bato-adv
کد خبر: ۱۶۶۲۴۹

روحانی، 3 وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۲
عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي گفت: رييس جمهوري در نامه اي «سيد رضا صالحي اميري»، «علي اصغر فاني» و «رضا فرجي دانا» را به ترتيب به عنوان وزيران پيشنهادي ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و علوم و تحقيقات براي اخذ راي به مجلس معرفي كرد.

«عليرضا منادي» روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين نامه معرفي حجت الاسلام و المسلمين «حسن روحاني» در جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي اعلام وصول مي شود.

وي يادآور شد: جلسه بررسي صلاحيت سه وزير پيشنهادي دولت يكشنبه آينده برگزار مي شود.

علي اصغر فاني و سيد رضا صالحي اميري هم اكنون سرپرستي وزارتخانه هاي آموزش و پرورش و ورزش و جوانان را برعهده دارند.


رضا فرجي دانا نيز كه در حال حاضر استاد تمام دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر پرديس دانشكده هاي فني دانشگاه تهران است، در فاصله سال هاي ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۱ رياست پرديس دانشكده هاي فني دانشگاه تهران را عهده دار بود.

وي همچنين طي سال هاي ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ رياست دانشگاه تهران را برعهده داشت.
bato-adv
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اميدوارم توفيقي رييس دانشگاه تهران شود يا اينكه براي انتخابات مجلس بعدي كانديدا شود.
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
درود بر توفیقی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
واقعاً متاسفم هم برای معرفی نشدن دکتر توفیقی و هم به خاطر معرفی شدن فانی برای وزارت آموزش و پرورش. فانی فرد بسیار ضعیفی برای این وزارت خانه است.
ناراحت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای رو حانی شما نباید در مقابل افراطیون که 3 تا 4 درصد جمعیت هستند کوتاه می آمدی توفیقی را معرفی می کردی اگر رای نمی آورد آنگاه فرجی دانا را معرفی می کردی شما در درجه اول باید خواسته های کسانی را که به شما رای دادند در نظر بگیرید و نه رضایت یک روضه خوان را.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای روحانی با این تیم 100 روز که نه 1000 روز هم برای مردم کاری نمی تونی انجام بدی
ک م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ایشون نگفت تو 100 روز کون فیکون میکنه

ادعا دارید که به ایشون و تدبیرش رای دادید

بعد یا یه غوره سردی میکنید با یه مویز گرمی!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۶۳
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای روحانی شما تسلیم شدی در برابر افراطیون و رای مردمو نادیده گرفتی...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مطمئن ام امثال تو اصلا رای نداده اند و از اینکه انتخابات پرشور بود ناراحت اند و حالا هم هی میخوان به هر بهانه ای مردم رو از دولت آقای روحانی ناامید کنند
وگرنه آقای فرجی دانا اصلاح طلب است و وقی رییس دانشگاه تهران بود به آقای خاتمی دکتری افتخاری داد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اگه چشمها و باز کنیم می بینیم که اصلا قرار نبوده روحانی کاری انجام بده. مگه عزل احمدی مقدم با وزیر کشور نیست؟ و ... روحانی فقط وظیفه داشت ماله بکشه که کشید
مانا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
برای شما بینندگان که از یه انتصاب خوشحال میشن و طرفدار دولت و از یه تغییر ناراحت میشین و ناامید متاسفم.. همین کوته بینی ما باعث میشه دولتهایی چون نهم و دهم ادامه پیدا کنند..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
9:52 من رای دادم خوبم رای دادم به روحانی..

اما مگه قراره هر کاری کرد حمایت کنیم ؟؟
پیام فیضی
UNITED STATES
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اگر چه پیشنهاد نشدن دکتر توفیقی به مجلس حقیقتا تلخ است اما ما دانشگاهیان یاسوج به خاطر تغییر ریاست این دانشگاه همواره مدیون ایشان هستیم .. قطعا دولت فعلی شایستگی حضور ایشان را نداشت و انتخابات آینده تسویه حساب با نمایندگان غیر واقعی
یکی از مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
09:52

من هم از ترس جلیلی و در شرایطی که عارف هم کناره گیری کرد به اقای روحانی رای دادم!

ولی خدا رو گواه می گیرم خیلی زود نه تنها از ایشون ناامید شدم بلکه از رفتار تیم اقتصادیشون به شدت ناراحت هستم وحتما" در انتخابات مجلس آینده و ریاست جمهوری 96 جبران میکنم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
توفیقی حیف شد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مجلس به توفیقی رای نمیداد
آقای فرجی هم بمانند جناب توفیقیس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دوستان توجه داشته ياشند كه مخالفت با معرفي دكتر توفيقي فراتر از مجلس بوده و رئيس جمهور متأسفانه چاره اي جز پذيرش اين موضوع نداشته است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بی مروت این سیاست که پدر و مادر هم نمیشناسه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
به هیچ وجه اقای فانی گزینه مناسبی نیستند
برای یافتن دلیل این امر فعالیتهای ایشان را مرور کنید
صرفعضویت در ستاد شخصی خاص دلیل بر انتخاب نمیشود.
یک فرهنگی با سابقه 30 سال در اموزش و پرورش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای فانی هر روز با آقایان اصولگرا جلسه داره از جمله حداد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای فرجی دانا چرا از اول این مسئولیت و قبول نکرد؟؟؟

خوشم نیومد.
دانشجوی دانشکده فنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
چون تا جند وقت پیش ایران نبود
کانادا واترلو داشتن از فرصت مطالعاتی استفاده میکردن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای روحانی با عقب نشینی در مقابل افراطی ها فقط تخم نا امیدی در دل رای دهندگانتان می کارید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقاي فرجي دانا از اصلاح طلبانه اتفاقا بهترين كارو كرد چون به آقاي توفيقي راي نمي دادن
نا امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
عمرا"

اگر من در انتخابات مجلس آینده(سال94) به کاندیداهای طرفدار قای روحانی رای بدهم!

اگر کاندیداهای طرفدار اقای عارف تایید شد رای میدهم در غیر اینصورت ممکن است تصمیم دیگری بگیرم!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کجاست تدبیر، کجاست امید؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
فرجی دانا اگر دلش میسوخت همون روز اول میومد که این همه حرف و حدیث نباشه..
طریقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کی قراره بینش و فهم سیاسی داشته باشیم؟
مگه کل کل و بازی بچه گانست؟اول دوستان ظاهرا نا امید شده رو بچه های فرارو خوب میشناسن.کامنت های شما در دوران انتخابات و انصراف عارف رو یادمون هست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
چطور اونموقع که احمدی نژاد وزیری غیر از خواست مجلس معرفی می کرد اختلاف افکنی بود و مجلس افراطی نبود اما حالا مجلس افراطی شد؟!! روحانی هم در نهایت راه احمدی نژاد رو خواهد رفت فقط با ظاهرسازی بیشتر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
با ناشناس 12:38

کاملا" موافقم

وبدتر از ان طرفداران ساعتی 7 تومان اقای روحانی هرکسی را که کوچکترین انتقادی به هرکدوم از اعضای کابینه روحانی میکنه فورا" مانند دوران احمدی نژاد که بهش انگ فتنه گر می زدند حالا انگ پایداری یا طرفدار احمدی نژاد و..... می زنند!

خدایا گرفتار بودیم گرفتارتر شدیم نجاتمون بده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
روحانی مقابل افراطی ها عقب نشینی نکرد مقابل فتنه گر ها ایستاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اون از اقای نوبخت که رفقای مشایی و معاون خودش میکنه

اون از وزیر کشور که هنوز نتونسته 4 تا استاندار انتخاب کنه اینم از وزیر علوم
اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
تازه این اقایون از الان برای انتخابات مجلس دارند با مراکز قدرت لابی میکنند تا مردم رو در مقابل عمل انجام شده(مانند انتخابات ریاست جمهوری که مردم ناچارا" و "عقب عقب" رفتند وبه اقای روحانی رای دادند) قرار بدهند!

دارند برامون آش می پزند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
به نظر میاد تهدیدهای سعید حدادیان کار خودشو کرده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
درود بر توفيقي عزير كه دل ميليونها نفر با اونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
روحانی جان این چه کاری بود
یعنی شما امثال رسایی و کوچک زاده و ... رو نشناختین!!!
الان اون آقای مداح کذایی فکر میکنه کسی شده..
ناراحتم ازت حسن:-(
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اگه توفیقیر رای اعتماد نمی گرفت بدتر میشد
ماشاالله به این تدبیر
ناشناس
GERMANY
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
حتی در صورت عدم رای اعتماد، باید معرفی می شدند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جاي توفيقي در دانشگاه خالي است!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اتفاقا وزیر نشه برمیگرده دانشگاه و در دانشگاه جاش پر میشه. آقای فرجی دانا هم فرد باسواد و اصلاح طلبی هست. اساسا کسی که باسواد باشه بعیده که بتونه با این تفکرات منجمد برخی اصولگراها کنار بیاد. بنابراین به نظرم هر کسی که باسواد باشه برای پست‌های دولتی خوبه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آفرین روحانی که دنبال تنش نیستی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
تسلیم شدن چه آسون، وکیل بودن کردم چه سخت!
اصول گرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جناب روحانی

احسنتم مرحبا احسنتم
طریقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این آقای اصول گرای پایین همون اصلاح طلب بالاست.بابا دست بردارید توروخدا
مهرنوش
UNITED STATES
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جناب اصول گرا بهتر نیست به زبان شیرین فارسی بگید آفرین جناب روحانی نه عربی.... زبان رسمی ما ایرانی ها فارسیه
بی طرف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آبجی مهرنوش ، شما وسط دعوا نرخ تعیین می کنی ؟ احتمال زیاد شما خودتون از کسایی هستی که وقتی می خواهی بگی ممنون ، می گی مرسی ، و وقتی می خواهی بگی بابا میگی پاپا ، حالا به یه کلمه عربی که زبان دین ما و زبان اتحاد مسلمون های دنیاست گیر می دی... به قول معروف دم خروس و باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
انتخاب دکتر فرجی دانا برای وزارت علوم کاملا منطقی هست. دکتر توفیقی عزیز احتمالا معاون آموزشی میشن. به عنوان یک هیات علمی اخراجی از دکتر روحانی تشکر میکنم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دوستان احساسی برخورد نکنید. من دکتر توفیقی رو خیلی دوست دارم اما تا جایی که میدونم دکتر فرجی دانا گزینه بسیار خوبی هست. صبور باشید و با گذشت زمان نتیجه رو ببینید
ناشناس
GERMANY
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
احتمالا از ترس مداح معروف که تذکر داده بود توفیقی معرفی نشده .... در این صورت واقعا که
هومن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما مردم ايران چقدر خوار و زبون شديم كه يك مداح(!) براي امور مملكت تصميم مي‌گيره و مداحي ديگه مرگ مسئولي را از خدا مي‌خواد. وا مصيبتا....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
انتخاب دکتر فرجی دانا برای وزارت علوم کاملا منطقی هست. دکتر توفیقی عزیز احتمالا معاون آموزشی میشن. به عنوان یک هیات علمی اخراجی از دکتر روحانی تشکر میکنم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
واقع بین باشید ،مجلس دست افراطی هاست
با معرفی توفیقی فقط تنش ایجاد میشد
توفیقی رای نمی اورد
و عده ای افراطی حاشیه سازی میکردند
نتیجه چی بود؟

ولی توی این مدت کم توفیقی کار یک سال را انجام داد
به نظر من که اومده بود فقط عده ای را سرجای خودشون بنشونه
حالا هم کنار گذاشته نمیشه
مسلما همراه روحانی خواهد ماند

روحانی هوش بالایی داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
خوب چرا از اول فرجی دانا رو سرپرست معرفی نکرد؟؟

این کار توهین به دکتر توفیقی است.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
درسته اگه ماموریت توفیقی برداشتن شریعتی علامه بود این کار با موفقیت انجام شد این کار رو دست کم نگیرید شریعتی رو احمدی نژاد هم نتونست برداره توفیقی متشکریم
طریقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
به این میگن نظر یک اصلاح طلب واقعی و هوشمند. کسی که میدونه سیاست یعنی چی.اصلاح طلبی بعضی دوستاان مث مذاکره کردن جلیله.فقط شعار دادن و انشا خوندن و کارهای نمایشی
بابك
GERMANY
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دوست ناشناس نظرات رو كه مرور مي كردم واقعا از سظحي نگري ملت ناراحت مي شدم تا اينكه رسيدم به نظر شما واقعا متشكرم از نظر كوتاه در عين حال جامعتون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
واقعا زحمت کشیدن با این انتخاب های به جا خسته نباشی روحانی از فانی بهتر ونخبه تر پیدا نمیشد واسه آموزشو پرورش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
واقع بین باشید ،مجلس دست افراطی هاست
با معرفی توفیقی فقط تنش ایجاد میشد
توفیقی رای نمی اورد
و عده ای افراطی حاشیه سازی میکردند
نتیجه چی بود؟

ولی توی این مدت کم توفیقی کار یک سال را انجام داد
به نظر من که اومده بود فقط عده ای را سرجای خودشون بنشونه
حالا هم کنار گذاشته نمیشه
مسلما همراه روحانی خواهد ماند

روحانی هوش بالایی داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
رییس دانشگاه یزد چی شد ؟این که هنوز هست ؟
ناشناس
GERMANY
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
احتمالا از ترس مداح معروف که تذکر داده بود توفیقی معرفی نشده .... در این صورت واقعا که
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این چه حرفیه آخه؟صد تا امثال اون مداح در مقابل رییس جمهور منتخب هیچن.روحانی از ترس اون یا امثال اون نیست که نظرشو تغییر داده.روحانی بی فکر کاریانجام نمیده.بالاخره باید یه تفاوتی با احمدی نژاد داشته باشه دیگه.
طریقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
در صورت معرفی توفبقی فقط یک پیروزی دیگه به عنوان رد صلاحیت به پایداری های مجلس تقدیم میشد و یک تیتر مغرورانه دیگه برای کیهان.عاقل باشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
انشالله تو انتخابات مجلس همه شونو جارو کنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
خودتون میشناسین مجلس رو! لج میکردن به توفیقی رای نمیدادن بعدش باید چند ماه دیگه دوباره دانشگاه بی صاحب میموند
امیدوارم کارهای ایشون در راستای توفیقی باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
معرفی دکتر فرجی دانا به هیچ وجه عقب نشینی نبوده بلکه یک حرکت رو به جلو بوده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
خودتون میشناسین مجلس رو! لج میکردن به توفیقی رای نمیدادن بعدش باید چند ماه دیگه دوباره دانشگاه بی صاحب میموند
امیدوارم کارهای ایشون در راستای توفیقی باشه
طرفدار دو آتیشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
درود بر روحانی
هیات علمی دانشگاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بدون شک با معرفی نشدن جناب دکتر توفیقی به عنوان وزیر علوم، وزارت علوم از وجود یک وزیر بسیار مجرب، متدین و خوشنام، محروم ماند.خوب است رئیس جمهور محترم به جامعه دانشگاهی کشور صادقانه و با شفافیت کامل توضیح دهد چه فشارهائی او را از این انتخاب راهبردی باز داشته است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دکترروحانی ازت ناامیدشدم درودبرخاتمی سلام برعارف
طریقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
تو دلت داری میگی درود بر جلیلی و حداد؟ شما برادرای پایگاه خیلی شیطون شدینا؟
ضد عوامفریب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
طریقت

تو از اون شیطون تری!

چون تنها مساله عقب نشینی اقای روحانی در مورد اقای توفیقی یست که داد مردم رو در اورده است!

تیم اقتصادی وحشتناک آدام اسمیتی اون هم بر اساس یک قدرت رانتی وحمایت از قاطع از ثروتهای رانتی وباد آورده از یک طرف
پنهان کاریهای و بازیهای تیم وزارت خارجه از طرف دیگر و نزدیکتر شدن به 100 روز وعده رییس جمهور مبنی بر بهبود معیشت وبدتر شدن ان از طرف دیگر وفشار تورم بر زندگی مردم همه حکایت از نا امیدی و بی تدبیری این دولت داره که مردم علی رغم در خدمت گرفتن شما ها در سایت های مردم برای انحراف افکار عمومی از واقعیتی که با چشمانشان دارند هرروزه در زندگیشان حس میکنند حکایت از روزهای سخت تری در پیش رو دارد...............!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
روحاني مچكريم
توفيقي اهل اعتدال نبود! خوب شد معرفي نشد
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مطمئنا یک دانشگاهی نیستی متاسفم
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
تشکر اصولگراها رو علامت شکست نمیدونیم توفیقی هجمه ها رو تحمل کرد تا مجلس بهانه ای نداشته باشه فرجی رو رد کنه فرجی یکی مثل توفیقیه انشاالله ـ توفیقی متشکریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آخه به تو چه که شعارهای ما رو استفاده می کنی؟خلاقیتت در حد جلبک
طریقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
با نظر آقا علی کاملاا موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
شما اصلا دکتر فرجی دانا رو میشناسین؟! حالا وقتی نتیجه رو دیدین از مخالفتتون با دکتر منفرد و توفیقی پشیمون میشین
irani
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
منم با نظر علی آقا موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما به آقای روحانی اعتماد داریم ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
از اول هم گزینه روحانی فرجی دانا بود. و اون موقع هم افراطیون شروع کردن سروصدا کردن. بعد توفیقی رو آورد که یه کم محیط رو حرس کنه تا افراطیون به فرجی دانا رضایت بدن
طریقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دقیقا درسته. و این یک حرکت مدبرانست .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دقیقا!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
درودبراحمدی نژادکه ازمجلس هیچ موقع نترسید
آقای روحانی رای ماراپس بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ای کلک تو اصلا به روحانی رای داد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اگر رای دادیم به روحانی پس بهش اعتماد داریم
اگر رای هم ندادین باید به حق اکثریت مردم احترام گذاشت نه با حاشیه درست کردن و افراطی گری به نظرات دیگه مردم توهین کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
تو خودت بهتر می دونی رای لب مرزی و حتی بیشتر رای دهندگان کاملا" مشروط به روحانی رای داده اند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بیخودی جنجال نکنید ! برید تو ویکیپدیا ببینید ایشون کیه بعد هی بگید روحانی کم آورد
پیام فیضی
UNITED STATES
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اگر چه پیشنهاد نشدن دکتر توفیقی به مجلس حقیقتا تلخ است اما ما دانشگاهیان یاسوج به خاطر تغییر ریاست این دانشگاه همواره مدیون ایشان هستیم .. قطعا دولت فعلی شایستگی حضور ایشان را نداشت و انتخابات آینده تسویه حساب با نمایندگان غیر واقعی
کاوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
فرجی دانا هم خوبه هر چند توفیقی بهتر بود.من فقط از این ناراحتم که روحانی همش ملاحظه اصول گرایان افراطی را میکند.اعتدال یعنی اینکه یه وقت هایی هم جلوشون وایسته.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
به نظرتون معرفی توفیقی و دادن پست های خارج از نظارت مجلس به نجفی ایستادن جلوی تندروها نبود؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جناب روحانی این یک امتیاز منفی از جانب رای دهندگان به شماست متأسفم. زنده باد توفیقی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
الان اینو منفی بدیم،مخالف روحانیه
مثبت بدیم موافق مخالفت با روحانی
جمله دو پهلویه
پس اصلا رای نمیدیم!
طریقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جانا سخن از زبان خودت و آقا سعید و حداد جونت بگو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
یه عده رفتن تو آمپاس شدید، نوشتن:" معرفی فرجی دانا به دلیل نداشتن فرصت کافی برای نمایندگان مجلس احتمال تغییر قاعده بازی را افزایش می دهد و مجلس با قرار گرفتن در بن بست "توفیقی را معرفی نکردیم پس به فرجی دانا رای بدهید" در روند رای اعتماد از بعضی خط قرمزها کوتاه بیاید".
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
یه عده هم مثل شما مشغول ماهی گیری از آب گل آلودن ... زمان نشون می ده که کسانی که به قول شما تو آمپاس هستند از درک سیاسی بالاتری برخوردارند یا افرادی مثل شما که با راه انداختن جو منفی روانی می خواهید مردم رو در برابر دولت قرار بدید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آمپاس چیه دیگه ؟ کجایی حرف میزنید شما دوست عزیز ؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بزرگترین کاری که جدا دکتر توفیقی کرد برداشتن شریعتی بود و دانشجوهای علامه همیشه بهش مدیونن و ازش تشکر میکنن
ولی مجلس رای به توفیقی نمیداد
درود بر دکتر توفیقی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بعد اونا که استخدام شدند چی شدند؟ اخراج؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
شکستی سنگین برای روحانی و وعده های توخالی ایشان
طریقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
شما که جیباتون هنوز از وعده های احمدی نزادتون پره نگران خالی و پر بودن بقیه چیزا نباش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
طرقت جان

شما هم که از دهه 70 جیباتون پر تره اون زمان که خصوصی سازی( اختصاصی سازی) خیلی شدید بود و شما ها رو فربه کرد!!!!!!!!!
علی عبادی
-
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
یکم فکر کنید که آیا جناب دکتر توفیقی تمام توجهات و تخریب ها را در این مدت جذب نکرد؟! آیا افراطی ها به دکتر توفیقی رای می دادند؟ آیا معرفی یک فرد جدید با پارامترهای شخصیتی نفر قبلی که زمانی برای تخریبش در اختیار افراطیون نبوده مورد عاقلانه تری برای معرفی نیست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
معرفی دانا خوب بود چون یه دانشگاهی با منطق هستش ولی آقای روحانی اگه بخوای به این نماینده های سک سکی رو بدی بیچارت میکنن فقط خواهشن بهشون رونده!!!!!!!!!!
دانشجوی دانشگاه بهشتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دکتر توفیقی اهل پست و مقام نیست.تصمیم منطقی در مقابل افراطیون را گرفته است.این یعنی تدبیر
ضمن اینکه توفیقی همیشه توفیقی است چه وزیر باشد چه نباشد.ایشان برای نظام اموزش عالی کشور بسیار زحمت کشیده اند و ادامه خواهد داشت.حال در این وضعیت نمی توان دولت را آماج حمله قرارداد که چرا ایشان را معرفی نکرده است.همه نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی دکتر را دوست دارند و هرموقع ایشان تصمیمی گرفته با کمک آنان بوده که رضایت مندی آنها را هم به دنبال داشته است .
پوريا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
فرارو لطفا نظرمو بذار:

دوستان تعجب مي كنم از نظراتي كه دارين ميدين!! چند نفرتون دكتر توفيقي رو ميشناسين و چندنفرتون دكتر فرجي رو؟ چرا الكي شلوغ مي كنين؟! اگر فكر مي كنين شخصي مثل روحاني تحت فشار بوده حواستون باشه براي انتخابات سال آينده مجلس احساسي رفتار نكنيد و نماينده هاي خوبي رو انتخاب كنيد. اگر هم كه فكر مي كنيد كار درستي كرده اين شلوغ بازيا چيه؟ نميبينيد تندروها سر مساله هسته اي چه سروصدايي كردن. آقايوني كه ميگن تسليم تسليم مطمئنا كوچكترين هزينه اي رو هم حاضر نيسن براي دفاع از رييس جمهور بدن. در ضمن به عنوان يه دانشجوي دانشكده فني بسيار از انتخاب دكتر فرجي دانا خوشحالم چرا كه بسيار آدم باشخصيت و قوي و باسوادي هستش. در جريان هم باشيد كه ايشون قبل از دكتر ميلي كانديداي اول وزارت علوم بودن كه خودشون قبول نكردن! در نتيجه انقد احساسي نباشيد و به رييس جمهورتون ايمان داشته باشين و اگر احساس مي كنيد تحت فشاره از دادن نظرات عجولانه كه فقط باعث خوشحالي تندروها ميشه اجتناب كنيدو بهش كمك كنيد
طریقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کاش میشد صدتا مثبت بهت بدم.
دو گروه صاحبان کامنت های کذایی هستند.
1- گروه های مغرض و سازماندهی شده از جناح های خاص
2 - طرفداران نهضت شعار و انشا در اصلاحات که همه چیز را ظاهری بررسی میکنند. همان جلیلیست های اصولگرا اما در لباس اصلاح طلبی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
حاقل برای اينکه مداحان احساس نکنند که سياسيون را به بازی ميگيرند و جایي در قدرت وگروههای فشار دارند، نبايد آقای روحاني کوتاه ميامد درواقع الان حضرات مداحون قند توی دلشون آب ميکنند که ريس قوه مجريه ترسيده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اون مداحی که شما میگین الان با معرفی دکتر فرجی دانا تو شوکه با خودش میگه کاش قدر توفیقی رو میدونستیم. آقای روحانی با معرفی فرجی دانا تو دهنی محکمی به اونها زد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
لایک به کامنت ناشناس 11:12!
ناشناس
BRAZIL
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دوستان عجولانه قضاوت نكنند. سياست‌ورزي عرصه‌ي "ممكن‌ها" است و نه عرصه‌ي "ايده‌آل‌ها". محدوديت‌هاي رئيس جمهور و واقعيات عرصه سياسي را هم بايد در نظر گرفت.

مجلس اصرار دارد كه حوزه فرهنگ و جوانان و بخصوص وزرات علوم در اختيار اصلاح‌طلبان نباشد و دكتر روحاني اصرار دارد كه اين عرصه را به اصلا‌ح‌طلبان واگذار كند. در اين كشمكش سياسي بايد به توانايي‌هاي واقعي دو طرف توجه كرد.

آقايان توفيقي، ميلي‌ منفرد، فرجي دانا و حتي دكتر عارف عزيز همگي سرور ما هستند ولي چه كسي است كه نداند وزير ايده‌آل علوم كسي نيست جز دكتر معين ولي آيا در شرايط فعلي فكر كردن به وزارت دكتر معين يك روياپردازي محسوب نمي‌شود؟

دكتر فرجي هم اصلاح‌طلب است. در زمان دولت اصلاحات وقتي دكتر معين تحت فشار محافل خاص مجبور به استعفا شد آقاي خاتمي ايشان را به سرپرستي وزارت‌خانه منصوب كرد. مهر تأييد سيد عزيز بر كارنامه‌ي يك نفر كافي نيست كه او را اصلاح‌طلب واقعي بدانيم؟


از بازي روزگار يكي هم اينكه دكتر توفيقي زماني به وزارت علوم خاتمي رسيد كه قبل از ايشان دكتر فرجي سرپرست بود و امروز اين معادله برعكس شده است!

شرايط رئيس جمهور را درك كنيم. تا زماني كه رئيس جمهور يك اكثريت نسبي موافق در مجلس نداشته باشد ناچار است با همين روش عمل كند. در حاليكه كشور غرق در مشكلات اقتصادي است و افراد و نهادهايي كه در دولت قبل 24 ساعته مشغول سرپوش‌گذاشتن بر افتضاحات دولت و جارزدن موفقيت‌هاي خيالي آن دولت بودند همانها امروز به طور مداوم مشغول سنگ‌اندازي و مانع‌تراشي و تلاش براي جلوگيري از موفقيت دولت هستند كه نمونه‌اش را در مذاكرات هسته‌اي مي‌بينيد.


در دولت‌هاي قبلي هم كابينه‌ي اول تا حد زيادي مصلحتي چيده مي‌شد. نمونه‌اش آن كه احمدي‌نژاد در كابينه دوم آنقدر تغيير ايجاد كرد كه نزديك بود كل دولت سقوط كند. همين آقاي مهندس تركان كه امروز دست راست رئيس جمهور است در دولت اول احمدي‌نژاد معاون وزير نفت بود و در كابينه دوم به شكلي غيرمحترمانه و با چسباندن يك اطلاعيه در تابلوي اعلانات وزارتخانه او را بركنار كردند.

اگر مذاكرات هسته‌اي به سرانجام مثبت برسد و اگر دولت موفق شود مشكلات اقتصادي اعم از تورم و بيكاري را مهار كند و اگر در مجلس آينده دولت يك اكثريت نسبي داشته باشد آنگاه مي‌توان از دكتر روحاني توقع داشت كه به شيوه‌اي قاطع عمل كند و از خواست رأي‌دهندگان خود كوتاه نيايد و به طرف مقابل امتياز ندهد.


من شخصا فكر مي‌كنم دكتر روحاني براي اينكه بتواند وزارت علوم را به يك اصلاح‌طلب واگذار كند از سياست "به مرگ بگير تا به تب راضي بشه" استفاده كرده است. او ابتدا دكتر توفيقي را كه معلوم بود اصولگرايان با او مخالفند را در افكار عمومي و رسانه‌ها مطرح كرد. اصولگرايان هم نزديك سه ماه است با توفيقي اعلام مخالفت مي‌كنند. درست در دقيقه 90 با اعلام فردي كه در اين مدت اصولگرايان امكان تبليغ منفي بر عليه او نداشته‌اند و بهانه‌ي محكمي هم در مقابل او ندارند آقاي روحاني اصولگرايان را عملا آچمز كرده و در مقابل افكار عمومي قرار داده است.

آنان اگر به دكتر فرجي رأي بدهند يك اصلاح‌طلب وزير علوم شده است و اگر رأي ندهند در مقابل افكار عمومي پاسخي ندارند و بيش از گذشته متهم به كارشكني و عدم همراهي با رئيس جمهور خواهند شد. ضمن اينكه پايگاه سست و لرزان آنها در دانشگاه بيش از گذشته متزلزل خواهد شد.

شيخ ديپلمات و سياستمدار يك بازي دو سر برد را شروع كرده است. از او حمايت كنيم و در غيراينصورت حداقل از پشت به او ضربه نزنيم.
irani
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کاملا با نظر شما موافقم
احسنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
خدا قوت. تحلیل منطقی و پاکدلانه ای کردید
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بنده هم جناب آقای توفیقی را از نزدیک میشناسم و هم افتخار داشتم در زمان تصدی دکتر فرجی دانا در دانشگاه تهران به عنوان دانشجو در جلسات شورای فرهنگی دانشگاه شرکت کنم. هر دو بزرگوار خصوصیات مثبت و نکات منفی ای دارند اما به نظر در برحه فعلی دکتر فرجی دانا انتخاب بهتری از آقای توفیقی است و قظعا از برش و قاطعیت بیشتری برخوردار است. همچنین آقای فرجی دانا وزیر پیشنهادی آقای خاتمی به مجلس ششم هم بودند که البته به خاطر کح سلیقگی برخی دوستان در این مجلس نتوانستد رای لازم را بیاورند. در مجموع احساس می کنم آقای روحانی با کیاست لازم تمام مخالفت ها را به سمت گزینه سوخته ای کشاند و در نهایت گزینه ای که از منظر اعتقاد به آرمانهای ملت یعنی آزادی و حقوق آکادمیک چیزی کم نداشت را به مجلس معرفی کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آگه فرجی دانا سرپرست میشد و کارهای توفیقی را انجام میداد اونم حالا توسط مجلس تایید نمیشد
توفیقی سپر شد
هادي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
با اين مجلس افراطي فعلا بايد ساخت ان شاء اله مجلس هم در دور بعد درست ميشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دوستان توجه داشته ياشند كه مخالفت با معرفي دكتر توفيقي فراتر از مجلس بوده و رئيس جمهور متأسفانه چاره اي جز پذيرش اين موضوع نداشته است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
یعنی چی فراتر از مجلس؟؟؟ آقای روحانی با رای امثال ما رفتند ریاست جمهوری و در برابر مسئولند که در برابر فشارها مقاومت کنند نه اینکه جاخالی بدن که ضربه اش بخوره به خود ما!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کسانیکه اینقدر انتقاد میکنند اصلا به روحانی رای ندادن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بله از ادبیاتشون هم معلومه ...همون افراطیون متحجرند که بهانه ای پپدا کردن برای خراب کردن دولت.....ولی اصلاح طلبان بیدارند....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مگه قراره هر کی به روحانی رای داد دیگه ازش انتقاد نکنه معرفی نشدن توفیقی باعث تاسف است و ناامیدی
ک م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اصلا اینطور نیست دوست عزیز.
اینها تندرویان گفتمان اصلاح طلبی هستند.
بسیاری از طرفداران آقای قالیباف بیشتر از اینان از سیاست های آقای روحانی حمایت میکنند.مطمئن باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
گل گفتی طریقت
من گفتم روحانی دنبال تنش نیست
ولی این اصولگرا با منظور احسنت گفت

توی این دوماه چندین دفعه این اتفاق افتاده
روحانی کاری کرده و بعد حتی دوستان اصلاح طلب سروصدا کردن،در نهایت فهمیدیم که کارشون درست بوده

نباید اینقدر زود و عجولانه قضاوت کنیم
ضد عوامفریب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اینکه فهمیدید کارشون درست بوده یا نبوده !

سربزنگاه!

یعنی انتخابات مجلس و انتخابات 96 ریاست جمهوری توسط همین مردمی که قصد فیب دادنشون رو داری مشخص میشه!

چون راه دیگری برای ابراز نظر وعقیده واقعیشون ندارند!!!
تدبیر و امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
چجوریکه همه ی ما تو اینکه مشکلات کمر دولت رو شکسته و دیگه مگه بدتر از اینم میشه که کشور سمت رکود تورمی بره، متفق القولیم اما همه مونم فشار روی فشار میزاریم و انتظار بهتر از اینیکه هستیم رو داریم بابا حداقل اگه نمیتونیم باری از دوش دولت برداریم بار منفی هم بر گرده ی دولت مردانمون نزاریم اینکه تا حالا امید بود، و حالا ناامیدی سردراورد نشون میده که هیچ تعهد و اعتمادی به منتصبات خودتون ندارید و فقط دنبال بهانه هستید شایدم دولت رو با مربی تیم ملی اشتباه گرفتید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
به امید خدا مجلس اینده از ان ماست پس تا اونموقع صبورباشیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
فقط عارف و طرفدارانش.
ک م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
یعنی چی فقط عارف و طرفداراش؟!
شما هم که شکل حرفها و نظراتتون مثل تندروان راست سنتی یست !
پس دردشما عدالت اجتماعی نیست.شما هم عدالت و آزادی را فقط برای خود میخواهید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من فکر می کنم آقای روحانی بسیار سنجیده عمل کردند چون مجلس با روشی که ایشون در پیش گرفتند عملا خلع سلاح شد من شطرنجی رو که آقای روحانی بازی کردند این طور می بینم :
1- آقای فرجی دانا از اول هم گزینه اصلی وزارت بودند.
2- اگر آقای دانا به عنوان گزینه اصلی معرفی می شدند مطمئنا با مخالفت های تند نماینده نماها مواجه می شدند - با توجه به خط مشی اصلاح طلبانه ایشون .
3- آقای روحانی آقای توفیقی رو به عنوان سرپرست انتخاب کردند که از آقای دانا تندتر هستند و وانمود کردند ایشان گزینه اصلی هستند.
4- با معرفی آقای دانا و به هم زدن صحنه پیش بینی شده از سمت تندروهای مجلس، مجلس در حال حاضر عملا در برابر دوراهی سختی قرار داره چون می دونه اگر به فرجی دانا رای نده گزینه بعدی آقای توفیقی هست که اگر ایشون گزینه سوم معرفسی شده از سمت رییس جمهور باشند مجلس نمی تونه به ایشون رای نده چون رای ندادن به وزیر معرفی شده از سمت رییس جمهور کشور برای بار سوم جو سیاسی کشور رو وارد بحرانی می کنه که انگشت اصلی اتهام در اون بحران به سمت مجلسی ها خواهد بود که به سه گزینه متفاوت رای نداده اند.
5- با توجه به شرایط من فکر می کنم مجلسی ها متوجه باشند که عملا راهی جز رای اعتماد دادن به فرجی دانا ندارند.
6- وزیر نشدن آقای توفیقی به معنی کنار رفتن ایشان از بقیه پست های کلیدی وزارت علوم نیست بنابراین در صورت رای آوردن آقای دانا همچنان می شه از وجود و خدمات آقای توفیقی در وزارت علوم استفاده کرد بدون اینکه ایشان در معرض نظارت مستقیم مجلس قرار داشته باشند .
استاد دانشگاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
یک تحلیل منطقی و درست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
درود بر شما هموطن گرامی که مانند بسیاری از نظرات دیگر جوزده نظر نمیدهید!
irani
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
باید به این نظر میلیونها لایک داد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اگه تفکیک جنسیتی رو برداره میشه یه جوری این اندوه بزرگ رو فراموش کرد
زنده باد توفیقی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
فرجی دانا هم گزینه خوبی است اما اونچه منو آزار میده عملکرد تیم اقتصادیه دولته، مخصوصا آقای سیف که همه رو ناامید کرد و متاسفانه رئیس جمهور هم واکنشی نشون نداد...
دانايي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اصولگرايان چهار ، اعتدال صفر ،آقاي روحاني بخاطر اصلاح سياست خارجي مملكت رو به باد نده،قولهات پس كو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
انشا الله در انتخابات مجلس بعدی پوزه تمام تندروها را به خاک مذلت خواهیم مالید و افراد مردمی و دلسوز مردم و پیرو خط امام را وارد مجلس خواهیم کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
با این اوصاف شاید روحانی هم نباشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بیایید این تصمیم رئیس جمهور (معرفی آقای فرجی دانا بجای آقای توفیقی) را تصمیمی مبتنی بر حکمت و تدبیرتحلیل کنیم و بدانیم چرا که باید اذعان کنیم که نه فقط هجمه افراطیون که خیلی سنگین است بلکه وزن و جایگاه سیاسی اصلاح طلبان هم به هزار و یک علت که میدانید و میدانیم در صحنه سیاسی کشورو در برهه کنونی متاسفانه از قابلیت و قدرت لازم در رویارویی با تنش افکنی ها و اراده آنان در بهم زدن قاعده بازی افراطیون سرخورده از رای ملت برخوردار نیستند و بنابراین باید قبول کرد که در صورت یک انتخاب زود هنگام یک اصلاح طلب عملگرا ( آقای توفیقی) در این وادی و این مقطع چقدر میتواند گران و هزینه زا و تنش آفرین و بر خلاف خود جریان اصلاح طلبی رقم بخورد! پس بیایید منصف و آگاه و خویشتندار باشیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
از ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻧﺎﺍﻣﯿﺪ شدم
ک م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مگه قبل از انتخابات به ایشون امیدوار بودی که حالا نا امید شدی؟!!
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
روحانی انتظار نداشتیم؟!!
در عین شایستگی جناب توفیقی فرجی دانا اما حق وزارت علوم با جناب توفیقی بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما دانشگاهيان دانشگاه صنعتي اصفهان بابت تغيير رئيس دانشگاه از پروفسور توفيقي کمال تشکر را داريم
ناشناس
-
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
توفیقی جاده صاف کن فرجی دانا بود
من به هوش وذکاوت روحانی یقین دارم
شماهم دست ازسرقضاوت های عجولانه بردارید بخدا اصالاحات هرچی ضربه خورده ازهمین کوته بینی های یه سری تندروهای خودی بوده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما دانشگاهيان دانشگاه صنعتي اصفهان بابت تغيير رئيس دانشگاه از پروفسور توفيقي کمال تشکر را داريم
ناشناس
-
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
محض اطلاع کسایی که میگن روحانی مچکریم : فرجی دانا از مجلس یکپارچه اصلاحات ششم رای نیاورد چون میگفتن اصلاح طلب نیست .
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
چه خوب
ای والله نمیدونستم
خدا کنه اعتدال گرا باشه مثل خود آقای دکتر روحانی
ک م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
پس الحمدلله جناحی نیست.
خب گزینه خوبیه مثل بقیه گزینه های منتخب جناب روحانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما دانشگاهيان دانشگاه صنعتي اصفهان بابت تغيير رئيس دانشگاه از پروفسور توفيقي کمال تشکر را داريم
ناشناس
-
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من ازبیگانگان هرگزننالم
که بامن هرچه کرداین آشناکرد
هرچی بلا میادسرمون تقصیرخودمونه اون موقع هم پشت خاتمی روباهمین جور حرفا خالی کردیم که احمدی نزاد گیرمون افتاد.واقعا متاسفم واسه افرادی که بایه انتصاب فریاد روحانی مچکریم سرمیدن وبا عزل فریاد رای منو پس بده
ایرانی مظلوم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این داستان رو شنیدی

یک روز آهویی رفت لب رودخونه آب بخوره یک تمساحی به طرف اون حمله کرد اهوی چابک جستی زد و فرار کرد همین طور که داشت می دوید واز رودخانه دور می شد در چنگال شیری اسیر شد تلاش کرد که از چنگال شیر خودرا نجات دهد! اما نتوانست! شیر با چهره حق به جانبی به آهو نگاه کرد وبه او گفت:

اگر تورا رها کنم آن تمساح تو را خواهد خور با این تفاوت من 14 دندان دارم اما تمساح 58 دندان دارد ! پس با دندان کمتر خورده شوی به نفع توست! آرام باش تا بخورمت!!!
صبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اصلا خوب نبود. فرجي دانا رئيس دانشگاهمون بود اما جرات توفيقي رو نداره. متاسفم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اي بابا من كه اكثر نظرات را خواندم متوجه شدم همه ناراحت هستن اجازه بدين ببينيم چي ميشه بعد اظهارنظر كنيم
فرهنگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
فرهنگیان از این انتخاب به کلی ناامید شدند ، فردا با ناامیدی به مدرسه خواهم رفت ، برایتان متاسفم آقای رئیس جمهور به همین زودی جا زدید یا به شعارهایتان پشت کردید؟
مهربان توسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کاش برای وزارت علوم دکتر توفیقی معرفی میشد هرچند دکتر فرجی هم خوبه
ناراحت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای رو حانی شما نباید در مقابل افراطیون که 3 تا 4 درصد جمعیت هستند کوتاه می آمدی توفیقی را معرفی می کردی اگر رای نمی آورد آنگاه فرجی دانا را معرفی می کردی شما در درجه اول باید خواسته های کسانی را که به شما رای دادند در نظر بگیرید و نه رضایت یک روضه خوان را.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اولا دکترروحانی رئیس جمهور همه ی مردم هستند نه فقط18ملیونی که به ایشان رای دادند واولویت بندی نبایدوجودداشته باشد
دومامردم به توفیقی وفرجی و...چکارداشتنداکثر ،مردم به بهبود وضع معیشتشان رای دادند
پوريا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جواب ناشناس ساعت 13:42

خيلي ببخشين مثلا مجلس ششم مجلس كاملي بود؟ فكر نمي كنيد اگه خيلي از تندروي هاي اون دوران نبود نه مجلس هفتمي شكل مي گرفت نه احمدي نژادي! دكتر فرجي استاد من بوده باهاش آشانايي دارم بسيار آدم باشخصيت و معتدلي در نوع خودش هست
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دوستان مجلس به دکتر توفیقی رای نمیداد.دکترروحانی راهی نداشت.من فقط از انتخاب فانی نا امید شدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
درود بر روحاني با سياست
غزل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
توفیقی رو معرفی کن حین
نترس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
امیدوارم هر چه زودتر عمر این دوره از مجلس نیز به پایان برسد تا مردم دوباره با رای به نخبگان و شایستگان ، مجلسی همسو با منافع ملی و سیاستهای دولت تدبیر و امید تشکیل و موانع و کارشکنی موجود در مسیر پیشرفت کشور را برای همیشه بردارند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
فقط مجلس دست افراطی ها نیست اونها خیلی قدرتمندند این قدر زود پشت روحانی رو خالی نکنید.وگرنه دوباره همان می شود که در هشت سال گذشته بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
به هیچ وجه اقای فانی گزینه مناسبی نیستند
برای یافتن دلیل این امر فعالیتهای ایشان را مرور کنید
صرفعضویت در ستاد شخصی خاص دلیل بر انتخاب نمیشود.
یک فرهنگی با سابقه 30 سال در اموزش و پرورش
ناشناس
CANADA
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
چرا متوجه نیستند بعضی کامنت گذارها؟ آقای روحانی به عمد این کار رو کرد که بتوانند توسط اقای توفیقی کسی مثل شریعتی را بردارند و یک سری اصلاحات انجام دهد یعنی اقای توفیقی و فرجی دانا از اول با هم هماهنگ بودند. حالا دیگه چیزهایی که تندروها را ناراحت کرده هم انجام شده هم نامی از فرجی دانا نیست. آفرین به هوش اقای روحانی عزیز
سجاد مرادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
توکل به خدا ایشالا هر سه تاشون رای بیارن ولی توفیقی خیلی حیف بود
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین