bato-adv
کد خبر: ۲۱۵۸۶۳

واکنش فرمانده سپاه به اظهارات ظریف

فرمانده کل سپاه گفت: استحکام دیپلماسی ما در مذاکرات هسته‌ای، مدیون الهام بخشی انقلاب اسلامی و اقتدار دفاعی و امنیتی نظام مردمی ماست، نه آنکه امنیت نظام اسلامی‌مان دست‌آورد مذاکرات یکساله اخیر باشد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
فرمانده کل سپاه گفت: استحکام دیپلماسی ما در مذاکرات هسته‌ای، مدیون الهام بخشی انقلاب اسلامی و اقتدار دفاعی و امنیتی نظام مردمی ماست، نه آنکه امنیت نظام اسلامی‌مان دست‌آورد مذاکرات یکساله اخیر باشد.
 
به گزارش روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جلسه هیئت عالی سیاست گذاری نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه‌ کشورمان، مبنی بر اینکه «به دنبال مذاکرات، جمهوری اسلامی ایران امن‌تر شده است» اظهار داشت: امنیت ما مدیون تفکر و اندیشه رهبران بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)و حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است که با معماری قدرتمندی از یک ساختار انقلابی، مردمی، مستحکم‌ و تزلزل ناپذیر به وجود آمده و بسیج ده‌ها میلیونی از آن متولد و رشد یافته است.
 
وی افزود: ما از سالها قبل به یک قدرت بزرگ بازدارندگی اطمینان بخش رسیده‌ایم و همه مولفه‌های قدرت ما امروز به طور چشم گیری تقویت شده است.
 
مقاومت انقلاب اسلامی، انقلاب بحرین را زنده نگه داشت
جعفری با بر شماری پیامدهای منطقه‌ای مقاومت انقلاب اسلامی برابر نظام سلطه و استکبار تصریح کرد: قدرت و مقاومت انقلاب اسلامی، اندیشه های سلطه طلبان و راهبردهای آنها در سوریه را با ناکامی روبرو کرد و در عراق نیز ابتکار عمل را از آنها گرفت و هم چنین انقلاب بحرین را زنده نگه داشت و به انقلاب یمنی روح جدیدی بخشید.
 
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: همه این عوامل باعث شد اقتدار نظام به صحنه دیپلماسی کشور منتقل شود و دستگاه دیپلماسی ما بتواند با پشتوانه‌ عظیم نفوذ انقلاب اسلامی و توانمندی‌های دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی در مقابل زیاده خواهی قدرت های استکبار ستیزی بایستد و زیر بار حرف زور آنها نرود.
 
وی خاطرنشان کرد: بی تردید امروز اعتماد به نفس مذاکره کنندگان ما، از اهمیت این قدرت به رسمیت شناخته شده‌ دفاعی، امنیتی و مردمی است که از اسلام ناب محمدی(ص) و ایمان پر شور مردم مومن و انقلابی‌مان سرچشمه می‌گیرد.
 
آمریکایی‌ها امروز در بن بست راهبردی قرار گرفته‌اند
جعفری با بیان اینکه آمریکایی‌ها امروز در بن بست راهبردی قرار گرفته و همه گزینه‌ها و راهبردهای ممکن را بر علیه انقلاب اسلامی تجربه کرده‌اند، اما نتایج دلخواه به دست نیاورده‌اند، افزود: توانمندی‌های امریکا بیش از این قابل توسعه نیست و ظرفیت های آنها برای تغییر به حد اشباع رسیده و راهی جز پذیرش قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران برای امریکا باقی نمانده است.
 
