bato-adv
کد خبر: ۴۶۷۰۳۰

خودکشی نوجوان ۱۲ ساله در برابر دوربین روشن در سعادت‌آباد

خودکشی نوجوان ۱۲ ساله در برابر دوربین روشن در سعادت‌آباد
ساعت ۲:۳۰ ظهر شنبه ۲۲ آذر، مرگ مشکوک پسری ۱۲ ساله در منطقه سعادت‌آباد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۹

ساعت ۲:۳۰ ظهر شنبه ۲۲ آذر، مرگ مشکوک پسری ۱۲ ساله در منطقه سعادت‌آباد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

به گزارش روزنامه ایران، به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسر دانش‌آموز با شلیک گلوله از کلت کمری به زندگی خود پایان داده است. بدین ترتیب تیم جنایی راهی محل شده و بررسی‌ها برای یافتن علت مرگ آغاز شد. نخستین تحقیقات نشان می‌داد مدتی قبل پدر و مادر پسر ۱۲ ساله از هم جدا شده و او با پدرش که پزشک است زندگی می‌کرد.

در زمان حادثه مادر بزرگ این پسر دانش‌آموز در خانه بوده، اما وقتی او در اتاق پذیرایی حضور داشته نوه‌اش به اتاقش رفته و دقایقی بعد نیز صدای شلیک گلوله‌ای شنیده شد، مادر بزرگ وحشتزده به اتاق پسر نوجوان می‌رود و با جسدش مواجه می‌شود.

پسر نوجوان قبل از مرگش، دوربین فیلمبرداری را روشن کرده و در مقابل دوربین انگیزه خود از این مرگ را بیان کرده بود. او گفته بود از زندگی خسته شده و دیگر نمی‌تواند به زندگی‌اش ادامه دهد. حتی دست نوشته‌ای با این مضمون نیز از خود به‌جا می‌گذارد. در پایان این فیلم ۱۲ دقیقه‌ای پسر نوجوان اسلحه کلت کمری را برداشته و به سرش شلیک می‌کند.

در ادامه بررسی‌ها پدر خانواده مدعی شد که خودش در خانه اسلحه‌ای نداشته و مشخص نیست که پسر نوجوان اسلحه را از کجا تهیه کرده است. از سویی داخل کلت کمری تنها یک گلوله بوده و او با شلیک تنها تیری که در اسلحه بوده به زندگی‌اش پایان داده است.

نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
صد درصد باید پدر و مادر دستگیر و توبیخ بشن و یا ببرن روان درمانی
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
حروم لقمه بودن یکیش میتونه این نتیجش باشه
لعنتی به هرچی حروممممممممممممممیه عالمه
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
واقعا خبر بدی بود متاسفانه آمار خودکشی هر روز داره میره بالا و فکری به این قضیه نمی کنن البته مشکلات اونقدر زیاد شده که نگو و نپرس
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
همش تقصیر این دولت هست ک اصلا ب فکر ملت نیس فقط فکر اختلاس و دزدین!! این وضعیت کشور هم هر روز بد تر میشه من خودمم ک ی دختر 15 ساله هستم ب خاطر خیلی از مشکلات هر روز دارم از ته دل آرزوی مرگ میکنم خسته شدم از زندگیم ولی جرأت خودکشی ندارم میگم این دنیا ک جهنمه اونجا رو حداقل جهنم نکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
فاطمه جون برو سر درس و مشقت میدونی دلیل این خودکشیها چیه؟ اینکه یه بچه ۱۵ ساله یعنی خودت تو سایت مخصوص بزرگسالها سرک میکشی کسی هم نیست گوشی رو از دستت بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
فاطمه جان با نزدیکانت درد دل کن. مبادا یک داغی روی دل نزدیکانت بگذاری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
دختر خانم 15 ساله و خیلی از مشکلات!
شوخی نمی‌کنی تو الان باید درس بخوانی تو سنی نیستی که خیلی مشکلات داشته باشی مگر اینکه خدای نکرده شیرازه خانواده‌ات متزلزل شده باشد که آن هم وظیفه پدر و مادرت هست که مشکلاتت را حل کنند.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
نوجوان +سعادت آباد +کلت کمری
خودتون جمله بسازین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
به نظرم رفاه خوشبختی نمیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
نوجوانی در حالت مستی سرخوش بودن در محله ای تازه به دوران رسیده و بی اصالت خود را با اسحله ممنوعه کشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
کلت تو دست این بچه چیکار میکرده
پدر این بچه رو باید دربیارن به خاطر بی اطلاعی ادعایی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۷۹
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
ای خدااااااااااااااااا
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
ای خدااااااااااااااااا
اهورا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
بله ، چه شده ای بنده ناچیز من
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
نونت کم بود ابت کم بود خودکشیت واسه چی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
خانوادش كم بود بدبخت كوته فكر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
خودکشی ربطی به نون و آب نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
طلاق پدر و مادر ضربه مهلک و جبران ناپذیری به احساسات کودکان و نوجوانان وارد می کند ، همه چیز که نون و آب نیست.
222
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
هميشه اينطور نيست كه طلاق به بچه ها آسيب بزند من فرزنداني را باهمين سن ميشناسم كه اصرار بر جدايي پدر و مادر دارند چون محيط متشنج خانه و دعواهاي پدر و مادر به بچه ها اسيب بيشتري ميزند
ناشناس
Greece
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خوشی و رفاه زیادی زده بوت زیر دل و قلوه شش ... مرفهین بی درد 4% ....
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
آفرین. هزار آفرین به پدرها و مادرها که فقط تولید بچه رو یاد گرفتن و به مسئولین که چنین جامعه ای درست کردن که بچه فقط خودکشی رو یاد میگیره!
نام
Germany
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
امان از روزی که این خودکشی‌ها به کشتارهای انتحاری در مدارس تبدیل شود شبیه آنچه در امریکا رخ میدهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
وای بر ما که بانی نسل بی هدف نسل بی انگیزه شدیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
ما دهه شصتی ها خیلی پررو هستیم که به این زندگی نکبت بار ادامه میدیم
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بهترین کامنتی که خوندم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
شما دهه شصتی ها عشق دنیا رو کردید . اگه دهه پنجاه بودید چه می گفتید پس .
ناشناس
Germany
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
حمید راست میگه ما دهه پنجاهی ها داغونتر از شما بودیم ، تولدمون مصادف با انقلاب و بعد دوره بروز جنگ از اول اولش تا آخرش ،و.... و هم سهمیه بندی های شدید دانشگاهها در زمانی که سهمیه ها در اوج و تعداد پذیرش دانشگاهها و تعداد خود دانشگاهها در حداقل بودند و بقیه اش را هم دیگه همه با هم در غمشون شریکیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
مقاوم و هدف‌دار هستید برادر، نه پر رو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
ما دهه چهلی ها هم به خدا بچه بودیم. فریب خوردیم،ببخشید
ناشناس
Netherlands
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چجور ببخشيمت وقتي بخاطر بچگي كردنت روزگارمون رو سياه كرديد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اگه دهه پنجاهی بود چی می گفتی همه پیر شدیم و حتی ازدواج نکردیم و بچه دار نشدیم و هنوز داریم به این زندگی نکبت بار مرگ بار ادامه می دیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اینقد دهه چهلی می شناسم که خر هم نداشتن الان به کمتر از سانتافه قانع نیستن. ضمنا این نظرت چه ربطی به مطلب داشت. فقط می خواهید یجوری همه چیز رو به هم وصل کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
چه کردیم با بچه هامان که در ابتدای زندگی طلب مرگ دارند ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
پدر و مادر ها بچه ها بیشتر از پول و مادیات و... به ایمان و اعتقادات مذهبی و درست، محبت مادر و استحکام پدرانه نیاز دارند. من بچه های زیادی را می شناسم که با باورهای مدهبی در کنار سایر مشکلات خوب پرورش یافته اند.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
وقتی بودجه حوزه و وابستگان فقط سه هزار و هشتصد ميليارد تومان هست ميخواهی چکار کنند؟
اين که خورد و خوراکشون هم نميشه
ميخوای به مسائل فرهنگی اين نوجوانان هم برسند؟
مهم اين است يک خانم از امريکای جنوبی تو رشت هفته قبل شيعه شد.
اين که يک شيعه کم شد مهم نيست
شايد 80 ميليون شيعه خودمون کم بشن هم مهم نباشه.
مهم اين هست که يکی تو بورکينافاسو اسم بچه اش را گذاشته ....
تلويزيون حتی دو ساعت مستندشو پخش می کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
23:46 لطفا چرت نگو
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
فیلمش را میگذاشتی ببینیم فرارو جان

خیلی ناراحت شدم
خدا صبر بده به خانواده ش
آریایی ام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
خدااااااااااا
این امین میرزائی دوباره حرف زد
ثنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
مگه چی گفت که این حرف رو میزنی من هم با نظر اقا ی امین میرزائی موافقم
شیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
واقعا دوست داشتی فیلمش را میدیدی!!!!!
لحظه خداحافظی و بعد شلیک و ....
مردنش را
بابا تو دیگه کی هستی
خوشت میاد یکی جلوت بمیرِ!!!!!
نه به اون حرفت و نه به اون ابراز ناراحتیت
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
تاثیر فرهنگ منحط غربی و فیلمهای ماهواره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
حالا اگه با مرگ موش خودش رو میکشت میشد ثمره فرهنگ غنی شرقی نه؟
خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
خدا شفات بده
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
ای کاش مسئولین هم از فرهنگ منحط غربی یاد می گرفتند و از خجالت خودکشی می کردند
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
عجب
ناشناس
Germany
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بوالعجب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
عجب تر
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
لعنت به شبکه های اجتماعی لعنت که خانمان ما را بر باد داده مگر قبلا ما زندگی نمی کردیم خانه و خانواده را از هم پاشانده خدا باعث و بانی اون رو نابود کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
چه ربطی دارد دوست عزیز افراد باید فرهنگ استفاده از این شبکه ها رو داشته باشند
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
خیر . علت رو باید در چیز دیگری جستجو کرد که از بنویسم کامنتم نمایش داده نمیشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
خوب شما استفاده نکن نذار خانواده ت هم استفاده کنند. برق خونه ات رو هم قطع کن پیاده هم اینور اونور برو گاز هم نمیخواد با زغال و کرسی زندگی کن آب هم برو یه چشمه پیدا کن با کوزه بیار
ناشناس
Hungary
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
اصن لعنت به خاله سوسکه همش زیر سر اونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
سابق بر این هم از این موارد داشتیم فقط به خاطر نبود همین شبکه های اجتماعی کسی با خبر نمیشد و اهمیتی نمیداد ولی اصل و علت موضوع مساله مهمه که از قبل بوده و هست باید چاره ای براش اندیشید. بشه.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بابا عجب بدبختي گريبانگير ما شده خدايا رحم كن و فرجي حاصل كن /
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
چی بودیم چی شدیم !!
چی میخواستیم چی بدست آوردیم ؟!
کجا بودیم و به کجا رسیدیم ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
برای غنی کردن اورانیوم ،یک ملت را در زندگی و اخلاق و امید درمانده و فقیر کردیم .
دیالوگ معروف حاجی واشنگتن:
خلق به چه روزی افتاد از تدبیر ما'''
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
قبلا هم هیچی نبودی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چه ربطی داره، این برنامه های ماهواره رو چرا نمی گین،که به فرو پاشی خانواده و طلاق و خیانت و... رو ترویج میکنه.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
آخ آخ آخ فقر که بیاد همه چیزو خراب میکنه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
اینکه تهیدست نبوده ! همینجور یک چیزی از بر کردی نوشتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
پدرش پزشکه و در منطقه بالایی زندگی می کرده، موضوع فقر نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
18:44 و 12:41 یه مقدار آی کیوت رو تقویت کن، طعنه زده ایشون به بعضی ها
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
سعادت آباد
پزشک
هی بریم دنبال ثروت و تحصیلات!
ناشناس
Hungary
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
داداش خیلی از فقرا و بچه هاشون هم خودشون را می کشند اما چون فقیرند برای کسی اهمیت نداره و اصلاً مطرح نمیشه.
ناشناس
United States of America
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
اگه هم دنبال ثروت و تحصيلات نرفتي، توي بازار ميتوني قرص برنج با قيمت مناسب پيدا كني اينجوري دردش هم كمتره.
نام
United States of America
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران اظهار کرد:

امروز ۷ دهک فقیر داریم و فقط ۳ دهک جامعه بالای خط فقر هستند، هیچگاه چنین وضعیتی نداشته‌ایم. مراجعات به گرمخانه‌ها دو برابر شده است. میزان سرقت بیش از دو برابر شده و طبق پایش‌های صورت گرفته آسیب های اجتماعی در طبقه متوسط و فقیر بیشتر شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
چرا نظرات نامرتبط میدی
طرف خونشون سعادت آباد بوده و بعیده بدلیل مشکلات مادی خودکشی کرده باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
هر خبري خوندي اين نظرت رو كپي كردي همه جا نوشتيااااااااا
ناشناس
Germany
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بهتونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چه ربطی داشت با اون پرچم مزخرفت، فکر کنم تازه از کلاس فارسی مرخص شدی
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
به جاش کلی ژن خوب و آغازاده و .... داریم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بابا چه ربطی داره شما هم یه چیزی یاد گرفتید هی میگید.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
زندگی و خوشی هم مال فقط اونهاست
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
اگر با منطق ریاضی به دنیا نگاه کنید باید به کسانی که خودکشی میکنن حق بدید
کلا زندگی بالای ۹۰ درصدش دردسر و عذاب هست حالا اگر آدم سالمی باشی و شانس باهات یار باشه
ناشناس
Hungary
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
البته در ایران 90 درصدش بده و ده درصد خوبه ، برای اونور آبی ها 10 درصدش بده و 90 درصدش خوبه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
صدای دهول از دور خوش است.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
خیلی بچه ها توی این جامعه مخصوصا اگه آقا زاده نباشن با تحقیر و سرخوردگی بسیار بزرگ میشن. مردم ایران تا سن ۳۰ سالگی در واقع نوعی برده هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
خود مردم ایران انتخاب کردند که تا سن ۳۰ سالگی در واقع نوعی برده باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
مطمئنی آقازاده نبوده؟
خونه تو سعادت اباد
دسترسی به اسلحه
و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
داداش فکر می کنی ما که الان بیشتر از 30 سال هستیم آزاده ایم؟ توی همین شرکت ما نیروی رسمی داره سه برابر ما حقوق می گیره با حجم کار برابر!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
آخه الاغ چه ربطی به آقازادگی و فقر داره...خبر رو بخون دقیقا...طرف بچه پولدار بوده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
جچه حرف بی منطقی، دیدگاهتان را عوض کنید.
نام
Germany
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
فقط اعدام می خواهیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
قاتل باید اعدام بشه تا آروم بگیگگیریم.
اهورا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
تا اسلحه رو پس نگیریم آروم نمی گیگیریم
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
ننه بابای پولدار
خونتم که متری ۱۰۰ میلیون تو سعادت اباد
وضعتون که خوب
چه مرگتونه
یادش بخیر دمپایی پاره جمع میکردیم میدادیم تا یدونه جوجه بگیریم بزرگ کنیم ذوق کنیم! دهه شصت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
مشکل جامعه امروز ما ورای فهم حضرتعالی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
آدمی که در فقر زنده کرده و می کند همه چیز را در پول می بینید. اما کسی که به اندازه یک زندگی نسبتا راحت پول به دست آورد می فهمد که خیلی مسائل دیگر هم در زندگی وجود دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
پس معلومه که پول به تنهایی خوشبختی و خوشحالی نمیاره! شرط لازم هست اما کافی نیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
در تأیید نظر ناشناس ۱۲:۳۴
یه شعر هست:
نخورده را یک آرزوست
خورده را صد آرزو

تا وقتی شکم گرسنه باشه، مغز درگیر گرسنگیه نه چیز دیگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
خاك بر سر گداگشنت كه اين طرز فكرته حقير بدبخت
تو انقدر حقيري كه فك كردي خوشبختي تو پوله و نفهميدي زندگي اروم و درست يه لطف ديگه اي داره نميفهمي زندگي زير سايه پدر و مادر كنار هم يعني چي ميدوني چرا
چون تو خانواده تربيت نشدي بنظرم تو كلا خانوادت نامعلومه كه خانواده شناخت نداري
تو همون بهتره اشغال جمع كني بدي باهاش جوجه بخري جوجه بازي كني چون حدت همينه به تو نيمده ١٠٠٠ تومن هم پول داشته باشي دوزاري
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
ناشناس ١٢:٣٤ احسنت جواب خوبي بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
خودکشی ارتباطی با پول نداره ضمن اینکه طلاق ضربه مهلکی به کودک میزنه . به هرحال شما در زندگی و تربیت اون بچه نبودی مطمئنا شما در کودکی دهه شصت خیلی شادتر زندگی کردی از این بچه بدبخت
ناشناس
United States of America
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
ببخشيد يعني اونايي كه پدرشون معتاده و مادرشون معلوم نيست كجا ول كرده رفته و خونه زندگي هم ندارن، دست به خودكشي نميزنن؟
ثنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
من هم با نظر ناشناس 7 :4 1 موافقم چه بی احساسی همه چیز به نظر تو پوله ؟
اگه نظرت همه چیز به نظرت پوله برات ناراحتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
١٤:٧ خوب تركونديش دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
فکر کنم از قیمتهای جدید خبر نداری متری 300.000.000 میلیون تومان یعنی برابر با 3.000.000.000 ریال می باشد
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
همان بهتر که رفتی وگرنه هیجده سالگی یک طرف باید استرس کنکور رو داشتی یک طرف استرس سربازی و بعد هم اگر کنکور قبول میشدی استرس بیکاری و شغل پیدا نکردن و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
تو چرا خودت و نمی کشی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
اين كه باباش دكتر بوده تو سعادت آباد. واي به حال بقيه!
مونس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
داداش فیلتر کنید این شبکه اجتماعی شادو.
دانش آموزان را به پرتگاه کشونده.
اینهمه مسئولین میگند فیلتر کنید ولی کسی گوش نمیکنه.......
حالا سوای شوخی امیدوارم خدا به خانواده اش صبربده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
باباش پزشک بوده سعادت آباد بوده
مطمعننا انقدری براش گذاشته که این دغدغه هارو نداشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
ناشناس 15:59
چه ربطی دارد مگه پدر بچه هر چند پزشک باشه باید تا آخر عمر هزینه ایشون رو بده نباید بچه استقلال مالی داشته باشه
ثنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
واقعا برات ناراحت شدو تو چقدر بی رحم هستی خجالت بکش که این حرفارو میزنی برو بمیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خانم ثنا حقیقت تلخه
این دوستمون از جهاتی درست میگن کشوری که درش باید برای بی ارزش ترین چیزها نگران باشی همان بهتر که نباشیم
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بچه ۱۲ ساله که الان باید عشق دنیا رو داشته باشه واقعا چرا؟
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
خلق به چه روزی افتاد از تدبیر ما
دیالوگی از فیلم حاجی واشنگتن ساخته علی حاتمی
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
ماشاالله اینقدر رفاه و آسایش در کشور داریم....
ثنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چه خوب گفتی
ثنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چه خوب گفتی حرف دلم رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چرت نگو هم تو هم ثنا. شما از اونایی هستید که نخونده نظر میدید. طرف خونش سعادت آباد بوده پدرش پزشک
نریمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
هیچ وقت از اتفاق بد و بدبخت شدن کسی ، خوشحال نمیشم . اما بعضی از پزشکان ، زندگی خوبی ندارند چون سبقت در پول درآوردن ، از خیلی امتیازات زندگی محروم میشند
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
عجیبه
جای بچگی کردن به کجاها که نمیرسن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
سلام باید قبول کنیم که طغیان مسایل روحی و روانی در جامعه ما خیلی وقته شروع شده و باید همه امکانات رو برای جمع کردن موضوع بسیج کرد. چه کنیم که ...
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
پزشک و سعادت آباد و ...... نشون میده که احتمالا این نوجوان به خاطر مشکلات اقتصادی خودکشی نکرده
ریشه را باید در روابط بین پدر و مادر پیدا کرد
نام
Germany
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
وای خدا این چه فاجعه ای است. خودت کمک کن.
فرانکفورت
Germany
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
تمام شادیها و رفتارهای انسانی را ممنوع کردید برای همین همه افسردگی شدید دارند ..فقط اقازاده های دزد و عیاشتون هر هفته استخر پارتی دارند و سفر به اروپا و امریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
البته اگر می گذاشتند خواننده های آنطرف آبی بیایند برنامه اجرا کنندو مردم را شاد کنند ، مقداری از مصائب ایرانی ها حل میشد و سخت گیری کمتر در رابطه با حجاب و جلوگیری نکردن از شادی های مردم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
یعنی تو کشورهایی که شادی به قول شما آزاده، همچین اتفاقی نمیفته؟ پدرش پزشک بوده بعیده به خاطر فقر مالی این کار رو کرده باشه. اتفاقا رسوخ سبک زندگی همون کشورهای به اصطلاح آزاد این بلاها رو سر ما آورده. بچه‌های بی والدین، تک والدین، طلاق،......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
این کودک در منطقه پولدار نشین تهران بوده کمتر شعر بگو برادر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
چه حرف بی ربطی، اختلاف پدر و مادره و تنهایی بچه باعث این مسئله شده نه موضوع دیگه ای. شما هم با این استدلال هاتون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
اتفاقا پوچی روحی روانی و عدم زندگی معنوی باعث این چیزها میشه نه فحشا و فرهنگ غرب وحشی که تو مد نظرت هست
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
یه دونه از تلویزیون تار رو نشون نمیده .مردم یه دونه تفریح سالم ندارند.اینها همه رو درگیر کردن اعصاب برای هیچ کس نذاشتن.این چه دولت و حکومت داری هست؟اغلب افراد امروز ایران از زندگی کردن راضی نیستن.پزشک و مهندس برای خودش دغدغه داره .کارمند و کارگر و جوان و زن و بچه همه درگیر مسایل و مشکلات به خود شدن.آخه یکی نیست بگه یکم بجای مشغول کردن مردم به سوریه یمن آمریکا و ....یکم اگه به اون خدایی که اعتقاد داری به فکر این مملکت باشین.یکم به زندگی مردم چه به لحاظ فرهنگ کار تفریح آموزش و ...باشین.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
منم ١٥ سال پيش ازدواج كردم زنم طلاق گرفت كه ازاد بشه و بره سفر توريستي و عشق و حال و بچه ١٣ سالشو هم حاضر نشد تحويل بگيره چون فرصتشو نداره بهش برسه و درگير عياشيشه البته الان كه كرونا اومده و رفيق بازي تعطيل شده فيلش ياد هندستون كرده حالا براي رفع تنهاييش بچشو برده پيش خودش ولي اصلا بچه واسش مهم نيست ولي بچه خب ننه ميخاد دوس داره پيش ننش باشه اين مادرا رو لياقت واژه مادر رو ندارن بايد بهشون گفت ننه
ناشناس
Netherlands
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
با بچت صحبت ميكردي، براش هم پدري ميكردي و هم مادري، از كجا ميدوني چي ميخواد سر بچه ات بياد. فكر زن بابا هم برا بچه ات نكن كه نابودش ميكنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
همون 15 سال قبل که ازدواج کردی نفهمیدی که طرف اهل سفر و عشق و حاله و باز بچه دار شدی که شاید عوض بشه؟
به جای به دنیا اوردن یه بچه بیچاره جدا میشدی تا الان به این مشکل نخوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
ناشناس 02.06 بچه چه مادرش كافر باشه چه هرچي بخاطر سنش مادرشو ميخواد كاريش نميشه كرد
اهورا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
یه بار زن طلاق میدی ، یه بار شوهر میکنی ، یه بار میگی پدر و مادرم طلاق گرفتن !!!!! ما که متوجه نشدیم تو زنی یا مردی ؟ چند سالته و .... فقط میدونم که خیلی بیکاری چون حداقل 90 درصد پیامها رو تو مینویسی و میفرستی
دهه پنجاهي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
منم افسرده شدم و بي انگيزه ولي اعتقاد نداشتم خودمو ميكشتم
نامnaser
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
کام همگان بادرواکام شما،نه ایام همه خرم وایام شما،نه
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
داریوش میخونی ناصر جون !
نامnaser
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
اره امین جون البته بیشترش چاپ نمیشه این هم ازدستشون دررفت
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
افراد نظراتی درباره نقش فقر و ثروت در خودکشی این پسر نوجوان داده اند. اما یک مورد اساسی جامعه ما که شاید عامل خستگی و افسردگی افراد باشد نادیده گرفته شده. جامعه مادهم از درون و هم از بیرون آکنده از سر و صدایی است که از همگان سلب آرامش می کند. درگیری ها و کشمکش های سیاسی بین سیاستمداران، خبر ترور دانشمندان و بزرگان کشور، اصطکاک های هر روزه با عوامل مختلف داخلی و خارجی، آمریکا، ترکیه، عربستان، اسرائیل، یمن، فلسطین و .... کرونا به عنوان پدیده جدید و بسیار تاثیرگذار، کانالهای خبری داخل و خارج که له و علیه کشور سخن پراکنی می کنند و و و ... و همه اینها مستقیما در معرض دید مردم قرار دارد و آنها را درگیر می کند همه و همه دست به دست هم می دهند تا آرامش تک تک افراد را به هم بریزد. در هیچ کجای دنیا هیچ ملتی این همه در معرض خبر و اتفاقات روزمره قرار نمی گیرند. ایکاش فرصت بود این نکته مستقیما تجربه می شد. ایران پر از اصطکاک و سر و صدا است و این امر شدیدا خسته کننده و موجب افسردگی است. فکری باید کرد
اهورا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
افراد نظرات متفاوتی دادند؟؟ کدوم افراد؟؟ از بالا تا پایین همش کامنت های خودته
نامناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بیچاره بچه هامون که هنوز بزرگی نکرده دست از دنیا میشورن چی به سر بچه اوردبم؟
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
همه چی مدرن شده ، حتی خودکشی . بابا جان ! به خدا خودکشیِ سنتی شیکتره !!!
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
به نقل از مادر عروس
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
هاراگیری کنن خوبه؟
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بچه بیچاره چه فشاری رو تحمل کرده تواین همه دنیای بچه پدر ومادرش هستن وقتی دنیای بچه ها خراب بشه دیگه چه انتظاری میشه داشت
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
طی چند دهه از یک جامعه شاد و نرمال تبدیل به یک جامعه افسرده و غیرنرمال شدیم. چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بقول لطیف ما اینجور زندگی رو انتخاب کردیم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بگو مرک بر امريکا
به قول جناب ظريف خودمون انتخاب کرديم.
اونهايي که برای ما هم انتخاب کردند من يکی از حق خودم نمی گذرم از رو پل صراط مستقيم پرتتون می کنم قعر جهنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خب ما اینجور زندگی رو انتخاب کردیم دیگه وزیر آمریکایی اینو میگه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
اول ...مقصر است که چنین جامعه را غیرنرمال کرده است. دوم پدر و مادر این کودک افسرده که با خودخواهی او را به دنیا آوردند. اگر شما با هم مشکل داشتید و قصد جدایی داشتید چرا خیانت کردید و او را در این جامعه کثیف رها کردید. البته لعنت بر باعث و بانیاش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
بهترین نظر
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
مطمینا جداشدن والدین در این فاجعه بسیار موثر بوده .به قدری طلاق زیاد شده که محاضر به این زودی وقت نمی دهند باید در نوبت باشند !بعد هم دایم خبرهای تلخ و ناگوار مثل نقل و نبات ...افسرده نمی شد عجیب بود !!
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
ضمن تسلیت و دعا برای آرامش او، خدا به خانواده اش صبر دهد.
