bato-adv
کد خبر: ۲۳۳۳۷۸

توضیح درباره "اشتباه معلمان"

تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
فرارو- پس از انتشار "یادداشت وارده" یک مخاطب در فرارو بخشی از جامعه معلمان کشور با اعتراض شدید، آن را توهین آمیز قلمداد کرده و واکنش های تندی نسبت به آن نشان دادند.

یادداشت مزبور که با عنوان "اشتباه معلمان" در بخش "نظرگاه" منتشر شده است، دیدگاه سایت نبوده و همانگونه که در متن یادداشت پیداست دیدگاه یکی از مخاطبان سایت است.

متاسفانه از روز گذشته فعالیت گسترده ای علیه سایت فرارو به خاطر انتشار این مطلب از سوی بخشی از جامعه معلمان کشور در شبکه های اجتماعی، اینترنتی و موبایلی آغاز شده است.

برخی استدلال می کنند که این مطلب "توهین آمیز" بوده است. برخی دیگر آن را "توطئه" ای دانسته اند علیه حقوق معلمان.

عده ای نیز با نگارش کامنت ذیل آن مطلب به شدت به نگارنده یادداشت اعتراض کرده اند. فرارو بسیاری از کامنت ها و اعتراض های معلمان که امکان انتشار داشته  را منتشر کرده و خود را موظف می داند واکنش ها به مطلب را پوشش دهد.

با این حال اعتراض همچنان ادامه دارد و تعدادی از معلمان کشور با تماس با فرارو خواهان حذف مطلب مزبور از سایت شده‌اند.

با این واکنش ها فرارو لازم می داند توضیحاتی در این باره ارائه کند.

1- تاکید می شود که یادداشت مورد نظر، یادداشت یک مخاطب بوده و دیدگاه سایت نیست. فرارو همانگونه که  همه "یادداشت های وارده" را بررسی و براساس معیارهای این بخش منتشر می کند، این یادداشت را نیز منتشر کرده است. لازم به ذکر است که در کنار آن یادداشت یادداشتی دیگر درهمان روز با عنوان "ظلم به معلمان" در بخش نظرگاه منتشر شده است، که به دفاع از حقوق این صنف می پردازد. اما متاسفانه جامعه معلمان کشور فقط یادداشت انتقادی را مبنای قضاوت قرار داده‌اند.

2- فرارو معتقد است یادداشت "اشتباه معلمان" به این قشر زحمت کش جامعه هیچ توهینی روا نداشته و فقط انتقادی است از مبانی اعتراض های چند ماه اخیر جامعه معلمان.

3- فرارو تاکید می کند همانگونه که از حقوق تمامی اصناف جامعه دفاع کرده و می‌کند، از حقوق معلمان نیز دفاع می کند. ما در تمام اعتراض های این صنف مهم و اثر گذار کشور در کنار آن ها بوده‌ایم و سعی کرده به بهترین نحو ممکن با رعایت اصول حرفه ای دغدغه های آن ها را پوشش دهیم.

4- اگر این یادداشت از سوی جامعه معلمان توهین آمیز قلمداد می شود، فرارو از این قشر زحمت کش عذر خواهی می کند.

دو نکته خطاب به معلمان؛

1- امیدواریم معلمان زحمت کش کشور همانگونه که به کمیت حقوق خود حساسیت نشان می دهند به کیفیت امور هم توجه کنند  و با انتقاد پذیری، صبر و متانت به شاگردان خود درس مدارا و ارزش‌مداری دهند.

2-  انتقاد به معنای توهین و تخریب نیست، همانگونه که انتقاد از پزشکان، وکلا، اساتید دانشگاه، روزنامه نگاران، نظامیان و همه اصناف کشور می تواند باعث بهتر شدن عملکرد آن ها شود، انتقاد از معلمان نیز می تواند با نمایش نقاط ضعف عملکردی آنها، مسیر آن‌ها را اصلاح کند.

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
آقای فوق لیسانس بیکار چه رشته ای هستی؟ یه کار توپ برات سراغ دارم؟ دریافتی ماهی 3500000 تومان
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
فرارو ي وزين ، كارت خيلي درسته . من هم معلم هستم وازافزايش حقوقم بدم نمي آيد ولي باتوجه به عملكردم ومدت زماني كه به تدريس مشغول وبادانش آموزان ومحيط مدرسه مي گذرانم ، حقوق مناسب دريافت مي كنم وباتوجه به موقعيت اقتصادي كشورم وبابرنامه ريزي وعدم زياده خواهي راضي وروزگارمي گذرانم .ازنگارنده اين مقاله بسيارممنون هستم . واقعيت رادرج كردند. ضمنا" نگران افزايش حقوق براساس رتبه بندي هستم كه ازمهرماه قراراست براساس امتيازاتي كه معلمان دارند حقوق آنان افزايش يابد كه اين مصيبت است . مثلا" معلمي كه مقاله ويا كتابي ازطريق كافي نت محلش تهيه كرده داراي امتياز بيشتر وحقوق بيشتر ، معلمي كه از طريق ضمن خدمتهاي اينترنتي وراه دور ساعاتي گذرانده امتيازبيشتر . معلمي كه مدرك ارشد ودكترا ازطريق دانشگاه ... وبدون بارعلمي دريافت كرده حقوق بيشتر و...خواهشمندم به اين مقوله بپردازيدوبه صورت برابر براي معلمين افزايش حقوق براساس طرح رتبه بندي عمل شود مثلا" باتوجه به سنوات كاري ويا موارد منطقي تر نه اينكه تاليفات بيشتر اماازطريق اينترنت وسايتهاي آماده وكافي نت هاي محل !!!
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
من نمی دانم این قشر حق طلب و مطالبه گر در 8 سال دولت مهرورز کجا تشریف داشتند تا ازحقوق خود وسایر اقشاری که معمولا صدایشان بجایی نمرسد دفاع کنند متاسفانه این عادت ماست دتا کمی که فضا را باز می بینیم اوضاع را آنقدر شلوغ می کنیم تا بانی این فرصت را از کرده پشیمان کنیم ، معلمان گرامی به هیچ هشداری اگر توجه نمی کنند حداقل از شادی و وپوشش خبری صدا و سیما بایستی ترددید کرده وهوشیار گردند
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
متاسفانه عده ای میخوان سکوت صنف خودشون رو با حمله به معلم ها خنثی کنند.

بنظر من اگر نمیتونیم مزایا و حق خودمون رو بگیریم لااقل خوبه که از معلم ها حمایت کنیم.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
آموزش و پرورش باید پولی بشه یعنی موقع ثبت نام به ازای هر دانش آموز 4-5 تومن حق ثبت نام بگیرن تا هم مشکل معلمان حل بشه و هم اینقدر گیر ندن که آموزش و پرورش درآمدزا نیست این جوری به نفع دولت هم است! آ.پ میشه درامدزا
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۳۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
فرارو جان ناراحت نباش خود اینکار نشاندهنده بیکار بودن معلمان هست قضاوت را بزار به عهده خوانندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
معلم تو هر کشوری از جایگاه بیشترین منزلت برخورداره. متاسفم برای این مملکت. ناشناس 12:51 معلم شاید ساعتی از شبانه روز وقتش خالی باشد ولی مطمئنا مغزش مثل بعضی ها خالی نیست!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
یعنی هرکه مثل جناب ناشناس غافل و بی اطلاع باشد و از حقوق اجتماعی خود بی خبر باشد کار زیاد اانجام می دهد . اما معلمان جامعه که از اسمش پیداست باید منشا علم و تعلیم باشد به خاطر آگاهی ای که دارد و واکنشی که در برابر یک تحلیل غلط نشان می دهد به بیکاری متهم می شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
معلمان کمی حقوق خود را بگذارند به حساب تعداد ساعات و روز های بیکاری شان.
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
من معلم نیستم. ولی به شدت از اعتراضات معلمان حمایت می کنم. همین یه مقدار فرهنگی که در این کشور هست به خاطر معلمان هستش
آرش-نفس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
خدایی من مطلبو کامل خوندم حرف بدی نداشت یه مقایسه ساده بود بین ساعت کاری مشاغل مختلف. مثلا من الان در عسلویه مشغول به کارم ماهانه باید 180 ساعت کارکرد داشته باشم آن هم در گرمای امروز عسلویه که 46 درجه هستش ولی شما بزرگواران خود ستا نصف این مقدار. به جان خودم یکی دو سال پیش معلمین یکی از استان ها رو آوردن اینجا برای بازدید حاضر نشدن از اتوبوس پیاده شن که رییس مجتمع براشون روند کارو توضیح بده ؛ آخرش رییس مجتمع رفت داخل اتوبوس و از همونجا توضیحاتو ارائه کرد. یعنی اینجور نازپرورده هایی هستین شما عزیزان دل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
جناب آرش - نفس معلمایی که تو عسلویه کار میکنن چی؟ تو همون شرایط به بچه های شما و بقیه کارگرا درس میدن چی؟؟ خیلی بیمعرفت هستید و فراموشکار
ناشناس
Turkey
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
معلمان به گردن همه ما حق دارند و اوضاع زندگی شان اصلا در شأن مقام و منزلتشان نیست. دولت هم جز شعار برایشان کاری نمی کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
بعد میگن چرا پزشک ها این قدر بی جنبند
ما هممون طاقت انتقاد رو نداریم
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
آموزگار حقیقی (نه هر فردی که صرفاً در آموزش و پرورش کار می کند و عنوان معلمی را یدک می کشد) بالاترین مرتبه، جایگاه، شأن، حقوق و مزایا و رفاه را باید داشته باشد. جایگاه معلمی اگر نگوییم از همه کس بالاتر که باید در حد مقام اول یک کشور باشد. آن وقت ببینید یک جامعه چگونه متحول می شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
دولت به کنار ، مردم با این نظر دادنهایشان ثابت کردند که از ماست که بر ماست. ملتی که به معلم و مربی خود اینقدر بها بدهد فرهنگش دینش اقتصادش و همه چیزش بهتر از این نمیشود خلایق هر چه لایق
ناشناس
United States
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
مسلما اخلاق یک نسل به معلمها بستگی داره.نمونش زبون درازی و بی ادبی شما نشون میده معلمهاتون کم کاری کردن در امر تربیت
ناشناس
United States
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
آرش جان. کسی مجبورت نکرد بری اونجا کار کنی. از ابتدا بایستی برای زندگیت برنامه ریزی میکردی
حاج محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
متاسفانه معلوم نیست معلمان چه هدفی از این کارها دارند؟

تعطیلی 13 روزه عید

تعطیلی 3 ماهه تابستان

بیکاری دو روز در هفته بدون احتساب جمعه

دریافت حق الزحمه بابت تصحیح اوراق

امکان حضور در مدارس دیگر و دریافت حق التدریس

برخورداری از امکانات خانه معلم

امکان ادامه تحصیل و ارتقا به مدارج بالاتر



ایکاش اینان قدری منصف باشند تا بتوانند درس انصاف به فرزندان ما بدهند

با احترام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
شما چرا کار مفید دیگر کارمندان را حساب نمیکنید که روزانه چند دقیقه است اما معلم بیچاره از وقتی که وارد مدرسه وکلاس میشه باید با بچه های شما سروکله بزنه تا آخرین دقیقه.و وقتی هم خونه هست یا باید سوال آماده کند یا امتحانات گرفته شده را اصلاح کند یا برای تدریس بهتر مطالعه کند. جامعه ای که در رابطه با معلم چنین نظری داشته باشد وضعش بهتر از این نخواهد بود زیرا معلم باید بدون هیچگونه دغدغه بر سر کلاس حاضر باشد تا بتواند به بهترین شکل فرزندان شما درس یاد بدهدشما فکر میکنید چرا این همه جرم وفساد و بی کاری وجود داره اگه یه کمی منطقی فکرکنید همه چی دستت میاد.
یک معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
با سلام وعرض ارادت
من معلمم هرچند من جزو معلمین معترض نبودم چون جراتشو نداشتم اما تا جایی که میدونم دیگه بابت تصحیح اوراق حقوقی نمیدن
ایا سایر رشته ها نمیتونند ارتقا بگیرند؟
ایا معلمین مثل سایر معلم ها از یک ماه مرخصی برخوردارند؟
ایا سایر شغل ها نمیتوانند اضافه کار داشته باشند یا در قبال حقوق در صورت توافق در جایی دیگر مشغول به کار شوند.
ایا سایر شغل ها امکانات مخصوص به خود ندارند مانند خانه کارگر - پلی اکریل - بانک و ....
این حرف ها به قیمت جان تمام شد **** مانند این سخن که به انتها رسیده بود
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
اگر شغلتان را می فرمودید جوابتان سرآستینه
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
حاجی عزیز تنها یک آرزو دارم واون اینه که:فرزندان خودت معلم بشن تا جواب حرفت رو عملا ببینی تا تک تک سلولهای بدنت گریه کنن.اونوقت معنی تمام موارد بالا رو با وجودت حس میکتی..............
رویا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
تعطیلی 17 روزه عید چونا از چارشنبه سوری تعطیل میکنند تعطیلی 4 ماهه تابستان لااقل برای ابتدایی ها و انصافامعلمان ابتدایی خیلیبیشتر از دوره های دیگه زحمت می کشند ولی معلمان مقاطع دیگرکه دوروزهم به قول شماتعطیلی دارن بسیار متوقع و پر مدعاهستند. و اگر حقوق این چندماهکه سرکارنمیروندرابه ماههای دیگر سرشکن کنند متوجه میشوند که حقوقشان کم نیست. لازم به ذکراستکهمن چندسال معلم دبیرستان بودم و به دلیل بچه دار شدن سر کار نرفتم پس کاملا از شرایط کاردر مدارس مطلعم.
ناشناس
United States
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
کارمندای ادارات که کلا وقتشون آزاده :)))
ناشناس
-
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
اون یاداشت کاملا درست بود و نمی دونم چرا باید همه به این قشر فرهنگی در کشور ما بدون جهت امتیاز بدهند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
اینا احساس کرده اند نزدیک انتخابات بهترین موقع برای بالابردن میزان حقوق هایشان است
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
باشه شما بیا مشهد منطقه طرق اگر یکی از بچه ها یا والدینشون چاقو بهت نزد سر کلاس درس بعد بیا بلبل زبونی کن
دلشوره
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
درود بر معلم دلواپس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
بچه ها برای ما یارانه نریختند

کیا مثل ما شدن ؟ کسی هست آیا
نادری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
به نظر من حق با نویسنده مطلب است
زیرا من معلم با حقوق پایین تر از خط فقر
شایسته نقدی چنین از سوی شاگردم هستم
اگر اینگونه نبود شاگرداني تحویل جامعه می دادم که زبان بجز خصلت نیکوی معلم نمی گشادند

ضمنا تمام خوانندگان و کسانی که ذیل این خبر نظر می دهند ، روزی در محضر معلم بوده اند
اگر راضی باشید بعد از اتمام کار اداری و در روزهای تعطیل جهت سیر کردن شکم زن و بچه مان ، حاضريم در خانه های شما شاگردان عزیز ، وظیفه نظافت خانه و محل کارتان را نیز بر عهده بگيريم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
آقای نادری عزیز نمی دانم چند سال داری ولی اکثر معلمان که از 15 سال قبل به اینور استخدام شده اند دغدغه معلمی در مدارس را نداشته فقط به دنبال پول هستند با هر حیله و کلکی. انشاا... شما جزو معلمان دلسوزی باشید که بنده پای همه شان را می بوسم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
من در بین تمام معلمینی که داشتم فقط یک نفرشان را که در خیابان میبینم هربار دست او را میبوسم. چون بقیه فقط عمر مرا تلف کردند و حاضرم بابت ثانیه ثانیه عمر تلف شده ام به دادگاه بکشانمشان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
فرارو انگار معلم ها خیلی نگران شده اند آخر عادت کرده اند همه برای حرف زدن و دستشویی رفتن هم ( ببخشید حالا دوباره ناراحت می شوند) از آن ها اجازه بگیرند وگرنه متاسفانه یادداشت منتشر شده شما بسیاری از حقایق را در بر داشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
معلمانی که ناراحت شده اند شما خودتان بما یاد داده اید که حقیقت را بگویید اگر چه تلخ باشد و شما تقصیر ندارید قبول حقیقت تلخ است. امیدوارم دولت از شلوغ بازی معلم ها نترسد و بدون محاسبه دقیق حقوق این افراد را بالا نبرد که در آن صورت باید حقوق اقشار دیگر را نیز افزایش دهد!
دستبوس معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
در جامعه ای که برای معلم احترام نباشد آن جامعه یه پاش می لنگه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
بهتر است بگوییم آن در آن جامعه معلمان بی کفایت زیاد هستند و نتوانستند دانش آموزانشان را باسواد و با تربیت بار بیاورند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
فرارو شما سیاسی کار شدید به خاطر حمایت از دولت حاضر شدی یاداشتی رو که خودت قبول نداشتی وارد بدونی . برای این حرفم شاهد مثالم مقاله د* روحانی تغییر می دهد * رو میارم اگه خوب به نظرات کاربرانت نگاه می کردی حرفشون فقط سه تا وزیر بود آموزش وپرزرش صنعت و ورزش بود . با خودت نمی گی جرا هیچ کاربری نگفت وزیر کشاورزی یا اقتصاد ؟ ما معلمین می
یم روحانی با انتخاب این وزیر کهنسال داره به آموزش و پرورش ضربه میزنه .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
درست بخون خیلی ها هم گفتن اقتصاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
من که تو اون خبر اسم همه وزرا رو دیدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
این بار هم توهین کردی،نظزاتی رومنتشرکردی که بغض وکینه های دوران دانش اموزیشان پشت نظراتشان مشخص است،استدلال شماازبیکاری کاملا غلط است،اگربامنطق‌شما به قضیه نگاه کنیم پس بایدهیچ نظامی حقوق نگیرد زیرادرزمان صلح کاری انجام نمی دهد،پزشکی که درحالت کال قراردارد حقوق نگیذد زیرا کاری انجام نمی دهدو.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
اگر هرکشوری و هر قانون گریزی متوجه بشود که یک ساعت نیروی نظامی یک کشور فعال نیست آن کشور مورد تاخت وتاز هرکسی می شود مانند قطعی چراغ قرمز که دیدی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
"""بغض وکینه های دوران دانش اموزیشان پشت نظراتشان مشخص است"""

خدا پدرت را بیامرزد. تمام حرف ماهم همین است که اندکی از معلمان هستند که مصداق جمعه به مکتب آورد طفل گریزپای را می باشند.
بقیه معلمان با بی سوادی یا کم سوادی فقط بغض و کینه ها را زیاد میکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
معلم عزیز شما از انتقاد نباید ناراحت شوید. یعنی واقعا در این مملکت از هیچ کس نمی شه انتقاد کرد؟ به پزشک ها بر می خورد به معلم ها بر می خوره. معلمان عزیز وقتی امروز من معلم های فرزندم را با معلم های زمان خودم مقایسه می کنم واقعا افسوس می خورم که چقدر از جان و دل مایه می گذاشتند برای دانش آموزشان که چیزی یاد بگیرند. اما مروز خیال خود را راحت کرده اند چون اجازه داده اند و بعضا کمک هم کرده اند یک سیستم آموزشی دیگر کنار آموزش و پروزش شکل بگیرد. کلاس کنکور، کلاس تقویتی، کتاب کمک آموزشی و هزاران مورد دیگر که خیال معلم را از کم کاری در کلاس راحت کرده است و هیچ مسئولیتی هم در قبال بی سوادی دانش آموزان متوجه معلمین نیست. فقط هر روز طلب کار تر از دیروز می شوند. واقعا کارمندان ادارات دیگر، کارگران و افراد شاغل در بخش خصوصی به نظر شما درآمد بیشتری دارند؟ خودتان را با کی مقایسه می کنید با یک مهندس شرکت نفت یا راه که روی سکوهای نفتی یا توی بیابان کار میکند و ماهی چند روز خانواده اش را می بیند یا یک مدیر فلان شرکت و... چرا خودتان را با توجه به ساعات کاری و البته دلسوزی و وجدان کاری با دیگران مقایسه نمی کنید. کم کاری شما عزیزان باعث شده که سیستم آموزشی ما به این روز سیاه بنشیند. هیچ وقت نشنیدیم که شما طرحی برای افزایش بهره وری در کلاس ها و دور کردن بچه ها از انواع و اقسام کلاسها و کتابهای جورواجور بدهید و دانش آموز را متکی به معلم و کلاس درس بار آورید فقط همیشه راجع به درآمد و مطالبات معوقه خود معترض هستید؟ در قبال کدام کار؟ والله من دست دبیران و معلمین 20 الی 30 سال قبل را می بوسم که چه انسان های شریف و زحمتکشی بودند و از جان و دل مایه می گذاشتند ولی الان معلمین فرزندم و سایر مدارس را هم می بینم فقط طلبکار دولت و نظام و مردم. قدری انصاف هم خوب چیزی است به زحمت 8 ماه در سال کار می کنید ولی 12 ماه حقوق می گیرید بابت هر کاری هم باید سر کلاس بکنید و نمی کنید کلاس فوق العاده می گذارید که باز هم پولش را خانواده های بیچاره می دهند دیگر چه می خواهید. آن وقت سواد و معلومات در چه حد؟ فقط یاد گرفته اید که فلان کتاب کمک آموزشی را هم بخرید که چه؟ کم کاری معلم معلوم نشود. واقعا انصاف داشته باشید. فکر کردید در بخش خصوصی بابت 45 ساعت در هفته کار چقدر می دهند. هر روز که سر کار نری حقوق خبری نیست. اما هوا آلوده است، بارانی است، تابستان است، عید است و... همش تعطیلی. بس کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
معلوم میشود که معلم شما خوب آموزشت نداده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
دست مریزاد قربون دهنت. کم کاری در کلاس هدایت دانش آموز به کلاس تقویتی خود یا دیگران! معرفی کتاب کمک آموزشی و دادن آدرس فروشنده خاص برای گرفتن پورسانت!!! تشویق بچه ها به تهیه هدایای نفیس برای روز معلم!!! معلم واقعی معلمان ما 30 سال پیش بودند که در در آن زمان که نه خبر از تلویزیون و ماهواره و اینترنت و تبلت وکامپیوتر بود درس میدادند و تا مطمئن نمی شدند که حتی یک نفر از شاگرانشان درس را نفهمیده دست بردار نبودند! ولی شمایی که در کلاس درس اموز حوصله پاسخگویی به یک سوال دانش آموزت را نداری حق نداری بیش از آنی که بهت می دهند طلب کنی.
مهدی
-
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
معلم ها خودشان را با مهندس شرکت نفت یاراه مقایسه نمی کنند تنها خواستار حقوقی هستند که در قوانینی مثل مدیرت خدمات کشوری و نظام هماهنگ پرداخت کارکنان، تصریح شده است.
اصلا کار معلمی با شغل های دیگر قابل مقایسه نیست، شما فرزندتان ( که جگر گوشه تان است) را برای تربیت به مهندس، یا دکتر نمی سپارید بلکه به معلم می سپارید، کار معلم در آموزش و پرورش همتراز و همراستا با کار اساتید محترم دانشگاه است، هردو در تلاش برای تربیت و ساختن انسان هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
میلیونها لایک
یک دانش آموز
-
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
حاج محمد رضا اگر توانستی 24ساعت در یک هفته با کلاس 30نفری کنار بیایی ، هر ساعت کار معلمی مساوی 30ساعت بلکه بیشتراز کارهای دیگر است از نظر روحی ، عصبی ، جسمی،........واقعا آموزش دادن به چند نفر که از هر نظر با هم تفاوت دارن بسیار مشکل است،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
اگر یکی معلم واقعی باشد حرف شما درست است ولی معلمی که کارش ور رفتن با موبایل و هماهنگی کارهای ساختمانیش هست از دایره گفته های شما بدور است.
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
معلم واقعی غذا نمیخوره ؟ خرج و مخارج نداره؟ با معلمی که مثل سایر کارمندان انواع و اقسام پاداس و وام و بن و ... نداره مجبوره بره کار ساختمانی و بنگاه داری و راننده آژانس بشه کار بهتری برای حل مشکل مالی دارید لطف کنید ارائه کنید !
صد افرین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
هماهنگی کارهای ساختمانی خخخخخخخ دیگه جوک ازین باهال تر نشنیده بودم برو عزیز درساتو بخون من اگه این قدر پولدار بودم ک ساعت تواموزش پروش نمیموندم خخخخخخخخ کارهای ساختمونی خخخخخخ
ناشناس
United States
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
اونم چی؟؟؟ 30 نفر از بچه های امروزی زبون دراز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
تمام لحظات کار معلم مفید است در خانه هم با در حال طرح سوال تصحیح ورقه یا مطالعه است.امکانات هم مال کادر اداری است به ما که هیچوقت نرسیده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
ما مخلص معلمان دلسوز هستیم ولی اکثریت جامعه معلمی امروز انصاف و وجدان کاری ندارند و فقط و فقط بفکر پول در آوردن از هر راه ممکن از جیب والدین دانش آموزان هستند. خدا را شکر که در خانواده ها والدین امروز اکثراً با سواد هستند و کم کاری معلمان را آنها در خونه جبران می کنند والا این دانش آموزان با این شیوه آموزش معلمان طلبکار امروزی چپ و راست خودشان را هم نمی شناختند!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
اگه قرار باشه من معلم پول و حقوق نگیرم و رایگان کار کنم کدام مغازه ای سراغ داری رایگان مایجتاج خانواده من رو تامین کنه ؟ اینکه تصور کنیم حالا چون معلمه نباید خرج خانوادش رو بتونه تامین کنه ؟ حداقل مقداری که برای گذران یک زندگی نیازه چقدره ؟2و 400 ما زیر خط فقریم بقیه اش رو از کجا بیاریم ؟
صد افرین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
اکثریت جامعه معلمین !!!! شما کجا کار یکنی تا بهت بگم اکثریت صنف شما چی کاره اند دوست عزیز لابد توقع داری بچه ات رو بفرستی مدرسه و دکتر تحویل بگیری ینی اصلا نمیخوای تو درسا ب دسته گلت کمک کنی دکتر بشه شما ی زحمتی بکش سواد ک داری هزینه نکن از جیب مبارکت بچه ات رو خودت اموزش بده چپ و راست دلبندت رو هم خودت اموزش بده

فراروی دورو منتشر کن
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
رفتم مدرسه دخترم معاون مدرسه در حالی که داره سیب گاز میزنه یه جواب سر بالا بهم میده بقیه معلما هم با نون خامه ای و چایی با در حال جوک و خنده و وایبر بازی منم از ترس بچه ام که فردا مورد بی مهری قرار نگیره حرفای معاون تایید کردم و فرار
mohammadreza
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
نمیدونم شما کدوم مدرسه رفتی که اینطور بوده!!!اصن مدرسه بوده؟؟ولی مادر من سی سال تو مدرسه ها کار کرد و هم معلم بود هم ناظم هم مدیر اما به جون خودش قسم هیچوقت ازین کارا نکرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
شما سیب را با چی گاز میزنی ؟یا نون خامه ای و چایی نمی خورین ؟زنگ تفریح میدونید چیه ؟خوب چرا بچه هاتون میگذارین برن تو مدرسه ای کهاینچنین معلمینی هستند بگذارین برن تو جامعه ای که خودتون ساختین برن خونه پدر بزرگ مادر بزرگشون یا عمه خاله شون یه جای مطمئن پیدا کردین میخواهین مفت هم نگرشون دارن تحصیلشون خوب باشه در حالی که تو خونه تون ماهواره و اینترنت و هزار وسیله ارتباطی دیگه دراختیارش گذاشیتن و تو مهمونی هاتون هم که غیر بی فرهنگی چیز دیگری نیست چه توقعی از مدرسه دارین خوب بعضی از بچه های همین شما ها هم با تظاهر از سر بیکاری دست به این شغل شرافت مند زدند تا این هم لکه دار کنند.
صد افرین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
اره دیگه از دید شما باشه معلم باید نو خشک بخوره بچه های بی استعداد شما هم رو یکی از درب مدرسه تحویل بگیره پیکاسو نیشتین تحویل بده خنده هم ک برای معلمین حرام میباشد چایی هم حق خوردن ندارن بسه خانوم یا اقایی ک با اسم خانوم امدی کامنت گذاشتی ما خودمون زغالیم
ناشناس
United States
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
اسمش زنگ تفریحه. انتظار داری چیکار کنن؟ با این کوته بینی دخترو تحویل جامعه نده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
معلمان طلبکار فکر نکنند کسانی که بجایی رسیده اند در سایه تلاش معلمان آنها بوده بلکه این پیشرفت آنها در سایه پول والدین و شرکت آنها در کلاسهای تقویتی و کتابهای کمک آموزشی بوده است. والدین یک دانش آموز علاوه از هزینه های یک دانش آموز در یک مدسه باید متحمل هزینه های گزاف آن جهت شرکت در کلاسهای تقویتی و خرید کتب کمک آموزشی با قیمتهای بالا باشد. این است نتیجه کم کاری معلمان پول پرست!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
سرور گرامی! اکثر مولفین کتاب های کمک آموزشی و اغلب مدرسین کلاسهای تقویتی نیز معلم اند.
اگر به نظر شما بیشتر معلمان چنان هستند که شما میفرمایید، چرا اولیاء گرامی فرزندان عزیز خود را به مدرسه می فرستند؟ همان کلاس های تقویتی کافی نیست؟!
ایرانی آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
فرارو جان میشه یه خواهشی ازت بکنم ..جون هرکی دوست داری درباره معلمها چیزی منتشر نکن چه خوب چه بد .با تشکر .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
قربون دهنت
رسولی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
والا تعطیلات اساتید دانشگاه از فرهنگیان بیشتره اما حقوقشون ...!!!؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
چرا شما خودت رو با يك استاد دانشگاه مقايسه ميكني؟من هم يك كارشناس اقتصاديم خوبه حقوقم رو با وزير اقتصاد مقايسه كنم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
چرا خودم رو با استاد دانشگاه مقایسه نکنم؟ استاد دانشگاه بعد از لیسانس،فوق لیسانس و دکترا گرفت و من هم همینطور، البته جهت اطلاع شما من مدرک دکترا رو از دانشگاه تربیت مدرس گرفتم و الان در دبیرستان که محیط کاری بسیار بسیار دشوارتری از دانشگاه داره کار می کنم. چرا دریافتی سالانه من یک دهم یه استاد دانشگاه هست؟ این تبعیض و بی عدالتی نیست؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
اکثریت استید حتی در دانشگاه پیام نور و .. با مدرک فوق لیسانس 7 میلیون حقوق دارند معلم فوق لیسانس توی آموزش وپرورش 900 تومن !؟؟؟؟
صد افرین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
چرا مقایسه نکنیم شما برو ببین ی ارشد تو دانشگاه با ی ارشد تو اموزش و پروش چقدر فرق دارن
mammadreza
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
نمیدونم قصد و غرض ها ازین بحث چیه.ولی من هم پرم هم مادرم معلم بودن که پدرم ۵ سال پیش و مادرم پارسال بازنشست شدن.حاضرم شرافتمو بذار وسط که بعد ۶۰ سال کار کردن روی هم کلا یه خونه دارن و یه ماشین پژوی ۱۵ سال کارکرد.هیچ پس اندازیم ندارن.هردو نفر هم دارای مدرک کارشناسی.ضمنا مادرم با پست مدیریت بازنشست شد و یه پوشه تا دلتون بخواد تشویقی و .... داره.واقعا وقتی بعضی کامنتارو اینجا میخونم واگذار میکنم به خدا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
عزیزم واگذار نکن به خدا
اگر از نسل خودت و خودم کسی رو سراغ داری که معلم شده ( دهه شصتی های سوخته و هفتادی های سرگردان) بحث سر آن هاست منم مادرم معلم است و پس از 25 سابقه کار دیگر نمی تواند درست روی پای خودش بایستد
اما امان از این معلم های جدید که گویا آن ها هم چینی شده اند !!!
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
انان که از معلمان انتقاد می کنند انگار ...................
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
سلام این سومین پیامی است که فرارو به مصلحت خودش و نه معلمین و خوانندگان آنرا منتشر نمی کند .چون اگر مصلحت معلمین بود آن مقاله به اصطلاح خودشان (برداشتی از یک مقاله )که حالا میفرمایند مربوط به مخاطبین فرارو بوده منتشر نمی کرد. چنانچه حقیقت غیر از این است پس در بخش خبرهای برگ
زیده این( برداشتی از یک مقاله) بنده را ببخشید در همین بخش کامنتهای مخاطبین تان منتشر نمایید تا 24 ساعت اگر منتشر شد اگر نشد همان مصلحت خودتان است و بنده در وبلاگها و سایر سایتها به عنوان مخاطب فرارو خواهش انتشار میزنم .
(((
سلام ،
این به ظاهر برداشتها از یک مقاله (که بیشتر به یک متن سفارشی از سوی شاید اسپانسر های سایت فرارو باشد)نویسنده ندارد ؟یا کسی آن را ننوشته است حتما این طور نیست اگر این طور بود که نمی توانست درباره انسانها آنهم معلمین اینگونه قضاوت کند .و اگر انسان بوده حتما در مدرسه ای درس خوانده است و زیر دست معلمین و خانواده تربیت شده است .چرا از گفتن نام خود واهمه دارد ؟نکند .....؟پس لطفا نویسنده هر مقاله یا محل انتشار و اقتباس آنرا بنویسید.
نویسنده در شروع به میزان کار معلمین با سایر کارمندان پرداخته است .آیا نوسنده که معلوم نیست چه شغلی با چه درآمدی دارد حاضر بود با یک دانش آموز نه 40 دانش آموز که دو برابر استاندارد اعلام شده از سوی آموزش و پرورش است فقط به مدت 10ساعت در هفته صرفا وقت گذرانی نماید،آموزش بماند.؟
چرا سری به این سایر کارمندان نمیزنید ببینید که در ادارات چه میکنند کی به سر کار میروند کی صبحانه و کجا میل می کنند ؟در بین روز با گرفتن مرخصی و ماموریت اداری به کجا میروند ؟در طول سال چند بار و با چه بهانه هایی و به کجا ها ماموریت می گیرند ؟و چه مزایایی برای
آنها در نظر می گیرند ؟خوب اشکالی نمیگیرم به نادانی شما فقط یکی از کارکنان سایر نهادها یا دستگاههای اجرایی را مانند مخابرات ،وزارت راه ، نیرو، یا هرجایی که مایلید انتخاب کرده» اشل «پرداخت شان را با یک معلم با همان شرایط نه با یک کارمند در بخش اداری آموزش و پرورش مقایسه کنید .
مقایسه با سایر کشور ها در همه بخشهای علمی و غیر علمی خوب است در معلمین از نظر شما خوب نیست پس چرا از آموزش و پرورش درباره تربیت نسل اینده انتظار دارید ؟
شما پاداش پایان خدمت فرهنگیان را باسایر بخشها مقایسه کرده اید ؟
شما چرا قصاص پیش از جنایت کرده اید >؟و گفته اید یک درصد از معلمین هم برای درس مدرسه و کلاس مطالعه، کسب آمادگی نمیکنند ؟چطور به این نتیجه رسیده اید ؟کدام تحقیق علمی شما را به این نتیجه رسانده است ؟
هرچند تربیت نا اهل را گردکان بر گنبد است .ولی برای آگاهی بیشتر پیشنهاد میکنم این نویسنده یک بار دیگر در مدرسه ای ثبت نام کند و دوباره از اول شروع به تحصیل نماید شاید دوباره تربیت شد و نسبت به این قشر فهیم و شریف اینگونه اظهار نظر نمی کرد.
شما عذر بدتر از گناه هم آورده اید.چون هیچ کارمندی درآمدش کفاف زندگیش را نمی کند پس همه سکوت کنند ؟این چه ظلمی است؟
من تا کنون در هیچ یک از تجمعات شرکت نکرده ام ولی ضمن اینکه معتقدم بخشی از آن سیاسی است از شما فرارو می پرسم وجدان خودت را قاضی کن و با صداقت حرفه ای بفرما اگر در دولت قبل این اعتراضات بود باز هم دست به انتشار این بظاهر برداشت می زدید؟فرصت را از دست ندهید چرا که تحولات و پدیده های اجتماعی(نوع پدیده و شدت و ضعفش با شما ) با نگاه به مسائل فرهنگی و از جامعه فرهنگی شروع می شود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
سلام عزیز حقوق معلمان امروزی نسبت به راندمان کارشان زیاد هست که کم نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
يكي به داد ما برسه. من كه كارشناس يك شركت هواپيمايي معتبر هستم و شركت ما دولتي هم هست و كلي درامد هم داره با 13 سال سابقه آن هم در شهري مثل تهران با 5 روز كار در هفته و با حداكثر اضافه كار حدود 1700000 دريافتي دارم. اگر دروغ ميگم بياين تحقيق كنين. اونوقت يك معلم چرا بايد از آموزش پرورشي كه هيچ درامدي نداره و فقط خورنده است انتظار دريافت حقوق بالا رو داشته باشه . خوب مگه شما كه مي خواستيد معلم بشيد از اول نميدونستيد كه حقوق آموزش پرورش بالا نيست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
با عرض معذرت این هم از نفهمی جنابعالی است که اگه معلم خورنده بود الان جنابعالی اون مقدار پول را هم دریافت نمیکردی .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
شما واقعا" يك فرهنگي هستي كه فحاشي ميكني و ميگي نفهم؟ واي به حال بچه هاي ما كه بايد زير دست امثال شما بزرگ بشن. ضمنا من نگفتم معلم خورنده است گفتم نهاد آموزش و پرورش خورنده بودجه كشور است و درامدي ندارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
مگه قراره همه ادارات درآمد داشته باشند پس نیرو ی کار همه ادارات از کجا تامین میشه. در آمد فقط پوله .؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
مگه آموزش وپرورش باید بانگاه درآمد زایی باشه ؟ اگر اینطور فکرکنیم که باید همه را خصوصی کنیم و شهریه میلیونی بگیریم تا درآمدزا بشند ! اگه دولت هزینه نکنه باید مردم از جیبشون بدند هزینه رو اینطور منظور شماست ؟ کارمند باید زندگیش بچرخه چطور شما انتظار داری خودت میلیونی حقوق بگیری و معلم مجانی کارکنه !
صد افرین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
این ک کارشناس شدی کارشناس جان لابد از شکم مادرت ک امدی بیرون کارشناس شرکت هوایی معتبر بودی و این وسط معلم خوب استاد خوب هم نقشی نداشته و شما استعداد خالص بودی افرین دست مریزاد ب این همه قدرشناسی
حیف اون حنجره ای ک پاره شد تا ب تو الفبا رو یاد بده حیف اون اعصابی ک گذاشته شد تا جدول ضرب رو ب ادمایی مثل شما یاد بده ک الان بیای دو دو تا چارتا کنی فراروی دو رو منتشر کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
فرارو معتقد است یادداشت "اشتباه معلمان" به این قشر زحمت کش جامعه هیچ توهینی روا نداشته و فقط انتقادی است از مبانی اعتراض های چند ماه اخیر جامعه معلمان.
این جمله فرارو یعنی همدلی با نویسنده. کامنت اول همین نوشتار هم گویای همدلی فرارو با کامنت گذار است البته با حذف کامنتهای مثبت و در صدر نشاندن این کامنت منفی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
حرف حق تلخ و شما بی تقصیر.
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
دوست دارم دوستان بانکی و مخابراتی و اداره اب و برق و غیره بیان یک ساعت تدریس کنند و اجازه بدن ما هم یکروز بجای ایشان مشغول شویم نتیجه معلوم میشه همه جا خوب و بد داره ولی نمیشه تعمیم داد انصاف یادتون نره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
ميخواستي موقع انتخاب شغل،بانك و مخابرات رو انتخاب كني كسي جلوي شما رو گرفته بود؟ عزيزم مخابرات و بانك و امثال اينا اگه به كارمنداش حقوق بالا ميدن بخاطر اينه كه درامدزا هستن، آموزش و پرورش چه درامدي داره؟ فقط خورنده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
دقیقاً. حداقل اونایی که محق اند اعتراض کنند اونایی که کلاس را محل استراحت برای انجام کار شبانه و بعد از ظهر می دانند حق اعتراض ندارند!
معلم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
