ترنج موبایل
کد خبر: ۹۸۱۷۲۲

سه انجمن علمی گروه پزشکی موفق به کسب بالاترین رتبه در ارزشیابی ملی معاونت آموزشی وزارت بهداشت شدند

سه انجمن علمی گروه پزشکی موفق به کسب بالاترین رتبه در ارزشیابی ملی معاونت آموزشی وزارت بهداشت شدند

نتایج نهایی ارزشیابی انجمن ‌های علمی گروه پزشکی در سال‌ های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ پس از طی فرآیندی تخصصی و چند مرحله ‌ای اعلام شد.

به گزارش دبیرخانه کمیسیون انجمن‌ های علمی گروه پزشکی، نتایج نهایی ارزشیابی انجمن ‌های علمی گروه پزشکی در سال‌ های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ پس از طی فرآیندی تخصصی و چند مرحله ‌ای اعلام شد.

در این ارزشیابی، شاخص ‌ها و ابزارهای ارزیابی پس از دریافت نظرات کارشناسی انجمن ‌های علمی، صاحب ‌نظران و حوزه ‌های تخصصی مرتبط در ستاد وزارت بهداشت، از نظر روایی و پایایی مورد بازبینی و تأیید نهایی قرار گرفت و سپس عملکرد انجمن ‌های علمی بر اساس شاخص‌های مصوب مورد سنجش قرار گرفت.

بر اساس نتایج نهایی، سه انجمن علمی با کسب بالاترین امتیاز، عنوان انجمن ‌های برتر گروه پزشکی کشور را از آن خود کردند.

در راستای تقدیر از عملکرد این انجمن ‌ها، گواهی رتبه برتر با امضای معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر و به انجمن ‌های منتخب اعطا شد.

این موفقیت بیانگر نقش مؤثر انجمن ‌های علمی در توسعه آموزش علوم پزشکی، ارتقای فعالیت ‌های پژوهشی، تولید دانش، آموزش مداوم و مشارکت در سیاست‌ گذاری ‌های علمی نظام سلامت کشور است.

معاونت آموزشی وزارت بهداشت ضمن تبریک به انجمن‌ های برگزیده، از تلاش ‌های ارزشمند تمامی انجمن ‌های علمی گروه پزشکی قدردانی کرده و بر استمرار حمایت از فعالیت‌ های علمی و حرفه ‌ای این نهادهای تخصصی تأکید می‌کند.

اسامی انجمن ‌های برتر ارزشیابی سال ‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱

رتبه اول: انجمن علمی متخصصین گوارش و کبد ایران (پیوست)

رتبه دوم: انجمن علمی طب سنتی ایران (پیوست)

رتبه سوم: انجمن علمی دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران (پیوست)

ارسال نظرات
خط داغ