کامبیز
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
توی همه نظرات یک نفر هم هیچ اشاره ای به اسلحه نکرده ،ک چگونه اونو برای پایان زندگیش انتخاب کرده ،از آینده این همه نوجوان باید ترسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
مقصر پدر و مادر هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
ناشناش ۲۰:۰۷ آره تا هرچی میشه، تقصیر پدر و مادر طرفه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بعضی از برنامه های تلویزیون خیلی افسردگی میاره، بعد از فیلم ها ادم های های گریه مکنه. برنامه اموزش مدارس هم که روی اعصابه، خ.ب چطوری ٱروم بگیگیرند؟
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
پدرها و مادرهای عزیز خواهش می کنم به فرزندانتان توجه بیشتری داشته باشید. اگر نمی توانید به هیچ عنوان با یکدیگر زندگی کنید لطفا زندگی یک طفل معصوم را نابود نکنید. فکر نکنید با آمدن فرزند زندگیتان شیرین می شود. اگر فرزند دارید با هم اختلاف دارید به خاطر فرزندتان کوتاه بیایید و دنبال طلاق نباشید. در زندگی مشترک به خوبی های طرف مقابل همیشه فکر کنید تا ضعف ها به نظرتان جلوه نکند. سعه صدر داشته باشید و گذشت کنید. هر عامل مخل اعصاب را از زندگیتان دور کنید. هر چند عامل اصلی که .. است مثل استخوان در گلوی ملت قرار گرفته و زندگی را به کام اکثریت مطلق تلخ کرده است. با وجود این تمرین گذشت گذشت و باز هم گذشت داشته باشید. مبادا زندگی غم انگیز این کودک دوباره رقم بخورد.
نام
United States of America
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
قبلا هم گفتم و با اين رويه بار ها هم تكرار خواهم كرد كه مملكت و جامعه ما در درجه اول به روانشناس احتياج داره نه به دانشمند هسته اي و موشكي. بعضي ها كه نميفهمن و بعضي ديگه هم كه اصلا نميخوان بفهمن ولي ملالي نيست، ناچارا مجبوريم با آيات و روايات برنامه زلال احكام صدا و سيما خود درماني كنيم.
ناشناس
United States of America
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
متاسفانه هنوز قرار نيست از فرهنگ غربي چيزاي خوبش رو وارد زندگي كنيم. چرا بايد يه بچه فداي زياده خواهي هاي يه پدر يا مادر بشه؟ چي ميشد اين بچه بتونه آزادانه با مادرش يا كسي كه دوست داشت زندگي كنه؟ حقوق كودكان آيا بي معني نيست؟ كودك بد سرپرست فقط به كودكي ميگن كه پدرش معتاده يا ممكنه پزشك متخصصي هم پيدا بشه كه سرپرست بدي براي بچش باشه؟ وظيفه كدوم نهاد حمايت از اين بچه هاست؟ اون وقتي كه 5 سالم بود هر روز خدا بخاطر دعواهاي خيلي وحشتناك پدر و مادرم خون گريه ميكردم اما نه كسي بود به دادم برسه و نه اسلحه اي با يك فشنگ داشتم كه خودمو خلاص كنم. بعد ميگم اين مملكت به روانشناس احتياج داره نه دانشمند هسته اي فكر ميكنن فقط خودم مشكل دارم نميدونن كه خودشون ده ها برابر از من بد ترند و خودشون خبر ندارند.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
به رودی برمی گرده
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
چون نون مفته شکما سیره به خاطر همین ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
شما از کجا میدونی نونی که باباش درمیاره مفته یا نیست؟؟
نامnaser
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
یک نفرپالان خررادرمیان خانه پنهان کرده بود ان یکی بابارخرمیرفت وخرپالان نداشت
نام
Germany
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
طوطی نقل و شکر بودیم ما
مرغ مرگ اندیش گشتیم از شما
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خدا برای هیچ پدر و مادری چنین چیزی قسمت نکنه
پدر و مادر که از هم جدا میشن شاید خودشون به نوعی از دست همدیگه راحت میشن ولی بایستی توجه کنن این بچه هاشون هستن که در این جامعه گرگ صفت و درنده گرفتار خواهند شد.
هستند خیلی از والدین که به خاطر بچه هاشون هم که شده از خودخواهی و طلاق منصرف میشن،
تا خدای نکرده بچه هاشون قربانی و فرزند طلاق در این جامعه.....نشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
درسته که طلاق به بچه ها اسیب میزنه ولی زندگی در خانواده ای هم که پدر و مادر مشکلات اساسی با هم دارند و دائم در جنگ و دعوا و کشمکش هستند و به صورت فیزیکی و روحی به هم اسیب میزنند هم به همون اندازه و بیشتر در روحیه و اینده بچه ها تاثیر بد میزاره و اسیب زننده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اشتباه نوشتن پدر مادرش طلاق نگرفتن!
نام من
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
جامعه امیدشو از دست داده فقیر پولدار هم نداره دست بالای دست زیاده ادما روحیه شون از دست میدن
نام
Germany
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
بچه که ننر بار بیاد و باباشم پزشک باشه و اونم از چه نوعی همین میشه!
وگرنه باراک اوباما هم بی پدر بزرگ شد!!!!
نه دزد شد نه جانی
رییس جمهور امریکا شد
بچه هارو پوست کلفت بار بیارید جای نق زدن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
افسردگی یک بیماری ارثی و خطرناکه با درکی که مردم از این بیماری دارند خیلی متفاوت است والدینی که کودکانشان نشانه های افسردگی دارند باید به روانپزشک کودک مراجعه کنند. خودکشی این افراد ارتباط زیادی با وضعیت اقتصادی و خانوادگی ندارد.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
دوره ی نوجوانی از آسیب پذیرترین دوره رشد انسان است که نیاز به توجه و دقت بیشتری دارد واینکه نوجوان با احساس داشتن امنیت خانوادگی واجتماعی بتواند این دوران را سپری کند.همه این موضوعات زنجیره به هم پیوسته ای است که متاسفانه نوجوانان این وطن را به سوی خودکشی سوق داده است.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
داشتن پول وثروت ملاك اميدبه زندگي نيست،زماني كه محبت راازعزيزان خوددريغ ميكنيم ،مرگ عاطفه هااتفاق ميافتدوگلهاي شادابي مثل اين نگون بخت پرپرميشود،بياييدمحبت رازهم دريغ نكنيم وبي تفاوت ازكنارمشكلات همديگه نگذريم،تاشاهدرخ دادن چنين حوادثي نباشيم.
ناراضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
اینم بخاطر شرطبندی بود اصل موضوعاتو رها کردین چسبیدین به فرعیات و در صورتی که خودتون تا خرخره الوده هستین پولهای باداورده که در مسابقات تلویزیون خرج میشه چهل میلیون سفر زیارتی رو از کنارش عبور میکنین اما دوتا سرگرمی مردم شده چالشتون ...پلیس فتا اگه راست میگه این موضوعاتو ساماندهی کنه بعد گیر بده به مردم و سرگرمی مردم
نام ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
معلوم سر سفره هستی آقای خودم
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
نه سر سفره نیستم اما می دونم کسی که گرسنه باشه فکرش هم متمرکز می شه به شکمش. نه به تفنگ و گلوله و مرگ و ...
نام امین حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
یک نوجوان خودکشی کرده دیگران هم به قضاوتهای ناروا می پردازند وااسفا به این انسانیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
دنیا یعنی قضاوت تماممممممممممممممممممم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
به تو هیچ ربطی نداره برو بیرون از اینجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
هوی امین حیدری
تو از کجا قضاوت کردی که قضاوت ها نارواست؟؟؟
پس خودتم الان بقیه رو قضاوت کردی
نام
France
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
لقمه های حرام رشوه های زیر میزی هایی که میگیرند حق های ملت از بیتالمال که داده نمیشود و دزدی محض است حق فقرا ضعیفان را نه تنها نمیدهند بلکه خانه هایشان را بر سرشان خراب میکنند دزدی های قانونی حقوق های بالای نجومی حرام افزایش حقوقی که حق خود میدانند اما افزایش یارانه ملت را نه میگن یارانه کلا اشتباه بود پول حرام برود در شکم شما حرام خواران و کاخ ها برپا میکنید از پول های حرام قطعا نتایج بدی خواهد داشت پروردگار عالم همه عالم هستی روی نظمی دقیق پیچیده آفریده بدی کردی قطعا جواب بدی هایت را خواهی گرفت اونی که مسلط سلطه داره وجود هستی اون آفریده خداست نه شما ها که میگوید اندازه پوسته هسته خرما هم مالکیت ندارید کل بشریت را میگوید
سعید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
عزیز این چه تحلیلی هست کردی.
خدا برای خانواده ای نخواهد...
جدایی پدر و مادر هزار و یک دلیل میتواند داشته باشد...
اگر سر خانواده خودت می آمد همین قظاوت را میکردی؟
آیا چند وقت پیش نوجوانی به خاطر موبایل خودکشی کرد مقصر پدر و مادرش بودند... پدرش دزد بود؟
من نمیخواهم پدر و مادر را بی تقصیر جلوه دهم... اما اینکه پدر دزد باشد واقعا تهمت است... و یا پولدار بودن پزشک هم جرم نیست.
بلکه جرم واقعی را کسامی میکنند که باعث این اختلافات و یا اختلاف طبقاتی میشوند.
خان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
قضاوت نکن
آدم باش
میدونم سخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
این چه تحلیل مسخره ای هست که می‌کنی این‌همه ادم‌خودکشی می‌کنه بیشترشون هم فقیر هستند آنقدر از روی کینه و عقده دری وری بهم نسازید
مجله فرارو