bato-adv
کد خبر: ۱۶۷۳۲۵

الله‌کرم: تقابل با آمريکا، درآمد کشور را بالا مي‌برد

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۲
رييس شوراي هماهنگي انصار حزب‌الله گفت: ديپلماسي هسته‌اي نيازمند پشتوانه است و حتي اگر دست دولت هم خالي است، نبايد گفت که خالي مانده است. من اين نکته را به آقاي عراقچي نيز گوشزد کردم که در مذاکرات بعدي دست شما خالي است؛ چراکه رييس‌جمهور در دانشگاه تهران از خالي بودن خزانه صحبت کرد و دست شما را خالي گذاشت.

حسين الله‌کرم روز گذشته (سه‌شنبه) در کرسي آزاد انديشي دانشگاه اصفهان با موضوع "آمريکا؛ تقابل يا تعامل" اظهار کرد: متأسفانه يک نوع تعجيل در مذاکرات اخير صورت گرفته است و هنوز هم در حال انجام است و من به عنوان يک فعال سياسي معتقدم که اين نوع حرکت دولت، عجولانه است.

وي با بيان اينکه "ما طبق فرمايشات رهبر انقلاب به دولت اعتماد داريم"، افزود: دولت آقاي روحاني بايد به اين نکته توجه داشته باشد که با راي لرزاني بر سر کار آمده است و نبايد راي ديگران را نيز در نظر نگيرد. ما به دولت اعتماد داريم اما به آمريکا اعتماد نداريم. آمريکا دشمن ايران است و امروز کار جريان انتقادي که من نيز خود را جزئي از آن مي‌دانم، اين است که بر بي‌اعتمادي‌ها تاکيد کند و آنها را به دولت نشان دهد.

الله‌کرم ادامه داد: بحث ديپلماسي تلفني به هيچ عنوان جواب نمي‌دهد و زماني که اين کار صورت مي‌گيرد باز هم مي‌بينيم که آمريکا دوباره گزينه نظامي را بر روي ميز دارد و مي‌گويد اگر دولت ايران امروز اينگونه جلو آمده، به دليل فشارهاي تحريم‌هاست.

وي با بيان اينکه "هم طرفداران دولت و يک جريان خاص و هم گروه مقابل آنها مذاکرات هسته‌اي را پذيرفته‌اند"، گفت: اگر پس از بازگشت آقاي روحاني از نيويورک توجه شود، مي‌بينيم دو دسته به استقبال ايشان رفتند؛ يک عده طرفدار و يک عده منتقد. البته کفش‌پرتاب‌کن‌ها يا توهين‌کنندگان که در گروه ما قرار داشتند، يا از نيروهاي نفوذي مقابل بودند يا جريان خودسر وارد شده بود.

رييس شوراي هماهنگي انصار حزب‌الله اضافه کرد: دولت و مردم بايد جريانات اخير را رصد کنند. گروه پژاک در غرب کشور حضور دارد و در چند روز گذشته نيز حادثه سراوان پيش آمد. آمريکا هنوز فعاليت‌هايي انجام مي‌دهد که سر سوزني نمي‌توان به آنها اعتماد کرد، پس اگر مي‌گوييم بايد کشور را با تعامل و بر روي يک حرکت معتدل جلو ببريم، بايد اينگونه باشد. ما در برخي مواقع حمايت‌هاي بيش از حد يک نفر يا يک جريان خاص را در مذاکرات مي‌بينيم. آقاي روحاني! اعتدال بايد مدنظر دولت شما باشد.

الله‌کرم در پاسخ به پرسشي، به بررسي تاريخ ايران از دوران کوروش کبير تا انقلاب اسلامي پرداخت و افزود: متأسفانه تاريخ ايران و کوروش را اينگونه براي ما ساخته‌اند. يهوديان اين تاريخ را ايجاد کرده‌اند. اين را تمام مطالعات تاريخ‌دانان ما اثبات مي‌کند.

وي در برابر اين پرسش که "آيا به نظر شما نبايد بررسي کرد و ديد چرا يک عده از رابطه با آمريکا بدشان مي‌آيد و آيا آنها منافع خود را در خطر نمي‌بينند؟"، پاسخ داد: آقاي زيباکلام متأسفانه مطلبي را مطرح و جامعه دانشجويي آن را نيمه‌کاره برداشت کرده است. ايشان در مقاله خود در رابطه با آمريکا دو دسته را مطرح کردند، يک عده را کاسب جلوگيري از رابطه دانستند و يک عده را صادقانه در جلوي اين رابطه دانستند.

رييس شوراي هماهنگي انصار حزب‌الله تاکيد کرد: تغييري که در دولت روحاني مطرح شد و مردم به آن راي دادند، نبايد عليه مردم و کشور ايران باشد. ايشان مي‌توانند تغيير را در سطح دولت خود انجام دهند. هنوز نمايندگان مجلس و مجلس خبرگان نيز همسو و هم‌نظر با ايشان و تغييراتشان نيستند.

الله‌کرم در بخش ديگري از صحبتهايش با بيان اينکه "جريان اصلاحات براي مجلس آتي و مجلس خبرگان آينده در حال برنامه‌ريزي قوي است و برنامه‌هاي خود را کم کم پياده خواهد کرد"، گفت: جريان‌هاي ارزشي، بي‌اعتمادي‌ها را به دولت گزارش مي‌دهند. از سال 1944 ميلادي يعني به مدت 50 سال ايران و آمريکا سفير يا کاردار رد و بدل کردند و اگر بررسي کنيم، ايران بزرگترين آسيب‌ها را از همين آمريکا خورده است. اشغال ايران توسط آمريکا در سال 1952 ميلادي، کودتاي 28 مرداد سال 32 که 60 سال بعد يعني همين چند مدت پيش مدارک آن توسط دولت آمريکا رو شد از اين دست است. پس دولت روحاني نبايد چشمش را روي چنين اتفاقاتي ببندد.

