bato-adv
کد خبر: ۱۷۰۴۴۹

کیهان: دولت در زنگ حساب، انشا خواند

روزنامه کیهان که در روز 5شنبه باتیتر «دولت در زنگ حساب انشا خواند» منتشر شده است، به انتقاد شدید از گزارش عملکرد 100 روزه دولت پرداخت. در گزارش کیهان آمده است:

تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
روزنامه کیهان که در روز 5شنبه باتیتر «دولت در زنگ حساب انشا خواند» منتشر شده است، به انتقاد شدید از گزارش عملکرد 100 روزه دولت پرداخت. در گزارش کیهان آمده است:

مصاحبه سه‌شنبه شب رئیس‌جمهور به مناسبت صدمین روز فعالیت دولت یازدهم با ابهامات و نقدهایی مواجه شد.

یکی از ابهامات مهم که با توجه به شاکله اصلی این گفت‌وگوی 2 ساعته به چشم مخاطبان آمد این موضوع بود که اگر قرار بود محور نقد و تخطئه غلیظ دولت سابق را از این گفت‌وگو بگیرند،‌ دیگر چه چیز عمده‌ای باقی می‌ماند؟ دست کم این که سه چهارم زمان مصاحبه به تخطئه یک‌طرفه و بدون اما واگر و استثنای دولت قبلی گذشت. این سوال مضمون دیگری را در خود نهفته دارد و آن اینکه اگر قرار بود درباره دولت سابق سیاه‌نمایی محض انجام شود، آیا غیر از همین مصاحبه یکطرفه چیز دیگری هم از آب در می‌آمد؟ و یا اگر تاریخ 5 آذر 92 را از زمان مصاحبه حذف کنیم و به جای آن تاریخ 3 ماه قبل از انتخابات (مثلاً فروردین 92) بگذاریم تفاوتی در محتوا می‌کند؟!

اتفاق جالب اقدام روزنامه ایران بود که در این باره تیتر «رونمایی از 8 سال نابسامانی» را برجسته کرد، حال آنکه تصور می‌رفت حال و هوای فضای انتخاباتی جایگزین گزارش کار نشود. البته منتقدان منصف پیشاپیش معتقد بودند 100 روز با توجه به کمی زمان، موعد مناسبی برای مطالبه فعالیت‌ها و توقعات مثبت از دولت نیست اما در عین حال این ابهام وجود دارد که آیا گزارش دولت با تبلیغات ما قبل انتخاباتی اشتباه گرفته نشده و خلأ گزارشی درباره اینکه ما چه کرده‌ایم با ادبیات «قبلی‌ها چه کردند یا چه نکردند» پر نشده است؟!

موضوع دیگر عدم طرح برخی چالش‌ها و تناقضات مهم در همین دوره چند ماهه است به این معنا که برخی رفتار و گفتارها در تناقض با تبلیغات و شعارهای انتخاباتی است چنان که مثلا رئیس کل جدید بانک مرکزی برخلاف تبلیغات سیاه‌نمایانه قبل از انتخابات اعلام کرد، نمی‌گذاریم قیمت دلار پایین بیاید؛ یا موضوع لزوم مهار تورم و کاهش قیمت خودرو و یا تعابیری نظیر مهار رشد تورم که با برخی واقعیت‌ها ناسازگار است. همچنین درباره اعلام رکورد‌ 40 درصدی تورم به عنوان بالاترین تورم ‌4 دهه گذشته، این حقیقت که رکورد تورم مربوط به دولت سازندگی با 49 درصد است، کتمان شد و این در حالی است که بخشی از تورم امروز حاصل فشار تحریم‌هاست و البته سهم اصلی بی‌تدبیری و سوء مدیریت و رهاشدگی برخی امور در دولت قبلی را نباید نادیده گرفت. تخطئه مطلق در حوزه‌هایی نظیر سفرهای استانی و مسکن مهر و... نیز از نکاتی بود که نقد به دور از اعتدال و آمیخته با افراط و تفریط را تداعی می‌کرد.

یکی از عجیب‌ترین اتفاقات این مصاحبه،‌ دوز بالای خود تشکری! -به سیاق اغلب دولت‌های گذشته- است تا آن‌جا که با مساعدت یکی از مصاحبه‌کنندگان، پیروزی‌های ورزشی چند هفته اخیر والیبال و فوتبال ساحلی به پای دولت جدید نوشته شد! در حالی که وزیر ورزش دولت جدید یکی دو هفته است از مجلس رای اعتماد گرفته و طبیعتا موفقیت‌های ورزشی محصول، علمکرد چند ساله برخی فدراسیون‌ها در دولت قبلی است.

در همین حال وبسایت ندای انقلاب در بررسی مصاحبه انجام گرفته، تیتر «120 دقیقه سیاه‌نمایی به جای گزارش عملکرد 100 روزه» را برگزید و رجانیوز نوشت: «سایه سنگین جو انتخابات بر گزارش 100 روزه دولت! انتخابات 100 روز پیش تمام شد، لطفا به مردم گزارش دهید». از سوی دیگر سایت مشرق به بخش دیگری از مصاحبه دکتر روحانی پرداخته و در مطلبی با عنوان «لیبرالیسم فرهنگی؛ خطری که باید نسبت به آن هوشیار بود» می‌نویسد: اگر افکار عمومی فیلتر خوبی باشد باید برای همه کالاهایی که در بازار عرضه می‌شوند با یک منطق رفتار شود و دلیل ندارد که فیلم یا کتاب یا هر اثر دیگری را دارای منطق جداگانه بدانیم. علاوه بر این در عرصه کالاهای فرهنگی نیز در مورد مستهجن نگاری‌ها و تصاویر و فیلم‌های مستهجن نیز همین منطق غلط می‌تواند مطرح باشد.

حتی در مورد مواد غذایی نیز همین استدلال به خوبی خطا و ضعف خویش را به نمایش می‌گذارد. فرض کنید که دولتی همین نظرات مطرح شده در بیان رئیس‌جمهور را در مورد مواد غذایی نیز بیان کند و بگوید بهترین فیلتر افکار عمومی است و به صراحت بیان دارد که دولت نظرش این است که هیچ فیلتری بهتر از افکار عمومی مردم نیست و وقتی یک کالا را ساختند و مردم نرفتند بخرند، و به آن سازنده بی‌اعتنا شدند، خودش می‌داند که باید چکار کند. مشخص است که این منطق ناقص و معیوب و باطل است. با این حساب باید به همه تولیدکنندگان و فروشندگان کالاهای غیربهداشتی در عرصه مواد غذایی نیز اجازه داد تا با این فیلتری که دولت تصور می‌کند بهترین فیلتر است روبرو شوند و دولت زحمت را کم کند و در کار آنها دخالت نکند.

همچنین سایت آینده آنلاین- از حامیان دولت- نوشت: برخی ژست‌های مجریان و به‌به و چه‌چه‌های آنان به جای ورود به پرسشگری حرفه‌ای، نه بازتاب مناسبی در میان مردم داشت و نه به نظر می‌رسد به سود دولت و صداوسیماست.

نویسنده معتقد است: این امر باعث شد این سوال مطرح شود که ادامه شیوه مرتضی حیدری که خودداریش از پرسشگری مقابل احمدی‌نژاد، باعث انتقاد شدید کارشناسان بود، صرف نظر از رویکرد خود او، به دولت و صداوسیما مربوط نمی‌شد.

سایت حامی دولت نوشت: آقای رئیس‌جمهور خیلی خوش‌سخن و خوش‌سیما ظاهر شد و لبخندش به دل می‌نشست. فقط به نظرم استفاده مکرر از واژه سرهنگ بدون آن که محل ارجاعش مشخص باشد، کم‌کم لوث می‌شود.

جهان نیوز نیز معتقد است: اگرچه نقد دولت گذشته نه تنها امری مذموم نیست بلکه نوع سازنده آن بسیار ضروری و لازم هم است اما کنایه‌های متعدد به دولت قبل وجهه رئیس‌جمهوری که خود را اهل اعتدال می‌داند اندکی خدشه‌دار می‌کند. رئیس‌جمهور که خود نیز روحانی است بهتر از نگارنده می‌داند که همین رفتار ممکن است پس از دوره ایشان نیز علیه ایشان به کار گرفته شود. نکته مهم در اینجا این است که این رویه مسئولان و نظایر آن، به سرعت در بین مردم الگوبرداری می‌شود و تکرار آن فرهنگ کشورمان را دچار بی‌اخلاقی‌هایی از این جنس خواهد کرد.

جهان نیوز درباره برخورد نچسب یکی از مصاحبه‌کنندگان می‌نویسد: برخورد دیشب شهیدی‌فر برای بسیاری از بینندگان تلویزیونی جای تعجب داشت. یادمان باشد به گونه‌ای عمل نکنیم که خدای نکرده تملق و چاپلوسی از عملکردمان برداشت شود. موردی که متاسفانه رشد آن در کشور، فرهنگ غنی ما را دچار انحراف خواهد کرد.
برچسب ها: کیهان دولت 100 روز
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
داش محمود كه ايشاالله مي خواهيد برود آب خنك
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
کیهان ، دولت محبوب شما که در زنگ حساب ، مردم را رنگ میکرد و نقاشی میکشید چی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
افراطيون سيلي سختي از مردم خوردند و اين آخرين تلاش هاي مذبوحانه ايشان است
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
پس شما واسه دولت سابق ناراحتی نه مردم.
اشکالی نداره مهم اینه که مردم راضی بودن از گزارش.
گزارش مال مردم بوده مردم هم باید نظر بدن که خوب بوده یا بد.
FBI
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
سه سال ونیم وقت دارید .ببینیم چه کار میکنید.وگرنه داش محمود میاد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۹۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دولت در زنگ حساب آمار داد، آنچه محمود و شرکاء رو نکرده بودند و کیهان و شرکاء در مقابل آن زبان در کام فرو برده و چشم بسته بودند. انشاءالله نوبت شما هم برسه که آمار تون رو یه نفر به مردم بده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اولا هیچ کدام از آمارهای دولت قبل را زیر سوال نبردند ! بگویید کدام را زیر سوال بردند ؟! همه آمارهای دولت قبل صحیح است ، از نرخ بیکاری که بارها در این دولت مشابه دولت قبل گزارش شده تا تورم و ... ، آقایون کاری که می کنند این است :
فضای انتخاباتی را هم چنان ادامه می دهند و سیاه نمایی می کنند و برای اینکار حتی پیروزی های ورزشی اخیر را هم به نام خود می زنند !!! وزیر ورزششون 2 هفته است رای گرفته میگن دستاورد ما بوده !
SA
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
جناب مدیر روزنامه محترم کیهان:
هرکسی از ظن خود شد یار من
در پاسخ به مورد جنابعالی در خصوص :
فرض کنید که دولتی همین نظرات مطرح شده در بیان رئیس‌جمهور را در مورد مواد غذایی نیز بیان کند و بگوید بهترین فیلتر افکار عمومی است.
" باید به عرض محترم جنابعالی رساند که محصولات غذایی نظیر سوسیس نوشابه پفک و... همانطور که همه می دانیم بسیار بر سلامت افراد مضر است ولی آیا باید این مواد خوراکی از سطح کشور جمع آوری شود!!!!
لطفا در تفسیر فرمایشات محترم رییس جمهوری سطح تفکرات 8 سال گذشته خود را ارتقا دهید.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
خداوکیل کیهان راست گفته بعد از انتخابات دیگه وقت مطالبه گریه مردم نه مجیز گویی بابا طرف رو این همه گنده نکنید یه دفعه با مخ بخوره زمین
ساده
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
حتی خود من هم که تا حدودی از روحانی خوشم می آمد،از بعد مصاحبه و پخش اون فیلم نظرم در مورد ایشان عوض شده است.فکر نمیکردم روح و روان حسن آقا اینقدر کدورت و کینه داشته باشد. بداخلاقی و بی انصافی چه از جانب احمدی نژاد و دیگران بداست ولی از جانب روحانیها بدتر .این قبیل هجمه ها اثر معکوس دارد،شاهد این مطلب،رای دوره دوم خاتمی و احمدی نژاد است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
مردم توی زنگ انشا، به حساب تون خواهند رسید...انتشالله یه روزی انشای گذشته تو هم خوانده می شه...
SA
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
چنانچه دوستان، شنوده سخنان ریاست محترم جمهوری بودند ، ایشان در بدو ریاست حمهوری اعلام فرمودند که بنده مطالعات اقتصادی لازم را در خصوص اوضاع اقتصادی کشور انجام می دهم و در صدمین روز گزارش وضعیت کشور را به مردم می دهم تا انتظارات مردم از دولت تدبیر و امید مشخص گردد.
قطعا دوستانی که امروز شنونده هستند در هیچیک از سخنرانی های ایشان شنونده نبوده و حتی دلیل گزارش خبری ایشان را هم نمی دانستند.
رییس جمهور محترم به طور دقیق در زنگ حساب آمار بسیار دقیقی ارائه دادند که برای ما روشنگر راه سخت دولت جدید بود که انتظار نداشته باشیم این کشتی به گل نشسته در طی 1 یا 2 سال آینده از گل در بیاید. همینکه ناخدای این کشتی به گل نشسته عوض شده و در اختیار یک ناخدای آگاه و با درایت قرار گرفته ما را بس است.
کشتی ای چنین به گل نشسته توان و همت همه سرنشینان را لازم دارد و سرنشینان باید از شرایط وخیم آن آگاه باشند تا بتوانند کمک کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
مردم خیلی وقته آمار اینارو دارن ولی ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
انشارو که شماها 8 سال واسه 5+1 و مردم ایران داشتید میخوندید
ضمنتا انشای روحانی خیلی هم خوبه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
كمترين وكمترين حُسن گفتارهاي آقاي روحاني بازگشت ادب ونزاكت در گفتار به ساحت جامعه ايران است.جبران ساير خسارات بسيار زمانبر وطاقت فرساست .خدايا كمك كن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دولت حساب پس کشید کاری که کیهان و دار و دسته اش هشت سال نکردند و چشم بسته تایید کورکورانه کردند. نقد دولت گذشته و انجچه که امروز تحویل گرفته شده یک اصل هست و هر دولتی این حق را دارد که بگوید در چه شرایطی کشور را تحویل گرفته . کیهان بسه دیگه مموتی رفت دورانش تموم شد ولی تو خودتو به خاب زدی نمیخای بیدار بشی متاسفم برات که جمود و تعصب کور تا پایان گور گریبانت را رها نمیکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
انتظارات مردم باید با زمین سوخته ی تحویل داده شده به آقای روحانی متناسب باشدو بهمین دلیل کار بجایی کردند.
در ضمن یادم نمیاد موفقیتهای ورزشی رو بنام خود زده باشند گفتند کار مردم بوده.
این موفقیتها مرهون جمعیت جوان است نه دولت قبل!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
گر آینه روی تو بنمود زشت
خود شکن آینه شکستن خطاست
حسین جون! حق داری شنیدن واقعیات راجع به دوستت خیلی تلخه. ولی ما هشت سال سکوت کردیم و دروغهای اونو تحمل کردیم که بدتر از فحش بود. چند روزی هم شما زبان به کام بگیر تا واقعیات را ما بشنویم.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دوستانی که نظرات آقای روحانی رو سیاه نمایی میدونن توجه داشته باشن که تمام این حرفها قبل از انتخابات از زبان تقریبا همه ی نامزد ها شنیده شده. این واقعیات تلخ و سیاه هست نیاز به سیاه نمایی نداره دکتر روحانی با مردم روراسته بر عکس قبلی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
ناشناس ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

فرمودی:
هیچ کدام از آمارهای دولت قبل را زیر سوال نبردند

تو نکنه حرفای احمدی نژاد را دوباره دیدی؟
نکنه فیلم اون روی دستگاه خونه تون بوده؟

همه آمارای دکی جونت زیر سؤال بود و هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
ببخشيد مگه دولت قبلي آمار هم مي داد؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
از شما یاد گرفتن ـ همیشه موقع حساب و کتاب، شریعتمداری و دوستاش انشا میخونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
yani shoma taeed mikoni ke dolat be mardom kalak mizanad va gozareshe alaki midahad!!!?
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
كيهان فتنه گري ميكند.
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
جناب شریعتمداری ؛اگر شما حساب این هشت سال را دادید روحانی هم حساب صد روزه اش را خواهد داد چرا در مصاحبه احمدی نژاد که فقط شعار می داد هیچ وقت از ترس احمدی نژاد حرفی نمی زدی چون احمدی نژاد از تو هم آتو داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
كيهان خودت در 8 سال گذشته چي نوشتي و چي خواندي؟ اول يه سوزن به خودت بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
متاسفانه شمادوست عزیز بی خبرازهمه جا یکطرفه به میدان می روید یک کمی اهسته تر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
کیهان جایزه نقد منصفانه رو از دولت قبلی گرفته فراموش کردین؟
مجتبی257
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
به نظر من برای ارایه گزارش صد روزه (خروجی) رییس جمهور به ناچار باید میراث تحویلی خود (ورودی) را هم گزارش می کرد. ولی بیشتر زمان صرف آمار های ورودی بود تا خروجی صد روزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
هشت سال این دوستان روزه سکوت گرفته بودند ، تازه 100 روز است نطق شان باز شده مدام درافشانی می فرمایند !
رضا ماهانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
روحانی مچکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
این همان چیزی است که صدا و سیما هم گفت ... انگار تنها حامیان روحانی مردمند ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
واقعاً همینطوره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
سیاه نمائی نبود دکتر روحانی واقعیات را گفت که در چه شرایطی مملکت را تحویل گرفته است . خوب مثلا باید میگفت که مملکت را گل و بلبل تحویل گرفته ؟؟؟ اون وقت شما راضی میشدی؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
درانتخابات بعدی هم یک نفرپیدا می شود که از ما سوء استفاده می کند بدگویی دولت روحانی را می کند ورئیس می شود این یک سنت شده است
من وتو بنده خدا چی گیرمان می اید امروز یارانه بدهید فردا ندهید امروز ...
حاجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دولتی رو که بزرگترین درآمد تاریخ ایران رو به بزرگترین بدهی تاریخ ایران تبدیل کرد رو با دولت خاتمی هاشمی موسوی و حتی بنی صدر و بازرگان مقایسه نکنید! حتی در زمان پهلوی هم چنین سرمایه های کشور به تاراج نرفت
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
شما یه جای تعریفی برای دولت احمدی نژاد بگو تا ما هم درخواست بدیم آقای روحانی دفعه بعد اونا رو هم بگه

این فرد کشور رو خرابه تحویل داد و امثال شما هم از اون حمایت قاطع کردید
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
ای کاش سردار قلم قابلیت کامنت گذاری مخاطبان در سایت کیهان را فراهم میکرد ......
آخ یادم رفته بود ایشان و همفکرانش یکسویه با مردم سخن میگویند

حاج حسین 8 سال گذشته کجا بودی

افشاگر هزاره روحانی دوکار انجام داده 1- بازگشت آرامش و امید به جامعه و روابط بین الملل 2- بازگشت نظم به سیاستهای اقتصادی
گفتن این دوکار 2 دقیقه بقیه اش هم به سنت 8 سال قبل کوبیدن فبلیها
والسلام
حاجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
تازه یه بخشی هم دارن کیهان و خوانندگان، هیات تحریریه هرچیزی که جرات ندارن به اسم خودشون بنویسن به اسم ملت مینویسن اونجا :))
Mohammad
Indonesia
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
Ba inke vase khodamam jaye ta'ajobe vali inbar ba in naghde keyhan movafegham. ma raees jomhoor ro doost darim hata age biad bege ma talash kardim vali nashod. behtar az tekrare mosahebehaye raees jomhoorie ghabli nabood.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
بزرگترين خدمت روحاني در اين صد روز امضاي توافق نامه است كه ما به خواب هم نمي ديديم بايد انصاف داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
ازهردست بدی ازآن دست میگیری هنزو یادمان نرفته دولت قبلی به تخطئه دولتهای پس از انقلاب می پرداخت ومی گفت چهار برابر کل دولت های قبلی کارکرده است
ایرانی
United Arab Emirates
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
جناب آقای شریعتمداری منصف!
ای کاش شما از همه سیاه نمایی ها و یکطرفه حرف زدنها در صداوسیما همینگونه انتقاد میکردید.آیا انتظاردارید یک انسان فهیم وباشعور با دیدن سیاست یک بام و دوهوای شما حرفهایتان را بپذیرد؟آیا در روزنامه خود شما با زبان تحقیر و توهین بسیاری هتک حرمت نمیشوند؟به خاطرخدا حق را بگویید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
جناب کیهان چیزی که عوض دارد گله ندارد!!! چطور زمانی که هشت سال قبل احمدی نژاد خدمات 16 ساله دو دولت رفسنجانی و خاتمی را زیر سوال برد شما انتقادی به وارد نکردی که چرا دولت در ساعت املا دارد تاریخ میخواند!!!دیگر اینکه اعلام عملکرد و وضعیت دولت قبل لازم بود به این جهت که با توجه به اینکه در 100 روز این دولت و هر دولت دیگری نمی توانست کار بخصوصی انجام دهد و این مسئله زملنی پر رنگ میشود که دولتی امور را به آن شیوه ای که آقای روحانی توصیف کردند از دولت قبلی تحویل بگیرد!!!! دولتی که با آن همه ادعا خزانه ای را به دولت بعدی داده که حتی در پرداخت حقوق کارکنان خود هم در یک ماه با مشکل مواجه بوده!!!! حالا شما از چنین دولتی چه انتظاری دارید!!!! به نظرم اگر این قلم روان و زبان تیز کیهان در زمان احمدی نژاد هم بکار گرفته می شد و انتقاداتی بی پروایی را در قبال عملکردهای غلط آن دولت به ایشان وارد می ساخت شاید الان وضع و روزگار کشور و مردم اینطور نبود!!! ولی متاسفانه در دولت قبل زمانی که همه از رفتار های غلط آن دولت انتقاد میکردند کیهان از آن حمایت و سعی در توجیح و برجسته نشان دادن عملکرد آن بر می آمد!!!! و زمانی بخود آمد که دیگر کار از کار گذشته بود!!! مثل کیهان مانند آن می ماند که شخصی با رندی و سرو صدا در دوره حیاتش کارهای بزرگی کرده مدرسه ساخته، مسجد ساخته، خانه ساخته، مکه رفته و.... و همه حسرت داشتن مقام اور را میخوردند ولی زمانی که ایشان مردند و رفتند سیل بدهکاران بانکی و غیر بانکی به وراث ایشان برای دریافت طلبشان مراجعه نمودند و آنوقت بود که مردم فهمیدند ای دل غافل اینهمه بریز و بپاش از جیب خود نبوده بلکه مال مردم و پول بانکها بوده است نه تدبیر و زرنگی خود شخص!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
کیهان اگر به آرشیو خود نگاه کند متوجه می شود آمار و ارقام های دولت قبل را چطور بزرگ نمایی می کرد و از آن حمایت می کرد مصاحبه های دولت قبل را فراموش کرده که با هیچ عقل و منطقی سازگاری نداشت شما کیهان چقدر بزرگ نمایی برای دولت قبل کردید چرا آن موقع زنگ حساب و انشا نبود چرا آمارهای آن موقع بجا بود چرا دولت قبل که همه دولتهای قبلش را زیر سوال بر و گفت کاری نشده و پول نفت را سر سفره ها می آورد سکوت کردید ای کاش به اندازه یک ارزن انصاف می داشتید که هیج وقت نخواهید داشت
نا شناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
حقيقت برا دوستان تلخ ديگه.روحاني مچکريم. هاشمي خاتمي مچکريم.
ملت ایران الف
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
کیهان جای گزین آقای شریعتمداری شده است تا راحت تر بتواند حرفهایش را بیان کند وآنچه دلش می خواهد بگوید امید که نقد سازنده وصادقانه را همانگونه که به دیگران توصیه میکند "خود فراموش نکند .
همه ما مردم فهمیدیم که ریس جمهور چه گفت او هم کارهای انجام شده در صد روز را گفت وهم مشکلاتی را که سبب کندی برخی کارها .
هم نقد صادقانه از دولت قبل وهم بیان کارهای درست انجام شده.
اما باید به کسیکه این مطلب را در کیهان نوشته گفت"چرا آن زمان که احمدی نژاد با ظالمانه ترین بیان و بطور کاملا یک طرفه-
از خدا و خلق خدا انتقاد میکرد وهیچ کس را جایی برای پاسخگویی به او نبود کیهان فریاد وا مسیبتا بر نیاورد که هیچ بلکه
خود نیز اورا شدیدا یاری میکرد؟!
ناشناس
Finland
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
چرا وقتی احمدی نژاد هر جه میخواست میگفت ایشان کورکورانه از آن دفاع میکرد ، بهتر است در رانتی که در دولت نهم و دهم از طریق روزنامه کیهان به ایشان میرسید بازبینی شود چون ازاین رانت علیه مردم و تخریب ایران استفاده میشود.
نا شناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
گفتن حقيقت تلخ ديگه واسه دوستان.روحاني مچکريم.هاشمي خاتمي مچکريم.
samir
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آرزو به دل موندم این روزنامه کیهان یکبار ساز مخالف نزنه،همیشخ ودر هر موضوعی مخالفه،روزنامه کیهان یکبار هم که سده با مردم صادق باش و موضع خودت را مشخص بکن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
چون صادقانه به مردم آمارهای دروغین رو به مردم گفته انشا خوانده؟
شریعتمداری محمود کجاست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دیگه کیهان هم شده وکیل مدافع دلار!
شروین با بصریت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
روزنامه کیهان جزء بهترین روزنامه های کشوره و در این مقاله به درستی به نکته قابل تامل وتوجهی اشاره کرده
امید است ایرانیان عزیز به آن توجه کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
همون امثال توی با بصیرت توجه می کنند بس هست!!!!
رسواگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
خیلی تابلوئه میخوای یه چیزی بپرونی که مردم برات پاسخ بنویسن اما بدون دوره این کارا دیگه تموم شده .
چرا فکر میکنی ای کیو ملت در حد خودته ؟
شروین با بصیرت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
چشم بصیرت می خواهد تا معنا و مفهوم مقالات کیهان رو بفهمی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دقیقا!!!!!!!!!
چون به همون چیزی انتقاد کرده که در این مقاله خودش انجام داده. کیهان اگر کیهان بود حداقل کاری رو که باید می کرد این بود که آمار ها رو نقد کنه. ولی فقط سعی کرده موضوعی رو نقد کنه که خودش 8 سال از اون حمایت می کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آقای شروین با (بصریت)
اولا باید یک کمی با بصیرت بشی تا بتونی بهترین روزنامه کشور رو بشناسی . دوما به چه نکته قابل توجهی در این مقاله اشاره شده بگو تا ما هم بدونیم؟ وقتی که دولت قبل هیچ آمار قابل اتکا و صحیحی ارائه نداده وقتی که هیچ اطلاعاتی از عملکرد دولت قبل وجود نداشته اولین کاری که باید دولت جدید انجام دهد جمع آوری اطلاعات به منظور تهیه نقشه راه برای آینده خواهد بود .هنوز صد روز از عمر این دولت نگذشته ولی هجمه کور و بی هدف امثال شما شروع شده .فکر نکنید ما ساکت مینشینیم تا هر کاری که کیهانیان در این 8 سال با مردم کردند بی جواب بماند از حالا به بعد تمام قد پشت دولت تدبیر و امید هستیم
شروین با بصیرت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
رسواگر|IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF|۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
هر که از ظن خود شد یار ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
رسواگر ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
چرا فکر می کنی مردم ایران ای کیو بالایی دارند؟
اتفاقا با مطالعه تاریخ یکصد سال اخیر متوجه می شید که اینطور نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
شروین که حالا شدی ناشناس !
شاید شماها اینطوری هستید مردمی که ما اطرافمون میبینیم خیلی هم حالیشونه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
ناشناس||۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اگر مردم حالیشون بود احمد شاملو نمی گفت مردم ایران حافظه تاریخی ندارند موارد دیگه رو نمی تونم ذکر کنم کامنت حذف می شه
در آخر به ذکر یه جمله اکتفا می کنم
از ماست که بر ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
ااااا راست می گی؟؟؟
کاش ما هم مثل تو با بصیرت بودیم زودتر می فهمیدیم کیهان بهترین روزنامست !!!!!!!!!!
یک هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
کاش میگفتی به کدام نکته قابل تامل وتوجه، توجه کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
؟آقاي كيهان آقاي احمدي نژاد در زنگ حساب كار فرهنگستان انجام ميداد كلمات قطنامه دون -آب برير آنجا ممه را لو برد بوسيدن مادر چاوزو وكاغذ پاره هاي تحريم............... رودرو مجري مجسمه خود حرف ميزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
نه بابا
زنگ حساب تو کی می رسه ها ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
جالبه ای کاش 8 سال تخریب ها و گفتار دروغ و بی ادبی های احمدی نژاد را ندیده بودیم
آقای شریعتمداری شما از بیان حقیقت ناراحت شدی اینکه دولت افزایش نرخ دلار از 1226 به 2477 را که مجلس مصوب مرده بود و باید در تیرماه صورت می گرفت اما دولت از اجرای آن سرباز زد یا اینکه با شعار اقتصاد مقاومتی واردات را از حد گذراندیم و حتی در زمینه گندم که خودکفا شده بودیم باز مجبور به واردات کلان شدیم و مسائل دیگر آیا واقعیت است یا سیاه نمایی
واقعا نقد یکطرفه غیر اخلاقی است؟ پس شما که 8 سال تمام در صدا و سیمای میلی خود به نقد که نه تخریب و ترور شخصیتهای بزرگ نظام دست زدید کار خود را چطور توجیه می کنید .
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
جالبه هیچ کدوم از منتقدان گزارش حتی سعی نکردن آمار ارائه شده توسط آقای رییس جمهور رو به چالش بکشن (بالاخره انتظار "ا. ن" از آقایون بخصوص آقای شریعتمداری بیش از اینهاست)
ممتقی
United Arab Emirates
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
نمک!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
موافقم.
nasim
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اتوبوسی که ترمز بریده بود و احمدی نژاد بالای پرتگاه ازش پیاده شد و ملت را به ته دره فرستاد ، این دولت نجات داد. وگرنه الان کیهانی وجود نداشت...
ایرانی امیدوار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
انشاالله همه چی درست میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اگر این دولت در یک زنگ انشا خواند دولت نهم و دهم هشت سال برای مردم انشاهای دروغین خواند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
مهم اینه که در هر دو حالت انشا زاییده تخیلات و باورهای نگارنده هست و با گزارش خیلی فرق داره ، راست و غلطش رو شما چه جوری تشخیص دادی ؟؟؟!!!
ارشیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دولت قبلی که مورد حمایت شما بود در تمام زنگ ها هذیان و توهمات خود را ارائه داد!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آقا کیهان طی 8 سال پیش شما کجا بودید به جای زنگ حساب و کتاب رفته بودید زنگ تفریح؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
حسبن اقا نطقت باز شده تو اون 8 سال که به به و چه چه میکردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
یادشون رفته احمدی نژاد را که فقط دروغ و آمار غیر واقعی و بی اخلاقی و ... در مصاحبه هایش موج میزد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
بنده با اینکه از حامیان آقای روحانی هستم اما گزارش ایشان اصلاً دلچسب نبود فک کنم ایشون در مقام یک روحانی و رئیس جمهور می بایست مقداری سنگین تر ظاهر می شدند نه اینکه با سه مصاحبه گر که اونا هم ضعیف عمل کردند، به شوخی و گپ و گفت دوستانه بپردازند و به اصطلاح با به به و چه چه اونا جوگیربشن!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آیا سن بازنشستگی 60 سال نیست چرا شریعتمداری نباید بازنشسته شود خسته شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
از دوري احمدي نژاد داغ بزرگي بردلشان مانده ، طفلي ها !
نیوشا و مریلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
درود بر حاج حسین
نوشین و ناهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
حاج حسین مچکریم
شهلا و لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
کیهان مچکریم
مهناز و شهناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
ای ول حاج حسین
فرارو و میترا :|
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
چرا نظر من را منتشر نکردی ای منگل؟
سولماز 88808783
Puerto Rico
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
کیهان ، حاج حسن ، تچکر تچکر .
آزیتا و پانته آ
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
حاجی مچکریم!!
شتل و متل
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
حاج حسین هیــــــــــــس.
فرارو اینقدر تیتر کیهان رو نزار.آخه اصلا ارزش داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
سولماز
شماره تماس فرارو گذاشته
فرارو هم منتشر میکنه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
ناشانس 5:46
آفرین نکته را گرفتی ، خواستم اگر یک نفری هوس الکی کرد ، وقتی زنگ زد ، ضایع شه

خخخخخخخخخ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
کیهان حالا چرا دعوا میکنی
اینکه ازدولت قبل انتقاد کرد انشا خونده؟ 8سال به مردم دروغ گفتند حالا دروغها یکی پس از دیگری برملا میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
میگم این شریعتمداری به آخرت هم اعتقاذ داره یا فقط ریش میذاره کاش یکی بهش میگفت رفیق اون دنیایی هم در کاره یکم مواظب باش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اقای شریعتمداری اینها سیاه نمایی نبود بلکه واقعیتهایی تلخ بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
چرا احمدی نژاد که کل مسئولین دوران رو زیر سوال میبرد و انواع تهمتها رو میزد صدای کسی در نمی اومد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اولا اين گونه گزارش دادن سنت خود شماست ثانيا مردم اوضاع اقتصادي را ميبينند نيازي به توضيح روحاني نبود تنها اطلاعاتي که روحاني به مردم داد آمار و ارقام و چيستايي اوضاع موجود بود اشاره رهبري به اوضاع اقتصادي که موجب طمع دشمن شده چنان روشن بود که جاي دفاع براي امثال کيهان باقي نمي ماند مردم فهميدند وقتي رهبري ميفرمايد ضعفهاي اقتصادي موجب جسوري دشمن شده به چه معني است آقاي شريعتمداري دست از تخريب دولت بردار که امثال تو در بوجود آمدن وضع موجود سهيم هستيد
چوپانی از پشت کوه
United Arab Emirates
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
رئیس جمهور هنوز برای اولین بار گزارش می دهند واژه سرهنگ را هم فقط یک بار تکرار کردن معلوم می شود شما هم بجای انتقاد فقط از درآن وارد شده اید و منظورتان چیز دیگریست. چطور این 8 سال قلمتان جوهر نداشت که انتقاد مرقوم فرمائید.جز به به چه چه و دفاع از مسئولین بی مسئولیت.این را بدانید مرد ما، مردم 30 پیش نیستند. حالا هرکدامشان خیلی از شما سیاست مدار تر و اقتصاد دان تر هستند. ولی شما در همان سالهای ابتدائی مانده اید و فکر میکنید با عوام بیسواد طرف هستید.هیهات هیهات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آقای شریعتمداری با اینکه از مخالفان سرسختتون هستم و با افکار و تز هاتون مخالف هستم ولی در مورد مواردی که در بالا ذکر کردید کاملا موافق هستم امیدوارم که خوانندگان بدون جانبداری قضاوت کنند. آقای روحانی متاسفانه در شب گزارش فقط به تخریب دولت قبلی پرداختند . در صورتی که ایشون در باره عملکرد مثبت وزرات امورخارجه و اقتصاد دولت کنونی می تونستند مانور بدهند. تنها چیزی که من از صحبت های ایشون فهمیدم این بود که دولت رو ایشون بدهکار تحویل گرفته و چهار سال اول رو مردم باید صبر کنند تا این بدهی ها صاف شود و دور بعدی باید به ایشون رای بدهیم و اگر خدا بخواهد و فرجی شود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
یعنی اگه بدهی ها رو نمیگفت صاف میشدن و هشت سال جنابعالی کیف میکردی.
رسواگر فتنه اورجینال
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
کجای نظرم غ ق انتشار بود فراروی منگل؟
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
همینکه ادب نداری معلومه نظرت چی بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
چطور می شد که روحانی می آمد و می گفت که یک مملکت گل و بلبل تحویل گرفته و همه چیز عالی و خوب بوده است!!!. مثلا می گفت ما یک اقتصاد با رشد 9درصدی مورد ادعای احمدی نژاد تحویل گرفتیم و درحال برنامه ریزی برای رسیدن به رشد 18 درصدی هستیم.!! یا می گفت یک مملکت با نرخ تورم 4 در صدی تحویل گرفتیم و حالا داریم به صفر درصدی می رسونیم.!! و یا میگفت دولت قبل آنقدر اشتغال ایجاد کرده ( 7 میلیون مورد ادعای احمدی نژاد) که ما قصد داریم از کشورهای خارج نیروی کار بدلیل کمبود آن وارد کنیم.!!و یا می گفت دولت احمدی نژاد با کمترین درآمد نفتی و غیر نفتی تاریخ ایران کاری کارستان کرد و مملکت را آباد کرد !! و یا می گفت که سیلوهای ما از کالای استراتژیکی مثل گندم آنقدر پر است که به فکر صادرات آن هستیم.!! ویا می گفت بر روی بخش فرهنگ و سیاست و اقتصاد ما اصلا نگاه و دیدگاه امنیتی وجود ندارد که ما مجبوریم به برادران اطلاعتی بگوییم که مواظب باشند!! و یا می گفت که ما آنقدر مسکن داریم که دنبال یک اجاره نشین یا بی خانمان می گردیم تا اورا اسکان دهیم !!! ویا می گفت .....
من نمی دانم که این برادر حسین را باید چگونه راضی کرد که دولت مورد حمایت ایشان بلایی بر سر مملکت آورده که بقول روحانی 16 سال طول می کشد تا برسیم به اول خط!!! این برادر حسین حالا حالا ها باید سنگ دولت قبلی را به سینه بزند و دنبال فتنه گران اسرائیلی و امریکایی و انگلیسی و .... بگردد!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
كيف ميكنم وقتي حرص كيهان در مياد و عصباني ميشه......
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
تشت روسوایی زمین افتاد.نوبت شما هم میرسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
غیر قابل انتشار:22
عجب بازخور معرکه ای داره این افاضات کیهانی!!! فرارو به کیهان رحم کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
;کیهان در حالی تنها 100 روز پس از تشکیل دولت جدید انگشت انتقاد خود را بسمت ااین دولت نشانه میرود که گویا از امروز اجازه انتشار یافته و اثری از انتقاد و ریشه یابی مشکلات در سیاستهای 8 سال گذشته در این جریده بچشم نمیخورد .از هاله نور و کاغذ پاره خواندن تحریمها ی ان دولت گرفته تا ......اندکی تامل ! انتظار نداشته باشید با این سوابق تحلیل هایتان لزوما بیطرفانه تلقی شود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اصلا معلوم نیست چرا مطبوعاتی که تا دیروز همین روشها را تشویق می کردند امروز آن را تخطئه می کنند. آقای روحانی 100 روز طول کشید تا افتضاحات دولت قبلی را مشخص و به مردم اعلام کند. نویسنده محترم کیهانی لطفا بفرمایید این کارها را چه کسی باب کرد؟ چه کسی همین روش را تایید و تیتر اول روزنامه خود قرار می داد؟ دولت قبلی طی 8 سال حکومت کاری جز فحاشی و سیاه نمایی قبلی ها انجام داد؟ البته این کار هم به خاطر عوامفریبی و دور کردن ذهن مردم از افتضاحاتی که انجام می داد بود. در آن زمان کیهانی ها و مشرقیها و مریخی ها کجا بودند. بد نیست انسان !!!!کمی شرم و انصاف داشته باشد. البته ما از ؤییس جمهور محبوب و عاقل خود انتظار داریم کار بد دیگران را تکرار نکنند. اینکه طی 100 روز ما را در جریان سوئ مدیریت دولت قبل قرار دادند از ایشان متشکریم. فقط انتظار داریم در مورد رواج رشوه و فساد اداری در دولت قبل هم امار ارائه نمایند.
موتو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اره بابا تو راست میگی اصلا همه چیز و همه کس تودنیا اشتباه میکنن فقط تو یکی عالم ودانایی
دیوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
حداقل انشایی بود که نمره اش 20 میشه.حساب شما که پیش مردم صفر صفره.
اتحاد
United States of America
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
زدي توخال
مدحت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آقای شریعتمداری از قدیم گفتن حقیقت همیشه تلخ است همین حمایتهای امثال شما از دولت سابق مردم رو به این روز انداخته یعنی واقعا شما این تورم و رشد منفی اقتصاد و گرانیهای بی سابقه و اینهمه دزدی و جنایت و ناامنی که نتیجه بی تدبیری تند رو هایی مثل شماست رو نمی بینید و انکار میکنید !!!!!!؟؟؟
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