درآمد آموزش و پرورش و معلمان با ارزشترین درامدهاست . انسانهای آموزش دیده برای جامعه تولید می کند که هیچ ارگانی این توان را ندارد.خورنده نیست بلکه تولید کننده است.ولی برای این کار بزرگ حقوق کمی می گیرد.خیلی خوب شد که این کامنتها رو دوستان گذاشتند تا ما معلمان با نظرات همه آشنا شویم .احساس می کنم نسبت به هم نامهربان هستیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
خورنده خودتی پول مفت میخوری .ا گه همه بانگ ومخابرات را انتخاب کنند پس کی به امثال شما درس بده تا بری به بانگ . از کجا درآمد دارید شما در مقابل کار از مردم پول می گیرید ومعلم باید در مقابل کار به بچه های مردم پول نگیرد
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
آموزش وپرورش هم باید مثل بقیه درامد زا بشه ف مدارس همه خصوصی باشند و شهریه ها را به نرخ روز بگیرید تا هم مشکل درآمدزایی حل بشه و هم معیشت معلمان
صد افرین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
اولا کسی از دل رو دل خوشی شغل شریف معلمی رو اختیار نکرده ما مثل شما نیستیم ک بند پ دشته باشیم وگرنه این ایه رو خودمون هم بلدیم بخونیم بانک درامد زا هستش اره ولی با پول مردم مخابرات درتمدزا هستش اره بازم با پول مردم اموزش پرورش خورنده هست شما درست میفرمایی!!!
سلامی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
ناشناس از صدقه سر همین دستگاه خورنده دکتر و مهندس و خلبان تربیت میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
فرارو نشون دادی ضد معلمان هستی نمیدونم چرا
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
جنابان فرارو
شما در پایان این متن فرموده بودید انتقاد از کار برخی گروهها مانند
وکلا - نظامیان - پزشکان - اساتید دانشگاه و....
می تواند موجب بهتر شدن کارهایشان و رفع مشکلات در حوزه مسئولیتشان باشد
شما بفرمایید در کدام یک از خبرهایتان اجازه انتقاد از جامعه نظامیان را داشته اید یا حتی پزشکان یا....
مضافا اینکه اگر به انتقاد از هر یک از این مواردی که فرمودید بپردازید ، بلافاصله از طرف آن سازمان یا نهاد به شما تذکر میدهند
نمونه اش سریال در حاشیه که دیدید چه شد
اما وزارتخانه محترم و شخص شخیص وزیر آموزش و پرورش فقط منتظر یک خبر بر ضد معلمند تا آن را با آب و تاب پردازش نموده و خود را از آن مبری بدانند
بد نیست یک تحقیق در مورد میزان حمایت ارگانها از کارمندانشان انجام دهید تا ببینید معلم در ادارات آموزش و پرورش چه بهایی دارد
اگر شما به یک کارمند بانک با تندی صحبت کنید میبیبنید که تمامی کارمندان حتی رییس بانک بلافاصله به حمایت بر میخیزند
ولی یک روز به اداره تشریف ببری و از دست یک معلم انتقاد کنید
این هم از مظلومیت های دیگر این قشر است
البته اگر چه در متن بالا عذر خواهی شده که از این بابت کمال تشکر را از شما داریم
اما مطالب بعدی به نوعی مجدد مطالب یادداشت قبلی را بیان کرده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
جناب معلم وزیر هم میداند و خودتانهم بهتر از وزیر می دانید که چطور کار می کنید. جناب دکتر فانی را بنده از سال 72 می شناسم ایشان شخصی بسیار منطقی و منضبط می باشند و بخاطر آن به اینجا رسیده اند و لازم نیست شما به ایشان راه و روش یاد دهید! شما در دولت قبلی بد عادت شده اید و می خواهید اوضاعتان مثل آن دوره باشد.
ژاله
United States
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
مادر من بازنشسته فرهنگی است، در سالهای اولی که ایشون معلم بود مدارس هنوز دو شیفته بود، یعنی بچه ها هم صبح مدرسه می رفتند هم بعد ازظهر، چون ایشون در یکی از شهرستانهای اطراف محل زندگی ما تدریس می کرد و راه دور بود و نمی تونست بیاد خونه و دوباره بره یک ساعت و نیم ساعت استراحت ظهر رو تو مدرسه می موند یعنی 6 صبح از خونه می رفت بیرون 5 بعد ازهر تعطیل می شد تا برسه خونه ساعت 7 بود، همیشه تو محله های تقریبا فقیر نشین معلم بود، دانش آموزایی که زیر دستش بودند اکثرا دارای مشکلات خانوادگی بودند، از بچه طلاق گرفته تا بچه ای که پدرش در زندان بود ، دو تا برادر که پدرشون قاتل بود و مادرشون رو جلوی چشم بچه ها کشته بود، فکر می کنید کار کردن و سر و کله زدن با این بچه ها راحت بود؟؟؟؟؟؟ مادر من تو خونه هم که بود داشت غصه می خورد و در مورد مشکلات بچه ها صحبت می کرد کلاسهای شلوغ 60 یا 70 نفره. واقعا بعضی ها نفسشون از جای گرم در میاد مادر من عمرشو پای تربیت و آموزش شاگرداش گذاشت، اونایی که می گن معلمها 3 ماه تعطیلن این قانون تو تمام دنیا برقراره بعدش هم شما اگه می تونید بچه هاتون رو تابستون بفرستید مدرسه مطمئن باشید معلم هم میاد و درس میده، کارمندای ادارات دیگه یک ساعت و نیم صرف صبحانه می کنند دو ساعت صرف ناهار از بعد از ناهار هم که اصولا کار انجام نمی دن اگه کسی گذرش به ادارات افتاده باشه دقیقا می دونه من چی می گم، پس به جای این حرفهای صد من یه غاز اگه فکر می کنید حقوقی ازشما ضایع شده می تونید شما هم برید اعتراض کنید. برای تو هم متاسفم فرارو هم بابت چاپ اون مطلب و هم بابت چاپ کامنتهای پای این مطلب. با رویه ای که پیش گرفتی بعید می دونم نظرم منتشر بشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
از بابت زحمات مادرت و دلسوزی ایشان نسبت به بچه ها ممنونیم و همچنین از تمام معلمان زحمت کش و دلسوز ممنونیم. روی سخن ما با شارلاتان هاست که در بیرون از مدرسه معلم در کلاسهای تقویتی و کنکور اسم و رسم دار هستند ولی در مدرسه کم کاری می کنند و پر مدعایند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
lمعلمان را در مشکلات اقتصادی گرفتار کردید رجز خوانی هم می کنید ننگتان باد فرارو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
با این میزان و کیفیت کاری که اکثر معلمان امروزی انجام می دهند این حقوق هم برای شان اضافه است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
به نام خدا
با احترام به تمامی نظرات غیر توهین آمیز
من با مدرک لیسانس ریاضی از دانشگاه شهید بهشتی استخدام و اکنون 29 سال سابقه معلمی دارم حقوقم حدود 1800000 تومان و دریافتی ام 1400000 است . در حالی که دو سال اول خدمت در یکی از نهاد های دانشگاهی بودم و حقوقم حدو 2.5 برابر حقوق معلمی و حدود 50 درصد نیز اضافه کار می گرفتم که اگر الان همان جا بودم 5000000 بدون مزایا می گرفتم
آیا عمرم در این سیستم تلف نشده است .
آیا کسی حاضر است شغلش را با من عوض کند و دیگر از بیکار بودن معلم انتقاد نکند

خداوند کسانی را که به عمد معلم و با سواد ترین و قانع ترین قشر جامعه را ضعیف می خواهند خوار خواهد کرد . انشاالله
در سرزمینی که سایه انسانهای کوتوله بلند است آفتاب در حال غروب است .
خداوند این غروب را برای ملت ما نیاورد .

انصاف از دولت و ملت ما دور مباد که بد نشانه ای است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
شما نگفته اید از قبل کلاسهای تقویتی و فوق برنامه چقدر نصیب تان شده است و نیز حقوق روزها و ماه های تعطیل را هم به میزان دریافتی خود اضافه کنید بعد!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
شما اگه جزء باسوادترين قشر جامعه بودي دبيري رياضي قبول نميشدي بجاش مهندسي الكترونيك يا برق يا عمران يا معماري يا .... قبول ميشدي.
ژاله
United States
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
مادر من 13 سال دو شیفت کار کرده، واقعا متاسفم برای اونایی که معلمان دلسوز این مملکت را اینچنین با نظرات زشتشون آزرده خاطر می کنند. شرم بر شما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
منظور ما مادر شما و آندسته از معلمانی که با جان و دل ودلسوزی نسبت به فرزندان این مرز و بوم کار کرده اند نیست بلکه با آندسته از معلمانی است که خودشان میدانند چقدر کم کار و بیکاری و در حق دانش آموزان ظلم کرده اند می باشد!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
سلام اگه ممکنه از وزارت آموزش و پرورش سوال شود مگر وزیر محترم نفرمودند معوقات فرهنگیان در هفته معلم پرداخت می شود . در استان فارس تا امروز بیست و سوم اردیبهشت حق التریس فرهنگیان شش ماه به تاخیر افتاده است . یک وزیر باید حرفش سند باشد . لطف بفرمایید پیگیری نمایید
علی22
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
فرارو برای تو متاسفم که یادداشت یک بی سواد ومغرض را خبر اصلی سایتت قرار می دی معلومه که تو هم مغرض هستی .
فیروز
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
با سلام ، عرض شود که مامعلمان خیلی حقوق میگیریم تمام سال تعطیل هستیم در کلاس هم هیچ کاری بجز خواب انجام نمی دهیم فقط پرسنل سایر ادارات کار میکنند و حقوق کمتر می گیریند اما چرا کارکنان سایر ادارات شغل دوم و مسافر کشی نمیکنند؟ ضمنا ما فزاخوان میدهیم که شغلمان را با پرسنل سایر ادارات که کارشون خیلی خیلی سخته و حقوق کمتری داره عوض کنیم آیا کسی هست؟؟؟؟؟؟؟؟ ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
كسي نميگه حقوق كاركنان برخي سازمانها از معلمها بيشتر نيست. بلكه موضوع اينه كه اولا" اين جور سازمانها درامد بالايي دارن در حالي كه آموزش و پرورش درامدي نداره دوما" خيلي از سازمانهايي هستن كه با وجود درامدزا بودن حقوق بمراتب كمتري را نسبت به معلمان به كاركنانشون ميدن. برو تحقيق كن ببين درست هست يا نه. سوما اين شغل رو كسي به زور به شما تحميل نكرد و شما با علم به اينكه آموزش و پرورش حقوق بالايي به معلمها نميده داوطلبانه به استخدام آموزش و پرورش در اومديد . لذا درست نيست كه هر سال درست قبل از فصل امتحانات دست به تحصن بزنيد.
مجید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
من مهندس مکانیک هستم. توی گروه نیروگاه طراحی میکنم. 1700 حقوق میگیرم. میای جامونو عوض کنیم؟ البته باید از مهندسی مکانیک سر در بیاری. فرارو هم که فقط مدعی رسانه آزاده سلیقه ای کامنت انتشار میده
حسن عليزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
تازمانيكه ديد جامعه نسبت به معلم وفرهنگ اينگونه باشد،بايد قبول كنيم سزاور بدترازينها هم هستيم معلم بازنشسته.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
من دكتراي رياضي دارم و در مدارس رياضيات تدريس مي كنم ولي چون 45 سالمه ديگه نمي تونم جذب هيات عامي دانشگاهها بشم بنابراين با همين حقوق معلمي مي سازم . 20 سال سابقه دارم . همدانشگاهي من تو مقطع ليسانس رفته استخدام مخابرات شده 4 برابربنده حقوق مزايا داره . يه شاسي بلند و خونه اونچناني هم داره . خدا بيشتر بده بهش ولي بايد يك توازن باشه بين كارمندان دولت . هر روز با 90 دانش اموز در سه زنگ كلاس تدريس رياضيات دارم . علايم سرطان حنجره هم دارم ولي قبول كنين معلمي و تدريس تو اين دوره زمونه خيلي سخته . ما از فقر نمي ناليم از فرق ناراحتيم . خدا هزاران معلم شهيد كشورمونو بيامرزه . خوشبين باشم 25سال ديگه زنده باشم ولي براي زن و بچه هايم چيزي ندارم بلكه بگم باباجون پدرتون با شرف و پاك زندگي كرد . فرارو از شما انتظار نداشتم
ناشناس
Turkey
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
معلمان هم خوب و بد دارند. اما آنچه مسلم است آنچه امروز در حق معلمان روا می رود در شآن جایگاه آنها نیست. معلم باید خیالش آسوده باشد و به سر کلاس برود. دوره شعار هم سر آمده که معلم مظهر عشق و فداکاری است و نباید با شعار معلم اسوه اخلاق از حقوق حقه انها محرومشان کرد.
دست همه معلمانم را می بوسم.
معلم تازه کار
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
عزیزم شما با انتشار این متن واقعا توهین آمیز (اشتباه معلمان)بنده را که یک معلم تازه کار هستم از شغلم زده کردید ، متاسفانه نظرات برخی هموطنانم مرا واقعا آزده.
عزایزان ما می خواهیم در آینده معلم فرزندان شما باشیم لطفا با توهین نسبت به معلمان با آینده فرزندانمان بازی نکنیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
سلام.ا آندسته از معلمان که به درآمد خود معترضند معلمان متعهدی هستند که درآمد دیگر ندارند وصادقانه ودلسوزانه براى فرزندان آن مرزو بوم کار میکنند.واگر ميخواستند با تزویر از کارشان درآمد داشته باشند هیچگاه راه اعتراض را در پیش نمىگرفتند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
مگر درکانادا و استرالیا و فرانسه معلم ها 365 روز سال میرن سرکار؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
با سلام . آقا کی گفته معلم و کارش بدون ایراد که شما نصیحت نقد پذیری می کنید . اگر در حق خیلی از اقشار کوتاهی میشه چه ربطی به اعتراض معلمها داره ؟ بیاید آموزش و پروش درست نقد کنید ، راهکار بدید ، اصلاح کنید تا انقدر بودجه ای رو که باید خرج تربیت درست یک نسل کنید ، بعد چند سال نبرید برای گرفتن دزد و مختلص ، قاچاقچی ، صیانت از خانواده ، عفاف و حجاب ، آموزش راهنمایی رانندگی ، اعتیاد ، سلامت ،رسیدگی شکایات دادگستری و ....... هزینه کنید . به جای اینکه دنبال جواب بگردید به حرفم فکر کنید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
من معلمم و از هیچ کدام از این حرفها ناراحت نمیشوم ! چرا ؟

چونکه یک ضرب المثل انگلیسی هست خطاب به سیاستمدارن میگوید : به کیفیت آموزش و پرورش امروزت نگاه کن اقتصاد فردایت را ببین !

تا یاد نگیریم جایگاه اموزش و تعلیم و معلم و معیشت معلم کجا است از همین جایی که هستیم تکان نخواهیم خورد یعنی رتبه 56 بین 78 کشور دارای سیستم متمرکز اموزشی !!!!
روزی 15 دلار حقوق معلم بجای روزی 200 دلار در کشور های آسیای جنوبشرق و آمریکا برای داشتن آینده ای روشن اصلا ممکن نیست !!!!
چونکه معلم را وادار میکند به چشم شغل دوم و سوم به کارش نگاه کند .
اسکندری
United States
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
دین معلمان به گردن جامعه خیلی زیاد است ولی ای حق هیچوقت ادا نشده فرارو نظرات مخالفین را سانسور میکنی ولی نظر یک ادمه بدون شناخت و معرفت را روی صفحه اصلی میگذاری
فرارو من به عنوان خواننده روزانه شما بسیار ناخرسندم که نظرات غیر کارشناسی را به عنوان نظرات خواننده گرامی یا کارشناس پخش می نمایید اشتباه معلمان یک مقاله سراسر توهین و مشخصا از یک انسان فرهیخته صادر نشده و جای بسی تاسف از نگارند ه مقاله که شاید خود نیز روزی شاگرد مدرسه بوده دارد من بعنوان یک معلم با 24 سال سابقه خدمت شما عرض می نمایم که حتی از داشتن یک سرپناه مناسب هم محرومم ولی هیچوقت شرف خود را نفروخته ام ما سال ها با این وضعیت نابسامان حقوقی و مزایا رنج برد هایم اما کو گوش شنو ا..خدا به همه ما بصیرت و شناخت درست عنایت فرماید و ببینیم فرق یک معلم با یک بانکی و یا سایر وزارت خانه ها ببینید ...مگر نباید سایر ارگان ها دین خود را به معلمینشان ادا کنند مگر بانکیها نفتی ها اقتصادی ها بهداشتی ها و... درس نخواند ه اند ایا مدیون معلمین سخت کوش خود نبوده اند ...
parsa
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
فرارو وظیفه شما تحلیل نظر قبل از انتشار اونه این رو هم چاپ نمیکنی من معلم نیستم ولی حال میکنم میبینم دارن سعی میکنند حقشون رو بگیرن.
بگین کلاس استاندارد چند نفر باید باشه؟به همون تناسب مازاد شاگردها رو با پرداخت اضافه کار جبران کنند .کل تابستون رو هم بگن میان سرکار
ما که تشکل صنفی نداریم اعتراض کنیم تازه با این و ضع اعتراض فایده نداره شرکتهایی که حقوقشون رو زیاد کردند درامد دارند و افزایش حقوقشون از جیب من و شماست وگرنه سایر ادارات دولتی خیلی هنر کنند با بودجه ای که دارند به موقع همون حقوق اندک رو پرداخت کنند جای تقدیر و تشکر داره.
خدا به همه صبر و عقل و بده و یک کمی هم پول
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
معلمان انتقاد پذیر هستند ولی در مطلب سایت شما مطالب اشتباه و دروغ زیادی بود که یک نفر غیر معلم که اطلاعی ندارد وقتی می خواند, نسبت به معلمان بدبین می شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
فرارو همدم روز های تنهایی دیگر خدا حافظ
دلمو شکوندی من بتو اینگونه درس داده بودم؟
ناشناس
-
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
وای به حال ملتی که قدردان زحمات معلمین و تربیت کنندگانی که دستشان را مهربانانه گرفتند وخواندن ونوشتن وآداب زندگی را به آنان آموختند نداند.و بدا به حال سایتی که توهین به معلمان دربعضی مواقع عزیزتر از پدر ومادر راتوجیه می کند.تورا خدا با سرنوشت فرزندانمان بازی نکنیم وکسانی که آشنایی با مسائل تربیتی ندارند درخصوص تحلیل مسائل آموزش وپرورش وارد نشوند وبیش از این به مملکت خیانت نکنند.
معلم بیکار
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
با تشکر از دولت روحانی که با باز نمودن فضای فکری و سیاسی کشور معلمان توانستند دست به تجمعات بزنند و اعتراضات خود را نسبت به تبعیضات بیان کنند چرا که در دولت معجزه هزاره سوم و شاهد هاله نور، با خفه نمودن فضای فکری و فرهنگی کشور باعث انباشته شدن مطالبات صنفی تشکل ها گردید و در نتیجه افزایش تبعیضات و از بین رفتن حقوق.
خودم
-
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
با پولی که به معلمها می ن باید هم اینجوری تدریس کنن و کلاس های خاج از مدرسه داشته باشند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
باسلام سایت محترم فرارو بحث بر عدم انتقاد نیست مطالبی که در اینجا نوشته شده از سوی کسی است که هیچ اطلاعی از وضعیت معلمین ندارد ودردشان را نمیداند وفقط چند روزتعطیعلی را می بینددرهر حال مازیاران چشم یاری داشیم فرارو محترم ما شمارا سایت مطمئن می دانستیم وهرروز صبح با امید به آن نگاه می کردیم و...
صد افرین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
درود بر این سایت وزین ک چطوری تونستی با افکار مردم بازی کنی بور عزیز تو اگه سیاهی ما خود زغالیم خوب تونستی ی عده از مردم رو با خودت همراه کنی شما مدعی گیر دادن ب سایتهای اصولگرایی ک چرا عکسای اونج.ری میزارن ولی از ترفند خودت هم بگو ک چطور با گزاشتن مطالب جنجالی تلاش شبانه روزی داری امار سایتت رو ببری بالا یانه برای رضای خداتو جهت تنویر افکار عمومی اینکارو میکنی شما ک در مورد اعتراضات معلمین نوشتی در مورد کارانه پزشکان هم نوشتی درمورد کار پرستارا چی نوشتی در مورد حقوق مدیارن دولتی نوشتی یا ن میخواستی با گیر دادن ب قشر فرهنگی بگی اره مطلب انتقادی داریم چاپ میکنیم برو داداش همونطور ک گفتم شما اگه سیاهی ما خود زغالیم دوست داشتی چاپ نکن
سلامی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
من سرباز معلم بودم الان کارمند بانکم به خدا از اینکه در مورد معلمها قضاوت نادرستی بشه خیلی ناراحت میشم در مملکت غیر مسلمان (آلمان) حقوق معلم از همه حتی از پزشکا بیشتره تعطیلاتش هم بیشتره صدر اعظم آلمان در جواب کارمندانی که خواستار حقوق برابر با معلمان شدند گفته چطور توقع دارید حقوقتان با حقوق تربیت کنندگانتان یکی باشه این راز پیشرفته در ژاپن آمریکا کشورهای عربی حتی در مصر حقوق معلم بالاتر از بقیس تا دغدغه مالی او را از درس دادن مناسب دور نکنه اونوقت ما در ایران چسبیدیم به این حرفا 3ماه تعطیل و...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
هیتلر در جنگ جهانی دوم به تنها قشری که اجازه وارد شدن به جنگ در کشورش نداد معلمین بودند و دستور داد معلمین را در سنگرهای زیرزمینی محبوس کنند دلیلش را از او پرسیدند او گفت اگر در جنگ پیروز شویم برای جهانگشایی به آنها نیاز داریم و اگر شکست بخوریم برای ساختن کشور به آنها نیاز داریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
غمگین نشو وقتی کسی تلاشت را نمیبیند و هنرت را درک نمیکند تو خوب میدانی طلوع خورشید منظره ای تماشایی ست اما بیشتر مردم خوابند.خسته نباشید و خدا قوت به تمامی دبیران و معلمان عزیز.که واقعا کار کردن و آموزش دادن به دانش آموزان این دوره واقعا سخته نمیدونیم والا به تربیتشون برسیم یا به آموزش .یادش بخیر واقعا دانش آموزای قدیم.دبیر ریاضی با 15 سال سابقه کار
سار
United States
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
این صد افرین کیه ؟ خیلی بی تربیته خیلی هم غلط املایی داره چه طور معلمیه که اینقدر اشتباه مینویسه!
فوق لیسانس بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
اگه معلمها از شغلشون راضی نیستند استعفا بدهند
در این کشور لیسانس و فوق لیسانس های زیادی دنبال کار هستند تا کارگری و حمالی نکنند
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
حقوق ادارات دیگر را هم کم کنند تا استعفا دهند ومشکل بیکاران حل شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
کی میشه بتونیم انتقاد پذیر باشیم از اینکه حقوق معلمان با زندگی روزانه یک خانواده معمول مطابق ندارد موافقم ولی با این مساله هم موافقم که واقعا متاسفانه بخشی از معلمان کشور انچنان که باید به و ظیفه خودشون عمل نمی کنند. دوست عزیزی که مقایه میکنی حقوق معلم ایرانی با خارجی رو سطح تدریس رو هم مقایسه کن لطفا
به فرارو
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
از فرارو انتظار داشتم نظراتی که حاوی توهین هستند را منتشر نکنه.

ضمنا من یه معلمم، اصلا هم برام کارم مهم نیست می دوونی چرا ؟چون نظراتی که اینجا هست و فرارو منتشر می کنه!!! توی خانواده، دوستان و حتی دانش آموزان هم با تحقیر معلم هست. و اصلا انگیزه ای برای خوب کار کردن نیست. در حد انجام وظیفه فقط کار می کنم ذره ای بیش تر کار نمی کنم چون جواب جامعه اینه! و وقتم را برای خودم استفاده می کنم قدر حقوقم کار می کنم تا فرق کنه بی احترامی به معلم یا.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
با سلام فرارو خیلی ژست آزادی بیان واندیشه گرفته !راست می گویی یاداشتی در مورد سایراقشار محترم که افاضاتشان کم نیست پخش کنید مثلا در مورد قضات محترم . آزادی بیان وقتی است که طرف مورد هجمه قشری مظلوم باشد که قدرت برخوردندارد .اما این را بدانید قدرت واقعی در لایه های زیرین جامعه است که بسیاری از آن غافلند . وممکن است روزی بیدار شوند که دیر باشد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
چرا کامنت های منفی از معلمها رو تو صدر میزاری همیشه با هر روشی شده فرارو میخوای معلمها رو خوار کنی شما حتی در مورد صحّت مطالب مقاله هم زحمت به خود نداده اید آیا هر مقاله ای و توسط هرک سی را چاپ میکنید یا فقط مقاله های سفارشی را؟
مجله فرارو