وي ادامه داد: فعاليت‌هاي آمريکا قبل از انقلاب کاملاً روشن است و بعد از انقلاب نيز تصرف لانه جاسوسي فعاليت‌هاي آمريکا عليه مردم را به دو دسته قبل از تصرف لانه جاسوسي و بعد از تصرف لانه جاسوسي تقسيم مي‌کند. امروز براي تمام دنيا مشخص شده است که سفارتخانه‌ها لانه‌هاي جاسوسي هستند و نمونه آخري که بسيار هم مورد توجه است شنود مکالمات مقام ارشد آلمان بويژه آنگلا مرکل است که دنيا را نسبت به آمريکا به موضع دفاعي کشانده است.

رييس شوراي هماهنگي انصار حزب‌الله با بيان اينکه "پس از تصرف لانه جاسوسي، حرکت آمريکا براي فشار به سمت تحريم‌ها رفت و اموال کشور بلوکه شد"، افزود: پس از جنگ نيز ما وارد جنگ نرم با آمريکا شديم و سپس تنش‌زدايي در دو دولت آقاي هاشمي و خاتمي آغاز شد، اما متأسفانه در دوران آقاي خاتمي با توجه به اينکه غني‌سازي خاموش شد و تقريباً براي اعتمادسازي همه‌چيز فراهم شده بود، آنها ايران را محور شرارت خواندند. در دوران آقاي احمدي‌نژاد که محکم ايستادگي کرد و مردم نيز ايستادگي کردند، زماني که متوجه شدند حرف‌هايشان در ايران خريداري ندارد، به ترور دانشمندان ما رو آوردند.

الله‌کرم در برابر پرسش ديگري درباره شعار مرگ بر آمريکا پاسخ داد: شعار مرگ بر آمريکا ما را در مقابل قدرت‌هاي برتر و زياده‌خواه قرار داده است. امروز ايران يک پرستيژ جهاني پيدا کرده است و اگر ميان سه دولت گذشته مقايسه‌اي انجام دهيم، خواهيم ديد که سود مرگ بر آمريکا تا چه اندازه خواهد بود.

وي ادامه داد: در دولت آقاي هاشمي درآمد کشور در هشت سال 130 تا 140 ميليارد دلار بوده است. آقاي خاتمي با سياست‌هاي تنش‌زدايانه خود توانست اين درآمد را به 200 ميليارد دلار برساند، اما در دولت آقاي احمدي‌نژاد که مرگ بر آمريکا به شدت رواج داشت و در سر لوحه کار بود در آمد هشت سال 830 ميليارد دلار بود. احمدي‌نژاد نشان داد که با تقابل بيشتر با آمريکا، درآمد کشور بطور بسيار معني‌داري بالا مي‌رود.

رييس شوراي هماهنگي انصار حزب‌الله با اشاره به صحبتهاي مسئولان درباره موجودي صندوق توسعه ملي گفت: متأسفانه برخي سخنان آقاي روحاني، اين مدل ديپلماسي را که در پيش گرفته است نابود مي‌کند. رييس‌جمهور در دانشگاه تهران از خالي بودن خزانه صحبت مي‌کند، اما وزير اقتصادش مي‌گود 50 ميليارد دلار در خزانه پول وجود دارد و آقاي فرزين مسئول خزانه در دولت قبل 54 ميليارد دلار را اعلام مي‌کند. ديپلماسي هسته‌اي نيازمند پشتوانه است و حتي اگر دست دولت هم خالي است، نبايد اين را مطرح کرد. من اين نکته را به آقاي عراقچي نيز گوشزد کردم که در مذاکرات بعدي دست شما خالي است، چراکه رييس‌جمهور در دانشگاه تهران از خالي بودن خزانه صحبت کرد و دست شما را خالي گذاشت.

الله‌کرم در پاسخ به پرسشي درباره عملکرد انصار حزب‌الله درباره برخورد با برخي فيلم‌ها و شخصيت‌ها افزود: انصار حزب‌الله به فيلم‌هاي مختلفي اعتراض داشتند، اما درباره دو فيلم "خصوصي" و "گشت ارشاد" اعتراض‌ها بسيار شديد بود و ما اعتراضمان را خياباني و با خود کارگردانان نيز مطرح کرديم. من نمي‌دانم چرا شما فکر مي‌کنيد کسي که اعتراض دارد نبايد اعتراض خود را بگويد. آقاي روحاني معتقد به اعتراض و راهپيمايي آرام دانشجويي است. اعتراض هميشه هست و معترضان هم بايد حرف خود را بزنند.

وي در برابر پرسش ديگري مبني بر اينکه "آيا تغيير در مواضع کشور براي حفظ منافع لازم نيست و آيا آقاي روحاني همين کار را نمي‌کند؟" پاسخ داد: استکبار در وضع کنوني، آمريکاست. زماني انگلستان بود. ما تابع آقاي روحاني و دولتشان هستيم، به شرط اينکه با استدلال به ما اثبات کند که آمريکا استکبار جهاني نيست و سپس تغيير موضع بدهند.

رييس شوراي هماهنگي انصار حزب‌الله ادامه داد: متأسفانه در روزها و ماه‌هاي اخير صحبت‌هايي از يک نفر شاخص که فردي مهم در جريان انقلاب اسلامي بوده و بسيار به آقاي روحاني نزديک است مطرح شد که واقعاً گِرا دادن مستقيم به دشمن است و دشمن نيز از اين حرف‌ها استفاده مي‌کند. آقاي روحاني! شما در دانشگاه تهران از 180 هزار ميليارد بدهي صحبت کرديد. مطمئن باشيد طرف مقابل در مذاکرات بعدي سطح توقع خود را بالا مي‌برد. نياز اصلي کشور ما با مذاکره حل نمي‌شود. مگر ما گداي حقوق خود هستيم؟ انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست و احتياجي به تائيد آنها نداريم. دام تعليق، دوباره براي کشور پهن شده است. ما بايد در کشور تعامل داشته باشيم. همه قبول داريم که دولت بايد برود و صحبت کند اما حتماً بايد در داخل بسترسازي کند. دولت بايد طرح اقتصاد مقاومتي را به مجلس ارائه دهد تا بتواند مذاکره را بهتر پيش ببرد.

الله‌کرم با ارائه نظرات خود درباره دولت آمريکا نيز اظهار کرد: فعاليت‌هاي امروز دولت اوباما به اين دليل است که به آمريکايي‌ها بقبولاند که توانسته است ايران را با مذاکره متوقف کند تا بدين ترتيب کلينتون در دور بعدي روي کار بيايد. کشور و دولت ما بايد از اين زمينه به خوبي استفاده کند.

وي در پايان از محرمانه بودن محتواي مذاکرات ايران و 1+5 انتقاد کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
جناب استاد !!! بدبختیهاوتنگناهای امروز کشورمان نتیجه سیاستهای دو سه ماهه ریاست آقای روحانی است یا بی‌تدبیریهای هشت‌ساله دارودسته‌ای که شما هنوز هم ازآنان حمایت میکنید ؟ ایکاش حداقل این بزرگواری را میداشتید که خود و گروه بشدت منزوی شده‌تان را "مردم" خطاب نمینمودید
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
در امد شما رو یا مردم بدبختو!!!؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
آیا این نظر مردم را نمی بیند؟ 96.5 درصد مردم مخالف نظر این است چرا بازم دم از مردم و کشور می زند آقای الله کرم. مردم نمی خواد شما و امثال شما براشون دلسوزی کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
آدم حیفه وقتش را تلف کند تا به این سفیر کشور اروپایی!!!!!!جواب بدهد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
با نفت 130 دلاری باید چنین درامدی کسب شد حالا سوال من اینه این درامد کجا و چگونه خرج شد نرخ بیکاری پایین اورد اشتغال ایجاد کرد شما 8 سال احمدی نژاد اندازه چند روز روحانی مصاحبه کردی بسه بخدا بسه
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۹۱
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
در آمد کشور رو بالا میبره یا درآمد بعضی از کاسبین تو زمینه های مختلف رو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
دیگه چه خبر جناب الله کرم؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد دلال‌ها و تاجرینی که واسطه دور زدن تحریم‌ها میشن رو بالا می‌بره. سوال من اینه که چرا حاج حسین الله کرم مدافع منافع این تاجرهاست؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
این بنده خدا هم شده کارشناس مسائل اقتصادی . وای به حال ما که چنین سرمایه های انسانی در خصوص اینده ماها تصمیم می گیرند
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
هنوز ايشان اين مسئله رو درك نكردند كه اقاي روحاني رييس جمهور همه ملت ايران هستند وهر تغييري را بايد درسطح تمام كشور بوجود بياورند نه فقط درسطح دولت خود ضمنا راي ايشان هم لرزان نيست بلكه راي بيش از 50 درصد مردم را دارند بقيه كانديدها نتوانستند بيش از درصد ناچيزي از ارا ي مردم را جذب كنند
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آقای الله کرم اگر به گفته شما احمدی نژاد در آمد هشت سال را 830 ميليارد دلار بالا برد پس الان مردم باید از رویکرد وی حمایت می کردند نه اینکه در هر کوی و برزن از 8 سال نکبت نام می برند پس این همه گرفتاری که الان مردم دچار آن شدند حاصل عملکرد کیست؟ نکند شما در این مملکت زندگی نمی کنید ؟ ما را چه فرض کرده اید؟
بيات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
جناب اله كرم تحويل بگير ببين چقد مخالف تفكر تو توي اين مملكت هست ، من خودم بسيجي بوده و هستم اما مخالف امثال شما ، من طرفدار احمدي نژاد بوده و هستم اما نه در همه زمينه ها ، ببين چقد مخالف افكار تو وجود داره ، مشت نمونه خرواره ، قبول ندارين نظرسنجي بشه
سهیلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
این آقا ب کوروش هم رحم نمیکنه !!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
همه چی آرومه ما همه خوشبختیم من چقدر خوشحالم
راست میگید آقای الله کرم مردم ایران اصلا جنبه ندارن درامدشون رفته بالا خوشی زیر دلشون زده واسه همین به روحانی رای دادن
من مثل شما از آقای روحانی ناراحت شدم بابت صحبت های دانشگاه تهران اصلا واسه چی باید راستش بگه ما ها عادت کردیم 8 سال دروغ بشنویم.
راستی یه سوال این همه درامد کجا رفت تو این هشت سال که الان خزانه خالیه و کشور انقدر بحران داره ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
ایشان ادبیات اولیه اقتصاد رو هم نمی دونن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
اینکه واضحه دیگه: کشور یعنی خودش و امثال خودش
ماها که ریز گردیم و خس وخاشاک و بزغاله و ......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
یک نصحیت دوستانه به همه عزیزان:رسانه ها با بخشی گزینی سخنان تلاش دارند افکار عمومی را به سمت رفتار مد نظر خود جلب نمایند و عده ای هم از خودشان در تایید و یا حتی تخریب اما به نفع افکار رسانه اقدام می کنند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
830 میلیارد دلار چی شد؟؟؟؟؟؟؟
یک کار مفید که تا الان شد....؟؟؟؟
جعفر
CHINA
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
کاملا درست میگه ، اما فقط برای ایشون و عده ای خاص درآمدشون بالا میره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
نگاه به جيب خودش ميكنه:)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
و از قبل آن میرن دکترا میگیرن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
قبول درست میگه!!
اما این 8 سال کجا بوده!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
وقتی این تیپ اشخاص میگن مردم در حقیقت منظور خودشان است و و در اکثر موارد مفهوم سخنانشان وارو است.
محمد علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
این بنده خدا درآمد کشور با جیب خودش اشتباه گرفته.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
احسنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
اشتباه نگرفته و دقیقا هم همینطوره ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد کشور را یا درآمد برخی افراد خاص را؟؟؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
در آمد آقای الله کرم را!!!
خردبين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
كاملا درست گفته تقابل با امريكا درامد ايشان را نجومى با لا ميبرد البته ايشان خودشان را كل مملكت ميدانند،
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
70 درصد ثروت جهان دست امریکا و22 درصد هم دست نوچه هاشه. چجوری ما درآمدمون زیاد میشه؟ترکیه فقط با نوکری اینا شاهانه زندگی میکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
18000000 رای لرزان است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
اره دیگه این فکر میکنه اون 20 میلیونی که رای ندادن اگه میومدن حتما به جلیلی رای میدادن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
نه دلبندم.اینکه با کمتر از یکدرصد برنده بشی لرزان است
علیرضا ء خودمون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد شما یا کشور !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد جیب شما و اطرافیان شما را بله ولی مردم . . .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
باور کنید این منفی خود الله کرم بودش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
نه بابا یکی اشتباهی بجای مثبت منفی رو زده
چون قبلیها منفی نداره
ولی جملت قشنگ بود کلی خندیم دمت گرم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
وای خدااااااااااااااااا، مگر چه کردیم که این افراد باید برای ما نظر بدهند!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
حضرت علی (ع) :

بزرگترین گناه ترس است.
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
مثبت به نظر ناشناس 11:02!
azim
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
البته در آمد امثال جنابعالی را ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
راست ميگي در اين چند ساله كه حسابي در امد شمارا بالا برده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
در آمد امثال شما رو چی ؟
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
من به عنوان یک فعال سیاسی..........سیاست چقدربدبخت شده
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد خواص یا درآمد کشور اولا ، ثانیا رای لرزان به زعم حضرتعالی تعریفش چی هستش ؟
بشینید سر جاتون و بس کنید ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
تو فعال سیاسی نیستی عزیزم قاطی نکن!!!!!!!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد کشور؟یا درآمد رانت خواران تهریم ها؟
بینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
اره چون شما میگی ولی مردم این درامدها را لمس کردن 34 سال با این همه فروش نفت روز به روز فقیرتر شدیم کافیه دیگر شعار نده
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
دقیقا در آمد این آقا را بالا می برد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
فكر ميكنم منظور درآمدهاي خودتان وامثال شما باشد اشتباه فرموديد داش الله كرم !!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
لابد با فرمول احمدي نژاد حساب ميكني كه درآمد بالا ميره!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
در امد عربها و ترکها و روسها و البته خود اقا اله کرم و برو بچه ها البته ما نه
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
با اين مصاحبه ها اين بابا را اينقدر گنده نكنيد .
madjid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
الله‌کرم: تقابل با آمريکا، درآمد کشور را بالا مي‌برد
.
.
درآمد کشور را نه اما درآمد شما را ..شاید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
شاید نه حتماً!!!
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
شما درست مي گوييد در آمد 830 ميلياردي نفتي دولت احمدي نژاد به دليل دشمني با آمريكا بوده و نه به خاطر فروش بي زحمت نعمت خدادادي نفت آنهم بشكه اي بالاي 100 دلار!!!!!!!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
تقریبا در ایران تمام گفت و شنودها به جیب و پول برمیگردد متاسفانه دشمن این راخوب میداند و میبینیم هر که امد از قبلی بد گفت ومعایب را بزرگ کرد و گرا به دشمن داداشتباهات در داخل حل بشه بهتره. درامد بره بالا چقدر هزینه باید هزینه کنی...!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
خدايا به من دركي عطا كن كه بفهمم چه چيزي براي من خوبست و چه چيزي بد
عسي ان يكره به شيئاً و هو خير لكم
کیشو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آمریکا آمریکا
ننگ به نیرنگ تو
سود جوانان ما
درگروی جنگ تو!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
سود الله کرم ها در گرو جنگ تو!!!
ناشناس
AUSTRIA
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
برو بابا این حرفها دهه 60 خریدار داشت نه الان ...بیدار شو اخوی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
...کاش جناب جلیلی رییس جمهورتون شده بود!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
830 میلیارد پس کو دنبه مون
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
واقعا اینا که 19 میلیون رای رو لرزان میدونن نظرشون راجه به خودشون با 4 میلیون رای چیه!!!
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد شما وامثال شمارا بالا می برد
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
من با نظر الله کرم موافقم احتمالا درآمد ایشون نیز در دوره گذشته بالا رفته است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
نخیر ، درآمد منم بالا رفته! البته بیشترین درآمدمون "پدرمون" بوده!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درامد شماهارو بالا میبره برای ما که تا الان جز تحربم و فقرو اعتیاد و بدبختی چیری نبوده؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
به علاوه فسادوفحشا.افسردگی و ناامیدی وبیماری و غصه و حسرت و... خدایا خودت مرحمی بفرست .
ناشناس
MALAYSIA
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد کشور و مردم می گی، با درآمد از ما بهتران و خودی ها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درست است

دقيقا به اندازه 3000 ميليارد تومان درآمد كشور بالا ميرود!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
بله کاملا صحیحه درآمد دوستان خاص نطیر ... و ... و .... بالا می ره طوریکه تو 8 سال میشن جزو میلیاردرهای دنیا !!! درآمد همونایی که الان دارن میسوزن از بهبود روابط می ره بالا و نه مردم عادی و حقوق بگیرا !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آقاي الله كرم درآمد بالا رفت اما فقر و رشد منفي اقتصادي كه ميبايست نتيجه همان افزايش درامد باشد چي؟
آقاي الله كرم عوام فريبي بس است.
محمدمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
شما 30 سال است که با امریکا جنگیدید ونتیجه اش شد این بزار2سال هم رابطه فی مابین برقرار بشه اگر نتیجه اش بد شدآامار تورم، فقر، بیکاری، فساد، رانت، فساد اقتصادی از زمان فعلی بیشتر شد بعد بیا نظرتو بگو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
چیزی که ما دیدیم هزینه ها رفته بالا...
وقتی برای خرید یک دستگاه دسته دوم خارجی 10 برابر پول میدیم طبق علم ریاضی در آمدمون میره بالا!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
افزایش جهانی قیمت نفت نیز از دستاورد ها جناب آقای دکتر بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس بفرمایید این درآمد در آخرین سال حضور آقای دکتر به نسبت سال دوم حضورشان چه میزان بوده است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
افزایش درامد کشور درزمان احمدی نژاد به خاطر افزایش قیمت نفت بود نه شعار مرگ بر امریکا اما آیا این افزایش درامد زندگی مردم را هم بهتر کرد یا فقط بک عده معدودی سود بردند؟
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
مانند آقای علم الهدی که اون 4 میلیون رای آقای جلیلی رو جوهره انقلاب دونستن( من نتیجه میگیرم که جوهره این انقلاب همینانند فقط) ایشونم 19 میلیون رای رو لرزان می دانند. واعجبا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
در پایین نیما خوب گفته. چهارمیلیون رای اینا ژله است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
چرا فقط شما حق اعتراض دارید؟
سهیلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آره واقعا چرا هفتاد وچند میلیون نفر حق اعتراض ندارن؟؟؟!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
البته اگر خودتون رو معادل کشور و نیز کل کشور بدونین اونوقت این حرف حکیمانه رو باید زر گرفت!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
مرسی فراروکه اکثر نظرهارو میزاری والا دق میکردیم
رضا پندار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد کشور نه حاج آقا بلکه درآمد امثال شما رو بالا خواهد برد
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد کشور نه درآمد خودت!
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
بعضی ها اسم جیب خود را کشور گذاشته اند و واقعا راست می گویند که تحریم به کشورشان سود دارد. به همین دلیل مخالف رفع تحریم هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
در دولت سابق , اختلاس , تورم و گرانی بیشتر از درآمد بالا رفت .
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
من با نظر الله کرم موافقم احتمالا درآمد ایشون نیز در دوره گذشته بالا رفته است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
8سال عوامفریبی و کسب درآمد از جیب مردم برای این جریان افراطی کافی نبود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
8 سال كه احمد نژاد كشور را بتاراج داد كجا بودي؟ دليل بالا بودن در امد در زمان احمد نژا مرگ بر امريكا گفتن نبود بالا رفتن قيمت نفت بود كه ان هم به كجا رفت خدا ميداند.البته اين تحريم اگه از سال 84 صورت ميگرفت الان ديگه اين هواي هوي را نداشتيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
خودشو مساوی با کل ایران می دونه !
شریفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
در زمان مدیریت غلط بعد از بالا رفتن درآمد جه مواردی بالا رفت ؟
اختلاس , تحریم , تورم , گرانی و...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آقای الله کرم شما به بقیه کشورهایی همچون :ژاپن ، چین کشورهای اروپایی که با آمریکا در ارتباط هستند نیز توصیه کنید که با آمریکا مقابله کنند، قطع ارتباط سیاسی کنند و هر روز بگویند مرگ برآمریکا تا منافع بیشتری نصیبشان شود. احتمالا تمام روئسای کشورهای فوق تا به حال به این پیشنهاد شما فکر نکرده بودند و گر نه زودتر از اینها با آمریکا تقابل می کردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
اشغال ايران توسط آمريکا در سال 1952 ميلادي؟؟؟؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
بله دیگه.تاریخی که من و شما میدونیم رو یهود نوشته.تاریخ صحیح رو دکتررر!!! الله کرم و رفقا می دونن!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
سیاه ترین دولت تاریخ بعد از انقلاب به نام احمدی نژاد و طرفدارانش همچون تو ثبت شد. افرادی همچون شما که فقط در حرف ولایت مدار هستید در عمل خلاف او نمونه اش هم احمدی نژاد بود که شاخص ترین شماها بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
كاسبين تحريم!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
اين آقايون فقط بلدن حرف بزنن. اگر اون جوري كه مي گن در بياد مي گن ما گفتيم و اگر بر عكس در بياد ميرن گوشه اي ساكت مي شنن تا يه مدت بعد؟ مثل اول دولت احمدي نژاد كه كلي تعريف و تمجيد از دولت جهاني اون مي كردن بعد كه گندش در اومد هيچ خبري ازشون نبود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
خیلی جالبه ایشون اقلیت همراه و همفکر خودش را فقط مردم ایران حساب کرده !!!!
بابا ملت ایران 75 میلیون نفر هستند که بیشترشون کمرشون خم شده زیر بار فشار..
منایع ملی فقط مال ایشون هست و همفکرانش که ذوق کرده از بالا رفتندرآمد و نگران هست از کم شدنش!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
نگفتم آقا اینها خودشون رو همه کشور تصور می کنند !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
متاسفانه برخي فكر مي كنند خودشان ملت هستند و در تقابل با آمريكا و ايجاد تحريم وقتي درآمد خودشان بالا مي رود
، درآمد مملكت نيز بالا مي رود . در تقابل با آمريكا درآمد قشري خاص در ايران و درآمد آمريكا و كشورهاي همسايه بالا مي رود ولي ملت ايران سختي هاي زيادي را متحمل مي شوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
جالبه برام! تقریبا همه کامنت‌های بالا یه جوری متفق‌القول هستند که منظور حاج حسین از درآمد کشور در حقیقت درآمد یک قشر خاص هست. تا حالا این همه همدوسی و همگنی در کامنت‌های یک اظهار نظر ندیده بودم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آقای اله کرم از ملت شرم کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
سی و چهار سال قبلو نمیگم همین 4 سال قبل که این تقابل به اوج خود رسید درآمد مردم به یک سوم تقلیل پیدا کرد.
نیما
UNITED STATES
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
"فعالِ سیاسی"...
:))))))))))))))))))))
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
منظور امثال طيف افراطي انصار حزب الله كه خود را ارزشي مي نامند وبقيه
از نظر اين خود شيفته ها غير ارزشي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
بله خوب درآمد شما را بالا مي برد!!
نیما
UNITED STATES
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
در ضمن اگر 18 میلیون رای ما"لرزان" محسوب میشود، پس 4 میلیون رای شما دیگه خود ژله است !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
نیما جان! دستت درد نکند. عالی بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
ای زاپاتا .. ای مبارز .. ای چگوارا ... ای در آمد بالا ببر ..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
این آقا در مورد اختلاس های دوره ریاست جمهوری قبل نظری ندارند ؟ من به آقای روحانی پیشنهاد می کنم ایشان را به سمت رئیس بنک مرکزی منصوب کنن تا درآمدها همیطور بالا برود تا به هاله نور برسد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
تو رو خدا این آدمها رو بایکوت خبری کنید چرا رو اعصاب مردم راه میرید اگه ما نخواهیم از ایشون و امثال ایشون که حتی نمی خوام اسمشونو بشنوم خبری نگیریم باید چیکار کنیم....
کیوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
اتفاقا بايد از این افراد و افکار بیشتر خبر پخش بشه تا همه متوجه بشن که چه تفکراتی در جامعه وجود دارد .
اقليتی که همه مملکت رو برای خودش میدونه و حق رو فقط برای خودش تعريف می کنه
احسان
UNITED KINGDOM
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
منفی دادم چون این اخبار باید باشه تا عمق فاجعه مشخص شه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد آدمهایی امثال الله کرم را بالا می بره
ننه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
کاش از اون علوم سیاسی که خوندی یک ذره میفهمیدی و یک ذره هم شما برای ایران اسلامی دل می سوزاندی کاشششششششششششششششش ولی حیف شما با این تفکرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
بابا نمره همينطوري گرفته امكان ندارد كسي علوم سياسي بخواند و اينگونه صحبت كند
حتما با سهميه هم دانشگاه رفته است
امیری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
قبول داریم که عده ای بی هنر از قبل این مناضعات نان می خورند و اگر مشکل حل شود درآمد آقایان شما پایین می آید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
"يهوديان اين تاريخ را ايجاد کرده‌اند. اين را تمام مطالعات تاريخ‌دانان ما اثبات مي‌کند." !!!آخه مومن اون کتیبه ها و تخت جمشید و ... غیره هم یهودی ها و صهیونیسم درست کرده اند؟!بفرمائید یعنی شما بیشتر از علامه طباطبائی (رحمت ا.. علیه) علم دارید که می فرمایند کوروش همان ذوالقرنین نام برده شده در قرآن کریم است؟شما ناخودآگاه دارین صهیونیسم رو مالک بی چون و چرای تمامی انسانها در تاریخ قرار میدین و همون چیزی رو که اونها میخوان یعنی بزرگ و قوی جلوه دادن خودشون و تحقیر ملتها، انجام میدین! برادر کمی تامل کن!
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
دوست عزيزم الله كرم جان : تا حالا فكر كردي كه ما براي دادن شعار چقدر خرج ميكنيم مثلا پرچم آمريكا را روي پارچه يا لاميننت خارجي با جوهر هاي خارجي و با دستگاههاي خارجي در تيراژ زياد چاپ ميكنيم كه در حقيقت اين هزينه ها متاسفانه سودش به جيب همان كساني ميرود كه ما ميخواهيم عليه شان شعار بدهيم پس عملا اين نوع شعار دادن ما باز عملا به نفع آنان است و به جاي مرگ ما براي آنها سود آوري و زندگي آورديم پس آيا بهتر نيست به جاي شعار دادن حداقل همتي بكنيم كه وابستگيهاي خارجي از نظر واردات و... كمتر شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
فقط مونده بود که این آقا تحلیلگر مسایل اقتصادی بشه که شد!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
اين حرفها روي اينها ميزنن
بعد شما ميگين تو سايت توهين نكنيد
اخه ادم چي بگه !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آقای الله کرم میگوید ایران پرستیژ بالایی در دنیا دارد. بیشترین توهین و بد رفتاری نسبت به توریست وتاجر و هر ایرانی میشه این ها از نظر این آقا پرستیژ است حتی افغانی ها هندی ها ترکیه ای ها اماراتی ها برای ما احترامی قائل نیستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد نفت به خاطر حمله به عراق و تصمیم اوپک بالا رفت، تازه نفت رو هرچی هم گرون بفروشی وقتی پولش رو نتونی بیاری توی مملکت به چه درد میخوره؟ چرا اینا ساکت نمیشن؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد های کشور نه بلکه هزینه های کشور و درآمد برخی منجمله شاید خود ایشان را
اهورا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
شفاف سازي در ارتباط =بالارفتن درآمد عدم شفاف سازي =افزايش بي رويه درآمد بعضيها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
آفرین
سیدمهدی موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
جناب الله کرم
چون روحانی می خواست درآمد شما را کم کند وقتی از نیویورک برگشت دوستان شما به ماشینش جفتک می انداختند ؟؟؟؟
احمد اکبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
حتماً ایشان علاوه بر دکترای کارگردانی فوق دکترای اقتصاد هم دریافت کرده اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
ایشون از کی تا حالا فعال سیاسی شدن؟؟؟؟؟
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
ازوقتی که ما ترسو شدیم وفقط بغل مامانمون به مسائل اقتصادی اعتراض می کنیم
محمد حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
خدا رو شکر
تو این چندین ساله تقابل با امریکا درامد ایشون و 5درصد همفکران ایشون بالا رفته
...
حالا لطفا 2-3 سالم هم بذارن ما یه نفسی بکشیم
شاید نوبت 95 درصد بقیه مردم هم رسیده باشه
نا شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
اخوی میشه بگی درآمد حاصل از تقابل با امریکا در 34 سال گذشته چقدر بوده و کجا هزینه شده؟! حتما درامدزا است ولی برای کسانیکه برآشفتند و گلو پاره کردند! رای اکثریت در منطق شما لرزان است؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آقای اله کرم اقدام آقای روحانی عجولانه نیست خیلی هم دیر شده این کشور و مردم تا کی باید تاوان شعارهای تو خالی و پوچ عده ای معدود افراطی را باید بدهند.؟؟؟؟؟؟؟؟
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
تاوقتی که ساکت باشیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
با اين تفكر يعني شما ايراني نيستيد و ميخواهيد فريب افكار عمومي دهيد ولي دوره ش تمام شده - مردم كف خيابان بدبخت شدند - مدير عامل شركتها و كارمندان و كارگران اخراج شده و همه بيكارند پس لطف كنيد فريب دادن را كنار بگذاريد .
ناشناس
GERMANY
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آقای الله کرم محاسبه نکردند که حضور احمدی نژاد آیا در امد نفتی کشور را چرا به 700 هزار بشکه در روز رسانده است ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
پیشنهاد می کنم به ایشان یک پست اجرائی پائین بدهند و بعد از مدتی نتیجه کار ایشان را بررسی و به اطلاع مردم برسانند ..... آنوقت ایشان متوجه می شوند به زحمت مسئولین کشور اجر بگذارند از آنها حمایت کنند .... انتقاد کردن و تهمت زدن یعنی تخریب کشور ... همه با نیت خیر بیایم وسط و این منتخب اکثریت مردم را کمک کنیم و دنیا را از یکپارچگی حیرت زده کنیم .... الان که دنیا حرفهای امثال این آقا را می شنود می گوید اینها که اینجوری توی سر و صورت هم چنگ می اندازند قابل اعتماد نیستند و باز هم ادامه مصیبت های گذشته ..... آقایان رمز موفقیت ما یکدست بودن ماست ......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درست میگی جون از زاویه جیب امثال خودت بهش نیگا میکنی
داداش جیب مردم مثل جیب شما گشاد نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد شما را
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
"حمدي‌نژاد نشان داد که با تقابل بيشتر با آمريکا، درآمد کشور بطور بسيار معني‌داري بالا مي‌رود."
اینهمه کارشناس و آمار میگه که در زمان خاتمی نفت بشکه ای 10 دلار و در دوره احمدی نژاد 100 دلار فروخته میشد. من که نمیفهمم این آقا همه رو جیگر فرض کرده یا الفبای اقتصاد رو نمیدونه!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
"... دولت آقاي روحاني بايد به اين نکته توجه داشته باشد که با راي لرزاني بر سر کار آمده است..."
نه اینکه این آقایان دوره خاتمی به رای حداکثری مردم تمکین کردند!!!
ناشناس
CHINA
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
بله درآمد بالا می ره اما هزینه ها ده برابر درآمد افزایش پیدا می کند. حساب کنید سود را!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
انشاء الله با ظهور هر چه سریعتر امام زمان (عج) دراین کشور بلاخره شعور جایگزین شعار خواهد شد!!
الهی آمین!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
البته منظور ککام درامد کفن پوشان انصاره چون این ملتی که ما بینشان زندگی می کنیم هر روز ارزوی صدبار مرگ از خداوند بزرگ و رحمان می کنند بخاطر فقر و بدبختی خودشان .
متحير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
جالبه تا چندسال پيش تقابل با آمريكا جرم بود حالا جرم نيست، خوب مردم رو بازيچه كرده‌ايد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
چند نفر نامشون کشور است؟
آرمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
راست ميگه درآمد خودش بالا رفته و ميره. خودش هم كه مملكته!! بقيه هم كه رعايا و فرمانبردار ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
چرا از شفاف سازی باید ترسید؟ چرا آمریکا دارائی ها وبدهی های خود را از طریق تابلوی الکترونیکی در معرض دید شهروندان قرار می داد وترسی ندارد؟ مگر احمدی نژاد خدمات دولت های قبل را به زیر سئوال نبرد که آنها هیچی کاری نکردند ؟ چرا سر در زیر برف کردید برادر؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
تاریخ مصرف این آقا تمام شده است
یک اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد عالی - صندوق خالی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
من به عنوان یک عنصر اصلاحات تحلیل الله کرم را پسندیدم . آمریکا همیشه از موضع قدرت حرف میزند و این در خون و رگ آنهاست . با قلدر باید قلدرانه برخورد کرد در غیر صورت تقاضاهای نامشروع خواهد داشت. هر چقدر باید عقب بیایم آنها جلوتر خواهند آمد . خوی سلطه بر فرهنگ آمریکا و سیاستمدران آنها حاکم است . گرسنه بودن بهتر از سیر بودن با آقابالاسر بالای سر داشتن است .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
با قلدر هم باید با سیاست و عاقلانه ارتباط داشت نه اینکه قهر کرد قهر جز افزایش دشمنی و کینه توزی چیزی به ارمغان نمی آورد(عنصر اصلاحات یعنی چه؟)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آقا چرا در بيان نظر هم ميترسي بگي كه از قماش خود الله كرم(به اصطلاح فعال سياسي!!!!؟؟؟)هستي؟يعني روت نميشه بگي كه از اونه هستي؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
دوست تحلیل گر من نیازی نیست مقابل آمریکا عقب نشینی کنی بلکه جلو نرو سر جای خودت وایسا(شعار مرگ بر آمریکا-ادعای محو کردن اسراییل- انکار هولوکاست) همه اینا جلو نشینیه نه عقب نشینی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
گرسنه بودن نیست بیکاری اعتیادطلاق آوارگی جوانان نبودداروودرمان و.........
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
امریکای قلدر اقتصاد قلدردارد ما چی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
تا امروز نمی فهمیدم که چرا الان تولید ناخالص ملی کشور ما 300 میلیارد دلار است اما تولید ناخالص ملی کشور امارات با جمعیتی حدود یک دهم ما 360 میلیارد دلار است.
با فرمایشات استاد فهمیدم که حتما دلیلش این است که درگیری کشور امارات با امریکا خیلی سنگین تر از درگیری ما با امریکا است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
احسنت
مهمت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
الله کرم: تقابل با آمریکا درآمد ما را بالا و صلح با آن منجر به نابودی ما میشود
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
تو كه راست ميگي!!
علیرضا احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
اقتصاد بدون نفت!!! حلا دیگه بی خیال آرمانهاو این حرفها چون برامون درآمد داره پس همچنان باهاش در حال قهر باشیم. پناه بر خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
حالا این افزایش درآمد گیر چه کسانی می آید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آقای باسواد دولت خاتمی نفت 7دلار فروخت ولی احمدی نزاد نفت 100دلار بابا مردم را چه تصور می کنی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
در واقع منظورشان درآمد كاسبان فتنه است.
همت
-
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
ای خداااا چقدر بد بخت شدیم سیاست مدارمون شده این
مجتبي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
درآمد آدم هاي مثل تو افزايش يافته.
فرامرز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
برای ملت که این چاه آب نذاشت ولی برای ایشان و امثال ایشان حسابی نون داشت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
تاریخ مصرف این حرفهاسالهاست گذشته ولی هنوزخبرش به گوش این قماش افرادنرسیده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
هشت سال 830 ميليارد دلار بود. احمدي‌نژاد نشان داد که با تقابل بيشتر با آمريکا، درآمد کشور بطور بسيار معني‌داري بالا مي‌رود!!! وضع ملت بهتر شد؟ یا 3هزار میلیارد و شش هزار میلیارد خورده شد!
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
اقای الله کرم نگاه به جیب خودت نکن برو ببین مردم محتاج نون شب هستند!!!!!!!
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
من از خوانندگان محترم خواهش میکنم این گفته های الله کرم رو بارها و بار ها بخوانند و بدیگران هم خواندن ان را توصیه کنند بیشتر به معجزه و غیب گویی شبیه است مخصوصا ان قسمتی که گفته مقابله با امریکا درامد داشته
بیسواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
از آقای روحانی تقاضا می شود از هوش وزکاوت چنین اشخاصی بهره ببرن . باتشکر
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آقای اله کرم آنچه تو و هم مشربان تو دنبالش هستید جعلی می باشد کورش بخشی از هویت ایرانی ما است وهمچنان باقی خواهد ماند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
در آمد دولت احمدی نژاد 4برابر شده درعوض فقر مردم زیاد شده مردم را جناب الله کرم با خود قیاس نکن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
نگاه به جیب خودت می کنی!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
عین دورۀ آقای احمدی‌نژاد. فقط معلوم نیست فقط وضع برخی خیلی خوب می‌شه و الباقی مردم در سرازیری می‌افتند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
من از الله کرم تعجب نمیکنم.از این همه کامنت تعجب میکنم که میخوان با دلیل آوردن به الله کرم ثابت کنن که اشتباه میکنه!!
جهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
خوب نكته اي رو اشاره كردند ايشان درآمد دلالها و بازارهاي كاذب مملكت خيلي زياد شده است .
در مورد تاريخ و هنر و فرهنگ هم كه ماشاالله استاد هستند و به راحتي قضاوت مي كنند
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
تفکرات و اظهار نظر این افراد شگفت انگیز!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
خدا وکیلی آدم جواب نده سنکین تره
ناشناس
CANADA
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
فقط مونده بود الله كرم تحليل و تفسير كنه تو اين مملكت
ياس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آقاكرم شمامگراعتدال راقبول داريدكه دم ازآن مي زنيد؟چرا8سال پيش خبري وصحبتي ازاعتدال نبود؟افزايش دآمد8سال قبل توجيب كي رفته؟مردم ياكاسبان...؟راستي نظرتان درمورد چين وروسيه چيست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
تقابل در مقابل امریکا فقط صنعت نفت رو نابود کرد و ارزش پول ملی رو با خاک کوچه برابر کرد ...برادر جان شما مشکلت رو تو آمریکا دنبالش نگرد.شما با همین مردم مشکل داری و نمیخوای اب خوش از گلوشون پایین بره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
رييس شوراي هماهنگي انصار حزب‌الله بدون توجه به قیمت نفت در دوره های آقایان هاشمی - خاتمی و احمدی نژاد که تفاوت چشمگیری از حدود 10 دلار تا بالاتر از 100 دلار داشته است موضوع را مصادره به مطلوب کرده اند.
و افزایش در آمد کشور را در دوره آقای احمدی نژاد که مربوط به افزایش قیمت نفت بوده است را به تقابل با آمریکا مربوط دانسته اند!
آیا تقابل با آمریکا درآمد زاست؟
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
شما تقابل کنید درآمدش مال شما . ما تعامل میکنیم ضررهاش مال ما
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
ببین کی خط و مشی رسم میکنه واسه دولت!!وای خدا
سهیلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
فرارو آخه چرا بی دلیل سانسور میکنی در نظر من هیچگونه توهینی نبود خیلی سلیقه ای عمل میکنید از محبوبیت سایت کم میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
به اینا میگن"شــــکــــم ســـیــر"
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
واسه شما خوب بوده.تو گه دکتر شدی و اون رفیقتم کارگردان سینما!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
راست میگه. دلیل آورده.
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv