تصاویر؛ خانواده سلطنتی اردن در سانفرانسیسکو تماشاگر دیدار با الجزایر
ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن به همراه ولیعهد حسین بن عبدالله دوم، همسرش امیره رجوه الحسین و دخترشان شاهدخت ایمان بنت حسین، بازی تیم اردن مقابل الجزایر را از روی سکوهای ورزشگاه خلیج سانفرانسیسکو تماشا کردند. شاهزاده حسین، ولیعهد اردن، پس از باخت تیم ملی کشورش به الجزایر مجموعهای از عکسهای این حضور را در شبکههای اجتماعی منتشر کرد و خطاب به ملیپوشان اردنی نوشت: «ما شما را دوست داریم و از تلاشهای شما قدردانی میکنیم و میدانیم که چقدر میخواهید اردنیها را خوشحال کنید. النشامه (لقب تیم ملی اردن)، شما تمام تلاش خود را کردید! به برادرانمان در تیم ملی الجزایر تبریک میگوییم.»