bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۶۲۸۵۹

اعتراض علم الهدی به عزل دانشجو

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
عضو مجلس خبرگان رهبری عزل دانشجو را فسخ یک طرفه قرارداد توصیف کرد و گفت: فسخ یک طرفه قرارداد با مبانی ما سازگاری نداشته و صحیح نیست.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مورد عزل فرهاد دانشجو نمی‌دانم علت آن از سوی هیئت امنای دانشگاه آزاد چه بوده اما مسئله مهم این است که این فسخ به منزله فسخ یک‌طرفه قرارداد است.

وی تصریح کرد: وقتی کسی را برای مدت خاصی حکم داده و رئیس منصوب می‌کنند تا پایان قراداد در سمت خود باقی مانده مگر اینکه موضوع حادی پیش بیاید.

امام جمعه مشهد گفت: اینکه هیئت امنای دانشگاه آزاد به یک‌باره تصمیم بگیرند که رئیس این دانشگاه را عزل کنند و خود دانشجو اطلاعی نداشته باشد و بدون توافق با وی این کار صورت گیرد فسخ قرارداد یک‌طرفه محسوب شده و این صحیح نیست.

علم‌الهدی تصریح کرد: فسخ قرارداد یک طرفه با مبانی اسلامی ما سازگاری ندارد و اینکه صرف اینکه هیئت امنا تصمیم بگیرد وسط قرارداد حکم را لغو کند فسخ قرارداد یک طرفه بوده و نادرست است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در سفر اخیر رحمانی فضلی وزیر کشور به مشهد دیداری با بنده نداشته و تماسی با بنده برای مشورت گزینه استانداری صورت نگرفته گفت: در سفر اخیری که وزیر کشور به مشهد مقدس داشت در مورد بحث استانداری با من مشورتی نشد و از سوی وی تماسی صورت نگرفت و من نیز هیچ گزینه‌ای معرفی نکردم.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
حاج آقای عزیز برای دکتر جاسپی فسخ یک طرفه قرارداد نبود؟آیا کاری که با دکتر جاسپی کردند با مبانی دینی و اسلامی ما سازگار بود؟جایگاه خویش را نگه داریدو البته توصیه می کنم نگاهی به کامنت ها داشته باشید اگر نمی دانید نظر قاطبه مردم چیه!!!!!
آصف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
منافع از دست می رود؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آقای علم‌الهدی لطفا شما همين مسجد کربلای قيطريه تهران و نماز جمعه مشهد و داشته باش به بقيه جاها کاری نداشته باش .
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
چیزیکه عوض داره گله نداره؟!
رزمنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
بازنشست واخراج اساتید دانشگاه فکر کنم دوطرفه بوده اقای دانشجو یکطرفه وبدون بلیط سوارشده بوداز طرفی این اشکنه نیست که درتخصص شما باشد گویاشما هنوز به رای ملت توجهی نکرده اید فقط میونم بگم متاسفم براتون
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۹۹
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
ناراحتین شمآآآآ؟؟؟ ..... آب خنک نوش جان کنید ..... براتون این روزآ خوبه ...............
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
شما و دوستانتون زمانی که وزیر اول علوم در دولت نهم هی رؤسای دانشگاهها رو قلع و قمع میکرد صحبتی از قرارداد کردید؟؟ امیدوارم هرگز به دولتی که پشتش به امثال شماها گرم باشه دچار نشیم. تمام مملکت بجز دولت که دست شما هاست. این یکی بگذارید برای باقی آدمها. این هشت سال خیلی کشیدیم.
دانشجوی دکتری علامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
زمانی که رئیس مخلوع دانشگاه علامه اساتید و دانشجویان دکترا را که حق قانونی مشخصی داشتند اخراج میکرد شما کجا بودید؟ اساسا خوب است کمی فقه هم بخوانید(!!!) که بدانید فسخ یکطرفه است!!
ناشناس
UNITED STATES
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
به قول رییس جمهور محبوب و عدالت گستر قبلی: آب رو بریز اونجا که می سوزه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
داره می سوزه که وزیر محلش نذاشته
خب فتنه گرا که نمی تونن بااهل بهشت دیدار کنند
می تونن؟؟؟
مینا**
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
گاهی سخنان این جناب باعث میشه که به بدبختی ما مشهدیا بیشتر پی ببرند .اون داستان اشکنه خوردن و حجاب رو که یادتون هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
خاطره تلخ برادرش هرگز از یادها نمی رود.فرارو درج کن
عقاب روز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
صدای همدستای دانشجو (ها) هم در اوومده .
ناشناس
POLAND
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
آقای علم
زبان به کام بگیرید
برای همیشه
ما دیگه عرصه رو برای شماها خالی نمیکنیم
سربازاسلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
وای برشما که اینقدر گستاخ شدید که به ایت الله اینگونه میتازید
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای علم الهدی بزار آقایان اسب خود را بتازند.جز ننگ برای خودشان چیزی به دنبال نخواهد داشت.ما به وعده های خدا اعتقاد راسخ داریم و منتظریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
جناب آيت اله كه مي فرماييد فسخ يك طرفه قرارداد با اسلام سازگاري ندارد
طلاق فسخ قراداد عقد نكاح است كه دقيقاً بر اساس فقه اسلامي جاري مي شود (فقط براي نمونه)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
آقاي هاشمي هيچ وقت حکم دانشجو را امضا نکرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
دانشجو تحمیلی بود به دانشگاه آزاد
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
عجب توجیهی. فسخ یکجانبه قرارداد. اتفاقا ما که دانشگاه هستیم داریم می بینیم دانشگاه ها گاهی مواقع که منافعشان ایجاب می کند بدون هیچ توجیهی به فسخ یکجانبه قرارداد با اساتید دست می زنند و به اعتراضات طرف دیگر قرارداد هم هیچ توجهی نشان نمی دهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
به قول رفيق شفيقتون " آب رو بريز همونجايي كه ميسوزه "
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
احسنت
تازه روز قیامتی هم هست
فکر کردن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
یادش بخیر اون بابا خیلی فصیح وادبی ومودبانه حرفاشو می زد.تمام اساتید ادبیات انگشت به دهن مونده بودنداز این همه فصاحت وبلاغت.بهترین جمله:آب رو بریز همونجایی که می سوزه!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
ببخشید این جریان به شما چه ربطی داره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
گل گفتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
تا ایت الله طبسی اعتدال گرا در خراسان است مشخصه که وزیر کشور از امام جمعه افراطی مشورت نمیگیره!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
حالا انشالله وزیر کشور زنگ می زنند، کسب تکلیف خواهند کرد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
ههههههه
الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
اگر فسخ قرارداد یکطرفه مشکل دارد!! بستن قرارداد یکطرفه هم مشکل دارد! اینطور نیست برادر
سهیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
جواب دندان شکن یعنی این !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
بفرمایید ظرف دو هفته سرمایه مردم که تو بانک ها بود با دو برابر شدن قیمت دلار نصف شد "فسخ یه طرفه قرارداد" نبود. مردم سرمایشون رو تو بانک گذاشته بودن ظرف دو هفته احمدی نژاد ارزش پولشون رو نصف کرد بفرمایید نظرتون چیه؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
اصلا مگه ملک هست
این چی میگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
دیر رسیدی تموم شد رفت پی کارش
فرهاد كوهكن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
""وی تصریح کرد: وقتی کسی را برای مدت خاصی حکم داده و رئیس منصوب می‌کنند تا پایان قراداد در سمت خود باقی مانده مگر اینکه موضوع حادی پیش بیاید.""
حتما ً مشكل حادي پيش اورده ، شما خبر داري ؟؟؟
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
آقای علم الهدی مردم ازخواب بیدارشدندو هرچی داد بزنید دیگه فایدهای نداره. اون موقع که جیک جیک مستونت بود، فکر زمستونت بود...... :)
مارال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
بازم شما؟ بس کن جون هرکی دوس داری حاج آقا.
يكي از 6 نفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
ما با كسي عهد برادري نبسته ايم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
شما به كاره خودت برس!!! بذارين مملكت نفس بكشه يه كم !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
خفقان دوره خاتمی را دیدیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
نفس تو بند اومده بود ما که داشتیم راحت نفس می کشیدیم
حالا باز هم نفس نکش چون برای نفس کشیدن از اکسیژن استفاده نمیکنی
احتیاج به دود سوزاندن زباله داری...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
حاج آقا این موضوع فقهی تازه یادتون افتاده ... درارگانها که همه اش همینه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
تو چیکاره ای که باید مورد مشورت قرار بگیری؟ وزیر کشور ! رئیس جمهور!
امیر عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
اژ آقای آیت الله خواهشمندیم یکبار به صورت کامل و شفاف و بدون هرگونه تبصره مبانی مورد نظرشان را بیان کنند.مبانی که نسبت به زمان و افراد تغییر نکند.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
لطفا به علم الهدي بگيد نخود هر آشي نباشه! و به چيزي كه علم اون را نداره دخالت بيجا نكنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
گل گفتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
بابا حقوقدان!!
ایوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
بله، حق با شماست!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
آخه اين آدم بايد در مورد هر چيزي نظر بده!
سونیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
ناشناس محترم شما باید در مورد همه چیز نظر بدهید!!!!!!!
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
عجب حرف سخیفی گفته شده است، مگر مسئولیت ملک کسی است که اگر گرفت تا قرارداد تمام نشود حق تخلیه نداشته باشد، مسئولیت، امانت مردم است، و هرلحظه احساس شد که فرد مسئل، توانایی حفظ این امانت را ندارد فورا بباید کنار گذاشته شود، نه اینکه منتظر شوند تا قراردادشان تمام شود هرچند امانت از بین برود.
رضا پندار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
ایشون(علم الهدی)کلا" عادت کرده در همه کارها دخالت کنه.آقای علم الهدی به نظر شما بهتر نیست کار به کاردان سپرده بشه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
نبایدم معرفی کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
پس چرابه بركناری هاي احمدي نژاد اعتراض نمي كردي؟
مهسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
این به اون چه ربطی داره؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
نه بابا؟؟؟ اینو تنهایی فکر کرده فهمیده؟؟؟
یکی از مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
فکر نمیکنم صحیح باشد ایشان در این کار دخالت کنند . به این دلیل که این مسئله از طریق قانونی پیگیری میشود و مملکت قانون دارد و یک نفر نباید در این رابطه اظهار کند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
پس چرا مجلس اصولگرا هی قراردادی که با وزیرا رو می بنده یکطرفه ملغی می کنه
منصف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
باز هم اين آقا حرف زد ؟ آخه مگه قراره كسى با شما مشورت كنه ؟بابا مملكت صاحب داره ،كى ميخاين از توهم بيرون بيايين ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
8 سال این همه میدر و معاون عوض شدند شما کجا بودی؟؟
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
""عضو مجلس خبرگان رهبری عزل دانشجو را فسخ یک طرفه قرارداد توصیف کرد و گفت: فسخ یک طرفه قرارداد با مبانی ما سازگاری نداشته و صحیح نیست""

انگار یادتون نیست تو این 8 سال چه قرارداد هایی رو فسخ کردید!!!!!!
هانیه
UNITED STATES
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
فقط بلده بیخود و بی جهت به همه چی اعتراض کنه
سونیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
هانیه جون شما که بیخود وبی جهت اعتراض نمی کنی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
من هم به شما اعتراض دارم آقای علم الهدی. تکلیف چیه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
من چقدر خوشحالم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
آآآآآآآآخ سوختمممممم
سيدمجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
قرارداد؟ كدوم قرارداد؟ اولا چرا شما در مورد هر موضوعي اظهار نظر و اعتراض ميكني؟ دوما، براي تصدي پست با هيچ كسي قرارداي بسته نشده و ابن موضوع جز اختيارات لاينفك هيات امنا يا هيات مديره هر نهاد و سازمانيست كه هر زماني شرايط مساعد و يا نامساعد بود كسي را منصوب يا عزل كنند. بنابراين لطفا خودتان را قاطي همه مسائل نكنيد. در جاي ديگري گفتيد فسخ قرارداد يكطرفه با مبانی ما سازگاری نداشته و صحیح نیست!! چرا بايد با مباني شما سازگار باشه؟ شما در كجاي اين معادلات قرار داري؟ شايد هنوز نميدونيد كه مردم به چه فكر و جناح و برنامه اي راي دادند؟ اگه قرار بود نظر شما تامين بشه قطعا الان شخص مورد نظر شما رئيس جمهور بود...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
نحوه انتصاب ایشان هم امضای یک طرفه قرارداد بود
منتقد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
ساکت!
سونیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
عجب انتقادی از سوی منتقد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
از عزل متکی در سفر سنگال که بدتر نبوده جناب علم الهدی!
ضمناً در مورد نصب استاندار جدید هم وزیر کشور مگه میتونه بدون مشورت با شما کاری بکنه؟ در غیر این صورت ایشون هم جزو اصحاب فتنه میتونه قرار بگیره!!البته از نظر شما!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
یاد باد آن روزگاران، یاد باد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
ببخشید ؛هییت امنا دانشگاه ازاد نمیدونست برای تغییر رییس دانشگاه که قاتون این اختیار را به اون داده غیر از اقای دانشجو با شما هم هماهنگی ؛استعلام وکسب اجازه میکرد ؛به بزرگوتری خودتون ببخشید!
ناشناس
GERMANY
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
"عضو مجلس خبرگان رهبری عزل دانشجو را فسخ یک طرفه قرارداد توصیف کرد و گفت: فسخ یک طرفه قرارداد با مبانی ما سازگاری نداشته و صحیح نیست."
حکم عزل رئیس قبلی چطور؟؟؟

متاسفانه یا خوشبختانه بعضی موضع گیری های امروز افراد، خواه یا ناخواه مخاطب را یاد موضع گیری های چند سال قبلشان با مسایل مشابه می اندازد....
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
از اول هم رئیس هیئت امنا برای ایشان حکمی نزده بود که حالا آن را فسخ کند
رفیق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
به نظر حضرت آیت الله اون موقعی که رییس جمهور نسبتا محترم سابق وزرای خودساخته شون رو یک شبه و یک طرفه فسخ قرارداد میکردن، هیچ منکری انجام نشده بود که حالا یهویی نسبت به انجام وظیفشون بصیر شدن؟
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
دیگه چرا نسبتن محترم باید بگی اصلن محترم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
تو رو سننه ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مورد عزل فرهاد دانشجو نمی‌دانم علت آن از سوی هیئت امنای دانشگاه آزاد چه بوده ........................ وقتی علت رو نمی دونی پس اظهار نظر نفرمایین
ناشناس
AUSTRALIA
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
عجب !!! که اینظور ، نمیدونستیم . فکر کنم حاج آقا هم تازه متوجه شدند چون سال 84 و 88 اینارو نگفتن.
ممد کرمانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
پس متکی چی ؟ نکنه دوطرفه بود!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
جناب علم الهدا شما قیم ملت و مسولین کشور نیستید .شما به ان اهانت بزرگ به ملت ایران بدهکارید.لطفا بکذارید مملکت ارامش پیدا کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
یعنی ملت بزغاله قیم لازم ندارد؟!!!!!!!
کریمی
UNITED KINGDOM
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
آقای علم الهدا.. پیام انتخابات را درک کن و ساکت باش. دوره ترکتازی ها به سر آمده حضرت شیخ..!
سونیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
پیام اعتدال را درک نکردی که این گونه تند می روی؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
كاملا صحيح مي فرمايند همه بايد تابع مباني اسلامي ايشان باشند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
اگه دلتون میخواد استاندار تعیین کنید باید وزیر کشور دولت منتخب مردم باشید.
فرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
با توجه به اینکه علم الهدی در کلیه امور کشور -مخصوصا علم نصبیات و عزلیات- متخصص هستند، درستش اینه که قبل از هر نصب و عزلی با ایشون مشورت بشه . وگرنه خیلی بد میشه...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
آها - پس بگو چرا ناراحتی! عیبی نداره عزیزم - دفعه بعدی قول میده تو رو هم بازی بده.
بهار
UNITED STATES
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
هرچیزی که به نفع شما نباشد صحیح نیست جناب علم الهدی، آنوقتی که با آن وضع ایشان را به هیات امنا تحمیل کردند صحیح بود؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
جالبه که با روی کار آمدن روحانی همه انتظار دارند اخلاق و دین دوباره زنده بشه! همین نشون میده این هشت سال گذشته چه بر سر اخلاق و دین آمده!
و نمی دونم تو این 8 سال گذشته این یزرگواران مدعی مصلحت دینی کجا بودند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
چه حالی گرفته شده از این آقایان
داره 8 سال ریسیدنشون پنبه میشه همش
ناشناس
CANADA
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
در دولت معحزه ی هزاره سوم، آقای دانشجو با پشتیبانی و حمایت امثال جناب عالی بر هیات امنا تحمیل شده بود . کسی با این آقا قراردادنبسته بود که فسخ اش با مبانی جناب عای سازگار نباشد .در صورت امکان نظرمبارک را در خصوص فسخ یک جانبه قرارداد آقای جاسبی هم بفرمایید .
ناشناس
GERMANY
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
۱/ این فسخ یک طرفه فقط در این مورد است ؟
۲/ هیأت امنا چرا از ایشان اجازه نگرفتن ؟
۳/ توصیه میکنم ایشان یک لیوان آب سرد میکنند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
سید بزرگوار! چرا به فسخ قراردادهای یک طرنفه 8 سال گذشته اعتراض نکردی؟!
به به
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
چرا وقتي جاسبي را برداشتن فسخ يك طرفه نبود . چرا اين همه استاد دانشگاه هاي كشور را در عرض چند روز بيكار كردن فسخ يك طرفه نبود . چرا اين همه كارشناس و متخصص را بيرون مي كنند و مديران اتوبوسي مي آمدن فسخ يك طرفه نبود ولي اين يكي هست .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
مگر استاندار باید با نظر امام جمعه مرکز استان مشخص بشه؟ اگر بحث انتخاب فرماندار بود قضیه فرق می کرد ولی استان خراسان رضوی که فقط در شهر مشهد خلاصه نمیشه که بخواد مسئولش با نظر امام جمعه مشهد انتخاب بشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
گریه کن گریه قشنگه
گریه سهم دل تنگه...!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
لوووول خیلی باحال بود کلی خندیدم خدا بخندونتت :دی
ناشناس
-
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
کلی خندیدم.
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
این آقا چه کاره اند که در همه امور مملکت دخالت میکنند
حقگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
خداراشکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
زمانی که ایشان یک طرفه رئیس شدند تو کجا بودی؟
از اهالی سار کاشان
UNITED STATES
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
باد آورده (ریاست دانشگاه) را باد می برد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
نه بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما؟ مشورت؟ جان من؟؟؟؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
این آقای علم الهدی مثل شریعتمداری احساس وظیفه میکنن که درباره همه چیز اظهار نظر بفرمایند!!!!!!!
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
ساکت لطفا
کسری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
نظر هیئت امنا نظر جمعیه کسایی که دارن این مجموعه بزرگ و راهبری میکنن..
شما این وسط چیکاره ای که اعتراض میکنی؟!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
نخود هر آش
ناشناس
SWEDEN
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
خوب میفرمودید حضرت آیت‌الله .............................. اون موقعی که احمدی نژاد آدما رو درو میکرد این اصول اسلامی وجود نداشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
شما يک نفر که با همه کس و همه چيز مخالفيد و خودتان را متر و معيار سنجش همه چيز مي دانيد. اين طور که نمي شود. اين موضوع به شما مربوط نيست که!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
ایشون چرا فکر می کنه درباره هر چیزی باید نظر بده؟!!!
جدا برام سواله!
ناشناس
UNITED STATES
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
سوالا که زیاده
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
آقا به شما چه مربوط است به خدا اینها فقط درمورد ریشه پیاز فقط اظهار نظر نکرده اند تا دیروز انگار زبان نداشتند وقتی احمدی نژاد مملکت را به این روز انداخت الان زبان باز کرده در مورد هر چیزی اظهار نظر می کنند بابا دانشگاه آزاد هیت امنا دارد وخودش تشخیص می دهد که چه کسی رییس باشد می خوواهید مملکت رو بدیم دست تو هر کس را خواستی (فک و فامیل ها)مسئول بگذار.هرچند مملکت هشت ال دست شما بود که حالا مساحت مملکت را باید با واحد حجم اندازه بگیریم
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
از اين به بعد هر تصميمي كه هيئت امناي دانشگاه ازاد مي خواهد بگيرد از ايشان اجازه بگيرد!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
آقای علم الهدی مگه همین آقای دانشجو قرارداد بورسهای زمان آقای جاسبی را یکطرفه و بی دلیل لغو نکرد؟
ارش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
دوست عزیز برادر محترم حاج آقا علمالهدی میشه لطفا به مسائل دین و فقه بپردازین و در مسائل مربوط به علم و دانشگاه کار رو بسپارین به دست اهل فن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
اقای عزیز محترم
اگر بایک مستاجر قرارداد یکساله بستی
واین مستاجر مشکلاتی را برای شما بوجود اورد ایا چون قرارداد داشت باید شما
تحمل کنی و ابرویت را به خطر بیاندازی
مشهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
به شما چه مربوطه گزینه معرفی كنی ... همینطور اظهار نظر در این موارد در حیطه وظایف و مسئولیت شما نیست ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
عحب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
وقتی منافع عده ای خاص به خطر می افتد ...........
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
آب بریز اونجا که می سوزه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
فسخ یک طرفه صحیح نیست ولی صد
البته غصب هم صحیح نیست!!

برادران دانشجو با دور زدن قانون و معجزه محمود ! ریاست دانشگاه آزاد را غصب کردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
جا يا پست غصبي بايد پس گرفته بشه. مگر اين از اموزه هاي دين اسلام نيست؟؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
امام جمعه مشهد و دخالت در كار تخصصي دانشكاه!!!!!
سپيدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
در مورد بحث استانداری با من مشورتی نشد.
الحمدالله.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
مردم در 24 خرداد رئوس جدیدی را برای دولت مردان ترسیم نمودند. بقول امام با هیچ کسی پیمانی ندارم ملت هم با کسی ندارد.
ازطرفی اگر کنارگذاشتند دانشجو پیمان شکنی است چرا جاسبی را کنار گذاشتند صدایت در نیامد.
Admin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
والا آدم به این آدما چی بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
نامه بازرسی دانشگاه آزاد بازگوی علت عزل دانشجو است.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
در بیانات جناب علم الهدی چند نکته لازم به نقد است اول اینکه حضرت ایشان مستحضرند که اساساً فسخ یکجانبه است و فسخ دوجانبه معنا ندارد . و مقررات شرعی و قانونی هم فسخ را عمل یکی از متعاقدین برای برهم زدن قرارداد می داند لذا فسخ یکجانبه معنا دارد و مغایر شرع نباید باشد . و توافق دو جانبه برای برهم خوردن عقد اقاله نام دارد. ثانیاً‌مدت مدیریت قرارداد میان دو طرف نیست بلکه حداکثر زمان قانونی است . اگر قانون گفته فردی این مقدار سال می تواند در این سمت باشد نه به معنای قرارداد بلکه به معنای حداکثر مدت است و بیش از آن نمی تواند باشد ولی قبل از موعد امکان تغییرش وجود دارد. از سویی دیگر مدیریت شرایطی می خواهد و قطعاً تغییر اوضاع سیاسی و اجتماعی بر نحوه مدیریت مؤثر است و این تغییر هم در جهت مدیریت مؤثرتر مجموعه می تواند تعبیر شود وا...اعلم .
صالح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
در ميان اين حجم كامنت‌های احساسی، دم شما گرم! من هم می‌خواهم بيفزايم كه از نظر حقوقی «هر مرجع‌يی كه حق نصب دارد، حق عزل هم دارد»
بنده ی خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
آقای علم الهدی خوبه گهگاهی یه حرفی میزنی که افرادی مثل آ قای علی قوانین را بهت یاد دهند. خودت که علم این چیزا را نداری.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
ببخشید جناب علم الهدی کجا بودی زمانی که رفیق شفیقتان ( جناب شریعتی) دانشجویان دکترا را از تحصیل محروم می کرد یا اساتید طراز اول دانشگاه را اخراج یا به زور بازنشسته می کرد صدایتان در نمی امد حالا جناب داشنجو را که با حیله و نیرنگ جناب رئیس دولت پاک به ریاست رسیدند عزل کردند به مذاقتان خوش نیامد پس ملاک شما حق نیست نفس خودتان هست. از دست افرادی مثل شما به خدا پناه می برم .
ناشناس
-
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
چطور زمان شما فسخ یکطرفه درست بود
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
ای کاش در دنیای واقعی مانند دنیای مجازی هم بلک لیست وجود داشت یا میشد کسی رو ignore کرد. همین!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
بعضی از نظرات توهین علنی به آقای علم الهدی است مثل آب رو بریز آنجا و غیره.... خواهش می کنم دیگه این نظرات هیجانی را منعکس نکنید، بنده هم به طور کامل با حرف ایشان مخالفم اما اینطور صحبت کردن دوستان رو هم نمی پسندم دقیقا داریم کار رئیس جمهور قبلی رو ناخواسته انجام میدیم.
حقگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
ایشون همون جنابی هستند که مردم را بزغاله و.....خطاب فرمودند و کلاً مظهر اخلاق و ادب و سعه صدر می باشند؟!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
دقیقاً :-|
saeid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
be to chi
بنده خدا
GERMANY
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
چقدر تاسف اوره ، آقا شما را نسبت به وظایفتان توجیه نکردن؟
ایرانی
UNITED STATES
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
من نمیدانم شما باید در مورد هر چیز نظر دهی‌؟ آخه احکام مدیریت که قرارداد نیست؟ حکم هست، حکم! کی‌ قرار است شما یاد بگیرید، بس است! بس است، بس است ! بس، آقای آیت‌الله!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
فسخ قرارداد؟؟؟ مگه ایشون دانشگه رو خریده بوده؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
آقاي علم الهدي، هنوز اون روز رو يادمون نرفته كه برخي رو گوساله خطاب كرديد و براي همين آقاي هاشمي و خانوادش آبرويي باقي نگذاشتيد. چطور اونروز اين مباني مورد نظر جنابعالي اجازه اون كارها رو ميداد، اما الان فسخ قرارداد يكطرفه!!! اوف شده ... !؟؟؟؟
سلطان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
حالااقای علم الهدی یه حرفی زده چرا شما نظر دهندگان سوختین؟
Mohsen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
Be ghoul dose bozorgavaretan
Oon mamabro Lola bord
حسین تهرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
سید بزرگوار شما وقتی علت
کنا زدن فرهاد دانشجو را نمی دانید اعتراض معنایی ندارد.
ناشناس
CANADA
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
با مبانی شما سازگاری نداره با مبانی ما سازگاری داره. به این وزیر کشور هم داریم امیدوار میشویم داره خوب عمل میکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
چرا فكر ميكنن بايد تو هر چيزى دخالت كنن،بابا مملكت صاحب داره بسه ديگه كم خودتونو سنگ رو يخ كنين
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
ههههههههههههههههههههههههههههه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
اون ممه رو لولو خورده
حکیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
جناب آقای علم الهدی هرچیزی رو که به مذاقشون خوش نیاد با لفاظی و حرفهای بی معنا رد میکنند.ایشون فکرکنم باورشون شده که مردم بزغاله اند.آخه عزل ونصب چه ربطی به قرارداد داره تازه اگرهم قرارداد باشه کجا فسخ یک طرفه با مبانی ناسازگاره.کتاب مکاسب شیخ انصاری بخشی دارد به نام خیارات (خیار جمع خیار به معنای حق فسخ قرارداده
میرزا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
شما بفرمایید اشکنه پیازتون سرد شد!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ebrahim
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
حضرت ایت ا... غش در معامله را هم لحاظ فرمایند. وقتی داداش و خودش به خودش رای دادند و طرف رییس شد و وقتی رییس هیات امنا حکم ایشون را امضائ نکرده بر کرسی ریاست نشسته غصب هم مطرح است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
جناب اقا اولا قراردادی در میان نیست وثانیا حضرتعالی در زمان دولت فخیمه قبلی کجا بودید که اشخاص را بی هیج توجیه منطقی و معقولی عزل می کردند خداوند انشاء الله به شما کمی انصاف دهد .
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
بخشی از نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر:
"دوست داشتنی ترین چیزها در نزد تو آن چیزی باشد که در حق میانه ترین در عدل شامل ترین و در جلب خشنودی مردم فراگیرترین است ؛ زیرا خشم عمومی مردم، خشنودی خواص و نزدیکان را از بین می برد و رضایت عمومی ، خشم خواص را بی اثر میکند."
پرهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
به قول محمود
" آب رو بريز همونجايي كه ميسوزه "
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
چطور غصب و توهین "گوساله بزغاله" با مبانی اسلام سازگار است ولی..... این مورد ناسازگار؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
شما چکاره مملکت هستید که توی هر کاری دخالت می کنید.
بسیجی مومن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
ایشان درست می فرمایند من به عنوان یکی از مریدان ایشان و به عنوان نماینده هفتاد میلیون ایرانی به این کار اعتراض دارم چرا امثال اقای شریعتی را اخراج میکنن و رئیس زحمتکش دانشگاه ازاد را برکنار؟؟این کلید هستش یا داس از همون اول هم معلوم بود روحانی فتنه گر هارو میاره راس کار متاسفم برای ایشون. از حاج حسین شریعتمداری تقاضا دارم رسیدگی کنه و مثل همیشه حرف حق رو بدون رودوایستی بزنه.(برای دموکراسی که خود شما اصلاح طلب ها(افساد طلب ها) هم ازش دم میزنید نظر من رو چاپ کن فرارو البته اگه اجازه داری!)
ستاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
اگه شما نماینده 70میلیون ایرانی هستی!!!!!لابد اونهایی که اینجا نظرشون خلاف شماست واین همه مثبت میگیرن باید چی بگن؟!!!!!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
اینجا مگه اونجاست که چاپ نکن !!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
راستی یادم رفت. شما نماینده هفتاد میلیون ایرانی هستید . ؟؟؟ نکنه حاج آقا این سمت رو به شما دادند؟!!!
س
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شما بسیجی مومن، اسم بسیجی رو خراب نکن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
اینا همونایی هستند که اتوبوسی اومدند دارن میرن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
آخه من نمی دونم به این چه ربطی داره؟ چرا در مواردی که صلاحیت ندارید اظهار نظر می کنید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
در مبانی اسلامی شما ردی به تغییر گسترده انهم توسط 23میلیون نفر دیده شده است ؟؟!!
کاویان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
ایشان اصلا به چه چیز اعتراض ندارند؟
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
اونایی که بدون بلیط سوار شدن باید از اتوبوس پیاده بشن
از جمله فرهاد و سارا دانشجو
آرمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
1- بهتر است آقای علم الهدی به امورات معنوی مردم برسد تا سیات و اقتصاد
2- در قرار داد اولیه تدلیس شده بود و معامله باطل بود.
علیرضا
-
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
خیلی دلم می خواست اون 15 نظر
"غیر قابل انتشار: ۱۵"
را می شد خواند، چون حدس می زنم نظرات زیبایی شایید در بین آنها باشد.
ناشناس
UNITED STATES
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
فرارو با این کامنتا قطعا فیلتر میشیاا... مواظب باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
برکناری آقای متکی در حال انجام وظیفه در خارج از کشور فسخ یکطرفه نبود؟
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
به مدارک عزل ایشان مراجعه فرمایید
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
حضرت آیت الله
در تمام قراردادها_ شرایط فسخ و ابطال منطوی است. در این هم _
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
ارض خود می بری وزحمت ما میداری حاجاقا قاقاقا.....بس است.
محرمعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
شما چه کاره هسنیت ؟؟؟
کمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
حاج آقا یادشان رفته بیچاره آقا متکی در هنگام سفر و مذاکره از کار بیکار شدآنوقت با اسلام همخوانی داشت
- کلا ایشان عادت داره تو همه چیز نظر بدند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
ببخشید جناب علم الهدی که برای تصمیم گیری ها از جنابعالی اجازه نمی گیرند. این ها واقعا فکر می کنند کسی هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
چقدر ناجوانمردانه دکتر جاسبی را کنار زدند. مردی که دانشگاه آزاد که الان همه به وزارت نفت تشبیهش میکند را از دو اتاق شروع کرد. واقعا که خدا جای حق است. دکتر جاسبی را کنار زدی و کودتا کردی خودتم باید با کودتا بری
Pili
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
در زمان دولت قبل هزاران هزار تغيير و به قول ايت الله علم الهدي فسخ قرارداد صورت كرفت ولي هيج صدأيي از أيشان در نيامد، حالا جه اتفاقي افتاده كه بطور ناكهاني به ياد حكم فسخ قرارداد افتاده اند،
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
واي يك امام جمعه اينقدر نا وارد!!اصلا فسخ يكطرفه است نه دوطرفه!بعدهم مگر پست ومقام معامله است كه فسخ را درمورد آن بشود بكار برد؟دوروز هم كسي بر سر كاري باشد كه توانايي وصلاحيت آنرا نداشته باشد بايد عزل شود كه اگر نشود ظلم است خدايا به چه كساني مسئوليت راهنمايي ملت سپرده شده !!!؟؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
این جناب چرا در همان اصلی که قراردادمنعد شده به این نکته هم اشاره کرده که میتواند با فسخح قرارداد را پیش بینی کرد.هر سربالایی یک سر پایینی هم دارد
ناشناس
CHINA
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
يعنى عزل و نصب روسا يه جور قرارداد دو طرفه است؟! شما در مورد عزل چند وزير دولت قبل هم همين گونه اظهار نظر مى كردى؟! نمى دونم شما مردم رو چى فرض كرديد؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
واي يك امام جمعه اينقدر نا وارد!!اصلا فسخ يكطرفه است نه دوطرفه!بعدهم مگر پست ومقام معامله است كه فسخ را درمورد آن بشود بكار برد؟دوروز هم كسي بر سر كاري باشد كه توانايي وصلاحيت آنرا نداشته باشد بايد عزل شود كه اگر نشود ظلم است خدايا به چه كساني مسئوليت راهنمايي ملت سپرده شده !!!؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
مسئلتن: فسخ های قبلی مثلا اولین دوره ریاست جمهموری که 4 ساله بود با مبانی شما سازگار یا ناسازگار است.
تهرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
نباید سیاسی کاری بشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
جناب علم الهدی اجازه بدهید احترام علما حفظ شود.
ناشناس
CHINA
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
يعنى عزل و نصب روسا يه جور قرارداد دو طرفه است؟! شما در مورد عزل چند وزير دولت قبل هم همين گونه اظهار نظر مى كردى؟! نمى دونم شما مردم رو چى فرض كرديد؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
خواندن این نظرات خیلی کیف داره آقایانی که یه عمره هرچه می خواهند با صدای بلند می گوینددوکلمه هم جواب حساب بشنوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
آقای دانشجو همونطور که اومد همونطور هم رفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
متاسفانه با وجود افشای رانتهای استفاده شده توسط این افراد باز هم از انها حمایت میشود که موجب شک و تردید خواهد شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مورد عزل فرهاد دانشجو نمی‌دانم علت آن از سوی هیئت امنای دانشگاه آزاد چه بوده...
خوب مرد حسابی اگر نمی دانی علت عزل چیست پس چرا اظهار نظر می کنی؟
برو علت را بپرس اگر قانع نشدی آن وقت خاطر مردم را مشوش کن!!
حقوقدان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای علم الهدی بهتر است یکبار دیگر دروس حوزوی را بخوانند چراکه رابطه بین هیئت امنا و دانشجو عقد وکالت هست که در هر زمانی قابل عزل است.
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حضرت حجه الاسلام ! واقعا شورش رو درآورديد انتخاب رءيس دانشگاه آزاد با هيات امناست و اصلا در طرفه نيست وجنابعالي هم اگر دلسوز بوديد دلتان به حال جوانان مردم كه بي دليل ستاره دار شده يا استاد انيكه با فرمان دانشجو زودتر از موعد بازنشسته شده وسرمايه معنوي و مادي اين مردم (اساتيدبرجسته) برباد رفته بود ميسوخت كجا بوديد!؟ اصلا دخالت شما و امثال شما در كارهاي اجرايي توجيهي ندارد!!!
حسین نداف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
این چه قانون نانوشته ای است که در عزل آقای جاسبی فسخ یک طرفه قرارداد حلال و مجاز و مباح است و در جایی دیگر حرام و گناه و غیر شرعی و غیر قانونی ؟؟؟ از طرفی عزل دانشجو فسخ یکطرفه قراداده؟؟ مگه معامله کرده بودید آقای محترم که الان قراداد یکطرفه فسخ شده و شما عصبانی و ناراحت شدید؟؟ وانگهی یه نگاه به پیش نویس قرادادهای بعد از انقلاب بنداز در تمام قردادها شما حق فسخ یک جانبه قرارداد را داشته و دارید پس از چی ناراحتی ؟؟ بچه بورس نگرفتن ؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اگر رحمانی فضلی این کار را کرده دستشان درد نکند به او امید وار شدم
عبيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
به قول اوني كه سنگشو به سينه مي زدي "آبو بريز همونجا كه مي سوزه "
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
من بعنوان یک مدیر میانی در دولت اصلاحات بر اساس قانون تحول اداری برای 4 سال ابلاغ داشتم پس از انتخابات ریاست جمهوری و روی کار آمدن دولت عدالت محور مدیر ارشد دستگاه یکی از دوستانش که صفر کیلو متر بود آورد و بجای بنده منصوب نمود البته بعد از مدتی اتلاس کرد و حکم به بر کناری او داده شد آقای علم الهدا شما آن موقع کجا بودید ؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
نمی دونم به این آقایون چه ربطی داره ؟وقتی می بینم توو هر حوزه ای از اجرام آسمانی تا روزنامه نگاری و سرک کشیدن تو زندگی دیگرون دخالت می کنند ناراحت می شم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
شما اشکنه ات را بخور و به این کار ها کاری نداشته باش .
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین