bato-adv
کد خبر: ۲۲۳۲۰۷
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی:

"پرداخت‌کنندگان جرایم سربازی «گذرنامه» نمی گیرند"

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ مجلس با بیان اینکه لفظ «خرید خدمت سربازی» که از سوی عوام به کار می‌رود کاملا اشتباه است، گفت: افرادی که ۸ یا ۱۰ سال فراری بوده‌اند اکنون با پرداخت جریمه می‌توانند از برخی امتیازات بهره‌مند شوند اما نمی‌توانند گذرنامه دریافت کنند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ مجلس با بیان اینکه لفظ «خرید خدمت سربازی» که از سوی عوام به کار می‌رود کاملا اشتباه است، گفت: افرادی که ۸ یا ۱۰ سال فراری بوده‌اند اکنون با پرداخت جریمه می‌توانند از برخی امتیازات بهره‌مند شوند اما نمی‌توانند گذرنامه دریافت کنند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، خالقی «غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی» عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ مجلس با بیان اینکه کلمه «خرید خدمت سربازی» که از سوی عوام به کار می‌رود کاملا اشتباه است، گفت: صحیح این کلمه پرداخت جریمه توسط سربازان فراری است و این تعبیر آن است که شما در جاده‌ای با ۲۰۰ کیلومتر سرعت بروید و بعد بگویید پول می‌دهم تا بتوانم با این سرعت بروم.
 
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: یک عده‌ای به هر دلیلی از رفتن به سربازی طفره رفته‌اند و اکنون فراری محسوب می‌شوند و یا اینکه نمی‌توانند به خدمت سربازی خود برگردند و اکنون ۸ یا ۱۰ سال فراری شده‌اند و می‌خواهند این سال‌‌ها را استمرار ببخشند، حال دولت باید با آنها چه برخوردی کند؟
 
وی در ادامه افزود: بحث خرید سربازی ظلم به همه افراد است و دولت در لایحه خود بحث جریمه فراریان از خدمت سربازی را مطرح کرد و مجلس نیز در آن تغییراتی ایجاد کرد مثلا ده سال را به ۸ سال تقلیل داد اگرچه بنده با همان ده سال موافق بودم.
 
جعفرزاده ایمن‌آبادی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی برای خرید سربازی قاعده‌ای نگذاشته‌ است و تنها آنهایی که ۱۰ سال فراری بوده‌اند اکنون با پرداخت جریمه می‌توانند از برخی امکانات کشور استفاده کنند و دیگر نیازی نیست که فراری باشند یعنی می‌توانند رأی دهند اما نمی‌توانند کاندیدا شوند و یا اینکه قادر به گرفتن گذرنامه نیز نخواهند بود.
 
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ مجلس خاطرنشان کرد:‌ در قانون اساسی بحثی با عنوان خرید خدمت سربازی وجود ندارد و سال‌های گذشته هم که این امر انجام می‌شد کاملا اشتباه و غیرقانونی بود، لذا بحث خرید خدمت سربازی کاملا منتفی است زیرا همه نمایندگان با آن مخالف هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
همه جا تبعید می‌کنن اینجا ممنوع الخروج. مملکته داریم?
یناریاکی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
دوستان بلاخره ایشان هم به عنوان 1 نماینده صحبتی کرده. حالا فکر کنید نظر ایشون رو به رای گذاشتن. موافقین مثبت و مخالفین نظر ایشن منفی بدن. من که خودم -
منصور
United States
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
ژنرال لیاخوف بپا خیز .........
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
اقاپس پول برای چی بدیم بی خیال شودیم ازسربازی این همه پول واسه چی.بی خیال سربازی
ايران
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
الكي مثلا من خيلي ميفهمم. ٢٠٠ كيلومتر
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۱۴
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
غیر ممکنه............
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
تکذیب شد نایب رئیس کمیسیون تلفیق تکذیب کرده.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
اخه این چه بحثیه .....
مگه میشه کسی 30-40 میلیون بعد این همه سال هزینه کنه ...بعد بهش یگن این پول و که دادی ....امااز گذر تامه خبری نیست !!!!

پس ییخشید این پول و برای چی دارین می گیرین ؟؟؟؟
یهو بگید حق نفس کشیدن هم ندارن.....

اگه اینطوری باشه
ما که اینهمه سال نرفتیم ...بقیه اش هم روش ....
