نمایی از پلنگ مازندران از قاب دوربین تلهای محیطبان
دوربین تلهای یک محیط بان در سوادکوه تصاویری از یک پلنگ را ثبت کرده است.
تصاویری زیبا از پلنگ در قاب دوربین تلهای توسط محیطبان علی اکبر ایمانی در ارتفاعات منطقه جنگلی شکار ممنوع سوادکوه به ثبت رسیده است.
ثبت این تصاویر ارزشمند بار دیگر بر اهمیت حیاتی حفاظت از مناطق شکار ممنوع و زیستگاههای طبیعی تاکید میکند.
پلنگ ایرانی بهعنوان یکی از نمادهای حیات وحش کشور نیازمند توجه ویژه و اقدامات حفاظتی جدی است و این امیدواری وجود دارد اینگونه تصاویر الهامبخش، انگیزهای برای افزایش تلاشها در جهت حفظ این میراث گرانبهای طبیعی برای نسلهای آینده باشد.