bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۶۰۶۲۴

حمله نقدی به دستاوردهای سفر فرانسه و ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رخدادهای سفر رم و فرانسه خنجری بر پیکر اقتصاد مقاومتی بود، زیرا این اقدامات بر ضد اقتصاد مقاومتی است و در صورت استمرار آنها باید دانشگاه‌های فنی کشور را تعطیل کنیم.

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نخستین کارگاه آینده‌پژوهی جنگ نرم که به همت سازمان بسیج اساتید در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی(عج) برگزار شد، با تاکید بر اینکه ایران اسلامی با معضل نفوذ مواجه است، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در مورد این خطر به ملت تذکر داده‌اند، ماهیت این خطر استفاده از روش‌های مختلف برای تضعیف نظام اسلامی است اما تاکنون دشمن در هیچ روشی به نتیجه نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه شیوه برخورد دشمن در مسئله نفوذ تغییر کرده است، اضافه کرد: آمریکا از ترفندهای مختلف برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کرده است اما توطئه‌های او اثری نداشته و بر اساس گفته رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور تاثیر تحریم‌ها بر ایران کاهش یافته است.

رئیس سازمان بسیج سازمان مستضعفین خاطرنشان کرد:‌ تحریم‌ها دولت و نظام اسلامی را به تسلیم کردن وادار نکرده است به همین علت دشمن از روش تحریم‌ پرهیز و برای رسیدن به اهداف خود از روش دوستی استفاده می‌کند.

وی از خصلت‌های روحیه استکباری یاد کرد و گفت: بعد از برجام چهار قانون مخالف نظام اسلامی مصوب شده و اکنون 11 قانون دیگر در کنگره آمریکا در حال تصویب است، یکی از این قانون‌ها تصویب بودجه چند میلیون دلاری برای ایجاد دموکراسی در ایران است که عزم جدی آمریکا برای تضعیف ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

نقدی با بیان اینکه آمریکا 46 میلیارد دلار از سرمایه بلوکه شده ایران را به بهانه غرامت تفنگ‌داران کشته شده در لبنان برداشت کرده است، تصریح کرد: تحریم‌ها لغو نشده بلکه  120 یا 180 روز تعلیق شده است و رئیس جمهور آمریکا می‌تواند در هر زمانی تصمیم خود را تغییر دهد.

وی با تاکید بر اینکه خوی استکباری افراد آمریکایی مانع ابراز محبت مناسب آنها به ایرانی‌ها می‌شود، اظهار کرد: نفوذ در ابعاد مختلف تعریف می‌شود که یکی از این ابعاد نفوذ فردی با استفاده از نقاط ضعف مادی و تفکرات دنیاطلبانه است.

نقدی یادآور شد: یکی از افراد دستگیره شده توسط سپاه خانم جاسوسی بود که با عنوان خبرنگار اهداف سازمان‌های اطلاعاتی را دنبال می‌کرد و طی سه ماه در بیروت آموزش‌های لازم را سپری کرده بود به همین علت آمریکا تلاش بسیاری برای آزادی او انجام داد.

وی با اشاره به اینکه استکبار با نفوذ فردی به خانه برخی از شخصیت‌های ناآگاه جامعه اسلامی دسترسی دارد، مطرح کرد: آمریکا برای آزادی گروگان‌ها یک میلیارد و 700 میلیون دلار پول سال 59 که طی 36 سال هیئت‌های دیپلماسی و حقوقی نتوانستند بازگردانند را پرداخت و تحریم بانک سپه را لغو کرد در صورتی که برخی تلاش می‌کنند این دستاورد را به مذاکرات نسبت دهند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در نفوذ جریانی به دنبال القای باورهای نادرست است، عنوان کرد: دشمن در این نفوذ با استفاده از سازمان‌های اطلاعاتی، موسسات مردم نهاد از جمله دفاع از زنان، توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و محیط زیست را ایجاد کرده تا با حضور در عرصه‌های مختلف به دنبال القای تفکرات خود باشد.

نقدی افزود: برخی از موسسات دلسوز ملت ایران نیستند که کارگروه‌های آموزش مدیریت را در کشور برگزار کنند بلکه این افراد با استفاده از بودجه نظام به دنبال نفوذ در کشور و رسیدن به اهداف خود هستند، این سازمان‌ها تغییر باورهای ملت را دنبال می‌کنند تا تفکر دولت آمریکا در ایران نهادینه شود.

وی از وضعیت نفوذ فردی و جریانی در ایران اسلامی یاد کرد و افزود: اکنون نفوذ در ایران رخ‌ داده است و اینکه برخی از افراد ساعاتی بعد از سخنان رهبری خلاف ایشان سخن می‌گویند، نمونه‌ای از نفوذ است.

نقدی رسیدن به مادیات دنیوی را عامل اصلی افزایش نفوذ‌گران در ایران اسلامی دانست و ادامه داد: اگر شخصیت‌های دنیاطلب مسئولیت‌های کشور را بر عهده داشته باشند مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد می‌شود؛ بر اساس گفته یکی از نمایندگان مجلس 6 نفر از اعضا کابینه دولت ثروتی بیش از هزار میلیارد تومان دارند، این افراد با این حجم از ثروت وقتی برای خدمات‌رسانی به مردم ندارند و امام خمینی(ره) نسبت به این خطر هشدار داده بودند.

وی با بیان اینکه افراد قدرت‌طلب به دنبال تکیه کردن به کدخدای منطقه هستند، خاطرنشان کرد: تربیت دانشجویان بر اساس علوم انسانی غربی سبب شده است جامعه نفوذ را پذیرا باشد.

نقدی خاطرنشان کرد: وزیر خارجه ایران اسلامی علوم غربی را آموخته به همین علت همانند وزرای خارجه دیگر کشورهای غربی عمل می‌کند و علمی که از آن تحلیل امام راحل(ره) و رهبر انقلاب اسلامی برخاسته به او آموخته نشده است به همین علت نفوذ به راحتی در کشور رخ می‌دهد و وقتی که از حرکت بر مبنای ایمان به وعده‌های خداوند سخن می‌گوییم به ما می‌خندند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ملت باید بسترهای نفوذ در نظام اسلامی را از بین ببرند، اضافه کرد: با وضعیت کنونی دانشگاه‌ها اندیشمند سازگار جای اندیشه جهادگر را می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تغییر باورها اولویت اصلی نقشه‌های دشمن است، تصریح کرد: افراطی بودن بسیج، رسیدن به رفاه با استفاده از سبک زندگی غربی، پیشرفت علمی، فنی و اقتصادی ایران در گرو رابطه با آمریکا، تغییر رویکرد و اهداف آمریکا گزاره‌های القایی دشمن در جامعه اسلامی است که برای گسترش آنها در تفکرات مردم اقدامات روانی و عملیاتی از جمله اسیدپاشی و حمله به سفارت عربستان را انجام می‌دهند.

نقدی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تغییر نکردن هویت آمریکا یاد کرد و ادامه داد: رخدادهای سفر رم و فرانسه خنجری بر پیکر اقتصاد مقاومتی است زیرا این اقدامات بر ضد اقتصاد مقاومتی و در صورت استمرار آنها باید دانشگاه‌های فنی کشور را تعطیل کنیم.

وی فروش نفت خام و خرید مصنوعات را از اقدامات مذکور برشمرد و با اشاره به اقدامات فرانسه در طول 36 سال اخیر برای تضعیف نظام اسلامی، گفت: کشورهای اروپایی در فتنه و تحریم‌های اقتصادی نقش مهمی داشته و در جریان 1+5 گاهی از آمریکا نیز جلوتر حرکت کرده‌اند اما اکنون باید پول‌های نفت را به آنها داده و ایران را به بازاری برای فرانسه تبدیل کنیم.

نقدی یادآور شد: رئیس جمهور در کشور فرانسه حضور یافت اما وزیر خارجه این کشور از او استقبال رسمی کرد و مصاحبه مطبوعاتی این مقام مسئول نظام اسلامی در ایتالیا زیر چکمه مجسمه سردار متجاوز به ایران انجام شد که این موارد از نتایج نفوذ است.

وی به توهین نخست وزیر فرانسه به پیامبر اسلام اشاره و عنوان کرد: مطرح کردن خرید هواپیمای ایرباس توسط برخی رسانه‌ها جنگ روانی است زیرا این امر که هزینه 128 میلیاردی را برای کشور به دنبال داشته نمی‌تواند مشکل اشتغال ملت را برطرف کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی طی دو سال اخیر با مشکلات جدیدی روبه‌رو شده است، اظهار کرد: اگر گزاره بهبود اقتصادی ایران مشروط به ارتباط با آمریکا حذف نشود مشکلات ایران بیشتر می‌شود، طی دو سال گذشته شاخص‌های علمی کاهش اما درصد طلاق، پرونده‌های قضایی و سن ازدواج افزایش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان‌های اطلاعاتی غرب برای رسانه‌ای کردن خرید ایرباس‌ها هزینه کرده‌اند مطرح کرد: وقتی کشوری 118 فروند از یک مدل هواپیما را خریداری می‌کند حداقل باید در 20 درصد از ساخت آن مشارکت داشته باشد، این نوع خریدها برای شیخ نشین‌های عربی بوده نه کشوری که به دنبال پیشرفت است.

نقدی نیروی انسانی، دانش و فناوری، مواد اولیه، بازار مصرف، سرمایه مالی و انرژی را از عوامل اقتصاد موفق خواند و مطرح کرد: نیروی انسانی مناسبی در نظام تربیت شده و با وجود کاهش پیشرفت علمی دانش کنونی نظام در سطح دنیا جایگاه مناسبی دارد.

وی از میزان انرژی و مواد اولیه موجود در ایران یاد کرد و گفت: 80 میلیون دلار بازار داخلی، 400 میلیون دلار بازار همسایه و 2 میلیارد دلار بازار خارجی بدون قابلیت تحریم در دسترس ایران اسلامی است؛ قرارداردهای نفتی استعماری به بهانه افزایش نقدینگی است در صورتی که نقدینگی مالی مناسبی در کشور وجود دارد به همین علت دولت توانست 130 هزار خودرو را طی 6 روز به فروش برساند.

نقدی اضافه کرد: اگر اطراف ایران را دیوار بکشند نظام و مردم می‌توانند با تکیه بر داشته‌های داخلی خود به رفاه برسند زیرا عناصر موفقیت اقتصادی با عنایت خداوند در ایران وجود دارد اما مدیریت مناسبی در کشور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ارزش‌های جامعه اسلامی تغییر کرده است، عنوان کرد: خودباوری در عرصه‌های صنعت و اقتصاد وجود ندارد در صورتی که با مدیریت می‌توان در این عرصه‌ها به موفقیت رسید.

نقدی به گفته برخی از مسئولان مبنی بر حضور مدیران خارجی در ایران اسلامی اشاره و مطرح کرد: اگر مربی فوتبال را از خارج کشور می‌آورند برای برطرف‌سازی نزاع‌های داخلی است نه ضعف توانایی مربی‌های ایرانی، در عرصه اقتصادی هر روز با کشورهای خارجی باید رقابت کنیم، حضور مدیران خارجی در کشور سبب می‌شود او به خواسته‌های طرف خودش فکر کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان از نگاه رهبر انقلاب اسلامی نسبت به اقتصاد وابسته به غرب یاد کرد و ادامه داد: برخی به دنبال حضور سرمایه‌های خارجی در ایران هستند اما این سرمایه‌ها با مذاکره هدایت نمی‌شود زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال سود بیشتر هستند و اگر صنعت داخلی از جمله کارخانه‌ها‌ ضرر کنند نمی‌توانیم سرمایه خارجی را در کشور جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: افراد چینی در اردبیل کارخانه فولاد ایجاد کرده اما اکنون ورشکست شده‌اند، وقتی محصولات از خارج وارد می‌شود ظرفیت داخلی نظام بدون استفاده می‌ماند.

نقدی وضعیت تولید کشور آمریکا را نامناسب دانست و افزود: آمریکا 20 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و هر روز 2.5 میلیارد دلار به آن اضافه می‌شود، اگر دزدی منابع نفتی عربستان، لیبی و دبی نبود اقتصاد این کشور شکست می‌خورد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن فناوری‌های نامناسب را به ایران انتقال می‌دهد، تصریح کرد: اگر اقتصاد داخلی کشور توانمند نباشد سرمایه‌ها از کشور خارج می‌شود، بخشی از سرمایه داخلی نظام در خرید ایرباس به کشور فرانسه فرستاده شده است.

نقدی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در مورد نقش آمریکا در انتخابات جاری یاد کرد و افزود: خطر نفوذ در انتخابات وجود دارد زیرا در این انتخابات رقابت‌های جناحی وجود ندارد و مجلسی که در مقابل استکبار موضع می‌گیرد با مجلسی که سخنان استکبار را دنبال می‌کند تفاوت بسیاری دارد زیرا بدون آرمان ایستادگی در مقابل استکبار وضعیت آینده نظام نامشخص است.

وی اضافه کرد: نیروهای انقلابی باید برای انتخابات مجلس در کنار یکدیگر قرار گیرند تا از رقابت‌های نادرست جلوگیری شده و بستر برای حضور افراد ناآگاه فراهم نشود، طبق سخنان رهبری باید به لیست تعیین شده توسط افراد مومنی که در فتنه‌ها گمراه نشدند، رای بدهیم.
ناشناس
Germany
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
خیلی جالبه فرمانده بسیج فردای سفر رئیس جمهور میآد خیلی راحت مواضع رسمی کشور و شخص دوم کشور رو که منتخب مردم هست تخطئه میکنه. واقعا حیرت انگیزه . واقعا دنبال چی هستید ؟ چی رو می خواهید ثابت کنید ؟ می خواهید به مردم داخل و کشورهای خارجی ثابت کنید که باید با ما ببندید؟ هر انتفاقی باید با اراده ما باشه؟ با مردم صادق باشید , واقعا دنبال چی هستید؟
گرگ گرسنه
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
ایجاد سازمان ها و موسسات محیط زیستی نشاندهنده نفوذ غرب است؟!!!! چشم از فردا سازمان ها و موسسات دشمن محیط زیست تشکیل می دیم تا خیال آقای نقدی راحت شود.
پایدار در راه
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
سردار راست میگین. سرمایه گذاری رو این کشورهای غربی کار بیهوده ایه. بهتره رو نیجریه، جیبوتی و زئیر و کنیا سرمایه گذاری کنیم تا ارز وارد کشورمون بشه.
اخخخخخخخخخخ حالم به هم خورد از این تحلیل های سخیف
ناشناس
United States
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اين حرفها چه ربطى به ايشون داره، مگر كشور وزارت خارجه نداره كه هر كسى از راه ميرسه وهرچه دلش ميخواد بدون در نظر گرفتن مصالح كشور ( بعلت....) آب به أسياب دشمن ميريزند. قرار نيست هر كسى تريبونى بدست گرفت هر چه را كه بطور غريزى" نفوذى" تشخيص دهد براى حفظ اتصال منصوبانه خود به دنبال قافيه هاى خوشايند براى منصوب گران باشند. ميدانم چاپ نميكنيد، ولى نوشتن براى تمرين دموكراسى مجازى شايد بد نباشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آقای نقدی (همه فن حریف)مثل اینکه شما وهمعقیده هات چشمتون نمیبینه یک دره ذلخوشی مردم بدبخت رو که ادعاها وحرفاتون جزبدبختی براشون نداشته راستی چرا یک بار توانتخابات شرکت نمیکنی ببینیم چند مرده حلاجی که به منتخب مردم گیر میدی
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۶۴
saber
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
به ایشون پیشنهاد میکنم بین مردم زندگی کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اولین تاثیرات قطع شدن منافع عده ای و عصبانیت حاصل از اون
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
نخوندمش.ولی کار دکتر ظریف خیلی ارزشمنده در حد اسطوره
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
فرضا همه حرف های شما درست...
چه کسی و چه موقع باید این کارها انجام شود،این استفاده از همه ظرفیت ها کی عملی میشه؟؟!!
نکنه میگید ما باید رای میدادیم به آقای استفاده از ظرفیت ها!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
قرارداد با پژو براي توليد كردن ماشينهاي زاغارتي كه همين الان هم تهران را تبديل به پاركينگ كرده خيانت ملي است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
خطر ناک ترین آدمها برای نظام و مردم امثال شما زیاده خواهان مستبد هستید.
محمدمهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اخی فکر کنم بنده خدا ترسیده میدونه دیگه دوره امسال ین تموم شده.عخیییییییییی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
نفس ایشان از جای گرم در می آید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
بله؛ اگه هواپیماها سقوط کنه مشکل اشتغال هم حل میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
خیلی دوست داشتم ایشون رو بذاریم رئیس جمهور ببینیم اصلا ایتالیا راهشون میده یا نه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
سفرهای اروپایی روحانی، موفقیت های حاصله و بازتاب های بسیار مثبت آن ضربه مهلکی به مخالفان دولت بویژه تندروها وارد کرد.
این سخنان، برنامه اعتراض در جلوی ساختمان وزارت نفت و اخبار مغرضانه صدا و سیما همگی در راستای کم اثر کردن این موفقیت برنامه ریزی شده اند.
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
صبح بخیر آقای نقدی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
سوادش چیه که تو همه چی اظهار نظر میکنه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
منظورش از دانشگاههای فنی لابد دانشگاه امام صادقو ایناس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
شما راست میگی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
ما نفهمیدیم این آقا نظامی است ؟ اقتصاد دان است؟ جامعه شناس است؟ استاد الهیات است؟ حقوقدان است؟؟؟؟ ماشالله در همه امور استاد مسلم است!!!
یوسف
Germany
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آفای نقدی، لطفا در کار دولت دخالت نکنید. سرتان به کار خودتان باشد. این دولت هم خوش کار است و هم بلد هست که چگونه از حقوق های از دست رفته دفاع کند. اگر قرار باشد هر کی از یک جایی اظهارات رسانه ای بکند جز تشویش اذهان عمومی کاری نکرده است.
شما که براحتی میتوانید نظرتان به رییس دولت برسانید....
ناشناس
United States
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
خوب ٨ سال بطور كامل همه نهادهاي كشور در اختيار همفكران شماو اين تفكر بود نتيجه اش هم ديديم
احمد
United States
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
چقد حرف میزنه این
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
از نظر این آقا به عنوان مثال نو سازی صنعت هواپیمایی کشور و بالا بردن امنیت پروازی برای استفاده ایمن مردم کشورمون و .....خنجر زدن به اقتصاد مقاومتی معنی میشه. انشاالله خداوند درک بهتر مسائل و مشکلات واقعی مردم رو به این حضرات عنایت فرماید.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
باشه تو خوبی
ناشناس
United States
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
ایشان وهم رهبری کشور را دارند ؟ یا از وضعیت مردم بی خبرند ؟ ویا در چه مسئولیتی هستند که در هر مورد اظهار نظر می کنند
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اصلا شما خوب همه مردم دنیا بد
اصلا امریکا با رشد اقتصاد 3.2 درصد برشکسته ایران بعد 6 سال رشد اقتصادی منفی جزیره ثبات
اصلا شما بهشتی باقیه مردم دنیا ته جهنم
اصلا ما بخوایم کشورمون از تو بهشت برین بره جهنم باید کی رو ببینیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آقای نقدی برای طرز تفکرت متاسفم.
ناشناس
United States
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
خوب ٨ سال بطور كامل همه نهادهاي كشور در اختيار همفكران شماو اين تفكر بود نتيجه اش هم ديديم
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
کاسبان تحریم؟؟؟؟؟؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
واقعا" امثال شماها و همفکرانتون مردم رو چی فرض کردید. نمی خواهید دست از سر این ملت بردارید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
افکار دگم و پوسیده.
محمد ع
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
سردار محترم 8 سال مملکت دست منتخب و عزیز دل شما بود نتوانستید جز بدهی و دزدی چیزی را به مردم و جامعه تحویل دهید حالا فکر اقتصاد مقاومتی افتاده اید آیا نمردم بایستی با هواپیماهای 40 سال پیش سفر کنند
این ارقام بدهی و درماندگی صنعتی آمریکارا از کجا میاورید
بابا ملت نباید در این مملکت روز خوش داشته باشند و هر ر.ز باید با دنیا بجنگیم
بابا فلسطینی ها هم مارو بازی گرفتند
بهتره با هم همدل شویم و دنبال آبادانی این مرز و بوم و دفاع از شیعه در مقابل دشمنان اصلی و تاریخی آن که وهابیون و اعراب جزیره العرب می باشند باشیم نه تضعیف خود در داخل بله خرید این همه هواپیما بدون دانش ساخت منطقی نیست ولی این امر برای هیچ کشور مشابهی هم اتفاق نیافتاده است و غیر عملی است چون ما یک هواپیمای ملخی هم نمیتوانیم بسازیم اصلا یه خودروی روز دنیا تو تولیدات مان نداریم اونوقت ایرباس بیاد با ما شریک شه
پس وقتی در داخل این گونه از هم ایراد بنی اسراییلی میگیریم این یعنی راه نفوذ را باز کردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
راس می گی سردار، کو گوش شنوا!!!! بابا چرا باید از این به بعد ایرانی جماعت تو سوانح هوایی کمتر تلفات بده؟!!!! چرا باید ایمنی خودروهامون ارتقاع پیدا کنه و این هم منجر به امنیت جانی بیشتر ایرانی ها بشه؟ چرا؟!!!! نه واقعا چرا؟!!!!!! ببینید دوره دکتر محمود رو. چقدر خوب بود هر ماه لااقل یه هواپیما می افتاد. آمار تلفات جاده ای مون چقدر بالا بود. یادش بخیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
افکار تاریخ گذشته .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
یه مشت مزخرفات.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
در حوزه خودتان صحبت كنيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
چقدر حرف زده...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
فکر کنم سوخته.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
شما برو دنبال نظامی گریت .ازاقتصاد چیزی بلد نیستی فقط شعار میدهی.8 سال دوره احمدی نژاد کاری نکردید .همش شعار شعار شعار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
شما خودشو ناراحت نکن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
یکی ایشان را بگیرد دارد به مایلی کهن دوم تبدیل می شود مثل اینکه خیلی ترسیده,,
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اگر من هم اینقدر عایدی ودرآمد داشتم با صدای بلند مرگ بر همه ی کشورها نه همه ی جهان می گفتم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
ای کاش کمی هم استدلال می کردید و حرف حساب می زدید.
alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
شما بهتر بود زمان رفیق عزیزتون (رییس جمهور قبلی) حملاتتون رو بیشتر میفرمودید و در اون زمان مشکلات طلاق و معیشت رو مطرح میفرمودید جناب سردار.........
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
ممنون شدم.کاری نداری؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
خدا شفا بده
ناشناس
-
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
راست میگه بنده خدا .خب هواپیمای پیشرفته مسافری را از شرکت تولیدی نقدی و شرکاء میخریدید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آقای نقدی کی گفته شما باید در مورد همه چیز اظهار نظر کنی؟ میشه به عنوان یک مسئول یک مورد از دستاوردهای مثبت خودتون رو در طول این همه سال بیان کنید تا مردم از خدمات شما آگاه بشوند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
نقدی به نمایندگی از شرکت های نهادهای خاص که ده ها هزار میلیارد سرمایه های مملکت رو بالا کشیدن و سندش رو بنام خود کردن و می بینن که صحنه داره عوض میشه این حرفا رو میزنه. در واقع درد واسطه گری داره نه "اقتصاد مقاومتی"! میگه با ما قرارداد ببندین تا ما هرچی خواستیم به شما قالب کنیم وگرنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
jalil
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
فکر کنم به نظر ایشان باید آقای احمدی نژاد یا کسی مثل اون دوباره بر سر قدرت بیاد و وبا ایجاد تحریمهای جدید باعث شکوفایی اقتصاد و استحکام ایمان این ملت بشه و بنا به گفته خودشان دور ایران را هم مثل کره شمالی دیوار بکشیم و در داخل هواپیمای ایرباس ( همانند آن ) را به کمک دانش بومی دانشگاه های صنعتی بسازیم و همانند 8 سال حکومت جناب احمدی نژاد بتوانیم با حکومت دست پاکان دست اجانب را از نعمتهای این مرزو بوم کوتاه کنیم انشاالله ؟
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
سلام
آخه چه دلایلی است که ایشان اورده است ؟ این چه حرفهایی است که علیه مسئولین طراز اول میزنند؟ یعنی ایشان فکر میکنند با کشیدن دیوار و قطع ارتباط میتوانیم بخوشی و نیکبختی زندگی کنیم؟
مگر میشه و مگه داریم کشوری منزوی بتواند از پس مملکت با این وسعت خرابی را آباد کرد؟
خرابی های 8 ساله آن محمود خان مگر حالا حالا قابل جبران است؟
نفت بالای 100 دلار و درآمد 800 میلیارد دلاری معلوم نشد که کجای این مملکت مصرف شد؟ و هیچکس هم سئوالی نکرد و شاید نخواهند پرسید.
حالا تنها دولت با این یارانه که کل مبلغ نفت را میبلعد چگونه به تولید و اشتغال بیاندیشد. صنایع در مرخصی اند - چرخ تولید در شرف ایستادن - بیکاری بیداد میکند .... حرف زدن راحتتر است تا عمل کردن. من که به شخصه غیر از یک مشت .... مطلبی از ایشان نشنیده ام - بقیه را نمیدانم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
سردار جان من کوتاه بیا. تو این یه زمینه نمی شه نظر ندید؟ برو برو بچه ها را جمع کن خوش باش. جان هر کسی که می پرستی نکن این کارو
مريم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
به عنوان يك روان شناس توصيه مي كنم برخي افراد برن يك تست شخصيت بدن من شك دارم به سلامت روحي برخي افراد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
عزیزم پاشو دیگه صبح شده.!
کسری
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
ربطی به شما داره عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آقای دکتر نقدی واقعا" خسته نباشید ما واقعا" به درجات بالای علمی و .....شما افتخار میکنیم.تو رو خدا مسئولین مراقب ایشون باشند من می ترسم ایشان رو کشورهای دیگه برای پیشرفت خودشون بربایند.
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
درست میگه. ما فقط باید با عراق سوریه کره شمالی و جزایر کومور ارتباط داشته باشیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
بابا بسه دیگه نفستون ازجای گرمی درمیاد تحریم ها برای انثال شماعالی بود......درست می فرمایید مردم هم به درک نمیدونم کی جنابعالی راقیم قرارداده که تو هر کاری دخالت میکنی بهت مربوط باشه یانباشه
رضا ک
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
فقط این میفهمه
حامد
Germany
