گزارشهای مردمی حاکی از آن است که در برخی نقاط تهران مردم بیش از ۱۴ ساعت قطعی آب را تجربه کردهاند و در این رابطه تاکنون پاسخی از سوی آبفای تهران دریافت نکردهاند. براساس این گزارشها، آب از روز پنجشنبه در مناطقی از تهران مانند سهروردی جنوبی و اندرزگو قطع است.