مسئولان سیاست خارجی دچار اشتباه محاسباتی نشوند
فرمانده کل سپاه در پایان با آرزوی توفیق روز افزون برای دستگاه دیپلماسی و مسئولین سیاست خارجی کشور تصریح کرد: مسئولان سیاست خارجی دچار اشتباه محاسباتی نشوند و دست آوردهای انقلاب اسلامی و خون هزاران شهید را همانگونه که هست و واقعیت دارد برداشت کرده و بر اساس آن راه مقاومت و ایستادگی را دنبال کنند.
برچسب ها: فرمانده سپاه ظریف
از سار کاشان
UNITED STATES
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خدایا ! سپاه را از سیاست دور فرما
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
كشوري كه اداره اون به دست نظاميها بيفته فاتحه اش خوندست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
فعلا که دولت کلا تعطیله و جز ظریف وهاشمی وزیر دیگه ایی تو دولت وجود نداره
باید هم هراسون باشید چون اگه ظریف که چشم دولت بهشه هم نتونه کاری بکنه فاتحه دولت اعتدال خونده است
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
اگر همین چیزی های که از مذاکرات می دانیم را مرور کنیم توافق بر سر داشته هایمان است مانند همین اورانیوم 20 درصد والا بر سر نداشته ها چه توافقی صورت می گیرد پس بدانیم تا پشوانه ای نباشد مذاکره ای هم معنی ندارد .
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
این آقایی که گفته کلاً انرژی هسته ای را همه پرسی بگذاریم باید بگم با عرض پوزش این کوته نظری است همه ما می دانیم اگر ماه انرژی هسته ای را هم متوقف کنیم همان طور که مقام معظم رهبری گفتند آنها بیکار نمی نشینند وبه سایر دانش های ما نه صرفاً نظامی حتی پزشکی هم اعتراض می کنند وبه اون بهانه مارا تحریم خواهند کرد چون می خواهند ما به صف انها بپیوندیم و دست از اصول انقلاب اسلامی برداریم.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۲۱
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
نظامیان حق دخالت در سیاست را ندارند سانسور نکنید تعارف را بگذارید کنار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
واکنش سرلشکر جعفری واقعا بجا و صحیح است
وقتی آقای ظریف در مورد قوای نظامی کشور اظهار نظر می کند و با اطلاعات کمشان می گوید آمریکا می تواند با یک موشک سیستم دفاعی ما را ازکار بیندازد، توقع بیشتری ازایشان نیست که امنیت کشور را در گروه مذاکرات بداند
اتفاقا در دوره آقای روحانی ماجراهای اسید پاشی و ایجاد ناامنی نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است. شما فکری به حال خودتان بکنید آقای ظریف
ناشناس
ROMANIA
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
ناشناس 13:44
نکنه اطلاعات شماها راجب به سیستم دفاعی کشورهای دیگه کامله که سخنان ظریف را ناشی از کم اطلاعی میدانید؟؟؟
مشهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
به نظر من حرف ظریف درستتره چون باسیاست خوب میشه از بروز جنگ خانمان سوز جلوگیری کرد وپایان هرجنگی مذاکره ومصالحه است
یاسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
آیا سیاست مدارن حق دخالت در مسائل امنیتی و نظامی را دارن ؟ سیاست و امنیت و ... زیاد از هم جدا نیستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
وقتی وزیر امور خارجه یه کشور بره تو کشور اجنبی بگه اگه مذاکرات شکست بخوره انتخابات رو باختیم هم باید دخالت بکنن
عبدا...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
در پاسخ به ناشناس 13:44بايد گفت كه اتفاقا وقوع برخي ناامنيها در سطح جامعه در زمان دولتهايي نظير دولت اصلاحات(وقايعي مثل قتل برخي نويسندگان،پرتاب خمپاره از سوي افراد و مراكز ناشناس در پايتخت و ...)و دولت اعتدال(وقايعي مثل اسيد پاشي به مردم بيگناه و ...)اين گمانه زني را پيش مياورد كه چرا در زمان برخي دولتها اين نا امنيها پيش ميايد و در برخي دولتها كه مطلوب برخي حضرات است اين نا امنيها(كه معمولا مسبب آنها نيز در نهايت پيدا نمي شوند!؟)ديده نميشوند...!؟
"ا.. عليم بذات الصدور"
پدرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
فرمانده محترم خلط مبحث مي فرمايند.دكتر ظريف عنوان مي كند در مذاكرات پروژه ايران هراسي را متوقف كرده لذا در مجموع امنيت ايران بيشتر شده كه درست است و اصلا تداخلي با موضع فرمانده سپاه ندارد !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
هر که به کار خود
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
درود بر ظریف
ناشناس
CANADA
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
اي كاش ايشان به جاي مقابله بي وقفه با دولت به فرامين رهبري توجه كرده و از دولت حمايت مي كردند
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
الان اینی که گفتی یعنی چی؟
اصلا کاری به درستی و یا نادرستی ادعای شما ندارم. معنی حرف شما را کار دارم.
اگر به زعم شما ریس سپاه فرامین رهبری را توجه نکند حالا ریس سپاه کوتاهی می کند یا رهبری به ایشان ارفاغ کرده از سر کوتاهی ایشان گذشته است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
ای کاش دولت هم به فرامین رهبری عمل میکرد وبجای اینکه مملکت رو تعظیل بکنه و چشمش فقط به نتیجه مذاکرات باشه اقتصاد مقاومتی رو اجرا میکرد
ناشناس
SWEDEN
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
به عمل كار برآيد نئ به به سخن !!! جناب سردار فعلان كه اين اقتصاد و اين امنيت وأين فحشا وووووووو حاصل مديريت شماهاست ! زنده باد ظريف كه واقعيت ها رو مي بينه و از شعار دادن پرويز مي كنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
آره همون از شعار دادن پرویز میکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
ایشون در موضعی درست مخالف دولت قرار داره و نظراتش بسیار سطحی، متکی بر تعصبه و صرفا برای مقابله با دولت منتخب مردمه. بهتره ایشون با این مصاحبه ها که در واقع ضدیتش با منافع مردم رو نشون میده اینقدر خودشو خراب نکنه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
میشه دقیقا بگی کجای نظرش بسیار سطحی بود
اصلا متن رو خوندی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
سردار بزرگوار مذاکرات هم يکي از همان تدبيرات کارگشا امنيت آفرين مقام معظم رهبري است که نيروهاي نظامي را را از يک تنش جديد دور نگه داشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
این دوستان هم توی حال و هوای خودشونندا!
ناشناس
-
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
درود سردار
شاه غلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
چه بپذیرید چه نپذیرید حرف ظریف درسته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
فقط یه چیزی نوشتی که بگی ما هم هستیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
همین حرفا رو میزنه این ظریف که دشمن هرچی دلش میخواد به ما میگه و متاسفانه هیچ جوابی هم بهش نمیدیم دیگه دشمنی که ظریفو میبینه کاملا حق داره بگه ایران کم آورده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
سپاه در سیاست دخالت نکند
امام خمینی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
منبع؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
ﻭﺻﯿﺖ ﻧﺎﻣﻪ امام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
اگر سپاه نبود کشور هم نبود
امام خمینی ره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
مجید دلبندم
این سیاست نیست امنیت ملیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
کی گفته نباشه؟
حرف اینه که کارشون دفاع از کشور نه دخالت در سیاست
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
اگه با محاسبات و افکار شما دستگاه دیپلماسی می خواست مذاکره کنه ، اصلا مذاکره ای صورت نمی گرفت.
در ضمن فردا کیهان تیتر اولش صحبت شماست.
شاهد
CANADA
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
سردار عزیز شما مسیله دیپلماسی همراه با زیرکی و هوشمندانه ( با پنبه سر بریدن ) را دست کم گرفته ای . کاری که امیر کبیر که روحش شاد با زیرکی و بدون ارتش دریای خزر را مجددا" از شوروی پس گرفت...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
فعلا که مردم ایران به خاطر مسایل اقتصادی در بن بست هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
مردم فرارو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
اینا رو به وزیر هزار میلیاردیتون بگو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
آقای جعفری سعه صدر جنابعالی باید بیش از این ها باشد/ مگر ظریف چه مطلبی را بیان کرده که شما با این صراحت در مقام پاسخ به آن برآمدی!!! انصافاً بیام مطالبش چیزی جز نشان دادن عظمت و امنیت بیشتر ایران نبوده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
منفی
علیرضاART
UNITED STATES
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
جناب سردار

با همه ارادت و احترامی که برایتان قائلم، دخالت سپاه را در سیاست مفید نمیدانم.

بدنه سپاه برخلاف جوسازی برخی رسانه ها واقعا بدور از حاشیه در حال زحمت و از خودگذشتگی است (کسانی که از نزدیک آنها را میشناسند بهتر میدانند).

شما باید مرد عمل در روزگار سخت باشید و از حرف و هیاهو بدور بمانید.

چنانچه به سیاست علاقه مندید، حرفی نیست. با محک خود در ترازوی انتخابات به آن جامه عمل بپوشانید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
نظرات ایشون درباره بحث امنیت ملی کشوره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
آفرین سردار. متاسفانه دکتر ظریف که صد البته محبوب ماست گاهی در کلامشان اشتباهاتی میکنند که باعث تعجب دوستان جمهوری اسلامی میشود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
قرار بود نظاميان در سياست دخالت نكنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
فرماندهان نظامی بهتر هست کمتر حرف بزنند ودر سیاست دخالت نکنند. آقای ظریف سیاستمدار فهمیده و با منطقی هست و می داند چه می گوید.زنده باد روحانی وزنده باد ظریف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
اگر نظامیان در کار سیاست دخالت نکنند همه چی درست ميشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
امنيت پايدار آن چيزي است كه با گفتگو بدست مي آيد، امنيت هاي نظامي هميشه شكننده اند...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
مثل اينكه شما تو اين دنيا زندگي نميكني
دور و ور خودتو نگاه كن ببين چه خبره
همه اينا خيلي بهتر از ما بلدن حرف يزنن و گفتگو كنن
كجايييييييييي!!!
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
ناشناس 18:39
اگر قدرت نظامی و علمی کشوری پایین باشد به طبع دیپلماسی آن کشور هم نمی تواند عملکرد قوی داشته باشد. در سطح کلان این گفتگوها نیستند که تعیین کننده باشند بلکه قدرت علمی، نظامی و ... کشورها هستند که تعیین کننده هستند.
مثلا این مذاکره ها به خاطر چیست به خاطر پیشرفت علمی کشور در حوزه هسته ای و نظامی می باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
آقای جعفری زمان احمدی نژاد کجابودید!!
نيما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
امنيت ايران تنها مديون بسيج و ولايت فقيه است و ديپلماسي هم در اين راستا خوب است آقاي ظريف امنيت ايران مديون مذاكرات شما نيست مديون هزاران بسيجي است خود رييس ستاد مشترك ارتش آمريكا چند هفته پيش گفت ما از موشك ها و سانترفيوژ هاي ايران نمي ترسيم ما از نيروي انساني آن ها مي ترسيم
اگر نيروي انساني و نيروي نظامي ما ضعيف بود مذاكره اصلا با ما نمي كردند و به قولذ اوباما پيچ مهره صنايع هسته اي را باز مي كردند
سپاه پاسداران حافظ انقلاب و ارزش هاي آن است و در هر زمينه اي هم مي تواند دخالت كند در هر زمينه اي كه احساس كند انقلاب و ارزش هاي آن در خطر است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
مثل اینکه شما درکره ی مریخ زندگی میکنی.اگر اقتداردفاعی نبود الان مذاکره ای نبود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
چند کلاس سواد داری
برو یه نگاهی به بودجه نظامی کشورها بنداز بعد بیا صحبت کن
ناشناس
ROMANIA
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
هر چند که مخالف عدم ارتباط با آمریکا و جهان غرب هستم ٬ اما حرفهای سردار جعفری را قبول دارم . قدرت نظامی ما که در سالهای پس از جنگ شکل گرفته عامل بازدارندگی دشمن شده . یادمه ریاست جمهوری قبلی جناب آقای خاتمی در روز ارتش گفت : باید آنقدر قوی باشیم که کسی به ما طمع نکند . ببینید که حتی اسرائیل هم برامون شاخ و شونه میکشید و پاسخ سردار جعفری به احتمال حملات هوائی اسرائیل به مراکز هسته ای ایران واقعا تاریخی بود .
حقی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
به نظر من نظامیان نباید در کارهای سیاسی واقتصادی وارد شوند .بهتراست هر کس کار خود را در حوزه تعریف شده انجام دهد .....
بیست و بیست
UNITED KINGDOM
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
البته سردار با عرض پوزش، خرد جمعی و نیز شواهد موجود مؤید سخنان دکتر ظریف می باشد و ناقض فرمایش شما. گرجه شما می توانید نظر خودتان را داشته باشید و به دیگران هم امر کنید همین نظر را داشته باشند اما واقعیت لزوما همیشه آن نیست که شما فکر می کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
توجه حضرتعالی را به انفجار تخریبی در اقامتگاه سفیرمان در یمن جلب می کنم!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
وصیت نامه امام فراموش نشود.
دانیال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خوب گفتی اما اینم اضافه کن چیزی که بخشی از جوانان را از برخی مسائل و ریشه هایمان دور میکنه همین تفاسیر فیلسوفانه ، شخصی و تک بعدی آقایان است. اینکه حضرت آقا یا روح الله کبیر مطلبی را بیان میکنند غرض عزت و احترام به مردم بعنوان صاحبان اصلی انقلاب هستند نه صرفا" برداشت فردی سازمانی از سخنان این عزیزان. لطفا" با مردم روراست و به شعور هم احترام بگذاریم برخی مواقع سکوت با ارزش تر از تصدیق یا تکذیب اطرافیان است.
ادبیات گفتار و کردارنشات گرفته از مردم همیشه انصاف و واقعیت را در خود دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خیالت راحت فراموش نمیشه واسه همین همست که ساکت نمینشینیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
حرف حساب
مرتضي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
شما جز گل گفتن هنر دیگری نداری سردار. ولی مشخصا" بگویید که اگر این دولت هم وفق استراتژی و تاکتیک دولت قبلی حرکت می کرد آنوقت «الهام بخشی انقلاب اسلامی و اقتدار دفاعی و امنیتی نظام مردمی» (که تعبیری گنگ به نظر می رسد) الان در وضعیت بهتری قرار داشت یا بدتر؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
هنرش رو 30 سال پیش که شما بذر بودید زیر آتش توپ تانک دشمن نشون داد والا الان باید عبدالجاسم رو میرفتی از مدرسه میاوردی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
آقای ظریف وزیر امورخارجه هستند و باید براساس واقعیت ها تصمیم بگیرند نه شعار و خیال.
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
ببخشید منفی زدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
آقای جعفری قطعاً با این مذاکرات خطر جنگ و ایران هراسی از بین رفته است.
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
بنده خدا اگر آمريكا ميتونست ايران رو بگيره كه قبل از عراق و افغانستان حمله ميكرد
8 سال از صدام پشتيباني كرد ، تجهيزات داد ، تو سازمان ملل پشتش واستاد ولي نتونستن يك وجب از خاك ما رو بگيرن


ظريف بعضي وقتا منو ياد " هاله نور" ميندازه
يه حرفايي ميزنه كه سر آدم سوت ميكشه
انگار تو اين مملكت زندگي نكرده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
نون هم گرون شد باز واکنش دارن دوستان ? ای خدا ...
سیدجمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
سردار جان در زمان احمدی نژاد که هر روز از یک سو مورد تهدید بودیم مگر این مسایلی که گفتی نبود ؟قبول کنیم که ورود افراد کاربلد به عرصه سیاست شرایط منطقه و کشور را تغییر داد اگر همینجوری ادامه بدیم مردم از رای دادن منصرف می شن و می گن تغییر رییس جمهور و هیات دولت کار بی فایده ایست همه چیز را حتی جزیی ترین و تخصصی ترین مسایل راسیاست های رهبری مشخص می کند نتیجتا حضور در انتخابات ها کم رنگ و کم رنگ تر خواهد شد مراقب باشیم هر حرف ماتاریخ مصرف طولانی داشته اشد نه کوتاه مدت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
ای کاش کاری کنیم تا مسلمونا از فلاکت بیان بیرون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خوب چیکار کنیم نظر بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
اره یادمه تا یک سال پیش داشتیم اماده میشدیم بریم پناه گاه سپاه باعث شد که نریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
فعلا که هیچکدوم کاری نکردید
فقط خدا به دادمون برسه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
هیچکدوم یعنی کیا
فعلا کلا دولت چسبیده به ظریف و بقیه وزرا خواب تشریف دارن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
منم موافق حرف وزير خارجه ام
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
ایشون درست میگن اواخر حکومت احمدی نژاد فرامشمون شده!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
به به. به به.
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
عاقلان دانند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
آقای ظریف ببین چه کسانی برای تیم هسته ای دعا کردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
جناب ظریف در توهم به سر می برند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
شدید
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
دلواپسان نترسند ...دکتر ظریف کارشو بلده
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
توهم ظريفى است!!!!!!
ناشناس
ROMANIA
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
سردار جان ادبیاتتون فرق داره وگرنه حرفتون یکیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
اگه قسمت اعظم اقتدار ما از برایند دیپلماسی فعال یکساله اخیر نیست اقای جعفری پاسخ دهند که چرا در 8سال پیش به این مهم دست نیافته بودیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
مثلا در یک سال گذشته مقتدر شدیم و قبلا نبودیم؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
به چه مهمي؟
آخه ارزوني شده؟
آخه همه قيمتها ثابت ماندن؟
آخه تحريمها لغو شده؟
فقط خواسته هاي غربي ها زيادتر شده
تو رو خدا يك كم فكر كنيد بعد نظر بديد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
یعنی هشت سال گذشته گرفتار آتش دشمن و جنگ بودیم!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
هر کی با اظهارات ظریف موافقه مثبت بزنه هر کی هم موافق اظهارات فرمانده سپاهه منفی بزنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
هر دو به نوعی درست میگن. اولا امنیت ما مدیون قدرت موشکی و دفاعی ماست و دوما در روند مذاکرات صحبت از چگونگی حمله نظامی به ایران به صحبت از چگونگی برداشته شدن تحریم ها تغییر کرد.
وحید دستگردی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
خسته شدیم از این همه دعوا
لیلا از گیلان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
جناب سردار:

آن را که عیان است

چه حاجت به بیان است !!!!!!

جناب همان طور که در امور نظامی نمی توان از دیدگاه های غیر متخصصین استفاده نمود ، این حق را هم به دیگران بدهید که در اموردیپلماسی از دیدگاه های غیر کارشناسانه دوری کنند ، اگر چه خودتان می دانید که در جامعه ما عده ای به خود اجازه می دهند که در مورد تمام مسایل اظهار نظر کرده و خود سرانه وارد عمل شوند !!!
رضا 48
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
هموطن گرامی،نظر دادن درباره دلیل امنیت در ایران توسط سردار، اگه کارشناسانه ترین نظر نباشه، قطعا غیر کارشناسانه نیست.ایشان متخصص برقراری امنیت در کشور هستند، وگرنه سردار لقب نمی گرفتند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
....نفرت مردم روز به روز بیشتر میشه از...
وای اگر سکه بیفتد چپکی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
ای کاش آقای جعفری به عوض ذره بین گذاشتن به سخنان ظریف بزرگ، به فکر هزاران عیب داخلی مجموعه خودشان بودند که نه کسی جرات اظهار آن را دارد و نه اجازه می دهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
دقیقا درسته سردار ، فدایی داری
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
پیشنهاد میکنم در سیاست دخالت نکنید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
.امیدوارم هیچ وقت جنگ درگیر نگیرد تا محک تجربه آید به میان .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
بله کره ی شمالی هم خیلی امنیت و آرامش توشه ! تازه پاکستان هم خیلی موشک میسازه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
نظر من به نظر دكتر ظريف نزديك تر است
ناشناس
ROMANIA
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
احسنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
جبهه فقط توپ و تفنگ و چماق نیست . جنگ می تونه تو جبهه دیپلماسی ، اقتصاد، فرهنگ، صنعت و .... هم باشد. اگرما چیزی رو نمی فهمیم دلیل بر نبودنش نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
برای همینه که انقدر کره ی شمالی دیپلماسی فعالی داره
ناشناس
UNITED STATES
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
اشتباه محاسباتي وزير محترم امور خارجه ريشه در دو اشكال بنيادين ساختاري - متدلوژيك بسيار مهم دارد كه حتما و فورا بايد مورد توجه مسولين عالي نظام قرار بگيرد:
اول :
تمركز بسيار شديد و بيش از حد وزير در موضوع هسته اي كه به تبع آن وزير محترم كلا فراموش كرده اند سياست خارجي ادامه و تابعي از سياست داخلي هر كشوري است و بدتر ازين ايشون حتي به روابط دوجانبه با كشورها هم هيچ توجه و اهتمامي ندارند و ادارات منطقه اي وزارت خارجه از زمان شروع وزارت ايشان با ركود و سكون تقريبا مطلقي مواجه هستند.
البته ايشان شان و شاكله اش تماما سازمان ملليه و اساسا با روابط دو جانبه آشنا نيست.
دوم :
وزير محترم اصلا مديريت داخلي وزارت خارجه راهم عملا ترك گفته و هيچ توجه و التفاتي به تنها سرمايه وزارتخانه كه همان بدنه كارشناسي است ندارند و ورودي به مسايل داخلي وزارتخانه نميكنند و همين باعث شده كه مديران مياني هر بخش با اعمال سليقه هاي شخصي و سليقه اي و بعضا حتي همشهري بازي و باند بازي هاي خيلي آشكار بدنه كارشناسي را اونقدر مورد ظلم و تبعيض و بي عدالتي و حق كشي كردن كه ديگه انگيزه و اميد و رغبتي براي توليد فكري و ارايه كار كارشناسي و پيگيري منافع و مصالح ملي كشور در ميان كارشناسان باقي نمانده
الان در اين وزارتخانه بسيار مهم و حساس و تاثيرگذار همه درگير و گرفتار مسايل و مشكلات و معضلات و گرفتاري هاي اداري - مأموريتي پيچيده و در هم تنيده اي هستن كه ديگه رمق و انرژي و حتي وقتي براي كار و فكر و أيده پردازي و كارشناسي باقي نمي مونه !!!
آسيب شناسي خوشبينانه معضل فوق اينه كه دليل اين فاجعه عظيم كه آثار و تبعات سهمگين آن در طول زمان بيشتر و عميقتر مشهود خواهد شد، تنها سوئ مديريته و تعمدي در كار نيست ...
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
نيازي به اين توضيهات نبود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
آیا فرمانده سپاه مجاز است حتی در زمینه سیاست خارجی هم نظر دهد؟
حمید رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
امنیت و اقتدار ایران مرهون هر دو فاکتور یعنی اقتدار نظامی و دیپلماسی فعال هست و هیچیک بتنهایی نمیتوانند امنیت برای ما بیاورند.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
فرمانده سپاه باید توجه داشته باشه که این دو اظهارنظر منافاتی با هم ندارند.
حافظ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
حرف بسيار منطقي زده اند البته آقاي ظريف در حرفهاي خود ميخواسته نسبت به دوره قبل از دولت 11 مقايسه اي داشته باشد نه اينكه مثل كساني كه 8 سال قبل نقش خيلي ها را در دفاع مقدس ناديده گرفتند دستاوردهاي 35 ساله انقلاب را ناديده بگيرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
ادامه مذاکرات را به ایشان بسپارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
پس ۲ سال قبل مشکلی نداشتیم!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
اخوی در امور سیاسی دخالت نکن، بنا به فرموده ی بنیانگذار کبیر.
با تشکر
کامران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
میشه تو این مملکت حرفی زده بشه این به اصطلاح نظامی ها در مورد اون اظهار نظر نکنن.مگه قراره دیگران در مورد مسائل نظامی نظر بدن.واقعا که...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
اگه همین "به اصطلاح نظامی ها " نبودن الان شما باید این نظر قشنگتو به زبان عربی می نوشتی !!! 
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خیر سر همین نظامی ها آسوده خاطر پای سیستم نشستی وخزعبلات می نویسی وچای تو میخوری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
جناب ناشناس، موفقيت نظامي ها در عرصه جنگ در پي تدبير و هوشمندي سياستمداران به دست ميايد ، براي مثال، همه ميدانند قويترين ارتش دنيا را امريكا دارد ولي نظاميان اين كشور بدون اجازه رهبران و سياستمداران كشورشان يك كلام حرف نميزنند، اصولا نظاميان امريكا فقط فرامين رهبران و سياستمداران كشورشان را اجرا ميكنند، شما هم بهتر است بدانيد كه اگر ما الان عربي حرف نميزينم و توانستيم حمله عراق تا بن دندان مسلح را پس بزيم بيشتر از اين كه مديون نظاميها باشيم مديون تدابير امام راحل، رهبر عزيزمان و آيت الله هاشمي رفسنجاني هستيم.
ضمن اين كه رشادتها و از خودگشتگيهاي نظاميانمان را در جنگ فراموش نمي كنيم و هميشه و در همه حال ممنون دارشان هستيم.
نیکان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
ضمن احترام به نظامیان کشور ، بار دیگر یادآور میشوم اظهار نظر سیاسی و تعیین ماموریت و وظیفه برای نظامیان ، بعهده دولت برگزیده مردم است و نه برعکس .
ممد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
تفاوت بیان یک دیپلمات و یک نظامی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
آقای فرمانده سپاه مگر حضرت امام(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خود کلا نظامیان از دخالت در سیاست منع نکرده اند یک بار با هم این وصیت نامه را بخوانیم به وصایای آن امام رحیل عمــــــــــل کنیم.
اشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
وظیفه اصلی سپاه دفاع از نظام است در پندار درگفتار ودر رفتار .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
امام در وصیت نامه اش فقط همین جمله اومده؟؟؟
نگفته اجازه ندهید مملکت دست نااهلان (مزدوران فتنه 88 و جیره خورای انگلیس ) ونامحرمان بیفته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
ﺁﻗﺎﯼ ﺁﺷﻨﺎ ﻟﻄﻔﺎ ﺻﺮﯾﺢ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ ﻧﻈﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻣﺎﻡ ﺭﺍ ﻗﺒﻮﻝ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ .ﻟﻄﻔﺎ ﺑﺎﮐﻠﻤﺎﺕ ﺑﺎﺯﯼ ﻧﮑﻨﯿﺪ . ﯾﮏ ﮐﻠﻤﻪ ﺑﻠﻪ ﯾﺎ خیر
نیکان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
پذیرش گسترده ی مردم نسبت به یک دولت ، همکاری داخلی مردم با دولت را افزایش و مقبولیت داخلی دولت ، قدرت مذاکره دولت در مسائل خارجی و بین المللی را افزایش میدهد .
نیکان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
از نظامیان محترم کشور میخواهیم طبق قانون ، در امور سیاسی دخالت نکنند و طبق قانون یا همان میثاق ملی ، تابع مقامات سیاسی قانونی باشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
جناب جعفری اگر به جای این شعارهایی که دادید امنیتی غذایی و اقتصادی تامین میکردید خیلی بهتر بود.
شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
دولتیان وظیفه خود را عمل کنند همه مشکلات حل می شود وظیفه امثال جعفری ها دقت دردفاع از نظام درمقابل بداخلاقی های خارجی وداخلیست !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
امنیت غذایی و اقتصادی تو برو ازکسی که بهش رای دادی بگیر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
امام خمینی در مورد دخالت نظامیان در سیاست چه گفتند؟؟؟؟؟؟؟؟
شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
وظیفه سپاه دفاع از منافع نظام در هر موقعیتی است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
امام ظاهرا فقط همین یه مطلب رو کلا گفتن
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
آقای جعفری بیشتر فکن ببین منظور آقای ظریف چی بوده .
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
فرمانده در سیاست دخالت نکن.
هدي آرام نژاد
UNITED STATES
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
حالا كه " آمریکایی‌ها امروز در بن بست راهبردی قرار گرفته‌اند." بزنيم زير ميز مذاكره چطوره؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
زمان محمود از این واکنشا نداشتین زمانیکه مملکت رفت به قهقرا؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
چرا بود یه سرچ کنی پیدا میکنی
اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
درود بر فرمانده رشید سپاه اسلام سر لشگر جغفری
ناشناس
NETHERLANDS
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
دلار هیچی نشده شد 3500 تومان با این اقتصاد لابد می خوهید برید مقابله با استکبار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خب مذاکره تون هم که دیدیم
دلارتون شد 500 تومن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
احسنت به سردار که مایه مباهات و افتخار ایرانید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
بله البته اگر جنگ رو مساوی با ناامنی نگیریم حرف ایشون درسته.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
درود بر آقاي ظريف
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خداوکیلی بعضی ها مثل قوم بنی اسراییل فقط دنبال بهانه گیری های بی معنی هستند. ظریف بیچاره فقط گفته در کنار استقامت مردم و این آیتمهایی که این آقا بیان کرده به علت دیپلماسی قوی ایران در یکسال گذشته ایران هراسی در جهان بشدت کم شده و کشور آرامش بیشتری پیدا کرده. حالا این حرف چه مشکلی داره که برخی بدو بدو میان اظهار نظر میکنن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
امثال آقای جعفری مخالف دلسوزان این مملکت هستندوبی خیال چپاولگرانی مثل احمدی نژاد
ناشناس
CANADA
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
سپاه در سیاست دخالت نکند. امام خمینی
ناشناس
SPAIN
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
طبق فرمايش رهبر ساز مخالف نزنين بهتر نيس؟؟؟
ناشناس
ROMANIA
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
دقت نکردی آقای جعفری! میگه امن تر شده. از شما بعیده
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
اقتدار نظامی و استحکام دیبلماسی مکمل یکدیگرند و هیچکدام به تنهائی کارائی مناسبی نخواهند داشت.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
امام خمینی :بسیج وسپاه در سیاست دخالت نکنند
اشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
.وظیفه تعریف شده بسیج وسپاه حضور فرهنگی سیاسی وامنیتی است ارتش حق دخالت ندارد !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
اگر سپاه نبود کشور هم نبود
امام خمینی ره
خودم و خودت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
با هم کار کنید و برای اعتلای ملت . ما هم از شما حمایت خواهیم کرد. سربلندی برای همه است و سقوط هم برای همه . ما به دنبال عزت و سربلندی همگانی هستیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
مواظب باشيد گرفتار خود بزرگ بيني نشويد .قدرت فقط وفقط از آن خدا است تا هنگامي كه به ارزشهاي الهي پايبند باشيد خدا پشتيبان شما است نه قدرتهاي ظاهري.
ناشناس
UNITED STATES
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
ببخشید سردار منظور از امنیت امنیت راهبردی و دراز مدت است که حمله نظامی را رفع کرده که این حرف از منظر کارشناسان امنیت و سیاست بین الملل کاملا درست است
یک خوزستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
باز دباره یک مقامی که ربطی به موضوع نداره در مورد مسئله مهم کشور صحبت کرد....
این تفکر احمدی نژادی تا کی میخواد ادامه پیدا کنه؟؟؟؟


فرارو منتشر کن...
یک هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
جناب آقاي سردار.اگر نميدانيد بدانيد مدتهاست امنيت پايدار از حوزه نظاميگري به حوزه اقتصاد و سياست كوچ كرده.مشكل مسئولين مملكت ما در فهم آيه شريفه "واعدوا لهم مااستطعتم من قوه..." است فكر مي كنند قوه يعني فقط تانك و موشك. نخير برادر خزانه پر و مغزهاي فرار كرده و ديپلماسي فعال و...الان اينها بالاتر از موشك و انرژي هسته اي سركاري به درد مي خورند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
درود بر تو اي هموطن كاش ميشد هزاران مثبت به كامنت شما داد و كامنت شما را تيتر مقاله ايي ميكردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خب نتایج دیپلماسی فعالتون رو هم بنویس
چی گیرت اومده چقذر اقتصاد مملکت تکون خورده بابا همش تو توهم سی میکنید
ناشناس
-
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
درود بر دکتر ظریف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
معما چو حل گشت آسان شود
ستاري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
نظامي ها سياست را به سياسيون واگذار و از دخالت در سياست خودداري كنند فكر كنم اين خوايته عمومي مردم ايران اسلامي مي باشد
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
حرفش کاملا منطقی و درسته.آقای ظریف قبلنم در مورد صنعت دفاعی ایران مطلبی رو مطرح کرده بودند که واقعا از یک مسئول بلند پایه بعیده.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خداوند حفظت کند سردار عزیز جعفری.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
همه نیروهای تااثیر گذار درون نظام اعم از نظامی و غیر نظامی باید تلاش نماینند با کلام گهربار خود دیگری را به نقض مبانی انقلاب متهم نسازند رهبری انقلاب فرمودند مذاکره کنندگان بچه های انقلابندهمه به این موضوع پایبند باشند و وقتی که دیپلماسی در داخل و خارج همرا ه با توان دفاعی کشور در حال پیروزی است آن را بپذیرند و اینقدر با حرفهای سیاسی و هدف دار به دنبال خارج کردن رفتار مدیران اثر بخش نظام در فضای سیاسی کشور نباشند هزینه کردن از نظام برای تقابل با نیرو های درون نظام گناه نابخشودنی از نگاه داوران حقیقی یعنی مردم میباشد همه نیروهای درون نظام بدانند مردم در حال رصد کردن آنها میباشند خوب است همه و از نیروهایی که خود را حامل ارزشهای انقلاب میدانند جلوتر از رهبر انقلاب حرکت ننمایند و در حرفهای خود قدری تامل بیشتری بنمایند . این را بدانیم بعد از 35 سال نباید نیروهای انقلاب علیه یکدیگر با استفاده از ابزار در اختیار جریان سازی نمایند والسلام در ایام عزاداری اربعین حسینی از همه التماس دعا دارم و برای همه از خداوند متعال آرزوی بهره مندی از آن را دارم
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
امنيت فقط موشك نيست
موشك و ديپلماسي مكمل هم هسنتد
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
واقعا آفرین.خیلی زیبا
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
سردار ! سخن آقای ظریف ناقض فرمایش شما نیست . ایشان می گوید « ... امن تر شده است »
mammadreza
GERMANY
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
امور مربوط به سیاست خارجی با ایشون هستش.شما به کار خودتون برسید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
سردار جعفری عزیز با یاد آوری عملکرد تیم مذاکره قبلی که نتیجه ی آن بر همگان معلوم است، سخنان دکتر ظریف بهتر معنا می شوند. خداوند یار و یاور سرداران عرصه جهاد و دیپلماسی باشد انشاء الله.
جاوید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
باسمه تعالی
باسلام

یادمان باشدو اشتباه نکنیم اگر این پشتوانه ای که سردار گفتن نبود ، آنها پای میز مذاکره نمی آمدن، همانطوری که قبلا دیدیم و به شکل های مختلف عمل کردن و نمونه بارز آن 8 سال دفاع مقدس بود .
فیروز
UNITED STATES
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
سردار تو سرداری
نه وزیر امور خارجه
کار را به کاردان سپرده ایم نگران نباش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
فعلا کاردانتون داره پیش رفقای آمریکاییش گریه میکنه اگه شکست بخوریم انتخابات رو باختیم
فیروز
UNITED STATES
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
سردار تو سرداری
نه وزیر امور خارجه
کار را به کاردان سپرده ایم نگران نباش
راحیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
من معتقدم که در سایه دیپلماسی فعال میتونیم به اقتدار دفاعی دست پیدا کنیم و در سایه اقتدار دفاعی، دیپلماسی فعال داشته باشیم. پس بیایین با هم دوست باشیم و دست به دست هم بدیم و میهن خویش را کنیم آباد
جانم فدای ایران اسلامی
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خیلی زشته که فرمانده سپاه در سخنان وزیر خارجه دخالت کنه .
چند روز دیگه هم رئیس بانک شعبه فلان شهر هم سخنان رئیس جمهور را نقد می کنه و خبر گزاری ها هم می نویسند
سلمان
-
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
یادم میاد که سردار جعفری یه بار دیگه هم از دکتر ظریف خواسته بود در امور نظامی دخالت نکند. و لابد خود هم این اصل را بایستی رعایت کنند. در این شرایط که جان مک کین سناتور ضد ایرانی و نتانیاهو از عملکرد خردمنانه دکتر ظریف و تیم همراهش، به شدت عصبانی اند.این اظهار نظر فرمانده محترم کمی دور از زیرکی و منطق است.همه سرباز وطنند ولی در سنگرهای مختلف.شما را به جد امام و رهبر انقلاب ما را به زمان در هم ریخته احمدی نژاد بر نگردانید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
سپاه پاسسسسسسداران انقلاب اسلامی، کامل بخوانیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
میشه لینک این مطلب رو بگذاری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
این همه تعصب واقعا عجیبه! سال پیش هم آقای ظریف درباره توان نظامی ما و آمریکا حرف غلطی زد که فرماندهان محترم نظامی کشور که متولی دفاع و حراست از امنیت و تمامیت ارضی ایرانند جوابشان را دادند اما بعضی ها چه کورکورانه جواب دادند!! حالا یکسال بعد یک حرف غلط دیگر از دکتر عزیز و دفاع متعصبانه دوستان...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
واقعا"خیلی متاسفم امثال ایشان بااونهایی که دلسوزمملکت هستند مثل ظریف مخالفت می کنند ولی به احمدی نژادهاکاری ندارند اینهمه دزدی تومملکت شده جناب فرمانده یکبارحرفی نزده ای !!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خون هزاران شهيد و دلاوري ايثار گران اين مرز بوم حاصلش ارامشي است كه در حال حاضر در اين مملكت وجود داره
اما هميشه نميشه با ابزار نظامي و كشتار جنگيد
در حال حاضر باديپلماسي خردمندانه و پذيرش واقعيت هاي دنيا و اوضاع و شرايط داخلي ميبايست به كارزار وارد شد
اقاي جعفري حماسه هاي جوانان اين مرز و بوم بر كسي پوشيده نيست اما تخصص و تعهد دستگاه ديپلماسي اقاي روحاني مثال زدني
و مسيولين بالاي نظام بارها به اين مسيله اذعان كرده اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
روسیه با ان همه قدرت نظامی در مقابل توان اقتصادی آمریکا و اروپا از پا درامده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
اگر هر شخصیتی در حوزه تخصصی خود اظهارنظر کند مشکلات کشور بمراتب کمتر می شود. دوران آقای احمدی نژاد که خود را فوق تخصص همه امور می دانست سپری شد کما اینکه مفسرین تاریخ می گویند نادرشاه افشار که نابغه کم نظیردر تاکتیکهای نظامی بود چنانچه اداره کشور را به سیاستمداران و اقتصاددانان با تدبیر زمان خود می سپرد و خود فقط به امور جنگی و نظامی می پرداخت به آن عاقبت دچار نمی شد و ایران پس از وی روی آرامش و شکوفایی می دید و کشور گرفتار ایل بی تدبیر و بی خاصیت قاجار نمی شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
جناب آقای سردار جعفری شما هنوز اینقدر در سیاست پخته نشده اید که بفهمید اقتدار و امنیت تنها با داشتن امنیت نظامی به دست نمی آید بلکه تمام آن کشورهایی که نظام مقتدر امنیتی دارند به واسطه داستن روابط مستحکم سیاسی و روابط خوب بین المللی این امنیت را کسب کرده اند. اقتداری که به واسطه تکیه مطلق بر نیروی نظامی باشد یک وهم بیش نیست زیرا امروزه خیلی از تهدیدها را فقط با نیروی نظامی نمی توان بر طرف کرد.
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
سردار خیلی دلت می سوزه برای مملکت و از مذاکرات دلخوری؟ کمی خودت برو توی بازار با حقوق 700 هزارتومنی خرید کن، حالا خونه اجاره ای و... بماند. ببینم بازم از این حرفا می زنی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
والله تو این دوساله که بهتر نشده هیچ بدتر هم شده
رضا 48
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
مشکل حقوق 700 تومنی و سختی خرید کردن مردم،اجاره خونه بالا و از این قبیل مسایل، مربوط به دولته، نه سپاه!سپاه از ما در مقابل عراق دفاع کرد و با افزایش توانمندی نظامی از حمله دشمنان پیشگیری کرده.ایران جزیره ثبات در طوفان منطقه است.برای گرونی بادمجان یقه سپاه رو گرفتن انصاف نیست!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
ظریف مورد اعتماد مجلس ومقامات عالی رتبه ی نظام است وکار خود را بلد است.نظامیان هم به تامین امنیت مرز ایران وپاکستان بپردازند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
اگه نظامیا نبودن بعضیا الان برده داعش بودن
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
اگر اقتداردفاعی نبود الان مذاکره ای نبودودریک جنگ دیگر شکست می خوردیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
امریکایی ها با برگزاری مانوری جنگ با نیروی دریایی ایران را تمرین کردند .نتیجه مانور 22هزار کشته غرق شدن چندین ناو و ناوچه انهدام چند پایگاه منطقه ای امریکا طی سه روز اول بود.
انها اگر اطمینان به پیروزی با کمترین تلفات را داشتند یقینا تا کنون حمله کرده بودند.مانند تهاجم به عراق ، افغانستان و بوسنی
بدانید که اگر حاضر شدند با این وضع پای میز مذاکره بیایند و حقوقی را به مردم ایران بدهند توان دفاعی و بازدارندگی نیروهای نظامی بخصوص بسیج است.
اما در داخل گروهی بی اطلاع به دنبال آسیب زدن به نیروهای مسلح و بسیج هستند که امیدواریم چشم آنها به حقیقت باز شود و دستشان از جیب سفارتخانه ها بیرون بیایید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
ورد نظامیان بخصوص آنان که با مرکز قدرت ارتباط نزدیک دارند، باعث رانت و تبعیض، نابودی بخش خصوصی واقعی، تشدید فاصله طبقاتی، فساد اجتماعی و سقوط جامعه است. لطفا بجای شعار مبارزه با فساد و حمایت از محرومین و دفاع از اسلام ا صلاحات واقعی را از خود شروع فرمایید. مطمئن باشید بسیاری از مشکلات حل می شود
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
با احترام به فرمانده سپاه اما حرف دل مردم حرف دکتر بزرگوار ظریف است
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
اشتباه محاسباتي وزير محترم امور خارجه ريشه در دو اشكال بنيادين ساختاري - متدلوژيك بسيار مهم دارد كه حتما و فورا بايد مورد توجه مسولين عالي نظام قرار بگيرد:
اول :
تمركز بسيار شديد و بيش از حد وزير در موضوع هسته اي كه به تبع آن وزير محترم كلا فراموش كرده اند سياست خارجي ادامه و تابعي از سياست داخلي هر كشوري است و بدتر ازين ايشون حتي به روابط دوجانبه با كشورها هم هيچ توجه و اهتمامي ندارند و ادارات منطقه اي وزارت خارجه از زمان شروع وزارت ايشان با ركود و سكون تقريبا مطلقي مواجه هستند.
البته ايشان شان و شاكله اش تماما سازمان ملليه و اساسا با روابط دو جانبه آشنا نيست.
دوم :
وزير محترم اصلا مديريت داخلي وزارت خارجه راهم عملا ترك گفته و هيچ توجه و التفاتي به تنها سرمايه وزارتخانه كه همان بدنه كارشناسي است ندارند و ورودي به مسايل داخلي وزارتخانه نميكنند و همين باعث شده كه مديران مياني هر بخش با اعمال سليقه هاي شخصي و سليقه اي و بعضا حتي همشهري بازي و باند بازي هاي خيلي آشكار بدنه كارشناسي را اونقدر مورد ظلم و تبعيض و بي عدالتي و حق كشي كردن كه ديگه انگيزه و اميد و رغبتي براي توليد فكري و ارايه كار كارشناسي و پيگيري منافع و مصالح ملي كشور در ميان كارشناسان باقي نمانده
الان در اين وزارتخانه بسيار مهم و حساس و تاثيرگذار همه درگير و گرفتار مسايل و مشكلات و معضلات و گرفتاري هاي اداري - مأموريتي پيچيده و در هم تنيده اي هستن كه ديگه رمق و انرژي و حتي وقتي براي كار و فكر و أيده پردازي و كارشناسي باقي نمي مونه !!!
آسيب شناسي خوشبينانه معضل فوق اينه كه دليل اين فاجعه عظيم كه آثار و تبعات سهمگين آن در طول زمان بيشتر و عميقتر مشهود خواهد شد، تنها سوئ مديريته و تعمدي در كار نيست ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
باسلام

وقتی مذاکره صورت می گیرد و پای میز می آیند که در جا های دیگر قدرت داشته باشی والا می خورندت .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
چه گیری داده به ظریف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
با نظر اقای ظریف موافقم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
فرمانده محترم خلط مبحث مي فرمايند.دكتر ظريف عنوان مي كند در مذاكرات پروژه ايران هراسي را متوقف كرده لذا در مجموع امنيت ايران بيشتر شده كه درست است و اصلا تداخلي با موضع فرمانده سپاه و اقتدار آن ندارد !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
لابد دزدی و بیکاری و اعتیاد ربطی به امنیت ملی نداره که سردار در موردشون حرفی نمیزنه.
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
بیکاری به دولت رب داره نه پاسدار انقلاب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
بیکاری رو برو سراغشو از وزیر کارتون بگیر که دو سه ماهه یه مصاحبه هم نکرده معلوم نیست کجاست
رضا 48
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
ناشناس گرامی،نظر دادن درباره دلیل امنیت کشور که تخصص سرداره رو غیر کارشناسانه قلمداد می کنند، اونوقت شما امتظار دارید که سردار براتون دزد بگیره، بنگاه کاریابی درست کنه یا معتاد ترک بده؟!اینهایی که شما فرمودید در حوزه کارهای دولته نه سپاه!سپاه باید امنیت مرزها و انقلاب اسلامی رو تامین کنه، که کرده.اظهار نظر سردار هم برای رسیدن به همین هدفه، گرچه به نظر من، آقای ظریف از دیدگاه دیگری درست گفته و نیاز به عکس العمل سردار نبود، ولی صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
ياس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
اتفاقا"ازجمله مواردكه باعث ايران گريزي وسوءاستفاده دشمنان شده همين واكنش هاواظهارنظرات غيرمسئولانه سپاهيان است باتوجه به اينكه ازاين امرمنع شده اند.
عزیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خوبه جاهای دیگه امام را قبول ندارید... تا یکی یه چیز میگه امام یادتون میاد... چه بخواهید چه نخواهید سپاه همه کاره ی کشوره به کوری چشم اونایی که نمی تونن ببینن.. سپاه سپاهه نظام نیست..
ناشناس
-
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
متاسفانه سپاه خودش راهمه کاره مملکت دانسته ودرهمه کارها دخالت میکنه
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
سلام سردار بعضی ها یک چیزی میگن
ما آخر پای میز مذاکرات با 5+1 را هم در کلام رهبری که بیان کردند به آنها هیچ اعتمادی نیست به گوش جان شنیدیم بعضی ها خیلی خوش بینن به خنده های آقای ظریف اونا به دنبال باز کردن پیچ و مهره های نیروگاه های ما هستند و بعضیها ...
بسیجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
سردارازمثبت منفی هاوکامنت هابایدبفهمی که چندنفرمردم حتی ازسپاهیان محترم فرمایش شماراردیاتاییدمیکنند چیزی که عیان اسن چه حاجت به بیان است لطفن طبق قانون اساسی درسیاست دخالت نکنیدوظیفه شمادفاع ازمرزهای میهن است
ارش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
کلا استفاده از انرژی اتمی را به همه پرسی بگذاریم
رضا 48
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
بحث اینجا چه ربطی به استفاده از انرژی اتمی داره؟اگه ما دسترسی به انرژی اتمی نداشته باشیم، دنیا به ما احترام میذاره؟یا ازمون حساب می بره؟
یا سخن دانسته گوی ای مرد عاقل، یا خموش.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
من چند مورد را علامت زدم و باز صفر است ، یعنی چه !؟
milad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
« اگر سپاه نبود ، كشور هم نبود.»
در ضمن دوستاني كه ميگن سپاه در سياست دخالت نكنه ، يه بار ديگه اسم كامل سپاه رو بخونن : سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي. چجوري ميشه از انقلاب پاسداري كرد اما حرف سياسي نزد ؟!
ناشناس
ROMANIA
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
میشه داداش وگرنه امام وصیت نمیکرند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خيلي بي ربط بود.
محمد
TURKMENISTAN
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
ضمن سلام به همه نظامیان اعم از سپاه و ارتش که به درستی در حال انجام وظایفشان می باشند لازم است خدمت جناب آقای جعفری فرمانده محترم سپاه عرض شود که صرفا قدرت نظامی هرچند برای یک کشور به جهت باز دارندگی بسیار مهم است اما تنها تامین کنند امنیت یک کشور نمی باشد برای تامین امنیت یک کشور لازم است از سایر مولفه های امنیت شامل ،توسعه اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و غیره غفلت نشود.چرا که اگر یک کشور نتواندهمه جانبه توسعه پیدا کندو به خواسته های ملتش در قالب مولفهای فوق جواب مثبت دهد قبل از آنکه از طرف دشمنان بیرونی تهدید شود از درون مورد تهدید قرار خواهد گرفت .و اگر یک نظام همه جانبه خواسته های ملت بر آورده نماید هیچ قدرت خارجی توان مقابله با آن را نخواهد داشت نمونه آن را در نظام سابق دیدیم که علی رغم داشتن قدرت نظامی و حمایت همه جانبه قدرتهای بزرگ وکوچک نتوانست در مقابل ملت دوام بیاورد و برعکس آن را هم بعد از انقلاب دیدیم که علی رغم ضعف نظامی وهجوم همه جانبه دشمنان نتوانسند کاری از پیش ببرندواین تنها چیزی جز حمایت مردم از نظام نبود.بنابر این قدرت اصلی اول از آن خداست و پس از آن از آن ملت است اگر به آنها توجه شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
من به عنوان یه آدم مطلع میگم که سپاه به معنای واقعی کلمه پاسدار کشور است، زیرا روزانه هزاران تهدید را از کشور دفع میکند، سپاه حافظ تمام دستاوردهای انقلاب است بگذریم از حرف بعضی دوستان که خط فکری شون معلومه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
فرمانده محترم اشتباه مطلبو برداشت کردند.دكتر ظريف عنوان مي كند در مذاكرات پروژه ايران هراسي را متوقف كرده لذا در مجموع امنيت ايران بيشتر شده كه درست است و اصلا تداخلي با موضع فرمانده سپاه ندارد !
ناشناس
ROMANIA
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
متاسفانه یک عده قبل از اینکه فکر کنند سخن میگن وگرنه اصلا سخن ظریف ربطی به بیانات ایشان نداره
هيچ الممالك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
سوء تفاهم ایران وغرب از آنجایی شروع شد که به وزیر 100کیلویی ما میگن ظریف ، و به خانم 60 کیلویی طرف مذاکره کننده میگن هشت تن ، و به وزیرخارجه آمریکا که اومده به مذاکرات گوش بده میگن کری!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
وصیت امام خمینی:
وصیت اکید من به قوای مسلح آن است که همان‌طور که از مقررات نظام، عدم دخول نظامی در احزاب و گروه‌ها و جبهه‌ها است به آن عمل نمایند؛ و قوای مسلح مطلقاً، چه نظامی و انتظامی و پاسدار و بسیج و غیر اینها، در هیچ حزب و گروهی وارد نشده و خود را از بازی‌های سیاسی دور نگه‌دارند. در این صورت می‌توانند قدرت نظامی خود را حفظ و از اختلافات درون‌گروهی مصون باشند و بر فرماندهان لازم است که افراد تحت فرمان خود را از ورود در احزاب منع نمایند. و چون انقلاب از همه ملت و حفظ آن بر همگان است، دولت و ملت و شورای دفاع و مجلس شورای اسلامی وظیفه شرعی و میهنی آنان است که اگر قوای مسلح، چه فرماندهان و طبقات بالا و چه طبقات بعد، برخلاف مصالح اسلام و کشور بخواهند عملی انجام دهند یا در احزاب وارد شوند _ که بی‌اشکال به تباهی کشیده می‌شوند _ و یا در بازی‌های سیاسی وارد شوند، از قدم اول با آن مخالفت کنند، و بر رهبر و شورای رهبری است که با قاطعیت از این امر جلوگیری نمایند تا کشور از آسیب در امان باشد.»
مجله فرارو