bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۲۳۵۱۷
با چه نیتی عکس مرا پخش کردند

(ویدئو) واکنش آزاده نامداری به "تصاویر جنجالی"

آزاده نامداری به انتشار تصاویر جنجالی در فضای مجازی واکنش نشان داده است. گفتی صبح امروز تصاویری بدون حجاب از آزاده نامداری در برخی کانال‌های تلگرامی منتشر شد.

تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
آسو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
حرفهات کاملا درست
ولی ما هم زندگی خصوصی داریم همه دارن فقط شماها ندارین
اون موقع که بوق کسانی بودی که زندگی خصوصی مردم رو تو سرشون میزدن و هر تصویر و نقل و قول و... منتشر میکردن چرا سکوت کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا حقته که علفهای هرز کاشته ات رو درو کنی
من فکر میکردم شماها فقط میرین زیارت و سوئیس فقط مال ما کافرهای البته بی پوله
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
کلا به من و تو مربوط نیست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
جامعه ای که از ریاکارانش تجلیل به عمل میاد (تتلو) باید هم ریاکاری در اون جامعه نهادینه بشه و این یعنی آغاز فروپاشی اخلاقیات در اون جامعه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
حرکت اول رو بی خیال این توجیهش خیلی مسخره و افتضاح بود!!!!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
بی حجابی به خودت مربوطه ول خدایی مشروبات الکلی ضرر داره.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۹۲
ناشناس
Finland
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
عکسا رو انداخته یا برداشته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
پوشش و زندگی شخصی افراد به هیچکس مربوط نیست اما:
1- ریاکاری
2- احمق فرض کردن مردم با توضیحات
اصلا کار جالبی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
این همان مجری نبود که از چادری بودنش انچنان صحبت می کرد؟!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
به نظر بنده حجاب یه مسله کاملا شخصیه. اما وقتی کسی خودشو داعیه دار این مسله میدونه و ده ها مصاحبه در مدح پوشش خودش انجام میده بعدش این عکسا ازش بیرون میاد، تنها کلمه ای که به ذهنش میرسه "ریاکاری" هست. فراروجان خواهشا منتشر کن.
ناشناس
Denmark
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
این عکس هایی که از خانم نامداری دیدم بسیار ساده تر و البته بی مورد تر از عکسهای با حجاب و چادرشون بود....
نمی فهمم این حجاب چیه که همراهش باید هزار کیلو رنگ و روغن هم بمالیم...
هم در ایران هم در کشورهای عربی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
آزاده خانم!
از شما که حامی روحانی بودی بعید نیست...
ناشناس
Finland
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
حجاب آزاد فقط فقط یه نکته مثبت داشته باشه تعطیل شدن ریاکاری و رویکرد منافقانه هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
هیچکس معصوم نیست یه لحظه احساس کرده که در دیدرس نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
کلا ادم جالبی نیستی
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
شخصیت دوگانه خانم نامداری کارت درست نبود از اون بدتر شخص فضولی که این کارو کرده کلا تو کشورمون همه نقش بازی میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
روح حافظ شاد که حداقل گفت: چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
الان بود میگفت: چون به خارج میروند آن روی دیگر می شوند
بزرگی را گفتند چگونه بعد از مرگ که به جهانی دیگر میرویم حجاب ها از چشمان ما کنار میرود،
گفت: آنچنان که امروز وقتی به خارج میروند حجاب ها از سرها کنار میرود
دکتر گاوچرون از کومور
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
به ما هیچ ربطی نداره
آخه نامردای روزگار، این بیچاره که حتی شخصیت سیاسی هم نیست که بگیم بعضی کانال های سیاسی تلگرام برای عقده گشایی، با اوج بی تقوایی تصاویرش رو پخش کردند. دنبال انتقام از چی بودین؟

اینجاست که حرفم تایید میشه که اکثر اینها فقط جنگ قدرت دارند نه خیرخواهی ملت. چه ... که عکس و فیلم آزاده نامداری رو پخش کرد و چه اون کانال قیچی که عکس های مینوخالقی رو منتشر کرد.

و زهی شرف من و ما که نه عکس های مینوخالقی رو دیدیم و نه فیلم و عکس منتشر شده از این بنده خدا رو باز کردیم.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
این کار درسته غیر اخلاقی هست ولی دکتر جان ایشان مصاحبه می کنند که خدا راشکرچادری هستم وباید همه مثل من بشوند وبعد این جوری ...دیگه مردم هم کنجکاو می شوند که بعد قانون برای خودیها کشک ولی بیچاره خانم خالقی را شستند وگذاشتند کنار والبته ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
تو حق داری ولی میدونی مردم گوششان از تبلیغات واهی صدا و سیما و بیلبورد ها پر است و نمی توانند قبول کنند که ایشان در حالی که واقعا اعتقادی به چادر نداشته است، تنها بخاطر حفظ شغل خود آن حرفها را زده باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
حريم خصوصي مال كسي هست كه خودش به خصوصي بودن حريمش اعتقاد داشته باشه نه كسي مثل ايشون كه خودش زحمت عمومي كردن حريمشو به دوش كشيده
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
خوبه. بهت پول داده که بیای این حرفار و بزنی . ازی جون چن میدی ک منم ازت حمایت کنم و بگم فضولی موضولیه!
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
جناب گاو چرون ؛ من یکی از کسانی هستم که این نامردای روزگار رو خیلی دوست دارم و عاشق عقده گشائی شون هستم . میدونی چرا ؟؟ چون مصاحبه ی این خانوم رو با خانم شاعر مونا بُرزویی دیدم . چیزی که تو ندیدی و باید اول بری اونو نگاه کنی که ببینی که آزاده خانوم اونجا چه فخری می فروشه بابت چادرش به اون دختر با استعداد ممنوع الکار با صداقت .. چون سر تیتر روزنامه ی وطن امروز رو یادمه که همین خانوم توش می گفت : خدا رو شکر که چادری ام . انگار هر کی نیست خدا زده تو کمرش . و می گفت : مردم منو تحسین می کنن بخاطر حجاب برترم .. بعد رفته اینطوری توی خارج می گرده .. تو لازم نکرده دلسوزی کنی واسه ی آدمای متظاهر دروغگوی منافق گلم . . برو روزنامه بخون و سرگذشت ش رو اول مطالعه کن ببین این کجا بوده تا حالا بعد بیا نظر بده اینجا .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
حرف مفت نزن عکسها گویا هست بخصوص اون شیشه هینیکن تو دستتون حالم بهم میخوره از ادمهایی که جانماز اب میکشن ودرخلوت که چه عرض کنم در اروپا وجایی که امکانش باشه ان کار دیگر میکنن هرجور دوست داری بگرد زندگی کن ولی خواهشا از حجاب وچادر این چیزا حرف نزن وسرمردم منت چادری بودنتو نذار
ناشناس
Germany
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
اون هینیکن نیست. خون خودتم کثیف نکن بذار کارشونو بکنن مردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
شناگر باید آب پیدا کنه تا شنا کنه. خب اونجا هم آب بوده اینم شیرجه زده
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
میگه یه لحظه روسری من افتاده! بابا به ما چه اخه شما حجاب داری نداری چطور میخوای زندگی کنی ولی خواهشا دیگه مارو جیگر فرض نکن که یه لحظه روسری من افتاده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
روسری یه لحظه از سرش افتاد رفت ته دره که هیچ رد و اثری از اون روسری یا سال روی شونه هاش یا روی زمین یا هیچ جای دیگه نیست؟ خودتی خانم نامداری. نمیخوای حجاب داشته باشی به خودت مربوطه ولی بعدش با عجله چادر چارچوق نکن کلیپ بساز و دروغ بگو. فکر کردی کلیپت داره از سیما پخش میشه که هر دروغی رو بتونی بگی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
یه جای سرسبز بودیم .یه لحظه مثلا روسری من افتاده!!!!!
برای یک لحظه بود؟؟؟؟؟
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
تو پارک بود. مکان عمومی.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
من اون عکسها رو که دیدم اصلا نظری نداشتم گفتم خوب هرکسی حق داره خودش نوع پوشش انتخاب کنه ولی این ویدئو واکنش که دیدم حالت تهوع گرفتم چون رسما داره بهم توهین میشه این خانم همه رو گوش مخملی فرض کرده میگه یه لحظه همش یه لحظه روسری من دربین محارمم افتاده اونایی که اون عکسهارو دیدن می فهمن که چقدر حرف ایشون مسخره ومضحکه من خودم به شدت با حجاب اجباری مخالفم ولی از ادم منافق دو رو هم به شدت بیشتر بدم میاد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
متاسفانه حرف‌هايي كه در ويدئو گفته شده در تناقص با همديگر هست. يك جا ايشون ميگه محل خصوصي است و در كنار محارم(كه البته عكسها چيز ديگه‌اي ميگند) و جاي ديگه ميگه يه دقيقه روسري اش افتاده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
امان از فرهنگ ریا و تظاهر و دو رنگ و دو رویی که در این مملکت بیداد می کند
مزید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
والا به نظر من مشکلی نداره

عکسا هم که معلومه خارجی ها هم دور و برتن
خب کلا فازت چیه
از یه طرف مدعی حجاب برترین و از طرف دیگه اونجوری
ببین این چیزا نخ نما شده
مردم براشون مهم نیست تو چیکار کردی
مردم متنفرن از این که هزاران نفر مثل تو به تزویر و دو رویی دچار میشن حتا ناخاسته
در کل ناراحت نباش برای ما اصلا اون ماجرا مهم نیست
برای ما دو رویی ناراحت کنندست
ع.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
با همه احترام یه خانم نامداری عرض کنم ،،حریم خصوصی افراد ، باید احترام گذاشت منتهی جالب نیست که آدم نقش بازی کنه ، یعنی اگه شرایط کاری ایجاب میکنه با پوشش چادر باشه دیگه نگه من همیشه با این پوشش هستم
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
زیز من حریم خصوصی ماشین آدمه که برخی با وقاحت میگن ماشینی که کلیدش دستته حریم خصوصیت نیست حالا چطور شده یه پارک عمومی در سوییس شده حریم خصوصی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
هر کس عکسهای ایشون و چاپ کرده و نمایش داده شرف نداشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
منکر کار اشتباه اون فرد که عکس گرفته نیستم ولی کاملا مشخصه که عکس ها تو مکان عمومی گرفته شده این خانم معروف که بارها گفته به چادری بودنش افتخار میکنه و همه جا با پوشش چادر ظاهر میشه حتی قبل این اتفاق تو همین سوئیس عکس های با چادرش رو منتشر کرده نباید تو اون مکان اینجور لیاس میپوشید... توجیهات تو این فیلم هم واقعا تهوع آوره عکس ها کاملا واضح و مشخصه هم نزن گندش بیشتر میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
ضمن موافقت کامل با نظر شما.....

فضای مجازی نفاق و دو رویی رو خیلی سریع نشون می ده. صرف نظر از اینکه کلا اعتقاد قلبی این خانم چیه ، این تضاد بین "حرف و عمل" هستش که زشت و مشمئز کننده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
نظرت در مورد کسانی که با حجابشون تو ایران کاسبی میکنند چیه؟ شرف دارند؟
ناشناس
Germany
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
آگاهی حق مردم است و بعضیا از این آگاهی مردم احساس خطر میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
شرفو کسی نداره که مردمو احمق فرض می کنه. ایشون مختارن هرجور می خواد بگرده اما دیگه برای ملت جانماز آب نکشه. والا اینا با حجاب ظاهریشون کاسبی می کنن.
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
ای کسی که عکس های اینو پخش کردی .. دمت گرم .. دمت گرم خدائیش . . تو داداش منی .. با این کارها ریشه ی نفاق و دوروئی کنده میشه و صدا سیما انقدر ریزش پیدا می کنه که حناش بیرنگ و بیرنگ تر میشه .. اینا هستن که فساد و نفاق رو توی صدا سیما نهادینه کردن .. آقا دمت گرم خدائیش .. حال کردم با کارت .. ترکیدن الگوهای بادکنکی تو خالی سبب خوشحالی من میشه ..
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
آزی جون! چن میدی منم مث این ناشناس همه جا از تو حمایت کنم؟؟؟!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
خیلی برام جالبه که خانم نامداری میگه این کار یه کار خصوصیه.
البته به نظر من هم پوشش هر شخص به خودش ارتباط داره.
اما خانم نامداری عزیز شما تا وقتی میتونید بگید این پوشش خصوصیه که از حجابتون به عنوان یک پوئن در جامعه استفاده نکنید.من بارها تو روزنامه ها دیدم که شما از حجابتون به عنوان تبلیغی برای خودتون استفاده کردین.نمونش روزنامه وطن امروز.
پس فکر نکنید ایراد مردم به شما به خاطر حجابتونه بلکه ناراحتی ما به خاطر دورویی منفعت طلبانه شما از حجابتون در جامعه و صدا و سیماست.
امیدوارم فرارو پخش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
ای چرخنده ها اینقدر نچرخید. سرگیجه میگیرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
متاسفانه دورویی و نفاق در کشور بیداد میکنه. همه خودشون در خلوت آن کار دیگر میکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
پارکی که توش عکس انداختن همچین خلوت هم نبوده .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
توی پارکه که همه محارم بودن. فقط مردم ایران نامحرمن انگار
ناشناس
Finland
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
این نتیجه رفتار دورویانه خودته خانم نامداری. جای اعتراضی نیست
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
فیلمشم منتشر شده که در مکان عمومی بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
بدتر از مذموم بودن تجسس در زندگی دیگران، دو رنگ بودنه! متاسفانه ایشون واقعیتی که همین الان هم تو فضای مجاز هست رو انکار میکنه!!
ایشون از "چند تا عکس" و " افتادن چند لحظه ای روسری" حرف میزنه در حالیکه یه کلیپ یکی دو دقیقه ای هم هست که چیز دیگه ای رو نشون میده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
ایشان در فضای باز یک پارک بی حجاب بوده و مسلما همه افراد حاضر در عکس محرم ایشان نبوده اند. چرا دروغ میگوید. یک کلمه بگو چادر را برای کاسبی میخواستی و اصلا بهش اعتقاد نداری..دور رویی در حد فاجعه
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
اسلام برای حفظ آبرو و حرمت و شخصیّت مؤمنان اهمیّت زیادی قائل است. آبروی مؤمن را برابر با خون وی می داند. یعنی بردن آبروی مومن یعنی قتل نفس و کشتن او، جرم کشتن یک مومن و مسلمان چقدر است؟!


حیثیت مردم چیزی است كه در قرآن خیلی گران، و متاسفانه در میان ما خیلی ارزان است. امام صادق(علیه السلام) در مسجد الحرام ایستاده بودند، فرمود: ‌ای كعبه، خیلی عزیزی، بعد فرمود: آبروی مؤمن از كعبه عزیزتر است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
کاملا موافقم، خیلی‌ها، این زمونه راهش رو یاد گرفتند و کاسب شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
ابزار کردن ارزش ها برای کاسبی دقیقا همینه
ناشناس
Russian Federation
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خودت میگی مومن این کجاش به مومن میخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
ناشناس 20 چطور این حفظ آبرو برای ایشون خوبه ولی برای زنی که توی ماشین شخصی کنار شوهرش روسریش عقب رفته بده؟ اون آبرو داره این ندازه؟ اون از کعبه عزیزتره و این رو باید بی آبرو کرد؟
بعدش این خانمی که توی ماشین روسریش عقب رفته، همیشه و همه جا همینطوری بوده و این ثبات رفتاریش نشون از شرفش داره.
اما اونکه میاد به چادرش توی صدا و سیما و رسانه ها افتخار میکنه و میره سوییس بی حجاب می گرده، چی نداره به نظرت؟
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
آزی جون، مایه تیله رو رد کن بیاد ک حمایتت کنم. ب اینا پول دادی ازت حمایت کنن، خوب منم بده
Mm
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
کلا دورویی و جا نماز اب کشیدن جز لاینفک زندگی ایرانیهاست اینجوری یادمون دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
خيلي غمگينم اينكه توي اينهمه كشور بلند شي بري سوييس جايي كه احتمل وجود ايراني هميشه در صحنه يك در صدهزار هست بعد ٢٠٠ كيلومتر بري برسي به جنگل باز ١٥٠ كيلومتر بري برسي ته ته ته ته جنگل كه روسري از سرت بندازي و نهايتا نوشیدنی بزني ولي بازم دوتا هموطن از پشت بوته ها فيلم بگيرن ازت
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
یعنی هنوز متوجه موضوع نشدی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
عزیزجان خیلیا خیلی جاها میرن و هیچ عکس و فیلمی ازشون منتشر نمیشه. کار منتشر کننده درست نبوده قبول. اما چرا تصویر من و شما منتشر نمیشه؟
چون من و تو همینطوری هستیم که هستیم.
نه اینکه بخوایم یه ملت رو بازی بدیم. کسی که بازی میده بازی هم میخوره
ایران بانو
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
حداقل توجیهی بیار که مردم باور کنند!تو فیلم مشخصه این اطراف کلی آدم غریبه هستند(مثل هر پارکی).نمونه شما اینکه یکی از نامداری میپرسه اسم بچه چیز؟که نامداری ج میده گندم.آگهی همه محرم هستند چطور این دخترشود نمیتوان!!!!
توبه فرمایند خود توبه کمتر میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
مشکل از فرهنگیه که در بعضی نهادها حاکمه که امثال ایشون و به سمت ریاکاری سوق میده
علي عبدالله صالح
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
اق جان اين شبكه مجازي تمام دنياي مجازي مردم را واقعي كرده و همه انسنها بايد مواظب رفتارشون باشند هرچند توجيهه خانم نامداري درست نيست ولي از همه بدتر انهايي هستند كه فيلم گرفتن و خودشونم ميدونن دارن كار اشتباه ميكنن بهمديگر ميگن خانم نامداري رو نگاه نكنبد متوجه ميشه داريم فيلم ميگيريم اگر خانم نامداري متوجه ميشد ميتوانست از انها شكايت كنه و بجرم تجاوز به حريم خصوصي پيگرد بگيره در همان كشور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
حریم خصوصی تو پارک عمومی؟!!!!!!!!! جل الخالق! مگه از اتاق خوابش فیلم گرفتن که می گی خصوصی؟!
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
اصلا آزاده نامداری کیه؟ چی کارست؟ چه کار مهمی کرد؟ چ فایده ای رسوند؟چرا این آدمو اینقدر بزرگ میکنید ؟ یه مدت می اومد برنامه سیمای خانواده تندتند حرف میزد میرفت. فقط هر چند وقت یه بار یه کاری میکنه که جنجال ب پاشه و حاشیه درست بشه .سوپراستارهامون اینقدر حاشیه ندارن
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
آه از این قوم ریایی که درین شهر دو روی

روزها شحنه و شب ، باده فروشند همه
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
بعد از اینکه فهمیده عکس دورویی اش در تمام ایران پخش شده فوری چادر سر کرده و پیام فرستاده است. این ما را چی فرض کرده؟ بعد هم حالا چادر هیچی اون بطری مشروبش را چه جوری حاشا میکنه؟بهش بگین دیگر نمیتونه با حجاب دروغی ش به مردم پز بدهد.
گاو
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
خدا رو شکر با دیدن این فیلم خیالم راحت شد...خانم نامداری دو بار تاکید کردن که روسری یه لحظه !!! از سرشون افتاده و اینکه برادرای سوئیسی تو پارک هم محارم !!! ایشون بودن.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
اسمت عالیه :))
مرسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
اگه با محارم بودین دیگه نیازی به روسری نبوده که دو بار میگین یه لحظه از سرم افتاده....شما مردمو چی فرض کردین با این توجیهات تهوع آور کاملا مشخصه یه مکان عمومیه....لعنت به نفاق و تزویر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
باشه دلفين ها هم پرواز مي كنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
اینکه یه نفر برای تفریح با همسر و فرزندش بره سوئیس و تو اون کشور حجابش رو برداره اصلا عجیب نیست به هیچکس هم ریطی نداره ولی برای تو منافق که سالهاست داری با چادر کاسبی میکنی و تو تلویزیون و مجله و روزنامه و جشن سینمایی و .....با چادر ظاهر میشی و صحبت از دینداری و اعتقادت به چادر میکنی این اتفاق یه رسوایی بزرگه که عمق نفاق تو رو نشون داد....با این ویدئو توجیهات هم علاوه بر نفاق و تزویر... دروغگو بودن خودتو نشون دادی
ناشناس
Finland
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
همه ما نیاز به اکسیژن داریم ملت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
آفرررررین به این نظر
ناشناس
Finland
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
ما شخصیت یگانه کم داریم همه مان چندین چهره باقتضای شرایط داریم. من اصلا نه تنها ایرادی بر شما نمیینم بلکه این حق شماست که سبک زندگیتان را در کشوری که هستید انتخاب کنید. من مطمئنم اگر در آن کشور با قیافه وطنی تان رفتار میکردید مردم از شما رم میکردند.
محمود م
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
درود به شرف کسی که که پشت پرده این جانماز آب بکش ها رو نمایان کرده...دوستان روشنفکر لطفا حرف از حریم خصوصی نزنید، چون این کار دقیقا در یک مکان عمومی اتفاق افتاده.کسیکه با این وقاحت همه رو جیگر فرض میکنه و زیر همه چی میزنه حقشه این بلا سرش بیاد
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
نظر ات راجع به نامداری جای خود. از علمای بزرگ شنیدم آبرو بردن بدترین گناه هست. کسی که منتشر کرده باید منتظر تاوان بزرگی باشه. متاسفم براش. تازه بدبینی بیشتری نسبت به کسانی که تو این گرما چادر می پوشند ایجاد میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خداوند بنده عاقل میخواد نه بنده احساسی. وگرنه فرشتگان هستند،
چرا بدبین؟ خداوند اجازه نمیده کسی با دینش بازی کنه، گناهکار با منافق متفاوت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
دقیقا از کدوم علمای بزرگ شنیدی؟
من از یکیشون شنیدم که توی ماشین هم حریم خصوصی نیست چه برسه به پارک عمومی.
از یکی دیگه شون هم شنیدم کسی که با چادر توی ایران بچرخه و کاسبی کنه و بره توی سوییس کشف حجاب کنه خیلی نامرده.
ناشناس
United States of America
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
شاه: شرع برای این موضوع چه حکمی دارد؟ قاضی شارح: تا شاه را چه خوش آید،شرعیات آنقدر فرعیات دارد که هر آنچه ما می گوییم عوام الناس قبول می کنند. (سربداران)
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
کسی که این عکسهارو گرفته یا منتشر کرده کاربسیار ناجوانمردانه و وقیحانه ای کرده و در این شکی نیست ولی افرادی مثل این خانم که با سرمایه ها و البته حماقتهای یه عده میشه به اصطلاح سلبریتی و دم از حجاب برتر میزنه و حجاب رو همه جا تبلیغ میکنه واقعا باید به حالشون گریه کرد که فکر میکنن امروز مملکت مثل بیست سال پیشه که هر کاری دوست داشتن بکنن و چهره و عقایدشونو پشت کلمات قشنگ پنهان کنن. واقعا هر دم از این باغ بری میرسد. دیگه به هیچ کسی تو این کشور نمیشه اعتماد کرد یعنی اگر اعتماد کنیم از مرحله شوتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
هیچی نمی گفتی خیلی بهتر بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
آتش زهد ریا خرمن دین خواهد سوخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
عاشق اینایی هستم که میگن حریم خصوصی اش بوده و نباید دخالت کنیم!!!! آخه پارک حریم عمومی بوده؟؟ ما اینجا داخل ماشینمون هم حریم عمومی حساب میشه :))) در ضمن خانم نامداری بر اساس جندتا عکس اومد مثلا همه چیز رو عادی جلوه بده ولی نمیدونست چند ساعت بعد فیلم هم منتشر میشه که نشون میده افراد غریبه هم در اطراف ایشون بوده و اصلا روسری هم در کار نبوده که بخواد برای یک لحظه بیوفته...شاید هم فقط ما مردای ایرانی برای ایشون نامحرم به حساب میاییم که برای پر کردن ویدئوی تکذیبیه رفتن چادر سر کردن اونم توی سوییس.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
حریم عمومی ماشینو خوب اومدی:))))))))))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
خداوند با رسوا کردن چنین افرادی داره از خودش و دینش و قرآنش دفاع میکنه و به مردم میفهمونه اینها دارن با مقدسات بازی میکنن....خانم نامداری به فرض هم که این فیلم و عکسا پخش نمیشد ، آیا در محضر خدا نبودین؟ آیا خدا شما را نعوذبالله در سوییس نمیدید؟ که حجابتون رو برداشتین؟مگر شما در برنامه هاتون از لزوم عفت و حجاب نمیگفتید آیا شما مگر نمیگفتید شهدا برای حجاب خون دادن؟ شما با مردم دورویی میکنید اما یادتون رفته که با خدا نمیشه دورو بود و خداوند مکار الماکرین هست...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خیرالماکرين
امير علي
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
فقط بگم ازاده خانم خودتي و اونايين كه اجازه ميدن تو و امثال تو تو قبرستون صدا و سيما كار كنن
میگ میگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
یه لحظه !!!
اینهمه دروغ و ریا !
اون وقتی که پای چش کبودتو به اشتراک می ذاشتی فکر نمی کردی خصوصی ترین لحظات زندگیته ؟
اصلا مردم چرا باید عکسای تو رو ببینن خانوم محترم با حجاب یا بی حجاب که به اشتراک می ذاری ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
آفرین بر شما.
نکته خیلی دقیق و خوبی بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
واعظان کاین جلوه در صدا و سیما می‌کنند, چون به اروپا می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
حامد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
حریم خصوصی؟ این همونی هست که حرمت حریم خصوصی زندگی خودش و فرزاد حسنی رو بارها شکست و مسائل شخصی رو به میدون رسانه ها میکشوند چون به نفعش بود با هدف تخریب همسر سابقش....حالا شد حریم خصوصی؟! پوشش شما به خودت مربوطه اما نفاق و دو رویی غیرقابل تحمله
ناشناس
Finland
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
این که شما حجاب داری یا نه اصلا مهم نیست ولی یه عمر حجاب رو نکوب تو سر بقیه و بگو خدا رو شکر من حجاب دارم
ناشناس
United Arab Emirates
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
هرکی فیلم برداری کرده کار خوبی انجام داده. وقتی ایشون حجابشو ،(که با این تصاویر معلومه ذره ای بهش اعتقاد نداره و فقط ابزاری برای پیشرفت تو دم و دستگاه صدا و سیما ازش استفاده میکنه) تو حلق بقیه میکنه، باید منتظر همچین روزی میبود. البته این فلاکت و عقب ماندگی مملکت ما را هم میرسونه که باعث شده بیشتر مردم نقش بازی کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
عکس ها در پوزیشن های مختلف هستند که نشون میده صحبت "یک لحظه" نبوده، ولی فرضا روسری یک لحظه افتاد، مانتو و دامن و اینها هم افتاد؟ و اصولا چطور میشه در یک فضای عمومی فقط در جمع محارم بود؟ البته زندگی ایشون به خودشون مربوطه، اصلا به ما مربوط نیست، مسئله اینجا ریاکاری و دروغگویی و دورویی است. حرف ما اینه که آدم خودش باشه، تظاهر نکنه، مردم فریبی نکنه. وگرنه وضع حجاب ایشون به ما چه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
من که از روی عکسها نتونستم متوجه بشم که اون نوشابه ای که ایشون میخورد چی بود
به هر حال حتی اگه ایشون ریا کار هم باشه، نباید تصاویر بی حجاب این خانم پخش میشد،
واقعا دنیای مجازی داره راه توبه رو میبنده، همه اونایی هم که این عکسها رو پخش میکنن توش مقصرند
ناشناس
Germany
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
دوروئی و بزدلی و ترس این قبیل خانمها ، تندروها را جَری تر کرده و میکند .
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
سرکار خانم، من یک خانم چادری هستم البته با انتخاب خودم. اصلا هم برام مهم نیست دیگران چی می پوشن. من این پوشش رو دوست داشتم و انتخاب کردم. به عنوان یک چادری این رو خدمتت می گم. شما اون روزی که عکسی از فیلمی که توش بازی کرده بودی رو گذاشتی و در جواب اعتراض مردم به پیدا بودن موهات نوشتی این من نیستم، آدمِ توی فیلمه، من همونجا فهمیدیم یک نفاقی در وجودت هست. آدم هایی که واقعا اهل رعایت حجاب هستن می فهمن من چی میگم. الان هم اگه این ویدئوی خجالت آور رو منتشر نمی کردی و میگذاشتی ماجرا فراموش بشه خیلی برای خودت بهتر بود. اما توهین به شعور هموطنانت واقعا قابل تحمل نیست. اگه بین محارمت بودی چرا روسری داشتی که حالا یک لحظه بیافته؟ بعد این محارم شما انقدر بی وجدانن که فیلم شمارو منتشر می کنن؟ اگه یه لحظه روسریت افتاده یعنی جایی بودی که باید روسری می داشتی و محجبه ها خوب میدونن چقدر احتمالش کمه که آدمی که همیشه حجاب براش ملکه ی ذهن شده، بلند بشه و بشینه و بنوشه و... و نفهمه روسریش افتاده و سر و گردنش پیداست. برو خانم، برو این فیلما رو سر ملتی دربیار که چنین رفتارهایی تا حالا ندیده باشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
کلا از قرزاد حسنی خوشم نمیاد اما فکر کنم در موردش منصفانه قضاوت نکردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
:))))
دنبال تتلو گشتم
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
تتلو نظری نداده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خیلی خوب
آفرین
آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
مگه در بين محارم نيازي به سر كردن روسري هست ؟
در بين محارم ايشون جاسوس وجود داره كه تصاويرشو پخش كرده؟
ناشناس
United Arab Emirates
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
با همان نیتی که تو با شارلاتان بازی از چادر دفاع می کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
من که هیچ وقت عفاف را در رفتار خانم نامداری ندیده بودم و حدث می زدم که همچین هم مومن و مقید نیستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
تا رسوا شود آنکس که در او غش باشد
اووون
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
با این نظر که دوست داشته خارج از ایران حجاب نداشته باشه موافقم
اینجاش آدمو میسوزونه که چرا هی میگفت افتخار میکنم که چادریم

خب چرا بد بینی در دین بوجود میاری
چرا اینقدر دو رویی

یعنی تو این ده سال همه مارو سرکار گذاشته بودی؟؟؟

البته الانم مارو احمق فرض کردی
"روسریم یک لحظه افتاد"؟؟!!!!!!!

خودتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
گر حكم شود كه مست گيرند
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
تو همه جاي دنيا همه آدماي سلبريتي، سيستمداران و آدماي معروف زير ذربين هستند و به همين دليل بنده فكر ميكنم كه بحث حريم شخصي يه بحث حاشيه اي است. اين شون يكي از آدماي درو و متظاهر تو اين جامعست كه از اين كارا نون مي خوره. واقعن متاسفم براي همه پررويي.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خانوم محترم ، شما میگی اونجا یه مکان خصوصی و همشون هم محارم شما بودن! خب ما مردم هم گاگول. ضمنا اون مشروبی که داری میدی بالا را چی میگی ؟(البته اینا جناب میر سلیم پرسیده)
سالمون
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
- با چه نیتی عکس مرا پخش کردند ?
+ با این نیت که جلوی دوربین جانماز آب نکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
دروووووووووووووووووووووووووووود
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
از ژن برتر تا حجاب برتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
هر كسي عكسهاي خانوادكي رو پخش كرده مجرمه و بايد تحت تعقيب قرار بگيره ، اين بنده خدا هم يكي مثل بقيه ، هر روز بايد صبح يك نقاب دوترويل بزنه به صورتش و بره سر كار ، همگي همينجورن و بيخود جانماز اب نكشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
هر كسي عكسهاي خانوادكي رو پخش كرده مجرمه و بايد تحت تعقيب قرار بگيره ، اين بنده خدا هم يكي مثل بقيه ، هر روز بايد صبح يك نقاب دوترويل بزنه به صورتش و بره سر كار ، همگي همينجورن و بيخود جانماز اب نكشند
توكا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
با این کیلیپ خانم نامداری یاد کیلیپ آقای فرزاد حسنی افتاد در خصوص توهین به اون بنده خدا در برنامه زنده ؛ بعد هم به مدد یک "بشکه " ماست سعی در ماست مالی کردن موضوع داشتند. ما باید یاد بگیریم که ریا کار نباشیم .
خانم نامداری نه شما مهمی نه امثال شما چیزی که مهم است گستاخی خیلی ها است که دروغ میگویند و ریا میکنند.
توکا
مرتضي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
اصلا" و ابدا" بحث شخص حقيقي ايشان نيست.... موضوع اينست كه مردم مي بينند مهمترين ابزار انساني تسلط نظام فكري خاصي كه خودش را به اسم اسلام و انقلاب به شيوه تلخي در همه شئونات مردم دخالت مي‌دهد و سرك مي‌كشد، با معيارهاي به ظاهر ديني بد خاصيت آدمها را ارزش‌گذاري و قضاوت مي‌كند، محدود مي‌كند .... و خيلي از اين اقدامات منتهي بر پرورش نسل رياكار و دروغ سالار و ... شده كه مثل موريانه پايه و اساس اخلاق اداري را مي جود و خودش هر روز فربه تر و جور پيشه‌تر مي‌شود، ..... امثال اين خانم هستند كه خودشان را در اختيار آن نظام آزار دهنده فكري_سياسي قرار داده‌اند. اگر امثال ايشان نباشند دليلي براي تسلط آن نظام بي منطق بر شئونات مردم نخواهد بود. ... اي كاش ايشان اين ويدئو را تهيه و منتشر نمي‌كردند، چرا كه با اين ويدئو صفت دروغگويي را بر صفات خود افزودند چرا كه فيلمها و عكسهاي منتشره مؤيد بي اهميتي موضوع محرم و نامحرم در نظر ايشان هستند. مردم از زياد شدن كساني كه به اعتمادشان خيانت مي‌كنند، خسته شده‌ و از ايشان و عوامل بروز اين خيانتها بيزار شده‌اند........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
اگر در بین محارم بودی که نیاز به حجاب نبود بس توجیه نکن
بی طرف
Kazakhstan
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
البته به نظر من حجاب داشتن یا نداشن بستگی به انتخاب فرد دارد و این انتخاب یک حق طبیعی و انسانی است.بنابراین نباید به ایشون خرده گرفت . حتی اگر کاملاً خود خواسته در ایران حجاب داشته باشد و در اروپا نه.
امّا متاسفانه در کشور ما حجاب گاهی نماد حق و باطل تعبیر می شود و خانم های محجبه هم به شدت این باور را تقویت می کنند. این موضوع خوبی نیست و ممکنه خودشون هم یک روزی دستشون در پوست گردو گیر کنه.
مردم هنوز ماجرای خانم خالقی رو فراموش نکردن . ایشون هم ظاهراً وضعیّت مشابهی داشتند. کدام گروه از زنان ایرانی و بخصوص زنان محجبه در حمایت از ایشون واکنشی نشان دادند؟ خانم نامداری ، شما در این زمینه چه فکر می کنید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
قربون خدا برم
رضا
United Arab Emirates
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خانم نامداري
ميشه روسري هاي زن داخل ايران براي چند لحظه بي افته
كمال
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
آزاده جان نگران نباش ما همه مثل تواييم!! به قول نويسنده ايي به آنچه كه نيستيم وانمود ميكنيم. تو بي حجاب چادري هستي من كافر ريش دار اون بي نمازي كه جاي مهر روي پيشاني داره چون قراره اتوبوسي بريم بهشت. حالا بهشت هم نريم يكي از ما مثل خاوري ميتونه بره كانادا. فرقي بين من و تو نيست. يعني وضعيت يه جوريه كه اگر خودمون باشيم همه رو جمع ميكنند و ميبرند جهنم پس اگر قرار بهشت باشه بهتر است خودمون نباشيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
برو خودت رو جمع کن ! اگر یکم قرآن خونده بودی و مومنه واقعی بودی میدونستی خدا آبرو ریا کار رو میبره !!!
ولی متاسفانه فقط برای ریا چادر به سر کرده بودی ....
البته ناگفته نماند که اکثر ایران همینن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
برای کنار زدن پرده های ریا و تزویر.
reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
وقتی تو این مملکت برای یه لقمه نون بی ارزش از قانون حجاب سوءاستفاده می کنی ودیگران رو محکوم به بی حجابی و.. می کنی این عکسات هم در میاد تا نشون بده با تظاهر معروف شدی وخودتو مطرح کردی ولی تا پاتو از این مملکت میزاری بیرون میشی خودت.مردم ما هم ازاین چیزا زیاد دیدن.برامون عادی شده ولی برای تو باید تاسف خورد.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
حرف مردم خیلی ساده است:

بدون حجاب یا با حجاب بودن تو به ما هیچ ربطی نداره ولی
این که تو بخاطر یک لقمه نون در ایران خودت رو با حجاب نشان بدهی و از اون تعریف هم بکنی ولی در واقع به حجاب (اونهم چادر مشکی) اعتقاد نداشته باشی، اصلا جالب نیست!
سینا راستگو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند / چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
پخش تصاویر ایشون دور از اخلاق و بی انصافی نیست و می خوام نظر خوانندگان محترم رو به چهار موضوع کلیدی جلب کنم:
اول اینکه اگر این خانم این حرکت رو بی آبرویی می دونست هیچ وقت این کار رو نمی کرد لذا ایشون خیلی عادی و بدون مشکل و مثل اینکه همیشه اینجوری بوده داشته در ملا عام خوش میگذرونده.
دوم اینکه وظیفه ما هست که چهره واقعی متشرعین ریاکار رو به همه نشون بدیم.
سوم اینکه همه باید بدونن که ایشون از چادرشون نان در می آورند و خارج از کشور با آبجوی هنکن میل می کنند.
چهارم اینکه این عکس ها، خصوصی نیستند بلکه عمومی می باشند چراکه در فضای عمومی گرفته شده اند.
atefe
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
به خاطر پول ومقام اینقدر ..ریا ودورویی...توجیهات احمقانه اش که ملت تحصیلکرده وفهمیده ایران رو خر فرض کرده واقعا پررویی می خواد
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
دست اون کسی که عکس گرفته و ماهیت این خانم را برای همه روشن کرده درد نکنه.بد نیست بفهمیم تو صدا و سیما چه خبره!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
آره واقعا دم عکاسش گرم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
کلا شما دوربینی های صدا و سیما بازیگرهای خوبی هستین. حالا شما خوبه خوب. بقیه دوستانتون که رفتن و ذات اصلی خودشون رو روو کردن چطو؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
صداوسیما با این کارهای تزویری اش بلائی بر سر حجاب آورده که رضا شاه در کشف حجاب نتوانست بیاورد
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
من کاری به حجاب ایران و خارج از ایران خانم نامداری و هیچ کس دیگه ندارم. فقط از این توجیهات اعصابم خورد میشه، مخصوصا وقتی میگه باد اومد یه لحظه روری ام افتاد.
چرا این یه لحظه اینقدر طولانی شده؟! و دوم اینکه خانم عزیز این که اومده و اینجوری روسری و چادر شما رو برده باد نبوده، احتمالا طوفان نوح بوده....
همت
United States of America
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
همينكه شعورت نميرسه كه بيايي بگي تجسس تو حريم افراد درست نيست كافيه
هر چند تو هيچ حرمي واسه خودت قاعدتن قائل نيستي و ..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خانمی که شما باشی یه چیزی بگو که بگنجه. محارم!!!!!!! مردم را چی فرض کردید خانمم؟ بعدشم شما خودت ابتدا زندگی خصوصی تو پخش کردی با عکس صورت مشت خورده و صحبت درخصوص مسائل خصوصی زندگی مشترک تان خانمی. پس شما خیلی هم به حریم خصوصی معتقد نیستی. دروغ، ریاکاری، فریب... ماشا اله پرونده پر و پیمانی داری. شما نمونه خروار هستی خانمم. شما پشت تریبون یک رسانه ملی قرار می گیری و ادعاهای انچنانی می کنی جلوی 70 میلیون جمعیت دم از حجاب و نجابت میزنی ... خیلی وقیحانه است خانم عزیز... شماها کوچکترین حرمتی نه برای حجاب و نه برای چادر قائلید. حجاب های معیشتی حرف های معیشتی تروخد ا بس کنید ... ا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
هممون میدونیم اکثر بانوان ایرانی که به خارج از کشور میرن، حجابشون رو بر میدارند یا حداقل شل تر میکنند. این خانم ها خیلی غریبه نیستند در خانواده هممون هستند. حالا اگر من بیام به یکیشون خرده بگیرم که تو چرا اینور آب با حجابی و اونور آب بیحجاب، این سوال من بیجا نیست. بلکه جواب اون خانمه که همه چیز رو مشخص میکنه. مثلا اگر بگه من به حجاب اعتقادی ندارم بلکه به خاطر اجبار و یا قوانین ایران مجبورم اینور حجاب داشته باشم، کسی به این جواب خرده نمیگیره. ولی اینکه یکنفر بگه من به حجاب اونهم از جنس چادر معتقدم(تأکید میکنم اعتقاد) و بعد این نوع پوشش ازش دیده بشه، این جای سوال داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
سلام دوره اخرالزمان که میگند همینه دیگه باید به خداوند پناه ببریم وگرنه خودمون هم دچار میشیم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
می خواستی حجابتو نکنی تو حلق ملت!! معلوم نیس چقدر از این چادر سود برده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خداوند قادر اینطور منافقان و ریاکاران را رسوا و خوار می کند. چادری بودن یا نبودنت نه اصلا مهم است و نه ربطی به من دارد اما این دورویی و دروغگویی و استفاده ابزاری از چادر برای منافع شخصی و از همه بدتر ، آن مسئولین بی کفایتی که نان ترویج حجاب و چادر و عفاف را می خورند و برای برقرار بودن نانشان از شما آدم های دورو استفاده می کنند آزار دهنده است. افسوس که این صدا و سیمای میلی از ملت نیست و بودجه ملت را می بلعد و حجاب و چادر مورد استفاده زنان این مرز و بوم را ملعبه دست خودخواهانی همچو تو می کند. اسم رضا شاه به مخالفت با چادر بد در رفته این آقایان بدتر از رضا شاه عمل می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خدا رو شکر که ریا کاری این افراد چه مداح چه مجری لو میره ولی یادمون نره که نسلی که بعد از انقلاب تربیت شد نسل ریا کا ری و تظا هره خدا بیا مرزه شاه رو که چیزی به نام ریا کاری رو در جامعه رواج نداد
ناشناس
Germany
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
طلا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خوبه از نظر ایشون مردم بی دین سوییس همه محارم تلقی میشن و مردم مسلمون ایران نامحرم . اینجا چادری اونجا ولنگا
ناشناس
United States of America
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
یاد سفیر ایران در برزیل افتادم و تفاوت فرهنگی و استقبال ویژه دانشجویان اصولگر از ایشان بابت افتخاراتی که برای مردم و کشورش در استخر مختلط و تماس فیزیکی با یک دختربچه بهمراه اورده بود! قبلا خجالت بود در برابر این اخبار حالا وقاحت! به ویلای خصوصی حمله می کنند چرا که جشنی بوده خانوادگی ولی مختلط بعد این خانم چادری در فضای عمومی ... بدون حجاب و می گوید بتوچه در حالی که سالها حجاب برتر را تبلیغ کرده!
بماند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
تأسف برای مردم ایران که تلویزیونی دارند که چنین باصطلاح هنرمندايي!!!رو مطرح میکنه ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
ماها انصاف نداریم من در مورد کار ایشون اظهار نظر نمیکنم ولی شما ها چقدر اونی هستید که نشون میدید .جنبه های منفی این عکس ها خیلی بیشتر از اونیه که ما بگیم نامداری اونی نبوده که فکر می کردیم چون متاسفانه خیلی افراد اینطورن .تشویق عکاسی از لحظات خصوصی افراد بدعت بدی در جامعه ایجاد میکنه که دامن همه را میگیره .از این گذشته ایا انصافه که تهاجم را انچنان کنین که برا این بنده خدا که فرزندی هم داره مشکلی حاصل بشه .خداوند ستارالعیوبه ما بنده های همونیما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
برای پرهیز از ریا و تزویر این مزورها اتفاقا اگه توی اتاق شیشه ای زندگی کنیم بهتره.
خدا کار خودش رو میکنه و ما هم کار خودمون رو.
با کشف و ثبت این همین لحظه ها دست این ها را رو میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
از كار مداح ها و قاري قرآن كه بدتر نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
حیا را که نفهمی ، چادر سیاه هم تو را محجبه نخواهد کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
++++++++++++++
ناشناس
Germany
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
اینکه چطور ایشون تو چندتا ژست متفاوت عکسش پخش شده و میگه یه لحظه روسری از سرم افتاد در نوع خودش خیلی جالبه اما من پیشنهاد می کنم برای ختم این غائله چند تا عکس با پوشش در خارج از کشور بذاره چون قبل از این موضوع برای خود من همیشه جالب بود که در سفرای خارجیش عکسی از خودش نمیذاره
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خانم نیاز نیست به مردم توضیح بدی خودت باش برای مردم هم از اهمیت نداره شما روسری بذاری یا نذاری
لطفا توهین به شعور ما نکن این توضیح دادنت خیلی زشت تر از و ناپسند تر از اون فیلم بود شخصا خودم سریع حذفش کردم و تا آخر هم نگاش نکردم اصلا چیزی واصه دیدن نداشت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
من کاری به درست و غلط بودن رفتار ایشون ندارم فقط میخام بگم اونی ایشون مارو تو ذهنش تصور میکنه خودشه
فرارو مدیونی اگه پخش نکنی
m-r
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
متاسفانه تجسس در زندگی مردم زیاد شده واین اصلا کارزشت وناپسندی است ونکوهش شده آخه کی آدم میتونه راحت باشه؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
الآن ما تو پارک های عمومیمون اینجوری راحتیم که شما از راحتی ایشون دفاع می کنید؟!!!!!!!!!
حسین
United Arab Emirates
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خانم نامداری قبول کن گند زدی پس خواهشا با این توضیحات مزخرفت بیشتر به هم نزن این گندتو و به شعور ملت هم توهین نکن لطفا !!؟؟
علی آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
من اگه بودم میگفتم آره بیحجاب بودم در سوییس، حالا که چی؟!
والله...
بیست و سی
United States of America
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
درود بر ازاده هینکن نوش
اشرف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
هر جور دوست داري لباس بپوش . هينيكن هم خواستی بخور.زندگي خودته به خودت مربوطه .دست و پاي بي خود هم نزن كه بدتره. لازم نيست ما رو خر فرض كني و بگي روسريم افتاد!!! خودت هم لطفا به حجاب ما كار نداشته باش. آفرين دختر خوب
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
برو بشین سر جات نامداری. حیف از من و وقتم که چقدر ازت طرفداری کردم. حجاب از نظره من شخصیه و حجاب فکر مهم تر. ولی تو یه آدم ریاکاری که اصلا جای دلسوزی نداری. دیگه بیخود میکنی بیای تبلیغ چادر کنی. ریاکار ریاکار ریاکار
فرنوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
رحمت به شرف و وجدان آن شخصی که عکس های این دورو و متظاهر و تبلیغات چی چادر را گرفته و نشان داده است.باید دست این متقلب ها همه جا رو شود.حرف من هم این است که تو که پول تبلیغ چادرت را میخوری باید همه جا حفظش میکردی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
مرحوم کلینى در کتاب کافى در حدیثى از پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله چنین نقل مى‏کند که فرمودند: «یا مَعْشَرَ مَنْ اسْلَمَ بِلِسانِهِ وَ لَمْ یُسْلِمُ بِقَلْبِهِ لا تَتَّبِعُوا عَثَراتِ الْمُسْلِمینَ، فَانّهُ مَنْ تَتَبَّعُ عَشَراتِ الْمُسْلِمینَ تَتَبَّعُ اللَّهُ عَثْرَتَهُ وَ مَنْ تَتَبَّعُ عَثْرَتَهُ یُفْضِحْهُ؛ اى گروهى که با زبان مسلمان شده‏اید اما دل شما اسلام را نپذیرفته است، از لغزش‏هاى مسلمانان جستجو مکنید، چرا که هر کس تجسّس درباره لغزش‏هاى مسلمین کند، خداوند از لغزش او جستجو خواهد کرد، و هر کس که خداوند از لغزش او جستجو کند، رسوایش خواهد نمود».
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
این رو که خوندم یاد صحبت های ایشون با خانم مونا برزویی و نیکی کریمی توی برنامه آبان افتادم (پخش در آپارات). واقعا خداوند رسواش کرد
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
سرکار خانم نامداری ضمن رعایت احترام به شما و خانواده محترمتان مطالبی را به عرض می رسانم:
زندگی شخصی هر کسی به خودش برمیگردد و ما اجازه دخل و تصرف در آن را نداریم و بنظر من وقتی در قرآن خداوند می فرماید لا اکراه فی الدین یعنی در پذیرش اصل دین هم خدا به انسان اختیار داده چه رسد به فرعیات آن.
اما نکته اینجاست وقتی شخصی بعنوان مبلغ یا مجری و ... در مقابل مردم قرار میگیرد و صحبت ها و نکاتی را به ملت متذکر میشود و انتظار دارد که مردم به صحبت های او توجه و از آن استفاده نمایند دیگر انتظار میرود که خود شخص به گفته های خود اعتقاد و ایمان داشته باشد وگرنه این میشود دروغ یا حیله گری یا نون به نرخ روز خوردن و ...
نکته مهم بعدی در این است که انسان جایز الخطاست و ممکن است در شرایط مختلف دچار احساسات و خطا شود در اینجور مواقع بهتر و شجاعت اینست که اشتباه خود را بپذیریم و به دنبال عدم تکرار آن باشیم نه اینکه به ملت بگوییم این تصاویر در بین محارم بوده در صورتیکه عابران نا محرم در تصویر هویدا میباشند و این یعنی دروغ دیگر به ملت و تکرار گناه از گناه سنگین تر است.
امیدوارم خداوند همه ما را بر سر راه خیر و درست قرار دهد.
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
با این بی آبرویی که بالا آورده (بیشتر توجیه احمقانه و وقیحانه اش منظورم هست) برنگرده ایران بهتره. ماشالا وضعش هم که خوبه تعطیلات میره سوئیس همون گوشه کنارها یه جا پیدا کنه. تا همین جا هم کلی نون ریاکاریش رو خورده دیگه بسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
امثال اینها و تتلو و چرخنده و ... ادمهای ارزشی!!! مملکت ما هستند
امثال فیروز نادری و میرزاخانی و ....هم جایی در این خراب اباد ندارند
ای روزگار.......................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
برای مردم مهم نیست که تو چکاره ای چند تا شوهر کردی با حجابی بی حجابی...
تو هم مثل امثال چرخنده و تتلو ما مردم بیچاره رو به بازی گرفته اید برای شهرت خودتان
کلا هنرشما جماعت چیه!!!
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خانم نامداری در جوابت باید گفت اون کسی که این عکسا رو انداخته یکی بوده مثله خودت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
مثل خودت.
فارسی را پاس بداریم
من گوسفند نیستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
حالم داره از این ممکلت به هم می خوره
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
30 ثانیه حرف زد 30 تا دروغ گفت . این حد از وقاحت و بی شرمی و نفاق و دروغ گویی یه رکورد محسوب میشه. آزاده میگه یکی از اونجا رد میشده یواشکی ازش دست گرفته. که تو عکس ها واضحه ایشون داره مستقیم به دوربین نگاه میکنه و کاملا آگاهه که داره ازش عکس گرفته میشه. ایشون میگه یک لحظه روسری از سرش افتاده که خب اولا هیچ روسری ای در عکس دیده نمیشه ضمن اینکه ایشون در حالات مختلف ایستاده نشسته و ... بدون حجاب هستن و نمیشه گفت یه لحظه روسری از سرشون افتاده بلکه باید گفت تعمدا کشف حجاب کردن. دروغ دیگه اینکه ایشون در محیط عمومی و فضای یک پارک کشف حجاب کردن لذا انتشار عکس هاشون نمیتونه تعدی به حریم خصوصی شون قلمداد بشه. فکر میکنم جنجال ساز شدن این عکسها به خاطر نفرت و اشمئزاز مردم از این افراد منافق و ریاکاریه که ادا در میارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
هرکس که چادر میکند برسر که مومن نیست.....
من از حجاب بی حیاها سخت بیزارم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
نمی دانم چه بیماری در افراد سلبریتی قراضه های ما وجود دارد که جزئیات زندگی شخصی خود در فضای مجازی منتشر می کند اما هنگامی که شرایط بروفق نیست از اینکه مردم به زندگی خصوصیشان نزدیک می شوند معترض می شوند. توهم خوب بودن و تافته جدا بودن در اکثر این افراد وجود دارد، افراد بی سواد و بی دانشی که هر کدام دمشان به دم مدیرشان گره خورده و عمر هنرنمایی آنان بسته به پشت میز نشینی مدیر دارد.
خانم در سفر خارجه با گذاشتن عکسهای شخصی و با حجاب اسلامی در اینستا سعی در طلب لایک داشته، فرد تیزبینی نیز که گویا قصد خیر داشته عکسهایی از ایشان در همان سفر و در همان روز منتشر می کند. خانم پس از آگاهی از این موضوع با بغض و چشمی گریان فیلمی منتشر می کند که ثابت نماید در کنار محارم بوده و گویا روسری برای یک لحظه از سرش کنار رفته ( چیزی حدود چندین کیلومتر )
زیرا تحت هیچ شرایطی بدون چادر گذر به خیابان نکرده و با التماس می گوید " من یک فرزند ده ماهه دارم " (شخصاً نمی دانم علت بیان این جمله چه بود) ، طبق گفته های ایشان ملکی هم که در آنجا بساط پیک نیک بوده گویا باغ پدری بوده و نه یک پارک عمومی و رهگذارن خارجی نیز که از محارم ایشان بوده اند .
یکی نیست به ایشان بفهماند که دروغ گفتن نزد ما ایرانیها کثیف ترین عملی است که یک فرد انجام می دهد ، اما گویا برای این شخص و دیگر هم قطاری هایش داشتن حجاب ( چادر ) مهمتر است ، لابد تفکر شان این است که با پوشاندن چادر تمامی بی اخلاقی های خود را می توان کتمان کرد. با اینکار نشان داد که حجاب ارزشش از انسان بودن بیشتر است .
ما جمله تاریخی الهام جان را هنوز به خاطر داریم " مادرته " ، آزاده هم هم به یاد می ماند با دروغ های احمقانه اش. تاسف برای فرزندانی که نزد شما با این شیوه تفکر تربیت می شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
فکر کنم دلیلش از گفتن بچه اون نوشیدنی دستش بوده چون زنی که شیر می ده باید حواسش به نوشیدنی هاش باشه فکر کنم برای این اسم بچه رو آورده
مهدی مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
بعضی ناآگاهان باید بدونند اون شیشه آبمعدنی بوده که محتویات داخلشو خالی کرده و از ایران آبمعندی دماوند پر کرده بودند
روسری ایشون هم واقعا یک لحظه افتاده ولی از اونجایی که تو اروپا به آدم خیلی خوش میگذره این چندین ساعت دوری ایشون از روسری براش فقط یک لحظه بوده
پس قضاوت نکنیم بله
فريد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
بيچاره سوييس براش جهنم شد مهمتر اينكه چقدر گشته تا از ساكش چادرش رو پيدا كنه تا فيلم بازي كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
به نظرم می تونه راهی باشه برای روی خط رفتن و تا حدودی خوارک خبرگزاری ها باشه . کمی هم باید به عقل مردم احترام گذاشت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
همون قدر که دورویی و دروغ گفتن آزاده نامداری بی اخلاقی هست، ریختن آبرو و سرزنش کردنش هم بی اخلاقیه.

"هر كس زشت كارى و گناهى را فاش كند، مانند كسى است كه آن را انجام داده است و هر كه مؤمنى را به چيزى سرزنش كند، نميرد تا خود مرتكب آن شود."

و "از گرفتارى برادرت اظهار شادى مكن، كه خداوند به او رحم مى كند و تو را گرفتار مى سازد."

از روزی بترسیم که کاری کنیم که همینجور بی رحمانه مورد سرزنش دیگران قرار بگیریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
اتفاقا خدا خواست تا نفاق این خانم برملا بشه تا خداوند از خودش در مقابل این بندگانی که با اسم خدا و دینش سوء استفاده میکنن ، دفاع کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
این آبروی یک فرد نیست ، این ماجرا با ماجرای زهرا ابرهیمی فرق میکند . این ماجرا بر ملا کردن نفاق و ریا واز دین بعنوان نردبان پیشرفت استفاده کردن است . درست مثل پلیس راهنمایی که از چراغ قرمز میگذرد مثل نماینده مجلس قانون گذاری که نقض قانون میکند
محجبه بی چادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
بیچاره فرزاد حسنی از دست این هزار چهره ریا کار چه کشیده. ما را بگو که در آن دعوای خانوادگی که این دروغگوی ریا کار برملا کرد همه مان بر علیه فرزاد بودیم.فقط خدا این موجودات را میشناسد و به وقتش رسوایشان میکند.
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
و مکروا و مکر اللّه و اللّه خیر الماکرین. خانم چادری نان به نرخ ساعت خور دیگر استغفرالله سر خدا را نتوانستی کلاه بگذاری و خودش رسوایت کرد.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
افشای کشف حجاب کسی که مبلغ و توجیه گر حجاب اجباری است افشای دروغ و دورویی است، نه نقض حریم خصوصی، در غرب به این کار می گویند روزنامه نگاری.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
"خانم آزاده نامدرای! آزادی حق توست اما رياكاري و بعد دروغ گفتن و مردم را متهم به دخالت در حريم خصوصي كردن نازیباست. شما می گویید روسری ام یک لحظه از سر افتاد در حالی که فیلم ها و عکس ها گواه است که شما انتخاب کردی تا روسری نداشته باشی. و اين اسمش يك لحظه نيست. يك انتخاب است. شما می گویی در یک مکان خصوصی و در میان محارم بودی در حالی که عکس ها و فیلم ها گواه است که شما در یک مکان عمومی که رهگذران هم شما را بدون حجاب می بینند حضور دارید. حالا هم بهتره از حق خود راجع به انتخاب آزاد پوشش دفاع کنید نه اینکه انرا انکار کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
این وسط هر بیچاره ای که از اول چادری بوده و در هر شرایط چادر از سرش کنار نرفته باید ناسزای همه افراد جامعه رو بخوره که چادری ها فلان و چادری ها چنان
قبل از انقلاب چه قدر وقتی همه چیز اجبار نبود خوب بود که همه با هر پوششی هم رو می پذیرفتن و چادری به عنوان یک فحش و ناسزا تلقی نمی شد که هر وقت بخواهیم به کسی چیزی بگیم و سرزنش کنیم بگیم: چادری است دیکه، انگار نه انگمار که مادرانمان همه چادر یبودند
و بیچاره کسی که از اول چادری بوده و باید به خاطر کارهای نادرست دیگران ناسزا بشنوه، واقعا بیچاره
یک مطلب دیگه اینکه: آزاده نامداری در بدترین شرایط روحی اون قدر تحت هجمه بود که اون مصاحبه رو انجام داد و آخرش گفت: خدا را شکر که چادری هستم. من فکر کنم که منظورش اینه که در صدا وسیما چادر س رش کرده چون قبل از ورودش به صدا وسیما چادری نبود.
ناشناس
Germany
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
هیچ چیز در دنیا بهتر از یکرنگی نیست آدم باید خود واقعی اش باشد.
خالقی شیرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
با نیت مبارزه با دروغ و نفاق !! اگر نه کسی مثا آزاده نامداری چه اهمیتی برای مردم دارد ؟؟؟ این کار یعنی مثل کار خاوری که چفیه انداخته بود و نشسته در صف اول بود !!و بعد ملت را چپاول کرد !!! هردو از جنس دروغ و نفاق است !! اگر جوری راجب حجاب صحبت نمی کردی که توهین به تمام بانوان محترم غیر چادری باشد کسی این کار رو نمی کرد چون اهمیتی نداشت !!!!!!!! این یعنی مبارزه با نفاق ! به گمان من باید کمپین مبارزه با دروغ و منافقی گری راه بیافتد و هر کس را در حیطه عمومی نفاق و دروغ می ورزد فاش کنیم !! تا دروغ کفن نشود !! این وطن وطن نشود !!!!
ناشناس
Germany
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
سوال : با چه نیتی عکس مرا پخش کردند؟
پاسخ: به نیت افشای ریاکاری تو!
سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
اول از این که یم لحظه نبود بیشتر از این بوده دوم ادم ریا کار دستش رو میشه همیشه
محمد علی
United Arab Emirates
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
من نمیدونم چطور هممه ما تا این اندازه نسبت به ریاکاری حساس شدیم؟؟؟
بله گیرم که ایشون ریاکاری کرده، من میخوام ببینم شما منتقدین همه صدیق و صادقین؟؟ هیچکدومتون رگه‌های ریا تو وجودتون ندارید؟؟؟
چرا ما توقع داریم همه باید امام‌زاده باشن غیر از خودمون؟؟؟
همه ما خودمون، اطرافیانمون و از همه مهمتر در زمام‌دارانمون افرادی رو میشناسیم که هزاران بار ریاکارتر از این خانوم(اگه بشه صفت ریاکار رو به ایشون نسبت داد) هستن ولی ما به دلایل مختلف هیچ انتقادی ازشون نمیکنیم و ایشون صرفا چون کارمند صدا و سیماست و خانوم هم هست باید آماج حملات و توهین‌های ما قرار بگیره....
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
اگر این صمداق بارز نفاق نیست، چیست؟ از همه جالب تر ادعای حریم خصوصی در سوییس برای این خانم است. و مدافعان که لابد افرادی نظیر خودش هستند. ولی خوب مردم هم فکر کنند یک بار عکس فلان کس در کازینو بعد عکس حریم خصوص با ابجو در پارک عمومی بی حجاب بعد مداحها و از همه جالب تر معلم قران.