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
حتما مثل دوران تحریم باید دولت می گذاشت دوستان شما جنس ینجل از چین بیارند ؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
نقدى اگه كار خودش رو درست انجام بده رضايت خاطر مردم رو به همراه داره اما نمى دونم چرا تو كارهايى كه به اش ربط نداره اين قدر احساس تكليف مى كنه؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
حتما میخوان یاک 40 بسازن؟
افسوس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
دستاورد . دانشكده فني ، شيب .......
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
واقعا چرا کسی به ایشون تذکر و اخطار نمیده؟
البته شایدم باهاش موافق باشن!
غریبه
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اگه چند بار رحف درستی زده باشه این یکیشه
انصافا این همه بیکاری!!
بعد قرارداد خرید؟!!
sds
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
خدا شفاش بده . لين كاريه كه از دست ما بر مياد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
نه تو خوبی
ناشناس
Kazakhstan
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آیا رهبری اجازه می دهد تا این اندازه نیروهای مسلح به ارکان نظام حمله کنند؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
گر تو بهتر میزنی بستان بزن !!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
مگه رئيس جمهور تو كار سپاه و بسيج دخالت مى كنه كه شما به خودتون اجازه اظهار نظر مى دين!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
مانفهمیدیم این کشور چندتاصاحب داره؟مگه مسئول روابط خارجی رییس جمهور و وزیرخارجه نیستن؟مگه آقای نقدی نظامی نیست و فقط نباید تو حیطه وظایف خودشون اظهارنظرکنه؟چرا همه تو همه چی دخالت میکنن؟؟؟؟مگه رییس جمهور تو بسیج دخالت میکنه؟
شهرآشوب
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
جناب نقدی شما اجالتا اندرون از طعام خالی دار تا در آن نور معرفت بینی! بعد در مورد اقتصاد مقاومتی صحبت کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
یک کلام :: روحانی مچریم خیلی خیلی خیلی هم مچکریم والسلام
ناشناس
-
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
مگه كسي به شما راي داده ، شما به اقتصاد مقاومتي با بيت المال ادامه دهيد ....
ناشناس
United Kingdom
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آخه تو چیزی از اقتصاد و دانشگاه میدونی?? تو نظامی هستی و برو برس به امور مرتبط با تخصصت که البته اگر داری.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
سردار نقدی نگویید بگویید ابوالتخصص یا پدر همه تخصصها، او همانند احمدی نژاد در همه زمینه ها متخصص است.
ناشناس
United Kingdom
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
یکی نیست بگه آخه مگه تو اصلا میدونی اقتصاد و دانشگاه چیه??
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اگه میدونست این حرف و نمیگفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
نقدی جان الان دوره دیوار کشی دور کشورها گذشته بود
میدونم که عشق چین هستی و دوست داری که دور کشورمون رو مثل اونها دیوار بکشی ولی.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
مگه کره شمالی هستیم که دورمون دیوار بکشن
ناشناس
United States
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
بزرگترین ضربات به کشور در 8 سال دولتهایی بود که از نظر فکری از دوستان شما و اکثرا هم تحصیل کرده دانشگاهایی بودند مورد تایید شما. دست از شعار دادن بردارید
وحید
-
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آیا از دستاوردهای جیوتی ، سومالی ، بورکینوفاسو .... حمایت میکنید؟
از فقر ، بیکاری ، فحشا و ... پشتیبانی میکنید؟
شما منتخب مردم اید؟
ناشناس
Russian Federation
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
واقعا حرفتون متین!
چرا بیست و هفت میلیارد دلاربدیم ایرباس بخریم تا مردم بدون اضطراب سوار هواپیما بشن!
این بدیم دانشگاها . ایرباس طراحی کنن و بسازن!
مگه خودرو نساختیم تو این ۳۷ سال!!
یا بدیم یه نفر مثل بابک زنجانی یا.هر کی دوستان میگن.. حداقل اونطوری ریس جمهور سرزنش نمیشه!! واسه رقم های بزرگترش هم در اون صورت نمیشه!! تا هفتصد میلیارد دلارم جا داشت!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
این آقا در همه موضوعات تخصص دارند؟ رسما نظامی هستند اما عملا در سیاست دخالت می کنند! در اقتصاد نقد و نظر دارند! خلاصه در همه حوزه ها شاهد افاضات ایشان هستیم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
داروی سیتالوپرام خواب آور و دور کننده هر گونه افکار مزاحم و هذیان و ... است . برخی مسئولین بخورند برای ملت ایران بهتره.
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
شبیه ترین فرد به احمدی نژاد کیست؟ اگر گفتی!! جواب: نقدی!! چرا؟ چون در تمام مسائل صاحب نظر است!!!!!!! آخر برادر من شما اگر نظامی هستی ( که به نظر من نیستی ) فقط در رابطه با حوزه کاری خودت اظهار نظر کن؛ به خدا عجب مملکتی داریم؛ آخر این همه آدمهای صاحب نظر؛ فکرشون بزارن روهم به اندازه فکر حضرت عالی قد نمی کشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
سردار تو رو خدا دست از ریاست بردار. آخه سردار رییس سازمان .... مستضعفین هست و وقتی مستضعفی وجود نداشته باشه، ریاست بر آن سازمان هم بی معنی میشه. خسته نباشی سردار.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آقاي نقدي شما آيا سياستمداريد آيا چيزي از سياست مي دانيد شما چكاره مملكتيد كه در هر مورد نظر مي دهيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
به خدا که خیلی بی سوادی سردار
کارشناس اقتصاد بازار
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اخیرا آقای نفدی در هر سخنرانی انتقاد بسیار تند و برپایه ی آمارهای اشتباه از دولت و عملکرد دوساله ی اقتصادی این دولت میکند . ومن میخواهم در قسمت نظرات به این سخنپراکنی ها جواب بدم >
ایشان میگویند دراین دوسال شاخص های اقتصادی روبه افول رفته ویا عمودی شده وضعیت اقتصادی دارد به مرحله ی هشدار میرسد .
البته ایشان نگفته اند منظور از افول درکدام شاخص است و عملکرداین دولت درکدام شاخص نگران کننده استب ه عنوان کسی که ذره ای از دریای علم اقتصاد میدانم . اصولا شاخص های اصلی هر اقتصادی به 4 مورد تقسیم میشود ! نرخ رشد اقتصادی و تورم و بیکاری وارزش پول ملی.اینکه .اگرباتورم شروع کنیم افول شاخص تورم دراین دوسال بسیار چشمگیر ومناسب بوده است بطوری که 33درصد کاهش تورم راداشتیم و سردارنباید ناراحت شود این کاهش بد نیست .در زمینه ی رشد اقتصادی درسال 91 مارشد 6/8- ودرسال 92 تامرداد 4/4- راداشتیم ودرسال 93 این رشد بنابرگزارش مجلس اصولگرایی مثبت بوده !خدمت سردار عرض کنم که طبق آمار رسمی سال 93 حدود 3درصد و درسال 94 حدود 1درصد تابه امروز بدونه درنظر گرفتن دوماهه ی آخر که معاملات درتمامی بازار ها درحال از سرگیری است رشد 1/1 مثبت ! پس در زمینه ی رشد اقتصادی هم مادربحران نیستیم . وبلاخره ارزش پول ملی .اول برای سردار توضیح میدهم ارزش پول ملی چیست : ارزش پول ملی همون نرخ برابری ارزش ریال با ارز است . خب دردولت مطبوع شما در خرداد 92 نرخ ارز 4100 تومان در بازار خرید وفروش صورت میگرفت ودردی ماه سال 94 این رقم به3600 رسیده پس ما کاهش ارزش پول نسبت به دوسال گذشته نداشتیم و اتفاقا اگر برمبنی حقیقی پیش میرفتیم الان نرخ دلار با توجه به تورم 3ساله ی ایران و آمریکا که (45+17+13)-(2+2+2).4100قیمت روال عادی ارز باید 2829 تومان افزایش پیدامیکرد که دولت روحانی نه تنها افزایشی در قیمت نداده بلکه قیمت را 500 تومان یا 8درصد زیر قیمت سال92 نگهداشته .
ومطلب دوم بیکاری ک نرخ 12/2 درصد حفظ شده امادرچه شرایطی ؟ درآمد 960میلیاردی کجا 54 میلیاردی کجا .صف فارغ التحصیلان دردولت 11 کجادردولت مطبوع شما کجا .جالب اینجاست که در8سال مدیریت شما با آن درآمد نجومی
اسمان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اقای روحانی رییس جمهور محبوب به این حرفها توجه نکن. ودر جهت ابادانی کشور به تمام دنیا سفر کن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
لطفاً بزارید ملت نفس بکشد
سختی بس است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
ایشان اطلاع ندارند که همین الان دانشکده های فنی ما به علت عدم ارتباط با فن آوری های روز در واقع به نوعی تعطیل هستند!
قرابني
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
واقعا متاسفم براي اين افراد !!!!!
ناشناس
United Kingdom
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
خیلی مواظب باش سردار که گوش به حرف افراد نادان و در جبهه دشمن ندهید؛ مطالبات افراد فنی تکنولوژی و سرمایه است تا ایران آباد شود ....
سهیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
نقدی با بیان اینکه آمریکا 46 میلیارد دلار از سرمایه بلوکه شده ایران!!!!!
سردار 2/6 بود که 1/7 برگشت خورد !
((رئیس جمهور در کشور فرانسه حضور یافت اما وزیر خارجه این کشور از او استقبال رسمی کرد و مصاحبه مطبوعاتی این مقام مسئول نظام اسلامی در ایتالیا زیر چکمه مجسمه سردار متجاوز به ایران انجام شد که این موارد از نتایج نفوذ است.)))برطبق تاریخ این آدم شکست خورده تاریخ مشیرودوله پیرنیا در بخش اشکانی صحت این ادعا را با ادله ی هرودوت رد کرده ! درضمن پاسخ بمن بدیدچه شده است تاریخی که تادیروز ننگتون بود حالا شد ترازوی عزت ؟چه شده است شکست ضالمان باستان ومستکبران باستان برای شما مهم است ؟ شما که تادیروز به چهارتا ستون و شیرشکسته رحم نمیکردید حالا ازتاریخ صحبت میکنید ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
ایشون قصد و غرضی ندارن. فقط منظورشون اینه که این قرارداد ها توسط سپاه و با 10 برابر قیمت انجام بشه!
آندیا مارچوزیان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
حالا جدیدا شعار شده از سوی حامیان تحریم وفساد که معیشت مردم چه میشود !؟ یا وای از معیشت !؟ نمیخوام دوباره ازتورم و فساد 960 میلیارد حرف بزنم .میخوام بامنطق خودشون حرف بزنم .
مگر شما نبودید که میگفتید مردم یک وعده غذا بخورند !؟
مگرشما نبودید که میگفتید برو به مالک بگو از طرف خیمه های معاویه برگردد اینجامردم دینشان رابه شکمشان میفروشند ؟
مگرشما نبودید که میگفتید مردم گرسنگی بکشند چون گرسنگی عزت است ؟
حالاشعار معاش میدهید؟300 میلیارد دلار ازپول مردم گم کردید صداتون درنیامد!!!!!!!!!
خرید هواپیماها . همین آدم های منتقد بیسواد دائم میگند چرا هواپیمای قسطی خریدید .یادشون رفته چه انتقادهای از طریق چرندپراکنی هاو کذا نیوزها به دولت کردند چرا هواپیماها سقوط میکنه . حتی یک ترم یکی بازرگانی و اقتصاد هم میدونه صنعت هوایی نو سازی و فن آوری جدید دراین صنعت چه آثاری برا اقتصاد داره ! آقایونی که دم از شغل کار میزنند در 8سال فقط برای شرکتهای اماراتی و ترک و باخلبان خارجی کار درست میکردند .محمودشون که میگفت8 سال 16 میلیون شغل ایجاد کردیم البته برای چینی ها !نرخ رشداشتغالش 0 بود !!!!!!
اوج حقارت و انزوای سیاسی رامیشه درپسابرجام از سخنرانی هاشون دید !معیشت وبیکاری ؟؟؟!!انقدرسفر روحانی به اروپا بزرگ وعظیم بود بیچاره ها دست به تحریف تاریخ زدند و رسانه ی جلیلی هم از استقبال ها ها حرف زد ! البته یادشون رفته بود دکتر محبوبشون رابه شام دیپلماتیک دعوت نکردند و پشت تیریبون 140سانتی در سفر به قطر قرارش دادند آنجایی که پادشاه قطر دستها وسینه هاش مشخص بود رییس جمهورایران چشمهایش! دول خلیج عربی هم یادمونه .البته اگرگفته مخالفان هم درست بشه باید نام فارس میآمد! اگرخلیج بود چرا رییس جمهور رفت جایی که اسم فارس را حذف کرده بودند ؟؟؟
ونکته ی بعد مجسمه ! البته در صحت اینکه برطبق تاریخ هرودوت این مارکوس شکست تلخی ازایران خرده (که اصلا فاتح ایران نبوده ) به مشیروالدوله پیرنیا هم مراجعه کنیم میفهمیم مخالفان روحانی چقدر بیسواد و جاعل هستند !چه شده است تاریخی که تادیروز ننگتون بود حالا شد ترازوی عزت ؟چه شده است شکست ضالمان باستان ومستکبران باستان برای شما مهم است ؟ شما که تادیروز به چهارتا ستون و شیرشکسته رحم نمیکردید حالا ازتاریخ صحبت میکنید ؟
میدانم بدجوربه انزواکشیده شده اید !درکتون میکنم سخته خیلی سخت!!!
آقای نقدی بد به انزواکشیده شدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
دوران پسا برجام شده دوران فراسوزش بعضیا. اینا باید آب سرد بخورن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
فکر نمی کنم اگر کسی در هر زمینه ای نظر ندهد مردم بگویند طرف هیچی حالیش نیست یا حرف زدن بلد نیست ; البته یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به بشر اعطا نموده تفکر و تعقل می باشد که هر کسی بیشتر استفاده نماید به خداوند نیز نزدیکتر خواهد شد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
100هزار میلیارد تومن پول دادیم برای هواپیما
به نظرشما 18000 کشته سالیانه در جاده های کشور در الویت نبود!!!!
وجدان های آگاه قضاوت کنند
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
بسیح متعلق به آحاد مردم است . یخاطر حرمت خون شهدا یکی به ایشان تذکر دهد در حیطه کار خود عمل کن . سیاسیون به کار خود خوب واردند در ضمن زیاد صحبت کردن توسط امامان نکوهش شده است . و به قول روانشناسان یک نوع بیماری است به نام................
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
جناب نقدي عزيز
هدف اقتصاد مقاومتي، جلوگيري از مصرف گرايي است.
در سفر جناب روحاني قراردادهاي "سرمايه گذاري مستقيم" فرانسه و ايتاليا در بخشهاي مختلف ايران بسته شد نه قرارداد "واردات كالاي مصرفي"
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
شما اول لطف کنید اقتصاد مقاومتی رو تعریف کنید ببینیم خنجری خورده یا خیر! اقتصاد مقاومتی شما یعنی اینکه مردم دنبال یک لقمه نون باشند و شما به دنبال کشور گشایی!!!
ناشناس
Germany
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
احسنت زدی به هدف
بهراد
-
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
یکی نیست ایشونو از توهم توطعه دربیاره یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
من نمیدونم مگه آدم باید راجع به همه چیز و همه کون و مکان هستی نظر بده؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
راست میگه دیگه می آمد هواپیما و ...را از بقالی سرکوچه ما می خرید یا لااقل دسته دومش را از ترکیه و امارات می خرید. این کارها چی معنا داره برود در سرزمین کفر از کفار هواپیما و تجهیزات مدرن بخرد.
وزیر امور خارجه نباید با سواد و مسلط بر حقوق بین الملل باشد یکی را بگذارید که غرب زده نباشد و به زبان شیرین فارسی صحبت کند. چه معنا دارید وزیر امور خارجه زبان انگلیسی که زبان کفار است را بداند؟
بینا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
بهتره اداره کشوررا مدتی به ایشان محول نمود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
فرارو چرا توهمات این آقایون رو منتشر میکنی؟قصدت چیه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
خدا شفا بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
قدی اضافه کرد: اگر اطراف ایران را دیوار بکشند نظام و مردم می‌توانند با تکیه بر داشته‌های داخلی خود به رفاه برسند زیرا عناصر موفقیت اقتصادی با عنایت خداوند در ایران وجود دارد اما مدیریت مناسبی در کشور وجود ندارد.
÷س بکشد
چرا در آن 8 سال نکشیده اید؟
چرا اینقدر عصبانی هستید؟
میدانید هواپیما چیست و در اثر سقوط آن همه مسافران میمیرند؟
میدانید یا نه؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
ایرباس ساخت چند کشورر دارای تکنولوژی است. چند سال باید صبر کنیم و چند کشته بدهیم تا توانایی تولید هواپیمابا تکنولوژی ایرباس داشته باشیم .اگر راست میگویند خود و خانواده شان از هواپیما انتونوف 151 استفاده کنند.
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
حرف جناب نقدي متين ولي اين حرفها در شرايط عادي جوابگو مي باشد نه ايران كه تحريم تكنولوژي است و عمرناوگان هواپيمايي ان بالآي ٤٠ سال است و هرروز حادثه مي افريند
ناشناس
United States
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
ادم خوبه داروهاش رو سر وقت بخوره.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
این آقا رئیس نداره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
منافع کی به خطر افتاده.ایران یا دوستان مثلا دلسوز
وارونه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
باز هم توهم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
سلام سردار در اقتصاد مقاومتی شک نیست .اقتصاد مقاومتی را با مقاومت اقتصادی نباید اشتباه گرفت آیا در اطراف شما کسی به بیماری ام اس مبتلا است من کسی را می شناسم که به دلیل تحریم باید ماهانه دومیلیون هفتصد هزار تومان پول داروی ام اس بدهد وحقوق ماهانه یک میلیون دویست هزار تومان است این جز کوچکی از عواید تخریم هاست البته که بازار برخی از برداشتن تحریمها کساد شد.مردم خودشان خوب وبد راتشخیص میدهند نیاز به تریبون نیست.عزت زیاد
ناشناس
United States
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
فقط 6% ایفون اپل در امریکا تولید میشود فروش این یک شرکت 230 میلیارد هست. تولید ناخالص کل ایران 360 میلیارد. ظاهرا نفوذ المانی ها و چینی ها و کره ای ها در امریکا خیلی هم مخرب نبوده.
ناشناس
Netherlands
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اینطور که ایشان می فرمایند باید درهای کشور را ببندیم و چرخ را از اول اختراع کنیم.
ناشناس
United States
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
در کشور کمتر کسی را داریم که دانش مهندسی اش در سطح ایشان باشد. متاسفانه برخی افراد مغرض ممکن است حرف ایشان را مسخره کنند و بگویند ساخت مشارکتی ایرباس کجا سابقه دارد و ایشان تفاوت ایر باس با پیکان را نمی دانند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
راست میگه دیگه می آمد هواپیما و ...را از بقالی سرکوچه ما می خرید یا لااقل دسته دومش را از ترکیه و امارات می خرید. این کارها چی معنا داره برود در سرزمین کفر از کفار هواپیما و تجهیزات مدرن بخرد.
وزیر امور خارجه نباید با سواد و مسلط بر حقوق بین الملل باشد یکی را بگذارید که غرب زده نباشد و به زبان شیرین فارسی صحبت کند. چه معنا دارید وزیر امور خارجه زبان انگلیسی که زبان کفار است را بداند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
بسیجیان عزیز!
ابراز تأسف ما را از داشتن فرماندهی با چنین تفکراتی پذیرا باشید. به امید روزی ک افرادی بصیر در رأس چنین مسئولیت های قرار بگیرند.
سکوت
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اندکی صبر سحر نزدیک است سردار روزهای شادمانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
پیشنهاد می کنم آقای نقدی را که از نوابغ دهر هستند و در همه علوم سرآمد و متخصص اقتصاد، سیاست، قضاوت، مدیریت، آموزش، پرورش، نفت، صنعت، پزشکی، غیر پزشکی، فیزیک، ریاضی، شیمی، صنایع کوچک، بزرگ، مدرن ، غیر مدرن و ... هستند با انحلال کابینه به عنوان وزیر امور خارجه ، داخله، صنایع و نفت و نیرو، دادگستری، آموزش و پرورش، وزارت علوم و بهداشت و...منصوب کنید تا شاهد پویایی و خودکفایی کشور در کمتر از چند ماه باشید. امتخانش مجانی است
مهدى
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اگه آزادى خارجيان محصول مذاكره نبود مثل آقاى احمدى نژاد با عذر خواهى و بدرقه انها توسط رئيس جمهور و كادو و كت و شلوار انجام مى شد
ناشناس
Canada
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
ایشون تو همه چی صاحب نظرن ماشالا فوتبال اقتصاد مسائیل نظامی روابط بین الملل کار افرینی و سینما نظام اموزشی قرارداهای نفتی. سوالی که داشتم اینکه اظهارات ایشون دخالت نیروهای نظامی در مسایل سیاسی نیست ایا؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
متأسفانه تفکر و عقیده غلطی رو داره بیان میکنه و البته مردم فریب نمی‌خورن. مرد حسابی این موضوعات چه ربطی به هم داره؟ ماهی باید تو دریا شنا بکنه. بچه آخرش باید پا به جامعه بذاره. هی بگیم بترسید، بترسید. هی بگیم نفوذ نفوذ. آخرش به چی میرسیم. ما چرا نفوذ نمی کنیم. چرا ما باید فرهنگ خودمونو گسترش ندیم. این چه طرز تفکری است؟ با دیوار کشیدن دور خودمون مسأله حل میشه؟ آیا چین و هند و کره و ... تحت نفوذند یا دارند فرهنگ، و اقتصاد خودشونو هر روز بیشتر گسترش میدن. آیا کره شمالی خیلی نمونه خوبیه که شما دنباله روی اون هستید؟
سعید از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
نقدی خجالت بکش تاکی دروغ ، ملت ایران شما کاسبان تحریم را نمی خواهند
محمد علیان
United States
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
ایران با داشتن دوستانی مثل نقدی نیاز به هیچ دشمنی ندارد.
ناشناس
Germany
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آقای نقدی مثل اینکه خودش مشکلی در زندگی شخصی ندارد که اینگونه با شعار های تکراری خواستار دیوار کشیدن به دور ایران شده که در بهترین حالت تازه بعد از 37 سال تمام آرمانهای انقلاب را فراموش کرده و آرزوی تبدیل ایران به کره شمالی را در سر دارد ! ایشان چرا از این انتقادها در دولت گذشته نمیکرد و کاملا همسو بود که صدها پرونده غارت بیت المال گزارشاتش جهت رسیدگی به قوه قضائیه ارسال شد ؟! در ثانی اگر آقای ظریف از دید شما خوب نیست و تفکرش غربی است! پس اینجا شما با رهبری نظام زاویه داری ! زیرا تمام ایرانیان میدانند که در طول تمام مذاکرات با رهنمودهای رهبری ایشان حرکت میکرد حال بقول معروف رهبری بخشیده حاج آقا نقدی نبخشیده ! نکته بعدی شما لطفا از طرف ملت ایران صحبت نکنید زیرا حداقل بر سر موضوع آقای ظریف میتوان یک همه پرسی کرد از مردم تا دیده شود مردم حرفها و نظرات شما را قبول دارند یا ظریف !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
جناب نقدی شما و همفکرانتان 8 سال فرصت داشتید و بر مملکت حکومت کردید نتیجه آن جز تحریم و رکود و تورم فساد چیز دیگری نبود حال لطفا سکوت تا آقای روحانی کارش را بکند در ضمن جواب شما در انتخابات مجلس و خبرگان میدهیم همانطور که در خرداد 92 دادیم و با حصار کشیدن بدور مملکت چیزی درست نمیشود بجز آنکه فساد و رانت همفکران شما بلاخص برادران قاچاقچی بیشتر میشه فرارو جان مادرت چاپش کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اخه نظامی با سیاست چکارداره؟ با سیاستهای شما و دردانتان احمدی نژاد مملکت به این روز افتاده ! والا خجالت هم خوب چیزیه که بعضی ها نمی کشند !!!!!!!!!!!!
ناشناس
Romania
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اگر ایران امثال سردار نقدی کمتر داشت حتما امروز اوضاع بهتری می داشت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آره...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آقا جان تا وقتي كه بوركينافاسو،جيبوتي ،بوليوي و هزار كشور ديگه كه از ما پول و كمك ميگيرند هستند چرا بايد به ايتاليا و فرانسه برويم ما نان و پنير (پنير گرونه)،ببخشيد نان و نمك خودمون رو مي خوريم و با سياست احمدي نژادي حال مي كنيم!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
لطفا به فرموده حضرت امام(ره) نظامیان در سیاست دخالت نکنند.
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
واقعا حوصلت شد كل صحبتاي ايشون رو تايپ كني؟
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اظهارات سردار نقدی دخالت در امور سیاسی است و جرم محسوب می شود(حتی اگر فحوای کلام ایشان درست باشد) .از طرفی رعایت سلسله مراتب و تعبیت از فرماندهی معظم قوا الزامی است .
ناشناس
Belgium
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
سردار شکمت سیره................سیر
و فکرت یبوست داره .سفت .... سفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
ایشون کارشناس نظامی هست یا سیاسی..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آخه تو از اقتصاد چه می دانی ؟ افرادی مثل آقای نقدی کارشان تربیت افراد خودسر برای حمله به دولت است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
خوشبختانه همه متخصص هستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آقای نقدی شما و امثال شماها خون ملت را در شیشه کرده اید.دیگر از جان این ملت چه میخواهید؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
خدایا...
اینا چطوری شبا خوابشون میبره؟
آخه وقاحتم حدی داره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
قربان شما اقتصاد دانی، یا وزیر اقتصاد، یا رای بالای 50% از مردم دارید؟
عبداله
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
استدعادارم اينقدرسردارنقدي رابزرگ نكنيد ايشان الان بلاتشبيه مانندرهبرمعظم انقلاب سخراني هايي ميكندكه ازحوزه مسوليت رهبري است خودتان قدري تعمق كنيدومنصفانه قضاوت كنيدكه چنين هست ياخير نقدهاي ايشان گاهي به فرمايشات رهبري هم برخورددارد
محمود
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
امثال نقدي فقط از سر سوزش اين حرفهاي بي پايه را مي زنند
تهران تبریزی
Canada
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اقای نقدی .حتی صدام حسین هم به اندازه شما تندروها به منافع ایران صدمه نزد.چطور ۸۵۰ میلیارد دلار درامد ایران را در طول ۸ سال ناپدید کردید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
کاسیان تحریم دارند می سوزند
بقول رفیق خودتان آب رو بریز اینجا که داره میسوزه
کامبیز
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
بعضیا اگه کمتر حرف بزنن همه راحتترن!
مستضعف
Korea, Republic of
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
عجيب است ، خريد هواپيما و عقد قراردادهاي مهم اقتصادي با كشورهاي پيشرو در عرصه تكنولوژي ، خنجر به پشت اقتصاد مقاومتي است اما ، خريد دسته بيل ، ميخ ، سنجاق قفلي و ... ادوات بنجل چيني عين عزت و افتخار است ، خدايا بتو پناه ميبريم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
حیف وقت که صرف خوندن بعضی اظهارات بشه
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
خدایا به تو پناه می بریم. خدایا مگر ملت ایران چه گناه نابخشودنی مرتکب شده اند؟ خدایا اگر ملت بسیار در درگاهت گناهکارند به یکباره جان همه را بگیر نه اینکه هر روز یکی بیاد برامون شاخ و شونه بکشه.
مبارز
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
والله دشمنان این مملکت جرات زدن این حرق ها را ندارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
کاملا حق با نقدی است. ما هواپیمای نو برای چه میخواهیم؟ با همین هواپیماهای قراضه توپولف راه رسیدن به لقا الله آسان تر است.
ما خودروی فرانسوی را میخواهیم چه کار؟ با همین پراید و محصولات دیگر ایران خودرو برادران غسال و مرده شور درآمد بیشتری خواهند داشت .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
سکوت میکنم اینو میتونی چاپ کنی فرارو یا ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
نقدی . نقدی . نقدی . سردار نقدی . خدا تو را بیامرزد . حرف دل مردم مستضعف زدی . اصلا آقا من موافق سیاست کره شمالی هستم . باید دروازه های کشور بست تا جلوی هر نفوز رو گرفت . اضلا اون ها برای آب خوردن ما هم نقشه کشیدن . اینجوری خیال هم اللخصوص سردار .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
آقای نقدی اگه حرف مفت مالیات داشت الان تو بدهکارترین فردا مالیاتی کشور بودی
ناشناس
United Kingdom
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
درست است که هرگونه توهین به دولت در ردیف آزادیهای مشروع و قانونی است ولی ایکاش در رابطه با ایجاد روابط با غرب یک بار مسئولین رده بالای نظام تصمیم بگیرند تا مردم آواره اینگونه مسایل نباشند اگر واقعا شرکت ایرباس به هر خریداری اجازه مشارکت در ساخت هواپیما داده بود الآن ایرباسی در کار نبوده بلکه شرکت تعاونی مشتریان ایرباس در کشورهای استفاده کننده تاسیس شده بود
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین