ترنج موبایل
کد خبر: ۹۸۲۴۳۱

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و سلطنت عمان

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و سلطنت عمان

وزرای امور خارجه ایران و عمان بر تداوم رایزنی‌ها و پیگیری موضوعات مورد علاقه مشترک از طریق کانال‌های دیپلماتیک و همکاری مستمر میان دو کشور تأکید کردند.

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، و سید بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان، امروز پنجشنبه ۴ تیر در تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و موضوعات مورد اهتمام مشترک گفت‌وگو و تبادل نظر کردند. 

به گزارش ایرنا، در این گفت‌وگو، طرفین آخرین تحولات مربوط به تردد دریایی در تنگه هرمز و ترتیبات موقت پیش‌بینی‌شده برای دوره ۶۰ روزه را بررسی کرده و بر اهمیت تداوم هماهنگی‌ها، رایزنی‌های دوجانبه و تعاملات فنی و کارشناسی در این زمینه تأکید کردند. 

وزرای امور خارجه ایران و عمان همچنین با ابراز خرسندی از نتایج سفر اخیر هیئت ایرانی به مسقط و مذاکرات انجام‌شده، بر تداوم رایزنی‌ها و پیگیری موضوعات مورد علاقه مشترک از طریق کانال‌های دیپلماتیک و همکاری مستمر میان دو کشور تأکید کردند.

 

ارسال نظرات
خط داغ