روزنامه کیهان دیگر کمرنگ شده و تاثیری ندارد . سیاست های دولت به پیش می رود . اقای شریعتمداری بسیار عصبانی شده است و عصبانتیش دیدنی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آفرین این شد یک حرف حساب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اتفاقا تو كور بودي و كر :وگرنه همش حرف حساب بود.آمارهاي فلاكت محمود خان كه هشت سال مردم رو به بازي گرفته بود:شما حرف حساب را بر نميتابيد
ناشناس
Iraq
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
قطعا مصاحبه رو ندیدی..... از زمان مصاحبه تنها نصفش به موضوع اقتصادی مربوط می شد و از اون زمان هم کمتر از نصفش به وضع تحویل گرفته شده از دولت قبل بر می گشت. آمارش رو در آوردن کمتر از یک چهارم بوده.یه زنگ حساب برای شما لازم شد..... تورم 49٪ دوران هاشمی هم گفته شد و رشد 3٪ اقتصاد .....در مورد ورزش هم که خودشون گفتند تازه وزیر انتخاب کردند و کاری برای ورزش هنوز انجام ندادند....
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آخه یکی نیست به هین نامزدای ریاست جمهوری بگه وعده غیر منطقی ندین که بعدش نتونید انجامش بدین اونوقت مجبور شین روش ماله بکشین یا حرفای بی ربط بزنین. کی تو صد روز میتونه تحول ایجاد کنه؟ تو صد روز فقط میشه اوضاع رو بررسی کرد و فکر کرد که چه باید انجام داد.
ناشناس
United States of America
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آقای شریعتمداری امیدوارم در زنگ حساب واقعی شما هم انشایی برای خواندن داشته باشید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
جناب حاج حسين شريعتمداري بدانيد و آگاه باشيد كه مطالبات بحق ملت از حاكميت و دولت آقاي روحاني بقدري است كه از ديد هيچ فرد منصفي پوشيده نيست ، و اين درك و باور را هم داريم كه بخش اعظم اين بدبختي امروز ناشي از بي كفايتي و خيانت دولتهاي نهم و دهم به دولت آقاي روحاني و بويژه مردم مظلوم ايران تحميل شده ...
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
طبق گزارش صد روزه دکتر روحانی عامل اصلی مشکلات امروز جامعه ما همان عملکرد به ظاهر مثبت دولت گذشته است. مثلا مسکن مهر که یکی از عوامل تورم است،سفرهای استانی که صداوسیما در آن زمان با آب و تاب مصوباتش رو گزارش میکرد که دولت گذشته به 30درصد آنها بیشتر عمل نکرده و ...روزنامه کیهان هنوز قصد ندارد از خواب غفلت بیدار شود.
مصدق از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
روحانی مچکریم
نجفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
متاسفانه یکی ازین آقایون از احمدی نژاد نپرسیدن تو 8ریاست جمهوری چکار کردی.فقط از روحانی توقع دارن تو 100 تمام گندای احمدی نژاد رو جمع کنه.معلوم میشه برای خداست.
کوروش
Finland
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آقای شریعتمداری که مدام از کلمه ساه نمایی استفاده میکنی!!! سیاه نمایی یعنی موضوعی سیاه نیست ولی به غرض سیاه نشان داده میشود. آیا شما اعتقاد نداری عملکرد دولت قبل بقدری سیاه بوده که با هیچ وایتکسی هم پاک نمیشود. چرا از این عبارت برای تخطئه دولت فعلی استفاده میکنی؟
موضوع دوم اینکه دکتر روحانی گفتند گزارشات تخصصی هر بخش را وزرای مربوطه همان بخش ارائه خواند کرد. پس قرار است در این جلسه انشاء خوانده شود. موضوع سوم اینکه مگر میشود شما در گزارشتان از یک مبنای مقایسه استفاده نکنید؟ مگر غیر از این است که مبنای مقایسه دولت دکتر روحانی باید شروع ریاست جمهوریش که پایان دوره دولت قبل بوده باشد؟ خوب چه باید میکرد؟ فرض کنید شما میخواهید گزارش دهید! چه میکنید؟
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
چرا وقتی محمودتون صدبرابر بدتر از این را می گفت لب دوخته بودید؟ آقای شریعتمداری تو نبودی که ورد زبانت این آیه شریفه بود: ولایجرمنکم شنئان قوم علی ان لا تعدلوا؟ چه شده است تو را که پای بر روی همه اصول انسانیت و دیانت می گذاری و همچنان خود را مظهر دینداری و تقوی معرفی می کنی؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
فرق 100 روز بعد از روی کار آمدن دولت روحانی و سه ماه پیش از انتخابات در این است که هر چند همگان سه ماه قبل از انتخابات هم می دانستند گند کار بالا آمده، اما اولا از ابعاد این گند خبر نداشتند و ثانیا رسانه ای برای بیان آن نداشتند. مقایسه، جزء لاینفک هر گزارش عملکرد است. اگر کیهان توان شنیدن ندارد، گزارش را نبیند و نخواند. درست همان کاری که ملت با این کیهان معلوم الحال می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
شما که سر میزه مذاکره هم انشا می‌خوندین! همه عمر دارین انشا می‌خونید؟ شما دیگه چرا با انشا خوندن رابطه تون بده نماینده تام‌الاختیار خدا؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
حسین شریعتمداری دیگه دست خودت و دوستات برا مردم رو شده اینقدر خودتو اذیت نکن.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
ای بی هنر اب شکر درست کن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
زدی تو خال
محمد حسین پور
Germany
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
تا دولت نگویید چه چیز را تحویل گرفته ام ودر کجا هستیم که نمی شود امار کار کرد خود را فقط بدهد باید از خرابیهای که ایجاد شده توسط حامیان کیهانش نیز پرده برداری می کرد وبعد از این بگویید که ما این خرابکاری وشخم زدن به تاروپود کشور را به این نقطه رساندیم !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
با اين انشاء براي مردم بيشتر محرز شد كه در 8 سال گذشته داستان سرايي هاي دولت داستان چوپان دروغگويي بيش نبوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
در تمام نظرات مخالف يك نكته مشهود است
توتاليتاليسم
چرا در ٨ سال گذشته كه روزنامه زنجيره اي اسمان ريسمون ميكردند و از هر توهيني حتي به شخص رئيس جمهور أبا نداشتند نقد بود و پنهان شدن زيرش و شما طرفدارهاي او
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
ناشناس جان! اگه آقای حداد نظرتو بخونه گوشت را میپیچونه! توتالیتالیسم؟! لطفاً ترجمه کن تا بفهمم چگونه توتالیتالیسمی هستم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
توتالیتالیست کسی است که این جمله را قبول ندارد:
"بهترین فیلتر افکار عمومی است."
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آقای شریعتمداری من نمی دانم از کدام کار مثبت آقای احمدی نژاد دفاع میکنید. آیا با 750 میلیارد دلار درامد 8 ساله وضع عموم مردم بهتر شده. حتماً شما هم میگید که تقصیر تحریمها بوده که باعث و بانی آن هم خود آقای احمدی نژاد بود که با دنیا سر جنگ داشت.
سفر استانی چه دستاوردهایی غیر از کلنک زنی های بی حساب و کتاب و تصویب طرحهای فاقد اعتبار داشته است؟ مسکن مهر که بنده عضو آن در پرند هستم قرار شد که تا 91/9 به من تحویل داده شود که هنگام مراجع هنوز در مرحله اسکلت بندی است! سفره ما که تا دلت بخواهد کوچک شده و حتی شیر هم از سفر ماه برچیده شده. من فکر میکنم فقط طیف حضرتعالی که همان رإی دهندگان به آقای جلیلی هستند خوب به نوایی رسیدید که همچنان سنگ آقای احمدی نژاد رابه سینه می زنید. امیدوارم که خدا تو را به راه راست هدایت کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
كيهان نگران نوبت حساب رسي خودش است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
شریعتمداری وکیل مدافع احمدی نژاد شده
منتقد شریعتمداری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آقای شریعتمداری ؟ مصاحبه ی یکطرفه درد داره آره؟؟؟؟ وقتی رییس جمهور محبوبت نیست از خودش دفاع کنه درد داره درسته ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
رفرنسها و سایتهای خبری که ازش نقل قول کرده خیلی جالبه:
رجا نیوز، جهان نیوز، مشرق، فارس نیوز (همه بچه های خودی و بچه محلها)
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
