bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۶۳۹۱۳

نظر شریعتمداری درباره گفت‌وگوی اوباما و روحانی

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۲
مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به مباحث مطرح‌شده درباره مکالمه تلفنی رؤسای جمهوری ایران و آمریکا، گفت: چنانچه طبق گفته روحانی، این درخواست از سوی اوباما بوده باشد، نشان می‌دهد دولت آمریکا در حد اعلام نظر درباره یک مکالمه تلفنی هم صداقت ندارد.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مباحث مطرح شده درباره اینکه چه کسی درخواست مکالمه تلفنی اوباما و روحانی را داده است، گفت: دقایقی بعد از گفت‌وگوی تلفنی آقای روحانی با اوباما، خانم رایس مشاور امنیت ملی در مصاحبه با CNN اعلام کرد که این مکالمه تلفنی به درخواست روحانی صورت گرفته و تاکید کرد که این درخواست برای آنها تعجب آور بوده است.

وی افزود: سوزان رایس می‌گوید، به ما اطلاع دادند آقای روحانی مایل است در حالی که می خواهد از نیویورک خارج شود، از طریق تلفن با اوباما گفتگو کند.

شریعتمداری همچنین با اشاره به اظهارات روحانی بعد از ورود به تهران مبنی بر اینکه درخواست برای گفت‌‌وگوی تلفنی از سوی اوباما بوده است، اظهار داشت: اظهارات جناب آقای روحانی نشان می‌دهد علاوه بر اصل گفتگو که جای بحث و بررسی دارد، این نکته که چه کسی برای گفت‌وگو پیش قدم شده است نیز از نگاه هر دو طرف اهمیت داشته و آنها حیثیت خود را در گرو آن می‌دانند.

این کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: این ماجرا از 2حال خارج نیست، اول آنکه در خواست گفتگو از سوی روحانی بوده است که اگر اینگونه باشد اظهارت رئیس جمهور محترم هنگام ورود به تهران که طرف مقابل را درخواست کننده گفتگو معرفی کرده با شعار دولت راستگویان تناقص دارد و انتظار این بوده و هست که رئیس جمهور محترم واقعیت ها را با مردم در میان بگذارند.

وی افزود: اما چناچه این درخواست از سوی اوباما صورت گرفته باشد، نشان دهنده آن است که دولت آمریکا حتی در حد و اندازه اعلام نظر درباره یک مکالمه تلفنی هم صداقت نداشته و قابل اعتماد نیست؛ بنابراین سوال بعدی آن است که جناب روحانی با چه تحلیل و تفسیری به اوباما و دولت وی اعتماد کرده و از این به اصطلاح اعتماد متقابل با آن همه تبلیغات پرحجم یاد می‌کند.

شریعتمداری تاکید کرد: البته اینکه دولتمردان محترم اصرار دارند اوباما را درخواست کننده مکالمه بنامند نشان می دهد خود آقایان به زشتی و پلشتی این اقدام اعتراف دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
از دوستانی که می آیند نظر می دهند که چرا پاسخ منطقی به سخن آقای شریعتمداری داده نمی شود تعجب می کنم شما واقعا پاسخ های منطقی که میان پاسخ های احساسی موجود است را نمی بینید یا نمی خواهید به جز افکار خودتان کمی هم به راه حل های جدیدتر فکر کنید.
عشرت اسکندری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
تواضع زگردن فرازان نکوست.
گدا گر تواضع کند خوی اوست.
آقای شریعتمداری من بعنوان یک ایرانی که به آقای روحانی رای داده ام خدمت شما میگویم که این تماس تلفنی از هر طرف که بوده کار درستی بوده چون کاملا در چار چوبه
تفکر امام بوده که باید عزت وشرف ملت ایران وایران اسلامی حفظ شود که بهتر از این نمیشد .
سپيدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
شعري كه نوشتيد و نظرتون خيلي جالب بود.
سپاس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
چرا بیشتر این مدافعان شریعتمداری جواب کامنت های دیگه رو دادند، نمیشه بهشون منفی داد. جرات کنید و کامنت مستقل بذارید. اونوقت تعداد منفی هاتون جواب مشخصی به شماست. شریعتمداری زمان چماق به دستی تموم شده. از رهبری اطاعت کن. هر کسی که بر علیه حرف رهبری حرف بزنه با ملت هم نیست. میگم بازنشستگی هم خوبه ها.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
برات یه دنیا متاسفم که منافع ملی را تا این حد پایین میاری. ای کاش روزی روزنامه کیهان از استعمار شما در بیاید.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
طرف ایرانی درخواست داده اما چون نیمه شب بوده کاخ سفید گفته اطلاع میدیم. بعدش آمریکاییا پاسخ مثبت دادن و تماس گرفتن. طرف ایرانی قسمت اولو نمیگه و طرف آمریکایی قسمت دومو. واسه همین فکرمیکنیم اونا تماس گرفتن.
انتشار یافته: ۲۴۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
شریعتمداری با فارس. همین کافیه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
شریعتمداری!!!! یکی می خواد خودش رو تحلیل کنه ..... فرار رو جان تور روخدا این حرفای صد من یه غاز رو اینجا پخش نکن اونا برای حودشوت پاتوق جدا دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
تا پایین که کامنت ها رو بخونی یه جواب منطقیپیدا نمی کنی
فقط تخریب
شما اصلاح طلب ها و طرفداران روجانی پاسخ منطقی بدهید؟ نمی تونید؟
تا الان که نتونستید و فقط تخریب کردید
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
درود بر حاج حسین قهرمان

حاجی ؛ چند وقت دیگه معنای حرفای شما

فهمیده میشه

این آمریکا به نزدیکترین هم پیمان های خودشون رحم نمیکنند

واقعا باید از این اوضاع و احوال ترسید

آمریکا نامرد کشور دنیا هستش
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حرف حساب جواب نداره !!!
گل گفتي حاج حسين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
فرارو مثبت منفی هات باز خراب شد . لطفا این مشکل رو حل کن .
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
يعني از نظر حسين اقا در هر دو صورت اقاي روحاني اشتباه كرده حسين جون بس كن اين كارها رو به خدا جلوي مردم ورهبري ايستادن اخر عاقبت خوشي برات نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
این کارشناس مسائل استراتژیک؟؟

کی؟ شریعتمداری کارشناس مسائل استراتزیکه؟؟ واقعا به حرفی که میزنین اعتقاد دارین؟ اوهام افکنی و فحش و تهمتهای اثبات نشده نصیب این و آن کردن و با آبروی افراد بازی کردن یعنی کارشناسی مسائل استراتژیک؟؟
به نظرم تصحیح کنید این کارشناس نفرت افکنی و تهمت زنی در کشور!!
شیما
Slovenia
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
کاملا حرف حق رو زده آفرین به شریعتمداری
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
دلیل این داد و بیداد ها بخاطر این هست که با حذف تحریم خیلی ها نانشان آجر می شود و دیگر حرفهایشان خریدار ندارد ولی وقتی آیت ا.. خامنه ایی هست دیگر این حرف ها معنا ندارد اگر اشتباه کرده باشد خود رهبر تذکر می دهد و این داد و بیداد ها و شعارها مانند دودی است در طوفان. به امید حذف تحریم تا ورود دارو آزاد بشه (خیلی ها مردند از بی دارویی).
بهاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
سلام برشریعتمداری شریعت مدار
ماهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حسین جان آب بریز همون جا که می سوزه......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
"این کارشناس مسائل استراتژیک....." خداوندا روزگاری رسیده امثال ایشون کارشناس شدن اون هم از نوع استراتژیک!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
شریعتمداری از این طرف نمیذاره لابی صهیونیستی از اونور ...پیدا کنید پرتقال فروش را.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اینکه آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند تمام مردم ایران از جمله جناب دکتر روحانی می دانند اما اینکه چگونه عمل کنیم که آب به آسیاب دشمنانمان نریزم را امثال آقایان شریعتمداری و احمدی نژادها نمی دانند یا اینکه نفع دنیا طلبی شان این است که اینگونه به نام مبارزه ظاهری آب به آسیاب دشمنان اسلام و این سرزمین بریزند و باعث از بین رفتن مقاومت معنوی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران شوند. همان مقاومتی که از ابتدای شکل گیری تاریخ بین ایران و غرب وجود داشته است
rfg
United Arab Emirates
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
به هرحال آمریکایی ها که خودشون به این که از آقای روحانی دعوت کردن که تا زمانیکه اوباما در نیویورک هست دعوت اونا رو قبول کنه . پس مسلمه که درخواست از طرف اونا بوده . آقای روحانی هم به جواب این درخواست فقط حاضر شده تلفنی صحبت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
شریعتمداری ! کارشناس مسائل استراتژیک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این جمله شما را باید در خنده بازار پخش کنند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
واقعا لفظ کارشناس واسه همچین ادمی خیلی خیلی کم وزنه!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
"کسانی که اسیر گذشته مانده‌اند از درون حصار خاطرات و تجربه‌های تلخ، سنگ‌های تردید و نگرانی به سوی قطار دیپلماسی پرتاب می‌کنند..." سید محمد خاتمی-رئیس جمهور پیشین ایران
مجتبی
Germany
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
راست میگید بجای توهین و مسخره، جواب منطقی بدید.
بلدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
لابد جناب آقای روحانی بخاطر رعایت حال افراطیها این حرف رو زده.کلیت مساله مهمه.
روحانی مچکریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
کاش می تونستم هزار بار مثبت بدم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
امان از ذهن بیمار
ايوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آمريكا هيچگاه صداقت نداشته و ندارد
ناشناس
United States of America
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اره...فقط ما صادق روزگاریم!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
ا حتما نشانه صداقت احمدی نژاد نه ایوب؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
منفی جون خونهای ریخته شده در جنگ رو یادت بنداز و شیمیایی هارو و تجهیز صدام و... را توسط امریکاییها یادت بنداز بعد منفی بده اونها دمشون لای تله گیر کرده که دنبال گفتگو هستند و اون از حمله به سوریه که به خاطر ضعفشون عملی نشد معلومه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اصلا صداقت تو روابط بين الملل معني نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
روسیه وچین صداقت دارن؟ نه من از شما می پرسم دارن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
در عالم سیاست باید سیاس بود صداقت در برابر کسی که سیاست دارد حماقت است و مسلما دولتمردان آمریکا احمق نیستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
شماها چقدر جوگیرید! اینجوری هم درست نیست. باید بدونید آمریکا حقیقتا چی است و ما الان چرا داریم اینطوری برخورد میکنیم. حالا شریعتمداری یا هرکس، مگه غیر از اینه که به دروغ اعلام شده دکتر روحانی پیشنهاد تماس تلفنی را داده.
ولی حرف من اینه که میگم آره ما از قبل هم میدونستیم با کی طرفیم ما حریفمون رو میشناسیم منتها داریم از یه روش دیگه وارد میشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
مگه روسیه، عراق و ... به ما در جنگ کمک کردن؟ ما هم سفارتشونو گرفتیم و هزار و یک داستان دیگه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
سلام ، شریعتمداری هستم صدای من رو از زباله دان تاریخ میشنوید !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
:)
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
من نمیفهمم اصلا چرا شریعتمداری برای شما موضوعیت پیدا کرده؟! حسن روحانی رئیس جمهور منتخبه ، اوباما هم رئیس جمهور آمریکاست، دو تا ملت رشید دو نفر منتخب خودشون رو فرستادن مشکلات رو حل کنند . حالا این حسین شریعتمداری دیگه چیه این وسط؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
روحانی فقط 52 درصد رای داره. یادتون نره که 48 درصد تز مردم به دیگران رای دادند از جمله جلیلی رضایی و قالیباف بودند که مدفعان گفتمان مقاومت بوده اند
hl
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
چرا اينقدر بهتون برخورده
اگه روحاني راست گفته كه به نظر من و شما همينه، چرا آمريكا از همين اول داره تحريف مي كنه و ايران رو درخواست كننده نشسون ميده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
لشکر عشاق سایبری mokhless هجوم آوردند برای حمایت از جریان تندروها . این منفی ها مشکوک نیست بلکه محرزه که به طور ستادی هدایت میشن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
جناب hl به خاطر اینکه امثال شریعتمداری اونجا هم وجود داره !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
من مثل 14 میلیون نفر دیگه رای ندام به خاطر وجود امثال شریعتمداری

و امروز هم ناراحتم که به حرف سید محمد خاتمی گوش نکردم
ALI
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
رقیب بعدی روحانی فقط 20% رای آورده
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
ناشناس 16:22 روحاني خودش طرفدار گفتمان مقاومت است مرد تسليم و ذلت نيست ولي اهل تاكتيك هست
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آقای ناشناس 16/22 شما کسانی را که رای نداده اند به حساب خودتان نگذاریدشما همان حول و حوش 4 میلیون رای دارید نه بیشتر که از 10 درصد هم کمتر می شوید اکثریت خواهان صلح و سازش هستند نه جنگ بیهوده. البته همیشه یک عده از بحران و درگیری نون می خورند.
روبینا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
کارشناس مسائل استراتژیک !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شریعتمداری !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کارشنااااااااااس !!؟!؟
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
پس چی خاله قزی همه تحلیل گرای دنیا رو کیهان حساب میکنن خوشت بیاد یا نیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
پکیج ۵٠تایی منفی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
این کارشناس مسائل استراتژیک!!!
من عاشق این تحلیلای شریعتمداریم. واقعا آسمون و زمینو به هم میبافه و آخرش هم حرف خودشو میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
شما در پاسخش حرف منطقی بزن!!!!!
چرا لال میشید و فقط تخریب می کنید؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
بازم پکیج ۵٠ تایی منفی!
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
دوست عزیز: دلیلی نداره به هر حرف غیر منطقی بخوایم جواب بدیم. در اینصورت بازی استاد شما آقای شریعتمداری رو خوردیم.
آقای شریعتمداری خودش هم میدونه داره مهمل می بافه. شما هم کمی فکر کن به این گزاره های استدلالی استاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
چقدر سخته آدم صبح تا شب بگرده ايراد و بهانه اي پيدا كنه براي ستون روزنامه فرداش. در حالي كه دل مردم شاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
شما از طرف مردم حرف نزندل بسیاری از ملت و خانواده شهدا از این کار خونه
بله همان هایی که از جنگ فرار کردند و مخفی می شدند خوشحال هستند
خیلی از کسانی که به روحانی رای دادند این کار را قبول نداشتند و ندارند
متاسفانه روحانی رای 52 درصدی را مصادره به مطلوب خودشان کرده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
من همکار دارم فرزنده شهیده و خوشحال از عادی سازی روابط.
پارسا
Germany
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آقا ما وکیل نخواهیم کی رو باید ببینیم؟ از خودت مایه بذار نه از ما!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
مادر من خواهر شهیده و همش میگه خدا رو شکر و خدا پدر و مادر آقای روحانی رو بیامرزه !دیگه چی می گی ناشناس 16:24؟؟
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
تو درست میگی . بگیر بخواب آفرین . لا لا لا لااااااااااااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
كيه ؟ كيه ؟ مستشار تويي؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
نه من جورج سورس ساز هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
چه منطق دقيقي!!؟؟؟ استاد فلسفه بايد بشي شما!!؟؟ يه چند وقت حرف نزني كسي فكر نميكنه شما از دنيا رفتي، آقاي شريعتمدار!
كاوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
برو بابا كشكتو بساب!اگر حتا تماس اطرف ما هم بوده باشه باز هم حمايت ما از دكتر روحاني مستدامه!تو برو فكر ديگه اي واسه آبروريزيهاي كه تحفه تون احمدي نژاد به بار آورد ،بكن.
ناشناس
China
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حالا مکالمه ای صورت گرفته برادر عزیز حالا درخواست از هر طرف که بوده فرقی نمی کندشما هم اگر ناراحت هستید به میتوانید به گفته دکتر احمدی نژاد عمل کنید اب که در دسترس هست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
دمت گرم! حال کردم! گل گفتی
يب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
يعني درك اصلاح طلب ها از سياست همينه، فرقي نمي كنه از كدوم طرف بوده؟ اگه واقعا فرقي نمي كنه چه لزومي داره آمريكايي ها قبل از رسيدن روحاني به ايران و قبل از اينكه بتونه مصاحبه اي داشته باشه، اعلام مي كنند در خواست از طرف روحاني بوده؟
و چرا روحاني كه چه بسا دوست داره اين تعامل ادامه داشته باشه، حرف اونها رو تأييد نمي كنه تا يه وقت بدشون نياد و زير تعامل بزنن؟ آخه به قول آقا فرقي كه نمي كرد؟
ناشناس
United States of America
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آفرین. امیدوارم این توصیه رو خونده باشه تا مسالش حل بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت حاج حسین. جمع کن بساطتو دیگه لطفا
عالي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
شعار نده به سئوالش جواب بده و اگه مي تونيبگو كدومشون راست مي گن ؟
ناشناس
Finland
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
برادرحسین! نه حاج حسین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
جواب تو نمی دیم تا از فضولی بترکی !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
بگم.....بگم....

نمی گم تا بسوزی ساندیس پرست
هامون
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حسين جونم بخدا قسم اگه شما حرف نزنيد ما نميگيم شما لال تشريف داريد،جنابعالي كي از رو خواهيد رفت من نميدونم!!!!!!!!!
احمد 1300
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
"این کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد" از کی تا حالا شریعت مداری کارشناس شده؟ ضمنا بشون بفرمایید اب رو بریز ائنجا که میسوزه
احمد 1301
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
احمد جان، شما كه معلومه تو مسائل استراتژيك وارد هستي كه از سابقه ايشون خبر داري و مي دوني ايشون كارشناس نيستن؟ بالاخره آمريكا راستگو است تا با او مذاكره كنيم يا دروغ گوي نامرد است تا بدانيم جواب تلفن آنها رو هم دادن كاري بيهوده و بي فايده بود كه آب رو به آسيابشون ريخت و اگر خداي ناكرده آمريكا يي ها راستگو هستند، يعني رئيس دولت راستگويان دروغ ميگه؟
_ اين چه حرفيه بي تربيت به رئيس جمهور كشور خودت كه 18 ميليون رإي داره اطمينان نداري؟ اونا دروغگو هستند
علی عبادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
احمد آقا فقط ایران نیست که افراد افراطی مثل شما داره، هردو رئیس جمهور تحت فشارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
تو خدا سکوت کن .تو. رو خدا حرف نزن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
دوباره این برادر حسین حرف زد می سوزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آب رو دمادم و بی وقفه بریز حاجی. دما بسیار بالاست به نظرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اگه ما در صحبت کردنمون ادب را رعایت کنیم جای دوری نمیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
رعایت داره میشه صحبت از آب برو روی اتش فشانی از حرص هست. این جمله رو من به اسرائلیی ها هم گفتم وقتی ناراحت بودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
خیلی خوب بود :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
این ادبیات از 8 سال پیش به فرهنگ گفتمان مردم وارد شده عزیز
ناشناس
United States of America
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
درخواست ازسوی آقای روحانی بوده التماس دعا داریم اوباما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
من با این برخورد و نظر شما صددرصد مخالفم. شما به شوخی هم نباید اینطور بنویسید چه رسد به جدی. عزیز من زشته برات بعنوان یه ایرانی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
نکته اصلی این است که اساسا چرا خبرگزاری فارس با یک همچون موجودی مصاحبه می کند و نظرات عجیب و غریب او را منتشر می کند؟
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اتفاقا فقط فارس باید با همچین موجودی صحبت کنه!
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
کاش یک جو از عقل ایشان رو داشتید
ناشناس
Finland
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
چون اساسا خبرگزاری فارس خانه همچین موجوداتی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
در مناظره ها تو فارس 10 بار کامنت گذاشتم درود بر خاتمی سلام بر روحانی حتی یک بار هم چاپ نشد

گفتم شاید از مرورگره برداشتم نوشتم درود بر احمدی نژاد سلام بر جلیلی دو دقیقه بعد چاپ شده بود
محمد علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
خدايا! يكي پيدا شه يه دو واحد كلاس استدلال براي اين بنده خدا بذاره. بنده خدا در فقر مطلق استدلال بسر ميبره...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
شما در فقر استدلالید وگرنه تاکنون پاسخ او را داده بودید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
ساکت و خموش باش 1 میلیون هم رای نیاوردی برای بچه محلتان صحبت کنی بهتره نه در محضر ملت شریف ایران
ناشناس
Brazil
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آقاي شريعتمداري هم حق داره به نمايندگي از جمعيت 5 درصدي مخالفان، نظر خودش و كساني كه سخنگوي آنهاست را بيان كنه.

به حال و هواي تمام سايتهاي خبري با گرايشهاي مختلف و كامنتها، مثبت و منفي‌ها دقت كنيد تا ببينيد عدد 5 درصد از كجا آمده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
با توجه به این که خبر مکالمه تلفنی روحانی و اوباما بعد از بسته شدن ستون های کیهان(آخر شب گذشته) منتشر شد. آقای شریعت مداری 24 ساعت نتونست تحمل کنه تا شماره بعدی روزنامه اش در بیاد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آب رو بریز .....
همین که دوستان و همفکران را جهت استقبال به فرودگاه فرستادین کافیه بزارین دولت مطابق خواست و اراده ملت کارشو بکنه، در ثانی مملکت رهبر داره، اصول کلی رو ایشان تعیین می کنن نه شما حاج حسین !!!!
ناشناس
-
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
چقدر پررو شده که برای رییس جمهور خط مشی تعیین میکنه و بازخواستش میکنه. تو چیکاره ای اصلا؟ اگه می خواست صحبت کنه خودش تماس می گرفت. انگار با بچه طرفه این!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
فقط شریعتمداری و تحلیل های هوشمندانه اش ره عشقه.من چقدر خوش خیالم که فکر میکنم نظرم رو میزنی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اینجا مگه اونجاست که منتشر نکنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
در هر دو صورت تخم نفاق توسط حاج حسین پراکنده میشود. خوبه ایشون رو داور کنن یه زنو شوهر و اشتی بدن حتما سه طلاقه میکندشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
زشت و پليد؟ مگه پيامبر صلح حديبيه نكردن؟ مگه به كسي كه بهشون فحش مي داد سلام نمي كردن؟ مگه سلام كردن و مصافحه مستحب نيست؟
شما سنگ خودتو به سينه ميزني،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
حیف گه نمیشه بیشتر از یکبار مثبت داد +++++++++++++
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
این بنده خدا واقعا در اثر کهولت و استرس بالا دچار آسیب مغزی شده! دفتر کاخ سفید اعلام کرده که تماس از طرف اونا بوده! منظور این اقا از وارونه گویی چیه؟ یا واقعا مشکل داره یا منافع خاصی رو دنبال میکنه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
نه بابا اینو که درست میگه اونا اعلام کردن از طرف دکتر روحانی بوده منتها این یه رابطه سیاسیه بین دو تا آدم نمیخواین آشتی بدین که! ما با وجود شناختی که از رفتار حریفمون داشتیم اقدام به این رابطه کردیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
کارشناس مسائل استراتژیک، این بابا در حد درپیت هم نیست، چه برسه به استراتژیک. از دو حالت خارج نیست، اینکه یا این وری ها بی شعورن یا اون وری ها، تنها حسین شریعتمداری است که می فهمد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
کارشناس مسائل استراتژیک ؟!؟ کی ؟ شریعتمداری ؟ خنده ام گرفت !
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آی عمو!! 2 روز گل دهن بگیر بگذار مردم از بدبختی شان کم شود. همه خرابکاریهای ا.ن را به اسم شما نوشته ایم که به حق پشتیبانش بودید.
حسین
United Arab Emirates
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
این کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: این ماجرا از 2حال خارج نیست...
کی مرده کارشناسیش رسیده به این؟
دالا این که هر چی میگه بر عکس میشه!
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
احسنت
ناشناس
Finland
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
زشت و پلشت نوشته‌های کیهانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
دست بر دار حسين بيا سر عقل
اشترانكوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
جاج حسين پدر مردم از وضعيت اقتصادي درومده تاكي ميخوايت ازاين حرفها بزنيد. راستي كفن پوشها كجان .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
جناب آقای کارشناس استراتژیست مذاکره به معنای اعتماد نیست، کی میخواین این چیزها را یاد بگیرین
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اقاي شريعتمداري دنبال قاتل بروس لي نباشيد لطفا
بهزاد
United Arab Emirates
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
زشت و پلشت اظهارات نسنجیده و کینه توزانه شماست جناب شریعتمداری، نه اقدام معقول و بجای آقای روحانی. من نمی دونم چرا این جناب از هر گونه اقدام مثبتی که در جهت منافع ملی ایرانیان و حل مشکلات مردم صورت می گیره، انقدر آشفته میشه و درصدد کارشکنی بر میاد.
دست از این همه کارشکنی بردار آقای شریعتمداری، مردم از نوع گفتار و تفکر افراطی شما بیزاند. مردم به روحانی رای دادند که روابط با دنیا بهبود پیدا کنه و در نتیجه اون منافع ملی ما تضمین و مشکلات بزرگ کشور بر طرف بشه.
بگذار یک چیزی رو رک و راست بهت بگم جناب حاج حسین شریعتمداری: شما شاید نماینده تفکر 1 درصد از ایرانی ها باشی، بنابراین حق تعیین تکلیف برای 77 ملیون ایرانی که در شرایط سختی به سر می برند رو نداری. اگه مردم طرفدار تفکر جنابعالی بودند اون روزنامه بدون مشتریت روی پیشخون دکه های روزنامه فروشی خاک نمی خورد. والسلام.
ناشناس
France
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
تمام جاسوس ها و عوامل دشمن كارشون خرابكاري نيست بعضي از جاسوس ها و عوامل دشمن سعي مي كنند نگذارند كار درست در يك كشور انجام بگيره و هر وقت يكمسير درستي در پيش گرفته ميشه سعي در منكوب كردن اون حركت مي كنند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
چرا بحث میکنید مشت حیسن اقا سند داره اگه حرف زیادی بزنید اسناد مربوط به دیدار جرج سورس رو رو میکنه ها
علی
United States of America
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
ها ها ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
جناب آقای کارشناس استراتژیست مذاکره به معنای اعتماد نیست، کی میخواین این چیزها را یاد بگیرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس مي گويد روحاني اختيار کامل داشته آقاي شريعتمداري اگر دوستدار نظامي خودت ببين چه ميگويي فقط تو تنها انقلابي و مسلمان هستي؟ تمام سخنانت توهين به سرتاپاي اين حکومت بود دودش به چشم نظام مي رود اظهارات تو مساوي با بن بست همه جانبه نظام است در درگيري هاي حزبي و جناحي تا جايي جلورويم که به ارکان نظام توهين نشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
متاسفم دوره اتون تموم شده.هرچقدر دلت میخاهد بگو وبنویس اثر ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اون که خبرگزاری فارسه. اینم که حاج حسین معروفه. دوتاشون رو بیخیال شین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
خوب شد دست نداد.. وگرنه پیرهن عثمون شده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اقای روحانی فرمودند : نتیجه مهم است نه فقط دیدار و گفتگو . بیایید کمی عمیق فکر کنید اغای شریعت مداری
جوشن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حاج حسین به نفع مردم و به نفع این کره ی خاکی است که تو خاموش باشی و خاموش
اگه آب در دسترس داری بریز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
از ديد برادر حسين اتفاق شري حادث شده و مانند حكايت يوسف و زلخيا بايد طرف مجرم را پيدا كرد! و شايد براي اين كار سراغ جهت دريده شدن پيراهن هم برود! ولي مسئله اينجاست كه اين اتفاق بر عليه تصور ايشان نه تنها شر نبوده بلكه امر خيري بوده آنهم از نوع مضاعف و هر كسي كه واسطه اين خير شده چه اوباما باشد چه روحاني فرقي نمي كنه. هر كسي بوده دستش درد نكنه كه سبب فتح بابي شد در جهت حل اختلاف دو ملت بزرگ كه جاداشت خيلي زودتر از اينها نمايندگانشان بر سر ميز مذاكره بنشينند و به حل اختلافات پيش آمده بپردازند.
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
برادر حسین دیگر حنایت رنگی نداره اگر بفرضی تعابیر شما اینست در خماری بمان ما نمیخواهیم تحریم باشیم الحمدا... محمود گورش را گم کرد و رفت اینشاا... خداوند تو را هدایت کنه اگر نشدی آن دعای همیشگی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
واقعا کی به این حسین شریعتمداری تریبون داده؟؟
ایرج
Germany
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
جناب آقای حسن شریعمتداری که نفسش از جای گرم می دمد واز برکت
سرمایه روزنامه کیهان زندگی خوشی دارد مسلما راضی به تغییر وضع اسفناک فعلی نیست آقای شریعمتداری چند درصد از مردم روزنامه کیهان را می خوانند - اجازه فرمایید منتخب مردم راه وحدف خود را به پیش ببرد مگر میشود یکنفر کارشناس تمام علوم باشد - لطفا مدرک ورشته تحصیلی ایشان را اعلام فرمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
این دفعه حقیقتو گفته واسه چی فحش میدین ؟ منظقی جوابشو بدین
ALI
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
ببخشید
اشتباه + دادم
_ _ - - _ _ _
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
ما اینجا سوال منطقی نمی بینیم که بخوایم جواب منطقی بدیم
ناشناس
France
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اگر گوش شنوا باشد همه اين كامنت ها منطق و پاسخ منطقي است
سیده مهناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
خیلی جالب شد که اکنون هم منافع آقای شریعتامداری و هم منافع اسراییل و عربستان همجهت و همسو شده است . چون عربستان و اسراییل از شکل گیری رابطه ایران و آمریکا ناراحت هستند و در این مورد مواضع آنها مثل شریعتمداری است.
آقای شریعتمداری توضیح دهید !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
این دفعه حقیقتو گفته واسه چی فحش میدین؟ منطقی جوابشو بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
من متوجه نميشم ، وقتي رهبري فرموده نرمش قهرمانانه ،ديگه اينا چي میگن؟
مجتبی
Germany
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
رهبری فرمودند "نرمش قهرمانانه"
نه سازش ذلیلانه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آب بریز هرچند کار تو از این حرفا گذشته. به امید روزی که مردم بتونن عدالت رو در مورد شما ودوستانتان اجرا کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
به قول یکی آب رو بریز همون جا که می سوزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
موندم اين آقا چرا وقتي ملت شادن غمگينه وقتي ملت غمگينن شاده؟؟؟بگيد آب را بريزه اونجا كه سوخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
لطفاً آقاي شريعتمداري ساكت باشند مفيد تر است
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
از تماس تلفنی اوباما با روحانی هم اسرائیل ناراحته هم حسین شریعتمداری! کی میدونه چرا؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
البته این ابهام باید بر طرف بشه. خیلی زشته حالا که قدم اول برداشته شده و دو طرف با هم صحبت کردن، هر کدوم در مورد این که پیشنهاد از کدوم طرف بوده یه چیزی بگن. این نشون دهنده قدرت گروه های فشار در دو کشوره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
برو تو دانشگاه احمدي نژاد بشو استاد واست خوبه
ديه داره بد جور ميسوزه بنده خدا
میم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
مثبت و منفی ها مشکوک میزنه! فرارو دقت کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
به آقای شریعت مداری بگویید کمی هم بله فقط کمی هم در باره روابط با روسیه بنویسد. خیانت روسیه به ایران به قدمت تاریخ این مملکت است. ما نمی گوییم دل آمریکا برای ما سوخته است اما این را می توان گفت که نداشتن ارتباط با آمریکا ضرری به مراتب بیشتر از داشتن روابط با او دارد. اما همین جمله را نمی توان برای روابط با روسیه کمونیست نوشت.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
درخواست تماس تلفنی ازطرف هرکدام از روسای جمهور ایران وامریکا باشد مهم نیست .مهم شکستن دیوار بی اعتمادی بین دودولت ایران وامریکا بود که مقدمه ان بخوبی انجام شد . وتندروهای هردو کشور رامات کرد.روحانی مچکریم.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
احتمالا منظورشون از مسایل استراتژیک، همون مسایل زنبورداری بوده...
استاد حوزه و دانشگاه
United Arab Emirates
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
منطق آقای شریعتمداری در مورد اظهارات دو طرف نشان دهنده سطح بسیار پایین درک ایشان از مناسبات و ملاحظات دیپلماتیک و سیاست خارجی است. بدیهی است که طرف امریکایی که از سوی تندروهای داخلی اش تحت فشار است، این تماس ضروری را به نحوی رفع و رجوع کند تا از حمله آنان در امان باشد. آقای شریعتمداری به جای تحلیل دقیق موضوع تماس، وارد مقوله "کی راست میگه کی دروغ؛ کی اول خواسته بزنگه" شده اند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
همچنين تندروهاي داخلي ايران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آقاجون اصلا روحانی درخواست مذاکره داده باشد از طرف ما هیچ اشکالی نداره ! نه به غیرت ما برمی خوره نه چیز دیگه ای. این آقایان اگه مرگ برامریکا نگویند باید مرگ بر کی بگویند.؟ اینها نانشان در جنگ و ... است.از برقراری ارتباط بین ایران و امریکا دوگروه مخالفت دارند. گروه اول شامل اسرائیل و جنگ طلبان و فروشندگان اسلحه هستند و دومین گروه افراطیون ایرانی . جالب است که این دوگروه نفطه مشترک شان مخالفت با بهبود رابطه ایران و امریکاست. حالا یکی بیاد به این برادر حسین بگوید که مخالفت شما و اسرائیل هردو یک چیز است.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
از منفی ها معلومه که ساندیسیون حمله کردند!!
ناشناس
United States of America
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
روحانی بگه تلفن از من بوده که حسین جون کفن پوشا رو میفرستی تو خیابون باز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آقا پس از 8 سال داد صداقتش بلند شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حقيقتاً هر چه فكر ميكنم حسين شريعتمداري را با چه چيزي يا با چه كسي بايد مقايسه كرد مورد خاصي به نظرم نيامد كه يكباره جمله معروف اوس محمود احمدي نژاد افتادم كه ميگفت ( تو جي كي هستي يا كي چي هستي) يكي نيست به اين آقا بفهمونه اين كشور و مردم شريف رو شما و امثال شما به خاك سياه نشونديد . حالا يكي پيدا شده به اعتبار رأيي كه مردم به ايشان داده به كاري كه صلاح مردم در آن است اقدام كرده . حالا چه فرقي مي كنه كه كي اول تلفن زده . خداوند به شما شفاي عاجل عنايت بفرمايد !!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
دو راه وجود داره 1- مذاکره 2- جنگ. شریعت نداری اگر به مذاکره را قبول نداره حتماً دنبال جنگه. اگه فکر می کنه که مردم ایران دنبال جنگ هستن و جونشون را فدای ایشون می کنن کور خونده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
به این آقای بهانه گیر و ننر باید گفت آقای روحانی برای مذاکره با اوباما اختیار تام داشته و لذا اگر تشخیص داده که منافع ملی ایجاب میکند که با اوباما تلفنی صحبت کند کار اشتباهی مرتکب نشده و شما هم از آنجا میسوزی که اگر روابط با آمریکا بهبود پیدا کنه دیگر سوژه برای مقالات بی سر و ته خود نداری بنابرین بگفته دوست شفیقت آقای احمدی نژاد آب را بریز جایی که میسوزد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
همه اینا کنار
سوال ، چرا از مذاکره روحانی-اوباما فقط اسلاف آقای شریعتمداری و آقای نتانیاهو ناراحت هستند؟
علی
Belgium
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
دوباره حک شدی، این منفی‌ مثبتا چرا با بقیهٔ خبرا نمیخونه؟! دقت کن فرارو جان.
ناشناس92
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اقای شریعتمداری چرا شما از موفقیت ایران می ترسی !!!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
شریعتمداری همانقدر از تماس تلفنی ناراحته که اسراییل.
شریعتمداری مصداق خوارجند که با نادانی و حماقت دل رهبر را خون میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حسین آقا تو نگران منافع خودتی که اوضاع روابط خارجی خوب بشه.مردم تو انتخابات به شما و امثال شما نه گفتن.پس لطفا خودتو بیشتر از این کوچیک نکن
تبریزی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
شریعتمداری مگه کیه که انقدر نظراتش مهم شده؟؟؟؟ هرچی گفته برا خودش گفته لزومی هم نداره همه جا پخش شه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آقایان اگه به زشتی و پلشتی این اقدام اعتراف دارند مرض داشتند تلفن رو جواب دادند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اگه ايران توسط عالمان معتدل اداره شود ديگر افراد افراطي طرفدار جهاد نكاح جايي براي عرض اندام ندارند.
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
فراو چرا نمی توانیم در نظر سنجی (مثبت یا منفی )شرکت کنیم لطفا بررسی شود
مهدي
Australia
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آقاي شريعتمداري 2 كيلو باش ولي مرد باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
زشتی و پلشتی در این سالهای دراز یک آدرس دارد آن هم کیهان شریعتمداری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
درخواست از هرطرف بوده مهم نیست مهم اینه حسین داره میسوزه
محمد علی
United States of America
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حاج حسین تموم شده دوزه شما . دست بردارید
کله پاچه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
چندروز دندون رو جیگر بذار خود آقای روحانی توضیح میدن اگه یه جو منطق تو سرت باشه شاید بفهمی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
این کارشناس مسائل استراتژیک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
این حرف شریعتمداری حق است اگه حرف اقای روحانی درست است اونها که بر عکس گفتند پس صداقت نیست
rfg
United Arab Emirates
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
آخه این مثلاً تحلیل بقدری بچه گانه است که نیاز به جواب منطقی نداره. طرف آمریکایی با اصرار دعوت به مذاکره حضوری کرده و در نهایت آقای روحانی قبول کرده چند دقیقه تلفنی صحبت کنه . حالا به نظر شما درخواست از کدوم طرف بوده ؟ واقعاً مسخره است این حرفها . اصلاً این آقا به چه حقی به دولت جمهوری اسلامی ایران که منتخب و قانونی است توهین میکنه و تلویحاً به عنوان دولت دروغگویان از اون یاد میکنه . آیا این جرم و تشویش اذهان عمومی نیست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
فرارو چرا سخنان این شریعتمداری را منتشر میکنی این کار کمک به افراطی هاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
از کی تا حالا آقای شریعتمداری کارشناس مسایل استراتژیک شده؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
خوب منظور؟
الان بحث تماس یا کی اول تماس گرفت؟
نهایتاً "تماس(بخشش) از بزرگانه"
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
شریعتمداری تورا به خدا کاسه کوزه تو جمع کن کم مغلطه کن دست از سفسطه بافی بردار تا کی .............انکس که نداند و بداند که نداند .................................
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
در یک جامعه آزاد همه حق اظهار نظر باید داشته باشن حتا اونایی که در اقلیت قرار دارند!!!!!!
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
جناب شريعتمداري از عناصر صادق و دلسوز هستند ولي اين موضع گيري هايشان باعث مي شود كه عد ه اي به ايشان توهين كنند من توصيه مي كنم فقط ايشان حرف "قول"سديد بزنند و به اقدامات دولت روحاني (كه مورد حمايت رهبري است) با خوشبيني نظر كنند اگر موفقيتي كسب شد مايه سعادت همه است
زرین کمر
United States of America
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
شریعتمداری مردی است که همیشه. هم از خودی شاکی است هم از اجانب دیگه اونای که اهل خبرن به حرفاش با چشم طنز نگاه مکنن.
محمدمهدی
United Arab Emirates
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
خواهش می کنم به آقای شریعتمداری بگوئید که ارزش صلح به قدری می ارزد که رحمت للعالمین برای برقراری صلح با مشرکین و برداشتن یا کم کردن شر آنها از سر مسلمین حاضر می شوند محمدرسول الله(ص) را با محمدبن عبدالله(ص) برای موافقت با کفار حربی جایگزین کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حتی اگر درخواست از جانب دکتر روحانی صورت گرفته بیانگر اعتماد به نفس و اقدام معفول ایشان است و مهم این است که مقامات عالیه دو کشور تلاش دارند یخ روابط را آب کنند و منافع دو کشور و دو ملت را تامین کنند.
ناشناس
United States of America
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
کارشناس مسائل استراتژیک?
حسین بازجو؟!
گل پسر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
در جواب ناشناس 16 و 22!70 درصد رای دادند!51 درصد به روحانی رای دان :الباقی بین بقیه تقسیم شد ولی شما در کمال پر رویی 30درصدی که به هر دلیلی رای ندادند رو به نام خودتون مصادره کردین!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حرف حساب زده بنده خدا . بالاخره یکی داره دروغ میگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
به هر حال باید صبور باشیم و تحملمون رو زیاد کنیم.
ح ش ایلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
راستی بااین همه سوادت چراکاندید نمیشی بیا مرد باش و کاندید شو اگه 5/درصد ارارو کسب کردی هرچه خواستی بگو
علی برادری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
بالاخره دستگاه دروع سنج آقای شریعتمداری به کار اافتاد این جاست که باید گفت " آمدی جانم به قر ..."
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
خوب کاملا روشنه که امریکا راستش را نگوید به خاطر شان ابر قدرتی خودشونم هم که شده اینکار را نمی کنند.ولی اینکه این کاره امریکا را مانع روند کاری روحانی بدانیم ساده کردن مسأله است چون دنیای سیاست بازی ها زیاد دارد آقای شریعتمداری ،اگر درست عمل شود ماجرا می تواند به نفع منافع ما باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
در ضمن افراطی های اونور رو هم در نظر بگیرید.
قاسم
Iraq
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
در رابطه با رای 52 درصدی جناب روحانی باید عرض کنم ایشان با توجه به تعدد نامزدها اختلاف 18 میلیونی با نفر دوم دارند درضمن اصول گرایان سرسخت و افراطی تقریبا 10 درصد رای را آوردند یعنی رای جلیلی
پس خواهشن به این حماسه اتفاق افتاده و رای بالای دکتر روحانی احترام بذارید و بگذارید مشکلات بوجود آمده در طول این چند سال دولت احمدی حل بشه انشاءالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
یکی به این حسین آقا بگه چیه از اینکه شما را تحویل نمی گرفتند دارید می سوزید ؟ اب بدم خدمتتون
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آقای شریعتمداری ، می توانی برای ادعاهای بی شمار و فاقد اعتبار خود که در جهت مصادره منافع ملی داری در هر سایت مورد نظر خودت ، از مردم نظرخواهی داشته باشی تا مردم (حتی با شماره ملی) نسبتشان را با دیدگاه های بی منطق شما (کارشناس استراتزیک ! ) آشکار کنند. بسم الله
ناشناس
Singapore
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
وای خدای من
بهونه دیگه پیدا نکرد حالا به این گیر میده کی اول زنگیده
چقدر ابلهانه و کودکانه و لجوجانه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اصلاح طلبان !!
یا جواب بدید یا سکوت کنید و بیراه نگید
ناشناس
Finland
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
شریعتمداری بسه دیگه حیا کن اگه خلاف گفته هات ثابت بشه چکار میکنی آخه وقتی رهبرمون با نرمش قهرمانانه موافقند این وسط جنابعالی چی میگی برای افراطی ها ذاخل که مثل خوارج اند متاسفم کی میخواهید بیایید به خط اعتدال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
بدون هیچ جانبداری باید بگویم تحلیل ارائه شده آقای شریعتمداری منطقی است.
شاهرخ
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
منم موافقم!!!!!!
شما هم موافقید!!!!!!
همه موافقند!!!!!!!
در هر صورت شما و کسانی که مشکلی ندارن و نفعشون در این گونه افراطی گریها هست موافق هستند. مردم بیچاره هم که واسه یه قرص باید بمیرن اصلا مهم نیستن!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان
(این عنوان قبول)
**
این کارشناس مسائل استراتژیک
*******
ایشون در کدوم مسایل استراتژیک کارشناسند؟؟؟
محمد
Finland
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
جناب اقاى روحانى رئيس جمهور منتخب و محبوب و فرهيخته ملت ايران است، كه اكنون در صحنه جهانى هم مثل خور شيد مى درخشد، تا كور شوند هر انكه نتوانند ديد،
یزدان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
کاری ندارم کیه ولی این آقا موشکافترین مرد سیاسی ایرانه واز شجاعت وجسارت ایشون همیشه خوشم میاد کمی واقع بین باشیم
یاور
Singapore
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
توروخدا واسه چی اینقدتندروی میکنین تاکی میخواین دورخودمون دیواربکشیم آمریکا بد اونوقت روسیه خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
مخالفان بهبود روابط ايران با دنيا:
شريعتمداري
نتانياهو
آل سعود!!!!!
اميد
Slovenia
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حرف حسين شريعتمداري كاملا منطقي است و من تعجب ميكنم از دوستاني كه بدون دليل و صرفا به جهتت حب و بغض، كلام ايشان را رد ميكنند
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
شریعتمداری مگر نمی بینه بیماران دارو ندارند و مردم در مشقت بسر می برند؟ چه فرقی داره که کی اول خواسته تماس بگیره؟ به فرض که روحانی خواسته مگر این نبود که اوباما خواست با روحانی ملاقات کنه. این پاسخ احترام آمیز به اوبا بوده. گویا امثال شما از رنج مردم بی خبرید و چشم بصیرت ندارید.
روحانى
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
بابا شريعتمدارى ديگه كيه كه بخواين نظرشو چاپ كنيد توروخدا روزمونو خراب نكنيد
فرامرز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
انسانهاى متمدن وفهميده هراختلافى هم وجودداشته باشد براى حل اختلاف مذاكره مى نمايند. وتمام مردم رادرجريان مذاكرات قرارمى دهند.
ایرانی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
بقول فرشید اه اه اه.............................................................................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حسين جون خودت از اين حرفاي تكراري خسته نشدي ؟
بینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
شریعتمداری خودت هم میدانید تاریخ مصرف حرف وحدیثها وتفاسیر سیاسیت گذشته پس دیگر بس کن بگذار ملت نفس راحتی بکشند چون زیر بار مشکلاتی که امثال شما ندارید کمرشان در حال شکستن است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
تو را سننه! به در خواست هرکس باشد مردم از آن خشنود شدند.حسین بازجو یک سری به نظر خواهی این سایت بزنی بد نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اگر شریعتمداری کارشناس است پس من هم ارسطو هستم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
منم پروفسورم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
چه اهمیتی داره کی زنگ زده!؟مهم اینه که این اتفاق خوب افتاد.خوب یه عده هم خوششون نمیاد که اینم طبیعیه و باید ظرفیتشون رو بالا ببرند.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
کارشناس مسائل استراتژیک ؟!
hossein
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
آخه چه فرقی میکنه که چه کسی زنگ زده ؟ ! فکر کنم شریعتمداری و کلی از عزیزان افراطیمون به خاطره هزینه تماس انقدر ناراحتن که هی دوست میدارن از طرف اوباما بوده باشه :))
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
تأملى بر نظرات غير قابل انتشار هم جالب به نظر مياد ؟
يعنى حدس زدن اينكه چى تو اونا نوشته شده در نوع خودش معركه است ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
آیا این کارشناس مسایل استراتژیک(؟؟؟؟؟؟؟) از روی صداقت این تحلیل را دارد یا ؟!!
ناشناس
Canada
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
برادر شریعتمداری کی کارشناس مسایل استراتژیک شدند ؟!
محمدطاهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
جالبه !!! بازم نظر منو تایید نکردید !!!
تو سایت شما طرف به شریعتمداری توهین میکنه تاییدش میکنید ولی اگه کسی جوابشو بده تایید نمیکنید !؟ خدا هدایتتون کنه !!!
پرهام
Germany
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
ندانمت به حقیقت که در جهان به که مانی
علی
United Arab Emirates
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
انشاءالله بانرمش قهرمانانه ایران براعراب خائن مثل گذشته مسلط خواهیم شدآفرین برروحانی ماکه نمی خواهیم باصحبت کردن باآمریکا زیر سلطه آنها برویم
محمد
United Arab Emirates
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
لطفا اجازه بدهید مسولین نظام کار خودشان را بکنند . چون اقای شریعتمداری صرفا یک خبرنگار است ودر این کشور مسولیتی ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اين كه تماس از طرف كي بوده شجاعت تماس گيرنده را مي رسوند براي آمريكاييها منافع ملي مهمه براي ما غرور ملي.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اقای روحانی(شیخ صنعان):گرمریدراه عشقی فکربدنامی مکن شیخ صنعان خرقه رهن خانه خمار داشت وقت ان شیرین قلندر خوش که دراطوار سیر ذکرتسبیح ملک درحلقه زنار داشت
جمال
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
برادر حسین پس چی شد؟ شما که تا همین 2و3هفته پیش یقه خودتونو پاره میکردی که آقای روحانی اصولگراست و اصلاح طلب نیست.
شما از چی ناراحتی؟
مشکلتون چیه؟
.
.
.
آهان یادم نبود که جنابعالی از کاسبان معروف هستین!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
فرارو ! اصلا این شریعت مداری کی هست که با انشار نظر و کلامش حال ما را بد می کنی؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
حسین آقا مگه داری بازجویی می کنی یا دنبال مقصر می گردی که ببینی اول کی شروع کرد تو رو خدا البته اگه به خدایی معتقدی دست از سر مردم بردار مردم از دست ادمهایی مثل تو خسته شده اند خسته خسته خسته برو خودتو بازنشسته کن
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
نمی دونم چرا نتانیاهو و شریعتمداری با هم ناراحت شدند؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
قیاس یک مسلمان با یک یهودی گناه کبیره است.کامنت بگذار ولی محترمانه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
آب بریزآنجایي که می سوزد
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
با سلام
متاسفانه آقای شریعتمداری به اندازه اسرائیل بلکه بیشتر از حل مشکلات و بهبود روابط ایران و آمریکا نگرانند؟
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
تا امثال شریعتمداری در کشور یکه تازی میکنند کشور همچنان در بحران خواهد ماند؟
هامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
دوره شریعتمداری رو تمام شده تلقی کنیم مهم نیست چه میگه واقعیات رو ببینیم. رو به جلو برویم .
ناشناس11
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
با سلام به همه دوستان.
براستی اگه هدف از تماس این بوده باشه که مشکلات چندین ساله دو کشور در یک نقطه ای شروع به حل شدن نماید و از انباشت بیشتر جلوگیری شود مهم نیست که چه کسی شروع کرده باشه و اصلا شاید ارزش با کسی باشه که شروع کرده باشه.
حمید
United States of America
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
من یه سوال دارم از برادر حسین.چرا صحبت با امریکا زشت و پلشد است؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
بعضی ها برای پرسش های آقای شریعتمداری پاسخ می خواهند و اما پاسخ
1- در هشت سال گذشته کشور بزرگ ایران به وضعی رسیده است که خیلی ها به نان شب هم محتاجند در عوض کشورهای کمونیستی (بخوانید برادر !) چین و روسیه و... بیش از هر زمانی فربه تر شده اند و چه باج های که برای یک اضهار نظر تو خالی از ایران گرفته اند چرا آقای شریعتمداری در این هشت سال گذشته حرفی نزدند البته درست است از قدیم گفته اند سیر از شکم گرسنه خبری ندارد .
2- وقتی بیش از 52 درصد رای دهندگان به سیاست های آقای روحانی رای داده اند یعنی سیاست و برنامه های طرفداران ایده شریعتمداری را قبول ندارند پس بهتر است سنگ اندازی نکنند.
3- همه می دانیم زمانی دبی و بعضی دیگر از کشورهای همسایه حیات خلوت ایران محسوب می شد و لی اکنون تمام اقتصاد ایران سر از دبی در میآورد و تازه برای ایران پر وبال درآورده اند و ادعای جزایر سه گانه دارند یعنی معاهده ای ننگین ترکمنچای جدید.آقای شریعتمداری و امثال آنها چرا در انزوای سیاسی کشور و سیاست های غلط و پنهانی 8 سال گذشته سکوت اختیار نمودند و اینک به سیاست های شفاف و روشن اعتراض می نمایند.
4 - دیشب آقای عراقچی اعلام کردند پس از درخواست مقامات امریکایی برای مذاکره مستقیم و عدم قبول آن توسط هیات ایرانی کارشناسان هر دو کشور توافق کردند بین دو رئیس جمهور تماس تلفنی انجام شود و آقای اوباما با آقای روحانی تماس گرفتند . آقای روحانی هم متاسفانه یادشان رفت از آقای شریعتمداری و اطرافیان آنه اجازه بگیرند!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
به جناب حاج حسین بگید هر وقت راجع به چیزی موضع میگیره یک نیم نگاهی هم به کامنت ها بندازه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
مثبت و منفی هک شده
ناشناس
Germany
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
یه کم عقل باشه , این حرفا از واضحات هست , نیاز به نوشتن نیست
ولی کو عقل بعضی؟
ناشناس
Australia
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
شريعتمداري چه مذاكره كني محكوم مي كند حرف نزني محكوم مي شود تو درخواست مداكره كني متهم مي كند آنها درخواست كنند متهم هستندو....در هر شرايطي شريعتمداري محكوم مي كند !!!!
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
هشت سال شماها راه رفتین و دروغ گفتید. روز را،شب و شب را روز جلوه دادید. صدای ما که اتفاقا اکثریت بود به جایی نرسید. هر که حرف زد گفتید فتنه.
حاا این که چه کسی بهترین درخواست و تقاضا را داشته مسئله مهی شده است؟ برای ما که 8 سال درد و رنج و اجحاف و فساد و گرانی و ... را تحمل کردیم اعلام نکردن این که چه کسی درخواست را داده است اصلا مهم نیست. دست بردارید.
شما تعدادی نیستد. بنده به شخصه، حداقل در محل کار و فامیل و دوست و آشنا نزدیک به هزار نفر را سراغ دارم که به سبب بی اعتمادی رای ندادند ولی بعد از رای گیری پشیمان بودند که چرا همراه مردم شرکت نکردند و به آقای روحانی رای ندادند. تعداد واقعی در انتخابات مجلس مشخص خواهد شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
این تحلیلها ایشان برای دو دعوای همسایه مثلا سر پارکینگ میتونه معتبر باشه نه برای مسایل استراتژیک بین المللی.
یک سوال از شریعتمداری
درخواست ملاقات دو جانبه با اقای ظریف رو کری مطرح کرد یا تیم ایرانی؟
سپيدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
آفرين.
منافع ملي رو در چهاچوب اختلاف و كل كل دو تا آدم تعريف ميكنن.
bato-adv
bato-adv