برید واسه اتوبان خالی قانون وضع کنید .
ناشناس
Germany
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
خب سربازی نرفتین برادر من! انصاف هم خوب چیزیه! پس فرق شما با من و امثال منی که جونمونو دستمون گرفتیم دو سال لب مرز خدمت کردیم چیه؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
میخواستی بری. اونوقت که من 20 ماه رفتم شما کجا بودی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
مگه خونت از بقیه رنگی تره؟؟ مگه فقط تو یکی سربازی سرعت گیر زندگیت بوده؟؟ نرفتی باید محرومیتش هم بکشی. باید یه فرقی بین توی راحت طلب و مایی که 2ماه تو 45 کیلومتری کویر سمنان زجر کشیدیم و 19ماه هم تو یگان بدون حقوق کار میکردیم باید باشه دیگه. البته نگران نباش این دولت خیلی به این مسائل توجه نداره و پول همیشه حلال مشکلاته
مهدی
United States
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
عزیز من اصلا مشخص نیست البته شما جانت رو بر کف گرفتی خدمت رفتی با نه ؟
اما حالا شما که رفتی خوب می تونی نماینده مجلس بشی ...می تونی کاندیدای شورای شهر بشی ....به جای کسی که این جریمه رو پرداخت کرده ....
اما وقتی می گی جریمه یعنی جریمه می دی که محدودیت هات برداشته بشه ...
نه اینکه هم پول بدی
هم پیاز و بخوری
هم چوب بخوری
هم نفس نکشی ....
جرم این افراد از اختلاس کنندگان عزیز که کمتره ....
نیست ؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
اونیکه که میتونه گذرنامه بگیره و دو روز بعد بره خارج عشق و حال. 40 میلیون هم پولی براش نیست حتما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
این چه حرفیه آقای ناشناس؟ چون به ما ظلم شد باید به همه بشه؟ برن عمرشونو تلف چی کنن؟
آرش از زاهدان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
گفته دیگه: یعنی می‌توانند رأی دهند اما نمی‌توانند کاندیدا شوند و یا اینکه قادر به گرفتن گذرنامه نیز نخواهند بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
بحث خرید سربازی ظلم به همه افراد است
خیلی وقته داره به این مردم ظلم میشه
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
گذرنامه نمیدن؟
پس لطفا برای من توضیح بدید کسی که لیسانس داره و قصد ادامه تحصیل هم نداره چه دلیلی داره 25 میلیون پول بده؟

این حرفو جدی زدن یا خواستن نظر مردمو محک بزنن؟
ناشناس
Malaysia
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
خب با پرداخت 25 میلیون میشه این امکان را پیدا کرد که رای داد. البته بدون پرداخت پول هم میشد رای داد و کسی کارت پایان خدمت از شرکت کنندگان در انتخابات نمی خواست!
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
بدون گذرنامه!!! اینکه ارزشی نداره
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
یعنی بعد از خرید سربازی نمی تونن گذرنامه بگیرن؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
باشگاه خبرنگاران اين خبرو تكذيب كرد. خواهشا اصلاح كنيد تا الكي باعث نگراني افراد نشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
ای بابا

خوشحال شدیم بعد از سالهای طولانی قرار است "عدالت " در کشورمان اجرا شود که آن هم ظاهرا" تکذیب شد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
نه بابا انشالا خبر درسته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
نگرانیو خوب اومدی!! خوب شد خدمتو فروختن وگرنه فکر کنم با اولین خشم شب شما گریه ات در میومد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
يعنى چى تا حالا كه مى گفتن گذرنامه مى دن كار دولتى نمىشه و نمانده و غيره چي شد نظرشون عوض شد كار مملكت ما همينطور شب مى خوابن صبح ك چيزى مى گن
milad
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
از خودتون اینقدر حرف نزنید . 30 میلیون بدم که فقط برم رای بدم اونم به شما لابد . خوب میرفتم تا 22 بهمن ثبت نام میکنم کل غیبتم پاک میشه . راست میگی گذر نامه بدون سربازی فقط ماله آقازاده ها هستش
شهریار
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
دیگه این مسخره بازیها برای چیه ؟ یعنی چی نمیتونن گذرنامه بگیرن ؟ پس میخوام چیكار معافیتو ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
مرد باش برو.خجالت نمیکشی فرار کردی؟
شاغلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
مشكل گذرنامه هم حل ميشه خدا عمرتون بده حوصله كنيد. همه مشكلات با پول حل ميشه !!!
ناشناس
Germany
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
کلا مشکل مملکت این است که با پول همه کاری می توان کرد. پول که داشته باشی می توانی قانون را بخری نماینده مجلس را بخری و ... .
کلا تو این کشور زندگی مال پول دار هاست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
اگه نشه گذر نامه گرفت كه ديگه چه معني داره خريدنش ؟
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
من 11 سال هست که غیبت دارم و میخواستم برای گرفتن گذرنامه جریمه رو پرداخت کنم اگر نتونم برای گذرنامه اقدام کنم اصلا ثبت نام نمیکنم.چون من هیچ مشکلی بجز گذرنامه ندارم
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
من 11 سال هست که غیبت دارم و میخواستم برای گرفتن گذرنامه جریمه رو پرداخت کنم اگر نتونم برای گذرنامه اقدام کنم اصلا ثبت نام نمیکنم.چون من هیچ مشکلی بجز گذرنامه ندارم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
منفی مثبتا جالبه!!
من شخصا از طرف کل سربازا از شما عذر خواهی میکنم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
به نظر شما کارت پایان خدمتی که برای دریافت گذر نامه اعتبار نداشته باشد به چه دردی می خورد
سید وحید هوشیار
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
میتونی باهاش بری به دکتر احمدی نژاد رأی بدی دیگه!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
حتما بیکاری که نمیدونی. یا قصد ادامه تحصیلم نداری که نمیدونی. چه میکنی پس؟
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
بعد انتظار دارن اون کسانی که خارج از کشور هستن بیان جریمه بده خوب این یعنی چی اینکه دیگه اجحاف پول بابت چی باید بده کسی که این همه مدت با محرومیت بوده
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
بعد انتظار دارن اون کسانی که خارج از کشور هستن بیان جریمه بده خوب این یعنی چی اینکه دیگه اجحاف پول بابت چی باید بده کسی که این همه مدت با محرومیت بوده
ناشناس
Australia
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
انوقت اين پرداخت جريمه جز پر كردن كيسه دولت و جبران كمكاري دولت و مجلس و ضعف اقتصاد و عدم توانايي فروش نفت و .... چه سودي براي مشمولين خواهد داشت؟ اگر توضيح بدن واقعا سپاسگذار خواهيم بود ،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
پس دیگه به چه دردم میخوره ؟ من که نمیام 25میلیون پول بدم الکی
الهه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
الكي
مثلا تو دكتري داري ((:
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
شما دیگه کی هستید دوره قبل همه مجانی معاف شدند بدون هیچ قید و شرطی حالا هر روز یک حرف خنده دار می شنویم.
amir hossein
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
وقتی گذرنامه نمیدید پس به چه درد طرف میخوره بیاد جریمه بده...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
بنده به نوبه خود خدمت سربازی رو زمانی انجام دادم که جنگ ایران و عراق شروع شده بود و علیرغم خدمت در نیروی هوایی و نداشتن جبهه بصورت داو طلبانه یک بار در طول خدمت بمدت 3 ماه در خط مقدم و یک بار هم در سال 65 در فاو و اروند کنار با جهاد سازندگی خدمت کردم. البته اینارو گفتم که مطلب بعدیم بخودم بر نگرده و اونم اینه که این کار که عدم شمول پاسپورت به خریداران خدمت یا جریمه پرداخت کنندگان به شکل واضحی کلاه برداریه! بخاطر اینکه از اول باید این مطلب عنوان میشد تا کسایی که میخوان ثبت نام کنند بدونند برا چی اینکارو میکنند! با اینکار یه تیشه دیگه به ریشه اعتماد مردم به دولت و نظام و سیستم میزنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
عزیز من دارن میگن 8 یا 10 سال فرار از سربازی. اینکه میدونی یعنی چی؟واقعا میدونی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
یعنی طرف از 10 الی 50 میلیون بسته به نوع مدرک تحصیلی اش پول بده به دولت بعد بتونه رای بده که بعدش دروغ بشنوه ؟ مگر مریضه؟
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
پس چه کاری که بیام 30 میلیون پول بدیم؟ وقتی که نه میتونیم استخدام بشیم و نه میتونیم گذرنامه بگیریم.
مگه قبلا نمیتونستیم رای بدیم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
یعنی چی؟ انگار دزد گرفتن منکه انصراف میدم و نمیخرم
ناشناس
Germany
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
گویا غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در حین خدمت سربازی به جنگ اعزام شده اند و در طول دوران جنگ مجروح می شوند به همین دلیل نگاه تندی نسبت به سزبازن غایب دارند.
ناشناس
United States
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
اجرش با سالار شهیدان. کار خوبی میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
نمی توانند گذرنامه بگیرند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟ این جوانان اصلا حق نفس کشیدن دارند اقای نماینده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهتر نیست کلان اعدامشان کنید ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
برای مملکتی که دو قطبی شده از نظر درامدی باید هم قوانین دو قطبی در نظر گرفته شود
اینها نشانه های اضمحلال یک جامعه است
در مورد گذرنامه هم اول برای اینکه حساسیت ها برانگیخته نشود اینجوری میگن بعد بی خیال می شند تا فرزندان نوکیسه نه سربازی رفته باشند و هم در لندن و لس انجلس حالشان را بکنند
wsq
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
شما که الفاظ رو خوب بلدی جناب نماینده اونی که منظورته سرباز غایب هستش، نه فراری!!!

ثانیا تنها محدودیت باقی مانده که باعث خرید سربازی میشه همین گذرنامه است، طرف دکتر نیست که بیاد پول بده گذر نامه هم نگیره.

امیدوارم یکم در جریان امور مملکتی قرار بگیرید...
ناشناس
United States
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
دیپلم ردیه نوکیسه چیه طلب داری از سردار؟ اگه خدمت رفته بودی که الان حرف زدن با بزرگترتو یاد گرفت بودی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
زحمت شد!
آدم عاقل میاد ۲۰ میلیون پول بی زبون رو بده که بعد فقط بتونه تو این مملکت زندگی کنه؟
ناشناس
Germany
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
بعله! پس اون بچه های مردم که دو سال عمر و جونشونو گذاشتن آدم نبودن؟ فقط پول شما ارزش داره؟ عمر و سلامتی این همه آدم مهم نبود؟ خوبه مثل زمان جنگ بزور ببرنتون سربازی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
اگر عمر و سلامتی این آدما مهم بود ، یک برنامه ای برای سربازیشون می ریختند تا وقت و استعدادشون برای کارهای بی فایده هدر نره ... نه اینکه لیسانس و فوق لیسانس رو ببرند در یک کار غیر مرتبط و دو سال از بهترین سال های عمرش رو تباه کنند ...
در مورد اعمال قانون هم هر زمان اسید پاش ها و اختلاس کننده ها و رشوه گیرنده های کله گنده رو بزور بردند برای اعمال قانون ، ما خودمون با پای خودمون میریم و نیازی به زور نیست ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
گفتم اینا خیرشون به کسی نمی رسه.
ناشناس
Germany
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
"آنهایی که ۱۰ سال فراری بوده‌اند اکنون با پرداخت جریمه می‌توانند از برخی امکانات کشور استفاده کنند و دیگر نیازی نیست که فراری باشند یعنی می‌توانند رأی دهند اما نمی‌توانند کاندیدا شوند و یا اینکه قادر به گرفتن گذرنامه نیز نخواهند بود. " یعنی شما فکر میکنید آدمی هست که برای رای دادن بره 50 میلیون جریمه بده! خدااااا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
امکانات کشور!!!!!!!
مهدی
United States
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
خوب یکی از امکانات ها .....رای دادن است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
بشینین تا بیایم بخریم ... آخه چه ربطی به سرعت بالا دارد ... حالا تصور بفرمایین من جریمه رو پرداخت کردم بعد اگر گذرنامه خواستم حالا سربازی هم نمی توانم بروم چون جریمه دادم ... باید چکار کنم.. واقعا این آقا نماینده مردمن ؟ اینجوری حامی ملتن ؟ ان شالله ایشان جز ۱۷۰ نماینده پول بگیر نباشن .. رشوه گرفتن نماینده مجلس جریمه نداره ؟؟
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
باید به طور کلی اصلاح شه
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
پس با دادن این همه پول از چه امکاناتی میتونیم بهره مند بشیم؟
نه استخدام دولتی میتونیم بشیم نه گذرنامه بگیریم نه کاندید بشیم پس چی؟
ماها چه گناهی کردیم که به خاطر خرج خانوادهامون سرباز فراری شدیم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
مگه فقط شما تو زندگیت مشکل داشتی با سربازی رفتن!! یه سر به پادگانا بزن اونوقت میفهمی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
چي داره ميگه اين .اگه گذرنامه ندن و استخدام نشه كسي مگه ديونه باشه بره پول بده!!!!!!!
ناشناس
United States
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
برو عواقب فرار از خدمتو توو قانون بخون ببین سردار چی میگه. با ننت که حرف نمیزنی. این این میکنی. جناب سردار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
فكر مي كنيد اون موقع ميان سربازي رو بخرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
شما خواص ما عوام. شما خوب ما بد. شماها دانا ما نادان. آما شما سر در برف ما سر در آسمان‌
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
گذرنامه ندن با چه انگيزه اي ملت ٢٠-٣٠ ميليون تومان بدن؟!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
2 پیشنهاد :
کسانی که به خاطر جانبازی یا ایثارگری فرزندانشان معاف میشن ولی باید 3 ماه برن آموزشی : اجازه بازخرید اون 3 ماه آموزشی را بدید .
کسانی که دوست ندارند بروند سربازی با پرداخت مبلغی فقط 3 ماه آموزشی را بروند و معاف بشوند .
اینطوری هم کمکی به اونها میشه هم از لحاظ مالی کمکی میشه به سربازان داوطلب .چرا این کار را نمیکنید آخه ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
حتما بررسی میشه!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
خخخخخخخخ حالا تحصیلکرده هارو مسخره کنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
30 میلیون بدن که رای بدن؟؟؟؟
مگه قبلا نمیتونستن؟
متوجه هستین چی میگین؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
خيلي جالبه سخنان اين اقا ميگه گذرنامه نميشه گرفت پس لابد بگو دولت پول كم داره همينجوري بياين كمك كنين عمرا عقل سالم چنين پولي رو بده
hossein
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
پس چه انگیزه ای برای خرید وجود خواهد داشت
ناشناس
United States
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
اتمام حجت بود برای اجرای قانون و عدالت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
مثلا می توانند رای دهند؟!!!!! این امتیاز بزرگی برای اونهاست؟ فکر کنم این دیگه بیشتر به درد خودتون بخوره که رای مردم رو لازم دارید نه اونها! مرد حسابی مهمترین دلیل مردم گرفتن پاسپورته، بقیه کارها که پایان خدمت لازم نداره!
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
اگه گذرنامه نمی دین و شغل دولتی هم شاملشون نمیشه عاشق چشم و ابرتونن که تو این بی پولی مملکت پول بی زبونو بدنش دست شما؟ حالا انصافا چی میدین بهشون؟
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
به عنوان کسی که 17 ماه تو ارتش به معنای واقعی خدمت کردم راضی نیستم کسانی با پرداخت جریمه خدمت بپیچونن
کسی که خدمت نرفته باید تاوان بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
منم به عوان کسی که سرطان دارم راضی نیستم کسی سرطان نگیره!
(به این میگن بلندنظری ملت ایران!!!)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
تاوان چه چیز رو بده برادر
مثلا شما این 17 ماه شاخ غول شکستی یا چقدر خرج شما تو این 17 ماه شده؟
آیا نصف اونو خدمت کردی؟
اگر زمان جنگ بود حق با شما بود ولی الان که از زیادی سرباز در بعضی نقاط سربازها را به عملگی و چوپانی میبرند شما ناراحتی چرا دیگران نرفتند.
تا کی میخواهید با این حرفهای احساسی جو را متشنج کنید.
من مدیر یک شرکت تولیدی صنعتی ام که 400 جوان این مملکت توش کار میکنند. 20 ساله که از وقت خدمتم گذشته و اونایی که الان سربازند سن بچه منو دارند. واقعا وقت نداشتم برم خدمت.
حالا بگ ببینم اگر امثال من نباشند و برند خدمت کی میخواهد سربازهای بیکار از خدمت برگشته را مشغول کنه. اصلا تکلیف آدمهایی مثل من چیه. باید برند خدمت و این در کارخانه را ببندند تا تاوان شما را بدن. توان بیکاری این 400 تا جوان را شما میدن؟ اگه میدن من حاضرم برم خدمت پسرم!!!
ناشناس
Germany
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
کاملا موافقم! همین که این افراد دستگیر نمیشن و اجازه دارن به فعالیتشون توی جامعه ادامه بدن براشون کافیه! دیگه اینکه پول بدن معافیت بگیرن مسخره هست!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
ناشناس 1601 قیاس مع الفارق نکن! ابتلا به بیماری آگاهانه نیست! ولی در مورد سربازی شما آگاهانه و عامدانه خون خودتو رنگین تر از خون بقیه دونستی! عمر خودتو مهمتر از عمر بقیه دونستی! شاید اگه شما هم مثل مرد میومدی خدمت میتونستی تو سختی های خدمت کمک این آقا باشی ولی نیومدی! حالا مرد باش پای عواقبش وایستا اقلا!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
واااااااااااااای خرف دل همه مارو زدی
البته فرارو بعیده این نظرای مخالف با خرید رو کمنتشر کنه
علی
United States
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
خوب عزیزانی که خدمت رفتن و مشخصه که چقدر اون دوران رو دوست داشتن که دیگران رو هم به رفتن نفرین می کنن (نه دعوت !)
بفرمایید ...شما که رفتین و می تونین یه روزی رییس جمهور بشین ....کم امکاناتی دارین
که به همین که افراد جریمه می دن راضی نیستین >>>!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
در نظرتون این مخفیه که این سربازی چبز خوبی نیس کلا
عطا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
پرداخت کنندگان جریمه می توانند رای بدهند؟؟؟؟ قبلا نمی تونستن؟؟؟؟؟ از کی تاحالا با کارت پایان خدمت رای میدن؟؟ انقدرها این افراد دلخورن ازینکه مثلا نمی تونستن رای بدن و حالا می خوان 30 میلیون بدن که بتونن رای بدن!!! جالبه نماینده مجلس نمی دونه چجوری مردم رای میدن یا اینکه در زمان رای گیری انقدر از مردم استقبال گرمی میشه که حتی خانومهای بیحجاب که در زمانهای دیگه به عنوان مجرم تحت پیگرد و ارشاد هستن از تلویزیون ملی با افتخار نشون داده میشن.....زمان کدوم شاه بود که مجلس .....!!!!؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
چرا امروز قیمت دلار و طلا را نگذاشتید؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
1- امکان استخدام دولتی وجود ندارد
2- امکان دریافت گذرنامه وجود ندارد
مگه عقلم کمه که واسه یه بیمه یا شرکت در انتخابات برم 30 میلیون پول بدم . این پوست موز زیر پای دولته که اجازه ندن دولت بتونه کسری بودجه خودش رو جبران کنه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
خدایا شکرت این مشکلمون هم حل شد. آخه من تنها دغدغه ام شرکت در انتخابات بود که با عنایت نمایندگان محترم مجلس برطرف شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
اين اقا تو خواب بسر ميبره همين حالا با اين حرف بي مورد بزرگترين لطمه رو به دولت زد ديگه هيچ كي نميره پيش ثبت نام واسه جريمه؟!!! راست ميگن زبان سرخ سر سبز دهد باد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
خدایا شکرت این مشکلمون هم حل شد. آخه من تنها دغدغه ام شرکت در انتخابات بود که با عنایت نمایندگان محترم مجلس برطرف شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
کلا هر کی هر چی میخواد میگه...تیکه والا بلا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
دمشون گرم
از اين به بعد از پرداخت سي ميليون ميتونم رأي بدم
چي از اين بهتر!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
خدایا شکرت این مشکلمون هم حل شد. آخه من تنها دغدغه ام شرکت در انتخابات بود که با عنایت نمایندگان محترم مجلس برطرف شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
http://www.yjc.ir/fa/news/5127935/سربازان-غایب-با-پرداخت-جریمه-مشکل-خروج-از-کشور-نخواهند-داشت
ناشناس
-
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
معمولا جریمه جزای انجام خلاف است اما اصل موضوع پابر جاست مثلا وقتی کسی در پرداخت قسط وام تاخیر داشته باشد . علاوه بر پرداخت جریمه اصل قسط یا وام را هم پرداخت میکندو با پرداخت جریمه اصل موضوع وام پاک نمیشود. ولی در اینجا صرفا خرید سربازی است چرا که فرد پس از پرداخت مبلغ تعین شده دیگه به سربازی نمیره واصل موضوع منتفی میشه !!!در جایی هم اشاره کردند. اینها از حق رای برخوردار میشوند. مگر تاکنون محروم بودند و هنگام رای دادن کارت پایان خدمت میخواستند.!!! چرا اینقدر توجیهات اشتباهی انجام مید هید!!
كوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
خجالت داره مدير اين سايت چه فكرى كرده كه هر چى ميرسه مينويسند
http://www.yjc.ir/fa/news/5127935/سربازان-غایب-با-پرداخت-جریمه-مشکل-خروج-از-کشور-نخواهند-داشت
لُر
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
اخه مگه سایت زبون داره که بحرفه؟ عقلم خوب چیزیه. سایت از نماینده مجلس خبر نذاره از کی بذاره؟ اینا حرف نماینده مجلس کشورمونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
یعنی حق رای دادن داری...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ یعنی 30 میلیون بدم که بیام به یکی مثل تو رای بدم. مگه مغز جیگر رو خخوردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
یه طوری گفتید امکانات شک کردم تو ایرانم..
ناشناس
Australia
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
نمیدونستیم تا حالا دولت داره بهمون لطف میکنه اجازه میده رای بدیم.
مثل اینکه یادشون رفته زمان زای گیری که میشه به چه پاچه خواری میافتند که مردم تا مرغ های تو خونه تون را هم بیارید رای بدند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
این بنده خدا اصلا خودش فهمید چی گفت تازه قیمت هم بالای لطفاً کم کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
چشم به اون سربازای احمقی هم که رفتن سربازی میگم بیان کارای خونه شما رو بکنن. شما فقط آدرس بده
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
خيلی کم استقبال می شه چون زمان غيبت رو کردن 8 سال به نظر من کسی که 8 سال غيبت داشته حتما یه کاری داره فتوسنتز که نمی کنه.
بابا مجلسیا حداقل اين زمان رو بکنيد 5 سال تعداد زيادی بتونن استفاده بکنن
من مدرکم ليسانسه و 5 سال غیبت دارم و زن و بچه هم دارم چطور برم سربازی؟؟؟؟؟ نمی دونم چرا برای تک پسر کفالت می دن ولی برای بچه که 100 درصد چشمش به دست پدرش نمی دن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
منم میخواستم ازدواج کنم ولی بخاطر همین 21 ماه لعنتی کنسل شد.برگشتم هم جا تر بود و.... من منت این قضیه رو سر کی بزارم؟؟
علي
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
الان واسه كدوم تك پسر كفالت دادن؟!!!
احسان
United Kingdom
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
از فرارو خواهش میکنم این خبر رو دقیق پیگیری کنند. این احمقانه هست که کسی این همه پول بدهد و در کشور حبس شود و بگویند تو نمیتوانی جایی بروی.
بینا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
گرفتن پول خوبه اما از گذرنامه دادن امتناع کردن چه معنایی دارد واقعا تعدادی از این به اصطلاح نمایندگان نمی فهمند چه می گویند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
خیلی گذرنامه ی با ارزشی داریم واسه اونم ناز میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
این رقم بالای جریمه باعث می شود که از این 2 میلیون غایب که به هر دلیلی نتوانسته اند خدمت کنند... فقط بخش خیلی کوچکی پولدار توانایی خرید داشته باشند و این بی عدالتی محض است...کسانی که غایب هستند که اکثرا بالای 30 یا 32 سال هستند نزدیک 12 سال یا بیشتر محروم از حق تحصیل، استخدام، بیمه، گواهینامه، سند زدن،پاسپورت، و ده ها محرومیت دیگر بوده اند...و حالا باید 30 تا 50 میلیون هم جریمه دهند و این رقم شاید همه پول رهن خانه و یا سرمایه کار یا برای ازدواج پسنداز کرده اند باشد اگر بدهند دیگر با چه پولی زندگی یا ازدواج کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر ان بند سالی 10 درصد حذف شود شرایط برای همه 2 میلیون نفر عادلانه تر خواهد بود...امیدواریم دولت با این بند 10 درصد مخالفت کند....تار رقم همان حداقل رقم پایه باشد...که البته ان هم برای اکثریت بسیار سنگین است...
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
به اين ميگن صحبت كردن بدون فكر وغير منطقي متاسفم واقعا
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv