bato-adv
کد خبر: ۲۳۰۳۷۵

تجمع بدون مجوز بسیجیان مقابل سفارت عربستان

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
جمعی از فرهنگیان و دانش آموزی بسیجی تهران بزرگ روز شنبه در اعتراض به حملات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم آل سعود به یمن و همچنین هتک حرمت دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، مقابل سفارت عربستان تجمع کردند.

به گزارش ایرنا فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در این تجمع با سر دادن شعارهایی حمله نظامی رژیم آل سعود به مردم بی دفاع یمن را محکوم کرده و خواستار اقدام سازمان های بین المللی برای توقف این حملات وحشیانه شدند.

همچنین شرکت کنندگان در این تجمع با محکوم کردن هتک حرمت دو نوجوان ایرانی توسط ماموران آل سعود در فرودگاه جده، خواستار تعطیلی سفارت عربستان سعودی در تهران شدند.

براساس این گزارش، فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی تهران بزرگ در ادامه با تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران خواستار اقدام قاطع این سازمان برای توقف حمله نظامی عربستان سعودی به کشور یمن شدند.

این در حالی است که رییس اول اداره سیاسی استانداری تهران صبح امروز اعلام کرد: «برای برگزاری تجمع مقابل سفارت عربستان سعودی مجوزی صادر نشده، اما ممکن است با درخواست تجمع مقابل سازمان ملل موافقت شود.»

سید سراج الدین تقوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر گونه راهپیمایی، تجمع و اعتراض مقابل سفارت عربستان سعودی با توجه به مخالفت وزارت امورخارجه ممنوع بوده و نباید برگزار شود.
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
اينها از ما بهترون وداراى مجوز اتومات هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
خیلی جالبه!!!تجمع برای اعتراض به سگ کشی رو نمیگید غیر مجاز!!ولی تجمع برای اعتراض به هتک حرمت ایرانیان را تیتر میزنید غیر مجاز!!!یه بسیجی ام میندازید تد تیتر که بسیجی ها رو هم متهم به قانون شکنی کنید!!!
فرارو واقعا نون به نرخ روز خوری!!
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
با این که با بسیجیان و دلواپسان تفاوت عقیده زیادی دارم ولی در این یک مورد دستشون درد نکنه دمشون هم گرم ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
فرارو جان دیگه خبر تجمع بدون مجوز این عزیزان ، برامون عادی شده ... اگر یکبار مجوز گرفتند تیتر بزن ... کار هر روز و همیشه که دیگه خبر رسانی نداره !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
تجاوز به اون دوتا نوجوان بهانست...
بيشتر هدفشون مخالفت با حضور عربستان در يمن هستش!!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۸۷
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
اشكال تايپي دارد: مجوز نه مجاوز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
از تجمع اعتراض و سکوت فرهنگیان چه خبر؟؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
سلام . فرارو خیلی بی انصافی . چرا تیترایی که می زنه با قصد و غرضه ؟ اون روزی که نخستین تجمع مقابل سفارت عربستان برگزار شد چیزی نگفتی فرارو جان اما امروز این تیتر رو میزنی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
خیلی خوبه وزارت امور خارجه که خودش نمیتونه از منافع و حقوق مردم ایران در جهان دفاع کنه و هر روز مرز بانها به شهادت میرسند به ایرانیها توهین میشود سفیر ایران را به سازمان ملل راه نمیدهند و قیمت نفت را برای تضعیف ما بالا و پائین میکنند حالا به مردم هم اجازه نمیدهد از حقوق خودشون دفاع کنند وزارتی که در برابر تحریم های رو به شکوفایی تعیلق را برای کشور رقم زد .شیخ دیپلمااااااااااااااااااااتتتتتتتتتتت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
بازم به غیرت اینها
سعودی ها تجاوز می کنند شما به فکر مجاوز هستی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
چون خودي هستند اشكالي ندارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
دمشون گرم
آقای هاشمی نظرشون در مورد آل سعود تغییر کرده؟؟؟
چون هفته پیش شما از این تجمعات حمایت می کردید اما امروز دارید می کوبیدش
حیدری
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
تیتر خبر : (( تجمع بدون مجاوز !!! )) دلبندم مجوز ، تیتر خبر مگه چند کلمه بود که اشتباه تایپی هم داشت ... دقت فرمایید لطفا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
چرا با این عزیزان که خودشون باید محافظ قانون باشند برخورد نمیشه؟؟؟
هر چه بگندد نمکش می زنند
وای به وقتی که.........
هر خبرگزاری که درست نمیگه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
نه عزیزم مشکل از سایته که زوم کرده روی بسیج وگرنه اعضای تشکل عدالت خواه هم رفته بودن تازه مگه هر وقت یه عده میرن اعتراض دم سفارت به اسم بسیج رفتن ؟ همین مردم بودن که رفتن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
راستي مجوز گرفتن براي چه كساني است .
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
کلا این دوستان بسیجی مجوز سرخود هستند.
حامد
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
وقتی همین دوستان بسیجی بدون هیچ چشمداشتی برای دفاع از ناموس امثال شما جونشونو به خطر انداختن کجابودی؟آیا اونجا هم مجوز می خواستن یا باید منتظر میشدن تا خدای ناکرده همون بلایی که سر ناموس عراقی ها و سوری ها و ... اومد سر ناموس شما هیاد که شاید مجوز دفاع صادر بشه؟
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
اشتباه می کنی
مشکل از خبره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
با تایید حرف حامد باید بگم بسیجیها برای دفاع از خرمشهر هم مجوز نگرفتندو کمکی دریافت نکردند ولی تا آخرین نفس از شهرشون دفاع کردند گاهی مجوزها بنا به دلایلی صادر نمیشه دیگه ...................................
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
بسيجي زمان جنگ رو داري با كي مقايسه ميكني تو!!!
آقازاده ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
اگز همين دوستان بسيجي نباشند داعش و امثالهم ، بالاي سر خانواده و ناموست بود. كوچولو.... !!!كمي فهم و درك هم خوبه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
حامد جون اون موقع همه وظیفشونه بسیج و غیره نداریم. البته کسانی که از امکانات خاصی برخوردارند برای همین روزها مقدم ترند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
با شلوغکاری کاری درست نمیشه ... اگه ما هم سیاستمدارهای کارکشته داشتیم که روابطمون باسایر کشورها رو بطور سیستماتیک جوری پایه گذاری میکردن که طرف مقابل همیشه در قبال رفتارش احساس کنه که حقوقی رو از دست خواهد داد امروز اینگونه به هول و ولا نمیفتادیم ...
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
قابل توجه آقای رضا صادقی محترم....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
اشتباهی منفی دادم
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
اگه قرار باشه هر کسی تو این مملکت سازه خودش رو بزنه، اول اینکه دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه و دوم هم پس دولت و قانون یوخ.... پس اجازه دهید تا دولتمردان تصمیم بگیرند.
ولایی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
مگه افراد همفکر شما و بعضی از همین دولت مردان فعلی که سال 88 بدون مجوز ریختن خیابون و علیه امنیت کشور خودمون ... مجوز داشتند
اگه دولت مردان مصلحتی داشته باشند دلیلی نداره مردم هم ساکت بمونند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
چه قدر ...این اصلاحاتی ها!!!چه کسی مجوز اتیش زدن کشور رو در سال ۸۸ به شما داد!همچین از قانون میگن ..... 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
داداش اونا خودشون مجوزند
مجوز که مجوز لازم نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
این تحرکات ادامه پیداکنه بهتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
درود بر بسیجیان جان برکف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
تجمع بدون مجوز دلواپسان که ایرادی نداره. فقط مردم، کارگران، فرهنگیان، پرستاران حق ندارن تجمع کنن. گفته باشیم!
حیدری
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
شما فقط تیتر رو ملاحظه فرمودید و خبر رو خیر . جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان !!! فکر نمیکنم شما با این نظرتون از اعمال وحشیانه عربستان دفاع بفرمایید ! که این موضوع مهمتر از حاشیه ای است که شما به آن پرداختید . با عرض معذرت .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
این تجمع که ققط برای حمایت از یمن بوده که!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
جالبه!
اون روزی که نخستین تجمع مقابل سفارت عربستان بدون مجوز برگزار شد چیزی نگفتی فرارو جان اما امروز این تیتر میزنی!
خدا همه ما رو عاقبت به خیر کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
آخه اونا با وایبر جمع شده بودن
از دید فرارویان بنف هر گونه تجمع تنها از طریق وایبر و واتس آپ و ... قانوی بوده و لا غیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
حرف حق
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
خودت میگی نخستین. از طرفی بخاطر اون دو جوان بود. نه هر روز بلند شن به بهانه یمن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
داره باد و لارون میاد فکر کنم متفرق بشن
خخخخ
على
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
سلام عليكم

چون وزارت خارجه جمهورى اسلامى ايران
مخالف بوده به اين افراد اجازه داده شده
بدون مجوز تجمع كنند؟ آفرين به اين همدلى.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
عزیزم همدلی و هم زبانی دولت و ملت
چرا یکطرفه به قضیه نگاه میکنی ؟چرا نمیگی وقتی مردم از بابت توهین به هموطناشون ناراحت هستند چرا اجازه اعتراض مسالمت آمیز از طرف دولت صادر نمیشه ؟ چرا با مردم دلشکسته از سوی دولت همدی نمیشه ؟همه چیز رو با توجه به منافع خودتون تفسیر میکنید
ahmad
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
مجاوز نه مجوز فرارو :)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
مجاوز رو تصحیح کنید.
کلا این افراد به عنوان پیش قراول و ابزار و با سازماندهی منظم در همه ی جریانات حضور فعال دارند. حالا یه وقتهایی در قالب هایی عنوان دانشجو و فرهنگی و غیره رو هم یدک میکشن و مجاز به هر حرکت و تجمع و فعالیتی هم هستند.
یکروز بالاخره خیلی ها متوجه میشن که این افراد و این حرکت ها چه خسارتهایی به این نظام و مملکت زده اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
برادر هاي بسيجي امروزي وتازه به دوران رسيده ما بسيجي هاي زمان انقلاب وجنگديگر نمي خواهيم دگير جنگ ديگري باشيم شما اگر دلتان جنگ مي خواهد بفرماييد عراق وسوريه ويمن تا دلتان بخواهد در انجا جنگ است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
البته اون بسیجی های واقعی الان اونجان. اینها که فقط شعار میدن
ارغوان رضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
تجمع هفته قبل هم بدون مجوز بودن چرا اون موقع .......گرفته بودی فری جون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
بار اول فرق میکنه. ولی دفعه بعد یعنی قانون شکنی آشکار
فریدون مودب
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
یه اصل فرارویی میگه
1-اگه ما در انتخاب پیروز شدیم انتخابات با صلابت و پرشور و قانونی برگزار شده ولی اگه ما شکست خوردیم تو انتخابات شده و مهندسی شده و بریزیم تو خیابونا
2- اگه تجمعی توسط دوستان ما چه با مجوز چه بی مجوز برگزار بشه نشون از آزادی بیان و آزادی خواهی و ... ما میده ولی اگه تجمعی توسط جناح مخالف برگزار بشه غیرقانونی و خودسرانه بوده است
حیدری
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
خیلی کلی گویی بود ولی موافقم جناب مودب . و منظورتون در جمله ی اگه ما شکست خوردیم تو انتخابات شده !!! یعنی تقلب دیگه ... جا افتاده بود و با عرض معذرت .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
دم شما گرم زدي تو خال و البته تو حال اين فرارو...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
عالی بود عالی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
هه به صرفه نیست کامنت منو بذاری دیگه؟
خیلی گزینشی عمل میکنی
سپيدار
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
تجمعات اين جماعت سفارشي است.
بيشتر به نظر مياد هدفشون تضعيف دولت روحاني در بخش سياست خارجي است.
شك نكن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
عزیزم ذهنت زیادی چرکه همه چیز رو سیاه میبینی
سپيدار
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
بي ادب.
بهتر نظرت رو بدون عقده گشايي بزني.
ناشناس
-
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
اینها مجوز سرخود هستن
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
بسیجیان دفاع مقدس قانونمند هستن اینا به نام بسیج فعالیت می کنند . البته باید دولت عربستان زیر فشار قرار بگیرد
دلنوشته
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
فقط سفارت انكليس فتح شد اينا كه مجرمترند سوسمارخوراي بي اصل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
سفارت آمریکا چی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
امیدوارم افراطی گری در جهان جای خود را به صلح و دوستی بدهد.

فرارو خودت هم میدونی که این کار درست نیست!!!!!!!

اینکه اگر تجمع از طرف یه سری از مردم باشه، تجمع خودجوش و آزادی بیان محسوب بشه ولی همان تجمع اگر از سوی گروه مقابل انجام شود، بدون مجوز و غیر قانونی تلقی میشود!!!!!!!!!

این درست نیست!!!!!!!

البته کلاً با خشونت و اعتراض و افراط مخالفم ولی باید این کارو بهت تذکر میدادم.


موفق باشی...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
درود بر شرفت
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
الان یه سری روشنفکر نما اومدن میگن فلانه , زشته , باید با احترام جواب بدیم, دلواپسن و...:))))

حالا خودشون تا 2 روز پیش یه طور دیگه بودن.

علی-بدون حزب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
درود بر بسیج قهرمان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
مگه بسیج از حقوق ما دفاع کنه وزارت امور خارجه که ککش هم از این بابت نگزید
بینا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
ببینید کاری می کنید این موضوع هم به مورد سفارت انگلستان تبدیل کنید که این همه هزینه نابجا بر مردم تحمیل نموده وهنوز هم ادامه دارد آخر کسی نیست به این افراد که بعد از جنگ نام مقدس بسیج را بر خود نهاده اند بگوید کمی قانونمند بودن اشکالی ندارد ودست از کارهای هیجانی بر دارید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
تجمع مسالمت آمیز بوده دیدم به روش شما پیش رفتیم با هموطنهامون چه جوری برخورد شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
اینا از مدرسه جیم شده بودن برن اعتراض صنفی جلوی آموزش وپرورش داشته باشند پس چرا از اونجا سر در آوردن
محمد
United States
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
چقدر دیر دلواپس شدند این کفن پوشان گرامی،چقدر دیر رگ غیرتشان به جنبش افتاد ،اونهم نه برای ایرانی، گفتند حالا که میخواهیم برای یمن بریم ،هتک حرمت را هم به میان میاریم.خسته نباشی برادر،دلواپسیت همیشه ستودنیه!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
یمن .ایران .غزه .لبنان . مصر یا هر جای دیگه ای ماکه فقط وظیفه ملی بردوش نداریم وظیفه انسانی و شرعی ما میگه در برابر ظلم به هر انسانی از هر نژادی در هر نقطه ای از جهان ساکت نمونیم ما پیروان حضرت مهدی (عج) هستیم که امیدواریم برای برپایی حکومت عدل جهانی که در آن به احدی ظلم نخواهد شد ظهور کنه دیگه مرز های جغرافیایی و نژاد چه اهمیتی داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
مگر تجمع چندروز پیش دوستای شما مجوز داشت؟
در هر صورت بی قانونی از هرکسی محکوم است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
عجب کینه ای از بسیج دارید که خشم خود را با تیترهای انچانی ابراز می دارید، از رفع حصر چه خبر !؟
تا شما فتنه گران هستید، ما بسیجیان گردنتان را خواهیم شکست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
مجوز سرخود به عبارتی احساس تکلیف
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
فرارو چرا جو میدی؟ خودت میگی دیروز این تجمع بوده ولی استانداری تهران امروز اعلام کرده که مجوز ندارند!! پس تجمع دیروز غیر مجاز نبوده. عزیزان منصف باشید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
هر كسي از هر جايي با هر عقيده اي براي كشورش غيرت داره ، دمش گرم ، ،،،،،،،،،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
در جواب ناشناس 15:30همین ها اولین مسافرهای عربستان خواند بود متاسفانه با کسایی روبرو هستیم ک تا گند چیزی بالا نیاد چیزی رو باور نميکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
عزیزم حج نماد قدرت اسلام و وحدته که متعاقبا به ایران که کشور اسلامی است هم قدرت میبخشه ولی حالا با توجه به شرایط به وجود اومده و صلاحدید علما و سیاسیون در حال حاضر باید تحریم بشه ولی این شرایط همیشگی نیست و اگر روزی باز ورق برگردد و رفتن به حج به اسلام و ایران قدرت و وحدت ببخشه باز هم این سفر رو میریم
ياشار
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
اجالتا اين يكبار رو خوب اومدن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
هفته پیش جمعی از مردم هم تجمع کردند که همین فرارو خبر و عکسش رو کار کرد، ولی اشاره ای نکرد که مجوز نداشتند!!!
دوشنبه هفته قبل هم بسیج دانشجویی تجمع کرد، که مجوز داشتند (مجوز اولشان را وزارت امور خارجه لغو کرد!!)، ولی فرارو اصلا خبر را کار نکرد...!!!!
حالا منتظر نشستید دید یه تجمع توسط بسیج فرهنگیان انجام شده، مثل تجمع اولی که بدون مجوز بود، حالا اینو با این تیتر خبری کردید:"تجمع بدون مجوز بسیجیان..."
حاشا و کلا به این انصاف.
هیهات...
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
فرارو طرفدار عربستانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
تازه فهمیدی
حامد
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
وقتی همین دوستان بسیجی بدون هیچ چشمداشتی برای دفاع از ناموس امثال شما جونشونو به خطر انداختن کجابودید؟آیا اونجا هم مجوز می خواستن یا باید منتظر میشدن تا خدای ناکرده همون بلایی که سر ناموس عراقی ها و سوری ها و ... اومد سر ناموس شما هم بیاد که شاید مجوز دفاع صادر بشه؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
براساس فتوای امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب عمل خلاف قانون جایز نیست (خلاف شرع است) یعنی اینکه با دستمال کثیف نمی شود شیشه را تمیز کرد!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
درست است که نظم طبیعی کشور می طلبد یک نظم و مجوزی حاکم باشد ولی برای یک تجمع بسیجی وار که نظام و ملت و دولت مدیون آنها هستند نباید زیاد مته روی خشخاش گذاشت مثل فرارو . فرارو جانم مگر تجمعات فرهنگیان عزیز مجوز داشت اما آنان یک خواسته صنفی داشتند که مطرح نمودند و این از ظرفیت های نظام است که باید چنین حرکاتی را مدیریت و در عین حال پاسخ قانع کننده دهد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
هر گونه راهپیمایی، تجمع و اعتراض مقابل سفارت عربستان سعودی با توجه به مخالفت وزارت امورخارجه ممنوع بوده و نباید برگزار شود" چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینه دموکراسی و ازادی بیان دوم خردادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
آقایون خسته نشدند این قدر سنگ این وهابی ها رو به سینه زدند رساندن نارحتی عمیق ملت ایران از رفتارهای اخیر عربستان به گوش سفرای اونها دیگه چیزیه که میترسین به این دوستانتون بر بخوره؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
فرهنگی که دغدغه ی معیشت داره به جای رفتن جلو سفارت این کشو ر و اون کشور بهتره بره مسافر کشی کنه شرمنده ی زن و بچه اش نباشه!!!
مجله فرارو