گروه موسیقی «تخت جمشید» با خوانندگی بیژن کامکار و رهبری مسعود حبیبی، 13 مهر در سالن میلاد نمایشگاه بینالمللی تهران، برای دومین بار به روی صحنه خواهد رفت.
۵۳ مطلب
گروه موسیقی «تخت جمشید» با خوانندگی بیژن کامکار و رهبری مسعود حبیبی، 13 مهر در سالن میلاد نمایشگاه بینالمللی تهران، برای دومین بار به روی صحنه خواهد رفت.
کنسرت ارکستر «پردیسان» به سرپرستی «شکوفه افضلزاده» و با صدای «سبحان مهدیپور» نیمه اردیبهشت در تالار رودکی اجرا میشود.