bato-adv
کد خبر: ۲۰۰۷۲۰

ثبت ازدواج‌های یک ساعته با 50 هزار تومان!

شاید باورتان نشود! اما در همین کشور خودمان می‌شود با مراجعه به یک سایت به عنوان متقاضی «ازدواج یک ساعته» ثبت نام کرد، عجیب‌تر اینکه وقتی به سایت مراجعه می‌کنید با عباراتی مثل این در خوداظهاری برخی از زنانی که پیشتر ثبت‌نام کرده‌اند مواجه می‌شوید: خانم 39 ساله، عالی، رنگ پوست سفید، سالم، با تناسب اندام عالی و جذاب، با قد... و وزن...
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
شاید باورتان نشود! اما در همین کشور خودمان می‌شود با مراجعه به یک سایت به عنوان متقاضی «ازدواج یک ساعته» ثبت نام کرد، عجیب‌تر اینکه وقتی به سایت مراجعه می‌کنید با عباراتی مثل این در خوداظهاری برخی از زنانی که پیشتر ثبت‌نام کرده‌اند مواجه می‌شوید: خانم 39 ساله، عالی، رنگ پوست سفید، سالم، با تناسب اندام عالی و جذاب، با قد... و وزن...
 
در این میان اظهارات زنی 24 ساله نیز جالب است که تنها مایل به ازدواج یک ساعته با مردان 50 سال به بالاست و می‌گوید که تحصیل کرده و متشخص است.
 
به گزارش ایسنا،‌ تنها کافی است که کلمه «صیغه» را در یکی از موتورهای جستجوگر سرچ کنید و بعد از ثانیه ای با حجم زیادی از مطالب روبرو می شوید، برای باز کردن برخی از این سایت ها باید زحمت «ران» کردن فیلترشکن را به خود داد که عمدتا نیز بدون استفاده از نرم افزارهای تسهیل کننده باز می شوند و جالب است که عمده آنها شما را به استفاده از اینگونه ازدواج ها تشویق می‌کنند،‌ ازدواج های مقطعی و حتی یک ساعته! روابطی آنقدر کوتاه و برپایه پول؛ که به سختی می‌توان نام ازدواج بر آن نهاد.
 
به سراغ یکی از این سایت‌های ترویج کننده پدیده صیغه و متعه می رویم؛ نمای سایت که با قرار دادن اسامی خداوند رنگ و بوی عرفانی به خود گرفته، در وهله اول سبب می شود که شما این سایت را نسبت به سایر سایت ها تافته جدا بافته بدانید، اما بررسی کلی سایت نظرتان را تغییر خواهد داد.
 
این سایت براساس مطالب مندرجه از سالروز مبعث پیامبر تاکنون بیش از 100 بار مورد حمله بزرگ DDOS قرار گرفته است اما همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تنها با قطع و وصل‌ شدن‌های مداوم موجب به زحمت افتادن طرفدارانش شده است.
 
گردانندگان این سایت قطع و وصل‌شدن را نشانه مظلومیت خود می‌دانند و معتقدند این قطع و وصل شدن‌شان نشانه حقانیت فعالیت محسوب شده و برای آن چیزی که خودشان «کوری چشم کافران» نام نهادند، با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم فنی، حملات احتمالی آتی نیز خنثی می‌شود.
 
دامنه این سایت CF است که هر روز زحمت فیلترشدنش برعهده یک سازمانی می افتد اما دست اندرکاران سایت تنها با اضافه کردن یک عدد به آدرس‌ سایت، این امکان را به طرفدارانشان می دهند تا بدون استفاده از هرگونه فیلترشکن به محتوای سایت دسترسی پیدا کنند.
 
با اینکه بنابر گفته گردانندگان این سایت، محتوای این صفحه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است، اما در بخشی از این سایت آمده است که این سایت «فقط فتوای کتبی مراجع اعظام تقلید جهان تشیع (مجوز شرعی) را کسب و هیچ‌گونه مجوزی از هیچ نهاد قانونی جز قانون اساسی، قانون مدنی و قانون حمایت از خانواده ندارد، لذا فعالیت این سایت به استناد ماده 21 قانون حمایت از خانواده، ماده 223 قانون مجازات اسلامی و براساس ماده 1071 و 1075 قانون مدنی ایران است.»
 
این سایت در دو بخش ازدواج موقت یک ماهه و ازدواج موقت ساعتی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که افراد تنها با ارائه پیامک شامل شماره فیش واریزی و ساعت آن به جمع متقاضیان وارد می‌شوند.
 
مدیریت سایت را براساس آن چیزی که خودشان درج کرده‌اند، فردی به نام «ف.ش» که از قضا کارشناس حقوق قضایی نیز هست، برعهده دارد، حق معارفه در این سایت بین 50 تا 200 هزار تومان است و براساس آن چیزی که قید شده، این پول جهت تنظیم ملاقات و در ابتدا اخذ می‌شود و این هزینه‌ها تنها برای افزایش ضریب امنیت سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
مسوول پیگیری و ارتباط با علاقه‌مندان را زنی متاهل و حدودا 50 ساله برعهده دارد که تنها در ساعت کاری مشخصی اقدام به پاسخگویی و ثبت‌نام از متقاضیان می‌کند، به صدایش که نمی خورد زنی 50 ساله باشه و بیشتر به نظر می رسد دختری 20ساله پاسخگوی ما است، به عنوان یک متقاضی و نه یک خبرنگار با او تماس گرفتیم و این زن در وهله اول با سوالی ما را شرمنده کرد:«شما متقاضی ازدواج یک ساعته هستید یا یک ماهه؟» و هنگامی که سردر گمی ما را فهمید گفت که برحسب تجربه اش پیشنهاد می کند تا در مرحله اول ازدواج یک ساعته و در صورت تمایل یک ماهه را تجربه کنیم»
 
او می گوید مدل ثبت نام برای زنان و مردان در سایت موجود است و باید طبق مدل ارئه شده ثبت نام کنیم؛ او در مورد تامین مسکن سوال می پرسد و هنگامی که متوجه می شود مسکنی برای ازدواج های یکساعته موجود نیست می گوید نگران نباشید می توانید از مسکن سایت استفاده کنید و هنگامی که در مورد مسکن سایت از او می پرسم می گوید که بنده مسئول ثبت نام و پاسخگویی به سوالات هستم و در مورد مسکن و آزمایشاتی که باید انجام دهید واحد هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت!
 
از او در مورد قانونی بودن و مجوزهای این سایت می پرسم و او که به نظر از سوال های به قول خودش غیرمعمول من خسته شده بود می گوید ما در حال حاضر مجوز قانونی نداریم اما ما برابر شرع فعالیت می کنیم.
 
خانم«ی» در مورد استقبال از این سایت نیز در حالی که به وضوح می شد متوجه لبخندش شوی از استقبال چشم گیر آقایان سخن می گوید و با اشاره به عدم استقبال زنان می گوید که زنان به دلیل مشکلات عرفی و سلیقه ای کمتر به اینگونه ارتباطات رغبت نشان می دهند اما مردها راحت تر هستند.
 
او در مورد چرایی واریز هزینه اولیه برای تعیین قرار که از 50 تا 200هزار تومان است می گوید که این هزینه ها با توجه به شئونات زنان در نظر گرفته می شود و در اصل فیلتری برای کاهش آمار افراد مزاحم است تا افرادی که واقعا خواهان هستند به مراحل بعدی وارد شوند.
 
با اینکه شماره کارت اختصاص داده شده به متقاضیان در داخل کشور و متعلق به یکی از بانک‌های دولتی است اما پیگیری‌های خبرنگار ما در این رابطه نتیجه‌ای نداشت و با اینکه در خلال پیگیری‌های ما از مسوولان پلیس آدرس این سایت برای بیست‌ونهمین بار نیز فیلتر شد اما پلیس اعلام کرد تاکنون پرونده شکایتی از این سایت واصل نشده است!
 
او در حالی تعیین مهریه را فیلتر مزاحمان می داند که تعیین میزان مهریه بانوان با توجه به سن، زیبایی، تحصیلات و... و با لحاظ نمودن نظر کارشناس سایت!، انجام می‌گیرد و زنان متقاضی این ثبت‌نام نیز حتما باید مطلقه یا بیوه بوده و با ارسال تصویر شناسنامه خودشان صداقت خود را نشان دهند.دختران دوشیزه در این سایت پذیرش نمی‌شوند و ارائه خدمات به بانوان تمامی ادیان انجام می‌گیرد اما در مورد آقایان نیز شرایط ویژه‌ای مدنظر است، چراکه متاهلین مجاز به ثبت‌نام در این سایت نیستند مگر با ارائه دلیل موجه و همچنین آقایان برای ثبت‌نام ماهانه باید از موقعیت اجتماعی و تمکن مالی خوبی برخوردار باشند.
 
با اینکه پلیس همواره نسبت به فعالیت سایت های همسریابی و این گونه سایت ها هشدار داده است اما بنظر می رسد جذابیت حضور و استفاده از محتوای این گونه سایت ها آنقدر زیاد است که نه تنها مسایل مالی بلکه مسایل غیر اخلاقی احتمالی نیز راه را برای علاقمندانش ناهموار نمی‌کند و جای سوال است چرا این سایت شاکی حقیقی یا حقوقی نداشته و چرا گامی برای برخورد با اینگونه سایت‌ها با وجود ارائه شماره حساب متعلق به یک بانک دولتی، برداشته نمیشود؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
یک روز دو کشیش با هم همسفر شدن. در طول سفر مرتب از خداوند و زیبایی های طبیعت با هم حرف می زدند.

نیمه های روز به یک رودخانه رسیدند و اتفاقا” دختری را کنار رودخانه دیدند که برای عبور از رود مشکل داشت.

دخترک به سمت آنها امد و از اندو برای رد شدن از رود خانه کمک خواست.

کشیش اول که کمی بزرگ تر از دیگری بود اهمیتی به حرف دختر نداد و وقتی دید که دوستش فورا” دختر را بغل کرد و او را از رودخانه گذراند بسیار تعجب کرد و از این کار او برآشفت.

آنسوی رودخانه دختر از کشیش جوان تشکر و خداحافظی کرد.

تمام راه کشیش بزرگتر ساکت بود و از شدت عصبانیت از دست دوستش لب به سخن نمی گشود. در پایان روز دیگر طاقت نیاورد و شروع به انتقاد کردن از کشیش جوان نمود :

“باورم نمی شه که تو حاضر شده باشی اون دختر رو بغل کنی ! تو اون دختر جوون و زیبا رو بغل کردی ! تو خطاکاری و باید توبه کنی …تو نباید اون دختر رو بغل می کردی….چطور تونستی این کار رو بکنی …..”

کشیش جوان لبخندی زد و گفت :”دوست من ، من آن دختر جوان رو آنسوی رودخانه زمین گذاشتم و رها کردم …اما ظاهرا” تو تمام روز او را در ذهنت حمل کردی !”
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
بیمزه
اصلا ربطی به موضوع نداشت!
الناز
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
من اميدوارم اگر هر خانمي تن به اين كار ميده فقط از سر نياز جنسي باشه نه مشكل اقتصادي . البته اگر اسمش رو فحشا نگذاريم.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چرا این اتفاق رو اینقدر سطحی نگاه میکنید
به اسلام و صیغه و ازدواج موقت و این اصطلاحها چکار دارید
مشکل جدی نیاز جنسی و کنترل آن یه آسیب بزرگ اجتماعی شده تو جامعه ما , تو هر جامعه قانون شکن وجود داره ! اسمش نیازه باید ارضا بشه وگر نه میشه این وضع الان کشور ما که پسرها و مردها برای ارضا شدن هر کاری میکنن دروغ و حیله تحاوز و...
زن ها و دختر ان پاک و مردها و پسران قانون مدار شدن قربانیان این وضع.
متاسفانه سیستم حکومتی کشور ما از این وضع راضی هستن
سارا مسلمان و شیعه
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
آفرین آزاد 17:55. باهات موافقم . بعضی از ماها از شیعه بودن و مسلمان بودن فقط توجه به پایین تنه رو یاد گرفتیم.متاسفم. نیاز جنسی برای ابقای نسل و گسترش خانوادست نه تفریح کردن. چون اگه بخوایم باهاش تفریح کنیم فرقی با حیوون دیگه نداریم.به خدا فکر کنید و به شب اول قبر که ازتون سوال میشه عمر و جوونیتون رو در چه راهی گذروندین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
يك سري مسائل در جوامع انساني وجود داره كه هميشه موجب مناقشه بوده و هست و خواهد بود مگر با ارائه راهكار هايي متناسب با شرايط رواني و بيولوژيكي انسان به عنوان يك گونه جانوري پستاندار كه از قضاي روزگار داراي ميل جنسي بسيار قوي و دارنده سطح بالايي از هورمون تستسترون به صورت طبيعي در نوع نر ميباشد واين راهكار تكاملي توانسته به واسطه توليد مثل زياد جمعيت اين گونه را به گونه غالب تبديل كنه و تمام اينها قبل از به وجود آمدن اديان جوامع وقوانين به وقوع پيوسته واصولا هر قانوني كه فراتر از توانايي بشر وضع شده عملا بلااثر گشته وابتر مانده ودر ميان تمام قوانين تنها قوانين دين مبين اسلام هست كه بيشترين سازگاري را با خصوصيات انسان داشته و همزمان ميتواند جلوي بي بندو باري را بگيرد ودر اين ميان تمام قوانين متمدن بشري عملا راه به جايي نبرده اند جز بي بندو باري و خيانت ودر نهايت شايد قوانين چند همسري اسلام نتواند جلوي تمام موارد بي بندو باري و زنا را بگيرد ولي قطعا در ميان تمام قوانين بهترين بازده و پاسخ را داده است چون تعادلي كه بين نياز جنسي و جلوگيري از بي بندو باري به وجود آورده بي مانند است و تمام قوانين بشري در جوامع متمدن و پيشرفته با وجود ظاهري فريبنده نهايتا شرايطي بد تر از چند همسري را رقم زده اند.عمل به قوانين دين مبين بهترين پاسخ به وضعيت آشفته كنوني ميباشد و نبايد به كساني كه ميخواهند از فرمايش خداوند جلوتر بروند فرصت تعطيل كردن ما انزل الله داده شود ويك عده با نام حقوق برابر زن و مرد اجازه پيدا كنند جلوي احكام الهي را بگيرند زيرا در سايه شريعت نيز كساني كه ميخواهند ميتوانند تك همسر باشند و اينها اجازه ندارند نظر خويش را به سايرين تحميل كنند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۱۸
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
به عنوان یک زن واقعا از خوندن این مطلب عصبی و ناراحت شدم و از وجود برخی زنان احساس شرمساری و خجالت می کنم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
فقط از وجود برخي زنان عزيزم!!!!! منم از وجود تو شرمسارم كه فقط زنان رو مايه شرمساري مي دوني!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
به جایی رسیدی که بچه ات مریض باشه و به هر جا سر بزنی سرشکسته بشی و نهایتا برای اون از خودت بگذری ؟؟ امیدوارم هیچوقت نرسی به این مرحله ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چه اشكال داره
مگه حرامه؟
حتما بايد توخيابون باشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
مردان همیشه مقصرنداین رو هیچوقت فراموش نکن
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
راستی از 650 هزار یورو و خاوری بانک ملی و سعید مرتضوی و ... خیلی وقت خبری نشده.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
به نظر منم خیلی زشته
آقایون نمیخوان تن به ازدواج دائم بدن
این کار تنوع طلبی اونها را هم بیشتر میکنه
باعث تاسفه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اتفاقا" جهت دهی و مدیریت این مورد در نهایت به نفع جامعه و با عث جلوگیری از تجاوز به حقوق جنسی سایر زنان می گردد.
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
از همه لحاظ کار بدیه!
ا- همین مقدار ازدواجی هم که هست از بین میره چون ادمی که میتونه هر ساعت با یکی باشه چرا باید عمرشو با یک نفر سر کنه!
2- کسایی هم که ازدواج کردند هم راغب میشند که یه سر به سایت بزنن و یه ساعتی رو خوش باشند که همین باعث طلاق و جدایی میشه
3- یواش یواش این کار هم دست مافیا میوفته که برای فراهم کردن دختران جرم و جنایت عظیمی انجام میشه از فریب دختران تا معتاد کردن که نتیجش خود فروشی میشه
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
این زنای که تو این سایتها هستند از کشورای دیگه وارد نکردند که از دخترای همین سرزمینند که بخاطر نیاز مالی و نه چیز دیگه ای رو به این کاری که ادم شرم میکنه به زبون بیاره، میارند. مردا صد در صد برای شهوت میرند که اینقدر مثبت خورده ولی زنها برای اینکه شکمه خودشون یا بچه هاشون رو سیر کنند مجبور به همچین کاری میشند و اوناییکه دم از منزلت زن و جایگاه زن میزنند متاسفانه اینموقعها دست و پاشون شل میشه و این برده داری نوین رو با بازی با کلمات موجه نشون میدند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
من از این سایت ها حمایت نمی کنم ولی فرارو حق نداره اینگونه سکولارانه صیغه و ازدواج موقت رو تخریب کنه و مطلب حق بجانبانه بزنه
مهدیه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
با نظر شایان کاملا موافقم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چرا به نظر خانمها صیغه بده و روابط دوستی خوبه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
با نظر شایان موافقم
ولی اقا ناصر همه مشکل مالی ندارن بعضیها تنوع طلبن
مگه این همه ادم مشکل مالی ندارن
ابرو هم دارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
صيغه حرومه ولی زنا و دختربازی تو ملاعام نشانه روشنفکریه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
دوست عزيز خبر نگار چرا اينكار را مي كنيد؟ البته بنده نه مشتري اينگونه سايت ها بوده و نه هستم ولي به شما برادرانه تذكر ميدهم چنانچه همه راهها بر جوانان بسته شود، بروز ناهنجاري اجتماعي اجتناب ناپذير است. شايد اين فعاليتها آمار تجاوز را كاهش دهد. شايد جواني كه واقعاً مشكل پيدا كرده با صرف 50 هزار تومان تخليه شود و جلوي تجاوز آتي او گرفته شود. مسئله جنسي كه ما دائم از زير بار آن شانه خالي ميكنيم بسيار جديست و عدم ارضا آن باعث بروز خسارات جبران ناپذيري خواهد شد. به نظر بنده اين سايت ها مشكلي بزرگ از مشكلات پنهان جامعه را حل ميكنند. از خدا بترسيد. اين پاسخ را ميخواهيد منتشر كنيد و ميخواهيد مانند ديگر نظرات بنده منتشر نكنيد سخن من بيشتر با شخص نگارنده مطلب است.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اشتباه منفی دادم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اگه سانسور نمیشه. عزیز وقتی میگه یک ساعت مثال همون یک بار بکش. معتادش میکنن. کافیه مزش بره زیر زبون اون جوونی که هنوز عفت پیشه کرده دیگه کجا تخلیه حالیش میشه. این و از من بشنو که خیلی ها گفتن یبار ولی بعدش افتادن دنبال این کارا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
غالب مشتریان این سایتها آدمهایی هستند که از نظر شخصیتی و یا شان اجتماعی قادر نیستند نیازمندیهای خود را از محیط واقعی (خیابان) پیدا کنند، به محیطهای مجازی روی آورده اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
مگر نخواندید مطلب را مجوز قانونی ندارند این سایت ها.
رفتار غیرقانونی صددرصد مخالف شرع هم هست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
موافقم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
50 تومن فقط برای قرار ملاقاته - مهریه جداگانه محاسبه میشه - اونایی که پول ندارند میرن دنبال تجاوز یا کسایی که رابطه عادی براشون لذتی نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
تقوا و عفاف واسه همین روزاست دیگه عزیزم.وگرنه در شرایط عادی همه با عفافیم !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
جالبه سایت های همسریابی فیلتره ولی سایت های مربوط به صیغه راحت باز می شه!!! برای من که اینجوری بوده.

بگردم نظارت رو!!!
رسواگر فتنه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
من موافقم خیلی هم خوبه .
ناشناس
United States
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
فرارو جون اگر راهکاری برای اطفا قوه شهوت جوانان دارید بگید چرا همش می خواهید با این مسائل مبارزه کنید این ها واقعیت های جامعه است
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
باید قبول کرد که متعه روشی است تا جامعه اسلامی را از رسیدن به ناهنجاریهای اجتماعی حفظ کند
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
واقعیت های جامعه فقط برای زنان غریبه دیگه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اینگونه سایتها برای جامعه ما که جواناه امکان ازدواجشان سخت است لازم است.
نوشین
Singapore
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
در مورد خواهر یا دختر خودتون هم همین نظر رو دارید؟
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
جواب تکراری : در مورد خواهر یا دختر خودتون هم همین نظر رو دارید؟ خواهر من نه در مورد خواهر خودم همچین نظری ندارم ولی چه ربطی داره ؟ سلیقه ها مختلفه و بعضی ها دوست دارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
نوشین خانم شما اگه علاقه نداری این کارو نکن. کسی که دیگرانو مجبور به کاری نکرده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
پیمان مسئله اینه که اونهایی که دوست دارن .آیا اجازه هم دارن یا نه! فعلا که همه اینجا به تکاپو افتادن نیاز مردها رو رفع کنن... زنها هم که هیچی.فقط زنان بیوه و مطلقه و نه نیاز جنسیشون بلکه نیاز مادیشون اینجا به رسمیت شناخته شده. مجردها هم که کلا اجازه ندارن حرفی بزنن.آخه می دونی زنا یه هویی بعد ازدواج نیازشون شکل می گیره!
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
واقعااااااااااااااااا براتون متاسفم!
این سایتها پاک کردن صورت مسئله ست!
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
نوشین عزیز اگر خواهر و مادر ما اهلش باشند که الان توی خیابان ها ول هستند ولااقل با وجود این سایت ها به کارشون رسمیت داده میشه . و اگر هم اهلش نباشند هیچ سایتی قادر به وسوسه کردنشان نیست .
ناشناس
Germany
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
نوشین خانم مجددا بخونین، نوشته دوشیزه ثبت نام نمیکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
پیمان خان اون بعضی ها که دوست دارند حتما مردند البته مرد که چه عرض کنم فکر می کنند که مردند،وگرنه هیچ زنی دوست نداره مگر این که بیمار روانی باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
کسی این مطلب را نوشته است خبر ندارد در جامعه چه خبر است - پدر مملکت را امثال این نویسنده ها در اورده اند - امیدوارم گیر یکی از زور گیران بیافتد -
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
رکود که حل شده به سلامتی! بریم تو خصوصی ترین موارد شخصی ملت جستجو کنیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ناشناس 12:21 چطور رکود حل نشده؟ پس اینهمه توجه به بورس چیه؟ منظور از ایجاد رونق گشایش تو بورسه و گرنه گور پدر مسکن و بخشهای دیگه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چیزی رو که خدا حلال کرده به شما چه ربطی داره که حرام کنید
بعد میرید خبر میزنید که شادی در ایران پایینه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
جالبه تو همین یه مورد حلال خدا رو دوست داری ؟خدا وکیلی حرامهای خدارو که خودت بهتر میدونی چیان چقدر حلال میدونی ای داد بیداد از خودخواهی
آلان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
البته اکثریت مسلمانان یعنی اهل سنت صیغه و متعه رو حروم میدونن پس خیلی هم یبه حلال بودنش مطمئن نباشین دوست عزیز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
همه چیز گل وبلبله.سیاه نمایی نفرمایید لطفا
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
شهر نو های سال 2014 . واقعا" تاسف آوره .
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
بسیار مایه شرمساری است!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
بفرمائید وقتی سن ازدواج بالا میره چه باید کرد ؟؟؟؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
از منفي هات شرمسار باش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
منفی ها مایه شرمساری اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
من از امکانات سایت استفاده کردم و مفید بوده و جای تشکر هم داره.
طرفدار فرارو
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
متاسفم برات
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
واسه خودت متاسف باش طرفدار!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چي بگم؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
بنده به عنوان يك مرد متاهل، براي به وجود آمدن امنيت و آسايش براي همسر و فرزندانم، از به وجود آمدن اينگونه سايت ها خوشحالم. شايد باور نكنيد كه برخي از جوانان به خاطر عدم دفع شهوت به چه كارهايي ممكن است دست بزنند. من خود شاهد صحنه اي بودم كه جواني مزاحم خانمي با حجاب كامل شده بود و هر چه آن خانم مي گفت خجالت بكش من متاهل هستم، جوان دست بردار نبود و دائم پيشنهاد بيشرمانه خود را تكرار مي كرد. البته با ديدن من راهش را گرفت و رفت ولي صحنه اين مزاحمت و امثال آن كه كم هم نيست در ذهن من همچنان مانده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اون خانم محجبه نیازی نبود بگه متاهلم خجالت بکش. کافی بود با چشمش بد نگاش کنه و بگه میری گم شی یا آبروت و ببرم. بیخیال بابا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
"اون خانم محجبه نیازی نبود بگه متاهلم خجالت بکش." کافی بود چماقی و یا قمه ای همراه داشته باشه و یا حتی اسلحه!!!!
و طرف رو لت و پار کنه!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
دوست عزيز ناشناس 11:47 اصل رو ول كردي و چسبيدي به فرع؟ من واقعاً نميدونم چه فرقي بين اين كلمات هست ولي برخي از بانوان به دليل شرم ذاتي و يا اجتناب از تجمع افراد و آبروريزي بيشتر و قضاوت هاي بي اساس ديگران ترجيح ميدهند كه سرو صدا نكنند. اگر اشتباه متوجه شدم بفرماييد. اگر بانوان محترم هم در اين مورد نظر خودشان را بفرمايند ممنون مي شوم. فرارو لطفاً منتشر كنيد شايد راهكاري جهت دفع مناسب مزاحمين به دست بيايد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
این دوست ناشناس الحمدلله تاکنون با مزاحم روبرو نبوده که فکر میکنه اینطور آدما با ترساندن از آبرو!! راهشان را می کشند و می روند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
شک نکنین بیشتر مشتری های این سایت ها مردان متاهل هستند. اینشه که مورد داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
11:47 کاملا موافقم بعضی از خانومها خودشون خوششون میاد بهشون گیر بدن بارها شاهد بودیم تو خیابون محجبه و غیر محجبه هم نداره محجبه هاش رو هم دیدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
12:09 به غیر از بنده اکثریت مطلق کاربران فرارو مرد هستن که بعضی وقتها به جای خانومها هم نظر میدن و اسمهای زنونه رو خودشون میذارن دنبال راهکار هم نگرد وضعیت فرهنگی ایرانیها چه مرد و چه زن وخیم تر از این حرفهاست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
من به عنوان یک زن حرف شما رو قبول دارم ناشناس 11:06 واقعا شرم دارم بگم تو خیابونهای تهران از مردهایی که نیاز جنسی بهشون فشار آورده چه چیزهایی که ندیدم. من از وجود چنین سایتهایی راضی ام.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ناشناس 12:09 بزرگوار. من نه بچه ام نه از دور و برم بیخبرم خودم چیزایی دیدم که آدم حالش بهم میخوره. از پیرمردی که خانوم رد میشه و چی که نمیگه. تا جوونش. ولی این و خوب فهمیدم اگر کسی عفت داشته باشه. حیا داشته باشه. جوری رفتار نکنه که کسی باد تو کله مبارکش بیفته. مطمئن باش اون مریضه پرروی احمق نمیاد خواسته ایی رو بگه و ... جز اینکه قصدش آزار و اذیت باشه. الان شما چرا از قفل استفاده میکنی؟چون تضمینی نمیدی که دزد نیاد. خانوم هم باید بدونه هر زمان هر مکان تنها حاضر نشه که دچار مزاحمت بشه. حرف بسیاره بزرگوار.نیازی به قمه کشی دوستمون که به تمسخر میفرمایند نیست.قبول دارم یک عده دیگه بی حیا شدن اما همونم هر جا جرئتش و نداره و به گفته خودتون تا شما رو دیده راهش و گرفته و رفته. به هر حال من میگم گفتن متاهلمخجالت بکش دیگه مسخره شده برای یک عده بی حیا. زبان برنده نیازه و بی اعتنایی و ترک مکان. اگرم بی حیا تره از روش های تنبیهی بهتر استفاده کنه. :)... به هر حال نباید بی اعتماد بنفسی و ترس روشرم ذاتی بدونیم. تایید بفرما. ممنونم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
کاربسیارپسندیده ایست چون ازبیماریهای رقابتی وازتجاوزات جنسی و جنایت های متعاقب آن جلوگیری میکند و جرمهاکاهش مییابد.
آق جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
بیماریهای رقابتی رو خوب اومدی!
البته بیماریهای رفاقتی و حماقتی (که از روی بی طاقتی انجام میشه) رو هم نباید نادیده بگیری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
مقاربتی دلبندم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
بيماري هاي رقابتي نه مقاربتي مجيد جان
نكنه تو رسواگر فتنه اي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
بیماری رقابتی دیگه چه نوع بیماریی است...مقاربتی..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
دمت گرم به بیماری رقابتی کلی خندیدم :))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ناشناس
13:54
به بیماریهای که در اثر رقابت بوجود می‌آید بیماری رقابتی میگویند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ازدواج موقت يعني همين ديگه! اگه قرار باشه عشق شيرين و فرهاد بوجود بياد كه ديگه اسمش موقت نبود. اسلام وجود غريزه قوي جنسي رو بر خلاف خيلي از آقايون به رسميت شناخته و اين راه ساده رو هم گذاشته. فقط گفته همه چي بايد معلوم و مشخص باشه همين!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خب گلم کی میاد یک ساعت صیغه بشه بدون رابطه جنسی؟خب در این صورت زنه باید بعد از اتمام این مدت عده نگه داره یعنی 3 ماه دیگه رابطه برقرار نکنه با کسی دیگه. یعنی واقعا اینجوره؟اگر اینجور نیست که میشه زنا کاری. حالا مرد هم اگر بفهمه و براش مهم نباشه میشه زنا کار
خانم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
به مطلب بالا (ناشناسی که به خبرنگار انتقاد کرده بود) اشتباهی مثبت دادم.

ببینید نباید از حلال خدا سوء استفاده بشه، مسئولان باید به فکر راه حل منطقی و جدی برای حل مشکل ازدواج و مسائل اینچنینی باشند،

دوست ناشناس، شاید این کار نیاز مقطعی به قول شما اون جوان را حل کنه اما مشکلات بزرگتری رو به وجود میاره مثل از هم پاشیدگی خانواده ها، تصور کنید مردی به جای اینکه به فکر راه حل و رفع مشکل زندگیش باشه(از طریق مثلا درمان همسر یا حل مشکل اخلاقی خودش و ....) بره و صیغه ساعتی بکنه....

اضافه کنید آمار بیماری های قابل انتقال (که این بیماری ممکنه از فردی به فرد دیگه منتقل بشه و مثلا زن اون مرد یا مردهای دیگری که با اون زن ارتباط دارند را آلوده کنه) و در نتیجه یک جامعه به راحتی گرفتار بیماری بشه....

اضافه کنید کودکان ناخواسته یا سقط جنین های احتمالی و سایر آسیب های اجتماعی و....


دولت و مسئولان و نمایندگان مجلس باید به فکر جدی به حل مشکل ازدواج بپردازند....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خانم گرامي من همان ناشناس هستم. در دفاع از نظر خودم به اين نكته اشاره ميكنم كه اولاً فرض بر مجرد بودن مردان است و سايت يا سايت هاي مورد اشاره نيز به همين عنوان فعال هستند. دوم اينكه به فرض هم كه تخطي صورت گرفته و مرد متاهلي نيز سوء استفاده نمايد، در اينصورت مشكل در مرد مورد نظر است و نه در كليت كار اين مرد به هر صورت انحرافات يا شرايطي دارد كه اگر اين سايتها هم نباشند به طريقي كار خود را خواهد كرد و مشكل به خيابانها كشيده خواهد شد و زنان سالم هم از مزاحمت در امان نخواهند ماند. در مورد بيماري ها هم همين طور است مشكل گسترش بيماري هاي مقاربتي به دليل عدم نظارت به وجود آمده و تجربه نشان داده كه با عمليات پليسي و بگير و ببند هم قابل جلوگيري نيست. نظارت و كنترل دقيق بر سلامت طرفين راه حل نهايي است كه لازمه آن به رسميت شناختن اينگونه سايتها مي باشد. در هر صورت اين مسئله در سطح جامعه وجود دارد و شكي نيست كه ميل جنسي يكي از قوي ترين اميال در انسان است و با كتمان هم مسئله حل نخواهد شد. همه ما در سطح جامعه با صحنه هايي شرم آور مواجه ميشويم و گاهي همسر و فرزندانمان هم در كنار ما حضور دارند كه واقعاً براي من شخصاً دردناك است و بايد به صورتي اين امر منتقل شود به محلي خاص و تحت نظارت. البته در اين خصوص نگاه بانوان به مسئله جنسي با نگاه آقايان متفاوت بوده و بنده انتظار ندارم كه يك بانوي محترم به صورت كامل از ديدگاه بنده به موضوع نگاه كرده و شرايط مردان را به صورت كامل درك كنند. از فرارو به خاطر انتشار نظراتم متشكرم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
قبول کنید خانمها در ایران نسبت به جاهای دیگه دنیا کمی زیاده خواه و لوس هستند و از مردان انتظارات فراواقعی دارند.
این سایتها جامعه را معتدل میکنه، ضمنا همه کشورهای دنیا نه تنها سایت، بلکه جاهای مشخصی مشابه دارند، اگه 7 میلیارد انسان مشکل دارند بذار ما هم مشکل داشته باشیم
رسواگر فتنه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
1- ازدواج موقت برای قبل از ازدواج دائم پیش بینی شده اونهم برای کسانی که نیاز دارند اما راهی ندارند .


2- میتوانند طوری رفتار کنند که بیماری منتقل نشود .

3-میتوانند طوری رفتار کنند که فرزندی ایجاد نشود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چه اشکالی داره بهتر از رواج فحشا است. چرا می خواهید حلال خدا را حرام و بد جلوه دهید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خدا خیرت بده. واقعا همینو میخواستم بگم. تو جامعه ای که فساد و فحشا داره بیداد میکنه حالا شما قضاوت کنید صیغه بدتره یا رابطه ی نامشروع؟ مشکل جامعه ی ما اینه که تا اسم صیغه میاد همه بد فکر میکنن. اونم به خاطر نوع تربیت ایرانی هاست. ولی اگه در موردش فکر کنی میبینی که این صیغه رو هم خدا خودش قرار داده و از دو چیز خیلی بهتره: یکی از سرکوب شدید شهوت و میل جنسی و یکی دیگه از بی بند و باری مطلق و روابط نامشروع. به هر حال امیدوارم مشکل روابط تو کشور ما هر چه زودتر حل بشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
حالا همه خداشناس شدند!
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
بسیار عالی ولازم برای جامعه می باشد . بالاخره انسان باید کمبودهای جنسی خودشو براورده کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
زنها هم انسانن دیگه.نه؟
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چه ایرادی داره؟
بهتر از اینه که طرف با قوه جنسی سرکوب شده توی خیابون تهدیدی برای نوامیس مردم باشه
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
من متاهلم ولی واقعا چنین چیزی نیازه
من 22 ماه اول ازدواجم بخاطر مشکل خانمم هیچگونه ... نداشتیم و واقعا اذیت شدم و اگه عاشق همسرم نبودم جدا میشدیم.
شهرستان هم که امکانات نبودD: و واقعا اذیت شدم.
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خیلی کار زشتیه، برای بعضیا ناموس فقط ناموس خودشه و ناموس بقیه هم کشک!
کدوم یکی از دوستانی که مثبت دادند حاضرند خواهر یا دخترشون رو ساعتی به ازدواج یه نفر در بیارند؟!
milad
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
برادر عزيز لازم نيست همه خواهر يا دختر شون رو بيارن به سايت . دقت كن عزيزم كساني كه بيوه هستند و نياز مادي و معنوي دارند . در سايت ثبت نام مي كنند . خواهش مي كنم واقع بين باش اين موضوع نياز و مشكلات جنسي هم در ايران و هم در همه دنيا هست و از قرن هاي پيش تا قرنهاي آينده ادامه داره و بايد به جاي آلوده كردن كل جامعه بهش ساختار داد و شفافش كرد تا هم از حقوق فرد نيازمند دفاع بشه و هم جامعه از سلامت برخوردار بشه و به شكل فساد و بيماري هاي روحي و جسمي در جامعه پخش نشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
كوروش آيا در اينجا گفته شده كه بايد خانم ها به زور شركت كنند؟ آيا خانم هايي كه در خيابان مرتكب فحشا ميشوند از زير بته به عمل آمده اند؟ نميدانم اين چه مثاليست كه مي زنيد ولي بسيار مشكوكم كه مذكر باشيد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چرا نمی تونی فکر کنی که همه مثل هم نیستند.خواهر و مادر من و تو شاید این کار را نپسندن و لی شاید عده ای باشن که این کار رو بپسندن.چرا دائما به جای دیدن این تفاوت ها ،قائده کلی صادر می کنید.
ج-م
-
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خیلی ها دارن میگن زشته وخیلی ها دارن میگن خوبه
به نظرم ما باید فرهنگ سازی بکنیم وبه بقیه بفهمونیم که کار بدی هست ولی نه با زور در کنارش باید این جور مکانهایی باشه برای تخلیه جوانان البته باید کنترل شده و با نظارت باشه با صبر وحوصله و با منطق رفتار کنیم
بنده با وجود اینکه مخالف این کار هستم ولی جوانای این دوره زمونه ومشکلاتشان را درک میکنم
شاید مشکلات زیادی در کشور ما وجود داره که همه دس به دست هم میده برای وجود چنین رفتار هایی
پس همه بیاییم نظر منطقی بدیم واز خانواده های خود برای رفتار حرفه ای تر شروع کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
برآورده شدن نیاز معنوی با صیغه یکساعته. :))) میلاد جان بگو زنی که انقدر بدبخته که برای تامین نیاز مادی رابطه جنسی برقرار کنه.لازم نیست قضیه رو گل و بلبل نشون بدین.
milad
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ناشناس جان مگه توي اين دنيا زندگي نمي كني ، مگه اطرافت رو نمي بيني چه خبره . ما كه تافته جدا بافته نيستيم. اين مسئله مي تونه پنهاني جريان داشته باشه كه نتيجش تحقير و از بين رفتن حقوق زناني است كه در اينجا قرباني مي شن. نتيجش بيماريه ، نتيجش گسترش ايدزه ، نتيجش تعرض به زناني است كه اين مسير رو دوست ندارند ، نتيجش خفاش شبه ، ولي همين يك ساعت اگه شفاف باشه اگر نظر زن ملاك قرار بگيره نتيجش هرچي كه هست حتما خيلي بهتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اگر صیغه باشه چه اشکال داره؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اين مطلب به قدري يك جانبه نوشته شده است كه گويا بزرگترين جرم در حال انجام مي‎باشد. انتظار مي رفت به شكل آسيب شناسي به اين موضوع نگاه مي شد و به اين ديد كه چرا پس از 35 سال كه از انقلاب گذشته هنوز جمهوري اسلامي نتوانسته مانع اين وقايع شود. شايد در جهت اشتباهي سياست گذاري شده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
من پیشنهاد می کنم یک سایت برای آقایون هم باشه. تا اگر خانومی در این زمینه مشکلی داره از بین آنها یکی را انتخاب کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اينكه مى گيد خدا حلال كرده خيلى باحاله !
بله بايد نياز هاى جنسى رفع بشه ولى نه تو پوشش ازدواج
ازدواج مقدسه و پيونده يك عمر بين دو نفره كه خيلى مسائل رو شامل ميشه ، حالا ازدواج يك ساعته اونم فقط براى روابط جنسى !!! نه درست نيست ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
شما بالاخره دین اسلام را قبول دارید یا نه؟
صیغه از نظر دین پذیرفته شده است، از نظر شما نمیدونم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
لطفاً ازدواج موقت كه در اسلام تعريف شده و ثواب هم داره و ازش به عنوان راه حلي براي جلوگيري از زنا ياد شده رو براي ما تعريف بفرماييد. البته نه به سليقه خودتان بلكه با توجه به فتواي مراجع عاليقدر.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
منفی دادم برای اینکه مسئله رو یک بعدی میبینید و چشم بر نیازهای طبیعی و ساده انسانها بسته اید که چه بلاها سر انسان و جامعه می آورد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
عزیز من
خدا اینقدر میفهمه که ازدواج موقت رو از یک دقیقه تا 100 سال اجازه داده
شما باید راه صحیح بهره برداری از این کار رو نشون جوون ها و مردم بدید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اتفاقا مدت محدود برای همین نیاز جنسیه نه شیرین و فرهاد بازی
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
آفرین
موافقم
بعضیا کلا فقط کلمه صیغه رو گرفتن بقیه مسائل رو بی خیال شدن متاااااااااسفانه!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
بروبابا توباغ نیستی مگه توکی هستی که برای خداتعیین تکلیف می کنی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
كجاش اشكال داره بهتر از مزاحم شدن براي ديگران كه هست
چمنی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
من فکر می کنم بعضی ها بیشتر به خاطر اون 50 هزار تومنه که برای عضویت میدهند، ناراحتند. چون در خیابون لازم نیست "ورودی" بپردازند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اون آقایونی که با شدت از این مسئله طرفداری می کنند آیا حاضرند ،خواهر و بستگان خودشون هم در این سایت فعالیت کنند؟
رسواگر فتنه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چه ربطی داره ؟

بعضی از خانم های بیوه یا مطلقه شرایطی دارند که میتوانند این کار را انجام دهند و

مشکلی هم ندارند و کسی هم مجبورشون نکرده .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چه ربطي داره خانم عزيز؟ مگه گفتن ميخوان بانوان رو مجبور به اينكار بكنند؟ خانمي كه در اين سايت ها حضور داره شرايط خاصي داره كه اگر سايت هم نباشه به صورت ديگه اي اينكار رو ميكنه. يه مقدار فكر كنيد بعد نظر بديد لطفاً.
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اين موضوع براي امنيت و آسايش خواهر و بستگان من و تو و بقيه جامعه لازمه وگرنه وضعيت همينه كه مي بيني
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اگه موافقان حاضر باشند خواهر و بستگان خودشان نیز در این سایت فعالیت کنند، شما مسئله ات حل میشه؟ اگه چیزی منطقی باشه، منطقیه دیگه! چرا به جای بحث مستدل، موضوع را غیرتی و ناموسی میکنید! جامعه سالهاست که در وضعیت بحرانی به سر میبره دوست عزیز!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
عزیزم راضی اند کسی که به زور نگفته صیغه شن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
پس کنترل نفس چی میشه؟جهاد اکبر چی میشه؟ اگه حلال خداست و دستور که همه سنگش رو به سینه می زنید ،که خود داری و کنترل غرایز هم دستور هست ،کجا گفته شده افسار نفستو باز بذاری بعد برای ارضائش هزار جور آسمون ریسمون ببافی؟به جای فرهنگ سازی و حل مسئله ،دارین عدم کنترل بر خود رو رواج می دین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
عزیر دل برادری که این حرف رو زدی کل مطلب رو بخون بعد نظر بده. در انتهای این خبر گفته که خانمهایی در این سایتها معرفی میشوند که یا بیوه هستند یا مطلقه که بیشترین آسیبهای اجتماعی هم مربوط به این قشر میباشد. پس خواهر و مادر کثیری از افراد که نه بیوه هستند و نه مطلقه شامل این حرف شما نمیشوند. عزیز جان یکی از قشرهای مورد ظلم قرار گرفته تو این کشور و خیلی جاهای دنیا همین قشر بیوه و مطلقه هست که باید براش یک فکری بشه و نمیشه روی خواسته های آنها چشممون رو ببندیم.
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
سوالتون تکراری و صد در صد بی منطقه . این مساله سلیقه ای
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
رشوه و ربا و تظاهر و ظلم و حرام خوری و دروغ هم جزئی از کنترل نفسه ، شما همه اینها رو رعایت میکنی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
هر شخصی شخصیت و هویت مستقل خودش را دارد خصوصا که در شرایطی هم باشد که نیاز به قیم نداشته باشد.مگر وقتی ما مشکلی نداریم میتوانیم ادعا کنیم همه باید با حضور ما کاری را انجام بدهند یا نه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اگر شرایطش را داشته باشند
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
واااااااااااااااااااااای
ناشناس 13:07 حرف دل منو زدید
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خیالتون راحت باشه که مسلمان تابع خداست وبرای اطرافیان خودش هم رضایت خدارا دوست داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
آره خدا وکیلی نه تا به حال رشوه دادم و نه گرفتم ،ربا هم همینطور،مال حرام هم تا اونجا که تونستم وارد زندگیم نکردم ،اگرم بوده ندانسته بوده ،ولی این ها چه ربطی به حرف من داره؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اشتباه مثبت دادم يکي کم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
کسانی که نتقاد میکنند خوب راه حل بدهند ؟ وقتی سن ازدواج میره بالای 30 سال چه کنند .؟ زن و بچه مردم رو بدزند و تجاوز کنند ؟؟؟ شهر نو را که بستند قبلش باید فکری میکردند که بلاخره یک جوان چه کند ؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
بیشتر فشارهای عصبی جوانان مربوط به اختلال جنسی است. باید مسئولان به فکر باشند. چقدر و تا کجا باید نیازهای جنسی سرکوب شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با این اوضاع اقتصادی هم که نمیشه ازدواج کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اگه مردی 40 ساله تونست تنهایی از پس اجاره خونه بربیاد، میشه ازدواج کرد
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
این که به دختران باکره خدمات نمی دهد اشتباه است.این سایت اعلام کرده که به دختران دوشیزه هم خدمات می دهد (البته به گفته خودشان باید مرجع تقلید دختر آیت الله روحانی باشد)
در گزینه ها ارائه شده در سایت متاسفانه دختر 18 ساله باکره هم برای ازدواج ساعتی موجود است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اگر وجود این سایتها جامعه را مریض میکنه، پس بایستی در سایر کشورهای دنیا (که علاوه بر اینترنت و نرم افزارهای متعدد، محیطهای مشخص برای تخلیه دارند) فاجعه باشه که نیست.

مخالفت با اینگونه سایتها عموما از جانب کسانی است که خودشان حسرت داشتن همچنین فرصتهایی را در زندگی داشته اند.
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
این که به دختران باکره خدمات نمی دهد اشتباه است.این سایت اعلام کرده که به دختران دوشیزه هم خدمات می دهد (البته به گفته خودشان باید مرجع تقلید دختر آیت الله روحانی باشد)
در گزینه ها ارائه شده در سایت متاسفانه دختر 18 ساله باکره هم برای ازدواج ساعتی موجود است.
adin
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ببنین ما مسئله مردها رو اینجوری حل می کنیم کار خوبیه مثلا اون ناشناس که گفته خواهر و بستگان شما در این سایت فعالیت کنه دوست دارین ولی اینکه برادر این ناشناس بره تو خیابون گرفتار یه زن خیابونی ایدزی بشه بهتره ولی بعد مهمتر حس خانمهاست که اون باید په جوری حل بشه فکر کنین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
مرد وزنی که سروکارش به این سایتها می افته به طورحتم حیایی ندارند که با وجود تاهل تن به رابطه بادیگران به طور شرعی یا غیر شرعی بدهند .وقتی حرمت انسانی و خانوادگی با هر شیوه از بین برود ثمره اش تباهی است حال کلاه شرعی داشته باشد یا به وضوح گناه باشه....
منتقد1
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
نکته ای که اکثر دوستان توجه نکردند این است که این سایت برای افراد سن بالا وپولدار خدمات رسانی می کند نه جوان 24 ساله
حتی در برخی موارد تاکید شده مرد باید بالای 40یا 50 سن داشته باشد.
در نهایت این سایت محلی است برای تنوع طلبی بیشتر برخی مردان، استفاده مالی گردانندگان آن و سوء استفاده جنسی از زنان.
بهتره شما هم 1 سری بهش بزنید تا متوجه بشید
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
متاسفم براتون که بدون اینکه سایتو دیده باشی نظر میدی. باز هم قضاوت عجولانه ایرانیان و + های عجولانه . سایت برای همه است. فرارو جان اگه صادقی چاپ کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
مرد 40-50 ساله پولدار نیازی به سایت رفتن نداره باید مواظب اغوای دختران و زنان باشه. همینجوری فراوونه براش
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
واقعا به چه نکته ای اشاره کردید!!!!!!
خانه از داربست ویرانه منتقد جان
چه فرقی داره جوان یا پیر نفس عمل مشکل داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
به نظر منم خیلی زشته
آقایون نمیخوان تن به ازدواج دائم بدن
این کار تنوع طلبی اونها را هم بیشتر میکنه
باعث تاسفه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
درست می فرمایید، به ازدواج دایم تن نداده ام به دلیل اینکه مستاجرم و از اداره خودم هم برنمیام
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
موافقم ناشناس 12:23
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خرج عقد جدا، خرج عروسی جدا،خرج خونه و لوازم خونه جدا،خرج بعدش جدا، خب وقتی نداریم، چکار کنیم.دلمون هم نمیخواد به گناه بیفتیم. هر کی داره بره ازدواج کنه ما که نداریم از راه حلال کاری میکنیم به گناه نیفتیم تا موقع ازدواج ان شالله
محمود صادقی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
عنوان مقاله با متن همخوانی ندارد . ثبت ازدواج یک فرایند قانونی و رسمی است که طرفین عقد ، ازدواج شرعی و قانونی خویش را در نزد مقامات رسمی مانند وزارت کشور و یا سفارت خانه ها و کنسولگری های خارج از کشور به ثبت می رسانند .
شین
United States
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خیلی دوست دارم بدونم آقایانی که به این سایت ها مراجعه می کنند و زبا 50 هزار تومن زنان رو "می خرند"، همین عمل رو برای بستگان مونث خودشون هم حلال و شرعی و بدون اشکال می شمارند یا نه.
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
جوابتون بالا هست
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
انسان آزاد آفریده شده. کسی برای خواهر و مادر خودش تعیین تکلیف نمی‌کنه. شاید راضی باشه یا نباشه ولی اختیار اون زن دست خودشه. راضی بودن یا نبودن من و شما محلی از اعراب نداره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
احمد خیلی روشنفکری،آفرین
ولی این خانم ها گاهی از جبرزمانه تن به چنین سرنوشتی می دن،روشنفکر باید حساس و مسئول باشه،ما در برابر رنج این زنان مسئولیم
نوشین
Singapore
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خجالت آوره. بله آقایان باید هم حمایت کنند از چنین سایت هایی. ولی این زن ها هستند که نباید برای جسم خودشون قیمت تعیین کنند و قدر خودشون رو بدونن. من مطمئنم اکثر مشتری های این سایت مردهای متاهل تنوع طلب هوسباز هستند . لعنت بر خیانتکار.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اوه اوه!!! بابا جانماز!! من یک زن هستم و می دونم وجود جائی که یک جوان بتواند نیاز جنسی اش را ولو خارج از چارچوب ازدواج رفع کنه یعنی امنیت بیشتر برای من و بچه هام! در ثانی این حرفه اسمش هر چی که باشه جزو قدیمی ترین مشاغل دنیاست. ثالثا لطفا شما وقتی از شرابط زنی که دست به تن فروشی می زنه خبر نداری برچسب نزن و جانماز هم اب نکش! معلوم نیست اگر شما هم شراسط اونها را داشتید این کار رو نمی کردید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خدا خیرشون بده خرجمونم کمتر اعصابمون آرام تر. مگه حالا چه گلی تو این زمونه بعضی زن ها به سر مرداشون زدن. اخلاق خوبی دارن؟وفادارن؟راز دارن؟..ازدواج یعنی کمال نه بدخت شدن.
زنی که فقط بفکر خودشه. به فکر جیب شوهرش نیست. کار نمیکنه تا زندگیشون در رفاه باشه بلکه برای استقلال و شهرت خودشه و پتقی تو سر شوهرش میره سر کار. تحصیلات نه برای سواد و کمک به جامعست بلکه برای پز دادنه و به رخ کشیدن مدرکشه. غذاش که همه رستورانه نزدیک خونشونه. طلا و آریشش برای دل خودش و خودنمایی دیگرانه نه شوهرش.احترام که نمیدونه چیه تا حرفی نشده میگه برات متاسفم. عوضی و ... میشه بفرمایید چه فرقی بین این و صیغه هست؟
من به شما قول میدم اگر زنی شرایط بالا رو نداشته باشه، خوش اخلاق، وفادار، با معرفت و حامی شوهرش باشه. اگر زنی از شوهرش خواهشم کنه نگاهش نمیکنه چه برسه به اینکه بیاد این سایت ها.... دوست عزیز تایید کنه
جلیل
-
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
این اصلا منطق خوبی نیس
صحبت روی عموم، و کنترل منطقی آن است
امروزه همه چی با منطق و پذیرش تفاوتها قابل تحمل هست وتغییر به مرور زمان با روش علمی ومنطقی امکان پذیر خواهد بود ونه دید افراطی
milad
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
با طبيعت و واقعيات نمي توني چشم بسته بجنگي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
آن خانمی هم که شرایطش را دارد ، از نظر فیزیولوژیک نیاز دارد و با این رابطه متمتع می شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
شما که شوهرتون راحت خیانت میکنه اینجور مراکز هم نباشن باز خیانت میکنه. برو مشکل شوهرتو حل کن و در انتخاب مرد زندگیت دقت کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
فساد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
با یک کلمه واقعا کل قضیه رو گفتی
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
یکی میگفت توی خیابون واسه یه شب کامل این پول رو میده وراحت تر وبدون واریز پول به حساب ورد گذاشتن از خودت وتازه یه چند کلمه صیغه رو هم میخونی وشرعی میشه! اعلام خود زن هم کافیه مبنی بر مطلقه بودن ویا مجرد... راست میگه هان...
شبنم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
من که یک زت در جامعه ایران هستم غریزه انسانی دارم و شرایط ازدواج دائم ندارم به نظر شما از راه غیر شرعی کناه کنم یا از راه شرعی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
فرارو اگر جرات داری یک نظر سنجی بذار ببین چقدر جای این سایتها ومراکز رسمی دولتی در مملکت ما خالیه آقا ما شیعه ایم و صیغه شرعی وقانونی ولازمه جامعه اسلامی است منتها با تبلیغات سوءدشمنان دانا ودوستان نادان به یک تابو تبدیل شده است وعلت این همه فساد وفحشا همین نگاه محدود به اسلام است
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
من حال و حوصله رفتن اینجاها رو ندارم ولی مطمئنم موردهای زیبا و خوب توش نیست.... چون دختر خوشگل و خوش اندام که احتیاج نداره به ثبت نام در این گروها... انقدر با ماشین ها و ویلاهای مدرن پسرا جلوشون میان که احتیاج ندارن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چه اشکالی داره.مسجد هم دستشویی لازم داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
حرفت طلا. بالاخره يه جايي نياز هست كه مردم برن دستشويي.
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اگر تمام شرایطی که گفته شد مثل متاهل نبودن مرد و زن، تمکن مالی مرد، حفظ شئونات خانم و انجام آزمایش ها در عمل بررسی و اعمال بشه، بد نیست
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
بقیه شرطها درست،شرط عدم تأهل مرد راازکجاآوردی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
پسشنهاد میکنم گردانندگان این سایت برای جوان های مجردی که تمکن مالی ندارند یک سایت صلواتی راه بیاندازید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
موضوع قابلیت یک مناظره تلوزیونی را داراست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
حالا اولشه. اگر بخوای جنگ راه بندازی شرایطش و داره فقط کافیه فرارو همکاری کنه. چون خانومها کاملا مخالفن بخاطر ترس از دست دادن شوهراشون. دخترا هم نگرانن چون نمیخوان خواستگارشون قبلا رابطه داشته باشه. اکثر آقایونم که موافقن. حالا بیا و جنگ و ببین
بهنام بیجا یی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
این انحطاط نسل آدم است که با ادعای متمدن بودن همانند جوامع نخستین رفتار میکند. جوان انسانگونه با افزودن اندکی به چنین هزینه هایی میتواند کانون همیشه گرم خانواده گی داشته باشد. این امر توجیه پذیر نیست ولی باواقعیت های کنونی جامعه ما اجتناب ناپذیره.
ناصح
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
انحطاط یعنی همجنس گرایی،انحطاط یعنی روابط غیرمشروع وخارج ازازدواج،نسل بشر وقتی منحط می شود که از امر خدا وحلال او رویگردان باشد.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
سلام. من موافقم. نظر خانم ها اصلا قابل اثر نباید باشد. چون مساله نیازهای مردانه است. همچنین دیدگاه مردان با زنان در مورد ازدواج و مساله جنسی بسیار متفاوت است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خانم ها هم علاوه بر نیاز به سرپناه و حمایت و ... نیاز فیزیولوژیک دارند . لذا آنها هم میتوانند طرفدار این حرکت باشند . این یک برداشت اشتباه است که فکر کنیم فقط مرد لذت میبرد و زن در ازای به لذت رساندن مرد اجرت مالی میگیرد .
نسیم
United States
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
این نظر شما خودخواهی شما رو نشون میده دوست عزیز. مساله نیازهای جنسی مردانه است؟!!! بله ولی به قیمت تحقیر زنانی که با نیاز مالی روبرو هستند. چرا توی مسائلی مثل حجاب و غیره که مسائل زنانه هستند، مردها تا این حد خود را محق و صاحب نظر می دانند؟ ولی در این مورد که ممکنه به خیانت شوهران ما منجر شود ما زنان نباید نظر بدهیم؟ البته به شما حق میدهم، هرچه باشد در جامعه ای مردسالار رشد کرده اید که همه چیز را برای مرد و به خاطر مرد می خواهد.
لعیا
Netherlands
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
بله خب، بعضی آقایان خود را مرکز هستی و محور کائنات می دانند، یعنی تصور می کنند همه چیز باید در خدمت نیازهای مردان باشد. هر عملی رو با گفتن این جمله که" ذات مرد همین است: و "دید مرد با زن فرق می کند" توجیه می کنند.
خودم
United Kingdom
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
لعنت به شهوت که بعضی از مردها رو این جوری کور میکنه واقعا خجالت میکشم که همچین آدمهایی دم از مردونگی بزنن
ناصح
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
نظر خانمها وآقایان وقتی محترم است که با احکام خدا مخالفت نکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چرا لعنت میفرستی. مهم ارضای این غریزه از راه حلالشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
باید تعدادشان اینقدر زیاد شود که بدون نوبت به همه برسد.کسانی که ناراضی هستند کاری نداشته باشند.یک جوان 20ساله اروپایی دنبال کار و پیشرفته یک مرد بیش از 50 ساله ایرانی هنور درگیر غریزش است وگاهی تا آخر عمر .دوره ساسانی کار خوبی میکردند که اجازه نمی دادند هرکس سواد یاد بگیرد.بعضی ها فوری قیاس میکنند.نوک انگشت ونوک زبان و مغز 8 میلیارد انسان باهم متفاوت هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
در جامعه مردسالار ما همه نگران حل مشکلات جنسی آقایون هستند و راهکارشون قربانی کردن زنانی است که بدلیل مشکلات اقتصادی و خانوادگی چاره دیگه ای ندارند وگرنه هیچ زنی تن به چنین به اصطلاح ازدواجی نمی ده،چه کسی قراره به فکر چنین زنان آسیب دیده اجتماعی باشه به جای اینکه در فکر سوء استفاده از اونها باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
دقیقا
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
جناب آقاي ناشناس . اين دفاع از حقوق زنان نيازمند است . آخه اگر اينها بيان تو خيابون و به هزار جور بيماري مبتلا بشن و هيچ نهادي و موسسه اي نتونه از حقوق آنها دفاع كنه و بعد جامعه و مردهاي مجرد و متاهل رو در معرض خطر بيماري قرار بده ، خيالت راحت ميشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
این موضوع نیاز جنسی زنان را هم مرتفع می کند .
راحله از شهركرد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
وقتي تصور ميكنم ممكنه شوهرم بره توي اين سايتها و خداي ناكرده مشتريشون بشه از خدا مرگ ميخوام. هر چقدر هم من براش خوب باشم شايد باز هم براش يه چيزايي جالب باشه. خدا براي هيچ زن و مردي نياره كه همسرش بهش خيانت كنه.
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ببخشيد من نفهميدم كه چه چيز بدي در دستور خدا و رسول هست كه شما به خاطرش از خدا مرگ مي خواهيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
مطمئنا اگر چشم و دل زن و مرد در خانه سیر شد دیگر بیرون از خانه سرشان پایین خواهد بود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
کدوم خیانت. صیغه حلال خداست. اصلا ما مردها 4 تا دائمی هم میتونیم ولی خرجش متاسفانه بالاست :) نگران نباشید هر کسی نمیره تو این سایتها
ناصح
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خانم محترم وقتی همسرشما ازدیدن نامحرم لذت ببرد شماکه نمی بینی واحساس لذت محفی اورا درک نمی کنی،مطمئن باش این خیانت است نه اینکه برای رضای خدا امر خدارا انجام دهد وبه گناه نیفتد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
من به عنوان یک زن هرگز مشتری این سایت نخواهم بود ولی وجودش برای بعضی از مردها که نمی تونن خودشون رو کنترل کنند خوبه. حداقل از بروز تجاوز و خشونت جنسی در جامعه جلوگیری میشه.
همچین چیزی در غرب one night stand
نامیده میشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
من به عنوان یک زن هرگز مشتری این سایت نخواهم بود ولی وجودش برای بعضی از مردها که نمی تونن خودشون رو کنترل کنند خوبه. حداقل از بروز تجاوز و خشونت جنسی در جامعه جلوگیری میشه.
همچین چیزی در غرب one night stand
نامیده میشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
فکر کنم نشه به این راحتی تایید یا ردش کرد.
فکر کنم بهتره اول بطور کامل فواید و مضراتش و تاثیرات دراز مدتش بحث و بررسی بشه.
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اتفاقا خیلی راحت و واضح میشه ردش کرد
تفکرم آرزوست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
همونطور که ما دختران مجرد خودمون رو کنترل میکنیم ،شما پسرهای مجرد هم خودتونو کنترل کنید-
فکر نمیکیند یه کم پررو هستید؟ وقتی مجردید میرید صیغه میکنید و بعد برای ازدواج دنبال دختر باکره و آفتاب مهتاب ندیده هستید!!!!واقعا رو که نیس سنگ پای قزوینه!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
یک راه هم برای نیاز جنسی دختران مجرد که تابحال ازدواج نکرده اند بگید-مشکل پسران که حل شده الحمدالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
بعضی ها بیمه بدنه را هم بعنوان آپشن ارائه میکنند.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
فرارو با نوشتن این مطلب مشوق سایت صیغه شدید که به کی باید بگم کلاهشو بزاره بالا تر؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خیلی هم منطقیه
هیچ ربطی هم به خانواده و زندگی و زن دائم نداره
اینهائی که به این نوع فعالیتها نظر منفی دارن برن بر خیابونها کثافت کاری های زنا رو تو خیابونا ببینند حداقل اینو بفهمند که کمی آدمهای دیگری هم وجود دارند که دنبال آلوده کردند اجتماع از طریق حضور در خیابونها نمیکنند و به صورت خصوصی مسائل خودشونو دنبال میکنند. وجود این سایتها بسیار مثبته و از بی بند و باریهای ظاهر و متظاهرانه جلوگیری میکنه.
ادم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ای خبررگار متححجر و دو رو صیغه حلاله با مهر معلوم و مدت معلوم.
شیرین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
کار بسیار خوبیه.
دستشون درد نکنه مردیم از تنهایی
ناشناس
United States
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
من خيلي متاسفم که بعضيا خيلي کوتاه بين هستند
اولا اينکه مساله ازدواج رو با صيغه قاطي هم نکنين
صيغه رو اسلام حلال کرده بنا به 2 دليل که دوستمون اشاره کردند
دوم اينکه موقعي که يه راهي براي حل بعضي از معضلات اجتماعي پايه ريزي ميشه به جاي اينکه اونو سر و سامون بديم و راههايي براي جلوگيري از سو استفاده از اون رو پيشنهاد بديم يه نظر مطلق ميديم که خوبه يا بد در حالي که ميشه اونو کنترل شده و با نظارت قانوني پياده کرد و بسياري از مشکلات رو حل کرد
سوم اينکه اونايي که همش نگران اين هستن که همه حاضرند خواهر و بستگانشون عضو سايت بشن يا نه ، چطور خودشون حاضرند خوواهر و مادرو بستگانشون رو تو خيابون که نميدونن چي به سرشون مياد اينکه آيا بهشون دست درازي ميشه تجاوز ميشه مزاحمت ايجاد ميشه يا خودشون به ميل خودشون با چند نفر رابطه دارن ، تو خيابون راه ميدن ؟بدون اينکه خود آقايون راضي به اينکار باشن.مگر اينکه تو خونه زندونيشون بکنن
چهارم اينکه اگه شرايطي که گفتند تو سايت رعايت بشه خيلي از خواهر و دخترا و نواميس در امان هستن
آخر سر اينکه اوناييکه نگران شوهرشون هستن که بهشون خيانت بکنه يا نگران ناموس خود و بقيه هستن بدوونن اين حد اقل يه راه حل شرعيه ولي از راه مدرنش در حالي که واقيت اينه که تو جامعه خيلي گسترده تر از اين و راحتتر از اينا و حتي غير شرعيش در دسترسه و هر لحظه ممکنه دامن ناموس شما و مرداتون رو بگيره
پس بجاي کوتاه بيني بايد سعي کرد فرهنگ سازي بشه و جامعه که همه باهاش درگيرند و توش زندگي ميکنيم سالمتر بشه نه اينکه سرکوب اميال و يا اشاعه فح.... بشه
راه حل جامعه سالم نه سرکوب اميال جنسي هستش که نه اسلام نه منطق و نه علم اونو ميپذيره و
نه آزاد گذاشتن اون و رها کردنش توجامعه
با بستن چشماتون فقط چشماتونو بستين نه اينکه واقيتها رو محو کرده باشين
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چرا با این قضیه این طور برخورد میشود چرا میگویند اختلال جنسی این یک نیاز است و با بیستی به در ستی مدیریت شود نیاز جنسی مانند نیاز به اب و غذاست این گردن مسئولین است جوانی که 35 ساله است چقدر این نیاز را سرکوب کند چرا مسئولین هیچ کاری نمی کنند همگی شده اند کبک
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
منم موافقم که خیلی از جوانان تا امکانات اولیه ازدواجشان فراهم شود سنشان از سی سال عبور می کند اما این ازدواج یک ساعته بازار ازدواجهای دائم را تعطیل می کند ووقتی که فرد به تمکن مالی هم رسید دیگر به این نوع ازدواج خو کرده وحاضر به زندگی مشترک نیست .
خاوری
Germany
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
راستی از 650 هزار یورو و خاوری بانک ملی و سعید مرتضوی و ... خیلی وقت خبری نشده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
گسترش ايدز توهين به شخصيت زنان در ازاي ٥٠هزار تومن و از بين بردن كانون خانواده براي مردان بالاي ٤٠سال و متاهل از نتيجه اين ازدواجهاي ساعتي است البته ببخشيد اين سايت نوعي شهر نو هست نه ازدواج موقت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
مرد 40 ساله زن دار این جاها چکار داره. حتما کانونش گرم نیست که میاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
نقش اشرف چارچشم وپری بلنده رو کی به عهده داره؟بیچاره طالقانی می گفت که هر خانه ای نیاز به توالت داره!!!!!
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
پس کنترل نفس چی میشه؟جهاد اکبر چی میشه؟ اگه حلال خداست و دستور که همه سنگش رو به سینه می زنید ،که خود داری و کنترل غرایز هم دستور هست ،کجا گفته شده افسار نفستو باز بذاری بعد برای ارضائش هزار جور آسمون ریسمون ببافی؟به جای فرهنگ سازی و حل مسئله ،دارین عدم کنترل بر خود رو رواج می دین.
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
کنترل نفس بکنن که چی بشه . کنترل غرایز برای وقتیه که امکانش نیست . دین اسلام ساده ترین دینه سختش نکنید
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
پس کنترل نفس چی میشه؟جهاد اکبر چی میشه؟ اگه حلال خداست و دستور که همه سنگش رو به سینه می زنید ،که خود داری و کنترل غرایز هم دستور هست ،کجا گفته شده افسار نفستو باز بذاری بعد برای ارضائش هزار جور آسمون ریسمون ببافی؟به جای فرهنگ سازی و حل مسئله ،دارین عدم کنترل بر خود رو رواج می دین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
جهاد اکبر یعنی گناه نکن.نگاه به نامحرم نکن.تجاوز نکن. صیغه که گناه نیست عزیزم
سیروان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
آقاجان قبل از انقلاب تو همین گمرک تهران اگه اشتباه نکنم مکان بزرگی بود که واسه همین کار احداث شده بود که الان پارک شده الحق والانصاف خودمونیم فساد در جامعه خیلی پائین بود وداخل شهر کسی مزاحم کسی نمیشد اما الان چی زن وبچه مردم جرات نمیکنه تا سر کوچه بره حق بدید که باید دولت وبخش خصوصی اقدام به احداث چنین مکانهائی در همه شهرها بکنه قول میدم همه چیز روی ریل طبیعی خودش قرار بگیره والی خیلی کثیری از منازل شده مکان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اتفاقا خیلی هم خوبه جه بهتر که ملت برای رفع میل غریزی که خداوند در نهان بشری قرار داده یه راه با ابرو پیدا کنه
شاید بشه از میزان ازار و اذیت زنان کاست
چرا خودفریبی کنیم این کار سایت یک راه حله
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
وای که چه اسلام زیبایی داریم ولی با سطحی نگری و انجام کارهای بیخود ضایع میکنیم . بحث صیغه یکی ازپیچیده ترین مبالحثه که واقعا کار هرکسی نیست به راحتی بتونه وارد بشه . قواعد داره قانون داره و ازطرفی مسئولیت داره . صیغه بسیار قانون خوب و از کارهای نیک هستش ولی از راهش و پذیرفتن مسئولیتش نه اینجوری که تا حدی چندش آوره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
آقایون تو ترکیه زنان خیابانی هست، از طرف دولت حمایت میشن آمار تجاوزش از ایران پایین تره
ایران اسلامی تره چرا باید اینطوری باشه؟
http://fararu.com/fa/news/200694
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ميخاي برن لب اتوبان بلوار ها وايسن
خب يه مکانيزمي براشون بايد راه انداخت يه عده اي ام هم توانايي ازدواج دائم رو ندارند بايد حق بديم به در و تخته
فرین
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
غریزه جنسی مردان !
همه جامعه باید بسیج شود برای اطفا غریزه جنسی مردان ...
دیگر هیچ چیز دیگری مهم نیست نه نیازهای روحی و جسمی زنان نه کرامت انسانی زنان و نه هیچ چیز دیگری
نوشاد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
آقایون دم ازشهوت خودشون میزننن به اسم اسلام وگرنه خدا نماز وروزه را که واجب کرده بعضی ها زیرش میزنن اما صیغه میشه حلال خدا از موضع گیری ها نهایت فساد جامعه را فهمیدم
حنانه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چطورآقایون برای 200هزارتومن پول دارن اما برای خرج های دیگه بی پول هستند مسئله اینه که روابط آزاد حس مسئولیت پذیری را درمردها کشته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خوب اگر این امکان هم فراهم نباشد ممکن است دختر سالم مردم رو در خیابان بدزدنداون موقع کی پاسخگو هست؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
من اصلا پول ازدواج ندارم و تا صد سال دیگه با این گرونی ها نمی تونم زن بگیرم ! فرارو من این سایت رو پیدادنکردم اگر میشه وجدانن آدرس سایت رو بزنید اینجا ! ممنون
تا دختران پر ادعا و پول پرست تا آخر عمر بی شوهر بمانن ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
بی شوهر بمونن بهتره تا زن یه پرمدعای بی خاصیتی مثل تو بشن ! شما مردها فقط میگید ازدواج سخته و زن پولدار و زیبا و بساز هم میخواید یه کم توقعتون رو پائین بیارین با یکی هم تراز خودتون ازدواج کنین به خدا توکل کنین همه چی درست میشه ، البته برخی دختر های این دوره زمونه هم انگار شوهر باید تمام نداشته هاشون رو برآورده کنه ، به خدا تربیت غلطی رواج پیدا کرده بچه هامون رو خیلی پرتوقع با آوردیم ( بیشتر در تهران و شهرهای بزرگ ) ... صیغه راهی موقت برای مواردی که طرف مشکلات حاد وداره نه برای فرار از ازدواج .
مجله فرارو