8 سال احمدی نژاد سیاه نمایی کرد کل انقلاب را زیر سوال برد شما هم براش کف زدید حالا دو کلام حرف حق را بر نمی تابین بامردم باشید مردم باسیلی صورتشان را سرخ نگه داشته اند.
حسین
United Arab Emirates
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
با سلام مگه دولت قبلی کل تاریخ 30 سال انقلاب را زیر سئوال نبرد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اتفاقاً این آمار رو برای جنابعالی گفت تا فردا نگی 100 روز گذشته چرا اقتصاد اول دنیا نیستیم. از حاجی بعید نیست.
رسواگر فتنه اورجینال
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
بابا کاربرای محترم رو خودتون اسم مستعار بذارید. همه شدین ناشناس ناشناس ناشناس.
کاسب فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
مخلصیم!
soltan
-
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
کیهان و کیهانیان انتظار دارند دولت با کوهی از مشکلات 8 سال دولت گذشته، در عرض 100 روز معجزه بیاورد یا یا خبر از عالم غیب بیاورد!!
آقای روحانی با حفظ احترام دیگران، در درس حساب، حساب کرد و در درس انشا، انشا گفت. اما کیهانیان نه حساب می کنند و نه آداب انشا را رعایت می کنند.
رسوا
Singapore
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
کیهان مسخرشو در اورده
خب روحانی فقط مشکلاتی رو که حل کرده و باید حل کنه گفت
صداوسیما که تو خبراش سانسور کرد تو هم خودتو بزن به اون راه بلدی که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
mohammad
Finland
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اقای کیهان شما هم در این نابسامانی و وضع بد زندگیه مردم شریکی.توبه کن و به خدا پناه ببر.حق الناس بسیار زیادی به گردن شماست.خدا رحم کنه بهتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
خیلی دلت میخواست سنگ بذاره رو گندکاری گذشته دولت مورد حمایتتون؟
شما همینجوری واسه کار نکرده ی مردم ایراد تراشی میکنی کیهان٬اونوقت انتظار داری گاف بزرگ شما مطرح نشود!!!
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
8 سال احمدی نژاد سیاه نمایی کرد کل انقلاب را زیر سوال برد شما هم براش کف زدید حالا دو کلام حرف حق را بر نمی تابین بامردم باشید مردم باسیلی صورتشان را سرخ نگه داشته اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
بهترین نوع گزارش دادن بود.اول باید شرایطی که از دولت سابق گرفته بود تبیین می شد و بعد راجع به اقدامات دولت جدید حرف زده می شد.درود بر روحانی عزیز.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آقا انشا نبود اناتومی وضعیت اقتصاد درحال احتضاربود که در این هشت سال شماها لب تر نکردید وهیچ نگفتیدومیدان دار یکه تازانی شدیدکه هیچ توجهی به نظرات کارشناسی نداشتند. بیاد دارید نامه پنجاه اقتصاد دان هارا که پیش بینی این وضعیت را کرده بودند حالا چرا سرنا را از طرف گشاد آن میدمید در فاصله صد روز که حساب کتاب نمی کنند این فقط تشریح جسم نیمه جان اقتصاد بود وباید انجام می شد وعلتها به مردم گفته می شد.
11111111
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1-کاش زمان احمدی نژاد هم به مونولوگ بودن این گفتگوها اعتراض می کردین؟
2-کاش زمان دولت قبل هم کمی به آمارهای آیشان اعتراض می کردین؟
3-آقای شریعتمداری شما در دوره قبل به آمارهای دولت اعتمادکامل داشتید حال چطور شده که به آمارهای روحانی اعتماد ندارید؟
4-آقای شریعتمداری در درس دیفرانسیل فصل صفر داریم که اسمش یادآوریه به نظرم در زنگ حساب ابتدا باید انشا خواند انشایی از جنس یادآوری ،یادآوری از نرخ رشد اقتصادمنفی یادآوری از تورم گزانی فقر و...
ظفرقندی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
هرچه گفت بر دل نشست.شما قیم مردم که نیستید.خودمان خوب را از بد تشخیص میدهیم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اینا از ترس اینکه آمار خودشون یه روز رو بشه این همه دست و پا می زنند چون بالاخره با دولت قبلی شریک و رفیق بودند و اگه سهمشون از این وضعیت فاجعه بار بیشتر از دولت قبلی نباشه، کمتر نیست. این داد و بیداد از روی ترس است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
مناظره مسئولین اقتصادی آقایان دکتر احمدی نژاد و دکتر روحانی در حضور کارشناسان اقتصادی بیطرف در صدا و سیما تا حدی میتواند روشنگر اذهان عمومی باشد.و بسیار پر بیننده خواهد و جالب خواهد بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
کاش آن موقعی که گفتگوها و گزارشات ساختگی و تصنعی آقای احمدی نژاد توسط صدا و سیما روی آنتن می رفت کیهان اینگونه دلسوزی می نمود و نقد منصافانه انجام می داد . تنها چیزی که کیهان مد نظر ندارد رعایت انصاف و مصالح کشور است.
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
در جواب اون هایی که میگن دولت انشا خونده باید بگم قرار دلت همین بود که بعد از صد روز گزارش اقتصادی از اوضاع کشور به مردم اطلاع بوده در ضمن اقای رئیس جمهور هم نگفت موفقیت های ورزشی بخاطر من بوده درست گوش کنید رئیس جمهور گفت با وجودی که وزیر ورزش تازه انتخاب شد اما مردم از اون تشکر می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
فعلا دولت در حال
پاک کردن سخافتهای دوستت هاله دروغ و نیرنگ و تکبر و خود بزرگبینی است
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دولت مورد قبول جنابعالی که در تمام زنگها جوک می گفت
اتحاد
Finland
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اگرانشا خواند انشاي خوبي خواند وبهتراز دروغ هاي محمود احمدي نژاد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
رييس جمهور قبلي و دوست عزيزتر از جانتان بارها فرمودند كه باك ترين دولت بس از انقلاب هستند بنابراين ان را كه حساب باك است از محاسبه جه باك است ولي كمي اختلاف حساب وجود داشت بين جيب مردم و درامدهاي كشور. كزارش اخرشان هم طوري بود كه ما فكر كرديم حساب ما ضعيف است نه حساب مملكت .اين بود كه همه از رييس جمهور جديد خواستيم حساب ما ومملكت را روشن كنند ولي ظاهرا عده اي مثل شما حسابشان از زمان رييس جمهور قبل روشن بوده .شما مجبور نبوديد سر زنك حساب ما بنشينيد مي رفتيد دانشكاه ايرانيان سر زنك حساب مينشستيد
ناشناس
United States of America
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
میزان رای ملت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
حداقل نمره انشا که بیست گرفت ایشالله حساب را هم بیست میگیره تا چشت در آد.
mehr
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
به نظر من اقای دکتر روحانی کارخوبی کردند که مقدار شاخص ها وموجودی ها را بیان کردند تا در گزارش های بعدی رشد و یا تنزل انها معلوم شود ایشان باید می گفت که در شروع کارش مملکت در چه وضعی بود که همین کار را هم کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
کیهان ..یادت رفت چگونه از عامل تباهی کشور حمایت میکردی؟ روزی باید به پیشگاه ملت پاسخ بدهی.
منصوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
حسن روحانی - تحسین ایرانی
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دلت محمود تمام زنگهاي حساب را از كلاس فرار ميكرد
انگار يادت رفته كيهان يا به نفعت نيست به يادش بيفتي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
داش حسین اگر کمی انصاف ووجذان ذاشته باشی انصاف میدی که اگرخدای ناکرده دولت فعلی (با حملات بیرحمانه شما والبته برخی کاسبان درحال تجارت باکشور براذر،چین)شکست بخورذهیچکس جزبیگانگان خوشحال نخواهدشذ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
آقای شریعتمداری و دارو دسته جهت اطلاع هیچ ابهامی نداشت و برای ملت فهیم
ایران که دارای درک وشعور بالایی هستند از روز هم روشن تر بود شما را نمیدانم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
............... هو هو می کند کاروان می گذرد. آقای شریعتمداری! رای مردم کارشو کرده، امیدوارم شما هم متوجه شوید و بس کنید.
هدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
فکر کنم زنگ شما خورده باشه دیگه اقای کیهان میتونی بری توحیاط بازی کنی دیگه افرین فقط زیاد شلوغ نکنی بقیه کلاسا درس دارن فقط شما تعطیل شدینا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اتفاقا این مورد را کیهان درست میگه این برنامه با این مجریان بله قربان گو ابهت روحانی را شکستند اگر نبود خیلی بهنر بود قرار بود این دولت دولت امید و نشاط باشد این برنامه همش تخم یاس و نامیدی و عوام فریبی بود
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
فکر میکنم روزنامه کیهان بدهکار آقای احمدی نژاد است بدهیش تمام شود از محسنات آقای روحانی هم می نویسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اتفاقا حساب گفت ، حساب دو دو تا که فقط می شه چهار تا نه چیز دیگه! که علت مشکلات خودمون رو که با پوست و گوشت از دولت گذشته حس می کنیم بفهمیم، در ضمن تاریخ هم گفت که فراموش نکنیم و درس عبرتی برای آیندمون باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
از ثناگوئی و تملق مجریان خدائیش حالم بهم خورد.حالا صرف رای دادن به روحانی باعث نمیشه که هرچی ازش رخ بده خوشمون بیاد.شرفمون رفت با این نحوه گزارش دادن
كريم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
ايشون صورت وضعيت رو گفتن اينقدر دلواپس شدين اگه بخاطر حيف و ميل بيت المال اقامه دعوي كند چي ميگين آقاي كيهان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
روحانی متشکریم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
میرند آدما از اونا فقط خاطراتشون میمونه.میرند آدما از اونا خوبیها و بدیهاشون میمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
هشت سال آواز خوانی 5/1ساعت انشاه خوانی می خواهد حسین آقا وخیلی خوشبخت هستم که بعد از هشت سال از خواب بیدار شدید
ناشناس
Germany
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
درودبر روحانی!بیا این داوریها رابه پیش داور اندازیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
تو که تموم زنگا کری می خونی و فحش می دی
aasab nadarim
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
فرارو, بحثهـات درباره( كيهـان. احمدى نژاد. علم الهـدى. جنتى)رو اعصابى واقعا , توروحت
بهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
انقد کارکرد دولت قبلی داغون بود که دولت روحانی تو این 100 روز مجبور بود فقط گند کاریا رو جمع کنه! باید مردم می فهمیدن اوضاع از چیزی که فکر می کردن خیلی داغون تر بود!
بزرگترین کاری که روحانی می تونه انجام بده اینه که در روزنامه ی تورو تخته کنه که انقد رو اعصاب ملت راه نری
ام پی تی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
بهتر از شماست که تو زنگ تعلیمات اجتماعی و دینی ورزش کردین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
شما ها34 سال است تو زنگ حساب انشا (انشا كه چه عرض كنم ....مي زنيد) مي خوانيد!!!
کسری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
شما بگو انشا ولی انصافا" انشای خوبی بود. انتظارات مردم باید با زمین سوخته ی تحویل داده شده به آقای روحانی متناسب باشد.
در ضمن ایشان موفقیتهای ورزشی رو بنام خودنزدند.گفتند کار مردم بوده.
این موفقیتها مرهون جمعیت جوان است نه دولت قبل!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
جناب شريعتمداري دكتر روحاني رئيس جمهور شده نه هري هديني جادوگر .البته فكر نمي كنم هيچ جادوگري هم بتواند گندي را 8 سال گذشته احمدي نژاد وودارودسته اش به كشور زذن در عرض 100روز پاك كنن
امیدواران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
تیتر روزنامه ای که شریعتمدای در انتقاد از دولت روحانی بزنه همون بدرد امثال هتاک خودش میخوره... شریعتمداری و کسانی که مسولیت تخریب این ذولت را برعهده گرفتن بدانند کاری از پیش نخواهند برد و تنها چهره افراطی خود را از همیشه برای ملت روشن تر خواهند کرد
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اگه كيهان يه جو انصاف داغشته باشه ها فقط يه جو ، مي تونه بگه دولت پاكدست ها چرا در آخرين روز عمر ننگين اش 16 ميليلرد تومن رو از حساب رياست جمهوري كشيد بيرون؟ چرا هداياي رياست جمهوري خودش و قبلي هارو از موزه رياست جمهوري خارج كرد و كجا برد؟
ضمنا يادمان باشد بزرگترين اختلاس تارخ ايران در زمان رياست جمهوري رفيق كيهان بوقوع پيوست تازه معاون اولش هم در اختلاس بيمه پرونده دارد و ... بازم بگم؟ بگم ؟ بگم؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
مواردي كه آقاي رئيس جمهور بيان كرد ، براي تنوير افكار عمومي لازم به بازگويي بود - تازه ايشان انصافا بدون غرض موارد را كلي مطرح كرد و عبور كرد - انصافا جا دارد تا خرابكاريهاي اون آقا و برخي اطرافيانش را كه مدعي به پاك بودن و پيرو امام زمان و پيرو خط امام و پاسدار خون شهيدان و ... بودند آشكار شود و ماهيت اصلي اين مدعيان براي مردم روشن شود !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
حسین آقا کیهان، اگر این مردم نخواهند که شما انشا بخوانید چکار باید بکنند؟ خوب است انصاف داشته باشی وبه نظرات مردم ( مثبت ها و منفی ها ) توجه کنی.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
8 سال دروغ ودونگ احمدی نژاد یک نفر اعتراض نکرد 8 سال تهمت به خاتمی یک نفر اعتراض نکرد واقعا شما مسلمانید و از عدالت و الگو ... حرف می زنید
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
به نظر من آقاي روحاني بايد يه زنگ حساب هم براي دولتمردان پاك دست بذارن البته تو دادگاه و ازشون عملكرد 750 ميليارد دلار درآمد 8 ساله و هم اينكه اين همه بدهي بالا آوردن و نه تنها وضع زندگي مردم خوب نشده بلكه افتضاح تر از قبل شده رو حسابكشي كنند و ازشون بپرسن كه اين پولها رو چيكار كردن و با كي و كجا (هاپولي) كردن چون با توجه به هدفمندي يارانه ايشان مي گفت اين پول امام زمانه بركت داره مردم نبايستي همه اشو خرج كنند مي تونن پس انداز كنن و ... حالا اين پول تنها حداكثر 15 هزارتومن ارزش داره و حالا با گراني هاي ايجاد شده، هم سيخ مي سوزد و هم كباب هم مردم از گراني رنج مي برند و هم هيچ گونه تاثير مثبتي در اوضاع كشور رخ نداده و قانون هدفمندي كه اين همه هزينه به كشور تحميل كرد بطور كامل شكست خورد!
ضمنا وزارت ارشاد هم بايستي يه زنگ حساب هم براي حسين شريعت نداري بذاره و با قطع يارانه كيهان هم جلو حيف و ميل بيت المال گرفته ميشه و در (روزي)نامه كيهان تخته ميشه و مردم براي پيچيدن سبزي خودشون فكر استفاده از كاغذ باطله ها رو مي كنند نه اينكه پول به كيهان داده بشه تا مجددا براي سبزي كاغذ باطله درست كنه و هم اينكه جلو ياوه گويي هاش گرفته ميشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
مشکل ما اینه که کیهان واقع بینه و شما و امثال شما نمیتونین این مسئله رو بپذیرین!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
کیهان خیلی حرف میزنی حرف نزنی نمیگن لالی ها
جون من این کامنتو نشون بده فرارو
ناشناس
Finland
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
jenab shariatmadari
age harf nazani nemigan lali
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv