مقدار افزایش عوارض از وقتی ایشون اومده چقدر بوده. بنظر من اومدن یه نفر تز شهرداری به ریاست جمهوری اونم بخاطر ۴تا اتوبان میشه یه اشتباه عین ۸سال پیش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آفرین
عوارض
فروش تراکم زیاد ارز حد و حساب نشده
طرجهای عمرانی که مصوب شواری شهرند نه شهرداری
برنامه های بلند مدتی که چندین ساله اند

اگر اینطوره که شهردار تهران همیشه خوبه پس کرباسچی بزرگ بهترین فرد برای ریاست جمهوری
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
همه ی کاندیداها به نوعی اسیر کمبود وقت و برنامه ریزی نسنجیده ی مناظره شده بودن. ولی انصافا دکتر عارف بهترین بود:
1- اعتراض کرد به اینکه مناظره تبدیل به مسابقه بشه و موفق هم شد چون حیدری از خوندن ادامه سوالات منصرف شد.
2- برنامه داشت
3- جواب سردار قالیباف رو که قصدش تخریب بود را در سه جمله و با انتخاب بهترین کلمات داد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بسم الله الرحمن الرحیم
رضایی
برجدیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خداییش بخوام نظر بدهم رضایی محشر بود ولی نمیشه ریسک کرد ولی نظرم بین عارف وروحانی است که رای بدهم جهت خروج اصول گرایان از صحنه وکسانی سرکار بیان که واقع بین باشند نه تو توهمات زندگی کنند چون 8سال چوب ندانم کاری عدهای را خوردیم و به اینروز فلاکت بار رسیدیم جلیلی هم مثل همونه
امیررضا
UNITED STATES
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
معاون اول رییس جمهور معدن و از دره تشخیص نمیده.... بعد ملت ما میخوان بهش رای بدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف، از مجریان اصلی برنامه سوم توسعه با بهترین بازده پس از انقلاب بوده. در زمینه دانشگاهی هم ادم مجرب و شناخته شده ایه
ملتی که بر اساس تشخیص "معدن و دره" کاندیدای اصلحش رو انتخاب کنه، آقای احمدی نژاد از سرش هم زیاده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
باطله برداری چطور؟ ضرر به محیط زیست چطور؟! قالیباف که اخر جواب بود

یاد چهار سال پیش که یکی گفت تو 300 میلیون بردی اون یکی گفت تو یک میلیارد اما مردم فقط 300 میلیون رو دیدند
متاسفم
غلامحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
در اینکه جلیلی هیج تجربه اجرایی مهم و موفقی نداره شکی نیست در اینکه ازقبل برای ریاست جمهوری تشکیلات نداره خودش قبلا این را گفته است در اینکه مجبور می شود امورات کشور را به امثال رسایی بسپارد و مثل احمدی نژاد که مبهوت مشایی است جلیلی نیز مبهوت امثال رسایی خواهد شد شکی نیست از اینکه از همین الان نسبت به طرفدارانش که شایعه انداخته اند جلیلی مورد تایید رهبری است اعلام برائت نمی کند یک رانت خوار بزرگ و اولین سوء استفاده کلان را دارد میکند مردم از اینگونه رانت خواران ظاهرالصلاح و نازنین گونه متنفرند
Mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
Faghat rezaei aliiiii boooood
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ببینید اینجا دو موضوع متفاوت هست. اینکه به نظر من کی بهتر ظاهر شد؟ و اینکه من به کی رأی میدم؟
در پاسخ سؤال اول باید جوانب مختلفی رو در نظر گرفت. روحانی فن بیانش خیلی خوب و احاطه ش نسبتاً خوبه اما کمی مصنوعی حرف میزنه. رضایی در موضوعات اقتصادی نسبتاً بهتر از بقیه ظاهر شد و من هم کاملاً این موضوع رو می بینیم (در فضای مجازی) که بخشی از آرای قالیباف به سبد رأی رضایی منتقل شد. عارف، اعتراضش به نحوه مناظره و توهین به شعور مردم خوب بود. در برخی موارد جواب هاش مختصر اما مفید بود ولی اشکال عمدش این بود که فن بیانش ضعیف بود. حداد و جلیلی هم روی هم رفته ضعیف عمل کردند.
به نظر من برای آشنایی با اصول فکر کاندیداها، مناظره (مخصوصاً اینجوری) روش خوبی نیست و "ظاهر" رو بیشتر از "باطن" روشن میکنه. به شخصه بر اساس اصولی که بهش معتقدم در درجه اول به عارف و بعد روحانی رأی میدم.
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بياييد منطقي فكر كنيم . مشكل امروزه ما در درجه اول مشكل اقتصاديه كه اينم فقط به دست يه تيم اقتصاد دان حل ميشه .
فقط محسن رضايي
ایراندخت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خطاب به ایمان!
این همه آسمون ریسمون بافتی بگی به اصلاح طلبا رای بدید؟؟؟؟؟
هما1
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آسمون ریسمون؟؟؟؟مطالعه کن خواهر من مطالعه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
والاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط مهندس غرضي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
یعنی امیدت منو کشده
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قطعا عارف
ARMAN
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اتفاقا روحاني خيلي جالب گفت كه اين مناظره توهين آميزه.برنامه هاي كارشناسان و نماينده هاي آقاي روحاني بسيار پخته و كارشناسي حضور پيدا كردند.يادمون باشه كار جمعي و تيمي آقاي روحاني فوق العاده قوي تر از عارف هستش.اينكه عارف بگه اصلاح طلب هست كافي نيست.مباني اصلاح طلبي رو بايد عمل كرد.نه حرف زد.اعتراض خوبه ولي با سياست اهداف اصلاح طلبي رو دنبال كردن در ايران خيلي مهمتره.كاري كه هاشمي توي اين چند سال كرد.ساده از پس حركات هوشمندانه روحاني رد نشيم.نحوه اعتراضات روحاني بسيار جالبه.روحاني سر رو با پنبه داره ميبره.منتها چون ما خارج از گود هستيم با هيجاني خوشحال ميشيم و با رفتاري ديگه سرد.مجموعه اي نگاه كردن رو براي اداره كشور از يادمون نره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط دکتر عارف برازنده ریاست جمهوری است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آقایان عارف و روحانی هردو افرادی هستند که دارای توانایی بسیار بالا برای اداره کشور هستند اما اگه یکی از این دو نفر به نفع دیگری کنار برود با اختلاف بسیار بالا و بدون کشیده شدن به دور دوم شاهد پیروزی بالا این کاندید خواهیم بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط دکتر رضایی ، سیاستمدار ، اقتصادان دان ، مدیر مجرب ، ولایتمدار ، و از همه مهمتر با اخلاق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
از کی غرور و تمسخر شده اخلاق!
abbasali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف برنده مصاحبه بود شایسته برای ریاست جمهوری است جناب آقای روحانی میبایست لطف بکند کنار برود
محمد ضرغامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ببخشد با نیم دقیقه توضیح دهم :)
این روش سوالها وجوابهای مختصر بعد از اینکه نامزدا خودشان را مفصلا به ملت معرفی کردن ..مفید خواهد بود....نه اولین روزها تبلغات انتخاباتی
...چراغ قرمز شد ببخشد
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من هيچ كدام بهترين گزينه هست چون هيچكدام براي رياست جمهوري ايران بزرگ مناسب نيستند.
لطفاً در نظرات درج شود !
یوسف
UNITED KINGDOM
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تا دیروز می گفتم رضایی اما الان میگم عارف... رضایی حرفاش اکثرا تکراری بود . اما عارف فوق العاده ست .... ضمنا این قالیباف انقدر بسم الله گفت که تو خود قرآن هم اینقد بسم الله نیومده
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
سردار خلبان اين روزا براي راي جمع كردن خيلي چيزاي ديگه هم گفته ...
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من هيچكدام براي رياست جمهوري اصلاح نيستند و شايد بشه گفت بدترينشان به ترتيب عبارتند از :
1 -رضايي 2 - جليلي 3 - حداد 4 - ولايتي 5-غرضي - 6- قالي باف 7 - روحاني 8- عارف
لطفاً در نظرات درج شود .
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
كدوم مسئولي تو كشور اصلحه كه انتظار داري اينا باشن؟ بايد توقع خودمونو در حد يك كشور جهان سومي با مشخصات ايران نگه داريم.با ايده آل نگري به جايي نميرسيم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
تفکر شما جالب است که یا به سوی جلیلی هستید یا رضایی. دو نفری که در یک جا جمع نمی شوند
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بدترین از نظر من:1_حداد 2_جلیلی 3_روحانی 4_عارف 5_غرضی 6_رضایی 7_قالیباف 8_رضایی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف فقط
بسیار بزرگوار
باسواد و................
.....................انسان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خدایا! اگر دستبند تجمّل ، نمی­ بست دست كمانگیر ما را،
كسی تا قیامت نمی كرد پیدا ، از آن گوشه ی كهكشان تیرِ ما را
ولی خسته بودیم و یاران همدل ، به نانی گرفتند شمشیر ما را
ولی خسته بودیم و می برد طوفان ، تمام شكوه اساطیر ما را
طلا را كه مس كرد، دیگر ندانم ، چه خاصیّتی بود اكسیر ما را
به خاطر ایران اسلامی و شکوه آن به دکتر جلیلی رای می دهیم،تا کمان در دست صاحب بی تجمل و عالمش باشد.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آقای عارف از کوره در رفت و عصبانی شد با اینکار رای ایشون ریزش کرد
آدم باید تو مشکلات صبور باشه کشور پر مشکلاته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مثل احمدی نژاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
محسن رضایی و قالیباف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظرم قاليباف تو عوام طرفدار بيشتري داشته باشه ولي عارف هم گزينه بهتري ميتونه باشه. اين 2 هر كدوم شدن خوبند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تو اقتصاد رضایی تو دفاع از شرف و حقوق مردم عارف و روحانی و تا حدودی رضایی
ولی خوب بود عارف هم مثل روحانی و رضایی از کوره در نمیرفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من رضایی خیلی خوب بود کاش قابل اعتماد بود انوقت حتما بهش رای میدادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تااين لحظه نامزد مورد نظر من رضايي نبوده ولي واقعيت اينه كه دراين بخش مسلما" رضايي بي رقيب بود.
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ويژگي هاي مديريت كلان با ويژگي هاي كارشناس و متخصص تفاوت دارد. آقاي رضايي نهايتا يك مشاور اقتصادي خوب براي يك مدير مي تواند باشد.
میرزا چخماق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من برنده این مسابقه کسی بود که میخواست جایگاه ریاست جمهوری یک ملت بزرگ را با این برنامه مضحک به سخره بگیرد و در لفافه نشان دهد که میزان رای ملت نیست!!!!!!
عليرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خيلي با حال بود. دوبار عارف موتور قاليباف رو پيدا كرد
arash
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آخر منظره ها نشون میداد قالیباف شوق و انرژی زیادی واسه انتخابات داره،غرضی از زندگی نا امید شده بود، ولایتی تو دلش میگفت اشتبا کردم اومدم،جلیلی خوابش میومد،رضایی فکر میکرد تنها منجی اوست،حداد میگفت ما که جایی کاری نداریم همینجا خوش میگذره،روحانی از اجرای مناظره هنگ کرده بود و عارف مدام پیش خودش میگفت اینجا کجاست دیگه عجب جایی گیر کردما.
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف و روحانی...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
باز هم تعصب
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
در جواب دوستی که گفتند قهر کردن آقای عارف جرات نمیخواسا باید گفت چرا در قضا جرات میخواد که هر کسی نداره و نداشت همه ریسک کردند و برای رای جمع کردن از حق خودشون گذشتند و اعتراضی نکردند و این حرف آقای عارف حرف آحاد مردم بود وقتی یک نفر نتونه از حق مسلم خودش دفاع کنه چطور میخواهد در مقابل دنیا از حق همه مردم ایران دفاع کنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اقای روحانی کی گفته سیاست زدگی باید همراه با اقتصاد باشه. سیاسی کاری فقط مانع پیشرفت در کشور می شود .ملت ما از سیاست بازی خسته شدند و مطمنا به کسی رای میدهند که کمترین سیاسی کاری را داشته باشد .
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دوست عزيز در كشور هاي جهان سوم هيچ چيزي جدا از سياست نيست. ضمنا صحبت عرف رو تكرار ميكنم: توسعه اقتصادي بدون توسعه سياسي امكان ندارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
در جهان سوم و پیشرفت نکرده، اقتصاد و سیاست با هم گره خورده اند. کمی مطالعه ...
neda
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
i love jalili

velaiati
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بفرمائید که شش ماهه ارز را کنترل می کنند، 100 ساله هم نمیتوان این کار را انجاداد تا موقعی که سیاست خارجی ما درست شود.
درود بر دکتر روحانی
غلاحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دکتر رضایی قابل اعتماد است
رضایی اندیشمندی است که با تدبیر و با روحیه بسیجی و جهادی 8 سال دفاع مقدس را به خوبی مدیریت کرد، و هیچگونه رانت خواری نکرد.
رضایی بدون ادعا است بدون تکبر است در تعامل با ارکان نظام قدرتمند است
رضایی اندیشمندی است که امتحان خود را به خوبی پس داده است و هم اکنون نیز مستقل آمده است
دکتر محسن رضایی لایق و شایسته ریاست جمهوری است
به خدا اعتماد میکنیم و به رضایی رای میدهیم انشاءالله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
گزارش هفته نامه ویک آمریکا از انتخابات ایران
هفته نامه ویک: انتخاب جلیلی برای آمریکا فاجعه بار خواهد بود....
فاجعه ی بزرگ برای آمریکا رقم می زنیم....
چون مجبور می شه به ایران حمله کنه و ضرر اقتصادی بگیره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
جلیلی آدم قانونمند و با صلابت و متین و دوری گزین از شعار دادن است در عین اینکه تیم قوی اقتصادی دارد اما اهل شعار دادن نیست باید این چیز ها را در نظر گرفت....

.......
....
.
.جلیلی اگر همین طور ادامه دهی به تو رای میدهم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بالاخره مشخص است که در نظر سنجی ها دوسه کاندید؛جلوتر از بقیه هستند وطبعا یکنفر پیشتاز خواهد بود وانشاالله(با رای مردم؛کم یا زیاد فرقی نمیکند)انتخاب خواهد شد؛اما انچه که مهم است اینکه اگر رییس جمهور انتخاب شده هیچ اختیاری در قبال سیاست خارجی وتعامل با دنیا نداشته باشد؛همین وضعیت؛بلکه بدتر را تجربه خواهیم کرد؛زمانی که هزینه های گفتمان مبتنی بر کشمکش وتنش زایی فقط از جیب مردم پرداخت میشود؛معلوم است که خیلی ها اصلا حتی خوابشان هم مختل نمیشود؛نه جوان بیکار دارند؛نه شرمنده اهل وعیالند؛نه مشکل درمان وداروی گران دارند؛با پولشان عمر وجوانی میخرند!برای خرید لباس از فرنگستان هم مشکلی ندارند؛فرزندانشان در غرب پیشرو تحصیل میکنند؛آقازاده هایشان حتی در هجده سالگی هم مسکن مجلل دارند وهم همسر وهمنفس؛دیگر چه غم ؟دوره شعار دادن بسر آمده وصبر ومقاومت مردم هم!پس لطفا شعار ادامه تنش سرندهند؛ورییس جمهور را با یک سقف کوتاه بالای سر ؛بصورت مصلوب الاختیار به مردم تحمیل نکنند!مردم خوبمان خیلی سریع پاسخ خواهند داد؛قبول کنید که مردم ما بهترین هستند؛پس لایق بهترینهایند؛شرایط حاضر شایسته شان این ملت نیست!ما هم مردمانیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اگه خدا بخدا دکتر عارف موفق بودن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
عارف روحانی
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
به نظر من آقایان قالیباف و رضایی برنامه داشتند.
نگار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط دکتر عارف هوشمند.
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
من و امثال من و قشر دانشجو گزینه اولمون واسه رای دادن قبل از رد صلاحیت ها اقای مشایی بود به خاطر یه خصوصیت خاص ایشون که اینجا جاش نیست بگم حاضر بودیم مشکلات اقتصادی و بدتر شدن اوضاع رو به جون بخریم ولی .... درسته که اقای جلیلی هم پیرو رئیس جمهور فعلی هستن ولی متاسفانه متاسفانه اون یه دونه خصوصیت خاص رو ندارن پس هیچ سودی در روی کار امدن دوباره ایشون نمیبینیم چون نتیجش جز وخامت شدیدتر اوضاع اقتصادی سیاسی و .... نیست عزیزان روستایی اشتباه نکنید جلیلی شخص مناسبی واسه اداره کشور نیست حداقل به رضایی یا قالیباف رای بدین چون مطمئنم حامی های عارف و روحانی فقط از پایتخت نشین و تحصیل کرده هستن ...
مهدیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
عارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررف فقط و فقط عارف
فجری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط دولت ضد تورم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
لطفا یه بار دیگه یه احمدی دیگه علم نکنید .. فقط دکتر عارف
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین