نبویان: بعد از حمله دیشب، هیچ مذاکرهای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود
نماینده تهران در مجلس ضمن تأکید بر نقض آتشبس از سوی آمریکا در حمله به جزیره سیریک، اعلام کرد: «در نتیجه نقض بند یک تفاهمنامه، مطابق بند ۱۳، هیچ مذاکرهای درباره سایر بندها نباید آغاز شود.»
محمود نبویان، نماینده تهران در مجلس، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«ضمن تشکر از سپاه قهرمان ما بهخاطر پاسخ به تجاوز دیشب رژیم آمریکا و در نتیجه نقض بند یک تفاهمنامه، مطابق بند ۱۳، پیش از اجرای بندهای ۱.۴، ۵.۱۰ و ۱۱، هیچ مذاکرهای درباره سایر بندها نباید آغاز شود. منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کنندهی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.»
![]()